View Full Version : Τρόμπα συμπλέκτη (πάνω) 990 Adv
πυξιδας990
04/11/2015, 09:04
ktm 990 adv του 07.αρχιζει και δακρυζει πανω.
φοραει κατω αρκετο καιρο oberon.
τι κανουμε?
14 σελιδες διαβασα.μια ανακεφαλοποιηση παρακαλω.
indianos950
04/11/2015, 09:11
Στείλε μηνυμα στον Gefr και θα σε βοηθήσει
Εγώ κάνω εδώ (Θεσσαλονίκη) την τροποποίηση στα 110€. Περιλαμβάνει το πιστονάκι μανήσιο, ρουλεμανάκια στο λεβιέ και στη βίδα της άρθρωσης του ρεγουλατόρου, και χιτώνιο ανοξείδωτο στο κυλινδράκι. Άν θέλεις μπορώ να το κάνω σε μικρότερη διάμετρο 9.0χιλ. με το πιστονάκι #59002032100 ή και 10χιλ.
Γειά χαρά
πυξιδας990
04/11/2015, 12:12
Εγώ κάνω εδώ (Θεσσαλονίκη) την τροποποίηση στα 110€. Περιλαμβάνει το πιστονάκι μανήσιο, ρουλεμανάκια στο λεβιέ και στη βίδα της άρθρωσης του ρεγουλατόρου, και χιτώνιο ανοξείδωτο στο κυλινδράκι. Άν θέλεις μπορώ να το κάνω σε μικρότερη διάμετρο 9.0χιλ. με το πιστονάκι #59002032100 ή και 10χιλ.
Γειά χαρά
θα το μεταφερω gefr
Το κόστος του χιτωνίου έχει φτάσει στα 130€.
AggelakasK
17/03/2016, 17:43
ο λογος?
Ο τορναδόρος παίρνει 45€ για τη δουλειά του που περιλαμβάνει και την τοποθέτηση των ρουλεμάν, το πιστονάκι 35€, τα ρουλεμάν 4Χ2,5€ = 10€, αποστολή 5€ σύνολο 95€, ΦΠΑ 23% σύνολο 116,85€ κέρδος 13,15€. Νομίζω πιό κάτω δεν πάει.
indianos950
17/03/2016, 19:45
Εχω δει δουλειά του γιωργου και τα 130€ που ζητάει ειναι λίγα για δουλειά που κανει. Σοβαρή δουλειά οχι ψεύτο μπαλώματα. Και αποδειξη παρακαλώ.
okourkoulos
21/03/2016, 09:43
πούλησα το Adv τελικά.
H αντλία πάνω που έφτιαξε ο Gefr δουλεύει μια χαρά.
Γνώμη μου, θέλει 10mm πιστόνι.
Καλησπέρα παιδιά και εγώ ομοιοπαθών, δεύτερη φορά μέσα σε ένα χρόνο χάνει λάδια πάνω ο συμπλέκτης και ίσα που πιάνει, η λύση του gefr φαίνεται πολύ καλή αλλά επειδή δεν κατάλαβα αυτο το εξαρατηματακι απο το Sigutech.de χρειάζεται αν έχεις πρόβλημα με την πάνω τρόμπα ή ειναι μόνο αν έχεις πρόβλημα στην κατω; Επίσης διάβασα ότι προκαλείτε μια χημική αντίδραση λογο αλουμινίου θερμοκρασίας και mineral oil και αυτό καταστρέφει την τρόμπα και αν βάλεις 3w synthetic fork oil ειναι κομπλέ ξέρει κανεις κάτι γι'αυτο? . ευχαριστώ.
Το sigutech είναι για την κάτω τρόμπα. Το θέμα με τη διάβρωση του αλουμινίου απο το ορυκτέλαιο σε συνδυασμό με θερμοκρασία το έχω διαβάσει αλλά δεν ξέρω αν έχει ποτέ αυξημένη θερμοκρασία η περιοχή της επάνω τρόμπας του συμπλεκτη.
Είχα πάει στο Πήλιο και έφαγε λιγο ζόρι σε κάτι κομμάτια και τότε μου το έβγαλε, χτες που έκανα εξαέρωση το λάδι είχε γίνει σαν γάλα (του βάζω το spectro mineral oil) και κανονικά εχει ένα μπλε χρωμα.
Από ότι ξέρω το λάδι γίνεται σαν γάλα οταν αναμιγνύεται με νερό. Καμία πιθανότητα να μπήκε νερό στη δεξαμενή υδραυλικού υγρού συμπλέκτη;
Ναι εχεις δικιο οτι οταν αναμιγνύεται με νερό γινεται γάλα το λάδι αλλα Το θεωρώ απίθανο αν και είχα πρόβλημα με την τρόμπα νερού πέρυσι αλλά είναι επιστημονική φαντασία νομίζω :P . Ξέρεις τι παρατήρησα ότι η κάτω τρόμπα συμπλέκτη ζεσταίνεται παρα πολύ απο το μοτέρ γιατί έκανα μια εξαέρωση πάνω σε ταξίδι και βγήκε αρκετά ζεστό το λάδι .
Το υγρό στην κάτω τρόμπα σίγουρα ζεσταίνεται. Αλλά στην επάνω τρόμπα δεν νομίζω να φτάνει ζέστη.
AdvTraveller
24/04/2017, 23:24
Διαβασα μια ακομα φορά όλα οσα εχουν γραφτει εδω μιας και πάω μαι εγω για πανω τρομπα ειναι μουσκεμα συνεχως και οι ταχυτητες εχουν αρχισει να κανουν θορυβο.
Το resleeving τι ειναι;
Το χιτωνιο που μπαινει μεσα στο σωμα του συμπλεκτη πως στεγανοποιεί στην πλευρά που ειναι μανέτα με το σώμα το magura?
Resleeving είναι η διαδικασία τοποθέτησης του χιτωνίου. Φαντάζομαι η στεγανοποίηση επιτυγχάνεται με τον συνδιασμό σωστό μέγεθος του χιτωνίου και με τη κόλα (ή άλλο σχετικό υλικό) που μπαίνει για να σταθεροποιηθεί. Εγώ το είχα κάνει με πολύ καλά αποτελέσματα.
xactly. Μπαίνει κόλα και η εφαρμογή είναι σφιχτή.
AdvTraveller
25/04/2017, 08:01
xactly. Μπαίνει κόλα και η εφαρμογή είναι σφιχτή.
Και μονο και μονο με την κολλα στεγανοποιεί σε τέτοιες πιέσεις;
Τι κολλα ειναι που μπορώ να την βρω;
Το χιτωνιο μπαίνει πρεσαριστό μεσα;
Θα προσπαθησω να κάνω ενα στο τορνάκι μου απο ινοξ 316.
Δεν ξέρω τι κόλλα είναι. Νομίζω κάποια Loctite. Την χρησιμοποιεί ο τεχνίτης που πάω το συμπλέκτη. Νομίζω το κρίσιμο είναι να καταφέρεις να λειάνεις την εσωτερική επιφάνεια του χιτωνίου, τόσο ώστε να στεγανώνει επάνω του η τσιμούχα του πιστονιού και να μήν φθείρεται.
AdvTraveller
25/04/2017, 20:54
Δεν ξέρω τι κόλλα είναι. Νομίζω κάποια Loctite. Την χρησιμοποιεί ο τεχνίτης που πάω το συμπλέκτη. Νομίζω το κρίσιμο είναι να καταφέρεις να λειάνεις την εσωτερική επιφάνεια του χιτωνίου, τόσο ώστε να στεγανώνει επάνω του η τσιμούχα του πιστονιού και να μήν φθείρεται.
Να λιανθεί εσωτερικά ειδικά το ινοξ 316 ειναι σχετικά εύκολο. Δεν μπορω να καταλαβω πως δεν θα περνάει τονυγρο αναμεσα στο χιτωνιο και στο κυλινδρικό της τρομπας και τελικά να ερχεται έξω.
AdvTraveller
25/04/2017, 20:55
Υπάρχει καποια φωτογραφία που εχει κανεις κοντινή; Να φαινετε δηλαδή ο συμπλεκτης χωρίς την μανετα στο σημείο που πατάει η μανέτα το κυλινδράκι.
Δεν μπορω να καταλαβω πως δεν θα περνάει τονυγρο αναμεσα στο χιτωνιο και στο κυλινδρικό της τρομπας και τελικά να ερχεται έξω.
Αν φοβάσαι την κόλα τόσο πολύ, βάλε μια εποξική 2 συστατικών που στερεοποιείται και θα είσαι σίγουρος πως δεν θα περνάει τίποτα.
Το χιτώνιο πρέπει να γίνει εφαρμοστό και η παραμικρή κόλλα θα στεγανώσει μιά χαρά. Η εσωτερική λείανση δεν ξέρω αν είναι τόσο εύκολη. Ο μηχανουργός μου χρησιμοποιεί αλεζουάρ, ένα εργαλείο που είναι ειδικό για αυτή τη δουλειά. Εφιστώ την προσοχή στις τρυπίτσες που έχει στη δεξαμενή του υγρού,
AdvTraveller
26/04/2017, 14:43
Το χιτώνιο πρέπει να γίνει εφαρμοστό και η παραμικρή κόλλα θα στεγανώσει μιά χαρά. Η εσωτερική λείανση δεν ξέρω αν είναι τόσο εύκολη. Ο μηχανουργός μου χρησιμοποιεί αλεζουάρ, ένα εργαλείο που είναι ειδικό για αυτή τη δουλειά. Εφιστώ την προσοχή στις τρυπίτσες που έχει στη δεξαμενή του υγρού,
Ναι με αλεζουάρ εννοείτε. Πολλές στροφές και ταυτοχρονα σαπουνελαιο.
Τι προσοχή εννοείς με τις τρυπιτσες;
Να γίνουν στα ίδια σημεία και να λειανθεί εσωτερικά και πάλι ο κύλινδρος, μήν μείνουν τίποτα γρέζα. Αυτό.
AdvTraveller
26/04/2017, 16:41
Να γίνουν στα ίδια σημεία και να λειανθεί εσωτερικά και πάλι ο κύλινδρος, μήν μείνουν τίποτα γρέζα. Αυτό.
Εχω μια πανω τρόμπα διαθεσιμη για πειραμαυα. Θα προσπαθησω. Δεν μου αρεσει η ιδέα να βαλω απο αλλο μξντέλο. Οπτικα να ειναι αλλου το τσοκ και οι καθρεφτες δεν μου αρεσει.
Συμφωνώ και επαυξάνω. Σου συστήνω να την κάνεις με πιστονάκι 9,00χιλ.
Το κόστος επισκευής πόσο είναι;
Έμεινα και 'γω (690 enduro) πριν μερικούς μήνες και έβαλα τη καινούργια Magura με 150 ευρώ, αυτή που φορά το 1290 SA. Υποτίθεται πως έχουν λυθεί τα προβλήματα που είχε το προηγούμενο μοντέλο.
Το κόστος είναι 130€.
Γειά χαρά.
Κάπου εκεί το είχα υπολογίσει και εγώ και λόγω της μικρής αυτής διαφοράς προτίμησα να βάλω τη καινούργια Magura.
Ευχαριστώ
Κάπου εκεί το είχα υπολογίσει και εγώ και λόγω της μικρής αυτής διαφοράς προτίμησα να βάλω τη καινούργια Magura.
Ευχαριστώ
Αναφέρεσαι στην επάνω ή την κάτω τρόμπα;
Ο.Κ. θα επισημάνω οτι η resleeved τρόμπα από εμένα έχει ανοξείδωτο χιτώνιο που πιστεύω θα αντέξει πιό πολύ από το αλουμίνιο με επίστρωση (αν υποθέσουμε οτι έχει κάποια σκληρή επίστρωση τύπου NiCaSil) και τα ρουλεμανάκια θα κρατούν τη μανέτα πιό σταθερά από ότι στη μανήσια τρόμπα που η άρθρωση φαγώνεται και παίζει.
Ποιά Magura έβαλες; την μανήσια από ΚΤΜ ή μία κατ"ευθείαν από τη Magura, που είχε αναφερθεί κάπου εδώ με καλύτερη τιμή;
Αυτή εδώ:
381805
Μιλάμε πάντα για τη πάνω τρόμπα, μη κοιτάς το εμβολάκι κάτω.
Αυτή φορά και το 1290, υποτίθεται πως έχουν εξαλειφθεί τα προβλήματα του παρελθόντος.
Θα δείξει ο χρόνος...
Υ.Γ.: Από τη ΚΤΜ είναι αυτή η τιμή
Την τιμή δεν μας την είπες. Το νούμερο ανταλλακτικού στην Magura μήπως το έχεις;
Το εμπολάκι μήπως το πουλάς; Νομίζω οτι κάποιον φίλο θα τον ενδιέφερε...
150 ευρώ την πλήρωσα. Δυστυχώς δεν έχω το νούμερο του ανταλλακτικού τη τρόμπας.
Την παλιά την έχω κρατήσει για να την επισκευάσω με resleeved και να την έχω σαν εφεδρική.
Είναι σίγουρο οτι το 1290 Adventure φοράει αυτή την τρόμπα; σε τριπλή τιμή;
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.