View Full Version : Τρόμπα συμπλέκτη (πάνω) 990 Adv
Χθες, κι αφου υποχρεώθεικα σε κάμποσα φιλαράκια, παρελαβα απο Θεσσαλονίκη την τρόμπα κι απο Αθήνα το πιστονακι (#54802032000). Η τρόμπα εξ όψεως τουλάχιστον εξερετική δουλεια. Για το πιστονάκι τώρα μιας και το τοπικό κατάστημα της Κτμ μόνο να βοηθησει δεν ήθελε(απαράδεχτη συμπεριφορά) έστειλα ένα φιλαράλι στον Κεραμικό και του είπα κατα γράμμα: ζήτα του να σου βγαλει το πιστονάκι απο το 950 και το #54802032000 αν είναι ίδια σε μηκος (που ήταν) αγόρασετω και στείλτω μου. Αυριο το πρωί εχει μοντάρισμα.
Αποριες:
το προαναφερόμενο #54802032000 είναι πιστονάκι master cylinder φρένου της brembo, πείτε μου σας παρακαλώ ότι το γνωρίζατε αυτο και δεν υπάρχει πρόβλημα.
Γιατί ρε μάτια μου φρένου; και γιατί Βrembo; αφού Magura φοράμε! δεν ξέρω αν ταιριάζει η διάμετρος και αν τα λαστιχάκια θα είναι Ο.Κ. με το ορυκτέλαιο. Θα βάλεις ορυκτέλαιο να είναι συμβατό με τις τσιμούχες της δαγκάνας, ή υγρό φρένων να είναι συμβατό με τις τσιμούχες του master cylinder? Ανοίγεις καινούργιους δρόμους και παίρνεις το ρίσκο.
Γειά χαρά.
εμπλεξα τα μπουτια μου:cry:
Θα βάλεις ορυκτέλαιο να είναι συμβατό με τις τσιμούχες της δαγκάνας, ή υγρό φρένων να είναι συμβατό με τις τσιμούχες του master cylinder?
Αυτό θέλει προσοχή. Στην ακτινική που φόραγα επάνω, στο λεκανάκι του υγρού είχε το κλασικό λαστιχάκι που μπαίνει μέσα και στεγανοποιεί και όταν κλείσει με το καπάκι. Επειδή αυτό είχε σκιστεί και η μαγκούρα το πουλούσε μόνο μαζί με το λεκανάκι και πανάκριβα (παίζει να ήταν κανα 50άρι) βάλαμε ένα αντίστοιχου μεγέθους απο τρόμπα φρένου της μπρέμπο που φυσικά είχε σχεδιαστεί για να δουλεύει με υγρά φρένων. Το λάστιχο μετά απο λίγο καιρό μέσα στο λάδι του συμπλέκτη έγινε φυτίλια..
Εννοείτε παιδια δεν θα το δοκιμάσω καν. Εκανα μαλακια και το βιαστηκα και πείρα λάθος πιστονάκι. Για να μην την κανω ακομα πιο μεγαλη την μαλακια θα δωσω ενα 30αρι ακομα αρκεί να γίνει σωστα. Απλα δεν μπορω να βγάλω ακρη με την μαμα ΚΤΜ εχω σημερα απο το πρωί παιρνω στο ''500'' και κατάφερα να μου το σηκώσουν μια μόνο φόρα.
Από το κωδικό αυτο φίλε gefr #0722027 βρήκα στο ebay τα παρακάτω:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.Xmagura+%230722027+&_nkw=magura+%230722027+&_sacat=0&_from=R40
Αλλά δεν λένε μηκος (το μαμα στα 10.5mm εχει μηκος 4cm),εστείλα μαιλ και περιμένω απάντηση.
Με το παιδι απο το 500 όταν κατάφερα να βγάλω γραμμη μου είπε πως πρέπει να ξέρει ποιο μηχανακι το φοράει για να το ψάξει.
Του είπα το:
exc 450 του 04
exc250 του 04
και κάμποσα αλλα, καθαρα και μόνο διότι στην λήστα του ebay αυτα βγάζει και φένετε σαν να είναι το ίδιο. Μετα απο καμια ώρα που με πηρε μου είπε πως το έχει και κανει 33 ευρο. Του λέω μπορείς να μου πεις το part number μου λεει οχι δεν το εχω μπροστα μου (είναι αλλου ο Η/Υ και αλλου το τηλ που σηκώνει) ξανα πάρε δεν απαντάει κανεις. Του λέω μπορείς να μου πεις το μήκος το (με ένα χάρα ρε αδερφε στο περιπου) μου λεει όχι είναι συσκευασμένα ήδη και δεν μπόρώ να το ανοιξω...:cry: και συνεχίζει και μου λέει ότι είναι ήδη μεσα σε σακουλάκι συσκευασμενο ΑΠΟ ΤΗΝ BREMBO :cry::cry::cry: διπλό εγκεφαλικό ...
ποιά brembo ρε αγόρι μου του λέω της magura λέμε ... εεε λεει δεν το έχω μπροστα παρε ξανά μετα... όσο του μιλήσατε εσείς άλλο τόσο του ξαναμιλησα κι εγω...
Περιμένω τωρα σε λίγο να παει ένα φιλαρακι απο εκεί να του πώ τι ακριβώς να κοιταξει και να δουμε τι θα κάνουμε. Ελπίζω τουλάχιστον το ωράριο που λενε στον τηλεφωνητη να ισχύει.
Αν κάποιος έχει βγάλει καμιά άκρη μέχρι τότε ας την πεί.
Ευχαριστώ.
indianos950
16/12/2013, 17:06
Gefr εσυ που εισαι μέγιστος επιστημων δεν κανείς ενα πακέτο (χιτωνιο- μηχανουργιο-εμβολακι- κόπος δικός σου) και να σου στέλνουμε τρόμπες συμπλέκτη να τις επισκευαζεις;;;
αυτο πήρε το φιλαρακι απο κτμ το περιμένω αυριο
Σε 9,0χιλ βρήκα το #0722027 στα νούμερα της Magura. Στον κατάλογο ανταλλακτικών της ΚΤΜ, στα ξερά βρήκα πιό συχνό το #54802032000. Δεν λέει διάμετρο, αλλά το κουτάκι του ανταλλακτικού έλεγε. Για σιγουριά πάρε και το μανήσιο στο χέρι, γιατί θυμάμαι οτι κάποιο ήταν πολύ μακρύτερο (και με μεγαλύτερη τιμή). Αυτό μπορεί να επιρρεάσει το σημείο που χρειάζονται οι τρύπες, οπότε ας μην επιρεάζουμε πράγματα που δεν καταλαβαίνουμε. Εγώ πήρα το φθηνότερο με διάμετρο 9,0χιλ. Πρέπει να είναι αυτό; #54802032000
Θα περάσω αύριο να πάρω το νούμερο να δούμε τί γίνεται. Σαν καλό μου φαίνεται.
Γειά χαρά
Λοιπόν πέρασα από το Μακίνα και μου έδειξε το ανταλλακτικό #50302032000 και ο άλλος κωδικός είναι 0722052, στα 9 χιλ. και στα 34€, και οι τσιμουχες στο ίδιο περίπου σημείο όπως το μανήσιο. Αυτό παίζει ρόλο στο πού θα είναι οι τρυπίτσες στο δοχείο των υγρών. Δές και το δικό σου σε σύγκριση με το μανήσιο να ταιριάζουν περίπου οι θέσεις των τσιμουχών. Προσοχή στην τοποθέτηση μην κόψεις τις τσιμούχες. Άν το χιτώνιο είναι πολύ κοφτερό στην άκρη, γλύκανέ του λίγο την γωνία.
Αυτά
Λάθος, διορθώνω το ανταλλακτικό με διάμετρο 9,0χιλ είναι το: ΚΤΜ#59002032100
τρελέ μου με απογοητεύεις
305888
pn #50302032000
και το λινκ απο τι μακινα
http://makinaparts.com/ktm/1774-50302032000-repair-kit-piston-10-5mm-ktm-adventure-990-supermoto-990-lc4-640-smc-690-enduro-690-duke-emvolaki-antlias-symplekti-.html
όπως μπορείτε να δείτε κι απο τι λινκ είναι το 10.5mm
Κάτι ενδιαφέρον το οποίο ανακάλυψα προ ολίγου είναι πώς στο λαθος πιστονάκι το οποίο πήρα από την ΚΤΜ μάρκας Brembo η απόδειξη αναγράφη
σετ επισκευής τρόμπας συμπλέκτη Brembo305925
και το ίδιο και απο makina
http://makinaparts.com/ktm/1771-54802032000-repair-kit-piston-ktm-exc-300-exc-530-clutch-pump-brembo-sxf-350-sxf-250-antlia-simplekth-emvolaki-embolo.html
Οι οδηγίες που εμπαιριεχονται αναφέρονται ξεκάθαρα σε master cylinder φρένου της brembo305937
Καλά τέτοια στραβομάρα!!! και μου το έφερε στο χέρι και έγραψα τα νούμερα... Θα ορκιζόμουνα οτι είδα και το 9.0mm και μάλιστα και δύο φορές...
Μερικά ξερά φοράνε συμπλέκτη Brembo και χρησιμοποιούν υγρά (φρένων) DOT
Νομίζω πως αυτό είναι το ζητούμενο
305951
και φοριέται στα μοντέλα:
250 SX-F
450 SX
450 XC-G Racing
450 SXS
400 EXC-G Racing
450 SMR
450 EXC Racing από όπου πήρα τη φωτό
αυτο είδα κι εγω φιλαράκι. Η makina πουλάει το ανωτερο πιστονάκι της brembo για τα:
Εφαρμογή : EXC-250 '06-'11
EXC-300 '06-'11
EXC-F 250 '06-'11
EXC-400 Racing 4T '09-'11
EXC-450 Racing 4T '08-'11
EXC-530 Racing 4T '08-'11
SX-250 '07-'11
SX-F 250 '07-'11
SX-F 350 '11
αραγε αυτά τι slave cylinder φορανε;
Ετσι για την ιστορια παντως εγώ σημερα εβαλα αυτο που μολις εδειξες Γιώργος. Εξερετική αίσθηση δεν θελώ να λέω πολλά να μην το ματιάσω:D:D:D
Ισως να επιχειρήσω να κάνω καμια πατεντούλα με τον ρεγουλαδόρο ρύθμισεις, ουτοσώστε να κάνει λίγο μεγαλήτερη διαδρομη το πιστονάκι. Μου αρέσει να δουλευω τον συμπλεκτη με τα δυο δάχτυλα και τα 2 που μενουν στο grip ''ψηλο'' εμποδίζου την μανετα να φτάσει στο σημειο που είναι τέρμα smooth οι αλλαγες μου. ''είδομεν''...
Τα παραπάνω τα έψαξα με το εξής κριτήριο: στην εικόνα του microfische ( 250SX-F) έχει πλάϊ τους ένα μπουκαλάκι hydraulic oil και όχι το μπουκάλι που γράφει Brake Fluid 1/4 litre (300XC), βλέπε
http://www.munnracing.com/index.html
το μόνο που μένει είναι να το δούμε και σε σύγκριση με το μαμά.
Γειά χαρά.
Gefr εσυ που εισαι μέγιστος επιστημων δεν κανείς ενα πακέτο (χιτωνιο- μηχανουργιο-εμβολακι- κόπος δικός σου) και να σου στέλνουμε τρόμπες συμπλέκτη να τις επισκευαζεις;;;
Για εκεί πάμε. 30€ ο μάστορας και 5€ αποστολή με ΚΤΕΛ και 35€ το πιστονάκι και 15€ για την πάρτη μου = 85€ η διαφορά είναι στον ελαφρύτερο λεβιέ και στον ανθεκτικότερο συμπλέκτη.
Αυτά.
αυτο είδα κι εγω φιλαράκι. Η makina πουλάει το ανωτερο πιστονάκι της brembo για τα:
Εφαρμογή : EXC-250 '06-'11
EXC-300 '06-'11
EXC-F 250 '06-'11
EXC-400 Racing 4T '09-'11
EXC-450 Racing 4T '08-'11
EXC-530 Racing 4T '08-'11
SX-250 '07-'11
SX-F 250 '07-'11
SX-F 350 '11
αραγε αυτά τι slave cylinder φορανε;
το ανωτέρω πιστονάκι 5902032100 δεν είναι της Brembo. Στους καταλόγους του ΜΑΚΙΝΑ είναι λίγο μπερδεμένα τα πράγματα και δείχνει και πιστονάκια Brembo και άλλα σε ένα μηχανάκι.
το ανωτέρω πιστονάκι 5902032100 δεν είναι της Brembo. Στους καταλόγους του ΜΑΚΙΝΑ είναι λίγο μπερδεμένα τα πράγματα και δείχνει και πιστονάκια Brembo και άλλα σε ένα μηχανάκι.
Οταν μίλησα για πιστονακι της Brembo αναφερομουνα στο 54802032000 το οποιο ,οπως αναφερα παραπανω, αγορασα στην αρχη απο λάθος.
martinacos
17/01/2014, 21:47
Μετά από ένα τρίωρο στο γκαράζ παλεύοντας με τον συμπλέκτη και τα υγρά της μαγκούρας ανέβηκα στο σπίτι άπραγος...Το πρόβλημα ήταν στο ότι ήταν κούφιος σχεδόν μέχρι το τέρμα του. Άνοιξα το κάτω τρομπάκι και άλλαξα την εσωτερική φλάντζα γιατί την είδα ότι έχανε υγρά. Τώρα δεν χάνει.Αφου 'έβαλα τα υγρά με την συριγγα (και αφού τα μισά τα πέταξε απο πάνω γιατί άργησα να το πάρω χαμπάρι),είδα οτι ήτανε σχεδόν κούφιος πάλι,άρχισα τις εξαερώσεις αλλά τίποτα...Τι λέτε?Είναι το πάνω αξονάκι η μήπως είναι ο εσωτερικός άξονας μέσα από την κάτω τρόμπα?
Μετά από ένα τρίωρο στο γκαράζ παλεύοντας με τον συμπλέκτη και τα υγρά της μαγκούρας ανέβηκα στο σπίτι άπραγος...Το πρόβλημα ήταν στο ότι ήταν κούφιος σχεδόν μέχρι το τέρμα του. Άνοιξα το κάτω τρομπάκι και άλλαξα την εσωτερική φλάντζα γιατί την είδα ότι έχανε υγρά. Τώρα δεν χάνει. Αφου έβαλα τα υγρά με την συριγγα (και αφού τα μισά τα πέταξε απο πάνω γιατί άργησα να το πάρω χαμπάρι),είδα οτι ήτανε σχεδόν κούφιος πάλι εννοείς άδειος από υγρά;, άρχισα τις εξαερώσεις αλλά τίποτα...Τι λέτε?Είναι το πάνω αξονάκι εννοείς την επάνω τρόμπα; η μήπως είναι ο εσωτερικός άξονας μέσα από την κάτω τρόμπα? το αξονάκι κάτω δεν έχει να κάνει με τα υγρά του συμπλέκτη. Κρατάει τα λίγα λάδια της μηχανής που φτάνουν ώς εκεί.
Άν η επάνω τρόμπα συμπλέκτη έχασε τα υγρά μπορεί να δουλεύει χωρίς αντίσταση, αν αυτό εννοείς με το κούφιος. Τώρα εφόσον γέμισες υγρά, θα πρέπει να εξαερωθεί το κύκλωμα και η επάνω τρόμπα. Η διαρροή στην επάνω τρόμπα θα φανεί επειδή θα είναι όλα μούσκεμα στην περιοχή του λεβιέ. Επίσης θα αδειάσει το δοχείο των υγρών. Η επάνω τρόμπα εξαερώνεται με δούλεμα έχοντας ανοιχτό το δοχείο υγρών και συμπληρώνοντας αν χρειάζεται για να μην δουλεύει άδειο.
Καλή τύχη.
martinacos
18/01/2014, 13:32
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση,έκανα την εξαέρωση αλλα τίποτα,δεν ανεβάζει πίεση η μανέτα,λεω να του βάλω υγρό απο υδραυλικό συμπλέκτη οπως είδα και στο advrider.Λένε οτι δουλέυει μια χαρά
Το υγρό του υδραυλικού συμπλέκτη αυτοκινήτων, είναι συνήθως 7,5wt και πέφτει χοντρό για εμάς. Εγώ χρησιμοποιώ υγρά ανάρτησης 2,5wt και είναι μιά χαρά. Αλλά αυτά δεν έχουν να κάνουν με το ότι δεν έχεις αντίσταση στη μανέτα. Απλά το ψιλότερο υγρό κάνει πιό ελαφριά τη λειτουργία. Νομίζω οτι θα πρέπει να επιμείνεις απλά πιό πολύ στην εξαέρωση. Ενδεχομένως να βρείς και κάποιον πιό έμπειρο να σου δώσει ένα χεράκι.
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση,έκανα την εξαέρωση αλλα τίποτα,δεν ανεβάζει πίεση η μανέτα,λεω να του βάλω υγρό απο υδραυλικό συμπλέκτη οπως είδα και στο advrider.Λένε οτι δουλέυει μια χαρά
(δεδομένου οτι τα έχεις κουμπώσει σωστα)
πόσο χρόνο σου πήρε να ξελασκάρεις τη 13άρα της εξαέρωσης να προσθέτεις, να σφίγγεις, να συμπλεκτάρεις και ξανα -μανα?
ρωτάω, γιατι η διαδικασία αυτή παίρνει καμπόση ώρα ώστε να βγάλεις πλήρως τον αέρα απο μέσα, δεδομένου οτι δεν σου έχει πάρει αέρα σε κάποια απο τις φορές πλήρωσης υγρού κατα την διαδικασία.
πέρα απο αυτό, εμένα δε μ'αρεσει που δεν έχει καθόλου αντίσταση παρά την οποιαδήποτε διαδικασία. και σωστα να μην το έκανες κάποιας μορφής αντίσταση θα την είχες. αποκλείω την πάνω τρόμπα. τα κουμπώσαμε όλα σωστά?
martinacos
18/01/2014, 21:35
Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον.Πήρα της AVIN το dexron 3,η διαδικασία κράτησε πάνω απο ώρα και ειναι ολα κουμπομένα σωστά,υπήρχε λίγο πίεση στην αρχή της διαδικασίας αλλα μετά απο 45 περίπου λεπτά εβγαλα την κάτω τρομπα για να τσεκάρω αν χάνει και με την ευκαιρία την έσπρωξα να βγάλει και απο εκει αέρα προς τα πάνω...πηγε να καλυτερεύσει και σε κάποια φάση έστρωσε.Υστερα απο λίγο ητανε αέρας,μέχρι που κουράστηκα και σχεδόν έμεινα απο υγρά ( magura75 ml) πήγα πήρα σήμερα AVIN και αύριο λογικά θα ξαναπροσπαθησω. Ευχαριστώ και παλι.
martinacos
19/01/2014, 17:28
Επανέρχομαι κουρασμένος...έκανα απανωτές εξαερώσεις αλλά τίποτα.Ανοίγοντας το πάνω τρομπάκι θέλω να ρωτήσω αν η κανονική του θέση ειναι εκει,η στο δικό μου ειναι λίγο πιο μέσα απο οσο πρέπει και δεν πρεσάρει τόσο όσο πρέπει?307904 ρωτάω γιατί είδα οτι τραβιέται πιο εξω307905
bros400pgm
19/01/2014, 17:41
χωρις να γνωριζω την μαγκουρα, στις brembo πεταγετε εξω γιατι εχει ενα ελατηριο
martinacos
19/01/2014, 18:36
Έτσι πιστεύω και εγώ γιατί μέσα έχει ελατήριο και το δικό μου,το είδα σαν ανταλλακτικό στο ιντερνετ
Σχετικά με τα υγρά που τα τελειώνεις... αν βάλεις ένα σωληνάκι εφαρμοστό από την εξαέρωση του συμπλέκτη μέχρι το δοχείο, μπορείς να ανακυκλώνεις τα υγρά ωστε να μην τα πετάς και σου τελειώνουν συνέχεια.
Σχετικά με το ελατήριο, το δικό σου έχει ή δεν έχει; αν το σπρώξεις μέσα βαθειά θα μείνει εκεί ή θα έρθει πίσω; έστω λίγο που να δείχνει την ύπαρξη του ελατηρίου; Ένα μικρό μέρος της αντίστασης είναι το ελατήριο, αλλά επίσης αυτό είναι που ρουφάει και τα υγρά μέσα στο κυλινδράκι.
martinacos
19/01/2014, 19:54
Σήμερα έβαλα τα avin όποτε δεν με πολυενοχλεί γιατί ειναι πολύ πιο φθηνά,πάντως ειναι έξυπνη λύση.Το πιστονακι φαίνεται οτι δεν έχει μέσα ελατήριο,δεν εχει επαναφορά,γνωρίζουμε αν η σωστή του θέση είναι εκεί η πρέπει να μένει λίγο πιο έξω για να πρεσάρει λίγο πιο πολύ υγρό?
Όχι αλλά δεν είναι το λίγο παραπάνω υγρό το σημαντικότερο. Είναι η θέση που παίρνει η τσιμούχα του πιστονιού σε σχέση με τις τρυπίτσες στο δοχείο. Άν δεν έχεις ελατήριο, δεν μπορεί να δουλέψει το σύστημα. Σου έφυγε ή το ξέχασες;... ή έσπασε αν και δεν έχω ακούσει να συμβαίνει.
αλλά πάλι σα να έχεις δίκαιο, γιατί να μένει σε αυτή τη θέση; μήπως γιατί δεν έχει ελατήριο; αλλά και έως εκεί γιατί έρχεται; κάτι το πιέζει;;
martinacos
19/01/2014, 20:06
Δεν μπόρεσα να το ανοίξω σήμερα γιατί δεν κατάφερα να ξεκουμπώσω την ασφάλεια μπροστά του,λογικά αύριο .Πάνω απο την τρυπίτσα του δοχείου δεν μπορείς να δεις κάτι,γιαυτό ρωτάω αν είναι η σωστή του θέση εκεί η πρέπει να είναι λίγο πιο έξω.
martinacos
19/01/2014, 20:34
κάποιες φώτο από το όλο πρότζεκτ...το σημείο στο οποίο αρχίζει και πιάνει η μανετα 307934 το κάτω τρομπακι 307936
martinacos
21/01/2014, 17:19
Επανέρχομαι με νεότερα...έτσι βγήκε απο την μανέτα το πιστονάκι 308132308131308133 'όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες το ελατήριο ειναι κομμάτια , πρέπει να βρώ λογικά ίδιο και να ξαναβάλω να το δοκιμάσω,τι λέτε?Ήταν ο ''ένοχος''?
bros400pgm
21/01/2014, 17:26
Φυσικα :D
Πολύ πρωτότυπο δεν πίστευα ότι μπορεί να συμβεί αυτό! Φοβάμαι ότι πας για
resleeving. Το ελατήριο θα έχει πιθανότατα χαράξει το κυλινδράκΙ εσωτερικά.
martinacos
21/01/2014, 18:06
Ακόμα και να το έχει χαράξει δεν νομίζω να είναι ιδιαίτερο πρόβλημα γιατί το ελατήριο ειναι απο την μεριά που φεύγουν τα υγρά προς το σωληνάκι υψηλής , δεν είδα διαρροή προς την μανέτα
Άν είναι έτσι, δοκίμασέ το. Δε χάνεις τίποτα. Ελατήριο έχουν περισσευούμενο όσοι έχουν κάνει resleeving (και εγώ έχω αλλά Θεσσαλονίκη). Είναι και δυνατούτσικο ελατήριο.
martinacos
22/01/2014, 00:21
Θα προσπαθήσω να βρώ κάτι αντίστοιχο γιατί αποκλείεται να βρώ το ιδιο εδώ,δεν γνωρίζω κάποιον να έχει περισσευουμενο...
Θα προσπαθήσω να βρώ κάτι αντίστοιχο γιατί αποκλείεται να βρώ το ιδιο εδώ,δεν γνωρίζω κάποιον να έχει περισσευουμενο...
Θα δώ το απόγευμα σπίτι μήπως μου έχει ξεμείνει κ θα σου πω :)
martinacos
22/01/2014, 13:53
Ευχαριστώ μαρινερ.Βρήκα και ένα που ταιριάζει σε μέγεθος αλλα είναι λίγο πιο σκληρό,τι λέτε?Να το δοκιμάσω?
Απάνω του. Αν σου κάνει δουλειά, όταν βρεθώ Θεσσαλονίκη, σου στέλνω αυτό που έχω, από εβδομάδα.
Γειά χαρά
okourkoulos
11/02/2014, 09:51
Σειρά μου ΠΑΛΙ!
Παρατήρησα σήμερα που δεν έβαλα γάντια να έχει δακρύσει η πάνω τρόμπα! ΠΑΛΙ!
Τη σκούπισα και αναμένω σε μερικές ώρες τι θα έχει κάνει.
Απ'ότι μου είπαν αν δακρύσει δε μπορεί παρά να χρειάζεται νέα τρόμπα. Εσείς τι λέτε?
Ελπίζω να μην είναι για αλλαγή ΠΑΛΙ για τρίτη φορά.
Και αν είναι, μη τολμήσουν να μου πουν να τη πληρώσω (που θα μου πουν).
martinacos
11/02/2014, 14:02
Mήπως έχει εσωτερικά κάποιο πρόβλημα η μανέτα?Εγώ είμαι σε φάση αναμονής,έχω παραγγείλει viton o ring για την κάτω τρόμπα και τελικά για την πάνω πήρα ολο το σετάκι με καινούργιο ελατηριο και θα αφήσω για ώρα ανάγκης το αλλο.Δοκίμασα με απλο oring τα υγρα της avin που προτείναν στο advrider για να μην πάρω magura αλλά για να πατήσεις τον συμπλέκτη πρέπει να είσαι μασίστας...
okourkoulos
11/02/2014, 14:57
Μπορεί, δηλαδή, να χάνει απλά υγρά από κάποιο o-ring ή τσιμουχάκι?
Μπορώ να βάλω από κάποιο άλλο μοντέλο?
Κάποια Universal ίσως?
Βρήκα στο ebay διάφορες. Όχι κάποια μάρκα, αλλά υποστηρίζουν ότι είναι Universal.
Τι κάνει κάποια αντλία να μπαίνει εδώ κι όχι κάπου αλλού? Η διατομή του εμβόλου?
Να ξέρω, να ψάξω συγκεκριμμένα.
martinacos
11/02/2014, 15:05
Μπορεί, δηλαδή, να χάνει απλά υγρά από κάποιο o-ring ή τσιμουχάκι?
Μπορώ να βάλω από κάποιο άλλο μοντέλο?
Κάποια Universal ίσως?
Βρήκα στο ebay διάφορες. Όχι κάποια μάρκα, αλλά υποστηρίζουν ότι είναι Universal.
Τι κάνει κάποια αντλία να μπαίνει εδώ κι όχι κάπου αλλού? Η διατομή του εμβόλου?
Να ξέρω, να ψάξω συγκεκριμμένα.
Αναφέρομαι στην δικιά μου περίπτωση,το oring για το οποίο μιλάω ειναι για την κάτω τρόμπα
Μπορεί, δηλαδή, να χάνει απλά υγρά από κάποιο o-ring ή τσιμουχάκι?
Ναί χάνει απλά υγρά από κάποιο τσιμουχάκι. Αλλά αυτή είναι όλη η λειτουργία της αντλίας. Να στεγανώνει σωστά και να μην χάνει. Αφού χάνει έχει πρόβλημα. Και αφού σου χάνει ΠΑΛΙ υποθέτω οτι έχεις δοκιμάσει επανηλημένα να βάλεις καινούργιο πιστονάκι και δεν σου δούλεψε. Άρα έχεις πρόβλημα στο κυλινδράκι και όσα πιστονάκια με καινούργιες τσιμούχες και να βάλεις θα χαλάσουν οι τσιμούχες και θα χάσουν.
Νομίζω οτι θέλεις είτε αλλαγή, είτε χιτώνιο.
Τα σημεία που θα κάνουν μία αντλία να ταιριάζει είναι:
Να ταιριάζει στη διάμετρο του τιμονιού, με όλους τους διακόπτες και τη βάση καθρέπτη που θα μπεί μάλλον χωριστή.
Να βιδώνει σωστά και να στεγανώνει στο σωληνάκι υγρών. Είχα βρεί και εγώ κάποιες στο ebay αλλά τελικά κατέληξα σε χιτώνιο και το προτείνω.
Γειά χαρά.
okourkoulos
11/02/2014, 17:51
Το ότι έχω πρόβλημα πάλι σημαίνει πως έχω αλλάξει άλλες δύο αντλίες πάνω και πάω φέτος και για τη κάτω!
Τ'ότι ζορίζουν οι aftermarket κάτω τις πάνω έχει λογική?
Δυστχώς δε ξέρω κάποιον να κάνω αυτή τη δουλειά (χιτώνιο) και ο χρόνος μου είναι απείρως περιορισμένος με το παιδί πια.
Θα ψάξω και θα ρωτήσω να βρω κάποιον εδώ στην Αθήνα.
Προς το παρόν δε βλέπω άλλη διαρροή.
Ή είναι μικρή, ή απλά δε φαίνεται ακόμα πολύ.
Να ήταν κάτι απλά τυχαίο, υπάρχει περίπτωση?
Ξέρω, στρουθοκαμηλίζω, αλλά, αν θυμάμαι καλά έχω ξαναδει διαρροή που δεν ήταν τελικά κάτι και σταμάτησε. Μπορεί να κάνω και λάθος!
Ίσως επειδή χτες βράδυ την άφησα για πρώτη φορά στο πλαϊνό σταντ κι όχι στο κεντρικό.
Λέω παλαβομάρες μάλλον! Ο πνιγμένος απ'τα μαλλιά του πιάνεται.
Από Duke 690 λέτε να ταιριάζει?
Το ότι έχω πρόβλημα πάλι σημαίνει πως έχω αλλάξει άλλες δύο αντλίες πάνω και πάω φέτος και για τη κάτω! Εξήγησέ μας τι εννοείς οτι έχεις αλλάξει δύο αντλίες; Ολόκληρες ή το πιστονάκι;
Τ'ότι ζορίζουν οι aftermarket κάτω τις πάνω έχει λογική?Νομίζω οτι έχει γιατί η Oberon π.χ. έχει μικρότερη επιφάνεια στο πιστονάκι της επειδή έχει μεγαλύτερη διάμετρο το κεντρικό εξόγκωμα με την μπίλια.
Από Duke 690 λέτε να ταιριάζει?Μιλάς για όλη την αντλία ή για το πιστονάκι; Εγώ δεν γνωρίζω αλλά άν κάνει, είναι φθηνότερη;
okourkoulos
11/02/2014, 22:38
Άλλαξα δύο ολόκληρες με εγγύηση.
Από Duke δε πρέπει να ταιριάζει ολη η αντλία.
Νομίζω μόνο από 1190.
Ταιριάζει..την έχει βάλει φίλος σε 950..απλά αν δεν κάνω λάθος μου έχει πει ότι έχει πιο σκληρή αίσθηση απο τον μαμα
Tαιριάζει απο SuperDuke η ακτινική, την φορούσα αρκετό καιρό πρίν κάνω reslieve στην μαμά. Θέλει μόνο ένα ανταπτοράκι για το σωληνάκι και ναί γίνεται λίγο πιο σκληρή αλλα άν δεν έχεις τενοντίτιδα κ κάνεις χώμα δεν υπάρχει πρόβλημα.
okourkoulos
12/02/2014, 09:03
Κόστος, όμως?
Κανα 350-500?
Οπτικό απότέλεσμα είναι λίγο κάπως!
Θa προτιμήσω το resleeving
Τορναδόρο στην Αθήνα είχα βρεί τον Γιασίν, Κωσταντινουπόλεως, λίγο κάτω από το Γκάζι μία κίτρινη πινακίδα. Ιορδανός, θέλει λίγο υπομονή να συννενοηθείς, ίσως μπορεί να κάνει τη δουλειά. Την εσωτερική λείανση την κάνει ο δικός μου με "Αλεζουάρ" ένα εργαλείο σαν μακρύ τρυπάνι, ελαφρά κώνικο. Η εξωτερική διάμετρος γίνεται στα 12χιλ, και το κυλινδράκι ανοίγεται επίσης στα 12χιλ. Προσοχή στις τρύπες από την μεριά του δοχείου υγρών.
okourkoulos
12/02/2014, 10:04
Τορναδόρο ξέρω, και καλό μάλιστα (λένε).
Απλά, δε θα μπορέσω να συνεννοηθώ, αφού δεν έχω πείρα σε τέτοιες δουλειές.
Μηχανολόγος είμαι, έχω πιάσει κι έχω δουλέψει τόρνο και άλλες εργαλειομηχανές, αλλά ...... πριν 15 χρόνια!
Άσε που δε θα καταλάβω τη ποιότητα του αποτελέσματος.
Χρειάζομαι φροντιστήριο!
EDIT:
Από RC8 βρήκα φίλο που μου τη δίνει.
Τι μοντα πρέπει να κάνω με τη χούφτα?
Στα ίδια λεφτά με τη resleeved είναι, τι να κάνω, έχω πέσει σε δίλημμα!
EDIT 2:
Δε ξέρω αν έχει ξαναγραφεί, αλλά βλέποντας σε παλιότερα post, είδα ότι ούτε το service manual της ΚΤΜ προτείνει Magura Blood.
Λέει για SAE 10 Biodegradeable Hydraulic Oil. Και σαν παράδειγμα δίνει: Motorex Kupplungs-fluid 75.
Εμάς γιατί μας βάζουν το καυστικό Magura Blood? Άλλαξε η σύμβαση, ή η οδηγία?
johnvlms
12/02/2014, 16:07
μολις παρελαβα και τοποθετησα την ανω τρομπα σημερα μετα απο resleeving που εγινε κατοπιν φροντιδας γνωστου πολυμηχανου μελους !! :D
δεν ξερω αν θα αντεξει το ιδιο οσο θα αντεχε μια καινουργια oem (δηλαδη περιπου 12 μηνες μεσο ορο - για εμενα μιλαω παντα-) αν και λογικα θα πρεπει..
αλλα.. σε αισθηση και σκληροτητα δεν εχει απολυτως καμια σχεση με την εργοστασιακη. αλλαζεις ταχυτητα κυριολεκτικα με το δακτυλο :lol:
gefr σ' ευχαριστω και παλι :beer:
αλλαζεις ταχυτητα κυριολεκτικα με το δακτυλο :lol:
gefr σ' ευχαριστω και παλι :beer:
Γιά πές τί υγρά έβαλες;
Από RC8 βρήκα φίλο που μου τη δίνει.
Τι μοντα πρέπει να κάνω με τη χούφτα?
Στα ίδια λεφτά με τη resleeved είναι, τι να κάνω, έχω πέσει σε δίλημμα!
Γιά πές τι γίνεται με την τρόμπα του RC8;
Είναι ακτινική και μοιάζει πολύ με του δούκα.
Θα την ταιριάξεις;
johnvlms
13/02/2014, 08:55
Γιά πές τί υγρά έβαλες;
ohlins 2.5wt οπως μου ειπες :wave2:
okourkoulos
13/02/2014, 08:57
Το πρόβλημά μου δεν είναι αν θα τη ταιριάξω, θα τη προσαρμόσω σίγουρα κάπως, αλλά το αποτέλεσμα που θα έχω αν θα είναι πιο καλό απ'αυτό που θα έχω αν θα κάνω resleeving.
Σίγουρα οπτικά (χούφτα) και πρακτικά (σκληρή) δεν είναι ότι καλύτερο, αλλά στο θέμα αξιοπιστίας δε ξέρω τι παίζει.
Χρειάζομαι, επίσης και αντάπτορα/συστολή για να ταιριάξει το υπάρχον σωληνάκι και μια τιμή που άκουσα (40 Ευρώ) είναι εξωφρενική για ένα τέτοιο εξάρτημα.
Κλίνω προς τη δικιά σου λύση, πάντως Gefr.
Περιμένω όχημα να κυκλοφορώ πριν να συνεχίσω στις διαδικασίες. Επίσης περιμένω και την Oberon απο Αγγλία για να τις βάλω μαζί.
Μετά, να βάλω υγρά πηρουνιού, ή τα Motorex που λέει η ΚΤΜ? Για τα Magura Blood ούτε λόγος, πια!
Εγώ πάντως στο 690 μου έχω βάλει εδώ και κανά χρόνο τα Motorex και δεν έχω κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής.
Τα Motorex τι wt ιξώδες έχουν;
okourkoulos
Για χαροκαμμένους σάν και ελόγου σου, προτείνω λύση έξτρα σούπερ ντούπερ, με τοποθέτηση μικρών ρουλεμάν στις αρθρώσεις του λεβιέ για να αποφεύγεται η δημιουργία τζόγου και οι παράπλευρες δυνάμεις. Το όλο εγχείρημα θα πάει κανένα 30άρι ακόμα αλλά από αξιοπιστία θα πρέπει να πλησιάσει το δικό μου, που χωρίς χιτώνιο έφτασε τα 140χιλ χλμ.
309671
309672
309680
Εγώ πάντως στο 690 μου έχω βάλει εδώ και κανά χρόνο τα Motorex και δεν έχω κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής.
okourkoulos
13/02/2014, 10:42
SAE 10 υποτίθεται ότι είναι.
Έχω μπερδευτεί λίγο με το Mineral!
Λέει όχι, αλλά προτείνει αυτό που είναι!
EDIT:
Μετά από αρκετό ψάξιμο, θα συμφωνήσω (και πάλι) με το Gefr για τη χρήση πηρουνόλαδου!
okourkoulos
13/02/2014, 10:49
Mήπως έχει εσωτερικά κάποιο πρόβλημα η μανέτα?Εγώ είμαι σε φάση αναμονής,έχω παραγγείλει viton o ring για την κάτω τρόμπα και τελικά για την πάνω πήρα ολο το σετάκι με καινούργιο ελατηριο και θα αφήσω για ώρα ανάγκης το αλλο.Δοκίμασα με απλο oring τα υγρα της avin που προτείναν στο advrider για να μην πάρω magura αλλά για να πατήσεις τον συμπλέκτη πρέπει να είσαι μασίστας...
Για την κάτω, να πάρω viton? Δώσε link, please!
Τι πρόβλημα μπορεί να έχει η μανέτα εσωτερικά?
Αν χάνει λόγω μη στεγανότητας, αλλάζω ότι έχει φθαρεί και αυτό ήταν, σωστά?
Να τσεκάρω και αν το κυλινδράκι μέσα έχει φαγωθεί και αργότερα κάνω κι ένα resleeving για να είμαι και σίγουρος.
martinacos
15/02/2014, 16:07
Σορυ που άργησα,εγώ παράγγειλα viton για το εσωτερικό της κάτω τρόμπας απο μαγαζί στα Γιάννενα αφού πήρα μαζί μου το μανίσιο για να δει τις διαστάσεις του,το εξωτερικό που πιάνει πάνω στην μαύρη βάση δεν γνωρίζω απο τι υλικό είναι γιατί δεν χρειαστηκε να το αλλάξω ποτέ,λογικά viton πρέπει να είναι γιατί εκεί που βρίσκεται ανεβαίνουν θερμοκρασίες αρκετά υψηλές .
Για την πάνω δεν ξέρω τι να σου πώ,υποψιάζομαι ότι χρειάζεται resleeving ,ας απαντήσει κάποιος που να είναι σίγουρος για να μην ξοδεύεσαι τζάμπα...
okourkoulos
20/02/2014, 14:17
Κατάφερα και πήγα στο μάστορα σήμερα.
Με το που άνοιξα το καπάκι των υγρών, ακούω ένα "τσαφ" και πετάξαν υγρά στη χούφτα, τη μανέτα και το δοχείο απ'έξω.
Τα υγρά είναι ντάξει σε ποσότητα και σχετικά καθαρά.
Τώρα τι είν'αυτό??
martinacos
20/02/2014, 14:33
Μήπως σημαίνει οτι δεν ειχε γίνει καλή εξαέρωση και είχε αέρα μέσα?Εγώ πάντως σήμερα τον έδεσα τον συμπλέκτη και όλα οκ . Άσχετο με τον συμπλέκτη αλλα με την ευκαιρία άλλαξα και το φίλτρο αέρος...310193310194
Κατάφερα και πήγα στο μάστορα σήμερα.
Με το που άνοιξα το καπάκι των υγρών, ακούω ένα "τσαφ" και πετάξαν υγρά στη χούφτα, τη μανέτα και το δοχείο απ'έξω.
Τα υγρά είναι ντάξει σε ποσότητα και σχετικά καθαρά.
Τώρα τι είν'αυτό??
Το κύκλωμα των υγρών μπορεί να πάρει αέρα και από διάφορες ενώσεις, μικροδιαρροές κ.λ.π.
Μαγκες εγω πάντος με oberon κατω και resleeving στην πανω μεχρι στιγμης ολα αψογα. Αυτο για τα υγρα δεν το ειχα δει που λεγατε κι ισως να τα αλλαξω.
martinacos
20/02/2014, 21:15
Μαγκες εγω πάντος με oberon κατω και resleeving στην πανω μεχρι στιγμης ολα αψογα. Αυτο για τα υγρα δεν το ειχα δει που λεγατε κι ισως να τα αλλαξω.Μην πάρεις AVIN dexron,αν και τα προτείνουν στο advrider γίνεται ο συμπλέκτης κούτσουρο,εγω ξαναέβαλα magura.Όσο για λάδια αναρτήσεων δεν έχω άποψη...
okourkoulos
21/02/2014, 08:58
Το κύκλωμα των υγρών μπορεί να πάρει αέρα και από διάφορες ενώσεις, μικροδιαρροές κ.λ.π.
Δε διαφωνώ, απλά τέτοια μικροδιαρροή έχω και δε μ'αφήνει ήσυχο.
Συμπλέκτη δε χάνω, λάδι στάθμη ΟΚ.
Αν μπήκαν παραπάνω λάδια στο κύκλωμα και τα χάνει, έχει πρόβλημα η στεγανότητα πια?
AdvTraveller
25/05/2014, 23:40
Παιδιά σε περίπτωση τοποθετησης συμπλέκτη απο super duke με το τσοκ τι γίνετε;
Παιδιά σε περίπτωση τοποθετησης συμπλέκτη απο super duke με το τσοκ τι γίνετε;
Δεν ξέρω κανέναν με καρμπυρατεράτο που να το έχει κάνει. Τι π,ορεί να γίνει άραγε; Να μπεί καμμία σκέτη βάση τσόκ από μικρότερο μηχανάκι;
AdvTraveller
26/05/2014, 09:24
Οπότε στα 950 τι κάνουν συνήθως; Απλά βάουν ιδια τροπμπα αλλά καινούργια;
Η εναλλακτική είναι η τοποθέτηση χιτωνίου.
AdvTraveller
26/05/2014, 09:56
Αυτήν την πατεντα δεν την ξέρω. Τι φτιάχνεις εκριβώς; Είναι αξιόπιστο;
Άν πάς στο μήνυμα #123 γίνεται λεπτομερής περιγραφή
Αρκετά αξιόπιστη, το έχω 2 χρόνια και είναι Ο.Κ.
indianos950
26/05/2014, 17:16
Εκτιμώ η ιδέα του Γιώργου για όλη την κατασκευή ειναι εξαιρετική. Και αν σπάσει η Μανέτα για κάποιο λόγο ανοίγεις ίδιες τρύπες στην επόμενη κ βάζεις ξανα τα. Ρουλεμανακια
AdvTraveller
04/06/2014, 23:04
Ωραία φένεται η πατέντα με το καινουργιο χιτώνι οκαι πιστινάκι των 9mm.
Η απορία που προκείπτει είναι η εξής:
Απο την φυσική ξέρουμε ότι αν σε ένα υδραυλικό κύκλωμα -βλέπε τρόμπες συμπλέκτη- στην πάνω τρόμπα βάλουμε μικρότερο σε διάμετρο πιστονι θα ασκούμε λιγότερη πίεση (στην μανέτα πχ) για την ίδια δύναμ΄'η και αποτέλεσμα στο κάτω πιστόνι δηλαδή για την δύναμη των ελατηρίων του συμπλέκτη ΑΛΛΑ θα μειωθεί η δοιαδρομή του κάτω πιστονιού. Που συμένει ότι το κάτω πιστόνι θα βγαίνει πιο έξω και θα πατάει λιγότερο τα ελατήρια του συμπλέτη αρα πιθανόν να μην αρκέι η διαδρομή αυτή με αποτέλεσμα να μην αποσυμπλέκει σωστά.
Όσοι βάλατε πιστονάκι των 9 πάνω είναι σίγουρα πιο μαλακός ό συμπλέτης αλλά παίρνει σωστά τις ταχύτητες; αρκέι η μειωμένη διαδρομή του κάτω εμβόλου?
Απο το SD είναι πιο σκληρό γιατί μεγαλώνει η διατομή του πάνω εμβόλου αντίστοιχα. Όπως επίσης αυξάνετε και η διαδρομή που κάνει το κάτω έμβολο.
Αυτό το πρόβλημα που παρουσιάζετε μπορεί απλά να λύνετε παιρνοντας την μικρή διαφορά κάτω εμβόλου που προκέιπτει βιδώνοντας πιο μέσα το κόκκινο βιδάκι στην πάνω τρόμπα.
AdvTraveller
04/06/2014, 23:06
Αυτό το έχει δουλέψει κάνένας;;; http://www.ktmtwins.com/ktm-sigutech-billet-slave-cylinder
έχει 3 λαστιχάκια κάτω απο ένα της εργοστασιακής. σίγουρα θα είναι πιο στεγανό αλλά δεν ξέρω μήπως έιναι λίγο πιο σκληρή η αίσθηση λόγω των αυξημένων στατικών κυρίως τριβών των επιπλέων 2 oring.
Ωραία φένεται η πατέντα με το καινουργιο χιτώνι οκαι πιστινάκι των 9mm.
Η απορία που προκείπτει είναι η εξής:
Απο την φυσική ξέρουμε ότι αν σε ένα υδραυλικό κύκλωμα -βλέπε τρόμπες συμπλέκτη- στην πάνω τρόμπα βάλουμε μικρότερο σε διάμετρο πιστονι θα ασκούμε λιγότερη πίεση (στην μανέτα πχ) για την ίδια δύναμ΄'η και αποτέλεσμα στο κάτω πιστόνι δηλαδή για την δύναμη των ελατηρίων του συμπλέκτη ΑΛΛΑ θα μειωθεί η δοιαδρομή του κάτω πιστονιού. Που συμένει ότι το κάτω πιστόνι θα βγαίνει πιο έξω και θα πατάει λιγότερο τα ελατήρια του συμπλέτη αρα πιθανόν να μην αρκέι η διαδρομή αυτή με αποτέλεσμα να μην αποσυμπλέκει σωστά.
Πολύ σωστή παρατήρηση. Τελευταία έχω την αίσθηση οτι το κιβώτιό μου σκλήρυνε και ο λόγος είναι αυτός της ελλειπούς αποσύμπλεξης. Ρύθμισα το κόκκινο βιδάκι και έχω βελτίωση. Πιθανό να το παραέκανα με τα 9.0χιλ. Υπάρχει και πιστονάκι στα 10.0χιλ αν θυμάμαι καλά.
AdvTraveller
05/06/2014, 23:42
Πολύ σωστή παρατήρηση. Τελευταία έχω την αίσθηση οτι το κιβώτιό μου σκλήρηνε και ο λόγος είναι αυτός της ελλειπούς αποσύμπλεξης. Ρύθμισα το κόκκινο βιδάκι και έχω βελτίωση. Πιθανό να το παραέκανα με τα 9.0χιλ. Υπάρχει και πιστονάκι στα 10.0χιλ αν θυμάμαι καλά.
Είναι όμως πιο μαλακός ετσι;
Είναι όνειρο. Πατιέται με τη σκέψη.
AdvTraveller
06/06/2014, 08:30
Είναι όνειρο. Πατιέται με τη σκέψη.
Αυτό πρέεπει να είναι τελειο στο χώμα μόλις ερθει η κουραση χαχαχα. Μπορει να μας πει κάποιος αν αποσυμπλεκει σωστά; Εστω με σφιγμενο αρκετά το κοκκινο βιδακι στην μανετα.
Ανάμεσα στις δύο περιπτώσεις. Θα δούμε. Η έρευνα και η εξέλιξη δεν σταματούν ποτέ...
AdvTraveller
01/10/2014, 15:24
Ήρθε και εμένα η ώρα μου. Κάνω την βόλτα μου πεζός στο μοναστηράκι και ανεβάινω στο 950 να πάω σπίτι μου. βάζω μπρος παταω 1η με το που πάω να αφήσω τον συμπλέκτη σβήνει αμέσως. επανέλάβα άλλες δύο φορές και διαπιστώνω ότι δεν αποσυμπλέκει σωστά κοιτάω την κάτω τρόμπα και έιναι μούσκεμα .εχουν αδειάσει όλα τα υγρά. Με τους γνωστούς τρόπους καταφέρνω να βγω εθνική με τα τόσα φαναρια του κέντρου τις Αθήνας να με έχουν μουτζώσει και να με ποιάνουν όλα κόκκινο. Ευτηχώς το 950 έχει φοβερό σασμάν και μπορείς να αλλάξεις ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη πολύ μαλακα και όμορφα ούτε κρακ ουτε κρουκ. Πάτησα μονο καμια 20 μιζιες παραπάνω χαχαχαχα.
Λοιπόν οι λύσεις είναι δύο;;;;; Oberon και http://www.ktmtwins.com/ktm-sigutech-billet-slave-cylinder
Τι γνώμη έχετε? Εχει δουλέψει κανείς καμία να μου πει εντυπώσεις?
Ravendark
01/10/2014, 15:33
Sigutech δαγκωτό, όχι από ktm twins όμως... Sigutech.de με εμβολο με 3 τσιμουχακια
Ravendark
01/10/2014, 15:35
http://www.sigutech.com/english/kupplungsmitnehmerzylinder/#cc-m-product-7275451093
AdvTraveller
01/10/2014, 16:04
Πως τον είδες τον συμπλέκτη μετα απο την αλλαγή; Τονιδιο μαλακός; Παρατηρησες κάτι;
Γιατί ολχι απο ktmtwins? απο οτι καταλαβα είναι ακριβώς το ιδιο.
Ravendark
01/10/2014, 16:08
Γιατί ktm twins είναι Αμερική. Κατευθείαν από το site τους θα το πάρεις και φθηνότερα και με λιγότερα μεταφορικά και χωρίς κίνδυνο τελωνειακων δασμων. Το ίδιο σκληρός θα είναι αλλά είναι περισσότερο ακριβής ο συμπλεκτης
AdvTraveller
01/10/2014, 16:55
Ευχαριστώ πολύ για την βοηθεια. Θα ενημερωσω μολις το δοκιμάσω.
Να παρατηρήσω οτι εδώ αναφέρεται η άνω τρόμπα συμπλέκτη. Εσύ το γύρισες στη κάτω τρόμπα. Μας μπερδεύεις,,,
AdvTraveller
02/10/2014, 14:41
Οντως τωρα το παρατηρησα. Ζητω συγνωμη. Αν χρειαστει ας σβησει ο διαχειρηστής τα ποστ αυτα.
Η αίσθηση που είχα τελευταία οτι η αποσύμπλεξη δεν είναι επαρκής οφειλόταν τελικά στην κάτω τρόμπα. Είχε φαγωθεί το όρινγκ και έχανε υγρά. Να σημειώσω εδώ οτι έχω τη μανήσια κάτω τρόμπα με αντίγραφο πιστόνι. Άλλαξα το όρινγκ και όλα αποκαταστάθηκαν.
Γειά χαρά.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.