PDA

View Full Version : Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα MkΙΙΙ



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21]

filipp0s
23/01/2014, 17:44
:a23::a23::a23:

:beer: :beer: χρονολογια? για να ειμαστε ακριβής? Γιατι το παραπανω ειναι του '28 κι απο οτι ειδα τα προηγουμενα μοντελα ηταν με ιμαντα αλλα μονοκυλινδρα

και μια φωτο του μοτερ

308245

taisteal
23/01/2014, 18:00
1933 :wave2:

filipp0s
23/01/2014, 19:37
1933 :wave2:

βαλε κι αλλα :)

taisteal
23/01/2014, 19:40
οκ εχω πολλα ;)

taisteal
24/01/2014, 15:14
308313

sotpag
25/01/2014, 10:26
308328308329

εδώ τι έχουμε....

filipp0s
25/01/2014, 10:44
308328308329

εδώ τι έχουμε....

motom 50cc ?

sotpag
25/01/2014, 12:20
motom 50cc ?

σωστά!!!

dimitrisTr
25/01/2014, 12:29
308347

motomaniac
25/01/2014, 13:10
308347


to λεει το ονομα αρχειου που εχεις βαλει. ειναι πεζο.

αυτο τι ειναι?


το αγορασα προσφατα!

308348

dimitrisTr
25/01/2014, 13:12
[QUOTE=motomaniac;2424332]to λεει το ονομα αρχειου που εχεις βαλει. ειναι πεζο.

εχεις δικιο ξεχασα να αλαξω το ονομα της φωτο

filipp0s
25/01/2014, 13:52
αυτο τι ειναι?


το αγορασα προσφατα!

308348

απο τη ριγα στο ντεποζιτο μοιαζει με motron

motomaniac
25/01/2014, 14:47
απο τη ριγα στο ντεποζιτο μοιαζει με motron

κι ειπα να την σβησω να μην με προδωσει...

ποιο μοντελο ομως?

308351

filipp0s
25/01/2014, 15:01
κι ειπα να την σβησω να μην με προδωσει...

ποιο μοντελο ομως?

308351

αν την εσβηνες δεν θα το βρισκα, δεν εχει κατι το ιδιαιτερο.

Το Medalist ειναι? το μπροστινο φαναρι πρεπει να ειναι αλλαγμενο στο δικο σου

motomaniac
25/01/2014, 15:13
αν την εσβηνες δεν θα το βρισκα, δεν εχει κατι το ιδιαιτερο.

Το Medalist ειναι? το μπροστινο φαναρι πρεπει να ειναι αλλαγμενο στο δικο σου

Φιλιππε δεν εχω ιδεα ποιο ειναι.... ετσι οπως το βλεπεις το πηρα με σκοπο την ανακατασκευη και πινακιδες κλασσικου. λειπει μονο το ενα μαρσπιε.
το φαναρι μπροστα αν το δεις απο κοντα μαζι με την βαση του δεν δειχνει σε καμια περιπτωση για μετατροπη. οπως και το πισω φως. μαλλον προκειται για μεταγενεστερη εκδοση αυτου. http://www.mopedarmy.com/photos/brand/30/5733/

jezuz
25/01/2014, 18:59
Να βαλω και εγω ενα εργο τεχνης;

308355

Takata Dome
25/01/2014, 19:03
Να βαλω και εγω ενα εργο τεχνης;

308355

Cyclone V-Twin
Πολύ προηγμένος για το 1916!

filipp0s
25/01/2014, 19:04
Φιλιππε δεν εχω ιδεα ποιο ειναι.... ετσι οπως το βλεπεις το πηρα με σκοπο την ανακατασκευη και πινακιδες κλασσικου. λειπει μονο το ενα μαρσπιε.
το φαναρι μπροστα αν το δεις απο κοντα μαζι με την βαση του δεν δειχνει σε καμια περιπτωση για μετατροπη. οπως και το πισω φως. μαλλον προκειται για μεταγενεστερη εκδοση αυτου. http://www.mopedarmy.com/photos/brand/30/5733/

ok καλη τυχη με την ανακατασκευη :beer:
εδω σε pdf το repair manual του μοτερ (αν δεν το εχεις βρε ηδη) :wave2:

http://projectmopedmanual.info/Manuals/Minarelli/Minarelli%20V1%20service%20manual.pdf

jezuz
25/01/2014, 19:24
Ηταν πολυ ευκολο, ε?! :D
Ενα αλλο τοτε 308356

motomaniac
25/01/2014, 19:32
ok καλη τυχη με την ανακατασκευη :beer:
εδω σε pdf το repair manual του μοτερ (αν δεν το εχεις βρε ηδη) :wave2:

http://projectmopedmanual.info/Manuals/Minarelli/Minarelli%20V1%20service%20manual.pdf

Ω ευχαριστω πολυ!!!! οχι δεν το ειχα! ουτε το ειχα ψαξει βεβαια. θα περιμενει την σειρα του. τωρα εχω τα δυο tzr μετα το pw και μετα ισως το πιασω.

motomaniac
25/01/2014, 19:34
Ηταν πολυ ευκολο, ε?! :D
Ενα αλλο τοτε 308356

http://www.motorcycle-usa.com/290/1445/Motorcycle-Article/MMC-Husqvarna-Army-Automatic.aspx

Takata Dome
25/01/2014, 19:38
Ηταν πολυ ευκολο, ε?! :D
Ενα αλλο τοτε 308356

Νομίζω είχα δεί ένα στο car πρόσφατα.Μου έκανε εντύπωση που ήταν αυτόματο

Takata Dome
25/01/2014, 20:02
Αυτό τί είναι;

308357

byron
25/01/2014, 23:26
Αυτό τί είναι;

308357

Demm για ρεκορ

byron
25/01/2014, 23:27
:D,

308369

filipp0s
26/01/2014, 08:19
:D,

308369

:D
1959 125 LCH Racer


LCH were the initials of Leonard Clifford Harfield, a gifted Hampshire-based engineer who built his own racers. This machine is the ultimate development of the LCH single on which Len Harfield challenged the might of free-spending Italian factories in international 125cc racing through the late fifties.

The sophisticated LCH engine, with gear-driven double overhead camshafts and twin plug ignition, was almost entirely manufactured by Harfield himself. Basing the unit on a 250cc Rudge crankcase he crafted the wooden patterns from which a foundry produced the other main castings of Italian appearance. Harfield machined most of the internals but fitted a Hepolite piston listed for the Italian 125cc MV Augusta and a Manx Norton oil pump. A special five-speed cluster was obtained for the separate Albion gearbox. LCH engines were noted for reliability and this unit can be safely revved to 11,000 rpm.

This ultra-lightweight frame is based on the proven Norton layout, while the front fork is an Earles-type leading-link type. A glassfirbe fairing made by Harfield was usually fitted.

This final British-engined LCH took its creator to 16th place in the 1959 Ultra Lightweight TT, against Ducati, Honda, MV Augusta and MZ factory machines. Harfield's best TT was in 1954 when he took an earlier LCH with chain-driven camshafts to 8th in the 125cc event and was the first privateer home. After a heavy crash in 1959, Len scaled down his track activities and set up a garage business. He returned to racing as a technical official and was Chief Scrutineer at the TT for eleven years. Len Harfield died in 2002.

Engine - 125cc (53 x 56mm) air-cooled double overhead camshaft single, 11.5 compression ratio, 1in Amal carburettor, battery and coil twin-plug ignition.
Transmission - Chain primary drive, dry multiplate clutch, five-speed gearbox, chain final drive
Chassis - Tubular double cradle frame, leading-link front suspension, swinging arm rear suspension, drum front and rear brakes
Power - 18bhp @ 11,000rpm
Dry weight - 207lb (94kg)
Top Speed - 95mph

εδω με ενα προηγουμενο του '51
308376


κι εδω το '91
308377

byron
26/01/2014, 10:10
Ωραίος ο Φίλιππος. :beer:

308379

308380

και μια φωτό με το παλιό.

308381

byron
26/01/2014, 10:50
και ένα όμορφο 500άρι. Η 1η με την 2η διαφέρουν, με άλλες ζάντες, φρένα και ψαλίδι αλλά είναι το ίδιο μηχανάκι ουσιαστικά σε σκελετό και μοτέρ.

308382

308383

308384

filipp0s
26/01/2014, 11:35
308313

δυσκολευτηκα πολυ να το βρω... πρεπει να ειναι frera του '24 :wave2:

taisteal
26/01/2014, 13:16
ολοσωστος....

:beer::beer:

taisteal
26/01/2014, 13:54
308396

sapila racing
26/01/2014, 20:21
και ένα όμορφο 500άρι. Η 1η με την 2η διαφέρουν, με άλλες ζάντες, φρένα και ψαλίδι αλλά είναι το ίδιο μηχανάκι ουσιαστικά σε σκελετό και μοτέρ.

308382

308383

308384

Αυτό είναι το 3κύλινδρο του Karel Zegers. Ωραία μοτοσυκλέτα!

byron
26/01/2014, 20:50
Αυτό είναι το 3κύλινδρο του Karel Zegers. Ωραία μοτοσυκλέτα!

:beer:

308406

1.5 μοτέρ από ΤΖ350

sapila racing
27/01/2014, 09:08
:beer:

308406

1.5 μοτέρ από ΤΖ350

Μόλις έβαλα στο google 'crmc 3 cylinder' μου το έβγαλε στην πρωτη σελίδα εικόνων. ;)

Το οτι τρέχει στο crmc championship ήταν φανερό από το αυτοκόλλητο 'classic racer' που είναι σπονσορας.
Σε κατασκευή μοιάζει αρκετά με το αντίστοιχο 350 που έτρεξε με τα χρωματα της Yamaha και κέρδισε το πρωτάθλημα με τον Katayama.

McGyver
27/01/2014, 12:06
Εις μεταφορά... (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=139517)