View Full Version : Υπάρχει καλύτερο On-Off to travel around the World?
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
... με συμβατικο πηρουνι ...
Γιατί? :ninja:
tifoso4ever
15/12/2010, 17:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
σκεψου το ενδεχομενο να το κανεις πανω σε τρανσαλπ 650, μπορεις να βγαλεις τα ιδια αλογα με μικροτερο βαρος και πιο συγχρονο κινητηρα. Και νομιζω τεποζιτο και ψαλιδι ειναι εναλλαξιμα :wave2:
Καλα το θρεντ εξελισσεται σε πολυ ενδιαφερον και καραγουσταρω!!!
Γιατι τρανζαλπ 650??? Με το ιδιο σκεπτικο, θα μπορουσε καποιος να πει, Αφρικα 650...Εγω σκεφτομαι παντα με βαση το παλιο, 750 το πρωτο (RD04, 90 -92) το οποιο ειναι ακομα πιο ελαφρυ ΚΑΙ απο τρανζαλπ (θεωρητικα...). Ουσιαστικα ειναι ενα 650 με μεγαλωμενο μοτερ...
http://i923.photobucket.com/albums/ad80/tifoso1967/technical/hondaxrv750specs.jpg
http://i923.photobucket.com/albums/ad80/tifoso1967/technical/africatwin750rd04_7.jpg
Πρεπει να κανουμε μια συνατηση κορυφης να συζητησουμε μαλλον, γιατι εγω τουλαΣΤιχον, ετοιμαζομαι για πραματα και θαματα...Ευελπιστω να πανε ολα καλα, και να ξεκινησουμε Φεβρουαριο ή Μαρτιο, ενα μεγαλεπηβολο προτζεκτ, ετσι για να δουμε τι θα βγει...Το ΤΑΞΙΔΙ μας ενδιαφερει, κι οχι η ΙΘΑΚΗ...Κατασκευαστικα μιλωντας, ε???
Το επομενο ΣΙΓΟΥΡΑ θα ειναι 950, αλλα προς το παρον ειναι θεμα κοστους...
p@nos, ο ελεφαντας με μοτερ απo hyper, περασε απο το τραπεζι συσκεψεων και μετατεθηκε για αρκετα αργοτερα, αν τσιμπησουμε κανα ΛΟΤΤΟ!!!! Γενικα ο ελεφαντας στοιχειωνει τα ονειρα μου απο εποχης Eddie Orioli...Λεφτα δεν υπαρχουν, Κο... υπαρχουν...:eyepop: :lol:
Μπορειται να δειτε το πως το σκεφτομαι, εδω: http://www.sporttouring.gr/showthread.php?t=2512
αλλα απαιτειται εγγραφη...:confused: :bigcry:
Αυτες ειναι συζητησεις ρε πστμ...:beer:
Μια χαρά το έκανε ο Goustavo και η Elke με 2 YBR-125
http://www.re-moto.com/the_motorcycles.php?lang=eng
Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoso4ever
Καλα το θρεντ εξελισσεται σε πολυ ενδιαφερον και καραγουσταρω!!!
Γιατι τρανζαλπ 650??? Με το ιδιο σκεπτικο, θα μπορουσε καποιος να πει, Αφρικα 650...Εγω σκεφτομαι παντα με βαση το παλιο, 750 το πρωτο (RD04, 90 -92) το οποιο ειναι ακομα πιο ελαφρυ ΚΑΙ απο τρανζαλπ (θεωρητικα...). Ουσιαστικα ειναι ενα 650 με μεγαλωμενο μοτερ...
http://i923.photobucket.com/albums/ad80/tifoso1967/technical/hondaxrv750specs.jpg
http://i923.photobucket.com/albums/ad80/tifoso1967/technical/africatwin750rd04_7.jpg
Πρεπει να κανουμε μια συνατηση κορυφης να συζητησουμε μαλλον, γιατι εγω τουλαΣΤιχον, ετοιμαζομαι για πραματα και θαματα...Ευελπιστω να πανε ολα καλα, και να ξεκινησουμε Φεβρουαριο ή Μαρτιο, ενα μεγαλεπηβολο προτζεκτ, ετσι για να δουμε τι θα βγει...Το ΤΑΞΙΔΙ μας ενδιαφερει, κι οχι η ΙΘΑΚΗ...Κατασκευαστικα μιλωντας, ε???
Το επομενο ΣΙΓΟΥΡΑ θα ειναι 950, αλλα προς το παρον ειναι θεμα κοστους...
p@nos, ο ελεφαντας με μοτερ απo hyper, περασε απο το τραπεζι συσκεψεων και μετατεθηκε για αρκετα αργοτερα, αν τσιμπησουμε κανα ΛΟΤΤΟ!!!! Γενικα ο ελεφαντας στοιχειωνει τα ονειρα μου απο εποχης Eddie Orioli...Λεφτα δεν υπαρχουν, Κο... υπαρχουν...:eyepop: :lol:
Μπορειται να δειτε το πως το σκεφτομαι, εδω: http://www.sporttouring.gr/showthread.php?t=2512
αλλα απαιτειται εγγραφη...:confused: :bigcry:
Αυτες ειναι συζητησεις ρε πστμ...:beer:
Μακάρι να έβγαινε το africa 650 καινούργιο.
Το δύο 750 αφρικα είναι κοντά σε θέματα βάρους και γεωμετρίας και μάλιστα αυτό που ψάχνεις σαν βάση το rd04 δηλαδή, είναι πιο βαρύ και με χειρότερη γεωμετρία - κατανομή βαρους από το rd07.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που έχει το rd04 είναι ότι επειδή έχει το φιλτροκούτι χαμηλά μπορείς να αλλάξεις το ντεπόζιτο με μικρότερο από το παλιό τρανσάλπ 600 οπότε βελτιώνεις την θέση οδήγησης και μειώνεις το βάρος.
To rd07 όμως επειδή έχει το φιλτροκούτι ψηλά μπορεί να περάσει ποτάμι πολύ βαθύ χωρίς πρόβλημα. Γενικώς στα +των άφρικα είναι η πολύ καλή κάλυψη του μοτερ από τη ποδιά. Μπορείς να περάσεις από πολυυυ δύσκολα κομμάτια χωρίς το άγχος να πάθει κάτι. Μπορεί να χοροπηδαει λόγω μέτριων αναρτήσεων αλλά περνάει.
Μια καλή λύση είναι να βρεις ένα καθαρό τρανσάλπ 600 αλλά επειδή είναι πια πολύ δύσκολο να βρεθεί κάποιο, θα πήγαινα για ΤΑ 650 και θα του έβαζα ένα καλό αμορτισέρ και άλλο πιρούνι ή θα έφτιαχνα το μαμά (ελατήρια + προσθήκες εξωτερικές σαν του γερμανού Africa Queen) σε συνδυασμό με φέρινγκ του boano.
Προσωπικά θα αγοράσω την άνοιξη ένα tenere 660 το οποίο ακόμα και "μαμά" είναι έτοιμο για τέτοια ταξίδια. Ισως με λίγο δουλειά στις αναρτήσεις και στην αναπνοή του μοτέρ νομίζω ότι είναι ιδανική επιλογή για τέτοια ταξίδια.
LARISEOS
15/12/2010, 19:18
παντως θεωρό οτι ενα ταξιδι τετοιο θελει μεγαλη εμπειρία και λογικοί....δεν θελει ουτε τα απίστευτα αμορτισέρ ουτε τα τρελα γκαζια....θελει σιγα σιγα και να μην κανεις πουθενά μα πουθενά τον έξυπνο.....
δεν ειναι αγωνας.....συμηβαζεσαι με αυτο που εχεις και σιγα σιγα ταξιδευεις!!!!
και φυσικά θα το πάω με αφρικα!
:beer:
Λευκάδιος
15/12/2010, 21:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
γιααααα στείλε κανά λίνκ.....
μπας κ πάρει τα πάνω του το ντιαράκι μου. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=534007
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Γιατί? :ninja: ολα θες να τα μαθαινεις.DrBig γιατι fork-brace?:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Γιατί? :ninja:
Γιατι οι τσιμουχες ειναι πιο αντεχερες και γιατι αλλαζεις λαδια χωρις να χρειαστει να βγαλεις τα πηρουνια (στα περισσοτερα αν οχι σε ολα). Εξ'αλλου σε ενα τετοιο ταξιδι οπως συζηταμε, η απολυτη συμπεριφορα δε σε ενδιαφερει :)
Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoso4ever
Καλα το θρεντ εξελισσεται σε πολυ ενδιαφερον και καραγουσταρω!!!
Γιατι τρανζαλπ 650??? Με το ιδιο σκεπτικο, θα μπορουσε καποιος να πει, Αφρικα 650...Εγω σκεφτομαι παντα με βαση το παλιο, 750 το πρωτο (RD04, 90 -92) το οποιο ειναι ακομα πιο ελαφρυ ΚΑΙ απο τρανζαλπ (θεωρητικα...). Ουσιαστικα ειναι ενα 650 με μεγαλωμενο μοτερ...
http://i923.photobucket.com/albums/ad80/tifoso1967/technical/hondaxrv750specs.jpg
http://i923.photobucket.com/albums/ad80/tifoso1967/technical/africatwin750rd04_7.jpg
Πρεπει να κανουμε μια συνατηση κορυφης να συζητησουμε μαλλον, γιατι εγω τουλαΣΤιχον, ετοιμαζομαι για πραματα και θαματα...Ευελπιστω να πανε ολα καλα, και να ξεκινησουμε Φεβρουαριο ή Μαρτιο, ενα μεγαλεπηβολο προτζεκτ, ετσι για να δουμε τι θα βγει...Το ΤΑΞΙΔΙ μας ενδιαφερει, κι οχι η ΙΘΑΚΗ...Κατασκευαστικα μιλωντας, ε???
Το επομενο ΣΙΓΟΥΡΑ θα ειναι 950, αλλα προς το παρον ειναι θεμα κοστους...
p@nos, ο ελεφαντας με μοτερ απo hyper, περασε απο το τραπεζι συσκεψεων και μετατεθηκε για αρκετα αργοτερα, αν τσιμπησουμε κανα ΛΟΤΤΟ!!!! Γενικα ο ελεφαντας στοιχειωνει τα ονειρα μου απο εποχης Eddie Orioli...Λεφτα δεν υπαρχουν, Κο... υπαρχουν...:eyepop: :lol:
Μπορειται να δειτε το πως το σκεφτομαι, εδω: http://www.sporttouring.gr/showthread.php?t=2512
αλλα απαιτειται εγγραφη...:confused: :bigcry:
Αυτες ειναι συζητησεις ρε πστμ...:beer:
Το 650 τρανσαλπ γιατι ειναι πιο μαζεμενο, πιο ελαφρυ, εχει καλλιτερη σελλα για ταξιδια και καει λιγοτερο. Αν δεν κανω λαθος ειναι ψεκαστο, αλλα δεν εχω ακουσει ποτε για κανενα προβλημα αξιοπιστιας. Εξ'αλλου σε καθε μηχανη σε τετοιο ταξιδι θα εχεις και μια τρομπα βενζινης μαζι σου οπως και να'χει. Η μικροτερη προστασια απο τον αερα λυνεται φτηνα με μια οθονιτσα. Τα 5-10 αλογα διαφορας με το αφρικα ειναι ακαδημαικα.
Αλλα αν το ταξιδι σου ειναι εκτος ευρωπης, τοτε συντομα θα συνειδητοποιησεις οτι η μεση ταχυτητα σου δεν ειναι 150κμ/ωρα, αλλα 100 το πολυ. Και τοτε τα 30 επιπελον κιλα απο το μονοκυλινδρο σε συνδυασμο με τις οποιες περιπλοκες στη συντηρηση λογω υγροψυξης, ιντζεξιον, βαρους κλπ θα ειναι περισσοτερο μπελλας παρα ανεση.
Το dr650 ειναι αριστο μηχανημα με μοναδικο μειονεκτημα του τη σελλα. Ο λογος για τον οποιο επιμενω στο freewind ειναι οτι εχει τα παντα οσα θες απο μια μηχανη, πλην αποστασης απο το εδαφος, το οποιο διορθωνεται ευκολα ομως. Μεχρι και το γεγονος οτι εχει δυο καρμπυρατερ στον κυλινδρο ειναι ακομα ενας παραγοντας παραπανω αξιοπιστιας. Εχει και πολυ καλο φρενο με ευμεγεθη πλευστο δισκο....
Μη ξεχναμε κιολλας, οτι εκτος αν ειμαστε κροισοι με νησι, πρεπει να εχουμε μια μηχανη που ειμαστε προετοιμασμενοι να παρατησουμε στη μεση του πουθενα, αν κατσει στραβη. Οποτε η φτηνια ειναι βασικη προυποθεση.
Οι Αγγλοι λενε επι του θεματος, 'less is more'.
Τελος, νομιζω οτι το dominator ειναι αλλη γαματη επιλογη, οπως φυσiκα και τα xt600 αλλα το σουτζουκι το βρισκεις πιο φτηνα και λιγοτερο σκισμενο απο το τελευταιο.
Για το 'προτζεκτ' ειμαι μεσα αν ενδιαφερεστε, με χωρο χρονο και εργαλεια (Αθηνα).
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=534007 ολα θες να τα μαθαινεις.DrBig γιατι fork-brace?:lol:
fork brace γιατι 'δενει' πολυ το μπροστινο, τοσο σε περιπτωση στουκας οσο και φορτωματος. Οποιοδηποτε συμβατικο δεκαετιας 90 με τα σωστα ελλατηρια, λαδια και γεφυρουλα, παει παντου απροβληματιστα.
& επειδή η συζήτηση σιγά σιγά πάει αλλού & μου αρέσει πολύ η συμμετοχή ας πω & εγώ ποιο μηχανάκι θα αγόρασα για αυτή τη δουλειά.
Αυτό που είχα κύριοι, BMW F650GS dakar. Αναβάθμιση στις αναρτήσεις, μεγαλύτερο τεπόζιτο & είναι έτοιμο. Δε χρειάζεται τίποτα τίποτα άλλο. Κόστος κτήσης πλέον αρκετά χαμηλό, δε καίει τίποτα, problems τα ξεχνάς, σέλα super.
Πάρτε το και πιο τούμπανο.
219688
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
και γιατι δεν τα ζευγαρωνεις αυτα τα δυο?:winka:
δεν μας λες και μας που βρήκες αυτή τη φώτο (με κανα λίνκ) γιατί είμαι ψημένος πολύ να κάνω το drz 400 μου με μούτρο σπο adv 640 ? :)
Αρχικά δημιουργήθηκε από man iii
δεν μας λες και μας που βρήκες αυτή τη φώτο (με κανα λίνκ) γιατί είμαι ψημένος πολύ να κάνω το drz 400 μου με μούτρο σπο adv 640 ? :)
μου έχει απαντήσει ο φίλος. κοίτα στην κορυφή της σελίδος :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
& επειδή η συζήτηση σιγά σιγά πάει αλλού & μου αρέσει πολύ η συμμετοχή ας πω & εγώ ποιο μηχανάκι θα αγόρασα για αυτή τη δουλειά.
Αυτό που είχα κύριοι, BMW F650GS dakar. Αναβάθμιση στις αναρτήσεις, μεγαλύτερο τεπόζιτο & είναι έτοιμο. Δε χρειάζεται τίποτα τίποτα άλλο. Κόστος κτήσης πλέον αρκετά χαμηλό, δε καίει τίποτα, problems τα ξεχνάς, σέλα super.
Πάρτε το και πιο τούμπανο.
εξαιρετικο το ντακαρακι...αλλα πιο βαριο και απο το δρ800 μου....το οποιο ειναι επισης πολυ καλη επιλογη.
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
& επειδή η συζήτηση σιγά σιγά πάει αλλού & μου αρέσει πολύ η συμμετοχή ας πω & εγώ ποιο μηχανάκι θα αγόρασα για αυτή τη δουλειά.
Αυτό που είχα κύριοι, BMW F650GS dakar. Αναβάθμιση στις αναρτήσεις, μεγαλύτερο τεπόζιτο & είναι έτοιμο. Δε χρειάζεται τίποτα τίποτα άλλο. Κόστος κτήσης πλέον αρκετά χαμηλό, δε καίει τίποτα, problems τα ξεχνάς, σέλα super.
Πάρτε το και πιο τούμπανο.
Και άν σΕ βγάλει ένα ηλεκτρονικό γκρέμλιν στην μέση του πουθενά, θα κάτσεις να το φτιάξεις...
Και όντως δεν καίει τίποτα από τα κατρουλιά που έχουν αντίΣ για μπενζίνες εκεί κάτω (και αλλού...)
Τούμπανο...? δεν θές να είναι. Να δουλεύει, θές όμως.
Κόστος κτήσης και μετατροπής...?? χαμηλό...???!!! για να το λές κάτι θα ξέρεις...
Με αυτό δεν θα πήγαινα ούτε σαλλλονίκη για καφέ με τον γερΆνθρωπα και τον Uriah... άσε που θα με κοροιδεύανε...:nono: :(
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Και άν σΕ βγάλει ένα ηλεκτρονικό γκρέμλιν στην μέση του πουθενά, θα κάτσεις να το φτιάξεις...
Και όντως δεν καίει τίποτα από τα κατρουλιά που έχουν αντίΣ για μπενζίνες εκεί κάτω (και αλλού...)
Τούμπανο...? δεν θές να είναι. Να δουλεύει, θές όμως.
Κόστος κτήσης και μετατροπής...?? χαμηλό...???!!! για να το λές κάτι θα ξέρεις...
Με αυτό δεν θα πήγαινα ούτε σαλλλονίκη για καφέ με τον γερΆνθρωπα και τον Uriah... άσε που θα με κοροιδεύανε...:nono: :(
Μάλλον δεν ξέρεις τι λες... Ψάξε στο νετ & μη κοιτάς τη photo που έβαλα, μπορείς να κάνεις πολύ φτηνή μετατροπή.
Anyway, καταντάει κουραστικό.
Enough from me.
Αρχικά δημιουργήθηκε από man iii
δεν μας λες και μας που βρήκες αυτή τη φώτο (με κανα λίνκ) γιατί είμαι ψημένος πολύ να κάνω το drz 400 μου με μούτρο σπο adv 640 ? :)
Απο πρακτικης πλευρας, το drz ουτε ταξιδευει με ταχυτητες, ουτε εχει σελλα που απαιτει ραλλυ φερινγκ, ασε που το παραπανω βαρος σε τοσο ελαφρυ μηχανακι θα το νοιωσεις. ΞΚρατα το ετσι οπως ειναι και ευχαριστησου το στο χωματακι, το νησακι και την πολη....γνωμη μου :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Μάλλον δεν ξέρεις τι λες... Ψάξε στο νετ & μη κοιτάς τη photo που έβαλα, μπορείς να κάνεις πολύ φτηνή μετατροπή.
Anyway, καταντάει κουραστικό.
Enough from me.
Μπορεί.
Η διαφορά μας είναι ότι εγώ θάθελα ένα μηχανάκι που να καταλαβαίνω πώς δουλεύει κ να μπορώ να το φτιάξω επί τόπου με μιά μικρή συλλογή εργαλείων...
κάτι που προφανώς δεν σε ενδιαφέρει/αφορά...
Αλλά, γιατί κουράζεσαι...?
απόψεις αλλάζουμε...αν σε κουράζουν οι δικές μου συγκεκριμένα, αποχωρώ.
Παρακαλώ, συνεχίστε.
sapila racing
16/12/2010, 13:07
To travel around the world θέλεις μηχανάκι με χαμηλή συμπίεση, να έχει καρμπυρατερ και να μπορείς να βρείς εύκολα ανταλλακτικά.
Tα υποψήφια είναι BMW R100GS (και το 80 παίζει), XT600 η αλλο μονοκύλινδρο καρμπυρατεράτο με μεγαλο τεπόζιτο, Africa Twin, Transalp.
Yπάρχουν κι άλλα, αλλά νομίζω οτι εγινα αντιληπτός.
MikeG το θυμασαι το πόστ στο advrider με το F650 που ειχε μείνει στο πουθενά? Μαλλον ακόμα εκεί θα είναι...
Μην παραμυθιάζεστε απο τα video κλπ που βλέπετε, εχει και κατι τζιπάκια που δεν φαίνονται στα πλάνα. :winka:
Καλά ταξίδια σε όσους μπορούν! :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Απο πρακτικης πλευρας, το drz ουτε ταξιδευει με ταχυτητες, ουτε εχει σελλα που απαιτει ραλλυ φερινγκ, ασε που το παραπανω βαρος σε τοσο ελαφρυ μηχανακι θα το νοιωσεις. ΞΚρατα το ετσι οπως ειναι και ευχαριστησου το στο χωματακι, το νησακι και την πολη....γνωμη μου :wave2:
καταρχήν να πω ότι, όσο αφορά το θέμα της ενότητας δεν νομίζω ένα μηχανάκι στημένο dakar κάνει για το γύρο του κόσμου , αν δούμε σε άλλα διεθνή φόρα που έχουν μεγάλη δραστηριότητα σε τέτοια πράγματα , τα μηχανάκια που γυρνάνε είναι dr 650, africa, κάτι KLR 650, :yuck: και κάτι BMW μαμά R80-100 όλα με μικρό επεμβάσεις όσον αφορά τα μπαγκάζια πιο πολύ....... και καλά κάνουν όσο πιο απλό τόσο πιο καλό .
Όσο για το drz μου να σε σίγουρος ότι το έχω ευχαριστηθεί σε όλα αυτά που λες και ότι κάνω (αν το κάνω ,λόγω χρόνου ) θα είναι γιατί μου αρέσει εμφανισιακά και θα πηγαίνω στα ίδια μέρη χωρίς κανένα πρόβλημα …… και με τον αέρα του dakarman !!! :look: :D
Λευκάδιος
16/12/2010, 14:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Μπορεί.
Η διαφορά μας είναι ότι εγώ θάθελα ένα μηχανάκι που να καταλαβαίνω πώς δουλεύει κ να μπορώ να το φτιάξω επί τόπου με μιά μικρή συλλογή εργαλείων...
Παρακαλώ, συνεχίστε. ετσι ακριβως,να μπορω να κανω και μια ρυθμιση βαλβιδων(κοντρα παξιμαδι το ιδανικο),καρμπυρατερ, ενα μπουζι βρε αδερφε.τα 950/990 που αναφερθηκαν πριν, μονο για να τα λυσεις θες μια μερα,παρ'ολα αυτα 950/990=:a07: αλλα επειδη δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα βολευομαι μια χαρα με την γρια.εδώ αλλο ενα δειγμα αντβεντσεροποίησης :sun:
219707
LOUKILOUK
16/12/2010, 15:47
Προσωπικά πολύ μου αρέσει πολύ το θρεντάκι και ελπίζω να ρολάρει για πολύ ακόμα....
Μικέ μας μπερδέυεις λίγο αλλά τελικά έλικα θες να καβαλήσεις στις βόλτες σου τις μεγάλες...οκ...:beer:
Οι περισσότεροι πάντως έχουν σοβαρά επιχειρήματα και σχεδόν όλες οι προτάσεις έχουν μια λογική και μια βάση για να υποστηριχθούν... συμπερασματικά υπάρχουν πολλές λύσεις για τέτοια φοβερή φάση και αυτό είναι καλό... :sun:
Αντιλαμβάνομαι την λογική του μονοκύλινδρου, αερόψικτου, απλού αξιόπιστου και οικονομικού κινητήρα και για αυτό θα προτείνω και εγώ κάτι που γουστάρω...ΧR400... http://www.twtex.com/forums/showthread.php?p=642472
Παίζουν πολλές πατέντες και βελτιώσεις, ο καθένας επιλέγει ό,τι αντέχει οικονομικά και θεωρεί απαραίτητο...
Πάντως από την μικρή εμπειρία που έχω από τα ταξίδια μπορώ να πω ότι πριν σκεφτούμε την ζημιά και την στραβή (που δεν συμβαίνει συνήθως...) πρέπει να σκεφτούμε την άνεση οδήγησης επί πολλές ώρες και μέρες, την δυνατότητα φόρτωσης και πόσο αυτή επηρεάζει την οδηγική συμπεριφορά της μηχανής καθώς και τις ιδιαίτερες συνθήκες κάτω από τις οποίες κάποιος θα πραγματοποιήσει ένα τέτοιο ταξίδι...
πχ Εάν μιλάμε για μοναχικό ταξίδι θα έβγαζα εκτός κάθε βαρύ και μεγάλο μηχανάκι μιας και θα ήταν δύσκολο να το σηκώσω σε μια απλή πτώση...
Εάν μιλαμε για 2 μηχανές θα ήταν βολικό να ήταν ίδια μοντέλα για ευνόητους λόγους...
Εάν μιλάμε για δικάβαλο μάλλον η μεγαλύτερη μηχανή είναι απαραίτητη τόσο για την άνεση των επιβατών όσο και για τις ανάγκες του φορτώματος...
Η διαδρομή και το οδικό δίκτιο αυτής θα καθορίσουν τις ανάγκες στο σύστημα πέδηδης και αυτονομίας... (είναι δυνατό να επιλεγεί διαδρομή σχεδόν εξ ολοκλήρου "πολιτισμένη" και "έυκολη"...) .
Οι παράμετροι είναι άπειροι και εντελώς μοναδικοί για τον καθένα που θα αποφασίσει μια τέτοια περιπέτεια... δώστε λοιπόν ιδεές γιατί ποτέ κανείς δεν ξέρει...
Τέλος σε μια τέτοια φάση και κατ επέκταση σε ένα τέτοιο θρέντ, η μιζέρια, τα "θρησκευτικά" κολλήματα, ο φόβος, η συντήρηση και η ξεροκεφαλιά -ξερολίαση δεν χωράνε... Ας ανοίξουμε τα μυαλά μας και ίσως ακολουθήσουν και οι ταξιδιωτικοί μας ορίζοντες... :winka: :sun: :beer:
Καλά μας ταξίδια... :wave2:
υ.γ. Αυτό το τελευταίο που έγραψα μου θήμησε και ένα σύνθημα που διάβασα σε μια τουαλέτα κάποτε... θα το γράψω εδώ και αν θέλει κάποιος το μεταφέρει στο κατάληλο θρεντάκι...
" Open your mind and your ass will follow..." :lol: :rotflmao: :bigcry: :bawl:
Ας πεταχτώ κι εγώ...
Είμαι ο μόνος που τον ενδιαφέρει η οδηγική απόλαυση; Όλες οι προτάσεις για μηχανές που δεν χαλάνε κτλ κτλ καλές, αλλά όλες αυτές σας προσφέρουν οδηγική απόλαυση; Φυσικά και θα κάνεις συμβιβασμούς αλλά να συμβιβαστώ τόσο ώστε να πάω με ένα μηχανάκι που μου είναι οδηγικά αδιάφορο, ε να το χέσω.
Το πράγμα αλλάζει αν έχω κάτι τέτοιο ήδη και θέλω απλά να ταξιδέψω. Θα πάω με ότι έχω. Αλλά το να κάτσω να αγοράσω για παράδειγμα Africa η οποία δεν μου αρέσει (οδηγικά) γιατί απλά θα με πάει μέχρι την Σιγκαπούρη, όχι. Πάω με αεροπλάνο.
Αν βρεθώ στις άκρες της Σαχάρας, στα Salt Flats ή σε μια παραλία της Ασίας θέλω να βγάλω τις βαλίτσες και να κανιβαλίσω, να διασκεδάσω. Μπορεί να την κάψω, μπορεί να πέσω, να σπάσει κάτι στην μηχανή ή επάνω μου, αλλά θέλω να το κάνω. Και μετά βλέπουμε τι θα γίνει. :smokin:
Τέσπα, έχω σαλέψει από την δουλειά και γράφω ασυναρτησίες πάλι. Μην μου δίνετε σημασία.
:beer:
ΥΓ: Με τα περισσότερα του από πάνω συμφωνώ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
....
Πάρτε το και πιο τούμπανο.
Δεν ξέρω τι μηχανάκι είναι ρε ΜικεΓ, τι κάνει, πως και πού αλλά σε τέτοιο καρναβαλο ρε μαν θα ντρεπόμουν να ανέβω...
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Δεν ξέρω τι μηχανάκι είναι ρε ΜικεΓ, τι κάνει, πως και πού αλλά σε τέτοιο καρναβαλο ρε μαν θα ντρεπόμουν να ανέβω...
& εγώ ρε man σε κάτι σύγχρονες Hondaiκες & Suzukiκάηκες μαλακίες θα ντρεπόμουν :D
:wave2:
road spirit
16/12/2010, 18:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Ας πεταχτώ κι εγώ...
Είμαι ο μόνος που τον ενδιαφέρει η οδηγική απόλαυση; Όλες οι προτάσεις για μηχανές που δεν χαλάνε κτλ κτλ καλές, αλλά όλες αυτές σας προσφέρουν οδηγική απόλαυση; Φυσικά και θα κάνεις συμβιβασμούς αλλά να συμβιβαστώ τόσο ώστε να πάω με ένα μηχανάκι που μου είναι οδηγικά αδιάφορο, ε να το χέσω.
Το πράγμα αλλάζει αν έχω κάτι τέτοιο ήδη και θέλω απλά να ταξιδέψω. Θα πάω με ότι έχω. Αλλά το να κάτσω να αγοράσω για παράδειγμα Africa η οποία δεν μου αρέσει (οδηγικά) γιατί απλά θα με πάει μέχρι την Σιγκαπούρη, όχι. Πάω με αεροπλάνο.
Αν βρεθώ στις άκρες της Σαχάρας, στα Salt Flats ή σε μια παραλία της Ασίας θέλω να βγάλω τις βαλίτσες και να κανιβαλίσω, να διασκεδάσω. Μπορεί να την κάψω, μπορεί να πέσω, να σπάσει κάτι στην μηχανή ή επάνω μου, αλλά θέλω να το κάνω. Και μετά βλέπουμε τι θα γίνει. :smokin:
Τέσπα, έχω σαλέψει από την δουλειά και γράφω ασυναρτησίες πάλι. Μην μου δίνετε σημασία.
:beer:
ΥΓ: Με τα περισσότερα του από πάνω συμφωνώ.
δεν το πιάνω το σκεπτικό σου Βασίλη...
δεν θα ξεκινήσω να πάω στην άλλη άκρη του κόσμου για να εισπράξω οδηγική απόλαυση, θα το κάνω για να ρουφήξω άλλες καταστάσεις, άλλα πράγματα, για να αλληλεπιδράσω με το γύρω μου και τους γύρω μου, για να ζήσω εικόνες και αρώματα ξένα ...
άλλες είναι οι προτεραιόητες σε ένα RTW, και σε καμία περίπτωση δεν βλέπω σε αυτές να μπαίνει σε ψηλή θέση η γαμάουα οδηγική συμπεριφορά. Αν μπορέσω να την έχω και αυτή, καλώς, αλλιώς με ότι βολευτώ (οικονομικά)...
ίσως να μιλάω και εκ του "ασφαλούς", αλλά έχοντας την εμπειριά της πίστας και των τρακντεις αλλά και των ταξιδιών απο την άλλη, ξέρω ότι - για μένα - είναι δυο πράγματα ασύμβατα ... την οδηγική απόλαυση που παίρνω σε ένα τρακντει (ή στα χώματα αν ημουν εντουράς) δε θα μου τη δώσει κανένα ταξιδιωτικό μηχανάκι... (και πριν βιαστείς να απαντήσεις, κάνε ένα τρακντει :a22: )
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
δεν το πιάνω το σκεπτικό σου Βασίλη...
δεν θα ξεκινήσω να πάω στην άλλη άκρη του κόσμου για να εισπράξω οδηγική απόλαυση, θα το κάνω για να ρουφήξω άλλες καταστάσεις, άλλα πράγματα, για να αλληλεπιδράσω με το γύρω μου και τους γύρω μου, για να ζήσω εικόνες και αρώματα ξένα ...
άλλες είναι οι προτεραιόητες σε ένα RTW, και σε καμία περίπτωση δεν βλέπω σε αυτές να μπαίνει σε ψηλή θέση η γαμάουα οδηγική συμπεριφορά. Αν μπορέσω να την έχω και αυτή, καλώς, αλλιώς με ότι βολευτώ (οικονομικά)...
ίσως να μιλάω και εκ του "ασφαλούς", αλλά έχοντας την εμπειριά της πίστας και των τρακντεις αλλά και των ταξιδιών απο την άλλη, ξέρω ότι - για μένα - είναι δυο πράγματα ασύμβατα ... την οδηγική απόλαυση που παίρνω σε ένα τρακντει (ή στα χώματα αν ημουν εντουράς) δε θα μου τη δώσει κανένα ταξιδιωτικό μηχανάκι... (και πριν βιαστείς να απαντήσεις, κάνε ένα τρακντει :a22: )
Θα συμφωνήσω. :a013:
Θα εισπράξω απόλαυση από πολλά διαφορετικά πράγματα τα οποία αθροιστικά θα με φτάσουν στη νιρβάνα. Δε περιμένω να έχω την ίδια απόλαυση όπως όταν οδηγάω το KTM 400 EXC μου σε μια παραλία ή σε ένα καλό μονοπάτι.
Στόχος εξάλλου αρχικά είναι να επιβιώσεις όπως και να το κάνουμε & στη συνέχεια να ολοκληρωθεί το ταξίδι. Μετά τα υπόλοιπα. Μπορεί να μην λυσσομανούσα σε στροφιλίκια (μιας και αν συμβεί κάτι είναι δύσκολο να λύσεις το πρόβλημα), αλλά και μόνο ρολάροντας πχ στην Αφρική με τα ελάχιστα μου πράγματα θα έπαιρνα την απόλαυση που ήθελα.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
και μπουρου μπουρου μπουρου μπουρου μπουρου μπουρου
και μπουρου μπουρου μπουρου μπουρου μπουρου μπουρου
Open your mind and your ass will follow..." :lol: :rotflmao: :bigcry: :bawl:
+πολλα!!!
:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
την οδηγική απόλαυση που παίρνω σε ένα τρακντει (ή στα χώματα αν ημουν εντουράς) δε θα μου τη δώσει κανένα ταξιδιωτικό μηχανάκι...
Σίγουρα όχι, αλλά κάτι κοντά σε αυτό; Ένα μαζεμένο sport touring (sprint st, VFR κάτι τέτοιο) δεν θα σου δώσει την ίδια ικανοποίηση με ένα SS αλλά περισσότερη από ένα cruiser ή άλλες πολυθρόνες των 1600cc.
Τον συμβιβασμό δεν τον γλιτώνεις αλλά μου φαίνεται πως όλες οι προτάσεις γέρνουν πάρα πολύ υπέρ της αξιοπιστίας και της εύκολης επισκευής κτλ παρά άλλων κριτηρίων, και δεν μιλάω μόνο για την οδηγική απόλαυση αλλά και τα άλλα που έγραψε ο Γιώργος παραπάνω.
Και ναι, η οδηγική απόλαυση δεν είναι ο σκοπός, αλλά μιας που είμαι εκεί, γιατί να μην το απολαύσω; Και για να φέρω ένα παράδειγμα, στα Πυρηναία υπήρχαν σημεία που πηγαίνατε τάπα, το ίδιο θα το απολάμβανες με ένα YBR; Δεν είναι RTW trip βέβαια και δεν σε νοιάζει να είναι η μήχανη άβολη, αναξιόπιστη κτλ κτλ κτλ για 10 μέρες αλλά εγώ προσωπικά όπως θα αντιμετώπιζα ένα ταξίδι στην Ιταλία, θα αντιμετώπιζα και ένα RTW.
Αλλά εγώ δεν μετράω, είμαι βλαμμένος. :alien:
:beer:
road spirit
16/12/2010, 19:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
.....
Αλλά εγώ δεν μετράω, είμαι βλαμμένος. :alien:
:beer: indeed :lol: αλλά έτσι έχεις συνταγή για EPIC ride reports :lol:
go Bill ! go!
:D :beer: :beer:
για καποιους οδηγικη απολαυση ειναι και το να επιστρεψουν.....:D :D
:smokin: :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
" Open your mind and your ass will follow..." :lol: :rotflmao: :bigcry: :bawl:
Λες αυτο να λειτουργει και αντιστροφα? :wacko:
AUFGEBRACHT
16/12/2010, 19:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Λες αυτο να λειτουργει και αντιστροφα? :wacko:
Στη Μύκονο μάλλον....:lol: :lol: :lol:
Πιστεύω πως με καλή παρέα, ξεκινούσα με το astrea supra (100cc)...Κάποιος που είχε πάει Βόρειο Ακρωτήρι (το διάβασα στο advrider) συνάντησε τύπο Αγγλάρα, ο οποίος γύρναγε τον κόσμο με ένα πεπαλαιωμένο τρακτέρ (μέγιστη τελική ταχύτητα 20 km/h)...:wacko: :alien:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Jo.Da.
...ο οποίος γύρναγε τον κόσμο με ένα πεπαλαιωμένο τρακτέρ (μέγιστη τελική ταχύτητα 20 km/h)...:wacko: :alien:
...δεν ήμουν εγώ, πάντως. :lol:
tifoso4ever
17/12/2010, 08:59
Ομορφα πραματα, γουσταρω!
Να προσθεσω κατι περι βασικων χαρακτηριστικων...
Σκελετος (πλαισιο) ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ!!! (ατσαλι cromoly κλπ...). Μακρια απο μας τα αλουμινενια!
Το γιατι, ας το εξηγησει καποιος πιο γνωστης απο μενα...
Θα μου πειτε, και ψαλιδια? Ακομα και τα αλουμινενια εχουν βγαλει θεματα, αλλα κατα 99% ειναι αξιοπιστα (οχι οτι ακομα και σιδερενια δεν εχουν θεματα, αλλα λεμε τωρα...)
:beer:
sapila racing
17/12/2010, 09:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Και ναι, η οδηγική απόλαυση δεν είναι ο σκοπός, αλλά μιας που είμαι εκεί, γιατί να μην το απολαύσω;
Καλά, κάτσε να φτάσεις πρωτα 'εκεί' με το απόλυτο μηχάνημα οδηγικής ευχαρίστησης και μετα τα λέμε. :wave2:
Α, μετα θα πρέπει και να γυρίσεις ε?
Δεν εχει καμμία σχέση ενα ταξίδι στην Ευρώπη με αυτα που συζητούνται εδω. :winka:
Δεν είπα για το απόλυτο. Δεν θα κάνω τον γύρο του κόσμου με EXC520 ή VTR SP1. Απλά θα ψάξω για κάτι που είναι κάτι παραπάνω από 2 ρόδες και μια σέλα που δεν χαλάνε κι αν χαλάσουν φτιάχνονται εύκολα.
Βλέπω ότι όλοι δίνετε πιο πολύ βάση σε ένα υποθετικό σενάριο (βλάβη) που μπορεί να μην συμβεί και καθόλου, και δεν δίνετε σημασία στα άλλα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας με τα οποία θα συμβιώνετε καθημερινά.
Συμφωνώ με το παρακάτω απλά προσθέτω και την απόλαυση.
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Πάντως από την μικρή εμπειρία που έχω από τα ταξίδια μπορώ να πω ότι πριν σκεφτούμε την ζημιά και την στραβή (που δεν συμβαίνει συνήθως...) πρέπει να σκεφτούμε την άνεση οδήγησης επί πολλές ώρες και μέρες, την δυνατότητα φόρτωσης και πόσο αυτή επηρεάζει την οδηγική συμπεριφορά της μηχανής καθώς και τις ιδιαίτερες συνθήκες κάτω από τις οποίες κάποιος θα πραγματοποιήσει ένα τέτοιο ταξίδι...
sapila racing
17/12/2010, 09:59
Επαναλαμβάνω οτι τα ταξίδια στην Ευρωπη δεν εχουν καμμιία σχέση απολύτως με ενα ταξίδι around the world.
Στην Ευρώπη πας με οτι θέλεις, με SS, με scooter, οτι τραβάει η καρδια σου.
Around the world πας με κατι που να μην χαλάει, να ρυθμίζεις βαλβίδες μονος σου, να αλλάζεις λαδια φίλτρα ευκολα, να το σηκώνεις ευκολα οταν πέφτει κατω, να εχει καρμπυρατερ και αεροψυξη.
Αλλιώς πας παλι με SS, αν είσαι μάγκας σαν αυτον εδω... :eek: :eek:
http://www.youtube.com/watch?v=ThO-w9SCM8I
road spirit
17/12/2010, 10:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Βλέπω ότι όλοι δίνετε πιο πολύ βάση σε ένα υποθετικό σενάριο (βλάβη) που μπορεί να μην συμβεί και καθόλου, και δεν δίνετε σημασία στα άλλα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας με τα οποία θα συμβιώνετε καθημερινά.
δεν έχω διαβάσει μέχρι τώρα RTW ταξιδιωτικό στο advrider και στο HUBB που να μην έχει βλάβη και μάλιστα, κατά ένα διαβολικό τρόπο οι βλάβες εμφανίζονται στα μακρινά απο το πολιτισμό μέρη ...
Οσοι ζητανε την απόλαυση μεσω της οδήγησης ειναι βαθια νυχτωμένοι.... θελω να πω πως μονο οι εικονες, συνθηκες και τοποι που θα συναντησει κανεις βαζει σε προτεραιότητα πολυ χαμηλη την οδηγικη απόλαυση οπως την ξερουμε... απλα θεματα οπως βαρος, κραση επισκευασιμοτητα εχουν αλλο νοημα... σε σχεση με καλα φρενα-ψηλη μουαγεν-ανετη σελα κλπ....
καλως ή κακως σε τετοια μοναχικα ταξίδια (οπως μονο εχω διαβασει) ο ερωτισμός του αναβατη με το οχημα... υπαρχει ανεξαρτητως μαρκας, τυπου, χρωματος και οδηγησιμότητας.... θα ερθει μονο του μιας και εισαι εσυ και αυτη, αιντε και αλλο ενα ζευγαρακι :lol:
στις στραβες οι λεπτομερειες, η προετοιμασια και η ποιότητα κανει την διαφορα... οταν θα χρειαστεις ενα πειρο, μια τσιμουχα, μια πατέντα... σε συνεργειο τρακτερ ξερω γω, το γρηγορο ξεφορτωμα και φορτωμα κλπ κλπ τα υπόλοιπα αφορουν τις διαφημιστικές και τα brainstormings...
πχ. στο http://www.the-great-adventure.fr/wordpress/?page_id=14&lang=en ο τυπος μεσα σε μολις 30Κ χλμ (δεν ξερω τι ακριβως τεραιν αλλα δεν νομιζω δικαβαλος να διαλεξε σφιχτα πραγματα) εχει κανει 2-3 μεγαλα σερβις και αλλες τοσες μικροεπισκευες (τσιμουχες σε ανλτιες κλπ). Αυτα φυσικα δεν τα κοιταμε αλλα κοιταμε μαρκες/φωτογραφιες και λοιπα... χωρις να αναρωτιομαστε για βασικες αναγκες και διλήμματα... (χωρις να θελω να πω οτι δεν κανουν τα adv κλπ ετσι...)
Για μενα ενα φτηνο, ελαφρυ δικυλινδρο προσαρμοσμένο (δηλαδη στρομα :lol: :lol: :lol:) στις πραγματικες αναγκες (αναρτησεις, ντεποζιτο ελαφρωματα κλπ) και πολυ ορεξη και χρονο. Τα υπολοιπα.. έπονται
LOUKILOUK
17/12/2010, 10:39
H κουβέντα εξελίσετε απίθανα και δεν ξέρω που να πρωτοκάνω παράθεση χωρίς όμως ίχνος αντιπαράθεσης... :smilea:
Μπούρου μπούρου λοιπόν και ξεκινάω...
Τρακ ντέι δεν έχω κάνει ακόμα (αλλά θα κάνω)...παρόλαυτα καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε και συμφωνώ χωρίς όμως να διαφωνώ και με τον QSpec... και εξηγούμε... Σίγουρα χαλαρά και συντηρητικά για μια τόσο μεγάλη βόλτα, αλλά ρε παιδιά, στο πλαίσιο του δυνατού, θα ήθελα και στιγμές ξεγνιασιάς και οδηγικής απόλαυσης και εκεί θα έπαιζε ρόλο και η μηχανή...δεν θα έβαζα π.χ. το YBR στις πρώτες μου επιλογές αλλά θα προτιμούσα ένα δυνατότερο και ποιο στημένο μηχανάκι... :winka: :evil:
Σχετικά τώρα με την αξιοπιστία νομίζω ότι έιμαστε πέραν του δέοντος συντηρητικοί αν νομίζουμε ότι ένα μηχανάκι μετά τα 80-100 κ χιλιόμετρα είναι τελιωμένο... ή ότι όσο ποιο παλιό και απλό τόσο καλύτερα...
Είναι χαρακτηρηστικό ότι ενώ προβάλονται φοβερές υπερκατασκευές RΤW τύπου, τελικά οι περισσότεροι ιδιώτες τρελαμένοι και βλαμμένοι (... :winka: :lol:) )κάνουν το κέφι τους με τις προσωπικές τους μηχανές που τις γουστάρουν και τις γνωρίζουν, προσθέτοντας απλά μικρές βελτιώσεις κυρίως στον τομέα του φορτώματος και της αυτονομίας.
Στην τελική εγώ από μηχανολογικά δεν κατέω πράμα, μπορώ να μάθω πέντε βασικά αλλά ένα σερβισάκι θα το προγραμματίσω σε μια πολή σταθμό του ταξιδιού μου και δεν θα το κάνω μόνος κάτω από το λιοπύρι της σαχάρας ή στην υγρασία της ζούγκλας, με μια αρμαθιά κλειδιά και ένα ελβετικό σουγιά ή ένα νυχοκόπτη από αυτούς που επισκευάζεις ΧΤ και λοιπά γιαπωνέζικα που έτσι και αλλιώς δεν χαλάνε... :lol: :rotflmao: :rotflmao:
Ξεφεύγω... παρακαλώ να να μην δωθεί συνέχεια στην τελευταία παράγραφό που παραθέτω... θεωρήστε λεκτική υπερβολή...
Άντε να ξεκινάμε...:beer: :beer: :wave2:
υ.γ.1 Ο αγγλάρας αυτοκτόνησε ή ακόμα;
υ.γ.2 Για το σύνθημα δεν ξέρω αν λειτουργεί ΚΑΙ ανάποδα αλλά κρατάω το γεγονός ότι κάποιοι από εσας γνωρίζετε ότι λειτουργεί από την κανονική προφανώς...:smokin: :lol:
Αερόψυκτο ή Υγρόψυκτο μηχανάκι?
ποιό είναι πιο ανθεκτικό ας πούμε στις ζέστες τις Αφρικής?
road spirit
17/12/2010, 10:55
ρε σεις, με scramblerάκι θα το έκανε κανείς σας ? :lol:
australian great escape blog (http://www.ourgreatescapeblog.com/blog.html)
reinmeister
17/12/2010, 10:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
Αερόψυκτο ή Υγρόψυκτο μηχανάκι?
ποιό είναι πιο ανθεκτικό ας πούμε στις ζέστες τις Αφρικής?
αεροψυκτο ασυζητητι...
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
αεροψυκτο ασυζητητι...
γιατί?
harris_x
17/12/2010, 11:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
γιατί?
ποιο απλός κινητήρας, λιγότερες πιθανότητες προβλημάτων
LOUKILOUK
17/12/2010, 11:04
πχ. στο http://www.the-great-adventure.fr/wordpress/?page_id=14&lang=en ο τυπος μεσα σε μολις 30Κ χλμ (δεν ξερω τι ακριβως τεραιν αλλα δεν νομιζω δικαβαλος να διαλεξε σφιχτα πραγματα) εχει κανει 2-3 μεγαλα σερβις και αλλες τοσες μικροεπισκευες (τσιμουχες σε ανλτιες κλπ). Αυτα φυσικα δεν τα κοιταμε αλλα κοιταμε μαρκες/φωτογραφιες και λοιπα... χωρις να αναρωτιομαστε για βασικες αναγκες και διλήμματα... (χωρις να θελω να πω οτι δεν κανουν τα adv κλπ ετσι...)
Για μενα ενα φτηνο, ελαφρυ δικυλινδρο προσαρμοσμένο (δηλαδη στρομα :lol: :lol: :lol:) στις πραγματικες αναγκες (αναρτησεις, ντεποζιτο ελαφρωματα κλπ) και πολυ ορεξη και χρονο. Τα υπολοιπα.. έπονται [/B][/QUOTE]
Οι συγκεκριμένοι... ,είναι 2 Γάλλοι με ΚΤΜ 990, ξεκίνησαν περνώντας την Αφρική και μετά Νότια Αμερική -Αργεντινή και θα συνεχίσουν προς βορρά... στην αργεντινή ενσωματώθηκε και η κοπέλα... λεπτομέριες θα διαβάσω εν καιρό... έχω διαβάσει όλη την Αφρική και ήταν σούπερ...
Λεπτομέρια...;;;!!! τα παλικάρια είναι μηχανικοί... :lol: :rotflmao:
Παρόλα αυτά σοβαρές ζημιές δεν έπαθαν και εκαναν και το κέφι τους στους αμμόλοφους που τους στοίχισε ένα ραγισμένο αστράγαλο νομίζω... :sick:
Για το στρώμα δεν θα σχολιάσω... απλά δεν μου αρέσει... :wave2:
reinmeister
17/12/2010, 11:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
γιατί?
πολυ μεγαλυτερη ανθεκτικοτητα στις υψηλες θερμοκρασιες απο τον υγροψυκτο κι οπως ειπε και ο χαρης μικροτερες πιθανοτητες ζημιας απο πτωσεις...
me bad τοτε, δεν το παρακολουθω... το χα αφησει στην αρχη οταν τα ετοιμαζαν και δεν ηξερα ποτε εμφανιστηκε το γκομενακι... ε κτμ ειναι λεω, θα παω κατευθειαν στις βλαβες :lol: :lol: :lol: :lol: οι οποίες ολως τυχαίως ειναι και η προβλεπόμενες (καλό αυτο):lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ρε σεις, με scramblerάκι θα το έκανε κανείς σας ? :lol:
australian great escape blog (http://www.ourgreatescapeblog.com/blog.html)
Εύκολα.
Πολλά από τα αξεσουάρ(ια) :lol: που φοράει η Αφρικάνα μερικές σελίδες πίσω βρίσκονται εδώ... (http://www.ruggedroads.com/shop/catalog/search?shop_param=) :wave2:
edit: βάλτε στο search bar ''africa twin''...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Jo.Da.
road spirit έριξα μια ερώτηση (σχετική με μετατροπές και κόστος) στον τύπο που πόσταρε τις φωτογραφίες στο adv, ελπίζω να απαντήσει...:winka: :wave2:
εντιτ: κι ένα λινκ με πάρα πολλές φωτογραφίες... (http://stormforce8.smugmug.com/Motorcycles/Africa-Twin-Project-Morocco/8248665_UWvZF#1011254055_bKBzD) :wacko:
Ιδού η απάντηση:
I can't remember everything that's been done - but this is what I've come up with whilst looking at it for a couple of hours.
• 18” x 3.5” x 32 spoke Morad Rear Wheel
• 21” x 2.25” x 36 spoke Behr Front Wheel
• Acerbis Rally Pro Handguards
• All Balls Racing Fork Seals
• Brembo 2 pot front brake calipers with 300mm Brembo discs
• Brembo Front Master cylinder (soon to be changed for a Brembo 18 x 16 Radial Master Cylinder)
• Ceramic coated internal / external exhaust pipes
• Continental TKC80 - 150/70 R18 Rear Tyre
• Continental TKC80 - 90/90 R21 Front Tyre
• Custom 0.58Kg/mm fork springs from Slavens Racing
• Custom built low fuel warning LED for main tank
• Custom fibreglass coolant tank in R/H bashplate cover
• Custom GPS mount
• Custom machined steering stem
• Custom sensor mount for IMO speed sensor
• Custom steering stop
• Custom Dakar replica tan saddle leather tool bag
• Custom rear indicator mounts
• Extended side stand XR600
• Eyeshot Apollo LED indicators
• Goodridge front and rear stainless braided brake hoses
• Hard wired amplified GPS aerial
• KTM 990 ADV top and bottom Fork Yokes
• KTM Military folding mirrors
• Odyssey Extreme 8 Battery
• OEM centre bashplate powdercoated with threaded ARBs inserted
• OEM Honda heated grips
• Ohlins HO 645 Rear Suspension with 1096-34 spring
• Ohlins Shock cover
• Pivot Pegz
• Pro Taper Contour Pastrana FMX bars
• Pulse Racing Rebound Adjusters
• Rear Subframe modifications
• Relocated electrics (Fuse Box, CDI, REG/Rec, Relays, Rear Loom)
• Remote switched solenoid for front / rear fuel tanks
• Remus Revolution silencer with custom link pipe
• Riky Cross crashbars
• Pivoting Rox Risers for Fatbars
• Rugged Roads Boano 17l rear fuel tanks
• Rugged Roads Boano kevlar carbon exhaust header guard
• Rugged Roads Boano front aluminium subframe (modified)
• Rugged Roads Boano kevlar carbon air filter cover
• Rugged Roads Boano kevlar carbon bashplate side covers (modified) with toolbox
• Rugged Roads Boano kevlar carbon rally fairing
• Rugged Roads Boano kevlar carbon rear fender
• Rugged Roads Boano LED Brake/Tail lights
• Rugged Roads Boano R/H sidestand
• Rugged Roads Boano rear kevlar carbon body panel
• Rugged Roads Boano twin headlights converted to 50W HID
• Rugged Roads chain guard
• Rugged Roads exhaust link pipe guard
• Rugged Roads front engine guard
• Rugged Roads oil cooler guard
• Rugged Roads polycarbonate headlight guard
• Rugged Roads radiator guards
• Rugged Roads single seat rack
• Shock Sox for forks
• Stebel Magnum Horn
• Supersprox 45 rear sprocket
• Touratech FB Rallye 5 control switch
• Touratech GPS holder
• Touratech IMO 100R300
• Touratech RB-TT roadbook
• Touratech single seat
• Touratech sport control lamps
• Vista cruise control
• WP 48mm USD Forks – preload, rebound, compression adjustable.
• Zeta Fork Bleeders
How much did it cost?.............I have no idea, except that I now have a 2010 model Africa Twin XRV750 that is totally unique.
Ορίστε και το link (http://advrider.com/forums/showthread.php?t=4753&page=195)
:hypnotize :look: :hypnotize
:wave2:
Δηλαδή τελικά με μπουρούχα Africa? Ε θα κάτσω σπίτι καλύτερα! :D
idomeneas
10/01/2011, 17:15
το καλύτερο μηχανάκι όλων των εποχών...
είναι και το καλύτερο για να γυρίσεις το κόσμο...
http://www.youtube.com/watch?v=SLjnqkXNWJs
τέλος... :smokin:
Είπαμε να πάρω ένα KTM για travel around the world ε?
Πελαααατες μουυυ
:D
http://www.ride-the-world.net/wordpress/?lang=en
222373
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Είπαμε να πάρω ένα KTM για travel around the world ε?
Πελαααατες μουυυ
:D
http://www.ride-the-world.net/wordpress/?lang=en
Βρε Μαικ...αν αρχισουμε να βαζουμε φωτο απο ολα τα σπασμενα boxer και 800αρια θα γονατισει ο server!
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Βρε Μαικ...αν αρχισουμε να βαζουμε φωτο απο ολα τα σπασμενα boxer και 800αρια θα γονατισει ο server!
:lol: :lol:
Και το υποπλαίσιο απ' το gs 1150 στο Long Way Round νομίζω πως είχε σπάσει.
Υγ. πάρτε τενερε. :alien:
double post sorry. :cool:
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
:lol: :lol:
Και το υποπλαίσιο απ' το gs 1150 στο Long Way Round νομίζω πως είχε σπάσει.
Οπου ως λεγεται ειχαν 6 μηχανες για τρεις αναβατες και τις αλλαζαν according to failure....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.