PDA

View Full Version : Γρανάζι για μακρύτερη σχέση



Uriah Heep
26/07/2010, 07:40
Μάκρυνε κανείς τις σχέσεις αλλάζοντας γρανάζι σε Africa 750?

Αξίζει?





:beer: :beer: :beer:

ermiss
26/07/2010, 07:47
Το έχω αλλαγμένο στην δικιά μου, δεν ξέρω ακριβώς λεπτομέρειες, το είχε ήδη κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης όπου είναι και μηχανικός.

Γενικά είμαι ευχαριστημένος, βγάζει λίγα παραπάνω χιλιόμετρα, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι στην ίδια ταχύτητα παίζει σε 500 στροφές λιγότερες και έχει καλύτερη κατανάλωση. Πας πιο άνετα στα 130-150 χωρίς να πιέζετε το ίδιο με το μαμίσιο γρανάζι.

Uriah Heep
26/07/2010, 10:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από ermiss
Το έχω αλλαγμένο στην δικιά μου, δεν ξέρω ακριβώς λεπτομέρειες, το είχε ήδη κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης όπου είναι και μηχανικός.

Γενικά είμαι ευχαριστημένος, βγάζει λίγα παραπάνω χιλιόμετρα, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι στην ίδια ταχύτητα παίζει σε 500 στροφές λιγότερες και έχει καλύτερη κατανάλωση. Πας πιο άνετα στα 130-150 χωρίς να πιέζετε το ίδιο με το μαμίσιο γρανάζι.

Σ΄ευχαριστώ!

:beer: :beer: :beer:

Africaptan
10/08/2010, 05:46
Παληκαρια κι εγω αλλαξα γραναζι και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Οσο ειχα μονο την at (για πολη και παντου) μ αρεσε οπως ηταν. Ομως μετα που πηρα το scooter μου και η χρηση της at εγινε περισσοτερο υπεραστικη, ταξιδια κτλ, η αλλαγη του γραναζιου ηταν πολυ καλη κινηση. Ενδεικτικα αναφερω οτι παω 120 χιλιομετρα με 5000 στροφες.

Operater
10/08/2010, 05:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Africaptan
... Ενδεικτικα αναφερω οτι παω 120 χιλιομετρα με 5000 στροφες.
Καλό! :beer: :beer:

Όσον αφορά αυτό βλέπω ότι μετά τα 120, οι δείκτες στροφόμετρο/χιλιομετρητή πάνε μαζί.
Δηλάδή στα 140 βλέπω και 6.5/7 χιλιάδες στροφές. Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο,
υπάρχει λόγος ας πούμε, ανησυχίας?

(με συγχωρείται για το οφ-τοπικ)

kordix
17/08/2010, 16:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Uriah Heep
Μάκρυνε κανείς τις σχέσεις αλλάζοντας γρανάζι σε Africa 750?

Αξίζει?





:beer: :beer: :beer:



Νομίζω ότι το μαμά 16/45 είναι το ιδανικό για το άφρικα. Το καινούργιο 700ρι τρανσάλπ που είναι κοντά στο άφρικα από θέμα υποδύναμης έχει γρανάζωμα 15/47 που είναι αρκετά πιο κοντό σε σχέση με το άφρικα.

άφρικα 45/16 = 2,812
τρανσαλπ 700 47/15 = 3,133

και σαν παράδειγμα για κατανόηση των παραπάνω νούμερων παραθέτω και τον λόγο τελικής μετάδοσης (πολύ κοντή) του δίχρονου εντούρο 300 μου με

13/50 = 3,846



Το άφρικα έχει ήδη αρκετά μακρυά τελική μετάδοση και νομίζω ότι δεν είναι σωστό να μακρύνει περισσότερο αφού μπορεί στην εθνική να δουλεύει πιο χαλαρά αλλά σε ορεινό στροφιλίκι κάτω από τις 3500 στροφές απλά δεν θα δουλεύει και θα σκορτσάρει με ότι συνεπάγεται αυτό.

Προσωπικά το έχω κοντύνει ένα δόντι (16/46, όπως έβγαινε μαμα το rd 04) λόγω χωμάτινης χρήσης και είμαι ευχαριστημένος αφού το μοτέρ δουλεύει πιο ροπάτα στις χαμηλές στροφές και δείχνει πιο ζωηρό στις μεσαίες. Επίσης έχω πολύ καλή κατανάλωση αφού το μοτέρ δουλεύει πιο ξεκούραστα σε λογικές πάντα ταχύτητες.

Στην εθνική έχω στις 5,000 στροφές περίπου 110+ Km/h οπότε ταξιδεύω με 6,000 - 6250 στροφές και max 130 km/h λόγω χωμάτινων ελαστικών (τα οποία κόβουν και αυτά κάποια χιλιόμετρα).

daz
17/08/2010, 16:58
Μη κοιτάς μόνο τη δευτερεύουσα μετάδοση. Το Africa (http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin-technical-specs/41081-honda-africa-twin-xrv750-africa-twin-technical-specifications.html) με το καινούριο Transalp (http://bikerholic.com/2009/03/02/2009-honda-xl700v-transalp/) έχουν διαφορετικό Gear Ratio.

Αν θέλετε να δείτε πόσο κλέβει το κοντέρ σας, ή τι διαφορά θα έχετε με διαφορετικά γρανάζια βάλτε τα στοιχεία της μηχανής σας εδώ (http://www.gearingcommander.com/).

Το δίχρονο enduro σου έχει πολύ κοντή τελική μετάδοση αλλά μη ξεχνάς πως έχει 18άρα ζάντα με ποιο μεγάλο0 ελαστικό. Αλλά έτσι κι αλλιώς αυτά δε μετράνε αν δεν λάβουμε υπόψη μας και την πρωτεύουσα μετάδοση.

kordix
18/08/2010, 07:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Μη κοιτάς μόνο τη δευτερεύουσα μετάδοση. Το Africa (http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin-technical-specs/41081-honda-africa-twin-xrv750-africa-twin-technical-specifications.html) με το καινούριο Transalp (http://bikerholic.com/2009/03/02/2009-honda-xl700v-transalp/) έχουν διαφορετικό Gear Ratio.

Αν θέλετε να δείτε πόσο κλέβει το κοντέρ σας, ή τι διαφορά θα έχετε με διαφορετικά γρανάζια βάλτε τα στοιχεία της μηχανής σας εδώ (http://www.gearingcommander.com/).

Το δίχρονο enduro σου έχει πολύ κοντή τελική μετάδοση αλλά μη ξεχνάς πως έχει 18άρα ζάντα με ποιο μεγάλο0 ελαστικό. Αλλά έτσι κι αλλιώς αυτά δε μετράνε αν δεν λάβουμε υπόψη μας και την πρωτεύουσα μετάδοση.



Δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις. Από τα πολύ χρήσιμα λινκς που πόσταρες βλέπω ότι και οι 5 ταχύτητες του άφρικα είναι πιο "κοντές" από του τρανσάλπ που απλά το έφερα σαν παράδειγμα, όπως και το 300ρι (σαν ακραίο κοντό) για να καταλάβουν κάποιοι που δεν γνωρίζουν τι παίζει με το γρανάζωμα.

Πάντως αν κάποιος έχει μακρύνει την τελική μετάδοση στο άφρικα, ας μας σχολιάσει λίγο πως συμπεριφέρεται η μοτο με το νέο πιο μακρύ γρανάζωμα.



.

Uriah Heep
18/08/2010, 09:41
H "βασίλισσα" έχει ήδη φορέσει, εν πλήρει δόξη, το καλολαδωμένο γρανάζι της ...βασιλομήτορος,
.
.
...ποικιλία Κορωνέικη!


:beer: :beer: :beer: