Εχω ανοίξει και άλλα παρόμοια θέματα αλλά αυτό είναι η τελική λύση.
Oσοι ξέρουν το ανέκδοτο δεν γ@μεις που δεν γ@μεις δεν πας για ψάρεμα, να καταλάβουν πολλά από το παρακάτω κείμενο. Πρωτα το γιατί.
Αφού πέρασα αρκετά χρόνια καβαλωντας μηχανάκια δρόμου, (ετών 43 πλέον) μετά το 1995 ανακάλυψα τη χρηση των ΟΝ-ΟΦ και κόλλησα μαζί τους. Ειχα KLE-AFRIKA-TRANSALP x2 και τέλος V-Strom 650 x2, ανέβαινα στο μεταξύ και στα υπόλοιπα της παρέας και σχεδόν έχω γνώση από όλη την γκάμα των συγκεκριμένων μοτοσικλετών. Φυσικά η καλύτερη επιλογή θα ήταν ένα μεγάλο τύπου BANTIT 1250abs για ταξίδια , ένα TM η’ GAS-GAS για να περνάω καλά στο βουνό, ένα KTM950SM για να κάνω βλακείες στην πόλη και σε κοντινά σφιχτά στροφιλικια, ένα σκουτερ το οποίο έχω για φτηνή μετακίνηση μέσα στην πόλη, και ένα AFRIKA με 80 αλογα και 160 κιλα για να πηγαινω σε μερη όπως το Μαρόκο και η Τυνησία. Κατεληξα ομως στο στρώμα απορρίπτοντας τα υπόλοιπα για τους εξής λόγους.
Είναι ένα μηχανάκι που κάνει τα πάντα καλά, αλλά τίποτα τελεια. Εχει ενα πλαίσιο υπέροχο, ένα κινητήρα διαμαντι, κάνει για ταξίδια έχοντας δύναμη, οικονομία, αξιοπιστία και κυρίως φοβερή θέση οδήγησης.
Ειμαι άνθρωπος της λογικής και όχι του συναισθήματος, δεν θα αγόραζα ποτέ μια μοτοσικλέτα επειδή είναι όμορφη, θα την αγόραζα γιατι στέκεται καλά στο δρόμο και είναι αξιόπιστη. Άλλαξα το πρώτο στρώμα λόγω της έλευσης του καινούργιου με ΑΒΣ. Περιμένοντας να παραλάβω το καινούργιο πήρα για ένα τριήμερο το ΚΤΜ 990. Θα μου μείνει αξέχαστο του έχω χαρίσει ένα κομμάτι από την καρδια μου. Αλλα ο λογικός άνδρας άλλη γουστάρει για γκομενα και άλλη παντρεύεται. Η πρώτη σου δίνει χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και μετά σε κερναει πίκρες ενώ η δεύτερη σου χαρίζει μειδίαμα για πάντα. Η τωρινή μοτοσικλέτα μου βγαίνει από το γκαραζ μόνο για βόλτες η ταξίδια, ενώ μες στην πόλη κινουμε μ’ένα σκουτεράκι 100 κυβικών, πήρα το μάθημά μου από το πρώτο στρώμα όπου χρειάστηκα δεκα λεπτα του ευρώ στο χιλιόμετρο για συντήρηση.
Απέρριψα το GS για τρεις λόγους. Ακριβό, iδιορυθμo, βαρύ
Απέρριψα τα 1000+ γιατι είναι υπερβολικά. Απέρριψα τα ΚΤΜ γιατί δεν πιάνουν τα χέρια μου και έχω και περιορισμένες μηχανικες γνώσεις.
Απέρριψα τα λοιπά του συναγωνισμού κάτω από 1000 κυβικά, γιατί απλώς υπολείπονται από αρκετά έως πάρα πολύ σε σχέση με το στρώμα, σε αυτά που ζητούσα.
Αρα λοιπόν ΚΤεμέ από το 2004 έως και το 2010 ήταν η καλύτερη επιλογή. Με δύο προβλήματα την ανάρτηση του και τα φρένα του, προβλήματα που σε μεγάλο βαθμό λύθηκαν.
Υ.Σ θα σας παρακαλούσα επίσης όλοι όσοι έχουν διάθεση να πουν εξυπναδες, να τις αποφύγουνε γιατί μεγάλωσα και δεν έχω υπομονή, φυσικά και αυτοι που τυχόν ενοχληθούν από αυτή την επισήμανση είναι αυτοί που έχουν σκοπό να κάνουν τέτοιου είδους παρατηρήσεις, φαινόμενο συχνό σε ανάλογα θέματα.
Όλες οι υπόλοιπες γνώμες, αντιρρήσεις, επισημάνσεις, δεκτές.