View Full Version : Triumph Tiger 800 vs BMW F800GS
Lioulios
26/10/2010, 10:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Band(age)it
Χαχχαχαχ εγραψε :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: Γιατί ρε ; Μια χαρά αλυσογράναζα παίρνεις μετά .:winka:
Band(age)it
26/10/2010, 10:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από lioulios
Γιατί ρε ; Μια χαρά αλυσογράναζα παίρνεις μετά .:winka:
Μην κανετε τον κοπο να πατε για service...θα χαλασει νωριτερα απο μονο του σε ολους σας :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Τι σου ειναι ο γερμανος ρε πστ μου...
Costas KLE
26/10/2010, 21:00
Όλη η ουσία στο Tiger είναι η απουσία των περιττών πλαστικών που υπάρχουν στο F800GS
Γιατί περιττά;
Επειδή στην πτώση (που με αυτού του είδους τις μοτοσικλέτες την περιμένεις) πρώτα παθαίνεις εγκεφαλικό με αυτά που θα πληρώσεις για να ξαναβάλεις τα πλαστικά και μετά ψάχνεσαι αν έπαθες τίποτα, τώρα βέβαια αν «παίρνει» το πλαίσιο της Αγγλίδας δεν μπορώ να το ξέρω, θα μάθω όταν (και άμα) με το καλό την αγοράσω (γιατί είναι κούκλα η άτιμη και ποιό λυτή και απέριττη από την άλλη) !!! :a25: :a25: :a25:
specs εχουμε;; :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
specs εχουμε;; :confused:
95hp, 10mm μικρότερη διαδρομή αναρτήσεων μπροστά και λίγο πιο χαμηλή σέλα από το gs.
Κάπου τα πόσταρε κάποιος και συγκράτησα τα παραπάνω που είναι και οι διαφορές.
Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
Κάπου τα πόσταρε κάποιος και συγκράτησα τα παραπάνω που είναι και οι διαφορές.
Εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=107131&perpage=15&pagenumber=23#post1909600) είσαι.
Πάρτε και μία φωτό όπου φένεται να υπάρχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το BMW.
Απ' ότι φαίνεται το BMW θα κερδίζει στο χώμα, το Triumph στην άσφαλτο. Οπότε ο καθένας πράττει ανάλογα τις προτεραιότητες του. :)
ΥΓ: Κώστα, ποια είναι τα περιττά πλαστικά;
ΥΓ2: Για τις ασφάλτινες εκδόσεις δεν νομίζω να τίθεται καν θέμα σύγκρισης.
216629
στην τιμη θα κριθουν ολα.
Αντε να το δωσει πιο φτηνα ο αγγλος, μπας και κατεβασει λιγο την τιμη και ο γερμανος :rolleyes:
Καλά τώρα που τα είδα δίπλα , πείτε με κολλημένο αλλά από ομορφιά δεν τίθεται καν θέμα, ο γερμανός είναι μακράν ομορφότερος.
To ''T'' εντός δρόμου μάλλον θα πάρει βραχεία κεφαλή, είναι δυνατότερο σε κινητήρα, μένει να δούμε πόση δουλειά έχει γίνει στον τομέα των αναρτήσεων. Τα χαρακτηριστικά δείχνουν αξιόλογο σύνολο.
sapila racing
27/10/2010, 11:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
:lol: :rotflmao:
Καλό!!! :rotflmao: :lol:
road spirit
27/10/2010, 14:59
θα κλάσει ρέγγες η κιλότα ...
μέχρι να τη δούμε να κάνει βρώμικα κόλπα,
η γερμανίδα πίνει της μπύρες τις στην oktoberfest και ξαμολιέται :smokin:
216686
road spirit
27/10/2010, 14:59
:D
216687
road spirit
27/10/2010, 15:00
:wacko:
216688
road spirit
27/10/2010, 15:01
:p
216689
road spirit
27/10/2010, 15:02
:evil:
216690
road spirit
27/10/2010, 15:03
άντε γειά τώρα
:a016:
216691
Cpt. Haddock
27/10/2010, 15:04
1. MikeG σταματα να γραφεις σαν roadspirit :lol: :bawl: :lol:
2. Το μηχανακι στις φωτο ειναι μαμα τελείως; :evil: :smokin: :evil:
road spirit
27/10/2010, 15:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
1. MikeG σταματα να γραφεις σαν roadspirit :lol: :bawl: :lol:
2. Το μηχανακι στις φωτο ειναι μαμα τελείως; :evil: :smokin: :evil:
1. :lol:
2. μπλά μπλά μπλά ... όχι... άλλο είναι το νόημα και δεν το πιάνς μΕ φαίνεται ...
άμα δούμε κιλότες σε τέτοια τερέν τότε ξαναμιλάμε, σαν γενική υποστήριξη μιλάω
για τις καφετέριες θα είναι :smokin:
Cpt. Haddock
27/10/2010, 15:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
άμα δούμε κιλότες σε τέτοια τερέν τότε ξαναμιλάμε, σαν γενική υποστήριξη μιλάω
Οχι φιλαράκι...
Τις κυλοτες δε θα τις δεις σε τέτοια τεραιν, προετοιμασμενα, σκαμενα, λειασμενα, με τέντες για καφε, ζεστο κρασι και λουκανικο και πεντε φορτηγα με ανταλλακτικα (και 2 μηχανακια σπεαρ)
Θα τις δεις σε πιο "γονιμα" εδαφη
Τι να το κανεις όμως οταν.... :sad:
στο κοστος χρήσης..... :sad:
Δε σου 'ρχεται τζαμπα η αλλαγη αλυσιδας :rotflmao:
Ψιτ, εσείς οι 2 οι ΜπεΕμΒεδάκιδες, τα δικά σας μηχανάκια θα τα δούμε σε κανένα τέτοιο τερέν; :evil:
Και καλά ο Γιάννης, δεν έχει εκδηλώσει τέτοιες διαθέσεις, ο άλλος ο βρωμιάρης από κάτω ακούει ή κωφεύει; :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
άμα δούμε κιλότες σε τέτοια τερέν τότε ξαναμιλάμε, σαν γενική υποστήριξη μιλάω
για τις καφετέριες θα είναι :smokin:
έλα τσώπα...τσώπα...:a9:
κι όταν αντιληφθήτε εσύ και η μοδίστρα τι μαλακία κάνατε που πήρατε bmw τα ξαναλέμε
road spirit
27/10/2010, 15:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Οχι φιλαράκι...
Τις κυλοτες δε θα τις δεις σε τέτοια τεραιν, προετοιμασμενα, σκαμενα, λειασμενα, με τέντες για καφε, ζεστο κρασι και λουκανικο και πεντε φορτηγα με ανταλλακτικα (και 2 μηχανακια σπεαρ)
Θα τις δεις σε πιο "γονιμα" εδαφη
πφφφφ, δεν έχει λέμε τράιουμΠΠφφφ σέρβις, ούτε στο Σαντιάγκο της Χιλής, ούτε στο καζακστάν, ούτε στο βλαδιβοστόκ ... (έχω πάει βλέπς, και ξέρω απο πρώτο χέρι :lol: )
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τι να το κανεις όμως οταν.... :sad:
στο κοστος χρήσης..... :sad:
Δε σου 'ρχεται τζαμπα η αλλαγη αλυσιδας :rotflmao: και το τσεκ/ρύθμισμα βαλβίδων σε παρακαλώ, μη ξεχνιέσαι :smokin:
Cpt. Haddock
27/10/2010, 15:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
και το τσεκ/ρύθμισμα βαλβίδων σε παρακαλώ, μη ξεχνιέσαι :smokin:
σ' αυτο εχω μια ελπιδα :lol:
Costas KLE
27/10/2010, 15:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Πάρτε και μία φωτό όπου φένεται να υπάρχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το BMW.
Απ' ότι φαίνεται το BMW θα κερδίζει στο χώμα, το Triumph στην άσφαλτο. Οπότε ο καθένας πράττει ανάλογα τις προτεραιότητες του. :)
ΥΓ: Κώστα, ποια είναι τα περιττά πλαστικά;
Tα πίσω πλαστικά του ΒMW πάντα μου έδιναν την αίσθηση του εύθραυστου και τα εμπρός αν δεν έχεις κάγκελα θα σκάσουν κάτω παρέα με το γόνατο σου (έχω πέσει εγώ με το KLE και ξέρω ,άλλαξα και κάγκελα γιατί την άκουσαν καλά) κατά τα άλλα είναι καθαρά θέμα αισθητικής
:beer:
Μια ανάλογη φωτογραφία με του golis:
216693
Τα μπροστά τα ίδια σκατά είναι, τα κλαις και στα 2 μηχανάκια. Τα πίσω που έχεις κυκλώσει είναι το ντεπόζιτο...
Με είχε προβληματίσει κι εμένα το κατά πόσο είναι εύθραστο αλλά από ότι λένε αντέχει.
Cpt. Haddock
27/10/2010, 15:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
κι όταν αντιληφθήτε εσύ και η μοδίστρα τι μαλακία κάνατε που πήρατε bmw τα ξαναλέμε
Σκεψου οτι ο "βρωμιαρης" πηρε και δεύτερη :rotflmao:
ρε τευτονες...
Στο Service book κολλατε και τις ανακλησεις ή σας δίνουν ξεχωριστο recall book? :bawl: :bawl:
road spirit
27/10/2010, 15:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
έλα τσώπα...τσώπα...:a9:
κι όταν αντιληφθήτε εσύ και η μοδίστρα τι μαλακία κάνατε που πήρατε bmw τα ξαναλέμε
μετά την ΧόνΔα όλα είναι μαλακίες και αφού η ΧόνΔα στη κατηγορία κοιμάται βαθιά, τι να κάνουμε...
αλλά υπάρχουν και χειρότερα ρε φίλε, δεν το φωνάζουμε όμως και δε δείχνουμε (enter pin to start και τέτοια...)
:smokin:
<spam>
Τελικά τι καλά που είναι να έχεις/είχες Kawasaki, δεν ασχολείται μαζί σου κανένας. :a08:
</spam>
road spirit
27/10/2010, 15:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Ψιτ, εσείς οι 2 οι ΜπεΕμΒεδάκιδες, τα δικά σας μηχανάκια θα τα δούμε σε κανένα τέτοιο τερέν; :evil:
Και καλά ο Γιάννης, δεν έχει εκδηλώσει τέτοιες διαθέσεις, ο άλλος ο βρωμιάρης από κάτω ακούει ή κωφεύει; :smokin:
ψιτ, άμα με ξαναπείς μπεμβεδάκια θα σου δείξω πως κάνουν την κολονοσκόπηση με KLX :evil:
στη κουβέντα συμμετέχω χάρην της παρέας και του χαβαλέ ... ακούς εκεί μπεμβεδάκιας ...
τρίζουν τα κόκαλα του Σοϊχίρο ρε μλκ ...
Cpt. Haddock
27/10/2010, 15:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
τρίζουν τα κόκαλα του Σοϊχίρο ρε μλκ ...
σαν το gs ενα πραμα :smokin:
Α ώστε εδώ έχει πάρτυ σήμερα...
:a25: :a014:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ψιτ, άμα με ξαναπείς μπεμβεδάκια θα σου δείξω πως κάνουν την κολονοσκόπηση με KLX :evil:
Το υπόσχεσαι; :blush:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
στη κουβέντα συμμετέχω χάρην της παρέας και του χαβαλέ ... ακούς εκεί μπεμβεδάκιας ...
τρίζουν τα κόκαλα του Σοϊχίρο ρε μλκ ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
θα κλάσει ρέγγες η κιλότα ...
μέχρι να τη δούμε να κάνει βρώμικα κόλπα,
η γερμανίδα πίνει της μπύρες της στην oktoberfest και ξαμολιέται :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
άντε γειά τώρα
:a016:
Μα πως μου πέρασε από το μυαλό; :rotflmao:
Η αλήθεια είναι πως δεν είσαι αντιπροσωπευτικό δείγμα, και επειδή θέλω να πουλήσω το KLX και δεν με παίρνει να πάθει καμια ζημιά, ανακαλώ. :rotflmao:
mikros boudas
27/10/2010, 16:05
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/october/oct2710-triumph-tiger-800-ridden/
road spirit
27/10/2010, 16:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Το υπόσχεσαι; :blush: το μηχανάκι λυπάμαι ρε
Μα πως μου πέρασε από το μυαλό; :rotflmao: αυτά που απεικονείζονται στις φωτό είναι αδιαμφισβήτητα γεγονότα και εγώ απλώς τα εκθέτω, δεν μεροληπτώ ... :look: :lol:
Η αλήθεια είναι πως δεν είσαι αντιπροσωπευτικό δείγμα, και επειδή θέλω να πουλήσω το KLX και δεν με παίρνει να πάθει καμια ζημιά, ανακαλώ. :rotflmao: τη γλυτώσαμε τη βρωμοδουλειά και σήμερα ... :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
μετά την ΧόνΔα όλα είναι μαλακίες και αφού η ΧόνΔα στη κατηγορία κοιμάται βαθιά, τι να κάνουμε...
TRANSALP ρε...
Cpt. Haddock
27/10/2010, 16:17
πάει το θρεντ... :sad:
1) Το Triumph κανει μπαμ απο χιλιομετρα οτι ειναι αντιγραφη. Και κατι μου λεει και σε πωλησεις δεν παιζει να φτασει το 800GS (Μιλαω για το off road Triumph με το ψηλο φτερο)
2) Στο χωμα το Triumph θα πινει τσαγακι και μαλιστα ζεστο ζεστο
3) Σε καταναλωση το 800GS ειναι μακραν το πιο οικονομικο
4) Και ειδα σε 2 ποστ να γραφει οτι τα πλαστικα του 800GS ειναι πολλα, και σε πτωση χωρις καγκελα βρισκουν κατω. Που το ειδατε αυτο? Την εχετε οδηγησει ή το βγαλατε το συμπερασμα βλεποντας φωτογραφιες?:wave2:
Και για να το λυσουμε το θεμα με τα πλαστικα, το 800GS ειναι απο το λιγα μεγαλα on-off που σε πτωση δεν παθενουν τιποτα τα πλαστικα του. Και ουτε χρειαζετε καγκελα για να προστατεψουν τα πλαστικα του. Γιατι ειναι μελετημενο και φτιαγμενο ωστε σε πτωση μην βρισκει κανενα πλαστικο κατω. Το μονο που βρισκει κατω ειναι το τιμονι. Εχω το 800GS χωρις καγκελα και το εχω δει στην πραξη αυτο σε ασφαλτο και χωμα;) Και καγκελα ετσι και αλλιως δεν θα εβαζα ποτε, γιατι σε πτωση μπορει να φαει ολο τον τσαμπουκα το πλαισιο, και μετα:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από nib
1) Το Triumph κανει μπαμ απο χιλιομετρα οτι ειναι αντιγραφη. Και κατι μου λεει και σε πωλησεις δεν παιζει να φτασει το 800GS (Μιλαω για το off road Triumph με το ψηλο φτερο)
2) Στο χωμα το Triumph θα πινει τσαγακι και μαλιστα ζεστο ζεστο
3) Σε καταναλωση το 800GS ειναι μακραν το πιο οικονομικο
4) Και ειδα σε 2 ποστ να γραφει οτι τα πλαστικα του 800GS ειναι πολλα, και σε πτωση χωρις καγκελα βρισκουν κατω. Που το ειδατε αυτο? Την εχετε οδηγησει ή το βγαλατε το συμπερασμα βλεποντας φωτογραφιες?:wave2:
Και για να το λυσουμε το θεμα με τα πλαστικα, το 800GS ειναι απο το λιγα μεγαλα on-off που σε πτωση δεν παθενουν τιποτα τα πλαστικα του. Και ουτε χρειαζετε καγκελα για να προστατεψουν τα πλαστικα του. Γιατι ειναι μελετημενο και φτιαγμενο ωστε σε πτωση μην βρισκει κανενα πλαστικο κατω. Το μονο που βρισκει κατω ειναι το τιμονι. Εχω το 800GS χωρις καγκελα και το εχω δει στην πραξη αυτο σε ασφαλτο και χωμα;) Και καγκελα ετσι και αλλιως δεν θα εβαζα ποτε, γιατι σε πτωση μπορει να φαει ολο τον τσαμπουκα το πλαισιο, και μετα:wave2:
Καλώς τον Νικόλα!
Λοιπόν στα 3 πρώτα συμφωνώ μαζί σου. Σχετικά με το (4) έχω τις ενστάσεις μου:
Σε περίπτωση πτώσης του 800gs βρίσκει το μπροστά πλαϊνό πλαστικό (που έχει το σηματάκι της Bmw) το οποίο είναι ενιαίο κομμάτι με το πιο πάνω μαύρο αβαφο πλαστικό και όλο μαζί κοστίζει γύρω στα 350€. Τώρα το πλαστικό αυτό ΔΕΝ σπάει απλά θα γρατζουνιστεί. Δεν εννοώ φυσικά ότι είναι άθραυστο αλλά έχω δει μηχανάκια μετά από πτώσεις σε άσφαλτο και χώμα και σε καμμία δεν έσπασε. Μάλιστα οι γρατζουνιές δεν φαίνονταν σχεδόν καθόλου.
Από εκεί και πέρα στα υπόλοιπα έχεις δίκιο το μηχανάκι είναι μελετημένο και δεν παθαίνει σχεδόν τίποτα. Τα πίσω πλαστικά (που δεν έχει η αγγλική αντιγραφή του) δεν υπάρχει περίπτωση να έρθουν σε επάφή με άσφαλτο.
Τώρα για τα κάγκελα και το πλαίσιο το έψαξα πολύ πριν βάλω και για μένα όλα είναι θέμα κατασκευαστή. Το ΟΕΜ όπως και τα touratech ξέρω ότι είναι μελετημένα ώστε σε δυνατή καταπόνηση να σπάνε για να μην επιβαρύνουν το πλαίσιο. Επίσης και τα δύο είναι τα μόνα που ΔΕΝ πιάνουν επάνω στον κινητήρα, αλλά αντίθετα τον προστατεύουν κιόλας.
Cpt. Haddock
03/11/2010, 11:12
Τεκμηριώστε μου λιγο το (2)
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τεκμηριώστε μου λιγο το (2)
:wave2:
1) Μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων
2) Μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος
3) Στο χώμα όσο λιγότεροι κύλινδροι τόσο καλύτερα
Θεωρητικά πάντα μια και δεν τα έχει δοκιμάσει κανείς μας και τα 2.
Cpt. Haddock
03/11/2010, 11:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
Θεωρητικά πάντα μια και δεν τα έχει δοκιμάσει κανείς μας και τα 2.
α, μπραβο :rotflmao: :bawl: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
α, μπραβο :rotflmao: :bawl: :lol:
Που είναι τα αστείο και ξεκαρδίστηκες? Εσύ όλα τα παραπάνω που έχεις γράψει είναι σχόλια που έγραψες μετά από μακρά συμβίωση?
Cpt. Haddock
03/11/2010, 11:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
Που είναι τα αστείο και ξεκαρδίστηκες? Εσύ όλα τα παραπάνω που έχεις γράψει είναι σχόλια που έγραψες μετά από μακρά συμβίωση?
Δειξε μου ενα ποστ και θα σου πω :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ρε Μικε...
Πως σου φαινεται που καποιος πηρε ενα καλο μηχανακι και το εκανε ακομα καλυτερο;
Και το δινει και φτηνοτερα;
Και θα σε περναει κι απο πανω :D :smokin: :D
Και θα λεει και triumph στο πλάι;
:smokin: :smokin: :smokin:
Σου κάνει?
Cpt. Haddock
03/11/2010, 11:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
Σου κάνει?
Μια χαρα ειναι.
Παμε ενα-ενα:
Φτηνοτερο θα ειναι, αυτο το ξερουμε.
θα λεει triumph στο πλαι, επισης το ξερουμε.
Οσον αφορα τωρα το "θα σε περναει απο πανω" εχει να κανει με τα 10 αλογα επιπλέον (απλό νουμερο) αλλα κυριως με το γεγονός οτι είμαστε στις αντιπαραθεσεις και ειδικα στον MikeG του τα χώνουμε για τη μπουρουχ.... ε τη bmw του ηθελα να πω (ειδικα τον Μικε, τον περνανε όλοι στο χώμα τέτοιο κουλαδι που ειναι :smokin: )
εν ολιγοις: τσάι θα κερναει ο καλος οδηγός, τα μηχανακια ειναι ισοδυναμα
(απλα το triumph ειναι καλυτερο :lol: )
Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
Καλώς τον Νικόλα!
Λοιπόν στα 3 πρώτα συμφωνώ μαζί σου. Σχετικά με το (4) έχω τις ενστάσεις μου:
Σε περίπτωση πτώσης του 800gs βρίσκει το μπροστά πλαϊνό πλαστικό (που έχει το σηματάκι της Bmw) το οποίο είναι ενιαίο κομμάτι με το πιο πάνω μαύρο αβαφο πλαστικό και όλο μαζί κοστίζει γύρω στα 350€. Τώρα το πλαστικό αυτό ΔΕΝ σπάει απλά θα γρατζουνιστεί.
Γεια σου Νικ με το περτικαλι εργαλειο!;)
Φιλε εμενα που δεν εχω καγκελα δεν μου βρισκει κατω σε πτωση, και μου εχει πεσει κανα-δυο φορες. (δεν μιλαω για φυτεφτα κοτρονια, μιλαω για φλατ δρομο)
Σε εσενα και σε οσους εχουν καγκελα βρισκει κατω σε εκεινο το σημειο, γιατι με τα καγκελα εχει χαλασει η 'γεωμετρια' των τμηματων που ακουμπουν κατω με την πτωση.
Επειδη τα καγκελα προεξεχουν οταν ειναι πεσμενο το μηχανακι, και ετσι ακουμπανε αλλα μερη κατω, τα οποιο δεν ακουμπανε στα μηχανακια που δεν εχουν καγκελα.
προφανος αναφερεται στον πολυ καλο κηνητηρα!!!Ο οποιος ειναι πολυ αποδοτικος στις μεσαιες και τωρα σιγουρα και στις χαμηλες στροφες.....Σιγουρα θα εχει αλλη χαρτογραφηση για περισσοτερες ροπες!!Εμενα κατι μου λεει οτι θα ειναι πολυ πιο δυνατο και γραμμικο στο χωμα και οτι το BMW δεν θα εχει και πολλες ελπιδες οσων αφορα την αποδοση στο χωμα!!Τωρα οσων αφορα το πλαισιο και ολα τα περιφεριακα απο τα λιγα που ξερω και εχω ακουσει το νεο tiger ειναι πολυ καλο ποιοτηκα σε θεμα σχεδιασμου αλλα και περιφαριακων υλικων-αναρτησεων-φρενων κτλ κτλ Νομιζω οτι με την τιμη που θα το δωσουν θα ειναι συντομα ο νεος Βασιλιας στο Ελληνικο χωμα!!Ειδομεν....
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
(απλα το triumph ειναι καλυτερο :lol: )
Μηπως δουλευεις στην Triumph?:lol: :lol:
Stergios69
03/11/2010, 11:59
Kαι τα δύο είναι μπουρούχες.... :evil:
Πάρτε άφρικα... :rotflmao: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από nib
Γεια σου Νικ με το περτικαλι εργαλειο!;)
Φιλε εμενα που δεν εχω καγκελα δεν μου βρισκει κατω σε πτωση, και μου εχει πεσει κανα-δυο φορες. (δεν μιλαω για φυτεφτα κοτρονια, μιλαω για φλατ δρομο)
Σε εσενα και σε οσους εχουν καγκελα βρισκει κατω σε εκεινο το σημειο, γιατι με τα καγκελα εχει χαλασει η 'γεωμετρια' των τμηματων που ακουμπουν κατω με την πτωση.
Επειδη τα καγκελα προεξεχουν οταν ειναι πεσμενο το μηχανακι, και ετσι ακουμπανε αλλα μερη κατω, τα οποιο δεν ακουμπανε στα μηχανακια που δεν εχουν καγκελα.
Το δικό μου μέχρι στιγμής δεν έχει πέσει ποτέ (φτου κακά και ξόρκια) . :p
Βέβαια επειδή όλο και περισότερο το πάω χώμα στατιστικά είναι θέμα χρόνου.
Οι 2-3 πτώσεις που ανέφερα πριν αφορούσαν μηχανάκια γνωστών ή άλλων που έχω δει στον Παναγιωτόπουλο και τους είχα ρωτήσει. Δεν φορούσαν κάγκελα και είχαν απλά λίγες γρατζουνιές. Τώρα τι να πω μπορεί και να έτυχε.
Όπως και να έχει πάντα αγρατζούνιστος να είσαι κ εσύ και η καλή σου. :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stergios69
Kαι τα δύο είναι μπουρούχες.... :evil:
Πάρτε άφρικα... :rotflmao: :wave2:
Το καλυτερο ηταν στα νιατα του στο χωμα το πρωτο afrika το 650.
Αλλα που την θυμηθικες την γρια σημερα?:lol: Αστην για τα ΚΑΠΗ:lol:
Καντε χωρο στα πιπινια:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
Όπως και να έχει πάντα αγρατζούνιστος να είσαι κ εσύ και η καλή σου. :beer:
:beer: :beer: :beer:
Cpt. Haddock
03/11/2010, 12:34
Λεπτομέρειες
http://www.youtube.com/watch?v=erZD0XAd_8w&feature=player_embedded#at=117
:wave2:
reinmeister
03/11/2010, 12:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Λεπτομέρειες
http://www.youtube.com/watch?v=erZD0XAd_8w&feature=player_embedded#at=117
:wave2:
εσυ,μετατροπη με τα πραγματα του triple, ποτε θα κανεις?:D
Cpt. Haddock
03/11/2010, 13:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
εσυ,μετατροπη με τα πραγματα του triple, ποτε θα κανεις?:D
Ποτέ :lol:
α) Δεν εχω λεφτα
β) Δεν εχω χέρια
:winka:
Costas KLE
03/11/2010, 14:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από nib
4) Και ειδα σε 2 ποστ να γραφει οτι τα πλαστικα του 800GS ειναι πολλα, και σε πτωση χωρις καγκελα βρισκουν κατω. Που το ειδατε αυτο? Την εχετε οδηγησει ή το βγαλατε το συμπερασμα βλεποντας φωτογραφιες?:wave2:
Και για να το λυσουμε το θεμα με τα πλαστικα, το 800GS ειναι απο το λιγα μεγαλα on-off που σε πτωση δεν παθενουν τιποτα τα πλαστικα του. Και ουτε χρειαζετε καγκελα για να προστατεψουν τα πλαστικα του. Γιατι ειναι μελετημενο και φτιαγμενο ωστε σε πτωση μην βρισκει κανενα πλαστικο κατω. Το μονο που βρισκει κατω ειναι το τιμονι. Εχω το 800GS χωρις καγκελα και το εχω δει στην πραξη αυτο σε ασφαλτο και χωμα;) Και καγκελα ετσι και αλλιως δεν θα εβαζα ποτε, γιατι σε πτωση μπορει να φαει ολο τον τσαμπουκα το πλαισιο, και μετα:wave2:
Αυτό με τα πλαστικά είναι δικό μου και φυσικά είναι αυθαίρετη αίσθηση, όσο για τις επιδώσεις και τα δύο είναι πολύ καλύτερα από το δικό μου οπότε το κόλπο είναι για να τσιμπίσουν οι κάτοχοι BMW και πάντα πιάνει το άτιμο :beer:
mixalakis
03/11/2010, 14:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από nib
1) Το Triumph κανει μπαμ απο χιλιομετρα οτι ειναι αντιγραφη. Και κατι μου λεει και σε πωλησεις δεν παιζει να φτασει το 800GS (Μιλαω για το off road Triumph με το ψηλο φτερο)
2) Στο χωμα το Triumph θα πινει τσαγακι και μαλιστα ζεστο ζεστο
3) Σε καταναλωση το 800GS ειναι μακραν το πιο οικονομικο
4) Και ειδα σε 2 ποστ να γραφει οτι τα πλαστικα του 800GS ειναι πολλα, και σε πτωση χωρις καγκελα βρισκουν κατω. Που το ειδατε αυτο? Την εχετε οδηγησει ή το βγαλατε το συμπερασμα βλεποντας φωτογραφιες?:wave2:
Και για να το λυσουμε το θεμα με τα πλαστικα, το 800GS ειναι απο το λιγα μεγαλα on-off που σε πτωση δεν παθενουν τιποτα τα πλαστικα του. Και ουτε χρειαζετε καγκελα για να προστατεψουν τα πλαστικα του. Γιατι ειναι μελετημενο και φτιαγμενο ωστε σε πτωση μην βρισκει κανενα πλαστικο κατω. Το μονο που βρισκει κατω ειναι το τιμονι. Εχω το 800GS χωρις καγκελα και το εχω δει στην πραξη αυτο σε ασφαλτο και χωμα;) Και καγκελα ετσι και αλλιως δεν θα εβαζα ποτε, γιατι σε πτωση μπορει να φαει ολο τον τσαμπουκα το πλαισιο, και μετα:wave2:
1) Ελπίζω η triumph να μην είχε καν ως στόχο του tiger τις πωλήσεις του 800 gs!!
2) Φαντάζομαι ότι δεν χρειάζεται πλέον να γίνονται δοκιμές. Θα διαβάζουμε κάποια χαρακτηριστικά και θα αποφασίζουμε. Όπως λέμε πρωτάθλημα στα χαρτιά!:rotflmao: :rotflmao:
3) Αυτό το δέχομαι γιατί έχει πολύ καλή κατανάλωση ο 800, αλλά φυσικά μένει να το δούμε στην πράξη.
4) Δύσκολα θα αποτελέσει κριτήριο για την αγορά ενός εκ των δύο το αν υπάρχει περίπτωση να σπάσει 1 πλαστικό παραπάνω σε μία ενδεχόμενη πτώση.
Cpt. Haddock
03/11/2010, 15:07
Μια και συνεχώς αναφέραται ως μεγάλο πλεονέκτημα του F800GS η κατανάλωση, να πουμε εδω οτι ειναι μεν πολύ μικρή, αλλα όχι σε ολες τις περιπτώσεις.
Σε ταξιδι σε ανοικτο δρομο και σε ταχυτητες ανω των 120 χαω, η καταναλωση δεν ειναι μικρη.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από nib
2) Στο χωμα το Triumph θα πινει τσαγακι και μαλιστα ζεστο ζεστο
Και να τα συγκριτικα των 2 μοτοσυκλετων μετα την κυκλοφορια του Triumph!
1) http://www.youtube.com/watch?v=uVA2E-cBpCg
2) http://www.youtube.com/watch?v=WC-bIATbvhI
3) http://www.youtube.com/watch?v=b9aF0L8smac
4) http://www.youtube.com/watch?v=peyF08XW0v0
..Τελικα 1 χρονο μετα το προηγουμενο ποστ.. και αφου κυκλοφορησε το Triumph... τον πινει στο χωμα απο το BMW, και με την βουλα:rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από nib
Και να τα συγκριτικα των 2 μοτοσυκλετων μετα την κυκλοφορια του Triumph!
1) http://www.youtube.com/watch?v=uVA2E-cBpCg
2) http://www.youtube.com/watch?v=WC-bIATbvhI
3) http://www.youtube.com/watch?v=b9aF0L8smac
4) http://www.youtube.com/watch?v=peyF08XW0v0
..Τελικα 1 χρονο μετα το προηγουμενο ποστ.. και αφου κυκλοφορησε το Triumph... τον πινει στο χωμα απο το BMW, και με την βουλα:rotflmao:
τελικά ρε Νίκο τα πίνει ή τα φτύνει ???? :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από nib
Και να τα συγκριτικα των 2 μοτοσυκλετων μετα την κυκλοφορια του Triumph!
1) http://www.youtube.com/watch?v=uVA2E-cBpCg
2) http://www.youtube.com/watch?v=WC-bIATbvhI
3) http://www.youtube.com/watch?v=b9aF0L8smac
4) http://www.youtube.com/watch?v=peyF08XW0v0
..Τελικα 1 χρονο μετα το προηγουμενο ποστ.. και αφου κυκλοφορησε το Triumph... τον πινει στο χωμα απο το BMW, και με την βουλα:rotflmao:
Και το bmw τον πίνει στην άσφαλτο?
Ποιο είναι το ποσοστό χώματος ασφάλτου που θα κληθούν να καλύψουν οι δύο μοτοσυκλέτες?
Ρε ο Καπετάνιος έχει δίκιο. Η ασφάλτινη έκδοση του tiger είναι προτιμότερη. Γιατί να χάσεις τόσα πολλά στην άσφαλτο για να κερδίσεις τόσα λίγα στο χώμα? Κατά την γνώμη μου το ίδιο ισχύει και για το bmw για το οποίο δεν έχεις επιλογή.
Πιστεύετε πως το αγοραστικό κοινό της bmw, αλλά και οι δυνατότητες ενός μέσου αναβάτη είναι τόσες ώστε να κάνει απόσβεση του 21" τροχού μπροστά και της ζάντας με την σαμπρέλα?
Πόσοι θα οδηγήσουν "επιθετικά" οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα του είδους στο χώμα? Πόσοι απ' αυτούς που έχουν κτμ990 ή ακόμα και χτζ660 νομίζεται ότι μπορούν? Και στο κάτω κάτω πόσοι νομίζεται πως θα επιλέξουν, οποιαδήποτε απ' τις δύο, με βάση το ποιο είναι πιο τσαμπουκαλεμένο στο χώμα?
Οκ.. Το tiger τον πίνει στο χώμα. Κατά την γνώμη μου όμως καμία απ' τις δύο δεν είναι on-off. Και οι δύο ασφάλτινες είναι που άλλη λίγο, άλλη λίγο περισσότερο θυσιάζουν κάποια πράγματα απ' την άσφαλτο για να πατάνε και χώμα. Η σχεδίασή τους όμως δεν είναι για on-off. Η αν θέλετε, τουλάχιστον όχι τόσο που να μας ενδιαφέρει ποια είναι καλύτερη στο χώμα.
My 2$
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Μια και συνεχώς αναφέραται ως μεγάλο πλεονέκτημα του F800GS η κατανάλωση, να πουμε εδω οτι ειναι μεν πολύ μικρή, αλλα όχι σε ολες τις περιπτώσεις.
Σε ταξιδι σε ανοικτο δρομο και σε ταχυτητες ανω των 120 χαω, η καταναλωση δεν ειναι μικρη.
:wave2:
Αν φορτώσουμε εγώ το δικό μου, εσύ το δικό σου και ο Γιάννης το δικό του και πάμε 100 χλμ πορεία με ταχύτητα 130 - 140 χλμέτρων θα κάψουμε και οι τρεις το ίδιο. (Ή σχεδόν το ίδιο).
Για όσους δεν ξέρουν, μιλάω για Tiger 1050, f800, xtz660.
Για πες διαφορά μεταξύ των δύο πρώτων, εσύ που ξέρεις, να σου πω εγώ για το τελευταίο.
:beer:
Vstrommer71
13/09/2011, 12:10
Μας ζαλισατε με τις μπουρουχες σας,τα Μεγκλα καραβακια παρεα με τα γερμανικα ιστιοφορα
Θα μιλησετε και για κανα σοβαρο μηχανακι επιτελους?:smokin:
Περιμενετε λοιπον μεχρι να βγαλει το 800αρι η ΚΤΜ και μετα βαφετε μπλε τα αλλα και τα πετατε στην θαλασσα:rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Μας ζαλισατε με τις μπουρουχες σας,τα Μεγκλα καραβακια παρεα με τα γερμανικα ιστιοφορα
Θα μιλησετε και για κανα σοβαρο μηχανακι επιτελους?:smokin:
Περιμενετε λοιπον μεχρι να βγαλει το 800αρι η ΚΤΜ και μετα βαφετε μπλε τα αλλα και τα πετατε στην θαλασσα:rotflmao:
Απ' το 05 το περιμένουμε ρε Γιάννη το μ@μημένο! Και το μονοκύλιδρο και το δικινητήριο.. εεε... το δικύλινδρο ήθελα να πω. :sun:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Μας ζαλισατε με τις μπουρουχες σας,τα Μεγκλα καραβακια παρεα με τα γερμανικα ιστιοφορα
Θα μιλησετε και για κανα σοβαρο μηχανακι επιτελους?:smokin:
Περιμενετε λοιπον μεχρι να βγαλει το 800αρι η ΚΤΜ και μετα βαφετε μπλε τα αλλα και τα πετατε στην θαλασσα:rotflmao:
Στρόμερ, άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι δεν καβαλούσι :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Ποιο είναι το ποσοστό χώματος ασφάλτου που θα κληθούν να καλύψουν οι δύο μοτοσυκλέτες?
Ρε ο Καπετάνιος έχει δίκιο. Η ασφάλτινη έκδοση του tiger είναι προτιμότερη. Γιατί να χάσεις τόσα πολλά στην άσφαλτο για να κερδίσεις τόσα λίγα στο χώμα? Κατά την γνώμη μου το ίδιο ισχύει και για το bmw για το οποίο δεν έχεις επιλογή.
Πιστεύετε πως το αγοραστικό κοινό της bmw, αλλά και οι δυνατότητες ενός μέσου αναβάτη είναι τόσες ώστε να κάνει απόσβεση του 21" τροχού μπροστά και της ζάντας με την σαμπρέλα?
Πόσοι θα οδηγήσουν "επιθετικά" οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα του είδους στο χώμα? Πόσοι απ' αυτούς που έχουν κτμ990 ή ακόμα και χτζ660 νομίζεται ότι μπορούν? Και στο κάτω κάτω πόσοι νομίζεται πως θα επιλέξουν, οποιαδήποτε απ' τις δύο, με βάση το ποιο είναι πιο τσαμπουκαλεμένο στο χώμα?
Αν είναι να αγορασεις on-off θα οδηγησεις και off.. αλλιως τι το θες το on-off? ..Παρε καμια ασφαλτινη μουν@ρ@ να ξυνεις γονατο και να γουσταρεις πιστα!
Μου θυμιζει αυτους που περνουν τζιπ και το εχουν μονο για μοστρα στο Κολωνακι!
...γνωμη μου, αλλα από κει και περα εννοειτε ότι ο καθενας κανει ότι γουσταρει με το μηχανακι του
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Οκ.. Το tiger τον πίνει στο χώμα. Κατά την γνώμη μου όμως καμία απ' τις δύο δεν είναι on-off. Και οι δύο ασφάλτινες είναι που άλλη λίγο, άλλη λίγο περισσότερο θυσιάζουν κάποια πράγματα απ' την άσφαλτο για να πατάνε και χώμα. Η σχεδίασή τους όμως δεν είναι για on-off. Η αν θέλετε, τουλάχιστον όχι τόσο που να μας ενδιαφέρει ποια είναι καλύτερη στο χώμα.
Αφου δεν είναι on-off το 800, τοτε ποιο είναι? Μηπως μπορεις να μου προτεινεις ένα μεγαλο on-off πανω από 600cc, όχι μονοκυλινδρο, που να πηγαινει καπου οπου δεν μπορει να παει το 800?
To 800GS είναι το πιο χωματερο μεγαλο on-off που υπαρχει αυτή την στιγμη μαζι με το 990adv
Ενδεικτικα να σου πω ότι φετος εχω τρεξει με το 800GS ‘μαμα’ σε ολους τους αγωνες trail ride του πρωταθληματος, τους εχω τερματισει ολους με το 800, και εχω περασει και αρκετα μονοκυλινδρα πολλες φορες που είναι 100 κιλα πιο ελαφρα από το BMW.. σε τερρεν που μονο ονοφαδικο δεν το λες, με ανοιχτα μονοπατια, αμμο, ποταμια, πετρα για 250-350km σερι την μερα χωμα.. και δεν εχει ανοιξει ουτε βεντιλατερ.
Αρα νομιζω ότι το λες on-off το 800GS
Άσε τους Νικόλα,
είναι μέχρι να σε πετύχουν σε κανα βουνό και να τρίβουν τα μάτια τους... :lol:
Μαστίγωσέ το το εργαλείο, να του φέρεσαι όπως του αξίζει! :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από bogart
τελικά ρε Νίκο τα πίνει ή τα φτύνει ???? :rotflmao:
:rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
Άσε τους Νικόλα,
είναι μέχρι να σε πετύχουν σε κανα βουνό και να τρίβουν τα μάτια τους... :lol:
Μαστίγωσέ το το εργαλείο, να του φέρεσαι όπως του αξίζει! :beer:
:beer:
road spirit
13/09/2011, 13:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από nib
Αφου δεν είναι on-off το 800, τοτε ποιο είναι? Μηπως μπορεις να μου προτεινεις ένα μεγαλο on-off πανω από 600cc, όχι μονοκυλινδρο, που να πηγαινει καπου οπου δεν μπορει να παει το 800?
To 800GS είναι το πιο χωματερο μεγαλο on-off που υπαρχει αυτή την στιγμη μαζι με το 990adv
Ενδεικτικα να σου πω ότι φετος εχω τρεξει με το 800GS ‘μαμα’ σε ολους τους αγωνες trail ride του πρωταθληματος, τους εχω τερματισει ολους με το 800, και εχω περασει και αρκετα μονοκυλινδρα πολλες φορες που είναι 100 κιλα πιο ελαφρα από το BMW.. σε τερρεν που μονο ονοφαδικο δεν το λες, με ανοιχτα μονοπατια, αμμο, ποταμια, πετρα για 250-350km σερι την μερα χωμα.. και δεν εχει ανοιξει ουτε βεντιλατερ.
Αρα νομιζω ότι το λες on-off το 800GS
κουλάδι παλιομπεμβεδάκια :lol:
:beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
Άσε τους Νικόλα,
είναι μέχρι να σε πετύχουν σε κανα βουνό και να τρίβουν τα μάτια τους... :lol:
Μαστίγωσέ το το εργαλείο, να του φέρεσαι όπως του αξίζει! :beer:
μόνο μαστίγωμα ???
Νίκ ρίξε και κάνα σκαμπύλι στα κ@λομέρια ρε μαν :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από nib
Αφου δεν είναι on-off το 800, τοτε ποιο είναι? Μηπως μπορεις να μου προτεινεις ένα μεγαλο on-off πανω από 600cc, όχι μονοκυλινδρο, που να πηγαινει καπου οπου δεν μπορει να παει το 800?
To 800GS είναι το πιο χωματερο μεγαλο on-off που υπαρχει αυτή την στιγμη μαζι με το 990adv
Ενδεικτικα να σου πω ότι φετος εχω τρεξει με το 800GS ‘μαμα’ σε ολους τους αγωνες trail ride του πρωταθληματος, τους εχω τερματισει ολους με το 800, και εχω περασει και αρκετα μονοκυλινδρα πολλες φορες που είναι 100 κιλα πιο ελαφρα από το BMW.. σε τερρεν που μονο ονοφαδικο δεν το λες, με ανοιχτα μονοπατια, αμμο, ποταμια, πετρα για 250-350km σερι την μερα χωμα.. και δεν εχει ανοιξει ουτε βεντιλατερ.
Αρα νομιζω ότι το λες on-off το 800GS
Αχ...παλι μου μπερδευτηκατε.
Δεν κρινεις την ικανοτητα 'οφφ' μιας μηχανης απο το που παει, αλλα απο το πως.
Το 'που' ειναι θεμα κιλων κυριως, αποστασης απο το εδαφος, υψους σελας, και ελαστικων.
Για παραδειγμα, ενα παπακι παει παντου. Ενα μεγαλο ον-οφφ, ομως οχι.
Τα αναλογα ισχυουν και για το 'ον'.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
κουλάδι παλιομπεμβεδάκια :lol:
:beer: :beer:
:rotflmao:
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Αχ...παλι μου μπερδευτηκατε.
Δεν κρινεις την ικανοτητα 'οφφ' μιας μηχανης απο το που παει, αλλα απο το πως.
Το 'που' ειναι θεμα κιλων κυριως, αποστασης απο το εδαφος, υψους σελας, και ελαστικων.
Για παραδειγμα, ενα παπακι παει παντου. Ενα μεγαλο ον-οφφ, ομως οχι.
Τα αναλογα ισχυουν και για το 'ον'.
:wave2:
Αχ… μου μπερδευτηκες
αλλα μην σε νοιαζει, θα σου πω ‘πως’ παει στο off για να σε ξεμπερδεψω .
Το 800 λοιπον παει πολύ ανετα στο off , και ισως πιο ανετα από όλα τα on-off τις κατηγοριας του
..και μην ξαναμπερδευτεις και μου το συγκρινεις με κανα παπακι, με κανα διαστημοπλοιο ή με κανα 690Rally.. για πολιτικα on-off μιλαμε.
Αρχικά δημιουργήθηκε από bogart
μόνο μαστίγωμα ???
Νίκ ρίξε και κάνα σκαμπύλι στα κ@λομέρια ρε μαν :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
φιλαρακι πονεσε η παλαμη απο τα σκαμπιλια:rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από nib
Αχ… μου μπερδευτηκες
αλλα μην σε νοιαζει, θα σου πω ‘πως’ παει στο off για να σε ξεμπερδεψω .
Το 800 λοιπον παει πολύ ανετα στο off , και ισως πιο ανετα από όλα τα on-off τις κατηγοριας του
..και μην ξαναμπερδευτεις και μου το συγκρινεις με κανα παπακι, με κανα διαστημοπλοιο ή με κανα 690Rally.. για πολιτικα on-off μιλαμε.
Αχ δεν ειπα τιποτε κακο για το μηχανακι σου!
Σχολιασα μονο το επιχειρημα σου!
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Αχ δεν ειπα τιποτε κακο για το μηχανακι σου....
Είχα πει εγώ νωρίτερα. :D
Νικόλα να ξεκαθαρίσουμε πως το μηχανάκι σου μου αρέσει πάρα πολύ και ήταν μέσα στις επιλογές μου. Επίσης να ξεκαθαρίσω πως συμφωνούμε ότι στα χέρια ενός έμπειρου κερνάει τσάι και πιο χωμάτινα μηχανάκια.
Στο θέμα Τίγρης versus bmw έχουμε καταλήξει πως το δεύτερο είναι ένα σκαλοπάτι καλύτερο εκτός δρόμου.
Επειδή, όπως ειπώθηκε, στο χώμα πάνε όλα, το πόσο καλό είναι σε αυτόν τον τομέα είμαι υποχρεωμένος, να αφήσω εσένα σαν κάτοχο του, να το γνωρίζεις καλύτερα. Το κατά πόσο μπορείς να είσαι αντικειμενικός ή όχι είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Δεν θέλω να βγούμε εκτός θέματος και κάποια πράγματα θα τα αφήσω ασχολίαστα. Το γεγονός όμως πως η σχεδίαση και των δύο μηχανών απέχει απ' το ιδανικό ενός οχήματος διπλής χρήσης δεν μου έχει βγει απ' το μυαλό όσο και αν τις κοίταξα, τις επεξεργάστηκα, τις καβάλησα.
Για να φτιάξεις ένα ον-οφφ, παίρνεις ένα οφφ και το κάνεις όσο πιο ον γίνεται. Το κάνεις να μπορεί να διανύσει αξιόλογα μια μεγάλη απόσταση προσπαθώντας να θυσιάσεις όσο το δυνατόν λιγότερα γίνεται απ' τον χαρακτήρα της μηχανής.
Ο άλλος τρόπος είναι να πάρεις ένα street μοντέλο (μπορείς και να το σχεδιάσεις απ' την αρχή αν θέλεις) και να το κάνεις να πάει όσο το δυνατόν καλύτερα γίνεται στο χώμα. Αναρτήσεις, προστατευτικά, ψιλό τιμόνι κτλ κτλ.
Και με τους δύο τρόπους on-off έχεις το οποίο στα χέρια έμπειρων αναβατών πάνε από γρήγορα έως πολύ γρήγορα και στο χώμα και στην άσφαλτο.
Αν το σταματήσω εδώ και δεν γράψω άλλα, θα καταλάβεις που το πάω? Νομίζω πως είναι λιγότερο εύκολο να παρεξηγήσεις όσα δεν θα γράψω.
Κατάλαβες όμως τι εννοούσα με το προηγούμενο ποστάκι μου? Γιατί σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα πως το bmw δεν πάει χώμα.
Lioulios
14/09/2011, 17:10
Ο κινητήρας του Τ δουλεύει καλύτερα στο δρόμο παρά στο χώμα .
Στο δρόμο έχω την εντύπωση πως η έκδοση με τις χυτές ζάντες θα είναι απόλαυση .
Στο χώμα το ΧC στα χέρια κάποιου έμπειρου που στίβει μηχανάκια πάλι πιστεύω (εδώ είμαι και λιγάκι πιο σίγουρος) θα φανεί λίγο.
...Όπως όμως και το ΜπεμΒε.
Αν δεν έχετε τα φόντα και τα χέρια να πάτε τάπα στο χώμα , μην το κουράζετε το θέμα ...Μια χαρά είναι και τα δύο και πάνε παντού .
...Στα σημεία που δεν πάνε ...ούτε εσείς θα θάλατε να πάτε αλλιώς θα είχατε άλλα μηχανάκια .
Γιατί δεν παίρνετε την έκδοση δρόμου , που θα περάσεις και ένα χωμάτινο κομάτι σχετικά εύκολα σε νορμάλ συνθύκες ;
Όποιος θέλει χώμα χώμα , να πάει να πάρει 950-990αντβ ή 950ΣΕ
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
....
Στο θέμα Τίγρης versus bmw έχουμε καταλήξει πως το δεύτερο είναι ένα σκαλοπάτι καλύτερο εκτός δρόμου.
Επειδή, όπως ειπώθηκε, στο χώμα πάνε όλα, το πόσο καλό είναι σε αυτόν τον τομέα είμαι υποχρεωμένος, να αφήσω εσένα σαν κάτοχο του, να το γνωρίζεις καλύτερα. Το κατά πόσο μπορείς να είσαι αντικειμενικός ή όχι είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Δεν θέλω να βγούμε εκτός θέματος και κάποια πράγματα θα τα αφήσω ασχολίαστα. Το γεγονός όμως πως η σχεδίαση και των δύο μηχανών απέχει απ' το ιδανικό ενός οχήματος διπλής χρήσης δεν μου έχει βγει απ' το μυαλό όσο και αν τις κοίταξα, τις επεξεργάστηκα, τις καβάλησα.
Για να φτιάξεις ένα ον-οφφ, παίρνεις ένα οφφ και το κάνεις όσο πιο ον γίνεται. Το κάνεις να μπορεί να διανύσει αξιόλογα μια μεγάλη απόσταση προσπαθώντας να θυσιάσεις όσο το δυνατόν λιγότερα γίνεται απ' τον χαρακτήρα της μηχανής.
Ο άλλος τρόπος είναι να πάρεις ένα street μοντέλο (μπορείς και να το σχεδιάσεις απ' την αρχή αν θέλεις) και να το κάνεις να πάει όσο το δυνατόν καλύτερα γίνεται στο χώμα. Αναρτήσεις, προστατευτικά, ψιλό τιμόνι κτλ κτλ.
Και με τους δύο τρόπους on-off έχεις το οποίο στα χέρια έμπειρων αναβατών πάνε από γρήγορα έως πολύ γρήγορα και στο χώμα και στην άσφαλτο.
.....
Από τη στιγμή που αποδεχόμαστε ότι όντως μπορεί και πρέπει να υπάρχει αυτή η μπάσταρδη, γιαποειδής και νεοφονταμεταλιτέ έννοια του ON/off στις μηχανές, τότε οτιδήποτε αυτοαποκαλείται είτε με τα χαρακτηριστικά του είτε με τις αφίσες της εταιρίας του, είτε γιατι έτσι νομίζει ο χρήστης του, τότε όντως εντάσσεται εκεί.
Το αν ένα μηχανάκι είναι 37,2 / 40,4 / 15,63 ON και το αντίστοιχο σε OFF, για μένα είναι συζητήσεις για να χουμε να λέμε.
Αφού δεχόμαστε ότι καλώς κάνει και υπάρχει αυτή η κατηγορία τότε καλά κάνει ο οποιοσδήποτε και προσπαθεί με θεωρητικά 'επιχειρήματα' να αποδείξει ότι το ένα είναι καλύτερο στο χώμα ενώ ένα άλλο είναι καλύτερο στην άσφαλτο.
Προσωπικά για μένα (αν και θεωρώ ότι είμαι και εγώ ένα από αυτά τα θύματα της χρήσης τέτοιας μηχανής) τα χάλια τους τα μαύρα έχουν όλα τα μηχανάκια που και καλά πάνε να παντρέψουν κατηγορίες.
Στο τέλος δεν καταφέρνουν να κάνουν τίποτα ουσιαστικά καλά. Στη μετριότητα κινούνται παντού. Λίγο από αυτό, λίγο από το άλλο, πλατσούρισμα από πλατσούρισμα και λίγο παραπέρα.
4 σε 1 action ναπούμε
-Disinfects
-Cleans
-Sanitizes
-Deodorizes
Κτλ κτλ
MG-KTiNoS
14/09/2011, 17:37
Επίσης να ξεκαθαρίσω πως συμφωνούμε ότι στα χέρια ενός έμπειρου κερνάει τσάι και πιο χωμάτινα μηχανάκια.
Γιατί σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα πως το bmw δεν πάει χώμα. [/B]
Και που να δεις άμα πάρει ο πιο έμπυρος το πιο χωμάτινο τι έχει να γίνει !!!!!
:rotflmao:
(πλάκα)
Από κει και πέρα ΟΛΑ πάνε χώμα.
Πλην κάτι στριτόνια που η καρίνα είναι δέκα πόντους από το έδαφος τα άλλα είναι οκ.
Αλλά τι χώμα?
Λάσπες, κροκάλες, χιόνια, πέτρα φυτευτή?
Ας πούμε νορμάλ χωματόδρομο.
Και πως πάνε?
Ανάλογα τα χέρια, την αντοχή της ζάντας, τα λάστιχα και το έδαφος.
Απλά πράγματα.
Το πρόβλημα με τα εντούρο είναι ότι μπορούν μεν να κάνουν οφ αλλά συχνά πρέπει να φτάσουν εκεί και από την άσφαλτο.
Τώρα το εκεί μπορεί να είναι από 0 – μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα.
Κάπου εκεί βρίσκετε και η χρήση των μηχανών που κουβεντιάζεται.
Υπολογίστε και το κόστος ξάπλας και θα καταλάβετε γιατί μιλάτε…
:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Από τη στιγμή που αποδεχόμαστε ότι όντως μπορεί και πρέπει να υπάρχει αυτή η μπάσταρδη, γιαποειδής και νεοφονταμεταλιτέ έννοια του ON/off στις μηχανές, τότε οτιδήποτε αυτοαποκαλείται είτε με τα χαρακτηριστικά του είτε με τις αφίσες της εταιρίας του, είτε γιατι έτσι νομίζει ο χρήστης του, τότε όντως εντάσσεται εκεί.
Το αν ένα μηχανάκι είναι 37,2 / 40,4 / 15,63 ON και το αντίστοιχο σε OFF, για μένα είναι συζητήσεις για να χουμε να λέμε.
Αφού δεχόμαστε ότι καλώς κάνει και υπάρχει αυτή η κατηγορία τότε καλά κάνει ο οποιοσδήποτε και προσπαθεί με θεωρητικά 'επιχειρήματα' να αποδείξει ότι το ένα είναι καλύτερο στο χώμα ενώ ένα άλλο είναι καλύτερο στην άσφαλτο.
Προσωπικά για μένα (αν και θεωρώ ότι είμαι και εγώ ένα από αυτά τα θύματα της χρήσης τέτοιας μηχανής) τα χάλια τους τα μαύρα έχουν όλα τα μηχανάκια που και καλά πάνε να παντρέψουν κατηγορίες.
Στο τέλος δεν καταφέρνουν να κάνουν τίποτα ουσιαστικά καλά. Στη μετριότητα κινούνται παντού. Λίγο από αυτό, λίγο από το άλλο, πλατσούρισμα από πλατσούρισμα και λίγο παραπέρα.
4 σε 1 action ναπούμε
-Disinfects
-Cleans
-Sanitizes
-Deodorizes
Κτλ κτλ
Ολα τα μηχανακια και ολες οι κατηγοριες μια χαρα ειναι, αρκει να ξερεις ακριβως τι παιρνεις, (και να μη ξερεις, παλι μια χαρα ειναι).
Σε αυτο που ειπες εχεις και τα δικια σου, αλλα απο την αλλη, το 'καλα' ειναι σχετικο. Αυτο που μετραει ειναι η κ@βλα, νο?
Εγω βγαζω περισσοτερη απο δαυτην με το 950SE (που'χει τη σελα στο θεο κι οταν στριβει ειναι σα να πεφτει πολυκατοικια) ακομα και στο δρομο, παρα με οποιοδηποτε on ειχα ποτε, και ας μην παω οσο γληγορα θα μπορουσα με αλλη πιο καταλληλη μηχανη.
Βεβαια το κραξιμο σε ελικοφορους 'φονταμενταλιστες' ποτε δε πηγε χαμενο :D
Τελικά ρε παιδιά δεν μπορώ να αποφασίσω πιο από τα δύο να πάρω...
...σε καμμιά 20ρια χρόνια που θα τα φτύσει το άφρικα. :D :wave2:
Shaolin Monk
07/10/2011, 21:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
...σε καμμιά 20ρια χρόνια που θα τα φτύσει το άφρικα. :D :wave2:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Τελικά ρε παιδιά δεν μπορώ να αποφασίσω πιο από τα δύο να πάρω...
...σε καμμιά 20ρια χρόνια που θα τα φτύσει το άφρικα. :D :wave2:
που μας καταντησε η κριση....
να παιρνουμε μηχανες με κριτηριο την μακροζωια...:bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
που μας καταντησε η κριση....
να παιρνουμε μηχανες με κριτηριο την μακροζωια...:bigcry:
Για αυτό και το δικό μου άφρικα το λέω Μαθουσαλίξ :lol: Πλάκα πλάκα κάποτε και γω τα κορόϊδευα τα άφρικα και το πήρα σαν λύση ανάγκης. Ομως με ελάχιστα χρήματα (ελατήρια μπροστά, πίσω αμορτισέρ από Lc4 adv - θέλει σήκωμα πίσω το μηχανάκι 2-3cm και μετά στρίβει απίστευτα καλά), εξάτμιση, τζετάρισμα, έχω ένα μηχανάκι που δεν έχει πάθει το παραμικρό και με ευχαριστεί οδηγικά σε άσφαλτο και δύσκολο χώμα, με εξαίρεση τα γρήγορα ασφάλτινα ταξίδια που δεν το έχει το θέμα (πανω από 140Km).
Στο θέμα μας τώρα:
Το 800ρι της BMW το έχουν πολλοί φίλοι. Κάποιοι από αυτούς το πάνε αέρα στα χώματα και μάλιστα σε τερέν δύσκολα. Το μηχανάκι έχει φοβερές δυνατότητες σε εκτός δρόμου χρήση. Αλλά για τουριστική ασφάλτινη χρήση θεωρώ ότι στην στοκ μορφή του είναι ακατάλληλο. Προσωπικά δεν θα έδινα ποτέ 10000+ (ακόμα και να τα χα) και μετά επιπλέον χρήματα για πιο μαλακή σέλα, ζελατίνες, αναρτήσεις σετάρισμα κτλ. ώστε να φτιάξω το μηχανάκι όπως θα έπρεπε η ίδια η εταιρία να το πουλάει.
Το XC 800 είναι ωραιότατο μηχανάκι αλλά είναι ακόμα καινούργιο μοντέλο οπότε περιμένουμε να δούμε τι λέει από χρηστικότητα και αξιοπιστία.
Τώρα για την χρήση Off road:
-με χωμάτινα λάστιχα κανείς δεν πάει πάνω από 120 Km στην εθνική ή σε επαρχιακό. Ακόμα και με το άφρικα σε εθνική βαριέμαι την ζωή μου, φαντασου να καβάλαγα 990, ή τα 800ρια που όλα τους έχουν γκάζια και ωραία μοτεράκια.
-Στα χώματα πιο πολύ μετρά η κατανομή της ροπής και ο τρόπος που βγάζουν τη δύναμη τα μηχανάκια και όχι η υποδύναμη.
-Η θέση οδήγησης παίζει πολύ σημανικό ρόλο εδώ, δηλαδή να σηκώνεσαι όρθιος και να το οδηγάς ετσι όλη τη μέρα και όταν κουραστείς να έχεις σέλα και όχι κούτσουρο.
Αρα...
Αν είχα την οικονομική δυνατότητα αυτή τη περίοδο η ιδανική λύση ΓΙΑ ΜΕΝΑ θα ήταν το στριτάδικο 800ρι της T για μεγάλα και γρήγορα ασφάλτινα ταξίδια και ένα μονοκύλινδρο εντούρο 600 για τα χωμάτινα ταξίδια.
Αν ήθελα μόνο μια μηχανή θα έβαζα και το 800 της BMW στο παιχνίδι αλλά όπως έγραψα και πιο πάνω θέλει λίγη δουλειά στον τομέα άνεση.
(Και αφού στα όνειρα όλα είναι τσάμπα και επειδή είμαι αρχαιολάγνος, θα αγόραζα και ένα R 100 GS PD αναπαλαιωμένο φυσικά :lol: ).
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
-με χωμάτινα λάστιχα κανείς δεν πάει πάνω από 120 Km στην εθνική ή σε επαρχιακό.
στα χώματινα εντάσσεις και τα mt-21 και τα tck-80 ?
spyrakos35
08/10/2011, 10:04
απορία....
εχει προσέξει κανείς οτι οι μαρσπιεδες συνοδηγού στο triumph ειναι μασιφ με το υποπλαίσιο???
αμα πέσεις τι γίνεται??? (εκτός και αν το έχουν μελετήσει να μην βρίσκει - δύσκολο)
υγ.... δεν έχω δει αν το έχει αναφέρει κανείς οπότε αν επαναλαμβάνομαι...... κόφτε με..... σόρρυ παίδες
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyrakos35
απορία....
εχει προσέξει κανείς οτι οι μαρσπιεδες συνοδηγού στο triumph ειναι μασιφ με το υποπλαίσιο???
αμα πέσεις τι γίνεται???
γινεται :a021:
65 ευρω πληρωσε φιλος τη μανετα απο στατικη πτωση... για μασπιε και δωρο το υποπλαισιο...
το βλεπω να παιζει δεματικο & μονωτικη ταινια..... :cry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Για αυτό και το δικό μου άφρικα το λέω Μαθουσαλίξ :lol: Πλάκα πλάκα κάποτε και γω τα κορόϊδευα τα άφρικα και το πήρα σαν λύση ανάγκης. Ομως με ελάχιστα χρήματα (ελατήρια μπροστά, πίσω αμορτισέρ από Lc4 adv - θέλει σήκωμα πίσω το μηχανάκι 2-3cm και μετά στρίβει απίστευτα καλά), εξάτμιση, τζετάρισμα, έχω ένα μηχανάκι που δεν έχει πάθει το παραμικρό και με ευχαριστεί οδηγικά σε άσφαλτο και δύσκολο χώμα, με εξαίρεση τα γρήγορα ασφάλτινα ταξίδια που δεν το έχει το θέμα (πανω από 140Km).
Στο θέμα μας τώρα:
Το 800ρι της BMW το έχουν πολλοί φίλοι. Κάποιοι από αυτούς το πάνε αέρα στα χώματα και μάλιστα σε τερέν δύσκολα. Το μηχανάκι έχει φοβερές δυνατότητες σε εκτός δρόμου χρήση. Αλλά για τουριστική ασφάλτινη χρήση θεωρώ ότι στην στοκ μορφή του είναι ακατάλληλο. Προσωπικά δεν θα έδινα ποτέ 10000+ (ακόμα και να τα χα) και μετά επιπλέον χρήματα για πιο μαλακή σέλα, ζελατίνες, αναρτήσεις σετάρισμα κτλ. ώστε να φτιάξω το μηχανάκι όπως θα έπρεπε η ίδια η εταιρία να το πουλάει.
Το XC 800 είναι ωραιότατο μηχανάκι αλλά είναι ακόμα καινούργιο μοντέλο οπότε περιμένουμε να δούμε τι λέει από χρηστικότητα και αξιοπιστία.
Τώρα για την χρήση Off road:
-με χωμάτινα λάστιχα κανείς δεν πάει πάνω από 120 Km στην εθνική ή σε επαρχιακό. Ακόμα και με το άφρικα σε εθνική βαριέμαι την ζωή μου, φαντασου να καβάλαγα 990, ή τα 800ρια που όλα τους έχουν γκάζια και ωραία μοτεράκια.
-Στα χώματα πιο πολύ μετρά η κατανομή της ροπής και ο τρόπος που βγάζουν τη δύναμη τα μηχανάκια και όχι η υποδύναμη.
-Η θέση οδήγησης παίζει πολύ σημανικό ρόλο εδώ, δηλαδή να σηκώνεσαι όρθιος και να το οδηγάς ετσι όλη τη μέρα και όταν κουραστείς να έχεις σέλα και όχι κούτσουρο.
Αρα...
Αν είχα την οικονομική δυνατότητα αυτή τη περίοδο η ιδανική λύση ΓΙΑ ΜΕΝΑ θα ήταν το στριτάδικο 800ρι της T για μεγάλα και γρήγορα ασφάλτινα ταξίδια και ένα μονοκύλινδρο εντούρο 600 για τα χωμάτινα ταξίδια.
Αν ήθελα μόνο μια μηχανή θα έβαζα και το 800 της BMW στο παιχνίδι αλλά όπως έγραψα και πιο πάνω θέλει λίγη δουλειά στον τομέα άνεση.
(Και αφού στα όνειρα όλα είναι τσάμπα και επειδή είμαι αρχαιολάγνος, θα αγόραζα και ένα R 100 GS PD αναπαλαιωμένο φυσικά :lol: ).
Συμφωναω σε ολα μορ ορ λες. Η Αφρικα ειναι διαχρονικη αξια. Βεβαια ακομα πιο διαχρονικο ειναι το DR800 που εχω και σαπιζει, το οποιο η αφρικα στο χωμα το βλεπει με το κυαλι.
Διαφωναω στο οτι με TKC τα 950/990 βγαζουν σπιθες στην ασφαλτο (βεβαια η στενη ζαντα ειναι καλλιτερη προφανως στο χωμα).
:wave2:
spyrakos35
08/10/2011, 12:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
το βλεπω να παιζει δεματικο & μονωτικη ταινια..... :cry:
θα δουλέψει η παλιά κλασσική μέθοδος.....
σφυροκαλεμο φορ έβερ!!!
chr1s_86
08/10/2011, 15:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyrakos35
απορία....
εχει προσέξει κανείς οτι οι μαρσπιεδες συνοδηγού στο triumph ειναι μασιφ με το υποπλαίσιο???
μόνο με το υποπλαίσιο;;; είδες καλά;
από τα μασπιε που λες μέχρι και τη βάση των οργάνων είναι ενιαίο κομμάτι!!!! :eek:
το είδαμε στο moto weekend και δεν το πιστεύαμε!
spyrakos35
08/10/2011, 18:21
βρήκαμε λοιπόν τι θα αλλάξει στο ανανεωμένο μοντέλο όποτε βγει.....:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
στα χώματινα εντάσσεις και τα mt-21 και τα tck-80 ?
Μπάμπη και τα δύο στην άσφαλτο φεύγουν αέρας! Ειδικά αν η μηχανή σου είναι βαριά ή φορτωμένη ή και τα δύο ή σε τρώει ο δεξιός καρπός ή έχεις συνηθίσει σε φακτορι μηχανάκια. :D :lol:
road spirit
08/10/2011, 19:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
...
Το 800ρι της BMW ...
Αλλά για τουριστική ασφάλτινη χρήση θεωρώ ότι στην στοκ μορφή του είναι ακατάλληλο. Προσωπικά δεν θα έδινα ποτέ 10000+ (ακόμα και να τα χα) και μετά επιπλέον χρήματα για πιο μαλακή σέλα, ζελατίνες, αναρτήσεις σετάρισμα κτλ. ώστε να φτιάξω το μηχανάκι όπως θα έπρεπε η ίδια η εταιρία να το πουλάει.
Κώστα σχετικό είναι και αυτό. Στο ταξίδι για το Νόρντκαπ πέρυσι τη σέλα δεν τη κατάλαβα ...
... ο κώλος είχε γίνει τάκος απο πριν ... :rotflmao:
Γενικά, μιλώντας για άνεση θεωρώ πως μια χαρά με πήγε και με έφερε
και στην επιστροφή υπήρξε μέρα που γράψαμε 1200+ χλμ ... :hypnotize
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Αρα...
Αν είχα την οικονομική δυνατότητα αυτή τη περίοδο η ιδανική λύση ΓΙΑ ΜΕΝΑ θα ήταν το στριτάδικο 800ρι της T για μεγάλα και γρήγορα ασφάλτινα ταξίδια και ένα μονοκύλινδρο εντούρο 600 για τα χωμάτινα ταξίδια.
Αν ήθελα μόνο μια μηχανή θα έβαζα και το 800 της BMW στο παιχνίδι αλλά όπως έγραψα και πιο πάνω θέλει λίγη δουλειά στον τομέα άνεση.
Σε έπεισα ε;
:a013:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Osus de xerun
μπλα μπλα μπλα
Νομιζω καταληξαμε οτι στην ερωτηση F800 vs T800 νικητης βγαινει το Κ950 :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
... το στριτάδικο 800ρι της T για μεγάλα και γρήγορα ασφάλτινα ταξίδια............ μονοκύλινδρο εντούρο 600 για τα χωμάτινα ταξίδια.
Ή αλλιώς, Tenere 660! :D :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Μπάμπη και τα δύο στην άσφαλτο φεύγουν αέρας! Ειδικά αν η μηχανή σου είναι βαριά ή φορτωμένη ή και τα δύο ή σε τρώει ο δεξιός καρπός ή έχεις συνηθίσει σε φακτορι μηχανάκια. :D :lol:
όχι αναρωτιέμαι γιατί με τα MT-21 έχω πάει με 160 χλμ/ώρα ενώ με τα TCK-80 με 180 (κοντεράτα πάντα)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.