Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: Γρανάζι για μακρύτερη σχέση

  1. #1

    Γρανάζι για μακρύτερη σχέση

    Μάκρυνε κανείς τις σχέσεις αλλάζοντας γρανάζι σε Africa 750?

    Αξίζει?






  2. #2
    Το έχω αλλαγμένο στην δικιά μου, δεν ξέρω ακριβώς λεπτομέρειες, το είχε ήδη κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης όπου είναι και μηχανικός.

    Γενικά είμαι ευχαριστημένος, βγάζει λίγα παραπάνω χιλιόμετρα, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι στην ίδια ταχύτητα παίζει σε 500 στροφές λιγότερες και έχει καλύτερη κατανάλωση. Πας πιο άνετα στα 130-150 χωρίς να πιέζετε το ίδιο με το μαμίσιο γρανάζι.

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ermiss
    Το έχω αλλαγμένο στην δικιά μου, δεν ξέρω ακριβώς λεπτομέρειες, το είχε ήδη κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης όπου είναι και μηχανικός.

    Γενικά είμαι ευχαριστημένος, βγάζει λίγα παραπάνω χιλιόμετρα, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι στην ίδια ταχύτητα παίζει σε 500 στροφές λιγότερες και έχει καλύτερη κατανάλωση. Πας πιο άνετα στα 130-150 χωρίς να πιέζετε το ίδιο με το μαμίσιο γρανάζι.
    Σ΄ευχαριστώ!


  4. #4
    ...Και μυαλο δεν βαλαμε ! Το avatar του/της Africaptan
    Εγγραφή
    22/01/2010
    Μηνύματα
    407
    Παληκαρια κι εγω αλλαξα γραναζι και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Οσο ειχα μονο την at (για πολη και παντου) μ αρεσε οπως ηταν. Ομως μετα που πηρα το scooter μου και η χρηση της at εγινε περισσοτερο υπεραστικη, ταξιδια κτλ, η αλλαγη του γραναζιου ηταν πολυ καλη κινηση. Ενδεικτικα αναφερω οτι παω 120 χιλιομετρα με 5000 στροφες.
    Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Africaptan
    ... Ενδεικτικα αναφερω οτι παω 120 χιλιομετρα με 5000 στροφες.
    Καλό!

    Όσον αφορά αυτό βλέπω ότι μετά τα 120, οι δείκτες στροφόμετρο/χιλιομετρητή πάνε μαζί.
    Δηλάδή στα 140 βλέπω και 6.5/7 χιλιάδες στροφές. Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο,
    υπάρχει λόγος ας πούμε, ανησυχίας?

    (με συγχωρείται για το οφ-τοπικ)

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.633
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Uriah Heep
    Μάκρυνε κανείς τις σχέσεις αλλάζοντας γρανάζι σε Africa 750?

    Αξίζει?







    Νομίζω ότι το μαμά 16/45 είναι το ιδανικό για το άφρικα. Το καινούργιο 700ρι τρανσάλπ που είναι κοντά στο άφρικα από θέμα υποδύναμης έχει γρανάζωμα 15/47 που είναι αρκετά πιο κοντό σε σχέση με το άφρικα.

    άφρικα 45/16 = 2,812
    τρανσαλπ 700 47/15 = 3,133

    και σαν παράδειγμα για κατανόηση των παραπάνω νούμερων παραθέτω και τον λόγο τελικής μετάδοσης (πολύ κοντή) του δίχρονου εντούρο 300 μου με

    13/50 = 3,846



    Το άφρικα έχει ήδη αρκετά μακρυά τελική μετάδοση και νομίζω ότι δεν είναι σωστό να μακρύνει περισσότερο αφού μπορεί στην εθνική να δουλεύει πιο χαλαρά αλλά σε ορεινό στροφιλίκι κάτω από τις 3500 στροφές απλά δεν θα δουλεύει και θα σκορτσάρει με ότι συνεπάγεται αυτό.

    Προσωπικά το έχω κοντύνει ένα δόντι (16/46, όπως έβγαινε μαμα το rd 04) λόγω χωμάτινης χρήσης και είμαι ευχαριστημένος αφού το μοτέρ δουλεύει πιο ροπάτα στις χαμηλές στροφές και δείχνει πιο ζωηρό στις μεσαίες. Επίσης έχω πολύ καλή κατανάλωση αφού το μοτέρ δουλεύει πιο ξεκούραστα σε λογικές πάντα ταχύτητες.

    Στην εθνική έχω στις 5,000 στροφές περίπου 110+ Km/h οπότε ταξιδεύω με 6,000 - 6250 στροφές και max 130 km/h λόγω χωμάτινων ελαστικών (τα οποία κόβουν και αυτά κάποια χιλιόμετρα).

  7. #7
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Μη κοιτάς μόνο τη δευτερεύουσα μετάδοση. Το Africa με το καινούριο Transalp έχουν διαφορετικό Gear Ratio.

    Αν θέλετε να δείτε πόσο κλέβει το κοντέρ σας, ή τι διαφορά θα έχετε με διαφορετικά γρανάζια βάλτε τα στοιχεία της μηχανής σας εδώ.

    Το δίχρονο enduro σου έχει πολύ κοντή τελική μετάδοση αλλά μη ξεχνάς πως έχει 18άρα ζάντα με ποιο μεγάλο0 ελαστικό. Αλλά έτσι κι αλλιώς αυτά δε μετράνε αν δεν λάβουμε υπόψη μας και την πρωτεύουσα μετάδοση.
    Sent from me using a computer.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.633
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Μη κοιτάς μόνο τη δευτερεύουσα μετάδοση. Το Africa με το καινούριο Transalp έχουν διαφορετικό Gear Ratio.

    Αν θέλετε να δείτε πόσο κλέβει το κοντέρ σας, ή τι διαφορά θα έχετε με διαφορετικά γρανάζια βάλτε τα στοιχεία της μηχανής σας εδώ.

    Το δίχρονο enduro σου έχει πολύ κοντή τελική μετάδοση αλλά μη ξεχνάς πως έχει 18άρα ζάντα με ποιο μεγάλο0 ελαστικό. Αλλά έτσι κι αλλιώς αυτά δε μετράνε αν δεν λάβουμε υπόψη μας και την πρωτεύουσα μετάδοση.


    Δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις. Από τα πολύ χρήσιμα λινκς που πόσταρες βλέπω ότι και οι 5 ταχύτητες του άφρικα είναι πιο "κοντές" από του τρανσάλπ που απλά το έφερα σαν παράδειγμα, όπως και το 300ρι (σαν ακραίο κοντό) για να καταλάβουν κάποιοι που δεν γνωρίζουν τι παίζει με το γρανάζωμα.

    Πάντως αν κάποιος έχει μακρύνει την τελική μετάδοση στο άφρικα, ας μας σχολιάσει λίγο πως συμπεριφέρεται η μοτο με το νέο πιο μακρύ γρανάζωμα.



    .

  9. #9
    H "βασίλισσα" έχει ήδη φορέσει, εν πλήρει δόξη, το καλολαδωμένο γρανάζι της ...βασιλομήτορος,
    .
    .
    ...ποικιλία Κορωνέικη!



Παρόμοια θέματα

  1. Πίσω γρανάζι για CBF-250
    από spurosk στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2010, 16:20
  2. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 22/09/2010, 20:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF