PDA

View Full Version : Ducati monster 600



corleonegp
23/05/2010, 16:49
Καλησπερα σε ολους τους συμφοριτες. Ειναι η πρωτη φορα που γραφω στο φορουμ.Σκεφτομαι να προχωρησω στην αγορα καποιου Monster. Εχο βρει ενα Monster 600 dark τελη του 99 με 30 χιλιαδες περιπου χιλιομετρα. Ο ιδιοκτητης λεει πως προσφατα του εκανε μεγαλο servise και εχει καινουργια λαστιχα. Γενικα λεει πως δεν θελει ουτε ενα ευρω πανω του(καινουργιες δισκοπλακες τακακια κλπ κλπ). Το δινει με 2300 ευρω και σκεφτομαι αν αξιζει να το παρω τι πρεπει να προσεξω κλπ. Εχω διαβασει αρκετα τοπικ που υπαρχουνε απλα θα ηθελα να μου πειτε καποια εκτενη γνωμη πανω στο θεμα.

nickmonstro
23/05/2010, 17:23
Καλως ηρθες

Το ειχα για 5 χρονια και το εδωσα πριν 1 χρονο.Το δικο μου δεν μου εβγαλε κανενα προβλημα αλλα τα service του τα εκανα παντα στην ωρα τους.Aν ειναι το πρωτο σου μηχανακι θα μαθεις αρκετα απο αυτο.Σαν συμβουλη παντως θα σου ελεγα σε περιπτωση που θες σωνει και καλα monster και εχεις την δυνατοτητα να διαθεσεις καποια ευρω παραπανω να κοιταξεις για καποιο 620.Εχει ψεκασμο,καλυτερο μπροστινο και γενικοτερα ειναι πιο φιλικο για τον αναβατη.

:wave2:

corleonegp
23/05/2010, 18:30
Να σαι καλα για την αμεση απαντηση.Το πρωτο μου μηχανακι εδω και δυο χρονια ητανε μια Bmw R51 . Το αφησα το μωρο μου και ειπα να εξελιχτω λιγο.Απο θεμα καταναλωσης πως τα παει? Τα λεφτα ειναι καπως περιορισμενα μιας και ειμαι φοιτητης.Απλα συνεχεια ακουω πως τα ducati θελουνε συγκεκριμενο τροπο οδηγησης για να μην τα σκισεις και απο θεμα service με προβληματιζει λιγο.Τα απλα μπορω να τα κανω μονος μου αλλα δεν θελω να γινω ο καλητερος φιλος του μαστορα!Επισης μιας και ειχες ducati καλητερα ενα monster η ενα 750ss?

andgeo
24/05/2010, 02:40
Δεν υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος οδήγησης , εκτός κι αν εννοείς το σκορτσάρισμα που κάνεουν τα V2 στις χαμηλές σττροφές . Για μένα πάρε μόνστερ . Θα το βρεις πιο φιλικό στις καθημερινές σου βόλτες , τουλάχιστον μέσα στην πόλη.SS με τόσα χρήματα δεν θα βρεις εκτός κι αν είναι έτοιμο για γκρεμό.

nickmonstro
24/05/2010, 05:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από corleonegp
Να σαι καλα για την αμεση απαντηση.Το πρωτο μου μηχανακι εδω και δυο χρονια ητανε μια Bmw R51 . Το αφησα το μωρο μου και ειπα να εξελιχτω λιγο.Απο θεμα καταναλωσης πως τα παει? Τα λεφτα ειναι καπως περιορισμενα μιας και ειμαι φοιτητης.Απλα συνεχεια ακουω πως τα ducati θελουνε συγκεκριμενο τροπο οδηγησης για να μην τα σκισεις και απο θεμα service με προβληματιζει λιγο.Τα απλα μπορω να τα κανω μονος μου αλλα δεν θελω να γινω ο καλητερος φιλος του μαστορα!Επισης μιας και ειχες ducati καλητερα ενα monster η ενα 750ss? Κοιτα απο θεμα καταναλωσης ηταν νορμαλ.Τωρα δεν μπορω να σου πω πιο συγκεκριμενα αλλα με ενα τεποζιτο εβγαζα τις καθημερινες μου μετακινησεις για δυο βδομαδες περιπου αλλα αυτο ειναι σχετικο.Οσο για τα service του δηλ. λαδακια,μπουζι,φλτρα μπορεις να τα κανεις μονο σου.Ειναι πανευκολο.Το δυσκολο ειναι η ρυθμιση βαλβιδων.Εγω πηγαινα σε εξουσιοδοτημενο για τις βαλβιδες.Ο τροπος οδηγησης τους ειναι οπως ειναι σε ολα τα μηχανακια.Δεν νομιζω να υπαρχει μοτοσυκλετα που θα αντεξει στο συνεχωμενο "σκισιμο".Τωρα στο ερωτημα monster η 750ss εαν θες μοτοσυκλετα για καθημερινη χρηση τοτε σιγουρα το monster.Εαν ομως σε ενδιαφερουν οι βολτες τοτε το ss.Μονο και μονο για το μοτερ του που ειναι πιο δυνατο.Αλλα σε τετοια τιμη ss δεν υπαρχει περιπτωση να βρεις και να μην χρειαστει "μαζεμα" οπως σου ειπε και ο andgeo.

:wave2:

corleonegp
24/05/2010, 12:52
Εχω βρει και ενα 750ss του 02 με 20.000 χμ και το δινει ενα 2000 και λεει πως το μονο που θελει ειναι ενα λαστιχο μπρος.Λετε να μην αξιζει ε? Το service για τις βαλβιδες ποσα λεφτα παει?με την προυποθεση πως ολα τα αλλα θα τα κανω μονος μου. Επισης για να μου δει το μηχανακι και να μου πει αμα αξιζει ή οχι σε ποιον μαστορα λετε να παω? Αποκλειστικα σε Ducati?Προτεινετε μου καποιον. Υπαρχουνε τραγικες διαφορες μεταξυ του 600 και του 620? ξερω πως εχει καλητερο στοισιμο και πως ειναι injection to 620 και εχει και 2 δισκοπλακες μροστα.Εχει ομως τοσο τραγικη διαφορα απο το 600 που σκεφτομαι να αγορασω? Επισης το σκορταρισμα που λετε πως κανει ο ν2 ειναι παρα πολυ εντονος και σπαστικος μεσα στη κινηση? Τελος με ενδιαφερει να μην τρεχω συνεχεια συνεργειο. Ειναι αρκετα αξιοπιστο το 600? πεζει να σας ζαλισα :P

miscelano
24/05/2010, 15:18
το 600 δεν το εχω οδηγησει αλλα εχω οδηγησει το 620 και εχω κανει αρκετα χιλιομετρα μες τη πολη παντα...ωραιο μηχανακη γενικα και τιμιο...αλλα το σκορτσαρισμα που εχει χαμηλα δεν παιζεται....κανενα αλλο μηχανακη που εχω οδηγησει δεν εκανε ετσι...ουτε καν πλησιαζε...:beer: :beer: :beer:

nickmonstro
24/05/2010, 17:50
Στο σκορτσαρισμα παντως το 600 ειναι ακομα πιο χαλια.

andgeo
24/05/2010, 18:20
Εγώ το οδηγώ κάθε μέρα και πρόβλημα μεγάλο δεν βλέπω , τώρα οι υπόλοιποι τι λέτε δεν ξέρω.
Και κάτι για το 620 , δεν είναι όλα ψεκαστά αλλά τα από 2003 και μετά . μάλιστα είχαν και το χαρακτηριστικό 620i στο καπάκι για να διαχωρίζεται από τα καρμπυρατεράτα . Ναι είχαν το 2ο δίσκο μπροστά αλλά αυτός μπαίνει και σαν εξτραδάκι και στο 600άρι .

nickmonstro
24/05/2010, 18:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Εγώ το οδηγώ κάθε μέρα και πρόβλημα μεγάλο δεν βλέπω , τώρα οι υπόλοιποι τι λέτε δεν ξέρω.
Και κάτι για το 620 , δεν είναι όλα ψεκαστά αλλά τα από 2003 και μετά . μάλιστα είχαν και το χαρακτηριστικό 620i στο καπάκι για να διαχωρίζεται από τα καρμπυρατεράτα . Ναι είχαν το 2ο δίσκο μπροστά αλλά αυτός μπαίνει και σαν εξτραδάκι και στο 600άρι .

Μonster με ψεκασμο μετα το 2002.620 καρμπυρατερατο δεν υπηρξε.:winka:

:wave2:

andgeo
24/05/2010, 18:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από corleonegp
Εχω βρει και ενα 750ss του 02 με 20.000 χμ και το δινει ενα 2000 και λεει πως το μονο που θελει ειναι ενα λαστιχο μπρος.Λετε να μην αξιζει ε? Το service για τις βαλβιδες ποσα λεφτα παει?με την προυποθεση πως ολα τα αλλα θα τα κανω μονος μου. Επισης για να μου δει το μηχανακι και να μου πει αμα αξιζει ή οχι σε ποιον μαστορα λετε να παω? Αποκλειστικα σε Ducati?Προτεινετε μου καποιον. Υπαρχουνε τραγικες διαφορες μεταξυ του 600 και του 620? ξερω πως εχει καλητερο στοισιμο και πως ειναι injection to 620 και εχει και 2 δισκοπλακες μροστα.Εχει ομως τοσο τραγικη διαφορα απο το 600 που σκεφτομαι να αγορασω? Επισης το σκορταρισμα που λετε πως κανει ο ν2 ειναι παρα πολυ εντονος και σπαστικος μεσα στη κινηση? Τελος με ενδιαφερει να μην τρεχω συνεχεια συνεργειο. Ειναι αρκετα αξιοπιστο το 600? πεζει να σας ζαλισα :P
Μόνο για βαλβίδες σέρβις δεν ξέρω πόσο κανει και σε ποιόν το πας . Γενικά απλό σέρβις , μόνο λαδάκια και φίλτρο , εργασία τπτ , μόνο τα λάδια και το φίλτρο , μεγάλο σέρβις υπολόγιζε περίπου 300 +- 50 .
Τέλος το 620 το απλό με το 600 δεν έχουν σχεδόν καμία διαφορά τουλάχιστον στο στήσιμο . Μερικούς ίππους παραπάνω , δεν ξέρω πόσους . Τουλάχχιστον αυτό νομίζω χωρίς να το έχω ψάξει κιόλλας .
Και βέβαια για ss750 του 2002 με 2000 , απλά ξέχασε το .Εκτός κι αν ο ιδιοκτήτης του σε έχει αγαπήσει !!!

corleonegp
24/05/2010, 22:08
Με το 600αρι καμια Σαλονικα πας η δεν παλευεται με τιποτα? Για μεσα στη πολη ειναι βολικο η μπα? Επισης αυριο θα παω να το δω απο κοντα, τι θα πρεπει να προσεξω η κατι που θα πρεπει να με προβληματισει, κατι ειδικα σε Ducati?? Το μεγαλο Service θα πρεπει να το κανω καθε 10.000 χιλιομετρα? Επειδη μου ειπε αυτος πως ρυθμισε βαλβιδες παει να πει πως εκανε και servise στο desmo?

andgeo
25/05/2010, 01:03
Περίπου κάθε 20000 χλμ . Σου κοιτάνε και τους ιμάντες για τον χρονισμό των εκκεντροφόρων και ανάλογα με την κατάσταση πράττουν . Υπολόγισε και 80-90 ευρο 2 από αυτούς .
Θεσσαλονίκη πας άνετα , και Κων/πολη αμα γουστάρεις ,αλλά για εκεί πάρε μπούσα να πας , το μονστεράκι πήγαινε το κανένα βουνό , με πολλές στροφές να νοιώσεις λίγο. Κάποιοι έφυγαν από δω και πήγαν Ιταλία για τα GP , έκαναν κάτι μεγάαααλες βόλτες στις γειτονικές χώρες και κατέληξαν πίσω , γεμάτοι εμπειρίες .

andgeo
25/05/2010, 01:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από corleonegp
Επισης αυριο θα παω να το δω απο κοντα, τι θα πρεπει να προσεξω η κατι που θα πρεπει να με προβληματισει, κατι ειδικα σε Ducati??
Και μην κάνεις τέτοιου είδους γενικές ερωτήσεις εδώ γιατί θα πάρεις πολλές και διαφορετικές απαντήσεις ... :nono: :evil:

miscelano
25/05/2010, 02:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Εγώ το οδηγώ κάθε μέρα και πρόβλημα μεγάλο δεν βλέπω , τώρα οι υπόλοιποι τι λέτε δεν ξέρω.


χωρις να θελω να σε προσβαλω εχεις οδηγησει αλλα 2κιλινδρα????:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

andgeo
25/05/2010, 03:08
όχι

corleonegp
25/05/2010, 06:10
Εχεις δικιο ητανε πολυ γενικη η ερωτηση μου, λες και δεν εχω ξαναοδηγησει μηχανη. Οπως προανεφερα και ποιο πανω εχω καποια εμπειρεια πανω στους boxer κινητηρες. Τελικα τι πρεπει να προσεξω στο 600 που θα παω να το δω απο κοντα σημερα? Σε ποιο μηχανικο μου προτεινετε να παω, να μου πει αν αξιζει να το παρω?Μπορει δηλαδη να εχει ρυθμισει βαλβιδες αλλα αμα το παω στο μαστορα να μου πει πως θελει service ολο το desmo?

andgeo
25/05/2010, 06:22
Η μηχανή που πας να πάρεις σε γενικές γραμμές δεν έχει προβλήματα , αποτελείται από ένα απλό μοτέρ . Για να μην έχεις προβλήματα μετά κοίτα αν λειτουργούν τα ηλεκτρικά του όλα . Εκεί πονούσαν γενικά τα Ducati . Τι να σου πω ρε φίλε ας στα πει κάποιος ειδικός .

Εγώ πάω στον Παντελή τον Καρίμαλη hellinservice 001 και νομίζω από τα λίγα που καταλαβαίνω ότι γνωρίζει τη δουλειά του. Γνώμη μου πάντα χωρίς να έχω τρόπο ν αποδείξω το αντίθετο .

nickmonstro
25/05/2010, 09:17
Εγω η μονη συμβουλη που εχω να σου πω σε περιπτωση που τελικα το παρεις καλο θα ηταν το πρωτο πραγμα που θα κανεις να αλλαξεις με την μια τους ιμαντες για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.

Καλες αγορες οτι και αν αποφασισεις.

:wave2:

andgeo
25/05/2010, 09:19
Κάνα 100άρι δλδ ...

corleonegp
25/05/2010, 17:02
Πηγα το ειδα το μηχανακι.Πολυ ομορφο, κλασικη γοητεια ducati.Ειχε καποια χτηπηματακια στο μαρπιε και στην εξατμιση απο καποιο πεσιμο μαλλον.Επισης η πισω αναρτηση ειχε ξεφλουδισει το χρωμα σε καποια σημεια και ειχε τραβιξει σκουρια.Αυτο λετε να ειναι μεγαλο προβλημα η να θελει αλλαγη η πισω αναρτηση?Επισης τα οργανα ητανε καινουργια αλλα δεν ητανε σε χιλιομετρα αλλα σε μιλια.Εγραφε 156 μιλια πως ειχε γραψει το μηχανακι αλλα αυτος μου ειπε πως το μηχανακι γενικα εχει γραψει καμια 30.000 χιλιομετρα.Μαλλον τα ειχε αλλαξει ο προηγουμενος ιδιοκτητης δεν ξερω για ποιο λογο.Λετε να ειναι πολυ ανησηχητικο γεγονος αυτο?Τελος απο καπου εχανε λιγη βενζινα λογω καποιας υπερχειλισεης που εκανε, κατι τετοιο μου ειπε, αλλα δηλωσε πως θα το φτιαξει αυτος μεσα στη τιμη.Τελικα η τιμη εκλεισε στα 2000 ευρω.Γενικα φαινοτανε κοπλε το μηχανακι στα υπολοιπα.Το εβαλα και μπροστα και δεν ακουσα καποια αρυθμια η οτιδηποτε αλλο βαση των λιγοστων γνωσεων που εχω.Τελος ενω το ειχα βαλει μπρος διαπιστωσα πως με πολυ δυσκολια εβρισκα νεκρα ενω ημουνα ακινητος(βολτα δεν το εκανα), βασικα δεν εβρισκα με τιποτα και επρεπε να βαλω πολυ δυναμη στις ταχυτητες για να αλλαξει απο 1η σε 2α αλλα μου ειπανε πως αυτο ειναι κλασικο φαινομενο στα ducati.Ισχυει κατι τετοιο, δηλαδη πως εχουνε περιεργο σασμαν και θελει εξοικειωση?Ακουω γνωμες επι οσων σας ανεφερα! :) Επισης θα ηθελα να μου προτεινετε ενα ducatoμαστορα οσο ποιο κοντα γινετε στο Νεο ηρακλειο να παω να το ελενξει αμεσα αυριο. Ευχαριστω και θα δεχτω με χαρα την γνωμη σας επι του θεματος. Συγνωμη για το ζαλισμα :P .

andgeo
25/05/2010, 17:53
Γνώμη πρώτη , μηχανάκι από το 97 με 30000χλμ δεν υπάρχει ... Το ότι έχει κοντέρ σε μίλια σημαίνει ότι το αγόρασε από κανένα e-shop/bay και προφανώς μηδενισμένο . Η υπερχείλιση δεν ξέρω να σου πω τι είναι , τα χτυπηματάκια δεν μου ακούγονται καλά καθώς βέβαια και το σασμάν . Τόσο έντονο πρόβλημα όπως το περιγράφεις δεν έχει κανένα νορμάλ μηχανάκι .Λεωφόρος Κύμης , Θωμάς , αυτό ξέρω μόνο .

corleonegp
25/05/2010, 23:05
Ευχαριστω για την βοηθεια σου. :) Καμια αλλη γνωμη παιδια?Μαλλον θα το παω αυριο στο θωμα να μου πει τι γνωμη του.

xtzanos
26/05/2010, 01:09
Αν μιλας για το σσ βενζινουλα χανουνε μερικα και απο το ντεποζιτο, ειτε στη ραφη του ειτε στον μεντεσε του προς το μερος της σελας.
Το κιβωτιο τους δεν ειναι βουτηρο αλλα νεκρα θα επρεπε να βρισκεις.

Πηγαινε το στον θωμα να το δει αλλα να εχεις στο νου σου οτι μεσα στην πολη δεν θα το ευχαριστηθεις - θα σε κουρασει (πολυ μακρυα πρωτη, δεν κοβει το τιμονι, σκληρος συμπλεκτης, σκληρες αναρτησεις).

dimdoc
26/05/2010, 03:26
Για 2 χιλιαρικα δεν ακουγεται κακο...

catmaster
26/05/2010, 04:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtzanos
...

Πηγαινε το στον θωμα να το δει αλλα να εχεις στο νου σου οτι μεσα στην πολη δεν θα το ευχαριστηθεις - θα σε κουρασει (πολυ μακρυα πρωτη, δεν κοβει το τιμονι, σκληρος συμπλεκτης, σκληρες αναρτησεις).


Εγώ θεωρώ το μονστεράκι ταμάμ και για την πόλη ... μόνο αν το λυπάσαι το καλοκαίρι λόγω αερόψυκτου μοτέρ δεν θα το βάλεις μέσα στην κίνηση ...

σωστός ότι το τιμόνι δεν κόβει πολύ αλλά το μαθαίνεις αμέσως -όπως και το σκορτσάρισμα χαμηλά- οι αναρτήσεις σε κάποιο που οδήγησα μου φάνηκαν οκ και ειδικά ο συμπλέκτης δεν με κούρασε καθόλου ...

το βασικό ... ακόμα και δέκα χρόνια μετά πάλι όμορφο είναι ... :sun:

nickmonstro
26/05/2010, 04:51
Παιδια εγω οποιο Ducati και να εχω οδηγησει παντως η αλλαγη απο 1η σε 2α εχει ενα θεμα το οποιο ξενιζει τους περισσοτερους.Συγκεκριμενα ακουγεται ενα χαρακτηριστικο "γκουπ".Και το δικο μου ετσι ηταν.Τωρα για το οτι δεν βρισκεις ευκολα την νεκρα δεν ξερω...μπορει να ειναι καποιο προβλημα.Ισως με αλλαγη λαδιων να στρωσει αλλα μπορει να ειναι και θεμα συνηθειας...

p@nos
26/05/2010, 04:55
ρε παιδια τα ντουκατι εχουν αντρικα κιβωτια θελουν κλωτσιδια για τις ταχυτητες, δεν ειναι για φλωρους που σκεφτεσαι να κουμπωσεις αλλη ταχυτητα και εχει μπει ηδη

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



γενικα μολις μαθεις το κιβωτιο πως δουλευει, σταματας να αλλαζεις ταχυτητες με κοπανηματα και θορυβους...


εντιτ:νεκρα βρισκες ευκολα και παντα, απλα το λαμπακι καμια φορα μπορει να μην αναψει και θελει λιγο ''παιχνιδι'' με τον επιλογεα...

catmaster
26/05/2010, 05:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ρε παιδια τα ντουκατι εχουν αντρικα κιβωτια θελουν κλωτσιδια για τις ταχυτητες, δεν ειναι για φλωρους που σκεφτεσαι να κουμπωσεις αλλη ταχυτητα και εχει μπει ηδη

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



γενικα μολις μαθεις το κιβωτιο πως δουλευει, σταματας να αλλαζεις ταχυτητες με κοπανηματα και θορυβους...


Πάνο δεν ισχύει πλέον αυτό για όλα τα Ducati ... στο παλιό Pantah που είχα (αιωνία του η μνήμη) το κοπάναγες το σασμάν για να κουμπωσει η πρώτη και στην αλλαγή σε δευτέρα έκανε λες και μεσα βαράγαν ιταλικά κατσαρολικά ... αλλά αυτές οι εποχές έχουν περάσει ευτυχώς

το Gt 1000 που ζαχάρωνα για κάτι φεγγάρια είχε μια χαρά σασμάν και έτυχε και καβάλησα ενα Monster προχτές και ήταν λες και το οδηγούσα χρόνια ... ούτε κράπα κρούπα ούτε τίποτα .... (τα λ7 τα καργιόλια που θα βρούμε ρπμ)

:sad:

p@nos
26/05/2010, 05:08
γκραπα γκρουπα μιλαω σε σχεση με ενα χονδα ας πουμε...οντως μια χαρα ειναι το κιβωτιο, και στις πρωτες φορες που το οδηγας ακους τα κοπανηματα, μιας και μετα το μαθαινεις και κανεις τις αλλαγες σωστα και δεν ακουγεται τιποτα, και οι ταχυτητες μπαινουν σα βουτηρακι, με η χωρις συμπλεκτη...

για αυτο το πανταχ ολο ακουω, ακουω αλλα δε το βλεπω...μακαρι να το χες ακομα...πρεπει να παραδεχτεις πως σε σημαδεψε παντως:lol: :lol:


τωρα απο τα κλασικα...το sport 1000 ειναι απλα υπεροχο...χαμηλα κλιπ ον για πολεμικη θεση και μονοσελο οπως του αρμοζει...το GT ειναι λιγο μπαρμπαδικο:D


199196

catmaster
26/05/2010, 05:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
γκραπα γκρουπα μιλαω σε σχεση με ενα χονδα ας πουμε...οντως μια χαρα ειναι το κιβωτιο, και στις πρωτες φορες που το οδηγας ακους τα κοπανηματα, μιας και μετα το μαθαινεις και κανεις τις αλλαγες σωστα και δεν ακουγεται τιποτα, και οι ταχυτητες μπαινουν σα βουτηρακι, με η χωρις συμπλεκτη...

για αυτο το πανταχ ολο ακουω, ακουω αλλα δε το βλεπω...μακαρι να το χες ακομα...πρεπει να παραδεχτεις πως σε σημαδεψε παντως:lol: :lol:


τωρα απο τα κλασικα...το sport 1000 ειναι απλα υπεροχο...χαμηλα κλιπ ον για πολεμικη θεση και μονοσελο οπως του αρμοζει...το GT ειναι λιγο μπαρμπαδικο:D


Το pantah που είχα θα το δείς πλέον αν κοιτάξεις προσεκτικά σε κάνα τηγάνι tefal μήπως γράφει Ducati Meccanica SpA στο πλάι ... όποτε χτύπαγα γκόμενα με άφηνε στου διαόλου τη μάνα ...στο τέλος πήρε φωτιά (λαμπάδιασε κυριολεκτικά ) έξω από την ανθοκομική έκθεση της Βάρκιζας (ευτυχως ο κουβάς με τα χόρτα ήταν τίγκα στο νερό και το σβήσαμε) ...

το πήγα στο μάστορα και του το χάρισα ...λήξης ...

:wave2:

nickmonstro
26/05/2010, 05:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
Το pantah που είχα θα το δείς πλέον αν κοιτάξεις προσεκτικά σε κάνα τηγάνι tefal μήπως γράφει Ducati Meccanica SpA στο πλάι ... όποτε χτύπαγα γκόμενα με άφηνε στου διαόλου τη μάνα ...στο τέλος πήρε φωτιά (λαμπάδιασε κυριολεκτικά ) έξω από την ανθοκομική έκθεση της Βάρκιζας (ευτυχως ο κουβάς με τα χόρτα ήταν τίγκα στο νερό και το σβήσαμε) ...

το πήγα στο μάστορα και του το χάρισα ...λήξης ...

:wave2:

:eyepop: :eyepop: :eyepop: :eyepop:

nickmonstro
26/05/2010, 05:40
Εμενα κοπανουσε η αλλαγη απο πρωτη σε δευτερα.Μονο οταν του εκανα το service και του εβαζα φρεσκα λαδακια εστρωνε καπως η κατασταση οχι για πολυ ομως.Μιλαω για το 600.Αλλα και το 620 που ειχα οδηγησει το χαρακτηριστικο "γκουπ" ηταν εκει ενωμενο δυνατο!!!:lol:

andgeo
26/05/2010, 05:56
έχω ανεβάσει και κάτι ωραίες φώτος στα ducatia μας ...
δε θα πει κανείς τη γνώμη του ;

χεχε (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=13762&perpage=15&pagenumber=32)

corleonegp
28/05/2010, 16:33
Το μηχανακι το πηγα και σε μηχανικο και μου ειπε πως ο κινητηρας του ακουγεται καλα, ουτε ακουει να χτυπαει κατι στο desmo. Θελει ποιο μετα μια δισκοπλακα πισω, μαλλον τσιμουχες στα καλαμια, εχει καποια χτυπηματα το μηχανακι απο πεσιματακια κλπ αλλα γενικα δεν βλεπει κατι ιδιαιτερο. Το σασμαν ειναι οκ.Το μαγαζι μου ειπε πως θα μου δωσει και 6 μηνες εγγυηση για τα μηχανικα μερη αν παθουνε κατι αν βεβαια δεν ευθυνομαι εγω και θα φτιαξει το ντεποζιτο που σταζει. Η τιμη παραμενει στα 2000 ευρω. Λετε να το παρω η θα γινω ο καλητερος φιλος του μαστορα και στο τελος θα το πεταξω? Ειμαι σε μεγαλο διλημα. Συγνωμη για το πριξιμο, ευχαριστω παντως ολους σας για τις απαντησεις μεχρι τωρα.

menelaos46
28/05/2010, 16:52
Εγω ετσι απλα θα πω μια αποψη χωρις επιχειρημα. Μια απλη ψηφο δηλαδη θα ριξω.
Μη το παρεις.