Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 54

Θέμα: ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ & ΦΡΕΝΑ

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360

    ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ & ΦΡΕΝΑ

    Εχω ανοίξει και άλλα παρόμοια θέματα αλλά αυτό είναι η τελική λύση.
    Oσοι ξέρουν το ανέκδοτο δεν γ@μεις που δεν γ@μεις δεν πας για ψάρεμα, να καταλάβουν πολλά από το παρακάτω κείμενο. Πρωτα το γιατί.
    Αφού πέρασα αρκετά χρόνια καβαλωντας μηχανάκια δρόμου, (ετών 43 πλέον) μετά το 1995 ανακάλυψα τη χρηση των ΟΝ-ΟΦ και κόλλησα μαζί τους. Ειχα KLE-AFRIKA-TRANSALP x2 και τέλος V-Strom 650 x2, ανέβαινα στο μεταξύ και στα υπόλοιπα της παρέας και σχεδόν έχω γνώση από όλη την γκάμα των συγκεκριμένων μοτοσικλετών. Φυσικά η καλύτερη επιλογή θα ήταν ένα μεγάλο τύπου BANTIT 1250abs για ταξίδια , ένα TM η’ GAS-GAS για να περνάω καλά στο βουνό, ένα KTM950SM για να κάνω βλακείες στην πόλη και σε κοντινά σφιχτά στροφιλικια, ένα σκουτερ το οποίο έχω για φτηνή μετακίνηση μέσα στην πόλη, και ένα AFRIKA με 80 αλογα και 160 κιλα για να πηγαινω σε μερη όπως το Μαρόκο και η Τυνησία. Κατεληξα ομως στο στρώμα απορρίπτοντας τα υπόλοιπα για τους εξής λόγους.
    Είναι ένα μηχανάκι που κάνει τα πάντα καλά, αλλά τίποτα τελεια. Εχει ενα πλαίσιο υπέροχο, ένα κινητήρα διαμαντι, κάνει για ταξίδια έχοντας δύναμη, οικονομία, αξιοπιστία και κυρίως φοβερή θέση οδήγησης.
    Ειμαι άνθρωπος της λογικής και όχι του συναισθήματος, δεν θα αγόραζα ποτέ μια μοτοσικλέτα επειδή είναι όμορφη, θα την αγόραζα γιατι στέκεται καλά στο δρόμο και είναι αξιόπιστη. Άλλαξα το πρώτο στρώμα λόγω της έλευσης του καινούργιου με ΑΒΣ. Περιμένοντας να παραλάβω το καινούργιο πήρα για ένα τριήμερο το ΚΤΜ 990. Θα μου μείνει αξέχαστο του έχω χαρίσει ένα κομμάτι από την καρδια μου. Αλλα ο λογικός άνδρας άλλη γουστάρει για γκομενα και άλλη παντρεύεται. Η πρώτη σου δίνει χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και μετά σε κερναει πίκρες ενώ η δεύτερη σου χαρίζει μειδίαμα για πάντα. Η τωρινή μοτοσικλέτα μου βγαίνει από το γκαραζ μόνο για βόλτες η ταξίδια, ενώ μες στην πόλη κινουμε μ’ένα σκουτεράκι 100 κυβικών, πήρα το μάθημά μου από το πρώτο στρώμα όπου χρειάστηκα δεκα λεπτα του ευρώ στο χιλιόμετρο για συντήρηση.
    Απέρριψα το GS για τρεις λόγους. Ακριβό, iδιορυθμo, βαρύ
    Απέρριψα τα 1000+ γιατι είναι υπερβολικά. Απέρριψα τα ΚΤΜ γιατί δεν πιάνουν τα χέρια μου και έχω και περιορισμένες μηχανικες γνώσεις.
    Απέρριψα τα λοιπά του συναγωνισμού κάτω από 1000 κυβικά, γιατί απλώς υπολείπονται από αρκετά έως πάρα πολύ σε σχέση με το στρώμα, σε αυτά που ζητούσα.
    Αρα λοιπόν ΚΤεμέ από το 2004 έως και το 2010 ήταν η καλύτερη επιλογή. Με δύο προβλήματα την ανάρτηση του και τα φρένα του, προβλήματα που σε μεγάλο βαθμό λύθηκαν.


    Υ.Σ θα σας παρακαλούσα επίσης όλοι όσοι έχουν διάθεση να πουν εξυπναδες, να τις αποφύγουνε γιατί μεγάλωσα και δεν έχω υπομονή, φυσικά και αυτοι που τυχόν ενοχληθούν από αυτή την επισήμανση είναι αυτοί που έχουν σκοπό να κάνουν τέτοιου είδους παρατηρήσεις, φαινόμενο συχνό σε ανάλογα θέματα.
    Όλες οι υπόλοιπες γνώμες, αντιρρήσεις, επισημάνσεις, δεκτές.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
    Πριν πάρω το μοντέλο με το ΑΒΣ είχα ετοιμασθεί, να αλλάξω ολόκληρο το μπροστινό σύστημα μ’ένα από
    KTM LC4 ανάποδο, το οποίο έχει ένα δισκοφρένο και εγώ θα πρόσθετα και ένα δεύτερο και σε συνδυασμό με το ανάλογο πίσω αμορτισερ για να έρθει στο σωστό ύψος, θα αποκτούσα ένα σοβαρό μπροστινό το οποίο θα πηγαίνει και χώμα πιο ανθρώπινα λόγω του τροχού των 21 ιντσών. Το ύψος και διάφορα άλλα ήταν παράμετροποιησημα και κατασκευάσημα, να μην μπούμε τώρα σε λεπτομέρειες.
    Με το νέο μοντέλο οι λύσεις που υπήρχαν ήταν να φορέσω ένα μπροστινό από το ΚΤΜ 990 η σαν εναλλακτική λύση τa kalamia μονο από το 1000αρι στρώμα. Δεν βρήκα στην αγορά τίποτα, έψαξα και τo Universal μπροστινό της WP αλλά έπρεπε να φτιάξω καινούργιες μάνες η να τροποποιήσω τις υπάρχουσες, πράγμα που θα έκανα με αβέβαια αποτελέσματα. αν δεν βρισκόταν πιο εύκολη και οικονομική λύση. Η λύση αυτή ονομάζεται CARTRIDGE από την
    Kservise http://www.kservice.it/inglese/home_en.asp


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	005.jpg 
Προβολές:	2910 
Μέγεθος:	29,5 KB 
ID:	150712
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    Πριν καταλήξω εδώ απέρριψα τις εξής λύσεις.
    Αλλαγη ελατηρίων ημιμετρο καλύτερο όμως από το μαμα. Στα ελατήρια υπάρχουν 3 κυριαρχες μάρκες. Η ΟΛΙΝΣ η WP και η HPERPRO, που δημιουργήθηκε από υπαλλήλους της WP και εχει την ιδιαιτερότητα ότι κατασκευάζει ένα είδος ελατηριου με μεταβλητή σκληρότητα σε αντίθεση με τις δύο πρώτες οι οποίες έχουν πολλά ελατήρια για το ίδιο μοντέλο ανάλογα με τα κιλά του αναβατη
    Αλλαγη της πυκνοτητας λαδιού ‘η ταπες προφόρτισης , το αποτέλεσμα είναι να σκληρύνει η ανάρτηση και να χάσει από την ωφέλιμη διαδρομή.
    Αλλαγη βαλβίδας που βγάζει μόνο η αμερικανική RACETECH και το προτείνει μαζί με μια σειρά ελλατηριων αλλά όταν επικοινώνησα μαζί τους με ψιλογράψανε και έτσι δεν τα δοκίμασα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	003.jpg 
Προβολές:	2905 
Μέγεθος:	29,6 KB 
ID:	150713
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΑΠΟ 650


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	001.jpg 
Προβολές:	2900 
Μέγεθος:	40,6 KB 
ID:	150714
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΑΠΟ 1000


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	002.jpg 
Προβολές:	2904 
Μέγεθος:	38,8 KB 
ID:	150715
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    Εδώ χρειαζονται επεξηγησεις για τους μη κατέχοντες.
    Το CARTRIDGE το βλέπετε στις φωτογραφίες και πάνω-κάτω θα καταλάβετε τη λειτουργία toυ.Ενώ το κανονικό μπροστινό έχει μέσα ένα ελατήριο και μια βαλβίδα, αυτό χονδρικά είναι μια μικρογραφία τoυ πισινου αμορτισερ,ώστε να χωράει μέσα στο καλάμι


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	006.jpg 
Προβολές:	2898 
Μέγεθος:	44,3 KB 
ID:	150716
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    . Ένα πηρουνι της ohllins κοστίζει ας πούμε 2200 ευρώ το CARTRIGE που έχει μέσα κοστίζει 1850 € αυτό κάνει όλη τη δουλειά και έχει όλη την αξία ενώ αυτό που βλέπουμε απέξω είναι το προστατευτικό κάλυμμα του λαδιού μέσα στο οποίο λειτουργεί. Στην ιστιοσελίδα που έδωσα παραπάνω έχει και φωτογραφίες του δικού μου


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dagkana 009.jpg 
Προβολές:	2900 
Μέγεθος:	75,8 KB 
ID:	150718
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    Δεν σας κουράσω παραπάνω μετά χαρακτηριστικά του, θα σας πω μονάχα ότι τα κύρια πλεονεκτήματα του, είναι η στιβαροτητα που προσδίδει και η δυνατότητα του να ρυθμισθεί. Στο δρομο έχει μεγάλη πληροφόρηση, εξαιρετική αντίδραση στις μικρες ανωμαλίες του δρόμου και η ασφάλεια που θα προσφέρει υπό κλιση, στο χώμα από κει που πήγαινα με την ψυχή στο στόμα τώρα πάω με την ψυχή στην κολοτσεπη. Μην ξεχνάμε ότι είναι στρωμα και αν δεν είσαι χερας πας σαν την κότα σε βατους χωματόδρομους. Οι ρυθμίσεις του βέβαια αποτελούν ένα θέμα, αλλά αφού η δυνατότητα υπάρχει η λύση είναι εύκολη και προσωπική του καθενως, σύμφωνα με τα γούστα του για τις ανάγκες του.
    Κοστος περασμένο εδώ στην Ελλάδα 750 € και δώρο ένα παγωτό. Στην φωτογραφία βλέπετε πώς είναι, επάνω στη μηχανή μου, το μαύρο αστέρι κανονίζει την προφόρτιση του ελατήριο και η βιδα αλεν στο κέντρο την απόσβεση επαναφοράς.Για να γίνει η αλλαγή αυτή θα πρέπει για τους εκτός Θεσσαλονίκης να στείλετε, για δύο μέρες τα πηρουνια επανω για το πέρασμα, αφού πρώτα έχετε παραγγείλει, γιατί κάνει δεκαπέντε μέρες να έρθει αυτό σύστημα από Ιταλία.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	timoni 2.jpg 
Προβολές:	2880 
Μέγεθος:	51,8 KB 
ID:	150719
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    Η επόμενη προσθήκη μπροστά ήταν μια σοβαρή γέφυρα. Το κόστος της είναι 130 € αλλά από τον φόρουμ του V-strom ετοιμάζεται ομαδική παραγγελία που θα ρίξει λογικά πολύ την τιμή η συζήτηση εδώ.
    http://vstromhellas.forumotion.com/f...opic-t2114.htm


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	gefyra 002.jpg 
Προβολές:	2854 
Μέγεθος:	77,1 KB 
ID:	150720
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    Ετσι λοιπόν φτιάξαμε ένα ακλωνητο μπροστινό, για σοβαρές απαιτήσεις χωρίς νταπα και ντουπα, μην ξεχνάτε πάντα για το στρώμα μιλάμε.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	gefyra 001.jpg 
Προβολές:	2859 
Μέγεθος:	67,6 KB 
ID:	150721
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
    Πάμε στο πισινο τώρα όπου μέχρι πρόσφατα η λύση ήταν μονόδρομος. WP next generation με μεταβαλλόμενο ύψος, το κωδικό του δεν το θυμάμαι αλλά είναι μόνο ένα. Βέβαια λόγω του ότι είμαι μεγάλο αγόρι το ελατήριο αλλάχτηκε μ’ένα ανάλογο των κιλών μου, πράγμα που δεν χρειάζεται γι' αυτόν που είναι μέχρι 90 κιλά. Δεξια πλευρα


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dejia ellathrio.jpg 
Προβολές:	2847 
Μέγεθος:	78,9 KB 
ID:	150722
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    Εδώ έκανα και μια βλακεία η οποία όμως οφειλόταν στο προηγούμενο μηχανικό μου. Αγόρασα αυτό που είχε υδραυλικη προφόρτιση γιατί μου έδειξε τη μοτοσικλέτα από τη δεξιά πλευρά λέγοντάς μου ότι δεν χωράει χέρι για να την προφορτισει με το ειδικό κατσαβίδι, αλλά δεν μου έδειξε την αριστερή πλευρά που χωρούσα ολόκληρος. Την προφορτηση την πειράζουμε μόνο όταν φορτώσουμε την μοτοσικλέτα με αποσκευές και συνεπιβάτη, δηλαδή μια με δύο φορές το χρόνο, ετσι το ειδικό εργαλείο που υπάρχει και μοιάζει σαν κατσαβίδι είναι αρκετο. αυτό το λάθος με έκανε και έφτασα τα 925 € ενώ θα μπορούσα να το είχα πάρει με 625 €.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc_1441119.jpg 
Προβολές:	2827 
Μέγεθος:	45,2 KB 
ID:	150723
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    Πρόσφατα ένας φιλος βρήκε και άλλη λύση διαβάστε την εδώ.
    http://vstromhellas.forumotion.com/f...opic-t1834.htm

    Μια τελευταία λύση για πίσω είναι αυτή.
    http://vstromhellas.forumotion.com/f...opic-t1195.htm

    Συμπληρωματικά να θυμάστε τα εξής: Η ανάρτηση παίζει έναν κρίσιμο ρόλο στο φρενάρισμα και στο κρατημα, μια καλή ανάρτηση θα σας δώσει στο κάθε φρενάρισμα σε σχέση με μια κακή, τουλάχιστον πέντε μέτρα κέρδος, αυτά τα πέντε μέτρα μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου η’ αποφυγή μιας μεγάλης ζημιάς, θα σας δώσει επίσης πραγματική συμπεριφορά και αυτοπεποίθηση στους γελοιους ελληνικούς δρόμους και θα σας κάνει οδηγό αγώνων στην άσφαλτο του εξωτερικού. Ενα κοινο λάθος είναι το γνωμικό,σκληρή ανάρτηση καλη ανάρτηση. Η πραγματικά καλή ανάρτηση είναι αυτή που ακολουθεί τις ανωμαλίες του δρόμου, φιλτράροντας τες ώστε να μη σου σπάσουν τη μέση, αλλά συγχρόνως ο τροχός να βρίσκεται σε επαφή με το δρόμο. Αν δείτε τα υλικα κατασκευής του μανισου και ενως WP αμορτισερ θα καταλάβετε τη διαφορά. Ειναι αδιανοητο να δινονται χρηματα για εξατμιση-μπαξτερ-PC και δεν ξερω τι άλλο αν δεν εχεις σωστο μηχανακι.
    Οποιος νομιζει οτι μετα απο 40000χιλ εχει αναρτηση χωρίς επισκευή, πλαναται οικτρα και για να το δειτε
    στην πραξη, οταν παρετε μια στροφη με εγκαρσιες ανωμαλιες στον δρομο με το μανησιο σε καλη κατασταση
    αμορτισερ, πισω το λαστιχο θα γλυστραει σε καθε ανωμαλια, ενω ενα αφτερ μαρκετ θα κρατησει την επαφη με τον δρομο,10 φορες περισοτερο.
    Το Κ3-4-5 με το Κ6-7 με η χωρις ΑΒΣ έχουν διαφορά μπροστά.
    Επίσης να θυμάστε ότι κάνοντας αλλαγές μπροστά, πρέπει απαραιτήτως να κάνουμε και αλλαγές πίσω, αλλιώς θα έχουμε ένα μπροστινό καλο και ένα πισινο που θα είναι βάρκα στον γυαλό.
    Το κόστος των αλλαγών που πρωτεινω μπορεί να σας τρομάζει στην αρχή αλλά αν το μέτρησετε σωστά θα δείτε πόσο δίκαιο έχω. Π.Χ αγοράζω πίσω ανάρτηση 650 ευρώ ας πούμε. Τρια χρόνια αργότερα πουλάω την μοτοσικλέτα και την ανάρτηση χωριστά για 350 € έχω χάσει 300 € από την τσέπη μου και τα έχω βάλει στην ασφάλεια μου. Μια πτώση με υλικές ζημιές από αστοχία της ανάρτησης θα κοστίσει πολύ περισσότερο.

    ΑΝΑΡΤΗΣΗ τερμα
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    ΦΡΕΝΑ

    Η περιγραφή για τα φρένα μας συνοψίζεται στη φωτογραφία.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	0437.jpg 
Προβολές:	2799 
Μέγεθος:	16,4 KB 
ID:	150724
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    Στο 650 τα φρένα είναι ανεπαρκή στο 1000 όμως είναι επικίνδυνα, και αν ακούσετε καποιον να λέει ότι είναι καλά, απλά δεν ξέρει τι του γίνεται.Μια πρώτη αλλαγή που έκανα ήταν να περάσω 4πιστονες δαγκάνες (από Fireblade 900 mod 93-97 θεωρούνται από τις καλύτερες Nssin που έχουν βγει ) με ανταπτορες μπροστά


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	img_0031.jpg 
Προβολές:	2807 
Μέγεθος:	51,1 KB 
ID:	150726
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. αναρτησεισ φρενα
    από galaher στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2010, 19:32
  2. Τακάκια / Φρενα HORNET 98
    από npoulis στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2005, 22:07
  3. Φρένα!!
    από powerphot στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 15/02/2005, 11:47
  4. φρένα .....
    από warm up στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 02/04/2004, 00:26
  5. φρένα
    από milaber στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 19/02/2004, 09:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF