View Full Version : Αλλαγη μηχανης Hornet vs Fz6 vs Bandit 650 vs Sv650
Λοιπον εδω και καιρο σκεφτομαι να ανεβω κατηγορια.
Εχω ενα cb400 και ειμαι πολυ ικανοποιημενος , ομως ηδη απο την αρχη ηθελα hornet. Στα 600αρια πιστευω θα σταματησω μιας και η χρηση που κανω ειναι κυριως μεσα στην πολη, συχνα και με κινηση ενω τα χλμ καπου 500-800 το μηνα λογω του οτι εχω και αμαξι. Τα 600αρια ομως εχουν καλο συνδιασμο βαρους-επιδοσεων-κοστους χρησης.
Τα μοντελα λοιπον που κοιταω ειναι τα εξης:
Honda hornet: μοντελο 2003 κι επειτα με τον ωραιο κωλο. Για μενα honda=αξιοπιστια (εχω και αμαξι honda χρονια) οποτε αποτελει καλη επιλογη. Απο ομορφια το καλυτερο. Το προβλημα μου ειναι οτι ειναι καρμπυρατερ και οτι διαβαζω οτι καιει πολυ. Το cb παιζει στα 6/100 στην πολη με αρκετο πατημα. Το hornet αν καιει πανω απο 7-8 θα ξενερωσω.
Yamaha fazer. Αυστηρα το γυμνο. Καπου εχω δει οτι εχουν διαφορα προβληματα τα μοντελα προ-facelift αλλα για το s2 δε μ φτανουν τα χρηματα. Ειναι βεβαια το πιο ασχημο απο ολα τα μηχανακια που κοιταω. Καταναλωσεις διαβαζω πολυ καλες 6-7/100. Ισχυουν οντως?
Suzuki bandit. Παλι μιλαω για το γυμνο μοντελο μιας και το αλλο ειναι θεοβαρο. Δυστυχως κι αυτο με καρμπς αν και στο αντιστοιχο υποφορουμ διαβαζω πολυ καλα λογια ακομα και για το προηγουμενο μοντελο. Σε αυτο θα ηθελα την αποψη σας σχετικα με τα αλλα 3.
Suzuki sv650. Ερωτας αυτη η μηχανη ειδικα αν μιλαμε για το ντυμενο οπως εδω http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_sv650sf_2008.php . Δυστυχως πολυ λιγα κομματια στην ελλαδα αφου ειναι παραεισαγωγη νομιζω. Επισης εχω διαβασεικαι εχω ακουσει πολλα προβληματα και σπασμενες μηχανες πραγμα απαραδεκτο για ιαπωνεζικα. Καταναλωση σιγουρα καλυτερη απο τα αλλα. Ο ηχος του τρωγεται επειδη ειανι V αλλιως δεν το κοιταζα καν. Στην πολη παλευεται? Διοτι ειναι και κλιπονατο... Μηπως να το αποφυγω λογω αξιοπιστιας??
Το budget θα κινηθει αυστηρα μεχρι τα 3500ευρω. Οριακα ε??
Καθε αποψη δεκτη. Οπως καταλαβαινετε μου αρεσουν πολυ τα 4κυλ. Πεθαινω για τον ηχο τους. Κι ας μην τραβανε χαμηλα με πορωνουν ψηλα. 2κυλ ελαχιστα τρωγονται. Τρομερο πχ το er6 αλλα κακασχημο!
giannis113
04/10/2010, 19:28
απο μενα χορνετ.. και ας ειναι καρμπυρατερ,
δε καιει πολυ, αν το πηγαινεις χαλαρα δε καιει τιποτα οπως ολα, αν το πατας παλι δεν εχει μεγαλη διαφορα απο τα ψεκαστα (πριν ειχα ψεκαστο)
γιατι hornet?
να σου πω γιατι το προτιμησα εγω,
πολυ καλο και αξιοπιστο μοτερ, απλη κατασκευη, κωλαρα...
μαματο κοντερ ειδικα με το λευκο φοντο του 2003-04
γενικοτερα ενα συνολο που εμπνεει εμπιστοσυνη και δε σπαει δε χαλαει..
στα αμεσα σχεδια μου ηταν ενα μικρο facelift καποιες λεπτομεριες που θα το κανουν αρκετα ομορφο, αλλα αλλαξαν τα πραγματα. :rolleyes:
οσο για επιδοσεις το εχω παει μεχρι 235 κοντερισια με 5η,
α και ροπιαζει ωραια
Οντως το hornet ηθελα απο την αρχη αλλα τοτε ηταν θεμα χρηματων αλλα και εμπειριας. Οχι οτι τωρα εχω εμπειρια ή οτι μπορω να φτασω το cb400 στα ορια αλλα αλλο να εχεις 50 αλογα και αλλο 100.
Βασικα το δικο σου που το πουλας το εχω δει εδω και καιρο και το ζαχαρωνω αλλα 1ον εισαι πολυ μακρυα και 2ον μου κανει εντυπωση που ειναι πολυ φτηνο (χωρις παρεξηγηση).
Απο καταναλωση τι γραφεις σε συνθηκες πολης? Η καταναλωση σε γρηγορους ρυθμους δε με ενδιαφερει μιας και οταν τρεχεις καις και εκει μπαινει και ο παραγοντας διασκεδαση στη μεση. Επισης εκτος πολης δε με αφορα διοτι δεν προκειται ποτε να παω χαλκιδα με 160 στο κοντερ. Για τα ταξιδακια εχουμε το αμαξι :)
giannis113
04/10/2010, 19:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
Οντως το hornet ηθελα απο την αρχη αλλα τοτε ηταν θεμα χρηματων αλλα και εμπειριας. Οχι οτι τωρα εχω εμπειρια ή οτι μπορω να φτασω το cb400 στα ορια αλλα αλλο να εχεις 50 αλογα και αλλο 100.
Βασικα το δικο σου που το πουλας το εχω δει εδω και καιρο και το ζαχαρωνω αλλα 1ον εισαι πολυ μακρυα και 2ον μου κανει εντυπωση που ειναι πολυ φτηνο (χωρις παρεξηγηση).
Απο καταναλωση τι γραφεις σε συνθηκες πολης? Η καταναλωση σε γρηγορους ρυθμους δε με ενδιαφερει μιας και οταν τρεχεις καις και εκει μπαινει και ο παραγοντας διασκεδαση στη μεση. Επισης εκτος πολης δε με αφορα διοτι δεν προκειται ποτε να παω χαλκιδα με 160 στο κοντερ. Για τα ταξιδακια εχουμε το αμαξι :)
η τιμη ειναι χαμηλη γιατι θελω να αλλαξω κατηγορια εντουρο γαρ. 8 ατομα παρεα ολοι εχουν εντουρο καταλαβαινεις..
και στο κατω κατω απο τη στιγμη που θελω να το πουλησω δε θα το βαλω την τιμη που ονειρευομαι αλλα την τιμη που μπορει να πουληθει γρηγορα εν μεσω κρισης....αλλα και παλί ζορικα..
στην επαρχια ειμαι πολη δεν εχω κανει και ουτε σκοπευω αλλα συνηθως βαζω 3λιτρα και παω ερχομαι συνολο 60 χλμ με 120-130 χαλαρα σε εθνικη οδο,
ok :)
κανας αλλος να ριξει καμια ιδεα?
Drapetsoniths
05/10/2010, 01:31
Suzuki gsr
Πιο γρηγορο απο το καρμπυρατερατο xornet και διπλα με γυμνο φαζερ s2 (Δοκιμασμενα)
μοντελο 2006 βρισκεις με 3500ευρω
Καλυτερα φρενα -πλαισιο (δεν θελω γελια:smokin: ) απο χορνετ και φαζερ,
χειροτερες αναρτησεις απο χορνετ (αυτο με το usd) καλυτερες απο φαζερ
giannis113
05/10/2010, 01:39
ναι οντως το gsr παιζει πολυ ψηλα ;)
οσον αφορα ομως το πλαισιο, μπορει και ειναι καλυτερο του χορνετ ομως..
το πλαισιο του χορνετ δεν ειναι εκτεθημενο σε δεξια η αριστερη πτωση,
και αν δε κανω λαθος δεν ειναι αλουμινιο χωρις ομως να ειναι βαρυ, δηλαδη αμα λαχει ισιαζει κιολας
λεπτομερια αλλα..
ωραιο το gsr . Ειχα ανεβει πριν 2 χρονια στου Giorgos19 (πριν τον ριξουν) και ειχα μεινει αφωνος με το πως ανοιγει....
Νομιζω ομως οτι κατεβαζει κι αυτο τα κερατα του απο βενζινη...
Επισης νομιζω οτι ειναι πολυ γΛηγορο για μενα :D
Και απο τιμη νομιζω με 3500 παιζουν ελαχιστα...
manhunter
05/10/2010, 08:45
Oποιο και να πάρεις απο αυτά, είναι μια χαρά.
Ελάχιστες διαφορές.
Τα fz6 δεν έβγαζαν προβλήματα, πέρα απο την αλλαγή TPS, που ήταν μέσα στην εγγύηση (οπότε 99% θα το έχει αλλάξει ο προηγούμενος)
Το SV ειναι πολύ καλό εργαλείο, και θα διασκεδάσεις όσο και με τα άλλα. To V είναι το + του.
Ηοrnet 2005 και πάνω, θα βρείς με το USD και με το πολύ όμορφο κοντέρ και ουρά.
Fz6, αν πάρεις 2004-2005 υπάρχει σε full black (πλαισιο-μοτέρ-περιφερειακά)
Πάρε οτι σου αρέσει πιο πολυ εμφανισιακά, και βολευει και την τσέπη σου.
Μια χαρά ειναι όλα
:wave2:
akaposto
05/10/2010, 11:05
πρώην κάτοχος cb, και νυν sv. Από γυμνό σε γυμνό.
Την κατανάλωση που έχει το cb (προφανώς ρυθμισμένο σωστά) με το 600 την ξεχνάς.
Εκτός και αν μονίμως σέρνεσαι.
Ένα ένα. Hornet.Ενα cb με καλύτερο πάτημα και πολύ γκάζι. Χόντα,κάθεσαι κουμπώνεις με την μία,
φεύγεις.Πραγματικά το δουλεμά του (ειδικά το καρμπυρατεράτο) είναι όπως το cb.
Φυσικά με τεράστια διαφορά στο γκάζι.Και όταν λέμε 7lt/100km...δεν είναι το πολύ του.
Fazer.Συμπαθητικό.Αλλά παίζει να βρωμάς και βενζίνα όλη μέρα...κλασικό έτσι; Βασικά εμένα δεν μου αρέσει το δούλεμα του κινητήρα του. Λυσσάει ψηλά,αλλά πιο πριν τάφος. Όχι ότι είναι κακό,
αλλά είναι για κατάσταση τσίτα γκάζι.
SV,καθαρά αντικειμενικά :D έχει τον ωραιότερο κώλο :lol: (εντάξει μετά το F4 της agusta).
Καταρχήν,το sv ήταν κανονική εισαγωγή και όχι παραεισαγωγή.Γιατί δεν βλέπεις πολλά; Του λείπουν άλογα στα χαρτιά και για αυτό δεν περπάτησε στην Ελλάδα πολύ. Ναι υπάρχουν εδώ μέσα αναφορές
για μοτέρ που έσπασαν,αλλά τα προβληματά του δεν είναι περισσότερα σε σχέση με άλλα μοντέλα.
Τώρα ειδικά που βρωμάει ο τόπος απο v-strom,με τους τσολιάδες που τα καβαλάνε ,θα έπρεπε να σπάει το ένα πίσω απο το άλλο.
Anyway,αν το θες κυρίως για την πόλη,παίρνεις το γυμνό με το τιμονάκι του και είσαι μια χαρά.
Στα υπέρ του είναι ότι είναι το ελαφρύτερο απο αυτά που συγκρίνουμε, και πολύ βασικό για την πόλη, δεν ανεβάζει τρελή θερμοκρασία να σε ψήνει.Το δούλεμα του κινητήρα άψογο,απλά με το που τραβάς γκάζι,το εργαλείο ξεκουνάει.Απο την άλλη όμως,να ξέρεις ότι στα ανοίγματα με τετρακύλινδρο θα βλέπεις μονίμως τις ουρές τους.
Εν κατακλείδι.Πάρε ότι σου κάνει κούκου.
Προσοχή βέβαια γιατί σε σχέση με το cb αυτά τα μηχανάκια τα "κρύβουν" τα χιλιομετρά τους, και θα πρέπει να επαναπρογραμματίσεις τον εγκέφαλο σου στην οδηγησή τους.Το high-side με το cb είναι λέξη άγνωστη,στα 600+ όμως...
Αντε και μεγειά το SV! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ειχα cb τωρα εχω το bandit
και δεν το εχω μετανιωσει παρολο που
γλυκοκοιταζα το hornet και το fazer,ειναι πολυ καλο
για βολτα και ταξιδι ειδικα αν θες 2ο ατομο πανω
τα κανει ολα και συμφερει!!
(μιλαω για το φερινγκατο)
δεν εχει ομως εξαρσεις δηλ ειναι ηπιο μηχανακι για βολτα
και ταξιδι με 2 ατομα σε επαρχιακο δρομο -εθνικη εκει το
ευχαριστιεσαι πραγματικα...
Τωρα αν ξανααγοραζα μηχανη θα επερνα το hornet γιατι το bandit ειναι καλο για αυτα που
προανεφερα οχι ομως για μοστρα καφετερια και φαναρι-φαναρι
δεν ψαρωνει κοσμο!!!
το Fazer παρολο που ηταν πρωτη επιλογη προτιμω τον ληστη για αυτα που προσφερει....
Αυτο ομως που θα γουσταρα με 1000 τωρα ειναι το sv το 1000αρι το οποιο βρισκεις με αυτα
τα λ7 και εμενα μου εχει κανει πολυ εντυπωση...
λογο ηχου και ροπης χαμηλα:wave2:
giannis113
05/10/2010, 12:30
sv 1000 ή hornet 919 (ψεκαστο ειναι) και απλα θα χαιρετας τα υπολοιπα 600αρια..
kokkiklhs
05/10/2010, 14:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannis113
sv 1000 ή hornet 919 (ψεκαστο ειναι) και απλα θα χαιρετας τα υπολοιπα 600αρια..
600άρι είπε ρε παιδιά ότι θέλει ο άνθρωπος, για μέσα στην πόλη και διαθέτει ως 3500...
Λοιπόν, σίγουρα το πιο μουράτο (και ασφαλώς καλό) είναι το Hοrnet, αλλά και τα υπόλοιπα είναι όλα καλά, δεν τίθεται θέμα! Δες τι σου αρέσει, οδήγησέ τα όλα αν είναι δυνατόν και αποφάσισε!
Και το GSR που είδα να λένε παραπάνω είναι καλή φάση, αλλά θα το βρεις ακριβούτσικο σε δεύτερο χέρι και κατά πάσα πιθανότητα ΛΙΩΜΑ, μια κι είναι "γκαζόκ@υλο" μηχανάκι κι όποιος το παίρνει το οδηγεί στην τσίτα!
Προσωπικά ψηφίζω για γυμνό Bandit πάντως, το έχω κι εγώ 3 χρόνια και δεν έχει βγάλει το παραμικρό, στην κυριολεξία! Ούτε λαμπάκι δε μου έχει κάψει!
Κι από κατανάλωση, παίζει εκεί, γύρω στα 6/100... Είναι το πιο "αργό" και πολιτισμένο από τα υπόλοιπα, αλλά έχει κι ωραίο γκαζάκι όταν το χρειάζεσαι, 80 αλογάκια είναι αυτά...
Κι από ήχο σκίζει, ΚΑΙ με τη μαμά εξάτμιση!!
2-3 ετών θα το βρεις αγρατζούνιστο ακόμη και με 3 χιλιάρικα, οπότε άσε τα άλλα να περιμένουν!
Bandit rulez!!!
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
Τωρα αν ξανααγοραζα μηχανη θα επερνα το hornet γιατι το bandit ειναι καλο για αυτα που
προανεφερα οχι ομως για μοστρα καφετερια και φαναρι-φαναρι
δεν ψαρωνει κοσμο!!!
Βασικό κριτήριο!!!:lol:
giannis113
05/10/2010, 14:29
παντως εγω απο τη στιγμη που εχεις το 400αρι σε βλεπω να πηγαινεις στο 600 :D
απο εμενα λιγα λογια για το fz6naked 05
Εκτος απο το tps που αναφερθηκε, δεν ειχα κανενα αλλο προβλημα ... Μονο με το kill switch στο οποιο ειχαν οξυδωθει οι επαφες του, αλλα με λιγο τριψιμο ολα οκ ..
86.800 χλμ εχω κανει συνολο κυριως σε ταξιδια. Πολυ αξιοπιστο μοτερ, παει σαν καινουργιο ... 257 χλμ κοντερισια μεγιστη τελικη με εξατμιση, φιλτρο κ ρυθμιση ...
φθηνα (σχετικα) αναλωσιμα.
υποκειμενικα, ειναι το πιο ομορφο απο ολα που ανεφερες. Μαυρο πλαισιο, μαυρο μοτερ και εξατμισεις κατω απο την σελα, το λατρευω ..
ειναι ψεκαστο, που σημαινει οτι δεν καιει πολλα ουτε εχεις θεμα με τσοκ κ τετοια ..
χαμηλοτερη καταναλωση που ειχα δει ηταν γυρω στα 5 λ/100χλμ (με τις απεργιες) και η υψηλοτερη γυρω στα 9 λ/ 100χλμ αλλα στιβοντας το ...
οπως το πας , σε παει!
Γαμωτο!
Ειναι ολοι πολυ ωραια μηχανακια, με εξαιρεση το fazer που με χαλαει λιγο στην εμφανιση.
Το καθενα με δικο του χαρακτηρα.
Το sv με κερδιζει λογω εμφανισης και καταναλωσης. Ειναι και ελαφρυ. Αλλα μ αρεσει το ντυμενο με το φουλ φερινκ. Στην αναγκη παιρνω με το πανω φερινκ και αγοραζω το κατω.
Το hornet ηταν αρχικη αγαπη και πιστευω σκυλι. Ισως πολυ γρηγορο για μενα.
Το fazer μ αρεσει γιατι ειναι ψεκαστο και οικονομικο σε βενζινη. Τα γκαζια του απειρα και σιγουρα δε με αφορουν πολυ τα 250 τελικης μιας και μετα βιας θα παω 160-180. Αλλα εμφανιση σκ....
Bandit. Διαχρονικη αξια και ας ειναι αργο. Για την πολη μια χαρα. Αλλα μονο το γυμνο που ειναι μονο καρμπ...Και λιγα κομματια με κακες τιμες..
Για να δουμε.. Παραθετω και 2-3 αγγελιες που εχω σταμπαρει και ακουω αποψεις:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/689920/ ωραιο αλλα ακριβο.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/892718/ Ετσι ακριβως μ αρεσει! Αλλα το κοβω να χερι μπει πιστα αυτο και να χει φαει σκισιμο.... και ειναι και λιγο ακριβο για την ηλικια του...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/660508/ ωραιο αλλα υποπτα λιγα τα χλμ του!!
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/816697/ ωραιο αλλα κι αυτο μαλλον ψευτικα χλμ!
kokkiklhs
05/10/2010, 15:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/689920/ ωραιο αλλα ακριβο.
Καθόλου ακριβό, και φαίνεται να είναι κουκλί και τα εξτρά που δίνει τα έχουν τα λεφτάκια τους!
Με παζάρι θα κατεβάσεις και 2-3 κατοστάρικα!
Αυτό το μηχανάκι σε ηλικία 3 ετών και με τα χμ που έχει είναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ...
Το ίδιο ακριβώς έχω, κάτι ξέρω...
Μη χάνεις χρόνο, πήγαινε να το οδηγήσεις! Α, και να θυμάσαι ότι είναι το μόνο (δεν ξέρω για το SV) που δε θα σε "τρομάξει" στην αρχή!
Τα έχει όλα και συμφέρει, κι άμα λάχει το πηγαίνεις και σαν παπί, όταν το μάθεις λίγο καλύτερα...
Κι από μούρη, ΣΚΙΖΕΙ!! Είναι το μόνο στρογγυλοφάναρο, τα άλλα (εκτός SV), στο όνομα του μοντέρνου design τα έχουν κάνει σαν ξεβράκωτα supersport που δεν περίσσεψαν πλαστικά να τους βάλουν...
:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από kokkiklhs
Καθόλου ακριβό, και φαίνεται να είναι κουκλί και τα εξτρά που δίνει τα έχουν τα λεφτάκια τους!
Με παζάρι θα κατεβάσεις και 2-3 κατοστάρικα!
Αυτό το μηχανάκι σε ηλικία 3 ετών και με τα χμ που έχει είναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ...
Το ίδιο ακριβώς έχω, κάτι ξέρω...
Μη χάνεις χρόνο, πήγαινε να το οδηγήσεις! Α, και να θυμάσαι ότι είναι το μόνο (δεν ξέρω για το SV) που δε θα σε "τρομάξει" στην αρχή!
Τα έχει όλα και συμφέρει, κι άμα λάχει το πηγαίνεις και σαν παπί, όταν το μάθεις λίγο καλύτερα...
Κι από μούρη, ΣΚΙΖΕΙ!! Είναι το μόνο στρογγυλοφάναρο, τα άλλα (εκτός SV), στο όνομα του μοντέρνου design τα έχουν κάνει σαν ξεβράκωτα supersport που δεν περίσσεψαν πλαστικά να τους βάλουν...
:lol:
Βασικα τα εξτρα δε με ενδιαφερουν. Μενει να τα οδηγησω ολα και να διαλεξω νομιζω.
Σημερα κατεβαινω μηχαλακοπουλου γιατι θελω να παρω και γαντια της προκοπης και θα τσεκαρω διαφορα μηχανακια
kokkiklhs
05/10/2010, 16:13
Το Bandit ίσως σου φανεί πιο "βαρύ" απ'τ'άλλα, όμως συνηθίζεται γρήγορα!
Αν θες τη γνώμη μου, μη κάνεις αγορά από έμπορο, προτίμησε ιδιώτες! Από εμπόρους όμως μπορείς να βρεις μαζεμένα τα μοντέλα που σ'ενδιαφέρουν και να τα οδηγήσεις για να σχηματίσεις γνώμη, γλιτώνοντας έτσι τρέξιμο!
Α, και να θυμάσαι ότι πάνω από 150-160, με οποιοδήποτε γυμνό θα βλαστημήσεις, ειδικά αν έχεις κι αεράκι κόντρα, εκτός αν γουστάρεις να οδηγείς δαγκώνοντας την τάπα του ρεζερβουάρ!
Αν σκέφτεσαι λοιπόν για αργότερα και ταξιδάκια, τελικά προτίμησε το SV, ή κάτι με φέρινγκ (π.χ. το Bandit S).
:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από kokkiklhs
Το Bandit ίσως σου φανεί πιο "βαρύ" απ'τ'άλλα, όμως συνηθίζεται γρήγορα!
Αν θες τη γνώμη μου, μη κάνεις αγορά από έμπορο, προτίμησε ιδιώτες! Από εμπόρους όμως μπορείς να βρεις μαζεμένα τα μοντέλα που σ'ενδιαφέρουν και να τα οδηγήσεις για να σχηματίσεις γνώμη, γλιτώνοντας έτσι τρέξιμο!
Α, και να θυμάσαι ότι πάνω από 150-160, με οποιοδήποτε γυμνό θα βλαστημήσεις, ειδικά αν έχεις κι αεράκι κόντρα, εκτός αν γουστάρεις να οδηγείς δαγκώνοντας την τάπα του ρεζερβουάρ!
Αν σκέφτεσαι λοιπόν για αργότερα και ταξιδάκια, τελικά προτίμησε το SV, ή κάτι με φέρινγκ (π.χ. το Bandit S).
:D
Το ξερω για τον αερα. Με το cb μια φορα πηγα 160 και δεν την παλεψα, που υποτιθεται εχω και καλο κρανος.
Επισης και το Cb ειναι θεοβαρο οποτε δε νομιζω να εχω θεμα. Οτιδηποτε ελαφρυτερο βεβαια ειναι ευπροσδεκτο
Οπως ειπα και πριν οι διαδρομες ειναι κυριως εντος πολης. Για τα ταξιδακια εχω το αμαξι που με καλυπτει απολυτα (honda civic vtec :D )
Μαλλον για bandit η sv με βλεπω. Τα αλλα εχουν υπερβολικα πολυ γκαζι για τα δεδομενα μου που δε νομιζω να αξιοποιησω. Χεστηκα κι αν με περνανε στα φαναρια... Οι κοντρες μου αρεσουν αλλα με τις μηχανες κραταω πολλες πισινες διοτι η σαβουρα δεν αργει...
Παντως το οτι δεν εχει ροπες χαμηλα το fazer δε με χαλαει. Λες και εχει το cb400 την απειρη ροπη τωρα και δεν κρατιεται... Μου αρεσει βεβαια να παιζω με 1η 2α σε γλιστερο δρομο αλλα τι σκατα 600 κυβικα ειναι αυτα...
Για τους εμπορους την ιδια ιδεα εχω αλλα δενα ποκλειω το ενδεχομενο να εχουν και καποια καλα κομματια...
Εχοντας οδηγησει το Hornet μπορω να πω οτι χαμηλα ειναι αδυναμο, τουλαχιστον σε σχεση με το Bandit το υδροψυκτο.
Λογικο, ενας κινητηρας για να αποδωσει ψηλα χανει στα χαμηλα.Αν θες κινητηρα με δυναμη και να δουλευεις μεσα στην πολη στις 10000 στροφες πας για hornet, αν θες πιο ηρεμα πραγματα πας για πιο ροπατη μηχανη.
Προσωπικα ειχα το 650 Bandit και πηγα στο 1250 για πιο Ξεκουραστη οδηγηση, καθως κανω τις μισες αλλαγες ταχυτητας απο οτι στο 650.
Λοιπον πηγα σε 2-3 μαντραδες για αρχη και τα αποτελεσματα απογοητευτικα....
ολοι μου ελεγαν χιλιομετρα καπου στα 30.000
τι σκατα καραμελα το χουν γαμωτο....
ειδα και το sv650 απο κοντα... τρομερο μηχανακι. Του λεω να το κανω βολτα μου λεει να το παρεις μονος σου οχι, να σε παει αλλος ναι.. Παιζει αυτο??
παρε εναν φιλο σου και πανε αν ειναι.................................:lol: :lol:
Σε προειδοποιω ομως πως δεν θα θες να κατευεις απο το μηχανακι μετα την βολτα!!!!
Τα εχω δοκιμασει ολα της κατηγοριας αφου ειχα παρει το SV και κανενα δεν με συκγινησε τοσο.
Οι περισσοτεροι το σνομπαρουν πιστευω για τα λιγα αλογα του..............αλλα η διαφορα με τα
υπολοιπα στρεετ 600αρια ειναι μικρη και φαινεται μονο στις τελικες και μετα απο τα 190!!!
Ειναι βεβαια ενα θεμα τα κλιπ ον αλλα διορθωνεται ευκολα.
καλο ψαξιμο!!!!!
Ξαναλεω οτι τα αλογα μου περισσευουν. 72 ειναι υπεραρκετα για την εμπειρια μου και τις φιλοδοξιες μου. Πραγματικα δε νομιζω να αναζητησω ποτε τελικες της ταξης των 240 χλμ. Τα 200 υπεραρκετα μου ειναι για να μην πω οτι δεν προκειται να τα πιασω ποτε μου τουλαχιστο στο αμεσο μελλον.
Το κλιπ ον φοβαμαι μη δε με βολεψει. Επισης εχω την αισθηση οτι το fairingατο sv κοβει πιο λιγο το τιμονι του σε σχεση με το γυμνο ισχυει??
Απο καταναλωσεις τι γραφει?? Εντος πολης το χει το 5αρι η χτυπαει κι αυτο 7+ ?
Επισης κι εσυ βλεπω το δινεις αλλα εισαι κι εσυ μακρυα. Γιατι το δινεις?
Απο τη σημερινη βολτα στα μοτομαγαζα παντως εχω να πω οτι εμφανιση προτιμω hornet και sv. Δεν ξερω με ποια σειρα. Αν δε διαβαζα για ψιλοπροβληματα στο sv θα εψαχνα μονο sv...
Shaolin Monk
05/10/2010, 22:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
Εχοντας οδηγησει το Hornet μπορω να πω οτι χαμηλα ειναι αδυναμο, τουλαχιστον σε σχεση με το Bandit το υδροψυκτο.
Λογικο, ενας κινητηρας για να αποδωσει ψηλα χανει στα χαμηλα.Αν θες κινητηρα με δυναμη και να δουλευεις μεσα στην πολη στις 10000 στροφες πας για hornet, αν θες πιο ηρεμα πραγματα πας για πιο ροπατη μηχανη.
Προσωπικα ειχα το 650 Bandit και πηγα στο 1250 για πιο Ξεκουραστη οδηγηση, καθως κανω τις μισες αλλαγες ταχυτητας απο οτι στο 650.
+1000
οτιδηποτε πανω απο 600 κυβικα το ξεχναμε. ανεβαινει το κοστος σε σημα-ασφαλεια-σερβις χωρις λογο. Πιστευω πως το 600 με καλυπτει κι ας κανω αλλαγες. Cb 400 οδηγαω ρε παιδια, ενα σκαλι θελω να ανεβω οχι τεσσερα :)
H.A.Balafoutre
05/10/2010, 23:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
οτιδηποτε πανω απο 600 κυβικα το ξεχναμε. ανεβαινει το κοστος σε σημα-ασφαλεια-σερβις χωρις λογο. Πιστευω πως το 600 με καλυπτει κι ας κανω αλλαγες. Cb 400 οδηγαω ρε παιδια, ενα σκαλι θελω να ανεβω οχι τεσσερα :)
Έτσι είναι στην αρχή...τα κοιτάς με μισό μάτι τα πολλά κυβικά και τα άλογα.....μετά γλυκαίνεσαι με το 600, μετά κάτι σου φταίει....και μετά απλώς είσαι έτοιμος για τα σοβαρά κυβικά....:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Έτσι είναι στην αρχή...τα κοιτάς με μισό μάτι τα πολλά κυβικά και τα άλογα.....μετά γλυκαίνεσαι με το 600, μετά κάτι σου φταίει....και μετά απλώς είσαι έτοιμος για τα σοβαρά κυβικά....:lol:
Σιγουρα. Ομως η τσεπη μου αυτη τη στιγμη συντηρει ενα αμαξι και μια μηχανη 400 κυβικων.
Δε θελω να ρισκαρω τετοια εποχη.
Φυσικα αν το λαβουμε οικονομοτεχνικα δεν ρπεπει να αλλαξω μηχανη, πιστευω ομως οτι ενα 600αρι το αντεχει η τσεπη μου σε αντιθεση με καποιο 1000+
H.A.Balafoutre
06/10/2010, 02:12
Ένα φερινγκάτο FZ6, είναι εξευτελιστικά φθηνό για αυτά που θα σου προσφέρει για πολλά χρόνια, φθηνά.
Hello και παλι.
Μιας και η συζητηση συνεχιζεται στο χαλαρο κανω μια ερωτηση.
Ποσο καιει το sv εντος πολης με χαλαρους ρυθμους?? Για το στρωμα που φορανε παρομοιο κινητηρα διαβαζω καλες καταναλωσεις. Στο sv εχω διαβασει διασπαρτα πραγματα χωρις νοημα. Οχι εικασιες αν μπορειτε. θενκς
akaposto
09/10/2010, 18:09
κοίτα ο καθένας το χαλαρό το έχει στο μυαλό του αλλιώς.
7-7.5lt/100 μετράω με το SV.
Το ξαναλέω.Εντός πόλης που θες κοιτάς για το γυμνό. Θα σου κακοφανεί αρκετά
το κόψιμο του τιμονιού μετά το cb.
Αρχικά δημιουργήθηκε από akaposto
κοίτα ο καθένας το χαλαρό το έχει στο μυαλό του αλλιώς.
7-7.5lt/100 μετράω με το SV.
Το ξαναλέω.Εντός πόλης που θες κοιτάς για το γυμνό. Θα σου κακοφανεί αρκετά
το κόψιμο του τιμονιού μετά το cb.
Μετρια καταναλωση.... Εως κακη! Πως καιει ρε παιδια 5αρια το v-strom? ξενερωνω...
Για το κοψιμο του τιμονιου και τα clip-on ειμαι προετοιμασμενος. Θα το οδηγησω και θα κρινω. Ευελπιστω οτι λογω βαρους θα ειναι ευκινητο. Η θεση οδηγησης δεν ξερω...
Το cb καλως εχοντων των πραγματων θα φυγει την επομενη βδομαδα. Ηδη εχω 3 προτασεις (αν ειανι δυνατον εν μεσω κρισης) σε σημειο που σκεφτομαι οτι αν ειναι τοσο γαματο να το κρατησω. Μαλλον ομως θα παει σε ενα φιλο μ.
Ειναι λοιπον θεμα χρονου να αρχισω να οδηγαω τα υποψηφια επομενα μηχανακια.
Με προβληματιζει λιγο και το γεγονος οτι το sv650 ειναι εντελως αντιεμπορικο.
Οψομεθα!
γιατι δε κοιτας ενα fz6s φεριγκατο ρε φίλε ειναι πολυ ποιο ομορφο απο το fz6 το γυμνο , γνωμη μου πιστευω αξιζει να το κοιταξεις και φυσικα ποιο οικονομικο απο το γυμνο.
ο μονος λογος που δεν πολυκοιταω το fazer ειναι γιατι δε μ καθεται καλα στο ματι...
εξαιρετικο μηχανακι δε λεω, αλλα κατι με χαλαει στην εμφανιση του. Ειδικα ο κωλος του εινια τραγικος για τα γουστα μου.
Επισης η εκδοση με το fairing ειναι τοοοοσο φορεμενη που αν και συμπαθητικο το εχει βαρεθει το ματι μου.
Και ενταξει τα ψαχνω κι αυτα.. Ολοι δηλωνουν ψευτικα χλμ και εκνευριζομαι... Με τα 3500 που διαθετω λιγο δυσκολο να βρω σωστο fazer με λιγοτερα απο 50.000λχμ
οκ φιλε γουστα ειναι αυτα επηδει το ψαχνεις παντως αρκετα τα γυμνα καινε περισσοτερο ψαξε για κανενα bandit φεριγκατο η για cbr-f 2004 πωλειτε ενα στη κομοτηνη το εχει σε μια αφησα σε ενα προποτζιδικο και πρεπει να ειναι πενα αμα σε ενδιαφερει κοκκινο μπλε αμα 8ες κοιταω το τηλ και σου λεω και λιγα χιλιομετρα (ιδιωτης) τωρα τιμη κανα 5000αρι αλλα το εχει 1-2 χρονια αφισα σιγουρα αξιζει να ρωτησεις .
για εμενα το βασικο κριτηριο ειναι ποιο θελεις να βλεπεις κατω απο το σπιτι σου οταν ξυπνας; Ε αυτο να παρεις.
Τωρα τα +-10Km/h τελικης, αν καει 6,5L αντι για 6 κλπ ειναι λεπτομερειες.
Με γεια ο,τι παρεις :beer:
Αν το θέλεις ΜΟΝΟ για πόλη μην πάρεις το Μπάντιτ.
Αν έχεις και ταξιδάκια στο μυαλό σου τότε το Μπάντιτ είναι πολύ καλή επιλογή και με , σχετικά με αυτά που προσφέρει , καλή τιμή .
Να ξέρεις πάντως οτι όσο πιο πολύ σε τρελαίνει εμφανισιακά το μηχανάκι σου ,τόσο πιο δύσκολα θα το βαρεθείς.
Καλές αγορές :wave2:
Σιγουρα η εμφανιση παιζει βασικο ρολο στο θεμα μηχανη.. Αλλιως θα ειχα παρει το fazer.
Εμφανισιακα μου αρεσουν ολα με την εξης σειρα:
Hornet
Sv650 (με το full fairing)
Bandit
Fazer
Αλλα θελω να ειναι και οσο πιο οικονομικο γινεται.
Αληθεια το bandit γιατι δεν κανει για μεσα στην πολη?? Λογω ελαιοψυξης?
giannis113
10/10/2010, 16:52
τα καινουργια bandit ειναι υγροψυκτα.
γνωμη μου μην παρεις κατι που δεν ειναι υργοψυκτο,
γνωμη μου παρε αυτο που σου αρεσει, τα τετρακυλινδρα μεταξυ τους δεν εχουν μεγαλες διαφορες σε κοστος χρησης,
τα δικυλινδρα ειναι αλλη ιστορια αλλα αν δε κανω λαθος και το cb400 τετρακυλινδρο δεν ειναι;
Μια χαρά κάνει , απλά αν το θέλεις ΜΟΝΟ για την πόλη ( δουλειά , καφέ , ψώνια κ.τ.λ ) πάρε κάτι ποιό μανιτζέβελο . Το μπάντιτ είναι λίγο βαρύ . Στην εθνική πάντως σε αποζημιώνει με το παραπάνω :D
Απ οτι ρωτησα το ελαιοψυκτο bandit δεν εχει θεματα με τις θερμοκρασιες εντος πολης. Στο θεμα βαρους ειναι 200 κιλα, οσο δηλαδη και τα αλλα τετρακυλινδρα. Πολλα κιλα ειναι και το cb400 που εχω οποτε δε νομιζω να εχω προβλημα.
Στην πολη κινουμαι, οποτε το λογικο θα ηταν να εχω ενα 250αρι. Αλλα Δε μου αρεσουν καθολου, χωρια που δεν ειναι καθολου σπορ. Αν εβρισκα πχ ninja250 με 2000-2500 θα ηταν καλη επιλογη αλλα ελεος ολοι τα πουλανε 3000-3500. Και σιγα τα γκαζια. Οποτε μενουμε στα 600αρια.
Φτιαχνω ενα μικρο πινακακι με τα δεδομενα μου
Μοντελο___Χρονολογια___Βαρος___Αλογα____Καταναλωση
Hornet____2003-2006____180_____100_______7-10
Sv650_______2003-_____175______72________5-8
Bandit650____2007-_____200______78________6-9
Fazer_______2004- _____185_____100+_______6-9
cb400____1992-1999____180______55________5-7
εβαλα και το δικο μου ετσι για να χουμε μετρο συγκρισης.
Δυστυχως το hornet εινια το πιο φαγανο. Ειναι ομως και το πιο αξιοπιστο μαζι με το bandit.
Σε ξενα forum διαβαζω πολυ καλες καταναλωσεις για το sv650 και προβληματιζομαι με αυτα που διαβαζω εδω μεσα...
Απο θεμα κοστους χρησης πιστευω ειναι ολα στα ιδια επιπεδα. Εκτος αν ξερετε κατι παραπανω να με διαφωτισετε
Στα ξενα φορουμ οι βενζινες ειναι ποιο καθαρες στην χωρα τους γι'αυτο!!!!!
κατσε ρε συ, 7-10 τρωει το hornet??
Εμενα τρωει γυρω στα 6-6,5 και το πηγαινω πολυ με 1η, 2α, 3η..
Οκ εχω μοντελο 07, με αλλο κινητηρα, αλλα τοσο μεγαλη διαφορα;;;
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
κατσε ρε συ, 7-10 τρωει το hornet??
Εμενα τρωει γυρω στα 6-6,5 και το πηγαινω πολυ με 1η, 2α, 3η..
Οκ εχω μοντελο 07, με αλλο κινητηρα, αλλα τοσο μεγαλη διαφορα;;;
εσενα ειναι ψεκαστο.
Δυστυχως διαβαζω απο πολλους οτι το προηγουμενο hornet (2003-2007) καιει πολυ παραπανω λογω καρμπυρατερ. Μεσα στο φορουμ κι ολας
για μενα με 3.500 φειζερ του 2005-06 και μονο ντυμενο.
καλη αγορα οποια και αν ειναι αυτη!
:wave2:
αν ειναι ετσι παρε το fz6n, 05+ ομως (με το μαυρο μοτερ)
οπως http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/723346/
καλο φαινεται και αυτο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/893614/ αλλα θα πρεπει να κανεις γερο παζαρι :D
πουλαγε ο lspiros ενα πορτοκαλι 06' πριν 1-2 μηνες, αλλα μαλλον το εδωσε
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
Με προβληματιζει λιγο και το γεγονος οτι το sv650 ειναι εντελως αντιεμπορικο.
To Bandit είναι χειρότερο σε αυτόν τον τομέα.
Το έχω, το ξέρω.
Άσε που θα σε κράζει και το μισό σύμπαν, χωρις να γνωρίζει γιατί μιλά!
Πάντως το βάρος του δεν θα σε προβληματίσει ποτέ, πέραν τον "στατικών" μετακινήσεων (θέλει 4κέφαλο για να το μανουβράρεις και σκέψη πως θα το παρκάρεις σε ανηφορο-κατηφόρες).
Από κει και πέρα, στην σύγκριση ντυμένου-γυμνού, πάρε ντυμένο κατ'εμέ. Χάνεις λίγα, κερδίζεις πολλαπλάσια.
Εχουμε ακομα λιγο δρομο.
Πιστευω οτι μεχρι το τελος του μηνα θα εχω ξεμπερδεψει με το θεμα μηχανη.
Προεχει να φυγει το cb μου σε νορμαλ τιμη και οχι σε κατι αστειες τιμςες που μου το ζητανε. Γνωριζω οτι η εποχη ειναι δυσκολη αλλα 1500 τα αξιζει και με το παραπανω. Ειναι και εμπορικο μηχανακι ευτυχως και ανα πασα στιγμη πωλειται.
Προς το παρον κερναω καφε οποιον κατοχο sv650 και bandit εχει ορεξη για συζητηση περι μηχανων :)
@dmf τα εχω δει και τα 2 μηχανακια που μου δειχνεις. Πολυ αξιολογα και τα εχω στο υποψην. Θεμα χρονου να τα δω και απο κοντα. Ευχαριστω παντως :)
Επαναλαμβανω πως η μηχανη θα κινειται εντος πολης διοτι για τις εκδρομες και τις εκτος πολης διαδρομες εχω το αμαξι μου που ειναι ανετο-οικονομικο-σπορ. Vtec rulez :D
Λοιπον, νεα απο το μετωπο :D
Σημερα οδηγησα ενα ομορφο sv ενος παιδιου απο το φορουμ κι ολας.
Ωραιο τραβηγμα χαμηλα, ωραια εμφανιση. Ο ιδιοκτητης του μαλιστα μου ειπε οτι μετρα πολυ χαμηλες καταναλωσεις, της ταξης 5-6 λιτρων ανα 100χλμ μεσα στην πολη. Οποτε πλεον στο θεμα καταναλωσης δεν ξερω τι να πιστεψω...
Η ερωτηση μου ειναι αν χαμηλωνει το sv γιατι πραγματικα δεν εφτανα καλα να πατησω. Η θεση οδηγησης δε μ φανηκε κουραστικη αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα βολεψει μεσα στην πολη. Παντως το βαρος του δε με ενοχλησε καθολου, και το λενε οτι ειναι και ελαφρυ ολοι.
Απο ροπη ενα εχω να πω. ΡΟΠΗ!!!!
Απο ηχο...ε ξενερωτα πραμματα.... Ανεβηκα μετα στο cbακι μου και συνηλθα.
Στις λακουβες επισης το ενιωσα πολυ σκληρο.. Και σα να κοπαναγε λιγακι. Ολα ετσι ειναι η το χε σκλυρηνει αυτος?
Επισης λεω να σβησω απο τη λιστα το πανεμορφο Hornet διοτι ακουσα κι απο αλλους οτι καιει τα κερατα του.
Ακουω τις αποψεις σας.
Λοιπον σημερα οδηγησα και το bandit το προηγουμενο το γυμνο
Παιδια τα 200κιλα ουτε που του φαινονται. Για την ακριβεια οδηγησα αυτο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/689920/ αλλα τα χλμ ειναι 38000 και τα λαστιχα σε μετρια κατασταση. Αριστα συντηρημενο αλλα 3500 ακατεβατα...
Επισης το εφτανα πολυ ανετα και εκοβε πολυ ωραια το τιμονι του και παρα το μεγεθος μου (174υψος 70 κιλα) το χειριζομουν οπως ακριβως το cb. Στο sv650 εφτανα οριακα και δεν το ειχα και τοσο ευκολα.. Επισης ειανι το πρωτο 4κυλινδρο που οδηγαω με τοσο ξενερωτο ηχο.... Πολυ ωραια λειτουργια ομως και με ροπη απο πολυ χαμηλα.
Μενει να δουμε και το fazer. Ελπιζω να μην ειναι πολυ ψηλο...
πολυ ψηλο δεν ειναι αν και μερικους ποντους μπορεις να φας και απο την σελα να θυμασε.. και θυμησου με το φαιζερ βολτα πανω απο τις 8000 σαλ αρχιζει το παρτυ!
alexxxcbr
16/10/2010, 19:13
Σε αυτα τα λεφτα τσεκαρε και το Ζ750S.
:wave2: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexxxcbr
Σε αυτα τα λεφτα τσεκαρε και το Ζ750S.
:wave2: :wave2:
Δε μου αρεσει καθολου.... Αν θα επαιρνα Ζ θα επαιρνα το γυμνο. Δεν το εχω ψαξει ομως καθολου.. Απο καταναλωση τι γραφει..??
alexxxcbr
16/10/2010, 19:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
Δε μου αρεσει καθολου.... Αν θα επαιρνα Ζ θα επαιρνα το γυμνο. Δεν το εχω ψαξει ομως καθολου.. Απο καταναλωση τι γραφει..??
Αναλογως το χερι σου.Εχει περισσοτερη ροπη χαμηλα και αν δεν το σκιζεις ειναι πολυ καλο.
Πηρε ενας φιλος την προηγουμενη εβδομαδα 05 αψογο 3000Ε.Για τσεκαρε το.
:wave2: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexxxcbr
Αναλογως το χερι σου.Εχει περισσοτερη ροπη χαμηλα και αν δεν το σκιζεις ειναι πολυ καλο.
Πηρε ενας φιλος την προηγουμενη εβδομαδα 05 αψογο 3000Ε.Για τσεκαρε το.
:wave2: :wave2:
Με χασλαρο χερι γραφει 5-6 λ/100 στην πολη? Γτι αυτα που κοιταω το κανουν.
Ηδη εχω απορριψει το hornet λογω κακης καταναλωσης. Θελω η μηχανη να καιει πιο λιγο απ το αμαξι.
Τα κουσουρια το Ζ τα γνωριζω. Ομως στα δικα μου χερια δε θα φτασει στα ορια μαλλον ποτε οποτε και τα φρενα του και το πλαισιο του μαλλον μου επαρκουν. Θα το ψαξω, θενκς
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
Λοιπον σημερα οδηγησα και το bandit το προηγουμενο το γυμνο
Παιδια τα 200κιλα ουτε που του φαινονται. Για την ακριβεια οδηγησα αυτο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/689920/ αλλα τα χλμ ειναι 38000 και τα λαστιχα σε μετρια κατασταση. Αριστα συντηρημενο αλλα 3500 ακατεβατα...
Δεν ξέρω αν είναι το ιδιο που αναφέρεται εδώ : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=111430 . Έχε το νου σου πάντως μην πέσεις πάνω στο συγκεκριμένο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από cptm
Δεν ξέρω αν είναι το ιδιο που αναφέρεται εδώ : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=111430 . Έχε το νου σου πάντως μην πέσεις πάνω στο συγκεκριμένο.
στα 3300 πουλιεται ενα στην πατρα που μαλλον εινια τρακαρισμενο και δεν το εχω δει. Και δε νομιζω να παω να το δω.
Αυτο που ειδα απο κοντα ηταν πολυ καθαρο αλλα δεν αξιζουν 3500 για καρμπυρατερ. Προτιμω το καινουριο με injection και υδροψυξη και να το μετατρεψω σε γυμνο με μικρο κοστος. Και μαλλον αυτο θα κανω.
Επισης γλυκοκοιταω και το Ζ750 που διαβαζω καλα λογια.
Ανανεωνουμε τη λιστα σε
Bandit new - Ζ750 - sv650 - fazer
kriskris
22/10/2010, 19:28
Φίλε μου δεν ξέρω αν αποφασισες-αγόρασες τελικα μηχανή,αλλα εγω θα σου πω να αγοράσεις μηχανή με κριτήρια το γουστο σου και τα "ονειρά" σου και οχι την κατανάλώση!Ουτως ή αλλως ολες αυτες οι μηχανες μέσα στη πόλη λιγο-πολυ θα στα τρώνε!Διότι αν πχ αγοράσεις το bandit ενώ απο παλιά γούσταρες hornet αυτο δε θα αλλαξει,ακόμα θα το γουστάρεις και θα σκεφτεσαι για την επιλογή σου!
Γνώμη μου παντα,μπορει και μην ισχύει!
:D
Καλες αγορές!:beer: :beer:
Σε αυτο που λες εχεις δικιο.
Εμφανισιακα το γυμνο bandit μου αρεσει πολυ και το προτιμω απο το hornet. Το οδηγησα κι ολας και πραγματικα δεν το περιμενα να μου κατσει τοσο κουτι. Το γυμνο bandit ειναι το επομενο σκαλοπατι απο το cb400. Το hornet ειναι πιο αγριο ομως μπορω να πω οτι το ξεπερασα. Ανασταλτικος παραγοντας ειναι τα καρμπυρατερ που θελουν πολυ μεγαλυτερη φροντιδα αρα και κοστος σε σχεση με τον ψεκασμο. Τελος το bandit το βρισκω στα 3500 για μοντελο του 07 και μπορω να το κανω ευκολα γυμνο. Επισης ολα τα bandit εχουν βιβλια σερβις και τουλαχιστο απο οσο εχω δει οι κατοχοι τους δεν τα κυνηγανε και εχουν το προφιλ του 35αρη που το πηρε για να του βγαλει χλμ αλλα δεν τον βολεψε. Δεν τα σκιζουν δηλαδη. Ενα bandit το απεριψα λογω ιδιοκτητη παρολο που φαινοταν καθαρο.
Αν κοιτουσα μονο την εμφανιση θα επαιρνα το sv650. Με το full fairing ειναι ερωτας ομως το μηχανακι δεν κανει για τη χρηση που το θελω. Δεν κατεβαινει ενα πεζοδρομιο στην αναγκη και δεν κοβει το τιμονι του ωστε σε γινει ενας ελιγμος σε πολλη κινηση. Ασε που το οδηγησα και επειδη ειμαι κοντος δεν το εφτανα καλα κατω. Και ειναι και εντελως αντιεμπορικο.
Κρυφοκοιταω και το Ζ750 μιας και ειναι το μοναδικο γυμνο που δεν ειναι στρογγυλοφαναρο και μου αρεσει. Ειναι ομως πυραυλος για μενα και δεν ξερω κατα ποσο θα βρω καθαρο μηχανακι. Book service δεν κραταει κανεις σε αυτο το μηχανακι αρα η πιθανοτητα να ειναι κακοσυντηρημενο και γυρισμενα τα χλμ ειναι μεγαλη. Επισης δεν το εχω οδηγησει ακομα αλλα απ οτι μ παν κοβει κι αυτο λιγο το τιμονι του.
kriskris
22/10/2010, 21:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
Σε αυτο που λες εχεις δικιο.
Εμφανισιακα το γυμνο bandit μου αρεσει πολυ και το προτιμω απο το hornet. Το οδηγησα κι ολας και πραγματικα δεν το περιμενα να μου κατσει τοσο κουτι. Το γυμνο bandit ειναι το επομενο σκαλοπατι απο το cb400. Το hornet ειναι πιο αγριο ομως μπορω να πω οτι το ξεπερασα. Ανασταλτικος παραγοντας ειναι τα καρμπυρατερ που θελουν πολυ μεγαλυτερη φροντιδα αρα και κοστος σε σχεση με τον ψεκασμο. Τελος το bandit το βρισκω στα 3500 για μοντελο του 07 και μπορω να το κανω ευκολα γυμνο. Επισης ολα τα bandit εχουν βιβλια σερβις και τουλαχιστο απο οσο εχω δει οι κατοχοι τους δεν τα κυνηγανε και εχουν το προφιλ του 35αρη που το πηρε για να του βγαλει χλμ αλλα δεν τον βολεψε. Δεν τα σκιζουν δηλαδη. Ενα bandit το απεριψα λογω ιδιοκτητη παρολο που φαινοταν καθαρο.
Αν κοιτουσα μονο την εμφανιση θα επαιρνα το sv650. Με το full fairing ειναι ερωτας ομως το μηχανακι δεν κανει για τη χρηση που το θελω. Δεν κατεβαινει ενα πεζοδρομιο στην αναγκη και δεν κοβει το τιμονι του ωστε σε γινει ενας ελιγμος σε πολλη κινηση. Ασε που το οδηγησα και επειδη ειμαι κοντος δεν το εφτανα καλα κατω. Και ειναι και εντελως αντιεμπορικο.
Κρυφοκοιταω και το Ζ750 μιας και ειναι το μοναδικο γυμνο που δεν ειναι στρογγυλοφαναρο και μου αρεσει. Ειναι ομως πυραυλος για μενα και δεν ξερω κατα ποσο θα βρω καθαρο μηχανακι. Book service δεν κραταει κανεις σε αυτο το μηχανακι αρα η πιθανοτητα να ειναι κακοσυντηρημενο και γυρισμενα τα χλμ ειναι μεγαλη. Επισης δεν το εχω οδηγησει ακομα αλλα απ οτι μ παν κοβει κι αυτο λιγο το τιμονι του.
Αν εισαι σίγουρος οτι ξεπέρασες το hornetακι τότε προχώρα στην επόμενη...:lol: :lol:
Το hornet το έχεις οδηγήσει??Δε νομίζω οτι θα έχει τόση μεγαλη διαφορά στην απόδοση απο το επίσης 4κύλινδρο bandit που να σε τρομάζει!Το Ζ από την άλλη είναι ακόμη πιο δυνατό και κούκλα...(και KAWASAKI πάνω απ'ολα...:p :p )
Δε χωράει λογική πάντως,πάρε αυτο που σκεφτεσαι πιο πολύ το βράδυ πριν κοιμηθείς!!:winka: :lol:
:beer:
Πλεον σκεφτομαι το Bandit πριν κοιμηθω. Το hornet οντως το ξεπερασα.
Επισης μην ξεχνας τον παραγοντα μεταχειρισμενο=λαχειο
Θελω να ελαχιστοιποιησω τις πιθανοτητες κακου μεταχειρισμενου και δυστυχως τα μηχανακια που τα κυνηγαει η νεολαια και ο καθε καυλογκαζος κρυβουν πολλες εκπληξεις. Επειδη λοιπον διαθετω σεβαστο ποσο για μηχανη και οχι 1000-1500 ωστε να μη με νοιαζει θελω να ειναι οσο το δυνατον πιο καθαρο. Το bandit λοιπον εχει ολα τα καλα: μου αρεσει, καλυπτει πληρως τις αναγκες μου, και ειναι το μονο που μπορω με μεγαλη σιγουρια να βρω καθαρο.
Δυστυχως ολοι στα μεταχειρισμενα γραφουν 20.000 - 40.000 χλμ . Ειναι πολυ λιγες οι περιπτωσεις που καποιο μηχανακι 5-6 χρονων κανει τοσα λιγα χλμ. Και εστω οτι βρισκω ενα τετοιο. Αν δεν δω το αυθεντικο service book δεν πειθομαι για κανενα λογο για τα χλμ του. Γιατι και τα χιλιομετρα γυρνανε , και τα service books μπορουν να γραφτουν στο χερι με 5 μουφες σφραγιδες. Ενα μηχανακι 2-3 χρονων ομως οπως το bandit ειναι λιγο δυσκολο να εχει γραψει πανω απο 40.000χλμ και επισης ολοι τα πρωτα 2 χρονια κρατανε αυθεντικο βιβλιαρακι ωστε να ισχυει η εγγυηση σε περιπτωση στραβης. Πραγματικα ολα τα bandit που ειδα ειχαν βιβλια σερβις σφραγισμενα απο μεγαλες αντιπροσωπιες. Στα hornet ειχαν μερικα, και στα fazer ειχαν ελαχιστα εως κανενα. Η ιδια μοιρα φανταζομαι παιζει και στα Ζ750.
Το Ζ750 αν το παρω θα ειναι καθαρα για λογους γοητρου. Η μηχανη στην περιπτωση μου προοριζεται για χρηση εντος πολης. Τα 110 αλογα του Ζ και η τελικη του των 250+χλμ μου ειναι παντελως αχρηστα. Εδω το cb ειχα και ηταν υπεραρκετο. Ασε που τα Ζ ολοι τα κηνυγανε και τα πηδανε....
για μενα δεν σημαινει κατι να μην εχει βιβλιαρακι , ουτε το δικο μου εχει να φοβοσουν αμα ειχε :D , εχει κατι τζιμανια εδω πανω η γιαμαχα..
Αρχικά δημιουργήθηκε από fz6man
για μενα δεν σημαινει κατι να μην εχει βιβλιαρακι , ουτε το δικο μου εχει να φοβοσουν αμα ειχε :D , εχει κατι τζιμανια εδω πανω η γιαμαχα..
Αφου μπορω να ξερω τι γινεται θα το κανω. Στο bandit ειμαι πιο σιγουρο. Ειναι θεμα πιθανοτητων. προτιμω το πιο σιγουρο
giannis113
23/10/2010, 00:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
Ζ και η τελικη του των 250+χλμ
:rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από fz6man
για μενα δεν σημαινει κατι να μην εχει βιβλιαρακι , ουτε το δικο μου εχει να φοβοσουν αμα ειχε :D , εχει κατι τζιμανια εδω πανω η γιαμαχα..
+1!!!
Συμφωνω οτι κατι μαστορες ειναι μαστορατζες και τζιμανια ομως πως πειθετε τον επομενο ιδιοκτητη για τα χλμ της μηχανης??
Εγω πχ με τη μηχανη κανω 8000-10000 το χρονο και αυτο επειδη χρησιμοποιω πιο πολυ το αμαξι. Αν χρησιμοποιουσα μονο τη μηχανη σιγουρα θα εγραφα πανω απο 15000 το χρονο.
Το να εινια καλοσυντηρημενη μια μηχανη δε σημαινει οτι πρεπει να αγνοουμε τα χλμ της. Αλλο μια καλοσυτηρημενη με πραγματικα 40.000 και αλλο καλοσυντηρημενη με αγνωστα χλμ...
@giannis113 δεν ξερω ποσο παει τελικη το Ζ ειτε πραγματικα ειτε κοντερισια...
Οσο και να πηγαινει μια μηχανη δεν νομιζω οτι θα μ χρησιμευσει και πολυ η μεγαλη τελικη. Αλλωστε και το bandit βγαζει 220-230 στο κοντερ. Αχρηστα κι αυτα για μενα. Εγω θελω η μηχανη να εχει καλο μπαμ μεχρι τα 140-150. Κι αυτο μονο για τη δικη μου ευχαριστιση... Οι δρομοι μας δεν ειναι για πολλα πολλα...
banditv400limit
23/10/2010, 08:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
Συμφωνω οτι κατι μαστορες ειναι μαστορατζες και τζιμανια ομως πως πειθετε τον επομενο ιδιοκτητη για τα χλμ της μηχανης??
Εγω πχ με τη μηχανη κανω 8000-10000 το χρονο και αυτο επειδη χρησιμοποιω πιο πολυ το αμαξι. Αν χρησιμοποιουσα μονο τη μηχανη σιγουρα θα εγραφα πανω απο 15000 το χρονο.
Το να εινια καλοσυντηρημενη μια μηχανη δε σημαινει οτι πρεπει να αγνοουμε τα χλμ της. Αλλο μια καλοσυτηρημενη με πραγματικα 40.000 και αλλο καλοσυντηρημενη με αγνωστα χλμ...
@giannis113 δεν ξερω ποσο παει τελικη το Ζ ειτε πραγματικα ειτε κοντερισια...
Οσο και να πηγαινει μια μηχανη δεν νομιζω οτι θα μ χρησιμευσει και πολυ η μεγαλη τελικη. Αλλωστε και το bandit βγαζει 220-230 στο κοντερ. Αχρηστα κι αυτα για μενα. Εγω θελω η μηχανη να εχει καλο μπαμ μεχρι τα 140-150. Κι αυτο μονο για τη δικη μου ευχαριστιση... Οι δρομοι μας δεν ειναι για πολλα πολλα... ε τοτε διαλεξε την σωστη εταιρια κ παρε gsr.θα τα εχεις ολα σε ενα πακετο.κ ασε λοιπα πλυντηρια κ καφετιερες στην ακρη. :lol: {ετσι να αναψουν λιγο τα αιματα};)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.