Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 36

Θέμα: 1200cc το 2013?

  1. #1
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830

    1200cc το 2013?

    Our friends at Dutch publication Nieuwsmotor just returned from a visit to KTM’s Austrian headquarters, where they discovered that new versions of the Adventure, Super Duke and Duke are in the works. At the heart of the new models is a new modular engine which they suggest will be available in 1,200, 1,000 and 700-800cc capacities. A 700cc version of the single-cylinder Duke is also planned for 2012.

    Why the long wait for a new Adventure, which has been around since the halcyon days of 2006? KTM apparently had a new version ready for next year, but Stefan Pierer felt it too closely resembled the BMW R1200GS, so sent the designers back to the drawing board.


    http://hellforleathermagazine.com/20...re-super-duke/

    http://www.nieuwsmotor.nl/motornieuw...cilinders.html



    http://www.youtube.com/watch?v=zeswy...layer_embedded

  2. #2
    και στα ελληνικα απο ΜοτοΤΡΙΤΗ:

    Μία κίνηση που μάλλον θεωρείται αναμενόμενη από την Αυστριακή εταιρία είναι η παρουσίαση του νέου Adventure με μοτέρ 1200 κ.εκ. Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες αυτή θα πραγματοποιηθεί το αργότερο σε δύο χρόνια, ενώ θα υπάρξουν και εκπλήξεις με μοτέρ μικρότερου κυβισμού.

    Η αλήθεια είναι ότι η Αυστριακή εταιρία ήθελε εδώ και αρκετό καιρό να παρουσιάσει τον διάδοχο του 990 Adventure αλλά λογάριαζε χωρίς τον…CEO της, Stefan Pierer, ο οποίος δεν ενέκρινε την εμφάνιση του νέου mega on-off, στέλνοντας τους σχεδιαστές πίσω στα εργαστήριά τους.
    Τα μεγάλα νέα δεν βρίσκονται ακριβώς εδώ αλλά στο γεγονός ότι η ΚΤΜ είναι διατεθειμένη να παρουσιάσει και Adventure με μικρότερα μοτέρ και κυβισμούς μεταξύ 1.000 και 800 κ.εκ.
    Σύμφωνα λοιπόν με τους συντάκτες του ιστότοπου, NieuwsMotor, οι οποίοι επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις της αυστριακής εταιρίας, όλα τα παραπάνω μοτέρ θα προέρχονται από την ίδια βάση (προφανώς για μείωση του κόστους παραγωγής) με αυξομειώσεις σε κυβισμό και πιθανά διαφορετικά συστήματα τροφοδοσίας και εκκεντροφόρους. Μάλιστα η έκδοση των 800 κ.εκ., που αναμένεται να φουντώσει τον ανταγωνισμό σε αυτή την νέα κατηγορία που δημιουργείται ( BMW F800GS, Triumph Tiger 800 XC) θα είναι και η πιο «μάχιμη» αφού θα έχει σαφώς μικρότερο βάρος και περισσότερες εκτός δρόμου ικανότητες από τα μεγαλύτερα αδερφάκια του.

    Οι φανατικοί οπαδοί και μη των extreme μοντέλων της Αυστριακής εταιρίας έχουν επίσης λόγο να χαίρονται αφού από αυτό το νέο μοτέρ θα επωφεληθεί και το επόμενο Super Duke το οποίο θα φέρει επίσης και αρκετά νέα ηλεκτρονικά συστήματα όπως σύστημα πρόσφυσης του πίσω τροχού ή αλλιώς Traction Control.
    Τέλος, σύμφωνα με τα λεγόμενα του NieuwsMotor, στο εργοστάσιο της KTM υπήρχε και ένα νέο μονοκύλινδρο μοτέρ 700 κ.εκ., με τη μορφή πρωτοτύπου, το οποίο αναμένεται να τοποθετηθεί και στον νέο SuperDuke.
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  3. #3
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    δε ξέρω μάικ...

    Όλοι κοιτάνε να αντιγράψουν το GS...

    Ελπίζω τα λεγόμενα του Ρierer να ισχύσουν...

    Το πολεμικότερο ον-οφ ,άλλαξε το 2006 και έγινε κάπως ποιο πολιτισμένο,ένεκα και του ψεκασμού όμως λόγω Εuro...
    Επειδή είμαι οπαδός της πορτοκαλι εταιρείας και εχω καβαλήσει και οδηγήσει το Αdv το παλιό αλλά και το νέο,εχω να πω ότι το παλιό,ήταν μια κλάση ποιοτικότερο από την ανανέωση του 06 ,σε πολλούς τομείς...

    Τώρα που ήρθε η ώρα της καθολικής ανανέωσης ,τι θα γίνει;
    το έχουμε συζητήσει πάλι,και πάλι θα πω το ίδιο...φοβάμαι τους μάνατζερ του μάρκετινγκ ,ότι θα την κάνουν την μαλακία τους...

  4. #4
    Εμένα πάλι ,μου άρεσε το νέο για το 800cc Adv της ΚΤΜ…
    BMW 800GS
    TRIUMPH TIGER 800 XC
    KTM 800 ADV….
    Η (σωστή) κατηγορία ξαναδημιουργείται…





    Α , ρε μλκες γιαπωνέζοι….:a31:

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    ποτε θα βγαλει η honda ενα 800αρι αφρικα?

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VALES
    Εγγραφή
    16/02/2009
    Μηνύματα
    1.059
    Ωωω ρε μάνα μ΄ τι έχει να γίνει εδώ μέσα!!!!!! Δυο χρόνια θα τρωγόμαστε!!

    @ Allst@rf
    Μην αγχώνεσαι... έγινε πιο πολιτισμένο γιατί ελάχιστοι μπορούσαν να το κουμαντάρουν όπως ήταν πριν. Ακόμη και το πολιτισμένο, πόσοι είναι αυτοί που το πάνε όριο?
    Αν το δεις προσεκτικά, η ΚΤΜ ''πέφτει'' για να μπορεί να είναι μέσα στο (εμπορικό) συναγωνισμό.
    Μερίδιο από τους νορμάλ θέλει.

    @dmf
    Δεν το έχει βγάλει ήδη? Εδώ και 20 περίπου χρόνια?
    Με τη μοτοσικλέτα μπορεί να σκοτωθείς είναι αλήθεια, αλλά δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ζήσεις το χρόνο που σου έχει παραχωρηθεί

    Άντε γεια... Blog

  7. #7
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    δε ξέρω μάικ...

    Όλοι κοιτάνε να αντιγράψουν το GS...

    Ελπίζω τα λεγόμενα του Ρierer να ισχύσουν...

    Το πολεμικότερο ον-οφ ,άλλαξε το 2006 και έγινε κάπως ποιο πολιτισμένο,ένεκα και του ψεκασμού όμως λόγω Εuro...
    Επειδή είμαι οπαδός της πορτοκαλι εταιρείας και εχω καβαλήσει και οδηγήσει το Αdv το παλιό αλλά και το νέο,εχω να πω ότι το παλιό,ήταν μια κλάση ποιοτικότερο από την ανανέωση του 06 ,σε πολλούς τομείς...

    Τώρα που ήρθε η ώρα της καθολικής ανανέωσης ,τι θα γίνει;
    το έχουμε συζητήσει πάλι,και πάλι θα πω το ίδιο...φοβάμαι τους μάνατζερ του μάρκετινγκ ,ότι θα την κάνουν την μαλακία τους...


    Δυνατότερο, ποιο απόλυτο, ποιο "αντρικό", ψηλότερο σίγουρα... ποιο ποιοτικό με την πραγματική έννοια της λέξης σε καμία περίπτωση δεν είναι μιας και οι διαφορές είναι ελάχιστες ουσιαστικά...Ίσα ίσα που σε μερικά σημεία δέχτηκε μικροβελτιώσεις κάτι που ήταν απόλυτα φυσικό μιας και το 950 ήταν ένα ολοκαίνουριο μοντέλο με παιδικές ασθένιες.
    Τώρα για το καινούριο που έρχεται θα έλεγα ότι έχω μεγάλη αγωνία να δω τι θα παρουσιαστεί από την ΚΤΜ αλλά σε προσωπικό επίπεδο νομίζω ότι το 950/990 είναι ήδη πολύ καλό και αρκετό για μένα.Βέβαια μέχρι το 2013 όλα αλλάζουν...
    Τέλος θα συμφωνήσω με τον Vale αλλά θα προσθέσω ότι παρόλη την δύναμη του το μηχανάκι μπορεί να είναι ιδιαίτερα φιλικό και υπάκουο στα γούστα του οδηγού που δεν φοβάτε να οδηγήσει και νομίζω ότι μπορεί να γίνει καλός δάσκαλος για όποιον θέλει να πάει λίγο παραπάνω ...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  8. #8
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
    Δυνατότερο, ποιο απόλυτο, ποιο "αντρικό", ψηλότερο σίγουρα... ποιο ποιοτικό με την πραγματική έννοια της λέξης σε καμία περίπτωση δεν είναι μιας και οι διαφορές είναι ελάχιστες ουσιαστικά...Ίσα ίσα που σε μερικά σημεία δέχτηκε μικροβελτιώσεις κάτι που ήταν απόλυτα φυσικό μιας και το 950 ήταν ένα ολοκαίνουριο μοντέλο με παιδικές ασθένιες.
    Τώρα για το καινούριο που έρχεται θα έλεγα ότι έχω μεγάλη αγωνία να δω τι θα παρουσιαστεί από την ΚΤΜ αλλά σε προσωπικό επίπεδο νομίζω ότι το 950/990 είναι ήδη πολύ καλό και αρκετό για μένα.Βέβαια μέχρι το 2013 όλα αλλάζουν...
    Τέλος θα συμφωνήσω με τον Vale αλλά θα προσθέσω ότι παρόλη την δύναμη του το μηχανάκι μπορεί να είναι ιδιαίτερα φιλικό και υπάκουο στα γούστα του οδηγού που δεν φοβάτε να οδηγήσει και νομίζω ότι μπορεί να γίνει καλός δάσκαλος για όποιον θέλει να πάει λίγο παραπάνω ...
    σε πολλους τομεις ποιοτικοτερο το "παλιο"...

    δες κεντρα τροχων του παλιου και του καινουριου...


    βαση οργανων το παλιο ,ποιο ανθεκτικη...

    πλαστικα το καινουριο ,κατα την αποψη μου,ποιο φτηνιαρικα...π.χ. το μικρο ντουλαπακι αναμεσα στα τεποζιτα...

    καλα για διαφορα ψεκασμου και EFI δεν κανει να μιλησω ,γιατι αν ηταν στο χερι της ΚΤΜ θα τον κραταγε...πιστευω...


    οι παιδικες ασθενειες που ειχε το παλιο ,σε περιπτωσεις πολλες (ρωτηστε των gefr),απλα πιστευω οτι ως επι το πλειστον ηταν σε περιφεριακα(magura κτλ)

  9. #9
    Fun times! :) Το avatar του/της QSpec
    Εγγραφή
    11/07/2006
    Μηνύματα
    1.064
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
    Εμένα πάλι ,μου άρεσε το νέο για το 800cc Adv της ΚΤΜ…
    BMW 800GS
    TRIUMPH TIGER 800 XC
    KTM 800 ADV….
    Η (σωστή) κατηγορία ξαναδημιουργείται…





    Α , ρε μλκες γιαπωνέζοι….:a31:
    Ω ναι! Ω ναι!

    Άντε να δούμε αν θα μας έχει περισσέψει και κανένα ευρώ το 13.
    Bigger Bikers Bounce Better
    Fun times!

  10. #10
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Για 700αρι μονοκυλινδρο μοτερ να βγαλει καινουργιο η ΚΤΜ δεν το πολυβλεπω
    Το καινουργιο LC4 μοτερ το εχει ανεβασει σε καποια πρωτοτυπα στα 700+ κυβικα και το εξελισσει,οποτε μαλλον γι αυτο το μοτερ θα μιλαμε.
    Εκτος αν παρει την κεφαλη με τους 2ΕΕΚ απο την σειρα RC4 και το βαλει επανω.Τοτε βεβαια θα μιλαμε για...μονοκυλινδρο τερας μιας και αυτο το πραγμα θα βγαζει 80+ αλογα απο 700 κυβικα σε εκδοση δρομου.
    Αμα ειναι και καμμια 150-160 κιλα μιλαμε για φονεα των γιγαντων
    Παντως ενα 800αρακι με με χωματινο στησιμο,καμμια 170 κιλα και οπωσδηποτε μικροτερη καταναλωση απο τα 1000αρια θα ειναι μουρλια
    Για μενα παντως ενα 690 με προικα Adventure εξακολουθει να ειναι το ιδανικο για χρηση ταξιδι χωμα-ασφαλτο
    Τα δικυλινδρα εχουν αρκετα παραπανω κιλακια τα οποια δεν τα χρειαζεσαι στο χωμα
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  11. #11
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
    Ωωω ρε μάνα μ΄ τι έχει να γίνει εδώ μέσα!!!!!! Δυο χρόνια θα τρωγόμαστε!!

    @ Allst@rf
    Μην αγχώνεσαι... έγινε πιο πολιτισμένο γιατί ελάχιστοι μπορούσαν να το κουμαντάρουν όπως ήταν πριν. Ακόμη και το πολιτισμένο, πόσοι είναι αυτοί που το πάνε όριο?
    Αν το δεις προσεκτικά, η ΚΤΜ ''πέφτει'' για να μπορεί να είναι μέσα στο (εμπορικό) συναγωνισμό.
    Μερίδιο από τους νορμάλ θέλει.

    αυτό το πράγμα ρε παιδιά με τις συζητήσεις περι "πολιτισμένου" 990 έναντι του άγριου 950, δε τις κατάλαβα ποτέ.

    Εγώ προσωπικά έχω οδηγήσει και τους 2 κινητήρες και μάλιστα το 950 με μικρότερο μπροστινό γρανάζι, που και καλά του έδινε περισσότερο νευρο.

    ένα έχω να πω. μια χαρά πολυ πιο απότομο είναι το 990 λόγου του injection. Η λειτουργία του 950 ήταν γλυκύτατη. πουθενά δε ξένιζε πουθενά δε τρόμαζε γ@μηστερό καρμπ και έτσι ναουμ

    το 990 πρέπει να το χεις σε ψιλότερες στροφές για λειτουργεί πιο ομαλά.

    και σιγά που τα 6-7 πραγματικά λιγότερα άλογα του 990 έχει τ΄σοη διαφορά.

    Οι μόνες ουσιαστικές διαφορές στο πιο "πολεμικό χαρακτήρα" του 950 είναι το ύψος και οι αναρτήσεις λίγο.

  12. #12
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
    αυτό το πράγμα ρε παιδιά με τις συζητήσεις περι "πολιτισμένου" 990 έναντι του άγριου 950, δε τις κατάλαβα ποτέ.

    Εγώ προσωπικά έχω οδηγήσει και τους 2 κινητήρες και μάλιστα το 950 με μικρότερο μπροστινό γρανάζι, που και καλά του έδινε περισσότερο νευρο.

    ένα έχω να πω. μια χαρά πολυ πιο απότομο είναι το 990 λόγου του injection. Η λειτουργία του 950 ήταν γλυκύτατη. πουθενά δε ξένιζε πουθενά δε τρόμαζε γ@μηστερό καρμπ και έτσι ναουμ

    το 990 πρέπει να το χεις σε ψιλότερες στροφές για λειτουργεί πιο ομαλά.

    και σιγά που τα 6-7 πραγματικά λιγότερα άλογα του 990 έχει τ΄σοη διαφορά.

    Οι μόνες ουσιαστικές διαφορές στο πιο "πολεμικό χαρακτήρα" του 950 είναι το ύψος και οι αναρτήσεις λίγο.



    δε διαφωνουμε πουθενα...

  13. #13
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf



    δε διαφωνουμε πουθενα...
    όντως



  14. #14
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    σε πολλους τομεις ποιοτικοτερο το "παλιο"...

    δες κεντρα τροχων του παλιου και του καινουριου...


    βαση οργανων το παλιο ,ποιο ανθεκτικη...

    πλαστικα το καινουριο ,κατα την αποψη μου,ποιο φτηνιαρικα...π.χ. το μικρο ντουλαπακι αναμεσα στα τεποζιτα...

    καλα για διαφορα ψεκασμου και EFI δεν κανει να μιλησω ,γιατι αν ηταν στο χερι της ΚΤΜ θα τον κραταγε...πιστευω...


    οι παιδικες ασθενειες που ειχε το παλιο ,σε περιπτωσεις πολλες (ρωτηστε των gefr),απλα πιστευω οτι ως επι το πλειστον ηταν σε περιφεριακα(magura κτλ)
    Στα κέντρα δεν μπορώ να εντοπίσω ουσιαστικές διαφορές, βοήθησέ με...
    Βάση οργάνων δεν μπορώ να συγκρίνω αυτή την στιγμή αλλά γιατί πρέπει να κουβαλάς μια ανθεκτικότερη γκουμούτσα εκεί μπροστά δεν ξέρω...
    Τα πλαστικά είναι ουσιαστικά τα ίδια αλλιώς βαμένα ίσως...τα δεσίματά τους τα ίδια και η συναρμολόγηση ακριβώς ίδια...το μικρό ντουλαπάκι δε, είναι το ίδιο...
    Για τη σύγκριση καρμπς και ψεκασμού δεν έχω ουσιαστικές διαφωνίες αλλά πάντα βάση γνωμών τρίτων, μιας δεν έχω πραγματική εμπειρεία σε 950(μια μικρή βολτούλα μόνο...). Το 990 για το οποίο μπορώ να μιλήσω όμως, με εξατμίσεις, μια χαρά πάει...
    Οι παιδικές ασθένειες του 950 του έβγαλαν το όνομα του αναξιόπιστου και δεν καταλαβαίνω γιατί επειδή πρόκειτε για περιφεριακά συστήματα δεν καθορίζουν σε κάποιο βαθμό και την ποιότητα του μοντέλου... αν πχ το επόμενο είχε αναβαθμισμένες αναρτήσεις θα τις θεωρούσες απλά περιφεριακά...;
    Ακόμα και αν οι διαφορές που αναφέρεις ισχύαν πάντως δεν θα ήταν μια τρομέρή ποιοτική διαφοροποιήση μιας και κατά το 98% τα 2 αυτά μηχανάκια είναι ολόιδια και έτσι μάλιστα αντιμέτωπίζονται από το κοινό και τους είδικούς του χώρου...
    Να σημειώσω εδώ ότι μιλάω για το 990 από 06-09 γιατί το 2010 το μοντέλο ξανάλαξε λίγο εξωτερικά και ο κινητήρας απέκτησε 6 ίππους περίπου παραπάνω στο απλό μοντέλο και 15 σχεδόν στο ψηλό... αυτά δεν τα έχω πιάσει καθόλου στα χέρια μου...
    Συνολικά πιστέυω ότι το μοντέλο κάθε τριετία βελτιώνονταν στα σημεία αλλά ουσιαστικά παρέμενε το ίδιο... ακόμα και η ουσιαστικότερη και μεγαλύτερη διαφορά που είναι στην τροφοδοσία δεν την θεωρώ δραματική.
    Το επόμενο που περιμένουμε μάλλον θα είναι μια διαφορετική μηχανή και ελπίζω να είναι και καλύτερη από την σημερινή...Ίσως να μην ξέρουμε με ποιο από τα 2 μοντέλα που θα έρθουν θα πρέπει να συγκρίνουμε το υπάρχον αλλά αυτό θα το δούμε τότε...(ίσως και με τα 2)
    Έλπίζω μόνο να μην καταλήξω "αφρικανός" επειδή η "μαμά" ΚΤΜ ακολούθησε την γραμμή του μάρκετινγκ και δεν έδωσε στον λαό της αυτό που επιθυμεί και γουστάρει...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  15. #15
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    τα κέντρα (και η ζαντες αν δεν κάνω λάθος)στο παλιό ήταν η καλή σειρά της Εxcell ,ενώ στο καινούριο μου φαίνεται δεν είναι καν Εxcell,τουλάχιστον στα '10 από ότι εχω παρατηρήσει...
    Εχω δει δεκάρια ή εννιάρια,με ελάχιστα χιλιόμετρα και σκουριάσμενες ζαντες ,πραγματικά για λύπηση...
    Η βάση οργάνων η παλιά ήταν ποιο ανθεκτική σε περίπτωση πτώσης ,αλλά εκτός αυτού η καινούρια σκουριάζει πανεύκολα ,πάλι για τα '10 μιλάω...
    Το ντουλάπακι στα δεκάρια ενεργοποιείται με κουμπί αμφιβόλου ποιότητας και ντίζα ,που αν κοπεί και πρέπει να το ανοίξεις επιγόντος,τον "ήπιες"... Τα παλιά,και τα 06 μου φαίνεται είχαν την κλασσική βίδούλα μισής στροφής ,ανθεκτικότατη...

    Τέσπα δε θα κάτσουμε να μαλώσουμε για την αγαπημένη μας ktm ,αλλά προσωπικα απογοητεύτηκα με αυτή την πτώση ποιότητας...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΝΕΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΟ 2013
    από Sapadak στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 18/11/2013, 00:22
  2. περι fjr 1400 το 2013
    από spyrakos35 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2013, 21:45
  3. H Honda στο Dakar το 2013 με Team HRC
    από MG-KTiNoS στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 71
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2012, 21:08
  4. Daihatsu τέλος από το 2013
    από Tigas στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2011, 18:59
  5. Νέα άδεια οδήγησης από το 2013!!
    από Electra στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2006, 15:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF