Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 34

Θέμα: Vtr250

  1. #1

    Vtr250

    Έχει ακούσει κανεις για τον ερχομό του Vtr250 τις honda που δεν κυκλοφορεί στην ευρώπη αν θα έρθει σύντομα?
    T(w)o beer or not t(w)o beer? :P
    Two beeeeeeeerr!!!!

  2. #2
    Kanenas?

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    T(w)o beer or not t(w)o beer? :P
    Two beeeeeeeerr!!!!

  3. #3
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    http://lmgtfy.com/?q=vtr+250 :a24:


    HTAN ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ?
    Accipere quam facere praestat injuriam

  4. #4
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
    http://lmgtfy.com/?q=vtr+250 :a24:


    HTAN ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ?
    εσύ είσαι κάφρος ρε!!!!!

    :rotflmao: :rotflmao:


    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2009
    Μηνύματα
    21
    paidia poso peripou tha kostizei ayto to mixanaki?
    hornet

  6. #6
    Pali den eida pote tha erthei :rotflmao: :rotflmao:
    T(w)o beer or not t(w)o beer? :P
    Two beeeeeeeerr!!!!

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
    http://lmgtfy.com/?q=vtr+250 :a24:


    HTAN ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ?
    αντε ρε με προλαβες
    θελω 4κυλινδρο για Α1!!!!!!!!!!!!

    πωλειται cbf250

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=96752

  8. #8
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostas4
    paidia poso peripou tha kostizei ayto to mixanaki?
    4+

  9. #9

  10. #10

    Βγαίνει και με fairing?Εγώ το ίδια που cbf-έρνε
    :rotflmao: :rotflmao:
    T(w)o beer or not t(w)o beer? :P
    Two beeeeeeeerr!!!!

  11. #11
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Kotsis23

    Βγαίνει και με fairing?Εγώ το ίδια που cbf-έρνε
    :rotflmao: :rotflmao:

    δεν νομιζω να βγαινει....
    και ουτε μoιαζει με cbf

  12. #12
    Πως μπορούμε να μάθουμε αν θα το δούμε στην Ελλάδα?

  13. #13

  14. #14
    Φίλε τα πάντα μπορούμε να βρούμε στο google. Δεν λες κάτι πέρα απτο να γίνεσαι εριστικός. Έλεγα μήπως ήξερε κάποιος κάτι παραπάνω χωρίς να χρειαστεί να διαβάσω όλα τα αποτελέσματα αναζήτησης. Αν δεν κάνω λάθος τα φόρουμ γιαυτό το λόγο είναι ..για να ανταλλάζουμε απόψεις. Εκτός αυτού, δεν αναφέρει άν και πότε θα έρθει στην Ελλάδα

  15. #15
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Αρχικά δημιουργήθηκε από soultz
    Φίλε τα πάντα μπορούμε να βρούμε στο google.
    Μπορειτε

    Το VTR 250 αποτελούσε από την εποχή που παρουσιάστηκε (1997) αποκλειστικό «προνόμιο» των Ιαπώνων, αφού η διάθεση του μοντέλου γινόταν μόνο σε «εγχώρια» πλαίσια. Το μοντέλο του 2009 θα λανσαριστεί και στην Ευρώπη, ωστόσο προς το παρόν δεν πρόκειται να εισαχθεί στην Ελλάδα.

    Ποιος είπε ότι τα commuters θα πρέπει να είναι κατ ανάγκη αδιάφορα; Αυτή πρέπει να ήταν σίγουρα η βασική «ιδέα» για τη δημιουργία του VTR 250 που φέτος κλείνει αισίως τα 12 χρόνια στη παραγωγή, αποτελώντας μια όμορφη και πρακτική entry level μοτοσικλέτα, η οποία χαρακτηρίζεται από τον δικύλινδρο κινητήρα και το πλαίσιο χωροδικτύωμα. Το μοντέλο του 2009, έκτος από το εκτεταμένο αισθητικό φρεσκάρισμα που δέχθηκε αποφάσισε να διευρύνει και τους ορίζοντες του, «σαλπάροντας» από τη μακρινή Ιαπωνία, με ρότα προς τη γηραιά ήπειρο. Η μοτοσικλέτα πρόκειται να εισαχθεί σε κατά τόπους ευρωπαϊκές αγορές, αφού αποτελεί ένα πρώτης τάξεως «εργαλείο» για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, όντας οικονομική, ευέλικτη, αλλά σε καμία περίπτωση «αδιάφορη».

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Κινητήρας: Τετράχρονος, δικύλινδρος V90 με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
    Χωρητικότητα: 250 κ.εκ.
    Ισχύς: 30 ίπποι / 8.500 σ.α.λ.
    Ροπή: 2,2 kg-m / 8.500 σ.α.λ.
    Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός PGM-FI

    Πλαίσιο: Ατσάλινο χωροδικτύωμα
    Ανάρτηση Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ.
    Ανάρτηση Π: Μονό αμορτισέρ διαδρομής 125 χλστ.
    Φρένο Ε: Μονός δίσκος διαμέτρου 296 χλστ. - διπίστονη δαγκάνα
    Φρένο Π: Μονός δίσκος διαμέτρου 220 χλστ. - μονοπίστονη δαγκάνα
    Ελαστικό Ε: 110/70-17
    Ελαστικό Π: 140/70-17

    Μήκος: 2.070 χλστ.
    Πλάτος: 725 χλστ.
    Ύψος: 1.055 χλστ.
    Βάρος: 161 κιλά
    Ύψος σέλας: 775 χλστ.
    Ρεζερβουάρ: 12,4 λίτρα


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	09040914.jpg 
Προβολές:	1517 
Μέγεθος:	10,6 KB 
ID:	162870
    Accipere quam facere praestat injuriam

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. In Love ....VTR250
    από Isi στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2013, 19:40
  2. Honda VTR250 1990
    από Yamaha maniac στο forum Honda
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/08/2010, 09:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF