Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Έναρξη Επαγγέλματος στην Εφορία

Τσίκι; Το avatar του/της MikeG

Έναρξη Επαγγέλματος στην Εφορία

Δεν είναι και τόσο σχετικό με μοτοσυκλέτες, αλλά νομίζω ότι θα μπορούσατε να βοηθήσετε.
    Λοιπόν είμαι μηχανικός (πολυτεχνείο) & θέλω να κάνω έναρξη στην εφορία.
    Έχω ψάξει σε διάφορα site και λένε διάφορα.
    Υπάρχει κάποιος να ξέρει τι χρειάζεται & πόσο χρόνο θα μου πάρει?

Τη Παρασκευή ή δυνατόν θέλω να είναι όλα έτοιμα. Οπότε? Είναι εφικτό?

Ευχαριστώ people!

Πήγαινε να στα κάνει ένας λογιστής...
    Έκανα τελευταία φορά έναρξη για την γυναίκα μου και μου πήρε 3 μέρες...

Επειδή πάνε χρόνια από τότε που έκανα έναρξη ψιλοθυμάμαι ότι στο τμήμα μητρώου βρίσκεις την ειδικότητα σου πχ ηλεκτρομηχανολογικά και δηλώνεις τον αντίστοιχο κωδικό (όσο ειδικεύεις το αντικείμενο μεγαλώνει σε ‘’βαθος’’ ο κωδικός μεχρι 2 κωδικους αν θυμαμαι καλά). Θα σου πουν εκεί. Αφού φτιάξεις τα στοιχειά σου, φτιάχνεις και σφραγίδα. Αγοράζεις μπλοκ παροχής υπηρεσιών και βιβλία νομίζω γ κατηγορίας, ρώτα για σιγουριά. Πας και τα θεωρείς. Αν έχεις έδρα το σπίτι θα σου χρειαστεί βεβαίωση παραχώρησης μέρους αυτού απ’ τον ιδιοκτήτη αλλιώς αν δεν δεχτούν κάτι τέτοιο ή νοικιάζεις, πας με ενοικιαστήριο.

Για όλα αυτά εμένα με οδήγησαν από την εφορία και σχετικά δεν ταλαιπωρήθηκα παααρα πολύ. Ρωτά τους να σε οδηγήσουν αυτοί - λογικά είναι μια στανταρ διαδικασία που θα πρέπει να την ξερόυν απ’ έξω. Πάνω από 100.000 μηχανικοί είναι στο ΤΕΕ. Και ποσοι αλλοι Ελ. Επαγγελματιες.

Καλή αρχή

Παλαιό μέλος Το avatar του/της yannis24
    ακριβως οπως τα λεει ο φιλος απο πανω....

την ακριβή διαδικασία δεν την θυμάμαι γιατί έχουν περάσει κατι χρόνια, αλλά ως μηχανικός μου είχαν ζητήσει την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος απο το ΤΕΕ, σου έχει έρθει αυτή ?