Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 30

Θέμα: Κawasakia, TPS κι @@

  1. #1

    Talking Κawasakia, TPS κι @@

    Το παπί (σας παρακαλώ διαβάστε και τα παρακάτω μην ασχολείστε μόνο με τις μηχανές ) δεύτερη παρένθεση κιόλας - δεν ξεκινάω καλά (Kawasaki ZX-130), παρουσιάζει ένα "προβληματάκι" όταν οι εξωτερικές θερμοκρασίες είναι χαμηλές, ανοίγοντας το γκάζι ακόμα κι όταν το μοτέρ έχει ζεσταθεί έχει την τάση να μπουκώνει, να κατεβάζει τις στροφές και να φτάνει σε σημείο να σβήνει όσο το ανοίγω για να ξεκινήσω, μόνο όταν το τραβήξω απότομα και δίνοντάς του μεγάλη διαδρομή απ'την αρχή φιλοτιμείται να ξεκινήσει αλλά με κάνει να μοιάζω στο φανάρι με πιτσιρικά που φωνάζει "όλους θα σας φάω ρε με το καμπιέ" !

    Φαντάζομαι ότι οφείλεται στο TPS (που ανάθεμάτο την ώρα που το βάζανε) throttle position sensor δηλαδή, πράγμα που αναρρωτιέμαι αν επιρρεάζεται απ'τις χαμηλές θερμοκρασίες μιας και πρόκειται για ηλεκτρονικό μαραφέτι.. τι λέτε κι εσείς ; Υπάρχει τέτοια περίπτωση ; Στη ζέστη δουλεύει ρολόι, στο κρύο μου αλλάζει τον αδόξαστο τις τελευταίες μέρες. Δεν έχω καταλάβει πως δουλεύει κι αυτή η μαλακία - οι πολυτέλειες μας λείπανε. (μου χαρίσανε κι ένα C50 στογγυλοφάναρο, 6βολτο 25ετίας, τ'ακούς να κελαιδάει και μου ανάβουν τα λαμπάκια όταν βλέπω από δίπλα την καινούργια την "κυρίλα" να γ@μιέται κάθε που ξημερώνει και βραδιάζει )


    Ρώτησα ένα παλικάρι -φίλο- που δουλεύει στο συνεργείο της Kawasaki και μου είπε ότι δεν έχει αναφερθεί κάποιο πρόβλημα στα TPS των ΖΧ-130, δεν του το έχω πάει να το δει μέχρι στιγμής για να είμαι ακριβοδίκαιος πάντως, μέχρι να βρω την ευκαιρία θα ήθελα ν'ακούσω τη γνώμη σας όμως (τη σοβαρή ε!)


    Στο νετ βρήκα μια φωτογραφία, όχι πως χρειάζεται δηλαδή αλλά για να το παίξω αλάνι (μάλλον πως δεν είναι το ίδιο TPS με του Kawasaki όμως)

    Σκύψτε με ευλάβεια πάνω στο πρόβλημά μου περικαλώ !


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ckbodybrief.jpg 
Προβολές:	761 
Μέγεθος:	40,5 KB 
ID:	157380

  2. #2
    Το tps ειναι ενας αισθητηρας που δινει πληροφοριες στην ηλεκτρονικη για τη θεση του σλαιντ , δε νομιζω να εχει σχεση με το μιγμα το tps...
    Ξεσυνδεσε το , απο τη φισα οχι απο το σωμα του καρμπ. και δες 'το μερικες μερες πως θα πηγαινει .
    Βασιλης

    DRZ4??sm k5 full extra!

  3. #3
    Θα το δοκιμάσω αν και σκέφτηκα να προχωρήσω και σε ένα καθάρισμα στο καρμπυρατέρ για αρχή μιας και το μηχανάκι είναι καινούργιο ακόμα (3350χλμ έχει) κι είναι πολύ πιθανό να είχε κανένα "ζουμί" απ'το εργοστάσιο για να συντηρείται σε καλή κατάσταση μέχρι να πουληθεί.. δεν ξέρω αν έχει γίνει ήδη βέβαια απ'το συνεργείο στα δύο πρώτα σέρβις μέχρι σήμερα βέβαια..πράγμα που το κόβω χλωμό..

    Να είσαι καλά

  4. #4
    Μάκη παίξε λίγο με το βιδάκι ρύθμισης μίγματος.
    Ούτε εγώ πιστεύω να είναι TPS.
    Σε καρμπιρατεράτο μοτό δίνει την θέση της βελόνας, τι άλλο να κάνει?

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    Μάκη παίξε λίγο με το βιδάκι ρύθμισης μίγματος ρελαντί.
    Ούτε εγώ πιστεύω να είναι TPS.
    Νότη δεν έχει να κάνει με το ρελαντί γιατί στο ρελαντί δουλεύει άψογα, κατά το άνοιγμα του γκαζιού με ταχύτητα μόνο στο σασμάν αρχίζει τα πΡΡΡΡΡ ΠΡΡΡΡΡρρρ(τα τελευταία "ρ" φαντάσου τα Σαλονικιώτικα ) ενώ με νεκρά ανεβάζει μια χαρά τις στροφές !

    Όντως παίζει να μην είναι το TPS μιας και πήγαινε αλλού το μυαλό μου όσο αναφορά τη χρησιμότητά του σε καρμπυρατεράτο μηχανάκι οπότε μάλλον καταλήγω στον καθαρισμό που είπα και πιο πριν, είχα παρόμοιο πρόβλημα και στο Modenas με αρρυθμίες κλπ κλπ και με έναν απλό καθαρισμό τελείωσαν τα βάσανα μια και καλή, ο μηχανικός μου τότε μου είχε πει ότι βάζουν απ'το εργοστάσιο ένα υγρό (δεν ξέρω πως να το πω) ώστε να συντηρεί τα εσώψυχα του καρμπυρατέρ σε καλή κατάσταση, κάτι που προυποθέτει βέβαια ότι θα φύγει με ένα καλό καθάρισμα στο πρώτο σέρβις, κάτι που απ'ότι φαίνεται δεν γίνεται όπως πρέπει..


  6. #6
    Το διόρθωσα αλλά δεν το είδες μάλλον, ρύθμιση μίγματος όχι ρελαντί.

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    Το διόρθωσα αλλά δεν το είδες μάλλον, ρύθμιση μίγματος όχι ρελαντί.
    Αμ γεια σου, τώρα ακούγεται πιο λογικό


    είναι απ'τις στιγμές που δεν ξέρεις από που θα ξεκινήσεις να ψάχνεις ενώ τα ευνόητα έχουν σκοπό να κάνουν την εμφάνισή τους στο τέλος της παράστασης..είναι κι εκείνο το καμπιέ που σ'αποσυντονίζει ρε γμτ!

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Αμ γεια σου, τώρα ακούγεται πιο λογικό


    είναι απ'τις στιγμές που δεν ξέρεις από που θα ξεκινήσεις να ψάχνεις ενώ τα ευνόητα έχουν σκοπό να κάνουν την εμφάνισή τους στο τέλος της παράστασης..είναι κι εκείνο το καμπιέ που σ'αποσυντονίζει ρε γμτ!

    Αν προσθέσεις και το αλτσχάιμερ του υποφαινόμενου καθάρισες.

    Στο θέμα μας, βιδωσέ την μια - δυο βόλτες και παρακολούθησέ το πάλι, μπορεί να μη χρειαστεί να το λύσεις.

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    Στο θέμα μας, βιδωσέ την μια - δυο βόλτες και παρακολούθησέ το πάλι, μπορεί να μη χρειαστεί να το λύσεις.
    Είναι πολύ πιθανό, υποθέτω πως θα καταλάβω που είναι η κατάλληλη θέση γιατί όντως, τώρα που το σκέφτομαι το αισθάνομαι σαν να τραβάει λίγο περισσότερο αέρα μετά το σέρβις των 3000χλμ που το πήγα λίγο καιρό πριν, θα το κοιτάξω μόλις σχολάσω και θα σας πω


    Ευχαριστώ Νότη

  10. #10
    Ορέ κουζουλέ θα πας να βάλεις τα δαχτύλια σου απαν στο tps και θα κάνεις πράμα τελικά ...

    το έχεις "πλακώσει" καθόλου να ξεκαπνίσει η το πας γύρω - γύρω από το λιμάνι στη Χαλέπα μόνο ;;;




  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    Ορέ κουζουλέ θα πας να βάλεις τα δαχτύλια σου απαν στο tps και θα κάνεις πράμα τελικά ...
    το έχεις "πλακώσει" καθόλου να ξεκαπνίσει η το πας γύρω - γύρω από το λιμάνι στη Χαλέπα μόνο ;;;

    Όϊ όϊ, του δίνω που και που γιατί μου θυμίζει τα άγρια νιάτα μου αυτό το διαόλι, το καλοκαίρι πήγε και στη Σούγια !

    Αμέεεεε ;;:o



  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Όϊ όϊ, του δίνω που και που γιατί μου θυμίζει τα άγρια νιάτα μου αυτό το διαόλι, το καλοκαίρι πήγε και στη Σούγια !

    Αμέεεεε ;;:o


    πάντως το καρμπ είναι το τελευταίο πράγμα που φταίει (συνήθως) σε τέτοιες περιπτώσεις ... μην το γαργαλίσεις τσάμπα ...

    όταν όπως λες αλλάζει ο καιρός και έχει κρύα (και υγρασίες) το μυαλό μου πάει σε ρεύματα - μπουζί ,πίπες , πολλαπλασιαστές - δεν είναι βαρόμετρο το παπί να κάνει τα δικά του ....


    (ορέ γρόθε αν έχεις ξεχάσει κάνα τσοκ ανοιχτό θα πάρω το επόμενο καράβι στο λέω ... )




  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    (ορέ γρόθε αν έχεις ξεχάσει κάνα τσοκ ανοιχτό θα πάρω το επόμενο καράβι στο λέω ... )
    Ποτέ των ρακών Άκη ! Εγώ τα μπουζάκια μου τα έχω στα ώπα ώπα να ξέρεις, όπως και το υπόλοιπο μηχανάκι άλλωστε

    Πρέπει να είναι καρμπυρατεροθέμα πάντως αφού το μηχανάκι δουλεύει σωστά και στο ρελαντί αλλά και μόλις αρχίσει το γκάζι να κάνει σωστά τη δουλειά που του αναθέσανε να κάνει, θα το γράψω όσο πιο απλά, κατανοητά και μπακαλίστικα γίνεται.

    Φαντάσου ν'ανοίγεις το γκάζι σιγά σιγά να ξεκινήσεις ομαλά κι αυτό να μπουκώνει άγρια κι όσο του δίνεις εσύ άλλο τόσο να μπουκώνει αυτό μέχρι να κάνει το "τσαφ" και να σβήνει. Μόλις το ξανάβαλα μπροστά με τη μίζα είχα είδη βάλει τη νεκρά και τις στροφές τις ανέβαζε κανονικά, με το που κούμπωσα την πρώτη άρχισε πάλι τα μπρρρρρρ μπρρρρρρ τα σπαστικά (καλά άμα ήταν ο Νόστρας εδώ θα με είχε κάνει ανέκδοτο πάλι ) μέχρι που αποφάσισα ν'ανοίξω απότομα το γκάζι μέχρι τη μέση περίπου της διαδρομής του. Το μηχανάκι ξεκίνησε απότομα όπως ήταν λογικό κι από τη δευτέρα και μετά δούλευε κανονικά ενώ στο επόμενο φανάρι δεν μου έκανε ξανά τα ίδια.. σκουπιδάκι στο καρμπυρατέρ ; Κακή βενζίνη ;(αν και βάζω πάντα 100άρα από καλά βενζινάδικα..) Απλή ρύθμιση στη βίδα ρύθμισης του μίγματος/αέρα ; Ποιος ξέρει αλλά θα το βρούμε που θα πάει, για ρεύματα δεν μου κάνει όμως αυτή τη στιγμή αν και ξέχασα ότι μιλάμε για πράσινα εδώ..


  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703


    Μάκη μας, λεβέντη μας και καραμπουζουκλή μας ...

    Στο "σώμα" του Venturi - ακριβώς πριν to slide (μπαίνοντας..), υπάρχουν κάτι τρυπούλες που σκοπό έχουν να αντισταθμίσουν την - στιγμιαία - μείωση της υποπίεσης στο άνοιγμα του γκαζιού (το γιατί και πως, άστο για καμιά ρακή από κοντά..).

    Αν αυτές οι μαλακοτρυπούλες είναι μισοβουλωμένες, ΔΕΝ κάνουν την δουλειά που πρέπει οπότε, συνεχίζοντας εσύ να ανοίγεις το γκάζι ΜΕΙΩΝΕΙΣ ακόμη περισσότερο την υποπίεση με αποτέλεσμα το μηχανάκι να "ψοφάει" ...!!

    Στην περίπτωση που "γκουρλώνεις" το γκάζι, λόγω απότομης και μεγάλης μεταβολής στην διατομή του Venturi, το φαινόμενο συνεχίζει μεν να υπάρχει αλλά, σχεδόν αμέσως εξισορροπείται από την αύξηση της ταχύτητας του αέρα εισαγωγής ...!!


    Κοινώς, λύσε και καθάρισε το καρμπυρατέρ και άσε ήσυχα τα TPS !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Μάκη;

    Ε Μάκη......



    Μάκηηηηηηηηηηηηηηη



    Πάρε το ΖΧ130 :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: και όπως θα είσαι στο λυμάνι, μην πατήσεις φρένα.....

    απλά πήδα πριν την απογείωση..... και καβάλα το C50 να μην έχεις προβλήματα.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Δείτε κι αυτό..... άψογο???
    από superfour στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2004, 12:12
  2. κι αλλη χημα απο ζητα!!!
    από pk στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 04/12/2003, 09:06
  3. πάλι μ@λ@κί@ έκανα!!!
    από DIT στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2003, 22:19
  4. Για το Γιώργο - κι άλλος τρόπος!..
    από wizard στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 15/11/2003, 10:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF