Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 36

Θέμα: Ducati monster 600

  1. #1

    Ducati monster 600

    Καλησπερα σε ολους τους συμφοριτες. Ειναι η πρωτη φορα που γραφω στο φορουμ.Σκεφτομαι να προχωρησω στην αγορα καποιου Monster. Εχο βρει ενα Monster 600 dark τελη του 99 με 30 χιλιαδες περιπου χιλιομετρα. Ο ιδιοκτητης λεει πως προσφατα του εκανε μεγαλο servise και εχει καινουργια λαστιχα. Γενικα λεει πως δεν θελει ουτε ενα ευρω πανω του(καινουργιες δισκοπλακες τακακια κλπ κλπ). Το δινει με 2300 ευρω και σκεφτομαι αν αξιζει να το παρω τι πρεπει να προσεξω κλπ. Εχω διαβασει αρκετα τοπικ που υπαρχουνε απλα θα ηθελα να μου πειτε καποια εκτενη γνωμη πανω στο θεμα.

  2. #2
    Kανοοοονι!!! Το avatar του/της nickmonstro
    Εγγραφή
    01/04/2006
    Μηνύματα
    645
    Καλως ηρθες

    Το ειχα για 5 χρονια και το εδωσα πριν 1 χρονο.Το δικο μου δεν μου εβγαλε κανενα προβλημα αλλα τα service του τα εκανα παντα στην ωρα τους.Aν ειναι το πρωτο σου μηχανακι θα μαθεις αρκετα απο αυτο.Σαν συμβουλη παντως θα σου ελεγα σε περιπτωση που θες σωνει και καλα monster και εχεις την δυνατοτητα να διαθεσεις καποια ευρω παραπανω να κοιταξεις για καποιο 620.Εχει ψεκασμο,καλυτερο μπροστινο και γενικοτερα ειναι πιο φιλικο για τον αναβατη.


  3. #3
    Να σαι καλα για την αμεση απαντηση.Το πρωτο μου μηχανακι εδω και δυο χρονια ητανε μια Bmw R51 . Το αφησα το μωρο μου και ειπα να εξελιχτω λιγο.Απο θεμα καταναλωσης πως τα παει? Τα λεφτα ειναι καπως περιορισμενα μιας και ειμαι φοιτητης.Απλα συνεχεια ακουω πως τα ducati θελουνε συγκεκριμενο τροπο οδηγησης για να μην τα σκισεις και απο θεμα service με προβληματιζει λιγο.Τα απλα μπορω να τα κανω μονος μου αλλα δεν θελω να γινω ο καλητερος φιλος του μαστορα!Επισης μιας και ειχες ducati καλητερα ενα monster η ενα 750ss?

  4. #4
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Δεν υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος οδήγησης , εκτός κι αν εννοείς το σκορτσάρισμα που κάνεουν τα V2 στις χαμηλές σττροφές . Για μένα πάρε μόνστερ . Θα το βρεις πιο φιλικό στις καθημερινές σου βόλτες , τουλάχιστον μέσα στην πόλη.SS με τόσα χρήματα δεν θα βρεις εκτός κι αν είναι έτοιμο για γκρεμό.

  5. #5
    Kανοοοονι!!! Το avatar του/της nickmonstro
    Εγγραφή
    01/04/2006
    Μηνύματα
    645
    Αρχικά δημιουργήθηκε από corleonegp
    Να σαι καλα για την αμεση απαντηση.Το πρωτο μου μηχανακι εδω και δυο χρονια ητανε μια Bmw R51 . Το αφησα το μωρο μου και ειπα να εξελιχτω λιγο.Απο θεμα καταναλωσης πως τα παει? Τα λεφτα ειναι καπως περιορισμενα μιας και ειμαι φοιτητης.Απλα συνεχεια ακουω πως τα ducati θελουνε συγκεκριμενο τροπο οδηγησης για να μην τα σκισεις και απο θεμα service με προβληματιζει λιγο.Τα απλα μπορω να τα κανω μονος μου αλλα δεν θελω να γινω ο καλητερος φιλος του μαστορα!Επισης μιας και ειχες ducati καλητερα ενα monster η ενα 750ss?
    Κοιτα απο θεμα καταναλωσης ηταν νορμαλ.Τωρα δεν μπορω να σου πω πιο συγκεκριμενα αλλα με ενα τεποζιτο εβγαζα τις καθημερινες μου μετακινησεις για δυο βδομαδες περιπου αλλα αυτο ειναι σχετικο.Οσο για τα service του δηλ. λαδακια,μπουζι,φλτρα μπορεις να τα κανεις μονο σου.Ειναι πανευκολο.Το δυσκολο ειναι η ρυθμιση βαλβιδων.Εγω πηγαινα σε εξουσιοδοτημενο για τις βαλβιδες.Ο τροπος οδηγησης τους ειναι οπως ειναι σε ολα τα μηχανακια.Δεν νομιζω να υπαρχει μοτοσυκλετα που θα αντεξει στο συνεχωμενο "σκισιμο".Τωρα στο ερωτημα monster η 750ss εαν θες μοτοσυκλετα για καθημερινη χρηση τοτε σιγουρα το monster.Εαν ομως σε ενδιαφερουν οι βολτες τοτε το ss.Μονο και μονο για το μοτερ του που ειναι πιο δυνατο.Αλλα σε τετοια τιμη ss δεν υπαρχει περιπτωση να βρεις και να μην χρειαστει "μαζεμα" οπως σου ειπε και ο andgeo.


  6. #6
    Εχω βρει και ενα 750ss του 02 με 20.000 χμ και το δινει ενα 2000 και λεει πως το μονο που θελει ειναι ενα λαστιχο μπρος.Λετε να μην αξιζει ε? Το service για τις βαλβιδες ποσα λεφτα παει?με την προυποθεση πως ολα τα αλλα θα τα κανω μονος μου. Επισης για να μου δει το μηχανακι και να μου πει αμα αξιζει ή οχι σε ποιον μαστορα λετε να παω? Αποκλειστικα σε Ducati?Προτεινετε μου καποιον. Υπαρχουνε τραγικες διαφορες μεταξυ του 600 και του 620? ξερω πως εχει καλητερο στοισιμο και πως ειναι injection to 620 και εχει και 2 δισκοπλακες μροστα.Εχει ομως τοσο τραγικη διαφορα απο το 600 που σκεφτομαι να αγορασω? Επισης το σκορταρισμα που λετε πως κανει ο ν2 ειναι παρα πολυ εντονος και σπαστικος μεσα στη κινηση? Τελος με ενδιαφερει να μην τρεχω συνεχεια συνεργειο. Ειναι αρκετα αξιοπιστο το 600? πεζει να σας ζαλισα :P

  7. #7
    afrikanos paliouras Το avatar του/της miscelano
    Εγγραφή
    18/11/2005
    Μηνύματα
    395
    το 600 δεν το εχω οδηγησει αλλα εχω οδηγησει το 620 και εχω κανει αρκετα χιλιομετρα μες τη πολη παντα...ωραιο μηχανακη γενικα και τιμιο...αλλα το σκορτσαρισμα που εχει χαμηλα δεν παιζεται....κανενα αλλο μηχανακη που εχω οδηγησει δεν εκανε ετσι...ουτε καν πλησιαζε...
    τα βυζια της Παολα δεν εχουν σιλικονη....ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ

  8. #8
    Kανοοοονι!!! Το avatar του/της nickmonstro
    Εγγραφή
    01/04/2006
    Μηνύματα
    645
    Στο σκορτσαρισμα παντως το 600 ειναι ακομα πιο χαλια.

  9. #9
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Εγώ το οδηγώ κάθε μέρα και πρόβλημα μεγάλο δεν βλέπω , τώρα οι υπόλοιποι τι λέτε δεν ξέρω.
    Και κάτι για το 620 , δεν είναι όλα ψεκαστά αλλά τα από 2003 και μετά . μάλιστα είχαν και το χαρακτηριστικό 620i στο καπάκι για να διαχωρίζεται από τα καρμπυρατεράτα . Ναι είχαν το 2ο δίσκο μπροστά αλλά αυτός μπαίνει και σαν εξτραδάκι και στο 600άρι .

  10. #10
    Kανοοοονι!!! Το avatar του/της nickmonstro
    Εγγραφή
    01/04/2006
    Μηνύματα
    645
    Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
    Εγώ το οδηγώ κάθε μέρα και πρόβλημα μεγάλο δεν βλέπω , τώρα οι υπόλοιποι τι λέτε δεν ξέρω.
    Και κάτι για το 620 , δεν είναι όλα ψεκαστά αλλά τα από 2003 και μετά . μάλιστα είχαν και το χαρακτηριστικό 620i στο καπάκι για να διαχωρίζεται από τα καρμπυρατεράτα . Ναι είχαν το 2ο δίσκο μπροστά αλλά αυτός μπαίνει και σαν εξτραδάκι και στο 600άρι .
    Μonster με ψεκασμο μετα το 2002.620 καρμπυρατερατο δεν υπηρξε.


  11. #11
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Αρχικά δημιουργήθηκε από corleonegp
    Εχω βρει και ενα 750ss του 02 με 20.000 χμ και το δινει ενα 2000 και λεει πως το μονο που θελει ειναι ενα λαστιχο μπρος.Λετε να μην αξιζει ε? Το service για τις βαλβιδες ποσα λεφτα παει?με την προυποθεση πως ολα τα αλλα θα τα κανω μονος μου. Επισης για να μου δει το μηχανακι και να μου πει αμα αξιζει ή οχι σε ποιον μαστορα λετε να παω? Αποκλειστικα σε Ducati?Προτεινετε μου καποιον. Υπαρχουνε τραγικες διαφορες μεταξυ του 600 και του 620? ξερω πως εχει καλητερο στοισιμο και πως ειναι injection to 620 και εχει και 2 δισκοπλακες μροστα.Εχει ομως τοσο τραγικη διαφορα απο το 600 που σκεφτομαι να αγορασω? Επισης το σκορταρισμα που λετε πως κανει ο ν2 ειναι παρα πολυ εντονος και σπαστικος μεσα στη κινηση? Τελος με ενδιαφερει να μην τρεχω συνεχεια συνεργειο. Ειναι αρκετα αξιοπιστο το 600? πεζει να σας ζαλισα :P
    Μόνο για βαλβίδες σέρβις δεν ξέρω πόσο κανει και σε ποιόν το πας . Γενικά απλό σέρβις , μόνο λαδάκια και φίλτρο , εργασία τπτ , μόνο τα λάδια και το φίλτρο , μεγάλο σέρβις υπολόγιζε περίπου 300 +- 50 .
    Τέλος το 620 το απλό με το 600 δεν έχουν σχεδόν καμία διαφορά τουλάχιστον στο στήσιμο . Μερικούς ίππους παραπάνω , δεν ξέρω πόσους . Τουλάχχιστον αυτό νομίζω χωρίς να το έχω ψάξει κιόλλας .
    Και βέβαια για ss750 του 2002 με 2000 , απλά ξέχασε το .Εκτός κι αν ο ιδιοκτήτης του σε έχει αγαπήσει !!!

  12. #12
    Με το 600αρι καμια Σαλονικα πας η δεν παλευεται με τιποτα? Για μεσα στη πολη ειναι βολικο η μπα? Επισης αυριο θα παω να το δω απο κοντα, τι θα πρεπει να προσεξω η κατι που θα πρεπει να με προβληματισει, κατι ειδικα σε Ducati?? Το μεγαλο Service θα πρεπει να το κανω καθε 10.000 χιλιομετρα? Επειδη μου ειπε αυτος πως ρυθμισε βαλβιδες παει να πει πως εκανε και servise στο desmo?

  13. #13
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Περίπου κάθε 20000 χλμ . Σου κοιτάνε και τους ιμάντες για τον χρονισμό των εκκεντροφόρων και ανάλογα με την κατάσταση πράττουν . Υπολόγισε και 80-90 ευρο 2 από αυτούς .
    Θεσσαλονίκη πας άνετα , και Κων/πολη αμα γουστάρεις ,αλλά για εκεί πάρε μπούσα να πας , το μονστεράκι πήγαινε το κανένα βουνό , με πολλές στροφές να νοιώσεις λίγο. Κάποιοι έφυγαν από δω και πήγαν Ιταλία για τα GP , έκαναν κάτι μεγάαααλες βόλτες στις γειτονικές χώρες και κατέληξαν πίσω , γεμάτοι εμπειρίες .

  14. #14
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Αρχικά δημιουργήθηκε από corleonegp
    Επισης αυριο θα παω να το δω απο κοντα, τι θα πρεπει να προσεξω η κατι που θα πρεπει να με προβληματισει, κατι ειδικα σε Ducati??
    Και μην κάνεις τέτοιου είδους γενικές ερωτήσεις εδώ γιατί θα πάρεις πολλές και διαφορετικές απαντήσεις ...

  15. #15
    afrikanos paliouras Το avatar του/της miscelano
    Εγγραφή
    18/11/2005
    Μηνύματα
    395
    Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
    Εγώ το οδηγώ κάθε μέρα και πρόβλημα μεγάλο δεν βλέπω , τώρα οι υπόλοιποι τι λέτε δεν ξέρω.
    χωρις να θελω να σε προσβαλω εχεις οδηγησει αλλα 2κιλινδρα????:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    τα βυζια της Παολα δεν εχουν σιλικονη....ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ducati Monster 600 1998-2000
    από mastermastoras στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2004, 11:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF