Σύνδεση

View Full Version : Νεο Crossrunner 800 V4



Σελίδες : 1 [2] 3

costas81
04/11/2010, 13:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από the who
Το δεξι ειναι ωραιο ρε Μητσο.

+1

makis206
04/11/2010, 14:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από the who
Το δεξι ειναι ωραιο ρε Μητσο.

Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
+1

Είναι επειδή δεν φανταστήκατε το αριστερό να σκίζει την επιφάνεια της θάλασσας..:lol: :rotflmao:

daz
04/11/2010, 14:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
τενερε 208kg:blush:

Yep.. :a013:

peskandritsos
04/11/2010, 15:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Yep.. :a013: Μη μας περασουν και για φλουφληδες,
ειπαμε το πιο βαρυ μονοκυλινδρο διαλεξαμε...

SPAM OFF :D

Drake21
04/11/2010, 15:55
συγνωμη αλλα επειδη συγκρινεται την διαμανταρα που εβγαλε η honda με tdm της γιαναχα χοντα πρεπει να παιζει πολυ ασχετοσυνη...συγνωμη δηλαδη,ο ποιο διαμαντι κινητηρας ever συγκρινεται με το tdm που απο τα 8000χλμ ακουγονται οι βαλβιδες και πανω απο τα 180 τρεμει σαν xtx...τι να πω...ποναει πολυ μαλλον που καποιες εταιριες εξελισονται διαρκως ενω καποιες αλλες εχουν να παρουσιασουν καινουριο μοντελο τουλαχιστον μια 5ετια....

kordix
04/11/2010, 16:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
συγνωμη αλλα επειδη συγκρινεται την διαμανταρα που εβγαλε η honda με tdm της γιαναχα χοντα πρεπει να παιζει πολυ ασχετοσυνη...συγνωμη δηλαδη,ο ποιο διαμαντι κινητηρας ever συγκρινεται με το tdm που απο τα 8000χλμ ακουγονται οι βαλβιδες και πανω απο τα 180 τρεμει σαν xtx...τι να πω...ποναει πολυ μαλλον που καποιες εταιριες εξελισονται διαρκως ενω καποιες αλλες εχουν να παρουσιασουν καινουριο μοντελο τουλαχιστον μια 5ετια....




Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αυτή η κατηγορία, ουτε τα καινούργια μοντέλα ούτε τα παλιά, ούτε τα συγκριτικά, αλλά πόσο εξέλιξη μπορεί να θεωρηθεί ότι έχει το crossover με μοτέρ, πλαίσιο και αναρτήσεις ίδιες με του vfr;



Θα συμφωνήσω για το "διαμάντι κινητήρας" αλλά του VFR 800 του 2000 χωρίς το v teck.

peskandritsos
04/11/2010, 16:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
συγνωμη αλλα επειδη συγκρινεται την διαμανταρα που εβγαλε η honda με tdm της γιαναχα χοντα πρεπει να παιζει πολυ ασχετοσυνη...συγνωμη δηλαδη,ο ποιο διαμαντι κινητηρας ever συγκρινεται με το tdm που απο τα 8000χλμ ακουγονται οι βαλβιδες και πανω απο τα 180 τρεμει σαν xtx...τι να πω...ποναει πολυ μαλλον που καποιες εταιριες εξελισονται διαρκως ενω καποιες αλλες εχουν να παρουσιασουν καινουριο μοντελο τουλαχιστον μια 5ετια.... Αρχισαν τα οργανα..
Παμε γερα

:a014: :a014: :a014: :a014: :a014:

reinmeister
04/11/2010, 16:57
στην κατηγορια αυτη υπαρχουν,απο την μια μερια τα transalp-vstrom και απο την αλλη τα varadero -gs κλπ υπερωκεανια...

αυτος που εχει τα πρωτα,του λειπει γκαζι,αυτος που εχει τα δευτερα ,εχει γκαζι αλλα μαζι με αυτο εχει και ογκο queen elizabeth...

εκανε λοιπον η honda την κινηση του 1.000.000$...εφτιαξε ενα μηχανακι με τον ογκο των πρωτων και την ισχυ των δευτερων...

αν αυτο δεν ειναι πανεξυπνη κινηση τοτε τι ειναι?

ειλικρινα,εαν ανηκα στην κατηγορια των αναβατων που αρεσκονται σε τετοιου ειδους μηχανακια,θα ημουν ο πιο ευτυχισμενος ανθρωπος του κοσμου βλεποντας να παρουσιαζεται κατι τετοιο...

peskandritsos
04/11/2010, 17:10
Την ονομασια crossruner την βαλανε για να υπονοησουν οτι ανηκει στην κατηγορια cross??:confused: :confused:

Tελικα οντως πρεπει να ειναι στην κατηγορια TDM αλλα η Honda μπηκε σε αυτη την κατηγορια με μια μικρη καθυστερηση...

Δεν νομιζω οτι ειναι κατηγορια V strom ουτε Varadero, ποσο μαλιστα GS.
Με τιποτα δεν το λες ON OFF.

Sapadak
04/11/2010, 17:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Με τιποτα δεν το λες ON OFF.

η ιδια η χοντα λεει οτι ειναι μονο ΟΝ




“Extensive customer research indicated that whilst buyers liked the appearance and the image of adventure bikes, for some the compromised stability caused by long travel suspension, taller seat heights and dual purpose tyres was a concern.” That’s right, it’s an adventure bike that won’t be scary.
“The Crossrunner represents the best aspects of two separate biking genres: the flexibility and exciting attitude of a Naked performance machine with the upright riding position and rugged appearance of an adventure bike.”

el_hymador
04/11/2010, 17:47
Το μηχανακι ειναι κατηγορια Tiger 1050, TDM 900, Ducati Mutlistrada, KTM SMT 990

Πριν αρχισετε τις φιφες σχετικα με το Triumph, το KTM και το Ducati, εχετε υποψιν πως εγραψα οτι ανηκει στη κατηγορια αυτη, δεν συγκρινεται κατ΄αναγκη με αυτα τα μοντελα.

Η κατηγορια αυτη, η πατροτητα της οποιας ανηκει στην Yamaha, εκτος του οτι δεν εχει ακομα ονομα, δεν εχει και ομοιγενεια, αφου ο καθεις παρουσιαζει τη δικη του αποψη επι του θεματος.

Στην ουσια οι μοτοσικλετες αυτες εχουν παρει στοιχεια απο τα mega on-off και τα street και τα εχουν συνδυασει. Ειναι μοτοσικλετες με ανετη θεσης οδηγησης, ικανες για δικαβαλα ταξιδια και για διασκεδαση σε στροφιλικια. Το χωμα το εχουν ξεχασει. Ειναι επισης πιο ανετα απο τα περισσοτερα street και φορτωνονται καλυτερα.

Κατα την αποψη μου ειναι πολυ πιο "ειλικρινης" και χρησιμη κατηγορια απο τα mega on-off τα οποια ταζουν και καλα χωματινες δυνατοτητες και στη παραγματικοτητα πανε και στο χωμα και στην ασφαλτο γ@μ@τ@ (μην αρχισουμε της φιφες με το 990 ADV, αλλο αυτο!)

Το συγκεκριμενο ειναι οπως ειπωθηκε ενα VFR 800 με πιο ανετη θεση οδηγησης, καλυτερους χωρους για δυο και οι αφρατες αναρτησεις του κανουν περιττες τις χ-π αναγες αμα σκασει κανεις σε καμια λακουβα στο επαρχιακο δικτυο η στην πολη.


Μου κανει! :beer:

peskandritsos
04/11/2010, 18:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Το μηχανακι ειναι κατηγορια Tiger 1050, TDM 900, Ducati Mutlistrada, KTM SMT 990
:beer: Σε αυτο συμφωνω μαζι σου, και στο οτι ειναι αρκετα μοντερνο και ομορφο αλλα γιατι καποιος να το διαλεξει αν η τιμη του ειναι κοντα στα 14000?

Drake21
04/11/2010, 18:05
γιατι του αρεσει το V4 και το εχει ψωνιο,θελει οτι πιο ανετο και φιλικο(και αυτο ειναι honda),θελει κορυφαια ποιοτητα κατασκεβης,κτλ,κτλ,κτλ,κτλ.....θελει ενα μηχανακι που να τα κανει ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!!!αν θελει τωρα να εχει κατι αλο,ας παρει tiger να τρεχει στα μαστορια,tdm να κοπαναει,να κουναει,να μη στριβει,να μη φρεναρει,και ου το καθεξης...

βεβαια καποιος περνοντας το γνωριζει πως εκτος απο τα φρενα(και αυτο οχι σιγουρα) το μηχανακι του δεν θα ειναι πουθενα τελειο....

castor
04/11/2010, 18:09
:a024: :a024: :a024:

Μια ερωτηση ρε παιδια !!!:confused:

Μηπως αυτο το καινουργιο μοτερ μπαινει στην ΑΦΡΙΚΑΝΑ MΟΥ ??????

:a25: :a25: :a51: :a54:

Drake21
04/11/2010, 18:11
το KTM αν δεν κανω λαθος για λογους οικονομιας ουτε καν μοχλικο δεν εχει πισω...το ups μας πειραζει...???επειδη αυτο φαινεται???
μην πω για τα ρουλεμαν του λαιμου που μπαζουν νερο,μια ταπα να μη μπαινει νερο μεσα δεν φροντισε να παρει ο αυστριακος....
καλα ολα παιδια αλλα αν για μια χαζομαρα θες καθε 20000χλμ ρουλεμαν λαιμου,κλαφτα!!!!

αυτα τα μικρα κανουν τη διαφορα της honda και δεν ξεκολαει απο αυτην ο αναβατης της...,μη μιλησω για τα σασμαν...αυτο ολοι το ξερουν....

αλλα,ο κυριλοβλαχος ο ελληνας οταν παιρνει μηχανη ρωταει μονο "ποσα αλογα βγανει το μοτορι...."

η το παιζει νεοπλουτος στο καφε με το μπεμπε του,που φοραει και καλα δικο του μποξερ πρωτοτυπια,που ακομα και αυτο ομως ειναι κλεμενο απο τη mercedes...

ουφ,ξεθυμανα!!!!

Drake21
04/11/2010, 18:12
για την αξιοπιστια του μουλτιμιξερ μην πουμε τιποτα,οι κατοχοι ξερουν καλυτερα,ουτε οι Ιταλοι δεν το παιρνουν....

peskandritsos
04/11/2010, 18:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
γιατι του αρεσει το V4 και το εχει ψωνιο,θελει οτι πιο ανετο και φιλικο(και αυτο ειναι honda),θελει κορυφαια ποιοτητα κατασκεβης,κτλ,κτλ,κτλ,κτλ.....θελει ενα μηχανακι που να τα κανει ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!!!αν θελει τωρα να εχει κατι αλο,ας παρει tiger να τρεχει στα μαστορια,tdm να κοπαναει,να κουναει,να μη στριβει,να μη φρεναρει,και ου το καθεξης...

βεβαια καποιος περνοντας το γνωριζει πως εκτος απο τα φρενα(και αυτο οχι σιγουρα) το μηχανακι του δεν θα ειναι πουθενα τελειο.... Καλα εσυ το καβαλησες και τα ξερεις ολα αυτα??? :confused: :confused: :confused:

Drake21
04/11/2010, 18:14
πες μου ενα μοντελο Honda τα τελευταια 10χρονια που δεν ηταν ετσι και μετα θα κανω μοκο....

castor
04/11/2010, 18:15
Nέο Honda Crossrunner 800-102hp
H μάχη στα 800cc ξεκίνησε με την Honda να θέλει να διαφοροποιηθεί από τα BMW και Triumph και να ρίχνει ένα ισχυρό όπλο στο πεδίο της μάχης.
Αρχικά το περιμέναμε πιο ισχυρό στα 1200 κυβικά, αλλά τελικά σταμάτησε στα 800 με όνομα Crossrunner.
Το πλαίσιο είναι δύο δοκών, κατασκευασμένο από αλουμίνιο,ερχεται με V4 κινητήρα απο το VFR, υδρόψυκτος με ισχύ απο 102 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 7,3 kgm ροπής στις 9.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας φέρει επίσης το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων VTEC της Honda.

Mε αλυσίδα στην τελική μετάδοση με συνδασμένο σύστημα ΑΒS, πιθανόν απο την βασική έκδοση και πλούσιο εξοπλισμό στοχεύοντας στην κορυφή της κατηγορίας. Στην Honda πιστεύουν οτι θα καλύψει το κενό ανάμεσα σε ένα γυμνό μοντέλο και ενός...οn off. Παντως δεν θα φημίζεται για την ευκινησία του καθώς το βαρος του φθάνει τα 240 κιλά.

Στον τομέα των περιφερειακών, στο μπροστινό μέρος τοποθετείται συμβατικό πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ. και διαδρομής 165 χλστ. (ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων), ενώ η ζάντα είναι διαστάσεων 17x3,5. Το μπροστινό ελαστικό έχει διαστάσεις 120/70-17 και τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους διαμέτρου 296 χλστ. που συνεργάζονται με τριπίστονες δαγκάνες.

Στο πίσω μέρος, το μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου αναρτάται σε μονό αμορτισέρ (ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά), η ζάντα έχει διαστάσεις 17x5,5 και περιβάλλεται από ελαστικό 180/55-17, ενώ το μονό δισκόφρενο έχει διάμετρο 256 χλστ. συνεργαζόμενο με διπίστονη δαγκάνα.

castor
04/11/2010, 18:16
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Υγρόψυκτος V4, με 782cc, 4 ΕΕΚ, περιεχόμενη γωνία 90°. - Χαμηλή εξάτμιση 4-2-1, πρακτική για τοποθέτηση βαλιτσών.
- Ευρύχωρη, άνετη και όρθια θέση οδήγησης.
- Φαρδύ τιμόνι για ελαφριά αίσθηση και εύκολο χειρισμό
- Χαμηλή σέλα συνεπιβάτη για προστασία από τον αέρα.
- Ρυθμιζόμενο πάνελ οργάνων με ψηφιακό LCD ταχύμετρο, στροφόμετρο, δύο μερικούς χιλιομετρητές, δείκτη θερμοκρασίας κινητήρα, θερμοκρασίας περιβάλλοντος και ρολόι.
- Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων (VTEC).
- Πλαίσιο δύο δοκών από ελαφρύ κράμα αλουμινίου.
- συμβατικό πιρούνι cartridge με διάμετρο καλαμιών 43mm και προφόρτιση ελατηρίου.
- Χυτό ψαλίδι, προοδευτική συνδεσμολογία Pro-Link με αμορτισέρ αερίου HMAS και ρυθμιζόμενες προφόρτιση ελατηρίου / απόσβεση επαναφοράς.
- Συνδυασμένα φρένα με ABS (C-ABS).

castor
04/11/2010, 18:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από castor
:a024: :a024: :a024:

Μια ερωτηση ρε παιδια !!!:confused:

Μηπως αυτο το καινουργιο μοτερ μπαινει στην ΑΦΡΙΚΑΝΑ MΟΥ ??????

:a25: :a25: :a51: :a54:


Να κανω σουζα με δευτέρα ,ξερογκαζια !!!!!!!:a024: :a024: :a024:

alexxxcbr
04/11/2010, 18:19
Μια χαρα ειναι το μηχανακι.Θα γεμισει ο τοπος.



:winka: :winka:

DIM.K30
04/11/2010, 18:33
Μας αρεσει δεν μας αρεσει, ο μεγαλυτερος αντιπαλος που θα εχει
θα ειναι το γιεν και ο Σαρακακης:D

Drake21
04/11/2010, 18:39
ναι ρε πουστη,γιατι το vfr 1200 στη γαλλια να εχει full extra 17.000ευρω και εδω 17.720σκετο!!!μεγαλη λαλακια!!!!

DIM.K30
04/11/2010, 18:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από castor


ενώ το μονό δισκόφρενο έχει διάμετρο 256 χλστ. συνεργαζόμενο με διπίστονη δαγκάνα. διπιστονη και συνδιαζομενα?:look:

el_hymador
04/11/2010, 18:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από DIM.K30
διπιστονη και συνδιαζομενα?:look:

:confused:

αμα δηλαδη εχει δυο πιστονια μια δαγκανα δεν μπορει να συνδυαστει με τις μπροστινες; :confused:

DIM.K30
04/11/2010, 19:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
:confused:

αμα δηλαδη εχει δυο πιστονια μια δαγκανα δεν μπορει να συνδυαστει με τις μπροστινες; :confused: απλα η honda δεν μας εχει συνηθισει σε τετοιες αλλαγες οταν ηδη εχει εξελιξει το συστημα αυτο σε αρκετες παραλλαγες(cbf,cb,cbr και και...)με την τριπιστονη!

Η απορια μου δεν ηταν επι προσωπικου για αυτο που ειπες :wave2:

el_hymador
04/11/2010, 19:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από DIM.K30
απλα η honda δεν μας εχει συνηθισει σε τετοιες αλλαγες οταν ηδη εχει εξελιξει το συστημα αυτο σε αρκετες παραλλαγες(cbf,cb,cbr και και...)με την τριπιστονη!

Η απορια μου δεν ηταν επι προσωπικου για αυτο που ειπες :wave2:

Μαλλον μπερδευτηκαμε :D

Οι μπροστινες δαγκανες ειναι τριπιστονες, η πισω ειναι διπιστονη. Εσυ μαλλον νομιζες οτι η μπροστινες ειναι διπιστονες οποτες ορθως αναρωτηθηκες τι παιζει, εγω νομιζα οτι ειχες καταλαβει το σωστο, οτι δηλαδη η πισω ειναι σιπιστονη και η απορια σου αφορουσε αυτο.:wave2:

Ωραια τα εγραψα, μου θυμισε αυτο: http://www.youtube.com/watch?v=Vm2oyynssEQ

DIM.K30
04/11/2010, 19:48
σωστα καταλαβα απλα σε ολα τα συνδιαζομενα νομιζω και μπροστα και πισω εβαζε τριπιστονη

Daemon
04/11/2010, 19:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από DIM.K30
σωστα καταλαβα απλα σε ολα τα συνδιαζομενα νομιζω και μπροστα και πισω εβαζε τριπιστονη

Εχει και διπιστονες (πχ. CB600 που το'χω μπροστα μου τωρα) :)

Tigas
04/11/2010, 20:03
μωρή παλιο honda ένα VTR Sp με V4 γιατί δεν βγάζεις να μπουκώσεις τίποτα στόματα στα sbk:smokin:


217832

el_hymador
04/11/2010, 20:12
Το Varadero εχει τριπιστονη πισω και νομιζω και τα μεγαλα τουριστικα της Honda. Τα CB, CBF και CBR αλλα και τα VFR 800 / 1200 εχουν διπιστονες η μονοπιστονες δαγκανες.

road spirit
04/11/2010, 20:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
μωρή παλιο honda ένα VTR Sp με V4 γιατί δεν βγάζεις να μπουκώσεις τίποτα στόματα στα sbk:smokin: άνθρωπε μου :smokin:

αλλά με το όνειρο θα μείνουμε ...

Sapadak
04/11/2010, 20:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Το Varadero εχει τριπιστονη πισω και νομιζω και τα μεγαλα τουριστικα της Honda. Τα CB, CBF και CBR αλλα και τα VFR 800 / 1200 εχουν διπιστονες η μονοπιστονες δαγκανες.

vfr 800 εχει 3πιστονη

gcrook
04/11/2010, 20:38
Πειτε μου τωρα οτι σας αρεσει αυτο το εκτρωμα να τρελλαθω τελειως!:eek:
Σαν το μπασταρδο παιδι του τιντιεμ και του βεστρωμ ειναι...:bigcry:

peskandritsos
04/11/2010, 20:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
πες μου ενα μοντελο Honda τα τελευταια 10χρονια που δεν ηταν ετσι και μετα θα κανω μοκο.... Tωρα μαλλον θα αστειευεσαι για την ποιοτητα της χοντα ειδικα τα τελευταια χρονια εε??

el_hymador
04/11/2010, 21:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
vfr 800 εχει 3πιστονη

ναι σωστος :a013:

QSpec
04/11/2010, 23:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister

εκανε λοιπον η honda την κινηση του 1.000.000$...εφτιαξε ενα μηχανακι με τον ογκο των πρωτων και την ισχυ των δευτερων...


Με 240 κιλά ρε Αντώνη...;

Πέρα του οτι πιστεύω πως δεν βλέπεται, το παραπάνω πακέτο με 200kg θα ήταν τέλειο. Παίζει όμως το Tiger 1050 με παραπάνω άλογα, 12 κιλά κάτω και όπως φαίνεται φθηνότερο...

daz
05/11/2010, 05:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
To tdm είναι 190 κενό + 20 η βενζίνη + 4 τα λάδια + 4 η υγρασία ( :dizzy: )
δε ξεπερνά τα 220 με την καμμία :)

Στο επίσημο site η Yamaha το δίνει 223 και 226 πλήρη υγρών, με abs και χωρίς. Επειδή ως γνωστόν οι ζυγαριές των κατασκευαστών κλέβουν και ολίγον τι, τα 230 τα έχει χαλαρά. Έχω την εντύπωση πως το είχα δει και σε περιοδικό γύρω στα 230 (αν θυμάμαι καλά) γι' αυτό το έγραψα. Πάντως το κέντρο βάρους είναι χαμηλά όπως και η θέση οδήγησης και τα κιλά δεν φαίνονται όσο σε κάποια άλλα ακόμα και σταματημένο.

daz
05/11/2010, 05:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Με 240 κιλά ρε Αντώνη...;

Πέρα του οτι πιστεύω πως δεν βλέπεται, το παραπάνω πακέτο με 200kg θα ήταν τέλειο. Παίζει όμως το Tiger 1050 με παραπάνω άλογα, 12 κιλά κάτω και όπως φαίνεται φθηνότερο...

Το θέμα εμφάνιση εντάξει, είναι υποκειμενικό.
Το θέμα ιπποδύναμη σε αυτή την κατηγορία δεν είναι το παν. Μπορεί να βγάζει λιγότερα άλογα αλλά να τα έχει απ' το μηδέν. Να έχει ροπάρα, να ανεβάζει στροφές αβίαστα και να μην τελειώνει σαν δίχρονο.

Αυτό με τα κιλά όμως έχει παραγίνει. Εντάξει, ξέρω! Καταλύτες, εξατμίσεις που να πληρούν όλο και πιο αυστηρές προδιαγραφές, ένα κάρο ηλεκτρονικές μακακίες, μεγαλύτερα ψυγεία λόγο περισσότερων κυβικών, κάνουν τα μηχανάκια να μοιάζουν φτιαγμένα από μολύβι.

Ελάχιστοι είναι όμως οι κατασκευαστές που δίνουν βαρύτητα στο βάρος. Για να μην πω μόνο η Ducati.

Αλλά εν έτη 010 με τις τιμές των μοτό εκεί που έχουν φτάσει, όταν παρουσιάζεις ένα "καινούριο" μηχανάκι οφείλεις να το προσέξεις λίγο παραπάνω σε αυτό τον τομέα. Λίγο περισσότερο R n' D και λίγο καλύτερα κράματα είναι κάτι που έτσι κι αλλιώς το πληρώνουμε αλλά δεν το έχουμε.

Τα τμήματα εξέλιξης και τεχνολογίας, τουλάχιστον, των εκ Ιαπωνίας κατασκευαστών, εδώ και μερικά χρόνια ασχολούνται μόνο με το πως θα συνδυάσουν καλύτερα ότι έχουν στα ράφια τους με ένα καινούριο κουστούμι. Να γιατί 240 κιλά από 800cc μηχανάκι.

Το 990 adv είναι πόσο? 230? Και είναι σχεδιασμένο απ' το 2003!

Το 1200gs (όχι το adv) είναι 240?

reinmeister
05/11/2010, 09:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Με 240 κιλά ρε Αντώνη...;

Πέρα του οτι πιστεύω πως δεν βλέπεται, το παραπάνω πακέτο με 200kg θα ήταν τέλειο. Παίζει όμως το Tiger 1050 με παραπάνω άλογα, 12 κιλά κάτω και όπως φαίνεται φθηνότερο...

μην κολας στα κιλα ρε αγορινα...δεν ειναι τοσο σημαντικα οσο ειναι ο ογκος...και εκει ειναι η διαφορα...

στην συγκεκριμενη ειναι και στο μοτερ,που ειναι με χαωδη διαφορα,το καλυτερο ολων...δεν λεω δυνατοτερο...λεω καλυτερο...

psileas
05/11/2010, 12:51
απο αλογα ειναι super.παντως για τα κιλα θα σας πω οτι εχω καβαλησει tdm 900=ανετο δεν του φαινονται τα κιλα,vstrom+versys+transalp που ειναι στα ιδια κιλα και το βαρος φαινονταν αισθητα.αρα παιζει μεγαλο ρολο το κεντρο βαρους

Cpt. Haddock
05/11/2010, 12:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Το θέμα εμφάνιση εντάξει, είναι υποκειμενικό. [...]

Ως ενα βαθμο. Δεν υπαρχει υποκειμενικη γνωμη που να λέει οτι ο ιπποποταμος ειναι όμορφος :p

GIXXERAKIAS
05/11/2010, 12:57
Ποιο βεστρομ ρε παιδια αυτο ειναι αντιγραφο του νεου Ντουκατι μουλτι αλλα σε πιο μικρα κυβικα.:rolleyes:

Θα το πω οτι μΕ αρεσει οπτικα,αλλα θα με αρεσε περισσοτερο με ακτινικες και ανεστραμμενο.:blush:

makis206
05/11/2010, 12:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ως ενα βαθμο. Δεν υπαρχει υποκειμενικη γνωμη που να λέει οτι ο ιπποποταμος ειναι όμορφος :p

Υπάρχει.Της ιπποποταμίνας.:D

GIXXERAKIAS
05/11/2010, 13:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Υπάρχει.Της ιπποποταμίνας.:D

:rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao:

lagman
05/11/2010, 13:19
λες κ 'βαλες το cb1000r για αγωγη 20 βδομαδων αυξητικης, τεστοβιρον, μπολντον, ντεκα, αναπολον, στρομπα κ' αλλα χιλιαδυο κ στην συνεχεια το έντυσες πορτιερη....
:a66:

το καημένο, σιγουρα θα πάσχει από..αισθητικό..συνδρομο κατωτερότητας!!! :lol: :lol:

QSpec
05/11/2010, 13:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από psileas
απο αλογα ειναι super.παντως για τα κιλα θα σας πω οτι εχω καβαλησει tdm 900=ανετο δεν του φαινονται τα κιλα,vstrom+versys+transalp που ειναι στα ιδια κιλα και το βαρος φαινονταν αισθητα.αρα παιζει μεγαλο ρολο το κεντρο βαρους

Έχοντας και TDM 850 και Versys στο παρελθόν μπορώ να πω πως έχουμε πολύ διαφορετική αντίληψη του βάρους...

Anyway, ας βγει, ας το οδηγήσετε και ας μας πείτε. Εμένα δεν με πολυενδιαφέρει η κατηγορία. :)

costas81
05/11/2010, 13:59
χτυπάνε οι βαλβίδες στο TDM και τρέμουν μετά τα 180??
ότι να ναι έτσι??

golis
05/11/2010, 14:08
εντιτ,
ντακΣ πρπ καμιά 20αριά παραπάνω κιλά απο το vfr και κοντράρει στα Ισα το Varadero με τα 1000; cc
Όλα πλέον παίζονται στο ζύγισμα του...

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας : 4T, 4K, V, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) : 782
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) : 100/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) : 7,3/9.500
Τροφοδοσία : Ηλ. Ψεκασμός PGM-FI
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) : 21,5
Βάρος (kg, γεμάτο) : 240,4
------------------------------------------

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Τύπος : Δύο δοκών, αλουμινίου
Αναρτήσεις Ε : Τηλ. Πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.) : 165
Αναρτήσεις Π : Αμορτισέρ
Διαδρομή : 145
Φρένα Ε (χλστ.) : 2Δ, 296
Φρένα Π (χλστ.) : Δ, 256
----------------------------------------

Τροχοί-Ελαστικά

Ελαστικό Ε : 120/70-17
Ελαστικό Π : 180/55-17
--------------------------------------

Διαστάσεις

Μήκος (χλστ.) : 2.130
Πλάτος (χλστ.) : 799
Μεταξόνιο (χλστ.) : 1.464
Ύψος σέλας (χλστ.) : 816

mototriti (http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/82992.asp)


217896

ruyjin
05/11/2010, 16:03
για να δειξει το μονομπρατσο βρε αδερφε....


217912

boldor900f
05/11/2010, 21:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
μωρή παλιο honda ένα VTR Sp με V4 γιατί δεν βγάζεις να μπουκώσεις τίποτα στόματα στα sbk:smokin:


H R C


RESPECT!!!!!!

avlihos
05/11/2010, 21:33
Τι χάλια είναι αυτά; :eyepop: απογοητεύτηκα!:(

Αντί να βγάλουν ένα 750-800 κοντά στα 190kg με 80-90 άλογα, με 21'' μπροστά να πηγαίνει παντού, να είναι οικονομικό, επιμένουν στα μαστόδοντα...:rolleyes:

Τι να πεις; Το μάρκετινγκ βέβαια θα το σπρώξει. Κι αν πιάσει και κοντά 12 χιλιάρικα full-extra τότε η άφρικα του '95-'00 που ήταν έξω απ' όλες τις καφετέριες, θα είναι σαν ένα μικρό, γλυκό παραμύθι... Πιο vstrom και beverly! Θα γεμίσει ο τόπος από αυτή τη μαλακία!

Και θα βγει και σε XRV edition :rotflmao: :lol: :rotflmao:


217938

daz
06/11/2010, 12:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από avlihos
Τι χάλια είναι αυτά; :eyepop: απογοητεύτηκα!:(

Αντί να βγάλουν ένα 750-800 κοντά στα 190kg

Ρε τι είναι τα κιλά, στραγάλια? 190 κιλά σε τέτοιου είδους μηχανάκι μην περιμένετε να δείτε. Ειδικά από Ιαπωνία μεριά.

Αν καταφέρει το 690 adv, όταν με το καλό έρθει, να είναι κάτω απ τα 200 κιλά γεμάτο ζήτημα είναι.

daz
06/11/2010, 12:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ως ενα βαθμο. Δεν υπαρχει υποκειμενικη γνωμη που να λέει οτι ο ιπποποταμος ειναι όμορφος :p

Είσαι σίγουρος? Για δες μερικές απαντήσεις σε αυτό το θρεντ! :lol: :lol: :lol:

daz
06/11/2010, 12:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Ρε τι είναι τα κιλά, στραγάλια? 190 κιλά σε τέτοιου είδους μηχανάκι μην περιμένετε να δείτε. Ειδικά από Ιαπωνία μεριά.

Αν καταφέρει το 690 adv, όταν με το καλό έρθει, να είναι κάτω απ τα 200 κιλά γεμάτο ζήτημα είναι.

edit. Εδώ μονοκύλινδρο έφτιαξαν οι Ιάπωνες και το κάνανε πάνω από 200 πλάκα ΜΕ κάνετε? :lol:


Α καλά! Έκανα παράθεση στον εαυτό μου. Άντε να με πάρετε στα σοβαρά τώρα. :rotflmao: :rotflmao:

mirrorofsorrow
22/11/2010, 03:21
Εμένα μου αρέσει πολύ τόσο σε εμφάνιση όσο και σαν συνολικό concept. To VFR είναι έτσι και αλλιώς κάτι απίστευτα ολοκληρωμένο αλλά το CT θα είναι μια πολύ καλή εναλλακτική του και ας ελπίσουμε φθηνότερη. Και δεστε το από την άλλη - τι κόστος εξέλιξης έχει αυτό, μάλλον μηδαμινό ενώ μπορεί να τραβήξει αγοραστές από άλλες κατηγορίες. Οπότε μη σας φαίνεται περίεργη η κίνηση αυτή της Honda.

Αυτό που δεν μου αρέσει είναι το όνομα, που δεν χρησιμοποίησαν ανεστραμμένο μπροστινό και την μη ενσωμάτωση της λύσης του CB1000R για το τελικό ώστε να αφήνει εντελώς ακάλυπτο το πανέμορφο μονόμπρατσο. Για να δούμε και την τιμή του με το συνδυαζόμενο ABS.

LiakosVstrom
17/01/2011, 07:25
Όμορφο είναι :blush:

κλίκι (http://www.skai.gr/news/auto/article/155712/neo-honda-crossrunner-800-102hp-/)


edit: ωπ υπήρχε ήδη post!:p

geoploumid
22/01/2011, 15:13
ΕΝΑ GS ΜE LOGO HONDA .....TI KRIMA TI KRIMA.......... ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΙΣ GSIASEIS
OLA GS ΚΑΡΤΑΝ ΑΞΟΝΑ ΜΟΝΟΜΠΡΑΤΣΟ ΦΤΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ......ΑΡΕ ΑΦΡΙΚΑΚΙ ΑΧ ΑΧ

el_hymador
13/04/2011, 08:19
http://www.youtube.com/watch?v=oU0OMVNJ7Vk

Βησιγοτθικα αλλα δε γμ@ιεται....μ' αρες!

ERRIKA
13/04/2011, 10:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Α καλά! Έκανα παράθεση στον εαυτό μου. Άντε να με πάρετε στα σοβαρά τώρα. :rotflmao: :rotflmao:

Mην ανησυχείς. Ούτε ΠΡΙΝ σε παίρναμε... :wave2:

daz
14/04/2011, 15:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από ERRIKA
Mην ανησυχείς. Ούτε ΠΡΙΝ σε παίρναμε... :wave2:

Το είχα υποψιαστεί! :a22:

jou-jou
16/04/2011, 17:53
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
http://www.youtube.com/watch?v=oU0OMVNJ7Vk

Βησιγοτθικα αλλα δε γμ@ιεται....μ' αρες! [/QUOTE
]
και μενα μ΄αρες
και μαλλον θα ειναι και το επομενο

John Steed
19/06/2011, 13:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Α καλά! Έκανα παράθεση στον εαυτό μου. Άντε να με πάρετε στα σοβαρά τώρα.

:bigcry: :bigcry: :bigcry:



Τί έγινε? Ήλθε στην Ελλάντα? Το αγόρασε κανείς να μας πει εντυπώσεις?

taksidiotis25
19/06/2011, 15:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από John Steed
:bigcry: :bigcry: :bigcry:



Τί έγινε? Ήλθε στην Ελλάντα? Το αγόρασε κανείς να μας πει εντυπώσεις? δεν νομιζω να εχει ερθει ακομα.

Ichigo
19/06/2011, 23:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από taksidiotis25
δεν νομιζω να εχει ερθει ακομα.

Μα έχει τιμή κανονικά στο site 11790 € :confused:

Αν το έχει οδηγήσει κάποιος ας μας πει πως του φάνηκε πάντως :wave2:

montechristo
20/06/2011, 00:32
Για οσους ενδιαφερονται: http://www.baxevanismoto.com/index.php?sel=news&aid=66

taksidiotis25
23/06/2011, 14:25
το ειδε κανεις απο κοντα?

Daemon
23/06/2011, 14:54
Ναι

el_hymador
23/06/2011, 15:07
@taksidiotis: Απάντησε και εσύ "ok" να τον στείλεις ακόμη περισσότερο...

byron
23/06/2011, 15:08
Εχει 2 στον Μπούστα στον Πειραιά.

Μηχανάρα λέμε.....στο τσάκ δεν το πήρα.:(

pavlaras1
23/06/2011, 15:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Μπήκε ΤΔΜ & Vstrom
Εβαλες που εβαλες το TDM γιατι δεν βαζεις και το Fazer8 με στην λιστα με την ευκαιρεια που θα κανει και την μεγαλη διαφορα σε σχεση με ολα τα υπολοιπα τις λιστας ;)

pavlaras1
23/06/2011, 15:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Μια σημείωση για τον πίνακα.
Τα βαρη στα Honda είναι με γεμάτα τεπόζιτα, λάδια νερά κλπ, στα άλλα είναι 'άδεια'.
Στα Yamaha τα κιλα ειναι με γεματα τεποζιτα λαδια νερα κλπ για τα υπολοιπα δεν ξερω ;)

pavlaras1
23/06/2011, 15:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Ελάχιστοι είναι όμως οι κατασκευαστές που δίνουν βαρύτητα στο βάρος. Για να μην πω μόνο η Ducati.

Bimota - MVAugusta και αλλες εταιριες που ειναι ολιγοντι ακριβες εταιριες για τις τσεπες μας :P
Συμφωνω μαζι σου πες τα ;)

Tpap
23/06/2011, 15:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Εχει 2 στον Μπούστα στον Πειραιά.

Μηχανάρα λέμε.....στο τσάκ δεν το πήρα.:(


:rotflmao: :bigcry: :rotflmao:

montechristo
23/06/2011, 21:01
Στον Μπαξεβανη υπαρχουν ολα τα χρωματα παιδια. Αλλά πολυ περιεργο ειναι, απο οπου κι αν το εβλεπα μια ασχημια ηταν...:( :(

Lupo
23/06/2011, 21:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από geoploumid
ΕΝΑ GS ΜE LOGO HONDA .....TI KRIMA TI KRIMA.......... ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΙΣ GSIASEIS
OLA GS ΚΑΡΤΑΝ ΑΞΟΝΑ ΜΟΝΟΜΠΡΑΤΣΟ ΦΤΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ......ΑΡΕ ΑΦΡΙΚΑΚΙ ΑΧ ΑΧ

Μακάρι να του έμοιαζε.
:rolleyes:

vaska
23/06/2011, 21:32
12000 και συμβατικό μπροστινό????? Δλδ αν έβαζαν USD θα ζήταγαν 15000???

Υπερτιμημένο μου φαίνεται αλλά η μαμά χόνδα καθορίζει τις τιμές.

aris86
23/06/2011, 23:29
παιδια περασα σημερα απο τον μπαξεβανη και το ειδα το μηχανακι κ το καβαλησα χωρις να το παω βολτα γιατι δεν ειχε πινακιδα. μου ειπε να περασω αυριο που θα την παρει.

λοιπον, το μιχανακι μου φανηκε λιγο μικρο σε ογκο για τα κυβικα του, σαν να καβαλησα δυομησαρι με μοτερ 800cc ενα πραμα. δεν ξερω αν σηκωνεται απο πισω το μηχανακι αλλα η σελα ηταν πολυ χαμηλη και χωρις υπερβολη οταν ανεβηκα πανω του η σελα εφτασε στο γονατο.
το καβαλαει κ ενας 10χρονος κ πατανε ανετα τα ποδια του κατω.
που να το φορτωσεις κιολας? απω συμπεριφορα δεν ξερω οταν το παρω βολτα.
αυτα απο μενα για μια πρωτη ματια που τις ερηξα κ απογοητευτικα λιγο να πω την αληθεια.



:beer: :beer: :beer:
:confused: :confused: :confused:

John Steed
24/06/2011, 08:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska
12000 και συμβατικό μπροστινό????? Δλδ αν έβαζαν USD θα ζήταγαν 15000???

Υπερτιμημένο μου φαίνεται αλλά η μαμά χόνδα καθορίζει τις τιμές.

Αφού πρέπει να βγάλει τα χρήματά του ο νέος κινητήρας...

Daemon
24/06/2011, 08:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από John Steed
Αφού πρέπει να βγάλει τα χρήματά του ο νέος κινητήρας...

Ποιος νεος κινητηρας? VFR800 ειναι το μηχανακι.. με αλλο κοστουμι..

Sapadak
24/06/2011, 08:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από Daemon
Ποιος νεος κινητηρας? VFR800 ειναι το μηχανακι.. με αλλο κοστουμι..

+782


Και να ταν μονο ο κινητηρας απο το vfr :lol: :lol: :lol: :lol:

John Steed
24/06/2011, 09:11
Αν του έβαζαν κινητήρα από το ΤΑ όμως? :winka:



Σορυ, νόμιζα ότι αυτός ο κινητήρας είχε βγει προσφάτως.... :blush:

makis206
24/06/2011, 09:12
Το κοιτάω και το ξανακοιτάω τόσο καιρό και δεν μου μένει τίποτ'άλλο παρά...:uplate:


229897

vaska
24/06/2011, 10:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Το κοιτάω και το ξανακοιτάω τόσο καιρό και δεν μου μένει τίποτ'άλλο παρά...:uplate:

Σα να μου φαίνεται ετοιμάζεσαι γι' αγορά και απλά ψάχνεις από κάπου να πιαστείς για να μην το πάρεις.


Μακούλη, καλύτερα V-Strom βρε, το έχει καβαλήσει και ο Τσακ.


:wave2: :wave2: :wave2:

John Steed
24/06/2011, 10:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Το κοιτάω και το ξανακοιτάω τόσο καιρό και δεν μου μένει τίποτ'άλλο παρά...:uplate:

Μάκηηη!! :bigcry: :bigcry: :bigcry: :rotflmao: :lol: :rotflmao:

costas81
24/06/2011, 10:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Το κοιτάω και το ξανακοιτάω τόσο καιρό και δεν μου μένει τίποτ'άλλο παρά...:uplate:



είσαι μ@λ@μ@ς ρε!!!!!!!!!!!!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

timman
24/09/2011, 22:42
Σήμερα πέρασα μια βόλτα από την αντιπροσωπεία της Πάτρας. Αν η ουρά ήταν πιο γεμάτη θα ήταν πολύ πιο όμορφο. (προσωπική εκτίμηση) δυστυχώς δε το είχε test ride. Η τιμή του 11700€.
Με χάλασαν λίγο και τα πλαστικά στο κάτω μέρος που είναι άβαφτα καθώς και το ματ εμπρός φτερό. Ποιοτικά πάντως φαίνεται μια χαρά. Εντύπωση μου έκανε ότι σε όλο εκείνο το φερινγ δεν υπάρξει πουθενά ούτε μια βίδα.

Τελικά το οδήγησε κανείς?

daz
24/09/2011, 22:58
Από που μπορούμε να βλέπουμε τις πωλήσεις ρε παιδιά? Όχι μόνο για την Ελλάδα. Είμαι πολύ περίεργος να μάθω πόσοι αγόρασαν αυτό το μηχανάκι.

PQC
24/09/2011, 23:19
πλάκα κάνεις ?Αν έβγαζαν ακόμα το afrika θα πουλούσε σαν ζεστό κουλούρι.

Πάντως οι γιαπωνέζοι αν και τους έχω αδυναμία το πάνε για φούντο.

χωρίς φαντασία χωρίς ψυχή και εκ του ασφαλούς.

timman
24/09/2011, 23:20
Στη Πάτρα απ ότι μου είπε ο αντιπρόσωπος έχουν είδη πουληθεί τέσσερα.


236476

timman
24/09/2011, 23:21
...


236477

harris_x
24/09/2011, 23:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Το κοιτάω και το ξανακοιτάω τόσο καιρό και δεν μου μένει τίποτ'άλλο παρά...:uplate:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :lol:

christof40
27/01/2012, 09:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Οποια εταιρία βγάλει ένα αξιόπιστο λιτό δικύλινδρο, πραγματικό on/off όμως, 180-190 κιλά και 600-750 κυβικά με 75 άλογα και τιμή γύρω στα 8500 Ε θα πουλήσει τρελά μιλάμε.

π.χ.

-ένα tenere με το μοτέρ του TDM στα 750 (κι ας είναι και 200+ κιλά) / ΟΥΤΟΠΙΑ ΠΙΑ

-ένα βέρσυς με άλλα πλαστικά και προβολέα, και χωμάτινα λάστιχα - αναρτήσεις / ΞΥΠΝΑ ΚΑΒΑ

-να βγάλει η ΚΤΜ ένα 750 adventure σε πιο προσιτή τιμή ή να φτιάξει το 690 με φέρινγκ και λίγο πιο άνετο σαν το παλιό 640 adventure.





Τα DR 800 big που όλοι το αποπέρνανε για το ρύγχος τους παλιότερα, είναι καλλονές μπροστά στα νέα χόντα.

Γιατί οι χονταίοι δεν αντιγράφουν τις κατασκευές του boano (έστω τα πλαστικά) για τα άφρικα να γεμίσει ξανά ο τόπος χόντα; ποσο δικιο εχεις:beer: :beer: :beer:

Da.Vintage
15/03/2012, 11:21
Το κοιτάω και το ξανακοιτάω τόσο καιρό και δεν μου μένει τίποτ'άλλο παρά...:uplate:


229897
Μάκη μλκ μου έχεις πέσει απο την κούνια νομίζω! πού τα σκέφτεσαι...ΡΕ?

ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ λίγο

Da.Vintage
15/03/2012, 12:53
Εγώ έπεσα με το κεφάλι ρε!

κακό είναι που δεν το βρίσκω έκτρωμα... δεν το ερωτεύτηκα κι όλας αλλά δε θα ντρεπόμουν να με δουν πάνω σε ένα τέτοιο...

peter86
15/03/2012, 13:25
και μένα μου αρέσει μην τρελαίνεσαι!!!οπώς μαρέσει και το NC700 περισσότερο απο κάτι άλλα αντίστοιχαευρωπαικα......γούστα είναι αυτά!!μην τρώγεστε!!!!:a15:

nm92043
15/03/2012, 15:30
σαν jet-ski που βγηκε στη στεριά ειναι...

περι ορέξεως βεβαια...


το καλύτερο σχόλιο ever!!!!!!!!:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:

Da.Vintage
16/03/2012, 09:44
και μένα μου αρέσει μην τρελαίνεσαι!!!οπώς μαρέσει και το NC700 περισσότερο απο κάτι άλλα αντίστοιχαευρωπαικα......γούστα είναι αυτά!!μην τρώγεστε!!!!:a15:

Τι peace μωρε με τον κολλημένο το Χοντάκια... αυτός δε ξέρει να ξεχωρίσει το φρένο απο το συμπλέκτη! εδώ στη κρήτη μου λέει μας αρέσει να τα έχουμε ανάποδα... :smokin:

peter86
16/03/2012, 18:13
Τι peace μωρε με τον κολλημένο το Χοντάκια... αυτός δε ξέρει να ξεχωρίσει το φρένο απο το συμπλέκτη! εδώ στη κρήτη μου λέει μας αρέσει να τα έχουμε ανάποδα... :smokin:

Aυτο είναι η αλήθεια πως δεν το γνώριζα............