Σύνδεση

View Full Version : 1200cc το 2013?



MikeG
20/01/2011, 11:32
Our friends at Dutch publication Nieuwsmotor just returned from a visit to KTM’s Austrian headquarters, where they discovered that new versions of the Adventure, Super Duke and Duke are in the works. At the heart of the new models is a new modular engine which they suggest will be available in 1,200, 1,000 and 700-800cc capacities. A 700cc version of the single-cylinder Duke is also planned for 2012.

Why the long wait for a new Adventure, which has been around since the halcyon days of 2006? KTM apparently had a new version ready for next year, but Stefan Pierer felt it too closely resembled the BMW R1200GS, so sent the designers back to the drawing board.


http://hellforleathermagazine.com/2011/01/report-1200cc-engines-for-2013-ktm-adventure-super-duke/

http://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/8885-2012-ktm-nieuwe-superduke-adventure-en-eencilinders.html



http://www.youtube.com/watch?v=zeswyb7Bj5A&feature=player_embedded

Black Mamba
20/01/2011, 12:18
και στα ελληνικα απο ΜοτοΤΡΙΤΗ:

Μία κίνηση που μάλλον θεωρείται αναμενόμενη από την Αυστριακή εταιρία είναι η παρουσίαση του νέου Adventure με μοτέρ 1200 κ.εκ. Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες αυτή θα πραγματοποιηθεί το αργότερο σε δύο χρόνια, ενώ θα υπάρξουν και εκπλήξεις με μοτέρ μικρότερου κυβισμού.

Η αλήθεια είναι ότι η Αυστριακή εταιρία ήθελε εδώ και αρκετό καιρό να παρουσιάσει τον διάδοχο του 990 Adventure αλλά λογάριαζε χωρίς τον…CEO της, Stefan Pierer, ο οποίος δεν ενέκρινε την εμφάνιση του νέου mega on-off, στέλνοντας τους σχεδιαστές πίσω στα εργαστήριά τους.
Τα μεγάλα νέα δεν βρίσκονται ακριβώς εδώ αλλά στο γεγονός ότι η ΚΤΜ είναι διατεθειμένη να παρουσιάσει και Adventure με μικρότερα μοτέρ και κυβισμούς μεταξύ 1.000 και 800 κ.εκ.
Σύμφωνα λοιπόν με τους συντάκτες του ιστότοπου, NieuwsMotor, οι οποίοι επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις της αυστριακής εταιρίας, όλα τα παραπάνω μοτέρ θα προέρχονται από την ίδια βάση (προφανώς για μείωση του κόστους παραγωγής) με αυξομειώσεις σε κυβισμό και πιθανά διαφορετικά συστήματα τροφοδοσίας και εκκεντροφόρους. Μάλιστα η έκδοση των 800 κ.εκ., που αναμένεται να φουντώσει τον ανταγωνισμό σε αυτή την νέα κατηγορία που δημιουργείται ( BMW F800GS, Triumph Tiger 800 XC) θα είναι και η πιο «μάχιμη» αφού θα έχει σαφώς μικρότερο βάρος και περισσότερες εκτός δρόμου ικανότητες από τα μεγαλύτερα αδερφάκια του.

Οι φανατικοί οπαδοί και μη των extreme μοντέλων της Αυστριακής εταιρίας έχουν επίσης λόγο να χαίρονται αφού από αυτό το νέο μοτέρ θα επωφεληθεί και το επόμενο Super Duke το οποίο θα φέρει επίσης και αρκετά νέα ηλεκτρονικά συστήματα όπως σύστημα πρόσφυσης του πίσω τροχού ή αλλιώς Traction Control.
Τέλος, σύμφωνα με τα λεγόμενα του NieuwsMotor, στο εργοστάσιο της KTM υπήρχε και ένα νέο μονοκύλινδρο μοτέρ 700 κ.εκ., με τη μορφή πρωτοτύπου, το οποίο αναμένεται να τοποθετηθεί και στον νέο SuperDuke.

Allst@rf
20/01/2011, 12:22
δε ξέρω μάικ...

Όλοι κοιτάνε να αντιγράψουν το GS...

Ελπίζω τα λεγόμενα του Ρierer να ισχύσουν...

Το πολεμικότερο ον-οφ ,άλλαξε το 2006 και έγινε κάπως ποιο πολιτισμένο,ένεκα και του ψεκασμού όμως λόγω Εuro...
Επειδή είμαι οπαδός της πορτοκαλι εταιρείας και εχω καβαλήσει και οδηγήσει το Αdv το παλιό αλλά και το νέο,εχω να πω ότι το παλιό,ήταν μια κλάση ποιοτικότερο από την ανανέωση του 06 ,σε πολλούς τομείς...

Τώρα που ήρθε η ώρα της καθολικής ανανέωσης ,τι θα γίνει;
το έχουμε συζητήσει πάλι,και πάλι θα πω το ίδιο...φοβάμαι τους μάνατζερ του μάρκετινγκ ,ότι θα την κάνουν την μαλακία τους...

ggs
20/01/2011, 16:52
Εμένα πάλι ,μου άρεσε το νέο για το 800cc Adv της ΚΤΜ…
BMW 800GS
TRIUMPH TIGER 800 XC
KTM 800 ADV….
Η (σωστή) κατηγορία ξαναδημιουργείται…:)





Α , ρε μλκες γιαπωνέζοι….:a31:

dmf
20/01/2011, 17:03
ποτε θα βγαλει η honda ενα 800αρι αφρικα? :sad:

VALES
20/01/2011, 17:26
Ωωω ρε μάνα μ΄ τι έχει να γίνει εδώ μέσα!!!!!! Δυο χρόνια θα τρωγόμαστε!!

@ Allst@rf
Μην αγχώνεσαι... έγινε πιο πολιτισμένο γιατί ελάχιστοι μπορούσαν να το κουμαντάρουν όπως ήταν πριν. Ακόμη και το πολιτισμένο, πόσοι είναι αυτοί που το πάνε όριο?
Αν το δεις προσεκτικά, η ΚΤΜ ''πέφτει'' για να μπορεί να είναι μέσα στο (εμπορικό) συναγωνισμό. :lol:
Μερίδιο από τους νορμάλ θέλει. :winka:

@dmf
Δεν το έχει βγάλει ήδη? Εδώ και 20 περίπου χρόνια? :blush:

LOUKILOUK
21/01/2011, 10:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
δε ξέρω μάικ...

Όλοι κοιτάνε να αντιγράψουν το GS...

Ελπίζω τα λεγόμενα του Ρierer να ισχύσουν...

Το πολεμικότερο ον-οφ ,άλλαξε το 2006 και έγινε κάπως ποιο πολιτισμένο,ένεκα και του ψεκασμού όμως λόγω Εuro...
Επειδή είμαι οπαδός της πορτοκαλι εταιρείας και εχω καβαλήσει και οδηγήσει το Αdv το παλιό αλλά και το νέο,εχω να πω ότι το παλιό,ήταν μια κλάση ποιοτικότερο από την ανανέωση του 06 ,σε πολλούς τομείς...

Τώρα που ήρθε η ώρα της καθολικής ανανέωσης ,τι θα γίνει;
το έχουμε συζητήσει πάλι,και πάλι θα πω το ίδιο...φοβάμαι τους μάνατζερ του μάρκετινγκ ,ότι θα την κάνουν την μαλακία τους...



Δυνατότερο, ποιο απόλυτο, ποιο "αντρικό", ψηλότερο σίγουρα... ποιο ποιοτικό με την πραγματική έννοια της λέξης σε καμία περίπτωση δεν είναι μιας και οι διαφορές είναι ελάχιστες ουσιαστικά...Ίσα ίσα που σε μερικά σημεία δέχτηκε μικροβελτιώσεις κάτι που ήταν απόλυτα φυσικό μιας και το 950 ήταν ένα ολοκαίνουριο μοντέλο με παιδικές ασθένιες.
Τώρα για το καινούριο που έρχεται θα έλεγα ότι έχω μεγάλη αγωνία να δω τι θα παρουσιαστεί από την ΚΤΜ αλλά σε προσωπικό επίπεδο νομίζω ότι το 950/990 είναι ήδη πολύ καλό και αρκετό για μένα.Βέβαια μέχρι το 2013 όλα αλλάζουν... :winka: :evil:
Τέλος θα συμφωνήσω με τον Vale αλλά θα προσθέσω ότι παρόλη την δύναμη του το μηχανάκι μπορεί να είναι ιδιαίτερα φιλικό και υπάκουο στα γούστα του οδηγού που δεν φοβάτε να οδηγήσει και νομίζω ότι μπορεί να γίνει καλός δάσκαλος για όποιον θέλει να πάει λίγο παραπάνω ...
:beer: :wave2:

Allst@rf
21/01/2011, 10:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Δυνατότερο, ποιο απόλυτο, ποιο "αντρικό", ψηλότερο σίγουρα... ποιο ποιοτικό με την πραγματική έννοια της λέξης σε καμία περίπτωση δεν είναι μιας και οι διαφορές είναι ελάχιστες ουσιαστικά...Ίσα ίσα που σε μερικά σημεία δέχτηκε μικροβελτιώσεις κάτι που ήταν απόλυτα φυσικό μιας και το 950 ήταν ένα ολοκαίνουριο μοντέλο με παιδικές ασθένιες.
Τώρα για το καινούριο που έρχεται θα έλεγα ότι έχω μεγάλη αγωνία να δω τι θα παρουσιαστεί από την ΚΤΜ αλλά σε προσωπικό επίπεδο νομίζω ότι το 950/990 είναι ήδη πολύ καλό και αρκετό για μένα.Βέβαια μέχρι το 2013 όλα αλλάζουν... :winka: :evil:
Τέλος θα συμφωνήσω με τον Vale αλλά θα προσθέσω ότι παρόλη την δύναμη του το μηχανάκι μπορεί να είναι ιδιαίτερα φιλικό και υπάκουο στα γούστα του οδηγού που δεν φοβάτε να οδηγήσει και νομίζω ότι μπορεί να γίνει καλός δάσκαλος για όποιον θέλει να πάει λίγο παραπάνω ...
:beer: :wave2:

σε πολλους τομεις ποιοτικοτερο το "παλιο"...

δες κεντρα τροχων του παλιου και του καινουριου...


βαση οργανων το παλιο ,ποιο ανθεκτικη...

πλαστικα το καινουριο ,κατα την αποψη μου,ποιο φτηνιαρικα...π.χ. το μικρο ντουλαπακι αναμεσα στα τεποζιτα...

καλα για διαφορα ψεκασμου και EFI δεν κανει να μιλησω ,γιατι αν ηταν στο χερι της ΚΤΜ θα τον κραταγε...πιστευω...:lol:


οι παιδικες ασθενειες που ειχε το παλιο ,σε περιπτωσεις πολλες (ρωτηστε των gefr),απλα πιστευω οτι ως επι το πλειστον ηταν σε περιφεριακα(magura κτλ)

QSpec
21/01/2011, 10:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Εμένα πάλι ,μου άρεσε το νέο για το 800cc Adv της ΚΤΜ…
BMW 800GS
TRIUMPH TIGER 800 XC
KTM 800 ADV….
Η (σωστή) κατηγορία ξαναδημιουργείται…:)





Α , ρε μλκες γιαπωνέζοι….:a31:

Ω ναι! Ω ναι!

Άντε να δούμε αν θα μας έχει περισσέψει και κανένα ευρώ το 13.

Vstrommer71
21/01/2011, 10:23
Για 700αρι μονοκυλινδρο μοτερ να βγαλει καινουργιο η ΚΤΜ δεν το πολυβλεπω
Το καινουργιο LC4 μοτερ το εχει ανεβασει σε καποια πρωτοτυπα στα 700+ κυβικα και το εξελισσει,οποτε μαλλον γι αυτο το μοτερ θα μιλαμε.
Εκτος αν παρει την κεφαλη με τους 2ΕΕΚ απο την σειρα RC4 και το βαλει επανω.Τοτε βεβαια θα μιλαμε για...μονοκυλινδρο τερας μιας και αυτο το πραγμα θα βγαζει 80+ αλογα απο 700 κυβικα σε εκδοση δρομου.
Αμα ειναι και καμμια 150-160 κιλα μιλαμε για φονεα των γιγαντων:beer:
Παντως ενα 800αρακι με με χωματινο στησιμο,καμμια 170 κιλα και οπωσδηποτε μικροτερη καταναλωση απο τα 1000αρια θα ειναι μουρλια
Για μενα παντως ενα 690 με προικα Adventure εξακολουθει να ειναι το ιδανικο για χρηση ταξιδι χωμα-ασφαλτο
Τα δικυλινδρα εχουν αρκετα παραπανω κιλακια τα οποια δεν τα χρειαζεσαι στο χωμα

spyro
21/01/2011, 10:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Ωωω ρε μάνα μ΄ τι έχει να γίνει εδώ μέσα!!!!!! Δυο χρόνια θα τρωγόμαστε!!

@ Allst@rf
Μην αγχώνεσαι... έγινε πιο πολιτισμένο γιατί ελάχιστοι μπορούσαν να το κουμαντάρουν όπως ήταν πριν. Ακόμη και το πολιτισμένο, πόσοι είναι αυτοί που το πάνε όριο?
Αν το δεις προσεκτικά, η ΚΤΜ ''πέφτει'' για να μπορεί να είναι μέσα στο (εμπορικό) συναγωνισμό. :lol:
Μερίδιο από τους νορμάλ θέλει. :winka:



αυτό το πράγμα ρε παιδιά με τις συζητήσεις περι "πολιτισμένου" 990 έναντι του άγριου 950, δε τις κατάλαβα ποτέ.

Εγώ προσωπικά έχω οδηγήσει και τους 2 κινητήρες και μάλιστα το 950 με μικρότερο μπροστινό γρανάζι, που και καλά του έδινε περισσότερο νευρο.

ένα έχω να πω. μια χαρά πολυ πιο απότομο είναι το 990 λόγου του injection. Η λειτουργία του 950 ήταν γλυκύτατη. πουθενά δε ξένιζε πουθενά δε τρόμαζε γ@μηστερό καρμπ και έτσι ναουμ :smokin:

το 990 πρέπει να το χεις σε ψιλότερες στροφές για λειτουργεί πιο ομαλά.

και σιγά που τα 6-7 πραγματικά λιγότερα άλογα του 990 έχει τ΄σοη διαφορά.

Οι μόνες ουσιαστικές διαφορές στο πιο "πολεμικό χαρακτήρα" του 950 είναι το ύψος και οι αναρτήσεις λίγο.

Allst@rf
21/01/2011, 10:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
αυτό το πράγμα ρε παιδιά με τις συζητήσεις περι "πολιτισμένου" 990 έναντι του άγριου 950, δε τις κατάλαβα ποτέ.

Εγώ προσωπικά έχω οδηγήσει και τους 2 κινητήρες και μάλιστα το 950 με μικρότερο μπροστινό γρανάζι, που και καλά του έδινε περισσότερο νευρο.

ένα έχω να πω. μια χαρά πολυ πιο απότομο είναι το 990 λόγου του injection. Η λειτουργία του 950 ήταν γλυκύτατη. πουθενά δε ξένιζε πουθενά δε τρόμαζε γ@μηστερό καρμπ και έτσι ναουμ :smokin:

το 990 πρέπει να το χεις σε ψιλότερες στροφές για λειτουργεί πιο ομαλά.

και σιγά που τα 6-7 πραγματικά λιγότερα άλογα του 990 έχει τ΄σοη διαφορά.

Οι μόνες ουσιαστικές διαφορές στο πιο "πολεμικό χαρακτήρα" του 950 είναι το ύψος και οι αναρτήσεις λίγο.

:look: :look:


δε διαφωνουμε πουθενα...:lol:

spyro
21/01/2011, 10:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
:look: :look:


δε διαφωνουμε πουθενα...:lol:

όντως


:smokin:

LOUKILOUK
21/01/2011, 10:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
σε πολλους τομεις ποιοτικοτερο το "παλιο"...

δες κεντρα τροχων του παλιου και του καινουριου...


βαση οργανων το παλιο ,ποιο ανθεκτικη...

πλαστικα το καινουριο ,κατα την αποψη μου,ποιο φτηνιαρικα...π.χ. το μικρο ντουλαπακι αναμεσα στα τεποζιτα...

καλα για διαφορα ψεκασμου και EFI δεν κανει να μιλησω ,γιατι αν ηταν στο χερι της ΚΤΜ θα τον κραταγε...πιστευω...:lol:


οι παιδικες ασθενειες που ειχε το παλιο ,σε περιπτωσεις πολλες (ρωτηστε των gefr),απλα πιστευω οτι ως επι το πλειστον ηταν σε περιφεριακα(magura κτλ)

Στα κέντρα δεν μπορώ να εντοπίσω ουσιαστικές διαφορές, βοήθησέ με...
Βάση οργάνων δεν μπορώ να συγκρίνω αυτή την στιγμή αλλά γιατί πρέπει να κουβαλάς μια ανθεκτικότερη γκουμούτσα εκεί μπροστά δεν ξέρω...
Τα πλαστικά είναι ουσιαστικά τα ίδια αλλιώς βαμένα ίσως...τα δεσίματά τους τα ίδια και η συναρμολόγηση ακριβώς ίδια...το μικρό ντουλαπάκι δε, είναι το ίδιο...
Για τη σύγκριση καρμπς και ψεκασμού δεν έχω ουσιαστικές διαφωνίες αλλά πάντα βάση γνωμών τρίτων, μιας δεν έχω πραγματική εμπειρεία σε 950(μια μικρή βολτούλα μόνο...). Το 990 για το οποίο μπορώ να μιλήσω όμως, με εξατμίσεις, μια χαρά πάει...:winka: :evil:
Οι παιδικές ασθένειες του 950 του έβγαλαν το όνομα του αναξιόπιστου και δεν καταλαβαίνω γιατί επειδή πρόκειτε για περιφεριακά συστήματα δεν καθορίζουν σε κάποιο βαθμό και την ποιότητα του μοντέλου... αν πχ το επόμενο είχε αναβαθμισμένες αναρτήσεις θα τις θεωρούσες απλά περιφεριακά...;
Ακόμα και αν οι διαφορές που αναφέρεις ισχύαν πάντως δεν θα ήταν μια τρομέρή ποιοτική διαφοροποιήση μιας και κατά το 98% τα 2 αυτά μηχανάκια είναι ολόιδια και έτσι μάλιστα αντιμέτωπίζονται από το κοινό και τους είδικούς του χώρου...
Να σημειώσω εδώ ότι μιλάω για το 990 από 06-09 γιατί το 2010 το μοντέλο ξανάλαξε λίγο εξωτερικά και ο κινητήρας απέκτησε 6 ίππους περίπου παραπάνω στο απλό μοντέλο και 15 σχεδόν στο ψηλό... αυτά δεν τα έχω πιάσει καθόλου στα χέρια μου...
Συνολικά πιστέυω ότι το μοντέλο κάθε τριετία βελτιώνονταν στα σημεία αλλά ουσιαστικά παρέμενε το ίδιο... ακόμα και η ουσιαστικότερη και μεγαλύτερη διαφορά που είναι στην τροφοδοσία δεν την θεωρώ δραματική.
Το επόμενο που περιμένουμε μάλλον θα είναι μια διαφορετική μηχανή και ελπίζω να είναι και καλύτερη από την σημερινή...Ίσως να μην ξέρουμε με ποιο από τα 2 μοντέλα που θα έρθουν θα πρέπει να συγκρίνουμε το υπάρχον αλλά αυτό θα το δούμε τότε...(ίσως και με τα 2)
Έλπίζω μόνο να μην καταλήξω "αφρικανός" επειδή η "μαμά" ΚΤΜ ακολούθησε την γραμμή του μάρκετινγκ και δεν έδωσε στον λαό της αυτό που επιθυμεί και γουστάρει...
:beer: :wave2:

Allst@rf
21/01/2011, 11:56
τα κέντρα (και η ζαντες αν δεν κάνω λάθος)στο παλιό ήταν η καλή σειρά της Εxcell ,ενώ στο καινούριο μου φαίνεται δεν είναι καν Εxcell,τουλάχιστον στα '10 από ότι εχω παρατηρήσει...
Εχω δει δεκάρια ή εννιάρια,με ελάχιστα χιλιόμετρα και σκουριάσμενες ζαντες ,πραγματικά για λύπηση...
Η βάση οργάνων η παλιά ήταν ποιο ανθεκτική σε περίπτωση πτώσης ,αλλά εκτός αυτού η καινούρια σκουριάζει πανεύκολα ,πάλι για τα '10 μιλάω...
Το ντουλάπακι στα δεκάρια ενεργοποιείται με κουμπί αμφιβόλου ποιότητας και ντίζα ,που αν κοπεί και πρέπει να το ανοίξεις επιγόντος,τον "ήπιες"... Τα παλιά,και τα 06 μου φαίνεται είχαν την κλασσική βίδούλα μισής στροφής ,ανθεκτικότατη...

Τέσπα δε θα κάτσουμε να μαλώσουμε για την αγαπημένη μας ktm ,αλλά προσωπικα απογοητεύτηκα με αυτή την πτώση ποιότητας...

LOUKILOUK
21/01/2011, 12:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
τα κέντρα (και η ζαντες αν δεν κάνω λάθος)στο παλιό ήταν η καλή σειρά της Εxcell ,ενώ στο καινούριο μου φαίνεται δεν είναι καν Εxcell,τουλάχιστον στα '10 από ότι εχω παρατηρήσει...
Εχω δει δεκάρια ή εννιάρια,με ελάχιστα χιλιόμετρα και σκουριάσμενες ζαντες ,πραγματικά για λύπηση...
Η βάση οργάνων η παλιά ήταν ποιο ανθεκτική σε περίπτωση πτώσης ,αλλά εκτός αυτού η καινούρια σκουριάζει πανεύκολα ,πάλι για τα '10 μιλάω...
Το ντουλάπακι στα δεκάρια ενεργοποιείται με κουμπί αμφιβόλου ποιότητας και ντίζα ,που αν κοπεί και πρέπει να το ανοίξεις επιγόντος,τον "ήπιες"... Τα παλιά,και τα 06 μου φαίνεται είχαν την κλασσική βίδούλα μισής στροφής ,ανθεκτικότατη...

Τέσπα δε θα κάτσουμε να μαλώσουμε για την αγαπημένη μας ktm ,αλλά προσωπικα απογοητεύτηκα με αυτή την πτώση ποιότητας...

Είναι προφανές ότι μιλάς για τα δεκάρια και μετά όποτε δεν διαφωνούμε σε κάτι...έχω 06 990 και το είχα ψάξει διεξοδικά το θέμα για αυτό μου έκανε εντύπωση η θέση περί ποιότητας...
Να μαλώσουμε δεν τίθετε θέμα... να διαφωνούμε μπορούμε... αλλά ούτε κάτι τέτοιο βλέπω προς το παρόν.. :beer: :wave2:

el patron
21/01/2011, 12:28
Δεν αλλάζει κάτι στην βάση οργάνων απο θέμα ποιότητας , βασικά τα δεκαριά ειναι πολύ βελτιωμενα σε πολλα σημεία ,και δεν νομίζω οτι έχουν μειωμένη ποιότητα ,όντως τα 950 ειχαν excel που στράβωνε και αυτή εύκολα όπως στα 990 ,το μόνο θέμα που μπορώ να πω ειναι το οχι τόσο καλό πορτακι απο το ντουλαπακι ,
Τωρα οσο αφορά τα μελλοντικά adv , δεν νομίζω να βγάλουν κάτι που να μην ειναι καλο , ιδωμεν..

Vstrommer71
21/01/2011, 12:32
Παντως οι DID που φοραει το 690 ειναι ασπαστες
(Γκαραντι,110 κιλα χορπηδανε επανω! :lol: )

sapila racing
21/01/2011, 14:13
Αντε να πάνε και τα Κατέμια 1200 σαν τα Ducaτια μπας και πάρουν τα πάνω τους. :smokin:

:lol: :rotflmao:

Allst@rf
21/01/2011, 14:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αντε να πάνε και τα Κατέμια 1200 σαν τα Ducaτια μπας και πάρουν τα πάνω τους. :smokin:

:lol: :rotflmao:

σέρνονται τα "τιμήμενα" ,τι κάνεις...:lol:

Gallos
21/01/2011, 16:47
Κάνα ντεπόζιτο να βάλουνε σοβαρό... Αλλιώς θα καταντήσουμε να ταξιδεύουμε με μπετονακια μέσα στις βαλίτσες..

VALES
21/01/2011, 20:16
Οι μόνες ουσιαστικές διαφορές στο πιο "πολεμικό χαρακτήρα" του 950 είναι το ύψος και οι αναρτήσεις λίγο.






Εδώ (φυσικά) θα συμφωνήσω.
Το injection μου φάνηκε πολύ πιο ήπιο, και με καλύτερη ποιότητα κύλισης.
Τώρα όσο για τα ντουλαπάκια και δεν ξέρω ΄γω τι άλλο... ας έχουν κάποιοι να λένε ΜΟΝΟ για τέτοια.

Εγώ είμαι αισιόδοξος για το τελικό αποτέλεσμα, κι ο Θεός ας με βοηθήσει να έχω δίκιο. :blush:

@ Gallos
Πόσο να τα κάνουν τα ρεζερβουάρ ρε φίλε? 30 λίτρα? Ας τα κάνουν να καίνε λιγότερο τα ρημάδια!!!:lol:

DrBig
22/01/2011, 01:24
Τα 950 ποτε δεν ειχαν excel. Παντα Behr.
Θα συμφωνησω με τον vstromer71 στο οτι το μονο που χρειαζεται η ΚΤΜ στο line up της των ον-οφφ ειναι ενα 690adv ισως με τον 700αρι μονοκυλινδρο του duke 690R και με λιγο πιο απλωμενο κιβωτιο. Ενα 800αρι δικυλινδρο ποσο ελαφρυτερο θα ειναι απο το 990? 20 κιλα? Σιγα τα αυγα.

VALES
22/01/2011, 05:22
Προφανώς Dr μου στη νέα γενιά on-off όλων των εταιρειών, το τελευταίο ίσως που τους απασχολεί, είναι το βάρος, και έχουμε άπειρα παραδείγματα. Ο καθαρός χωμάτινος τύπος θα διαλέξει ένα μονοκύλινδρο από αυτά που υπάρχουν στην αγορά ήδη. Και υπάρχουν πολλά καλά...
Ο Adventure (και καλά) τύπος όμως, μάλλον θα προτιμήσει ένα δικύλινδρο, να μπορεί να πάει και στην άσφαλτο περισσότερο ξεκούραστα.
Μη ξεχνάμε πως οι Αυστριακοί θέλουν μερίδιο από μία ''καινούρια'' πίτα.
Άσχετο λοιπόν το τι θέλουμε, από το τι προστάζει η αγορά.

Stabak
22/01/2011, 06:58
Η αγορα εχει αναγκη απο ενα μικρο δικιλυνδρο adv με περισσοτερο χωματινο προσανατολισμο και σαφη-μετρια οδηγική ανεση στην ασφαλτο... και ολα αυτα στα 165 κιλα και στα 70+ νευρικα άλογα ...

Black Mamba
22/01/2011, 08:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
Η αγορα εχει αναγκη απο ενα μικρο δικιλυνδρο adv με περισσοτερο χωματινο προσανατολισμο και σαφη-μετρια οδηγική ανεση στην ασφαλτο... και ολα αυτα στα 165 κιλα και στα 70+ νευρικα άλογα ...


+700!
Αααα...
Και να ειναι κατασκευασμενο στην Αυστρια
και ΟΥΧΙ στην κατα τα αλλα συμπαθεστατη Ινδια:smokin:

DrBig
22/01/2011, 09:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
Η αγορα εχει αναγκη απο ενα μικρο δικιλυνδρο adv με περισσοτερο χωματινο προσανατολισμο και σαφη-μετρια οδηγική ανεση στην ασφαλτο... και ολα αυτα στα 165 κιλα και στα 70+ νευρικα άλογα ...

Αυτο προσπαθησε και η Highland και πατωσε.

Stabak
22/01/2011, 11:58
Δεν δικαιολογειται αλλιως οτι μηχανακι 20-25ετιας οπως το αφρικα εχει απήχηση ακόμα... οταν και ολες οι μετατροπές που εχω δει σε μηχανάκια προσπαθουν να αποτυπώσουν ακριβως αυτο...

μιας ελαφριάς μορφης δικιλυνδρου V χωρις περιττα πλαστικα και καγκελα, με ικανότητα ασφάλτου και μικρη συντηρηση/καταπονηση... οσο πιο ον-οφφ μπορει να γινει δηλαδη, δυσκολο αλλα αυτη ειναι η ταση για adv-dakaroειδη

τωρα αν καποιος ειναι 1.85+ και με λιγη πειρα και κιλάκια.. δεν νομιζω να χρειάζεται αλλο μηχανάκι απο ενα 950SE με ψιλομετατροπουλες ή adv

VALES
22/01/2011, 14:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
Η αγορα εχει αναγκη απο ενα μικρο δικιλυνδρο adv με περισσοτερο χωματινο προσανατολισμο και σαφη- μετρια οδηγική ανεση στην ασφαλτο... και ολα αυτα στα 165 κιλα και στα 70+ νευρικα άλογα ...







Μη ζητάτε τέτοια πράγματα από την ΚΤΜ ρε παιδιά... δεν γίνονται. Πάλι Rady For Race θα βγάλει.

:beer:

Vstrommer71
22/01/2011, 20:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Μη ζητάτε τέτοια πράγματα από την ΚΤΜ ρε παιδιά... δεν γίνονται. Πάλι Rady For Race θα βγάλει.

:beer:
Παντα στην κατηγορια βγαζει τα πιο πολεμικα μηχανακια
Ας κοιταξει ομως και το θεμα καταναλωση
Τα 690 ωφεληθηκαν απο την εξελιξη του κινητηρα και εκτος απο γκαζι πηραν και πολυ καλες καταναλωσεις.
Τα 950-990 καλα-χρυσα-φοβερα μοτερ αλλα καινε τον αμπακο,ειδικα αμα τους πινεις το αιμα
Οποτε οι μηχανικοι προφανως δουλευουνε σε καποιο μοτερ με κοινες κασες για ολες τις εκδοσεις και παιζοντας με το πανω μερος του κινητηρα να βγουν εκδοσεις πχ 800-1000-1200 κυβικα
Ειναι σιγουρο οτι αν βγει ενα 800αρι V2 μαζεμενο,οικονομικο σε καυσιμο και αρκετα πολεμικο σε σχεση με τον ανταγωνισμο,ειναι δεδομενο οτι θα πουλησει.
Για να εχει ομως και τιμη που δεν θα ειναι διαστημικη,το βλεπω να κατασκευαζεται κατα Ινδια μερια.
Πραγμα βεβαια οχι κακο,αν διατηρηθει η καλη ποιοτητα κατασκευης και περιφερειακων που εχουν τα πορτοκαλι μηχανακια τα τελευταια χρονια.
Αν το μηχανακι ειναι καλοφτιαγμενο ειτε κατασκευαζεται στην Αυστρια ειτε στην Ουγκαντα εμενα λιγο με νοιαζει
Στο κατω κατω τα ρουχα μοτοσυκλετας που φοραμε που συνηθως κατασκευαζονται?
(Καλα το καταλαβατε,Κινα,Βιετναμ κλπ)
Οπως λοιπον υπαρχουν μαπα κινεζικα υπαρχουν πχ και τα Rev'it που κατασκευαζονται στην Κινα.Δεν ειναι ποιοτικοτατα ρουχα αυτα?:smokin:

usabug
22/01/2011, 20:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71

Στο κατω κατω τα ρουχα μοτοσυκλετας που φοραμε που συνηθως κατασκευαζονται?
(Καλα το καταλαβατε,Κινα,Βιετναμ κλπ)


Βασικα εμενα λενε χωρα κατασκευης
Το κρανος : Italy
Το overpant , γαντια και το μπουφαν = USA
Και οι μπότες: Spain

:beer: :beer:

DrBig
23/01/2011, 03:39
...


221931

Vstrommer71
23/01/2011, 10:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από usabug
Βασικα εμενα λενε χωρα κατασκευης
Το κρανος : Italy
Το overpant , γαντια και το μπουφαν = USA
Και οι μπότες: Spain

:beer: :beer:
Εισαι τυχερος ή πολυ εξειδικευμενος σε αυτα που αγοραζεις;)
Η μεγαλη πλειοψηφια του εξοπλισμου θα δεις οτι ειναι κατασκευασμενη σε Κινα,Βιετναμ κλπ
Εξαιρεσεις απο εδω κι απο εκει πχ μποτες της BMW made in Romania κλπ

Vstrommer71
23/01/2011, 10:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
...
Το βασικο concept της ΚΤΜ φανταζομαι θα κινειται καπως ετσι δηλ μεγαλο φαιριγκ(με την αναλογη σιδερια απο κατω),μπροστινο ρεζερβουαρ και σιγουρα κανονικο υποπλαισιο πισω για να σηκωσει με ασφαλεια οδηγο+συνοδηγο+μπαγκαζια
Μια πιο ανετη σελλα για δυο σιγουρα.Ως προς τις αναρτησεις μαλλον το βλεπω να μην το φτανει στο υψος του 690R αλλα πιο χαμηλο.Ενα διπλο σταντ θα παιξει φανταζομαι.Επισης βλεπω διπλο δισκοφρενο μπροστα και κανα ABS αν ερχοταν δεν θα ηταν ασχημα.
Ενα τετοιο πακετακι στα 10 χιλιαρικακια δεν θα ηταν καθολου ασχημο κατα την ταπεινη μου γνωμη
Πιο ελαφρυ κι ευκινητο απο τα δικυλινδρα,οικονομικο και με ολιγη περιποιηση να βγαλει +5 αλογακια θα ηταν μια χαρα

Ktm.Prestige
27/01/2011, 17:27
Φήμες πάντως λένε οτι περιμένουν να ξεστοκάρουν τα 990 ώστε να πρωωθήσουν τα 690adv και το νέο 12άρι.

Τιμές φαντάζομαι 10++ εκτός και εαν θέλουν να χτυπήσουν τον ανταγωνισμό και τα κατεβάσουν λίγο.


222421

MiltiadisK.D
31/01/2012, 16:31
ktm.prestige μπομπα ειναι το 690 adv,αλλα μονοκυλινδρο παλι ρε φιλε?ειμαι υπερ του μελλοντικου 800 η του μικρου δικυλινδρου adv τελος παντων απο αποψη κιλων(παιζουν σημαντικο ρολο στο χωμα)και απο μεριας οικονομιας καυσιμου.κατα τα αλλα που γραφονται περι 950-990 ηδη υπαρχον μοντελα θεωρω οτι ειναι αδερφακια με μικροδιαφορες και ειναι απλα απαιχτα σε ολα τα τερεν,αυτα κατεμε!:a08: