View Full Version : πρωτο enduraki.τι να παρω? (συγχώνευση σχετικών συζητήσεων)
Για αρχη μην βιάζεσαι, το οτι έχεις μαζεψει τα χρήματα δεν είναι κάτι. Ψάξε ενημερώσου και πάρε το καλύτερο που θα βρείς ήτε 125 250 450 δίχρονο τετράχρονο. Μήν μπείς στην διαδικασία αυτό το μοντέλο θέλω αυτό θα πάρω.
Δεύτερον ιεράρχησε τι θές να κάνεις με αυτό. Μια βόλτα το μήνα είσαι και κοντα Πεντέλη , η κάθε ΣΚ και θα πηγαίνεις Βαρυμπόμπη.
Στήν δέυτερη περίπτωση ενα έτοιμο σε καλή κατάσταση θα σου έρθει φθηνότερα σίγουρα θα είναι ακριβότερο.
Το enduro και το βουνό γενικά ζητάνε να μαστορεύεις μόνος σου απο πλύσιμο λάδωμα μετά απο κάθε βόλτα μέχρι μια κομμένη ντίζα στο βουνό.
Μηχανάκια υπάρχουν και βγαίνουν και σε καλές τιμές αλλα θέλει υπομονή και βέβαια μήν περιμένεις το μηχανάκι να είναι σε άριστη κατάσταση. Βγές κάνε βόλτα στο βουνό και κάθε φορά θα φτίαχνεις κάτι δέν είναι απαραίτητο να γίνουν όλα μαζί.
Ούτε μόλις το πάρεις να κοιτάς τα προβλήματα του το επίπεδο μας ( βάζω και τον εαυτό μου μέσα ) είναι πολύ χαμηλότερο απο οποιοδήποτε μηχανάκι.
Αυτά απο μένα που αγόρασα ενα 30 ετίας μηχανάκι πέρσι και το έχω ευχαριστηθεί όσο μπορώ απο θέμα χρόνου. Σίγουρα θέλει πολύ μάζεμα ακόμα αλλά και με 5000 ευρώ να πάρεις κάτι θα θέλει μάζεμα.
Τα dt wr είναι μια καλή λύση σίγουρα ένα ktm θα ήταν και η δική μου επιλογή αλλά θέλει ψάξιμο.
SeniorCanardo
19/06/2020, 17:10
Θα χρειαστεί να το δώ με μάστορα το μηχανάκι γιατί έχω μικρή εμπερία ώστε να κρίνω αν είναι καλό ή όχι. Εσύ με μηχανικό το είδες ή μόνος;
Όχι μόνος μου το είδα!
Το μηχανάκι ήταν εκτός πόλεως και δεν έπαιζε η πιθανότητα να πάρω μάστορα μαζί μου να το δει, ούτε φαντάζομαι ότι θα είχε και ο πωλητής όρεξη να το φορτώσει και να το φέρει 200-300 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα, στο μάστορα μου. (Άσε που δεν είχα και μάστορα εμπιστοσύνης ή κάνα φίλο που να κατέχει.).
Είχα δει κάποια εμφανή προβλήματα κυρίως περιφερειακά, αλλά έκρυβε και άλλες εκπλήξεις στα ενδότερα.
Επίσης εγώ ήθελα οπωσδήποτε πινακίδα, γιατί πρέπει να κάνω κάποια λίγα χιλιόμετρα δρόμο και σε σημεία μέσα από κατοικημένη περιοχή, και η ύπαρξη άδειας για κάποιο "μαγικό-ελλήνικό" λόγο αυξάνει την τιμή.
Είδα από κοντά 3 x DT-WR, 1 x XR 250, 1 x GG 250 και 1 x KTM 200, που τελικά αγόρασα.
Πριν από αυτό είχα απορρίψει καμιά 20άρα γιατί δεν είχαν χαρτιά ή ήταν πολύ μακριά ή είχαν "θεματάκια" ή "κόπηκε" ο ιδιοκτήτης από το τηλέφωνο.
Η γνώμη μου είναι πάρε ότι βρεις σε καλύτερη κατάσταση, ανεξάρτητα από μάρκα, κυβικά, 2Τ-4Τ.
Να βγεις βουνό και μετά να δεις τι σου πάει και τι δεν σου πάει.
Το μόνο που θα πρόσεχα είναι επάρκεια ανταλλακτικών.
Όσο πιο παλιό μοντέλο ή μοντέλο που δεν πούλησε πολύ στην Ελλάδα, τόσο πιο δύσκολα τα πράγματα.
Voxabler
19/06/2020, 18:01
Και σε άλλο φόρουμ που έχω κάνει ανάρτηση βλέπω οτι μου επισημαίνετε τα 2000 οτι ειναι οριακότατο σαν budget μάλλον πρέπει να ανέβω λίγο. Σας ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα και πάλι!
το δίχρονο θέλει μάστορα να ξέρει τι κάνει
αλλιώς θα δεις τ άλογα σου να ψοφάνε το ένα μετά το άλλο
:cool:
africanwannabe
10/11/2020, 20:05
Καλησπερα εδω και μηνες προσπαθω να αποφασισω τι μηχανακι να παρω.. Σκεφτομουν για on/off αλλα κατεληξα σε enduro/motard. Διαθετω 2000 ευρω περιπου μονο για το μηχανακι. Θελω να το εχω και για καθημερινο να με πηγαινει στη δουλεια ( 2-3 χλμ) και για βολτες στη πολη, καμια εκδρομη κοντινη αλλα σκεφτομαι και το βουνο στο μελλον ( οχι κατι αγριο, λιγα μονοπατια μονο). Η σκεψη μου ειναι να παρω ενα motard και στο μελλον ισως ενα ζευγαρι τροχους enduro.. Το budget ειναι 2 χιλιαδες και τα μοντελα που σκεφτομαι και μου αρεσουν ειναι το
TTR 600 σε μοταρτν
XR 400/600 αλλα δν βρισκω αρκετα motard.
XT 600
Πιο πολυ απολα μου αρεσει το ΤΤΡ. Αν μπορει καποιος να με καθοδηγησει σε 1 απτα 3 μοντελα και ισως σε καποιο ακομα που δν ξερω..
Καλησπέρα,έχω εμπειρία με τα 2,τα Yamaha.
To TT είναι μηχανάρα αλλά...Ας πω τι μου άρεσε πρώτα σε σχέση με το Χτ,βασικά πιο γκαζιάρικο μοτέρ και αναρτήσεις,πλαίσιο,ψαλίδι.Θα μου πεις τι άλλο θέλεις;
Η μανιβέλα είναι θέμα.Τρώει κολλήματα ώρες ώρες και δεν παίρνει.Ετοιμάσου για προπόνηση.Μόλις το μάθεις καλύτερα γίνεται ευκολότερο.
Θέματα στα ηλεκτρικά ,μην με ρωτήσεις τι ακριβώς, πέθανε σε ένα γκαράζ ψάχνοντας,παρατήθηκε και έγινε ανταλλακτικά τελικά.
Γενικά είναι άρμα.
Τώρα το ΧΤ ειλικρινά δεν είναι ούτε εντούρο ούτε μοταρντ αλλά είναι ικανοποιητικό σε όλα αν δεν έχεις υψηλές απαιτήσεις.
Αν το θέλεις δηλαδή για να κάνεις κόντρες με Δούκες ή να πηγαίνεις σε πολύ κακοτράχαλα βουνά δεν...
Για την πόλη ότι πρέπει,εγώ το δικό μου το έκανα πολλές βόλτες και στο βουνό ,σε ανοιχτούς χωματόδρομους βέβαια ,όχι κάτι extreme.
Σκυλί μαύρο και αυτό,δεν είχα θέματα 10 χρόνια και δεν το πρόσεχα και πολύ σε αλλαγές λαδιών π.χ.
Για πιο ανέμελη ζωή σίγουρα το ΧΤ ,για πιο ενδιαφέρον όχημα ε το ΤΤ με κάτι λίγα κουσούρια του αλλά είναι κούκλα.
'Αλλες διαφορές ,το χτ είναι πιο χαμηλό,μεγαλύτερο τεπόζιτο,πιο άνετο το χτ,δεν τα γράφω σαν θετικά απαραίτητα.
africanwannabe
11/11/2020, 16:42
Καλησπερα και ευχαριστω πολυ για την απαντηση. Το ΧΤ το εχω τελευταιο στη λιστα και δεν μου πολυαρεσει κιολας.. απλα το budget ειναι χαμηλο για αυτο. Το ΤΤΡ μου αρεσει απειρα, οσο αναφορα τη μανιβελα το χω διαβασει και αλλου αλλα δεν το θεωρω καθολου προβλημα.. θα τη μαθω και τελειωσε η υποθεση.. σιγα. Αυτο που με απασχολει πιο πολυ ειναι ενα προβλημα που λενε οτι βγαζει στη 2η ταχυτητα. Ισχυει? Αλλα πλεον αυτα τα μηχανακια ειναι 20ετιας οποτε θα το χει βγαλει μεχρι τωρα πιστευω.. Υπαρχει κατι καλυτερο σε αυτα τα χρηματα για Motard?
xt660 έχει κοντά στο 2χίλιαρο τώρα σε τι κατάσταση είναι δεν ξέρω.
και το FMX παίζει το Χόνδα,αρκετά όμορφο.
Κάτι ΚΤΜ,Husqvarna σε αυτό το μπάτζετ μην τα κοιτάς,θα μπλέξεις.
Μηχανάρες,καμία σχέση με τα άλλα αλλά για αρχάριο δεν είναι ότι καλύτερο,θέλουν πολύ φροντίδα.
africanwannabe
11/11/2020, 17:52
xt660 έχει κοντά στο 2χίλιαρο τώρα σε τι κατάσταση είναι δεν ξέρω.
και το FMX παίζει το Χόνδα,αρκετά όμορφο.
Κάτι ΚΤΜ,Husqvarna σε αυτό το μπάτζετ μην τα κοιτάς,θα μπλέξεις.
Μηχανάρες,καμία σχέση με τα άλλα αλλά για αρχάριο δεν είναι ότι καλύτερο,θέλουν πολύ φροντίδα.
Το ΧΤΧ δεν μουυ κανει τοσο Motard.. δεν μου πολυαρεσει. Το fmx ωραιο ειναι αλλα ακουω οτι ειναι αρκετα ψοφιο στο κινητηρα του.
Μάλλον ψάχνεις απλά για on off πάρε ενα οποιοδήποτε μηχανάκι που να ειναι σχετικά ελαφρύ και να μη καίει αρκετά ωστε να έχεις και αυτονομία για τπτ εκδρομές (injection θα ηταν το ιδανικό). Απο εκει και πέρα με οποιδήποτε on off πας σε χωματόδρομους στο βουνό με σωστά ελαστικά με τακούνι . Εγω προσωπικά αν ηθελα ενα μηχανάκι απλα να κανω τις βολτίτσες μου στο βουνο μια στο τοσο και να το εχω για καθε μέρα (klx 250 kawasaki) θα έπαιρνα .
africanwannabe
12/11/2020, 16:18
Καλησπερα και ευχαριστω για την απαντηση.. ωραιο ειναι το KLX αλλα μου φαινονται λιγα τα κυβικα.. θα μπορει να κανει μινι ταξιδακι πχ 150χλμ?
kalimera8764
12/11/2020, 17:14
Καλησπερα και ευχαριστω για την απαντηση.. ωραιο ειναι το KLX αλλα μου φαινονται λιγα τα κυβικα.. θα μπορει να κανει μινι ταξιδακι πχ 150χλμ?
Ειχα ενα xr250r οταν ημουν φοιτητης Θεσσαλονικη. Ενδεικτικα ειχαμε κανει:
Καβαλα και πισω (μαμα 13-48 γραναζωμα) ~340km
Θεσσαλονικη - Καρδιτσα (μεσω Ελασσονας) (14-48 γραναζωμα) ~240 km και πισω την επομενη μερα
Αυθημερον κυκλο λιμνης Πολυφυτου (14-48 γραναζωμα) ~320km
Πολλα εκδρομικα, 2ημερα κτλ παρεα με 2χρονα 125 και οχι μονο.
Οποτε σιγουρα το klx, θα τα κανει ανετα τα 150Km και μη το σκεφτεσαι καν!
Καλησπερα και ευχαριστω για την απαντηση.. ωραιο ειναι το KLX αλλα μου φαινονται λιγα τα κυβικα.. θα μπορει να κανει μινι ταξιδακι πχ 150χλμ? Ενοειτε εδω πανε ταξιδια με παπάκια και σκουτερ...απλα πας απο δρομους μικροτερης ταχυτητας (κανεις καποιος συμβιβασμους) .
Στο χώμα και κάθε μερα δε θες πολλά κυβικα (θες κατι ελαφρυ και μανιτζέβελο) εκτός και μιλαμε για μοτο δρόμου (τοτε λάθος thread ρώτησες) :p
odysseas1995
13/03/2021, 19:03
Καλησπέρα σε όλους και όλες! θα ήθελα να μου προτείνετε τι enduro να παρω..λοιπόν τα χρήματα που θέλω να διαθέσω είναι μέχρι 2000 ευρώ μόνο για την μηχανή. Πρώτα απ' όλα θέλω να έχει πινακίδα οπωσδήποτε για να μπορώ εύκολα να μεταβαίνω με την παρέα μου στο βουνό. Επίσης δεν το θέλω για extreme καταστάσεις..ίσα ίσα κανένα εύκολο μονοπάτι και χωματόδρομους. Επειδή είμαι εντελώς άσχετος δεν θα ήθελα μεγάλο κυβισμό οπότε πιστεύω τα 250cc 4t η τα 125cc 2t θα ήταν ότι πρέπει για μένα. Καταλαβαίνω πως με αυτά τα χρήματα δεν κοιτάω κάτι καινούριο οπότε αναγκαστικά πάμε δεκαετία 90'. Κάτι σημαντικό όσον αφορά τα σέρβις, θα το φτιάχνω μόνος μου καθώς υπάρχει τεχνογνωσία και εργαλεία. Τώρα θα ήθελα κάτι αξιόπιστο που να μην χαλάει εύκολα και να έχει ανταλλακτικά. Έχω κοιτάξει τα εξής μοντέλα : yamaha wr200, dt 200, ttr 250, honda xlr250, xlr 250 baja, xr 250.. Παρακαλώ πολύ κατατοπίστε με! Ευχαριστώ πολυ!! Ακούω γνώμες!!
Καλησπέρα σε όλους και όλες! θα ήθελα να μου προτείνετε τι enduro να παρω..λοιπόν τα χρήματα που θέλω να διαθέσω είναι μέχρι 2000 ευρώ μόνο για την μηχανή. Πρώτα απ' όλα θέλω να έχει πινακίδα οπωσδήποτε για να μπορώ εύκολα να μεταβαίνω με την παρέα μου στο βουνό. Επίσης δεν το θέλω για extreme καταστάσεις..ίσα ίσα κανένα εύκολο μονοπάτι και χωματόδρομους. Επειδή είμαι εντελώς άσχετος δεν θα ήθελα μεγάλο κυβισμό οπότε πιστεύω τα 250cc 4t η τα 125cc 2t θα ήταν ότι πρέπει για μένα. Καταλαβαίνω πως με αυτά τα χρήματα δεν κοιτάω κάτι καινούριο οπότε αναγκαστικά πάμε δεκαετία 90'. Κάτι σημαντικό όσον αφορά τα σέρβις, θα το φτιάχνω μόνος μου καθώς υπάρχει τεχνογνωσία και εργαλεία. Τώρα θα ήθελα κάτι αξιόπιστο που να μην χαλάει εύκολα και να έχει ανταλλακτικά. Έχω κοιτάξει τα εξής μοντέλα : yamaha wr200, dt 200, ttr 250, honda xlr250, xlr 250 baja, xr 250.. Παρακαλώ πολύ κατατοπίστε με! Ευχαριστώ πολυ!! Ακούω γνώμες!!
Να πω κι εγω την κουταμάρα μου αν και καποιοι ισως βοηθηθούν. Μένω Αγγλία και ειμαι σε αναζητηση μοτο που θα κανει καποιες βόλτες σε χωμα, δεν με ενδιαφέρει καμια αλλη χρηση, μόνο βολτα όποτε και αν. Κάτι σε κινεζικη κόπια μοτερ του xr/xlr 250 κοστίζει λοιπόν 2.500 με πινακίδα (ισως 2 χιλιαρικα και κατι ψιλα χωρις πινακίδα), και ακούω διαβαζω καλες κριτικές. Αναρωτιέμαι αν αυτό παίζει Ελλάδα σαν εναλλακτική για κάποιον που θέλει καινούργια μηχανή αποκλειστικά για χώμα. Εδω το λινκ : https://kurzbikes.com/kurz-fs-250-enduro-bike/
doctoras
01/01/2022, 11:23
Να πω κι εγω την κουταμάρα μου αν και καποιοι ισως βοηθηθούν. Μένω Αγγλία και ειμαι σε αναζητηση μοτο που θα κανει καποιες βόλτες σε χωμα, δεν με ενδιαφέρει καμια αλλη χρηση, μόνο βολτα όποτε και αν. Κάτι σε κινεζικη κόπια μοτερ του xr/xlr 250 κοστίζει λοιπόν 2.500 με πινακίδα (ισως 2 χιλιαρικα και κατι ψιλα χωρις πινακίδα), και ακούω διαβαζω καλες κριτικές. Αναρωτιέμαι αν αυτό παίζει Ελλάδα σαν εναλλακτική για κάποιον που θέλει καινούργια μηχανή αποκλειστικά για χώμα. Εδω το λινκ : https://kurzbikes.com/kurz-fs-250-enduro-bike/
Πολυ ενδιαφερον, 2500 με πινακιδα καινούργιο? Το κυριότερο σε τέτοιες εισαγωγές ειναι να δεις αν υποστηρίζεται επαρκώς με ανταλλακτικά και εργασία.
Εμεις εδω στην φτιχωμανα δεν εχουμε δυνατότητα για τετοια ποικιλία..και απο την αλλη θα κόστιζε τα διπλασια λογω μνημόνιο-φόρων.
Αν τα εχεις τα φραγκα το αγοραζεις γιατι αν κλείσει αδοξα ο κυκλος της ζωης του δε καίγεσαι.. και πας για αλλο.
Αν δε τα εχεις, πας με καλο ψαξιμο σε ενα καλοδιατηρημένο crf250l να κανεις την δουλεια σου
Πολυ ενδιαφερον, 2500 με πινακιδα καινούργιο? Το κυριότερο σε τέτοιες εισαγωγές ειναι να δεις αν υποστηρίζεται επαρκώς με ανταλλακτικά και εργασία.
Εμεις εδω στην φτιχωμανα δεν εχουμε δυνατότητα για τετοια ποικιλία..και απο την αλλη θα κόστιζε τα διπλασια λογω μνημόνιο-φόρων.
Αν τα εχεις τα φραγκα το αγοραζεις γιατι αν κλείσει αδοξα ο κυκλος της ζωης του δε καίγεσαι.. και πας για αλλο.
Αν δε τα εχεις, πας με καλο ψαξιμο σε ενα καλοδιατηρημένο crf250l να κανεις την δουλεια σου
Doctora ναι νομιζω η τιμη περιλαμβανει πινακιδα αλλα με περιορισμούς σε χρήση, επιτρεπεται μονο η διελευση σε δρόμο οταν ειναι απο σπιτι προς τον προορισμό και επιστροφή η αναμεσα σε χωματινες διαδρομές. Ανταλλακτικά υπάρχουν όσο ο εισαγωγεας υπαρχει και μαλιστα πολυ οικονομικά μπορεις να παραγείλεις και απο κινα.
Απο ποιότητα κατασκευής φαντάζομαι ειναι απλά υποφερτή, το μόνο που βλεπω θετικό ειναι οτι τα προ πενταετίας προβλήματα εχουν ξεπεραστεί με βελτιωσεις απο τον κατασκευαστή, γενικά τα reviews που εχω διαβασει απο κατόχους λενε οτι αν συμβιβαζεσαι με χαμηλή ιποδυναμη και αν πιανουν τα χερια σου για εργασίες βασικής συντήρησης εισαι οκ. Στα αρνητικά, οι μηχανές αυτες εδω θεωρούνται competition επιτρεποντας στον εισαγωγέα να δινει εγγύηση ενος μήνα και οχι ενος/δυο ετων που αντιστοιχει σε μηχανές δρόμου, επίσης τα περιφερειακά ειναι μάλλον κλαιν αφου δεν αναφερεται κατασκευαστής παρα μονο σε καρμπς και κατι άλλα λιγα. Ο εισαγωγέας ρητα αναφέρει οτι δεν συνιστά την αγορά απο ατομα που δεν εχουν βασικές γνώσεις maintenance και ρύρμιση βαλβίδων προτεινεται σχεδον αμεσα μετα την αγορά. Φανταζομαι η παροτρυνση του να την αγορασεις αν και μονο αν πιανουν τα χερια σου εχει να κάνει με τις τιμες των μηχανικών εδω που ειναι απλησιαστες και αρα να αποφυγει παραπονα σχετικα με το κοστος χρησης. Αναφέρθηκα στο θεμα γιατι ειμαι σίγουρος οτι κινέζικα εντουρακια θα πουλιούνται στην ελλαδα με διαφορετικα ονοματα. Αν καποιος φιλος εχει εντυπωσεις ας μας πει εντυπώσεις. Διαβαζα τις προαλλες καπου οτι μπορεις να παραγγειλεις σαν πελατης απο κίνα οποιοδήποτε μηχανακι θέλεις σε τιμη περιπου μειον 30-40% απο την προαναφερόμενη (2.5κ) και παραλαμβάνεις την μηχανη αμονταριστη σε κομμάτια φυσικα χωρις εγγυηση.
doctoras
04/01/2022, 00:08
Αν ο εισαγωγέας δεν εχει δικτυο υποστήριξης και παραλληλα εσυ δεν εχεις το know how σε γενικη γνωση μηχανολογίας μη το συζητας άδικα, παρε κατι που μπορεις να εχεις την δυνατότητα της υποστήριξης.
Για εντουρο που συμαινει χρηση και δρομου με ομολογκασιον απο EU εχουμε τα παρακατω ειναι οσα εισάγονται επισήμως:
https://www.mototriti.gr/newbikes/times/markes.asp
Τώρα για χρηση εκτος δρομου μονο και με καθολου χρήση δημοσίου δικτύου φαντάζομαι μπορεις να παραγγείλεις οτιδήποτε πληρώνοντας τους δασμους. Αλλα και εκει υποστήριξη θα εχεις μεσω Κίνας..συνεπως θα πρεπει να αγοράσεις 2 μηχανάκια για να εχεις ενα σε λειτουργική κατάσταση
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.