Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 68

Θέμα: Αλλαγη μηχανης Hornet vs Fz6 vs Bandit 650 vs Sv650

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101

    Αλλαγη μηχανης Hornet vs Fz6 vs Bandit 650 vs Sv650

    Λοιπον εδω και καιρο σκεφτομαι να ανεβω κατηγορια.

    Εχω ενα cb400 και ειμαι πολυ ικανοποιημενος , ομως ηδη απο την αρχη ηθελα hornet. Στα 600αρια πιστευω θα σταματησω μιας και η χρηση που κανω ειναι κυριως μεσα στην πολη, συχνα και με κινηση ενω τα χλμ καπου 500-800 το μηνα λογω του οτι εχω και αμαξι. Τα 600αρια ομως εχουν καλο συνδιασμο βαρους-επιδοσεων-κοστους χρησης.

    Τα μοντελα λοιπον που κοιταω ειναι τα εξης:

    Honda hornet: μοντελο 2003 κι επειτα με τον ωραιο κωλο. Για μενα honda=αξιοπιστια (εχω και αμαξι honda χρονια) οποτε αποτελει καλη επιλογη. Απο ομορφια το καλυτερο. Το προβλημα μου ειναι οτι ειναι καρμπυρατερ και οτι διαβαζω οτι καιει πολυ. Το cb παιζει στα 6/100 στην πολη με αρκετο πατημα. Το hornet αν καιει πανω απο 7-8 θα ξενερωσω.


    Yamaha fazer. Αυστηρα το γυμνο. Καπου εχω δει οτι εχουν διαφορα προβληματα τα μοντελα προ-facelift αλλα για το s2 δε μ φτανουν τα χρηματα. Ειναι βεβαια το πιο ασχημο απο ολα τα μηχανακια που κοιταω. Καταναλωσεις διαβαζω πολυ καλες 6-7/100. Ισχυουν οντως?


    Suzuki bandit. Παλι μιλαω για το γυμνο μοντελο μιας και το αλλο ειναι θεοβαρο. Δυστυχως κι αυτο με καρμπς αν και στο αντιστοιχο υποφορουμ διαβαζω πολυ καλα λογια ακομα και για το προηγουμενο μοντελο. Σε αυτο θα ηθελα την αποψη σας σχετικα με τα αλλα 3.


    Suzuki sv650. Ερωτας αυτη η μηχανη ειδικα αν μιλαμε για το ντυμενο οπως εδω http://www.bikez.com/motorcycles/suz...650sf_2008.php . Δυστυχως πολυ λιγα κομματια στην ελλαδα αφου ειναι παραεισαγωγη νομιζω. Επισης εχω διαβασεικαι εχω ακουσει πολλα προβληματα και σπασμενες μηχανες πραγμα απαραδεκτο για ιαπωνεζικα. Καταναλωση σιγουρα καλυτερη απο τα αλλα. Ο ηχος του τρωγεται επειδη ειανι V αλλιως δεν το κοιταζα καν. Στην πολη παλευεται? Διοτι ειναι και κλιπονατο... Μηπως να το αποφυγω λογω αξιοπιστιας??

    Το budget θα κινηθει αυστηρα μεχρι τα 3500ευρω. Οριακα ε??

    Καθε αποψη δεκτη. Οπως καταλαβαινετε μου αρεσουν πολυ τα 4κυλ. Πεθαινω για τον ηχο τους. Κι ας μην τραβανε χαμηλα με πορωνουν ψηλα. 2κυλ ελαχιστα τρωγονται. Τρομερο πχ το er6 αλλα κακασχημο!
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  2. #2
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    απο μενα χορνετ.. και ας ειναι καρμπυρατερ,

    δε καιει πολυ, αν το πηγαινεις χαλαρα δε καιει τιποτα οπως ολα, αν το πατας παλι δεν εχει μεγαλη διαφορα απο τα ψεκαστα (πριν ειχα ψεκαστο)

    γιατι hornet?

    να σου πω γιατι το προτιμησα εγω,
    πολυ καλο και αξιοπιστο μοτερ, απλη κατασκευη, κωλαρα...
    μαματο κοντερ ειδικα με το λευκο φοντο του 2003-04
    γενικοτερα ενα συνολο που εμπνεει εμπιστοσυνη και δε σπαει δε χαλαει..

    στα αμεσα σχεδια μου ηταν ενα μικρο facelift καποιες λεπτομεριες που θα το κανουν αρκετα ομορφο, αλλα αλλαξαν τα πραγματα.

    οσο για επιδοσεις το εχω παει μεχρι 235 κοντερισια με 5η,
    α και ροπιαζει ωραια
    Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Οντως το hornet ηθελα απο την αρχη αλλα τοτε ηταν θεμα χρηματων αλλα και εμπειριας. Οχι οτι τωρα εχω εμπειρια ή οτι μπορω να φτασω το cb400 στα ορια αλλα αλλο να εχεις 50 αλογα και αλλο 100.

    Βασικα το δικο σου που το πουλας το εχω δει εδω και καιρο και το ζαχαρωνω αλλα 1ον εισαι πολυ μακρυα και 2ον μου κανει εντυπωση που ειναι πολυ φτηνο (χωρις παρεξηγηση).

    Απο καταναλωση τι γραφεις σε συνθηκες πολης? Η καταναλωση σε γρηγορους ρυθμους δε με ενδιαφερει μιας και οταν τρεχεις καις και εκει μπαινει και ο παραγοντας διασκεδαση στη μεση. Επισης εκτος πολης δε με αφορα διοτι δεν προκειται ποτε να παω χαλκιδα με 160 στο κοντερ. Για τα ταξιδακια εχουμε το αμαξι
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  4. #4
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
    Οντως το hornet ηθελα απο την αρχη αλλα τοτε ηταν θεμα χρηματων αλλα και εμπειριας. Οχι οτι τωρα εχω εμπειρια ή οτι μπορω να φτασω το cb400 στα ορια αλλα αλλο να εχεις 50 αλογα και αλλο 100.

    Βασικα το δικο σου που το πουλας το εχω δει εδω και καιρο και το ζαχαρωνω αλλα 1ον εισαι πολυ μακρυα και 2ον μου κανει εντυπωση που ειναι πολυ φτηνο (χωρις παρεξηγηση).

    Απο καταναλωση τι γραφεις σε συνθηκες πολης? Η καταναλωση σε γρηγορους ρυθμους δε με ενδιαφερει μιας και οταν τρεχεις καις και εκει μπαινει και ο παραγοντας διασκεδαση στη μεση. Επισης εκτος πολης δε με αφορα διοτι δεν προκειται ποτε να παω χαλκιδα με 160 στο κοντερ. Για τα ταξιδακια εχουμε το αμαξι
    η τιμη ειναι χαμηλη γιατι θελω να αλλαξω κατηγορια εντουρο γαρ. 8 ατομα παρεα ολοι εχουν εντουρο καταλαβαινεις..
    και στο κατω κατω απο τη στιγμη που θελω να το πουλησω δε θα το βαλω την τιμη που ονειρευομαι αλλα την τιμη που μπορει να πουληθει γρηγορα εν μεσω κρισης....αλλα και παλί ζορικα..

    στην επαρχια ειμαι πολη δεν εχω κανει και ουτε σκοπευω αλλα συνηθως βαζω 3λιτρα και παω ερχομαι συνολο 60 χλμ με 120-130 χαλαρα σε εθνικη οδο,
    Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    ok


    κανας αλλος να ριξει καμια ιδεα?
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  6. #6
    Suzuki gsr

    Πιο γρηγορο απο το καρμπυρατερατο xornet και διπλα με γυμνο φαζερ s2 (Δοκιμασμενα)

    μοντελο 2006 βρισκεις με 3500ευρω
    Καλυτερα φρενα -πλαισιο (δεν θελω γελια ) απο χορνετ και φαζερ,
    χειροτερες αναρτησεις απο χορνετ (αυτο με το usd) καλυτερες απο φαζερ

  7. #7
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    ναι οντως το gsr παιζει πολυ ψηλα

    οσον αφορα ομως το πλαισιο, μπορει και ειναι καλυτερο του χορνετ ομως..

    το πλαισιο του χορνετ δεν ειναι εκτεθημενο σε δεξια η αριστερη πτωση,

    και αν δε κανω λαθος δεν ειναι αλουμινιο χωρις ομως να ειναι βαρυ, δηλαδη αμα λαχει ισιαζει κιολας

    λεπτομερια αλλα..
    Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    ωραιο το gsr . Ειχα ανεβει πριν 2 χρονια στου Giorgos19 (πριν τον ριξουν) και ειχα μεινει αφωνος με το πως ανοιγει....

    Νομιζω ομως οτι κατεβαζει κι αυτο τα κερατα του απο βενζινη...


    Επισης νομιζω οτι ειναι πολυ γΛηγορο για μενα

    Και απο τιμη νομιζω με 3500 παιζουν ελαχιστα...
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  9. #9
    The Cortexiphan Junkie Το avatar του/της manhunter
    Εγγραφή
    28/03/2008
    Μηνύματα
    1.586
    Oποιο και να πάρεις απο αυτά, είναι μια χαρά.
    Ελάχιστες διαφορές.
    Τα fz6 δεν έβγαζαν προβλήματα, πέρα απο την αλλαγή TPS, που ήταν μέσα στην εγγύηση (οπότε 99% θα το έχει αλλάξει ο προηγούμενος)
    Το SV ειναι πολύ καλό εργαλείο, και θα διασκεδάσεις όσο και με τα άλλα. To V είναι το + του.
    Ηοrnet 2005 και πάνω, θα βρείς με το USD και με το πολύ όμορφο κοντέρ και ουρά.
    Fz6, αν πάρεις 2004-2005 υπάρχει σε full black (πλαισιο-μοτέρ-περιφερειακά)

    Πάρε οτι σου αρέσει πιο πολυ εμφανισιακά, και βολευει και την τσέπη σου.
    Μια χαρά ειναι όλα




  10. #10
    φριτέζα 600 Το avatar του/της akaposto
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    587
    πρώην κάτοχος cb, και νυν sv. Από γυμνό σε γυμνό.
    Την κατανάλωση που έχει το cb (προφανώς ρυθμισμένο σωστά) με το 600 την ξεχνάς.
    Εκτός και αν μονίμως σέρνεσαι.

    Ένα ένα. Hornet.Ενα cb με καλύτερο πάτημα και πολύ γκάζι. Χόντα,κάθεσαι κουμπώνεις με την μία,
    φεύγεις.Πραγματικά το δουλεμά του (ειδικά το καρμπυρατεράτο) είναι όπως το cb.
    Φυσικά με τεράστια διαφορά στο γκάζι.Και όταν λέμε 7lt/100km...δεν είναι το πολύ του.

    Fazer.Συμπαθητικό.Αλλά παίζει να βρωμάς και βενζίνα όλη μέρα...κλασικό έτσι; Βασικά εμένα δεν μου αρέσει το δούλεμα του κινητήρα του. Λυσσάει ψηλά,αλλά πιο πριν τάφος. Όχι ότι είναι κακό,
    αλλά είναι για κατάσταση τσίτα γκάζι.

    SV,καθαρά αντικειμενικά έχει τον ωραιότερο κώλο (εντάξει μετά το F4 της agusta).
    Καταρχήν,το sv ήταν κανονική εισαγωγή και όχι παραεισαγωγή.Γιατί δεν βλέπεις πολλά; Του λείπουν άλογα στα χαρτιά και για αυτό δεν περπάτησε στην Ελλάδα πολύ. Ναι υπάρχουν εδώ μέσα αναφορές
    για μοτέρ που έσπασαν,αλλά τα προβληματά του δεν είναι περισσότερα σε σχέση με άλλα μοντέλα.
    Τώρα ειδικά που βρωμάει ο τόπος απο v-strom,με τους τσολιάδες που τα καβαλάνε ,θα έπρεπε να σπάει το ένα πίσω απο το άλλο.
    Anyway,αν το θες κυρίως για την πόλη,παίρνεις το γυμνό με το τιμονάκι του και είσαι μια χαρά.
    Στα υπέρ του είναι ότι είναι το ελαφρύτερο απο αυτά που συγκρίνουμε, και πολύ βασικό για την πόλη, δεν ανεβάζει τρελή θερμοκρασία να σε ψήνει.Το δούλεμα του κινητήρα άψογο,απλά με το που τραβάς γκάζι,το εργαλείο ξεκουνάει.Απο την άλλη όμως,να ξέρεις ότι στα ανοίγματα με τετρακύλινδρο θα βλέπεις μονίμως τις ουρές τους.

    Εν κατακλείδι.Πάρε ότι σου κάνει κούκου.
    Προσοχή βέβαια γιατί σε σχέση με το cb αυτά τα μηχανάκια τα "κρύβουν" τα χιλιομετρά τους, και θα πρέπει να επαναπρογραμματίσεις τον εγκέφαλο σου στην οδηγησή τους.Το high-side με το cb είναι λέξη άγνωστη,στα 600+ όμως...

    Αντε και μεγειά το SV! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    και στο έχω πεί,αφού είσαι καλό παιδί ,γιατί λες μαλακίες;


  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2009
    Μηνύματα
    892
    ειχα cb τωρα εχω το bandit
    και δεν το εχω μετανιωσει παρολο που
    γλυκοκοιταζα το hornet και το fazer,ειναι πολυ καλο
    για βολτα και ταξιδι ειδικα αν θες 2ο ατομο πανω
    τα κανει ολα και συμφερει!!
    (μιλαω για το φερινγκατο)
    δεν εχει ομως εξαρσεις δηλ ειναι ηπιο μηχανακι για βολτα
    και ταξιδι με 2 ατομα σε επαρχιακο δρομο -εθνικη εκει το
    ευχαριστιεσαι πραγματικα...

    Τωρα αν ξανααγοραζα μηχανη θα επερνα το hornet γιατι το bandit ειναι καλο για αυτα που
    προανεφερα οχι ομως για μοστρα καφετερια και φαναρι-φαναρι
    δεν ψαρωνει κοσμο!!!

    το Fazer παρολο που ηταν πρωτη επιλογη προτιμω τον ληστη για αυτα που προσφερει....

    Αυτο ομως που θα γουσταρα με 1000 τωρα ειναι το sv το 1000αρι το οποιο βρισκεις με αυτα
    τα λ7 και εμενα μου εχει κανει πολυ εντυπωση...
    λογο ηχου και ροπης χαμηλα

  12. #12
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    sv 1000 ή hornet 919 (ψεκαστο ειναι) και απλα θα χαιρετας τα υπολοιπα 600αρια..
    Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650

  13. #13
    Συνταξιούχος Το avatar του/της kokkiklhs
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    704
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannis113
    sv 1000 ή hornet 919 (ψεκαστο ειναι) και απλα θα χαιρετας τα υπολοιπα 600αρια..
    600άρι είπε ρε παιδιά ότι θέλει ο άνθρωπος, για μέσα στην πόλη και διαθέτει ως 3500...
    Λοιπόν, σίγουρα το πιο μουράτο (και ασφαλώς καλό) είναι το Hοrnet, αλλά και τα υπόλοιπα είναι όλα καλά, δεν τίθεται θέμα! Δες τι σου αρέσει, οδήγησέ τα όλα αν είναι δυνατόν και αποφάσισε!
    Και το GSR που είδα να λένε παραπάνω είναι καλή φάση, αλλά θα το βρεις ακριβούτσικο σε δεύτερο χέρι και κατά πάσα πιθανότητα ΛΙΩΜΑ, μια κι είναι "γκαζόκ@υλο" μηχανάκι κι όποιος το παίρνει το οδηγεί στην τσίτα!
    Προσωπικά ψηφίζω για γυμνό Bandit πάντως, το έχω κι εγώ 3 χρόνια και δεν έχει βγάλει το παραμικρό, στην κυριολεξία! Ούτε λαμπάκι δε μου έχει κάψει!
    Κι από κατανάλωση, παίζει εκεί, γύρω στα 6/100... Είναι το πιο "αργό" και πολιτισμένο από τα υπόλοιπα, αλλά έχει κι ωραίο γκαζάκι όταν το χρειάζεσαι, 80 αλογάκια είναι αυτά...
    Κι από ήχο σκίζει, ΚΑΙ με τη μαμά εξάτμιση!!
    2-3 ετών θα το βρεις αγρατζούνιστο ακόμη και με 3 χιλιάρικα, οπότε άσε τα άλλα να περιμένουν!
    Bandit rulez!!!
    ...το νου σου!!

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
    Τωρα αν ξανααγοραζα μηχανη θα επερνα το hornet γιατι το bandit ειναι καλο για αυτα που
    προανεφερα οχι ομως για μοστρα καφετερια και φαναρι-φαναρι
    δεν ψαρωνει κοσμο!!!
    Βασικό κριτήριο!!!

  15. #15
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    παντως εγω απο τη στιγμη που εχεις το 400αρι σε βλεπω να πηγαινεις στο 600 :D

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF