Σύνδεση

View Full Version : Ύδωρ = Καύσιμο



Σελίδες : 1 [2]

A3Hyzor
28/06/2011, 16:17
Η ηλεκτρόλυση του νερού είναι μάθημα στην Δευτέρα γυμνάσιου. Άρα αρ. ευρεσιτεχνίας δεν υπάρχει.
Ναι σου Υπογράφω ότι ΔΕΝ θα πάθει τίποτα από το ΗΗΟ εάν το εγκαταστήσεις όπως θα σου πω.


δεν διαβασα κατι για ζημια....

εχω αναρτησει σε προηγουμενο ποστ dyno

σε λιγο θα την κανω παω να βρω τα παλικαρια που ερχωνται απο σαλονικη

Cpt. Haddock
28/06/2011, 16:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από A3Hyzor
Η ηλεκτρόλυση του νερού είναι μάθημα στην Δευτέρα γυμνάσιου. Άρα αρ. ευρεσιτεχνίας δεν υπάρχει. [...]

Εντάξει, δε συνεννοούμαστε...

Καλή τυχη με το εγχείρημά σου :wave2:

OldMan
28/06/2011, 16:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από A3Hyzor
Ναι σου Υπογράφω ότι ΔΕΝ θα πάθει τίποτα από το ΗΗΟ εάν το εγκαταστήσεις όπως θα σου πω.
Αν μου υπογράψεις ότι όση βενζίνη έχει μείνει στον πλανήτη φτάνει για να πλύνουμε τα πόδια μας (και να ποτίσουμε και καμιά ελιά) τότε είμαι μαζί σου στο να κάψουμε το νερό του πλανήτη στα μηχανάκια μας ..!!! :beer:

A3Hyzor
28/06/2011, 16:22
βαζω 100ml νερο ανα 800km πιο λιγα απο οτι ο βενζινας μου....

A3Hyzor
28/06/2011, 16:26
@ Cpt. Haddock

Σ ευχαριστώ!

Cpt. Haddock
28/06/2011, 16:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από A3Hyzor
βαζω 100ml νερο ανα 800km πιο λιγα απο οτι ο βενζινας μου....

Πόσα ml νερού βαζει ο βενζινάς σου δλδ? :confused:

sapila racing
28/06/2011, 16:30
Τον Stanley Meyer τον γνωρίζετε? Πήγε φυλακή για κατι τετοια κόλπα που ΔΕΝ δουλευανε.

http://aardvark.co.nz/stanley_meyer.shtml

Να ηταν οι βαρωνοι του πετρελαίου που τον καταδίκασαν άραγε?
Μα ούτε ενας επιστήμονας να μην παρει το μέρος του? :rolleyes:

A3Hyzor
28/06/2011, 16:37
Λες για αυτόν που τελικά δηλητηριάστηκε ε? (ένα μυστήριο πράμα)

Που κουνούσε το αμάξι νερό ΜΟΝΟ...

Cpt. Haddock
28/06/2011, 16:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από A3Hyzor
[....]

Άκουσε με λίγο και προσεκτικά.

Φυσική και χημεία γνωρίζω λιγο απο σχολείο και απο όσα διαβαζω μονος μου κατακαιρους. Μηχανολογία εμπειρικα.

Αυτό που βλέπω στα ποστ σου απο τον τρόπο που απαντάς και - κυρίως απο αυτα που αποφεύγεις να απαντήσεις, μου αφήνει τις εξης επιλογές:

α) Ξέρεις καλά το αντικείμενό σου, η εφεύρεση δουλεύει, αλλα αδυνατείς να εκφραστείς σωστά, άρα και να μας πείσεις. Εχεις θέμα στο μαρκετινγκ

β) Δεν ξέρεις καλά το αντικείμενό σου και προσπαθείς με μισόλογα είτε να μας πείσεις οτι έκανες την ανακάλυψη του αιώνα, είτε δε θες να πιστεψεις οτι σε κορόιδεψαν

γ) Γνωρίζεις οτι αυτά που γράφεις ειναι παραμυθια και υπεκφεύγεις


Διάλεξε.


Παίρνω παράδειγμα το ποστ "ναι στο υπογραφω οτι δε θα παθει τιποτα...". Το "στο υπογράφω" εδω που σε ρωτήσαμε, έχει την έννοια ενός γραπτού κειμένου με νομική ισχύ, σύμφωνα με το οποίο εγγυάσαι την απρόσκοπτη λειτουργία του κινητήρα. Εχεις τέτοια φόρμα; Πώς την υπογράφεις; Ως ιδιώτης ή ως επαγγελματίας;

Προς επιρρωση των παραπάνω, βαζω την φράση σου "την ηλεκτρόλυση τη διδασκόμαστε στο γυμνασιο αρα δε χρειάζεται ευρεσιτεχνία"

Είναι τόσο αφελές το επιχείρημα που δημιουργεί πολύ κακές εντυπώσεις. Φαντάζομαι οτι εαν εγω ισχυριστω οτι εφηύρα κινητήρα σύντηξης (μηχανή "Ζαχάρωφ"), δε θα χρειαστεί να το κατοχυρώσω σαν πατέντα μια και τη σύντηξη επισης καπου στο γυμνάσιο τη μαθαίνουμε....

Πρέπει να καταλάβεις (εαν δεν το ξερεις και σκοπίμως το αποφεύγεις), οτι άλλο πραγμα η θεωρητική φυσική και χημεία και άλλο η εφαρμοσμένη μηχανική :wave2:

A3Hyzor
28/06/2011, 17:11
Cpt. Haddock


Πάρα πολύ ωραία.

Δεν έχω κάνει καμιά ανακάλυψη. Η πατέντα που υπάρχει για την ηλεκτρόλυση έχει λήξει εδώ και δεκαετίες (και ήταν παγκόσμια). Άρα δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι ανακάλυψα κάτι που υπάρχει..!

Εταιρική υπόσταση δεν έχω. Είναι όμως θέμα ημερών να ενεργοποιηθεί εντός ΕΕ μια εταιρία για την κάλυψη και των φορολογικών θεμάτων.

Όταν (και φυσικά ) θα ενεργοποιηθεί η εταιρεία, σκοπεύουμε να παρέχουμε την εγγύηση της απρόσκοπτης λειτουργίας. Με μια Σοβαρή διαφορά. Εφόσον δεν υπάρχει παγκοσμίως καμία σχετική απόδειξη ότι το ΗΗΟ στις μικροποσότητες που συζητάμε προκαλεί ζημιά, θα πρέπει κάποιος να αποδείξει ότι προήλθε από την συγκεκριμένη προσθήκη. Αυτό μπορεί να ξενίζει. Το καταλαβαίνω. Αλλά από την άλλη θα μπορούσε ο οποιοδήποτε να το αφήσει χωρίς λάδια και να θέλει μετά καινούργιο μηχανάκι. Ξαναλέω ότι ΔΕΝ υπάρχει καμία επίσημη αναφορά για βλάβη από ΗΗΟ σαν Συν καύσιμο.

Περί κοροϊδίας τώρα. Η αλήθεια είναι ότι μια φορά την πάτησα. Αλλά είχα προλάβει να δω θετικά αποτελέσματα. Και έτσι το συνέχισα ποιοτικά. Με πιστεύεις ή όχι εγώ τα αποτελέσματα που είδα στο μηχανάκι μου είναι αλήθεια.
Στη διάθεση σου!

dmf
28/06/2011, 17:12
http://www.youtube.com/watch?v=pwlOw7iCNrI&feature=related :look:

p@nos
28/06/2011, 17:17
asxoli8ite me ton pi8ikokinitira


exoyme alla sxedia sta skaria
:cool: :smokin: :smokin: :smokin:


230299

p@nos
28/06/2011, 17:19
kairoc gar eggyc


:a8: :a8: :a8:


230301

A3Hyzor
28/06/2011, 17:24
Να ρωτησω... το καλωδιο για το πισω λεδακι απο που το περναει??? ή δουλευει με επαγωγη?

dmf
28/06/2011, 18:22
ποσο αδεια μοιαζει η μοτοσυκλετα χωρις ντεποζιτο :sad:

DrBig
01/07/2011, 00:33
Γελατε γελατε, αλλα ολως τυχαιως σημερα ειδα τον μηχανικο μου, που με ειπε οτι το εβαλε το πιπιρδελι σε ενα 950 καλως τζετισμενο με πολυ καλα αποτελεσματα. Ο κατοχος ανεφερε καλλιτερο τραβηγμα ειδικα στις χαμηλες. Επισης ο ιδιος το εχει τοποθετησει και σε παλιο αυτοκινητο που δεν πηγαινε μια, το οποιο 'αναστηθηκε'. Και το καλλιτερο, περασε κτεο ρυπων εκει που πριν σερνοτανε.

Αυτα μου ειπε ο μηχανικος μου.

A3Hyzor
01/07/2011, 09:04
@ DrBig

ΕΤΣΙ !!!!!

VALES
01/07/2011, 09:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από A3Hyzor
@ DrBig

ΕΤΣΙ !!!!!





Εσύ θα καείς στην πυρά... η οποία σημειωτέον θα είναι 70% από νερό. :lol: :beer:

Πάντως απορώ με κάποιους που έχουν το δάκτυλο στη σκανδάλη, έτοιμοι να πυροβολήσουν οτιδήποτε είναι άγνωστο ή ανατρεπτικό για τα δικά τους δεδομένα. :dizzy:

DrBig
01/07/2011, 10:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Πάντως απορώ με κάποιους που έχουν το δάκτυλο στη σκανδάλη, έτοιμοι να πυροβολήσουν οτιδήποτε είναι άγνωστο ή ανατρεπτικό για τα δικά τους δεδομένα. :dizzy:

Αναβυσσος η ψυχη του ανθρωπου....

A3Hyzor
01/07/2011, 10:50
Έτσι είναι αλλά από την άλλη δεν τους παρεξηγώ. Έχουν δώσει πολλά λεφτά για την καλή τους και είναι τουλάχιστον επιφυλακτικοί....

nikos_abel
01/07/2011, 11:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Αναβυσσος η ψυχη του ανθρωπου....

Έχει χάρη που έχω πολύ δουλειά....

DrBig
01/07/2011, 12:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_abel
Έχει χάρη ....

Η Αναβυσσος, η ψυχη, ο ανθρωπος, η καποιος γραμμικος συνδυασμος των τριων? :wacko:

A3Hyzor
01/07/2011, 12:49
:beer: :a028:

nikos_abel
01/07/2011, 13:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Η Αναβυσσος, η ψυχη, ο ανθρωπος, η καποιος γραμμικος συνδυασμος των τριων? :wacko:

Τυπογραφικό.

ΕΧΕ...

DrBig
01/07/2011, 13:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_abel
Τυπογραφικό.

ΕΧΕ...


ΑΑΑΑΑΑ οκ, δικαιως εκλασα μεντες τοτε.

nikos_abel
01/07/2011, 14:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
ΑΑΑΑΑΑ οκ, δικαιως εκλασα μεντες τοτε.

Ντο νοτ μπι εφρέιντ.

Στην ίδια πλευρά θα είμαστε. Επιφυλάσομαι για αργότερα.:wave2:

A3Hyzor
02/07/2011, 14:12
http://www.tezpower.com/


230576

p@nos
02/07/2011, 14:31
epidi to 8red ine xaos ke de bgeni akri iparxi kapoio pdf poy na leei gia ti milame?


bigoyla exis kati?

A3Hyzor
02/07/2011, 14:40
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ

Πιστεύω ότι έχω ότι μπορείς να χρειαστείς για ενημέρωση.

Skype: Aristogeiton Kotsas (με τη φωτο)

Το bigoyla τι εννοείς;

p@nos
02/07/2011, 15:15
file den exo skype an iparxi kapio pdf sxetiko me to sistima ke ti leitoyrgia toy anebase tose kana rapidshare na doyme ti pezi

A3Hyzor
02/07/2011, 16:08
Το σύστημα αποτελείτε από 2 μέρη μόνο. α) Την τύπου “Γ” γεννήτρια και β) την ηλεκτρική-ηλεκρονική τροφοδοσία της.
α) Με ηλεκτρόλυση διασπά το νερό στα στοιχεία του, 2 μόρια υδρογόνου και 1 μόριο οξυγόνου. Αυτό που παράγεται με ένα σωλήνα τα οδηγούμε στο φίλτρο αέρα.
Η γεννήτρια από μέσα (βίδες, πλάκες, εξαρτήματα) είναι από ανοξείδωτο ατσάλι 316 low carbon κομμένο με laser-cut και με μια ειδική επεξεργασία στις πλάκες προτού φορεθεί στο όχημα. Από έξω είναι από PVC-u που αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες και πιέσεις.
Το νερό που βάζουμε είναι απιονισμένο, ενώ την πρώτη μόνο φορά προσθέτουμε και ΚΟΗ (καυστική ποτάσα) χημικά καθαρό, μαζί με ένα ειδικό αντιαφριστικό (έχει την τάση αλλιώς να κάνει αφρούς). Μετά προσθέτουμε μόνο νερό 50 ~ 150 ml κάθε 500~1000 χιλιόμετρα. (ανάλογα την ποσότητα που καταναλώνουμε)
β) Οι γεννήτριες υδρογόνου γενικά τραβάνε αμπέρια.... και πρέπει με κάποιο τρόπο να τις “περιορίσεις” εκεί που θέλεις. Εδώ υπάρχουν 3 λύσεις:
1η) Βάζεις λιγότερο ΚΟΗ, αντενδείκνυται γιατί είναι δύσκολο να πετύχεις πόσο ακριβώς πρέπει, και γιατί το νερό το χειμώνα ίσως παγώσει και τα καλοκαίρια ίσως να ζεσταθεί υπερβολικά.
2η) PWM
3η) CCPWM το ηλεκτρονικό αυτό περιορίζει τα αμπέρ όπως και το PWM, ΑΛΛΑ τα κρατάει και σταθερά. Για να το εξηγήσω, ένα απλό PWM εάν το ρυθμίσεις να τραβάει 5Α = 69watt ενώ στην αρχή θα παραμένει στα 5Α, σιγά σιγά θα αρχίσει να ανεβάζει, γιατί όσο ζεσταίνεται η γεννήτρια ζητάει παραπάνω. Έτσι μετά από μια διαδρομή 1 ώρας πχ τα 5Α που του είχες δώσει στην αρχή τα κάνει 6-7-8 κλπ. Πράγμα που πρέπει να αποφύγουμε γιατί δεν θέλουμε να κουράσουμε το ηλεκτρικό μας κύκλωμα. Αν θέλουμε πάντως το βάζουμε το PWM πάντα όμως με συνοδεία μονίμου αμπερόμετρο που ελέγχουμε και ενός ποτενσιόμετρου που θα λέει στην πλακέτα να δώσει ή να μειώσει ρεύμα στην γεννήτρια.

Συνδεσμολογία: παίρνουμε ρεύμα από την μπαταριά (+ - ) το οδηγούμε με μια ασφάλεια 10-15Α σε ένα ρελε που θα του δίνει εντολή όταν η μηχανή είναι σε λειτουργία.. Από το ρελε πάμε στην πλακέτα του CCPWM και από εκεί στην γεννήτρια. Αν θέλουμε βάζουμε και ένα 12V led στο καντράν για να μας λέει ότι λειτουργεί και έναν διακόπτη απομόνωσης. Την σωλήνα εξόδου από την γεννήτρια την οδηγούμε στο φιλτροκούτι αέρα. Στην πρώτη φορά λειτουργίας αφήνουμε την γεννήτρια να ζεσταθεί λιγο, ρυθμίζουμε τα αμπέρια που θέλουμε με το ccpwm βγάζουμε το αμπερόμετρο και... ξενιάζουμε.

Συντήρηση-Αντοχή: Νερό συμπληρώνω όποτε κατεβεί η στάθμη (ένα (1) λίτρο νερό “παράγει” δυο χιλιάδες τριάντα εφτά (2037,45) λίτρα ΗΗΟ) (Αλλοι λένε 1860). Θέλει μια συντήρηση κάθε 10,000 ~ 15,000 χιλιόμετρα, απλή στην διαδικασία. Η αντοχή αναμένω να ξεπεράσει τα 4 χρόνια. Ο βασικός παράγοντας για αυτό είναι το μέταλλο κατασκευής. Όλα μα όλα τα εσωτερικά είναι από SS 316 και πάντα η ποιότητα συναρμολόγησης.

Τοποθέτηση: Το κάλο με αυτή τη γεννήτρια είναι ότι είναι όλα σε ένα, δηλαδή και το ντεπόζιτο πλήρωσης νερού και η κυρίως μονάδα. Αν και σκέφτομαι να φτιάξω και ένα μοντελάκι ακόμα πιο μικρο που θα είναι το κάνιστρο του νερού σε άλλο σημείο πχ κάτω από τη σέλα.

Τι κάνει τελικά ....Απορία
Όποιος έχει δει ΗΗΟ να σκάει το γνωρίζει ήδη... Φανταστείτε μια διάφανη σωλήνα 1 μετρό με ροή υδρογόνου μέσα. Αν πλησιάσεις αναπτήρα στην μια άκρη ... στην άλλη άκρη σε 1 frame σκαει ταυτόχρονα. Στην ουσία αυτό που κάνει είναι να συμπαρασύρει την καύση του μίγματος μας, μιας και σκάει 10 φορές πιο γρήγορα. Το κάθε μόριο του ΗΗΟ λειτουργεί σαν νάνο-μπουζί και έτσι έχεις μία πιο ολοκληρωμένη καύση του μείγματος.
Κάνει κακό? ΟΧΙ αντιθέτως κάνει καλό. Γιατί? Γιατί καθαρίζει τον θάλαμο και τις βαλβίδες από παλιές επικαθήσεις. Σε μια εκτεταμένη έρευνα που έκανα για τυχών βλάβες στο μοτέρ ΔΕΝ βρήκα τίποτα. (πάντα μιλάμε για συν-καύσιμο και οχι για αμιγώς). Αναφέρουν αραιότερη αλλαγή λαδιών.
Πιο λογικές θερμοκρασίες. Καθαρότερα μπουζί. Μακροζωία καταλύτη. Ελάχιστες καρβουνιές μετά από “λύσιμο” μοτέρ-κεφαλής

noe13
02/07/2011, 16:20
και το βασικο κερδος ποιο ειναι?

A3Hyzor
02/07/2011, 16:23
Οικονομία-Ροπή-Καλύτερο μοτέρ....
Διάβασε το θρεντ

dmf
02/07/2011, 16:31
Τί επαγγελεσαι αν επιτρεπεται?

DrBig
02/07/2011, 16:34
Η δικη μου απορια ειναι η εξης.
Αφου το ΗΗΟ επηρεαζει την ταχυτητα καυσης, αυτο σημαινει οτι ο χρονισμος αναφλεξης παει περιπατο. Αυτο δεν μου φαινεται πολυ ασφαλες, ειδικα σε ψηλες περιοχες στροφων.
Αν αυτο που λεω ειναι αληθες, τοτε αφ'ενος ειναι πιθανο οτι η παραπανω ισχυς οφειλεται σε αυτον ακριβως τον λογο, και αφ'ετερου, θα επρεπε να επεμβει καποιος στην προπορεια ωστε να την φερει στα επιπεδα του κατασκευαστη, για ασφαλεια.
Για την καθαροτερη καυση δεν εχω να πω κατι, πολυ πιθανο να ειναι ετσι ακριβως οπως ο φιλος το περιγραφει. Αλλα με την αναφλεξη υπαρχει ενα θεματακι νομιζω, που εγω προσωπικα θα ηθελα καποιες παραπανω εγγυησεις απο το οτι ο κινητηρας δουλευει καλλιτερα και βγαζει παραπανω αλογα.
Δεν αλλαζεις την προπορεια αναφλεξης σε ενα κινητηρα ετσι για πλακα και ανεξελεγκτα.

A3Hyzor
02/07/2011, 16:53
@ big
Επηρεάζει την αναφλεξιμότητα, άλλα με τις μικροποσότητες που συζητάμε, (μιας και είναι συν-καύσιμο) αυτό που κάνει είναι να λειτουργεί ως ένα διεσπαρμένο νάνο-μπουζι, όπου κάνει καλύτερη καύση. Εγώ δεν έχω πειράξει χρονισμό, αν γίνει αυτό (στα μοτέρ των μοτοσυκλετών είναι πιο ελάχιστα τα περιθώρια) τότε πρέπει να σκάσει ο σπινθήρας πιο “μετά” και έτσι να έχουμε ένα επιπλέον παράγοντα για οικονομία. (ίσως μερικά δέκατα μοίρας). Πράγμα που σε ορισμένους νέους κινητήρες γίνετε ηλεκτρονικά λόγο ζεστού αέρα εισαγωγής, χαμηλής ατμοσφαιρικής πίεσης κλπ.
Σε προηγούμενο ποστ υπάρχουν dyno test

DrBig
02/07/2011, 17:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από A3Hyzor
@ big
Επηρεάζει την αναφλεξιμότητα, άλλα με τις μικροποσότητες που συζητάμε, (μιας και είναι συν-καύσιμο) αυτό που κάνει είναι να λειτουργεί ως ένα διεσπαρμένο νάνο-μπουζι, όπου κάνει καλύτερη καύση. Εγώ δεν έχω πειράξει χρονισμό, αν γίνει αυτό (στα μοτέρ των μοτοσυκλετών είναι πιο ελάχιστα τα περιθώρια) τότε πρέπει να σκάσει ο σπινθήρας πιο “μετά” και έτσι να έχουμε ένα επιπλέον παράγοντα για οικονομία. (ίσως μερικά δέκατα μοίρας). Πράγμα που σε ορισμένους νέους κινητήρες γίνετε ηλεκτρονικά λόγο ζεστού αέρα εισαγωγής, χαμηλής ατμοσφαιρικής πίεσης κλπ.
Σε προηγούμενο ποστ υπάρχουν dyno test

Δεν διαφωνω, αυτο ειπα και εγω πανω κατω, οτι επηρεαζει την ταχυτητα καυσης. Θα ηθελα ομως να ειμαι βεβαιος οτι δεν την επηρεαζει τοσο ωστε καποια στιγμη να μου βαρεσει καμια μπιελλα. Με αλλα λογια, θα εκτιμουσα, αν υπαρχει, καποιο διαγραμμα που να φαινεται ο λογος ΗΗΟ/βενζινης στον ενα αξονα και η αντιστοιχη προπορεια αναφλεξης σε μοιρες, στον αλλο. Η κατι αναλογο που να μεταφερει την ιδια πληροφορια. Αν ειναι οντως η διαφορα δεκατα μοιρας, μπορεις να παραθεσεις ενα λινκ που να αποδεικνυεται?
Επισης, μπορεις να αναφερεις τιμη (πμ αν προτιμας) και εξωτερικες διαστασεις συσκευης?

A3Hyzor
02/07/2011, 18:05
Λυπάμαι αλλά κάτι τέτοιο δεν γνωρίζω εάν υπάρχει.

Γνωρίζω όμως ότι έως και σήμερα και μετά από δεκάδες χιλιάδες
(ίσως και εκατοντάδες χιλιάδες)
πειράματα και εφαρμογές από ιδιώτες και μη, που έχουν δοκιμάσει ΗΗΟ δεν έχει αναφερθεί Καμία και Πάσης φύσεως Ζημιά σε οποιοδήποτε μοτέρ (με σωστή τοποθέτηση και εννοώ, όχι αποκλειστική τροφοδοσία με ΗΗΟ κλπ).
Αντιθέτως είδαν καλό.

John Steed
02/07/2011, 20:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
δεν μας λεει σε τί πιεση εννοει ομως καπτεν :winka:

Δεν έχει να κάνει με την πίεση, μιλάμε για ηλεκτρόλυση, σημασία έχει η διάταξη των μεταλλικών πλακών στο εσωτερικό της συσκευής.

Η σωστή διάταξη μπορεί να έχει πολύ καλά αποτελέσματα.

A3Hyzor
02/07/2011, 20:33
:beer:
:ninja:

npat
03/07/2011, 01:08
Ρε μάγκες, δεν τρώγεστε με τίποτα λέμε...

Επειδή όμως εγώ το λύκειο το έβγαλα (έστω και με το ζόρι), είπα να βάλω πέντε νούμερα κάτω και να κάνω ένα-δυο υπολογισμούς να δω αν (στο μπακαλοδεύτερο τουλάχιστον) βγαίνουμε ενεργειακά ή αν το "ταμείο είναι μείον"...

Λοιπόν, μια ανάλυση της επίδρασης του εμπλουτισμού του καυσίμου-μείγματος με υδρογόνο μπορεί κανείς να βρει εδώ (γραμμένη από επιστήμονες, όχι φιδέμπορες):

http://www.fisita.com/students/congress/SCpapers/sc11.pdf

(οι άνθρωποι, δηλαδή, απλοποίησαν το πρόβλημα όσο γίνεται, έκαναν πειράματα σε ελεγχόμενες συνθήκες, έκαναν σοβαρές μετρήσεις, ερμήνευσαν τις μετρήσεις τους θερμοδυναμικά και έβγαλαν τα όποια συμπεράσματα ώστε άλλοι να μπορούν να επαναλάβουν το πείραμά τους. Χωρίς φανφάρες και τυμπανοκρουσίες παρουσίασαν τα αποτελέσματά τους. Δεν βγήκαν να πουλήσουν το σούπερ TDM που τα πατάει όλα κάτω... Έτσι δουλεύει η επιστήμη. Αν έχουν λάθος, δεν μπορώ να ξέρω, πάντως τουλάχιστον ακολουθούν την επιστημονική μέθοδο.)

Τι λένε αυτοί: Παίρνουμε έναν κινητήρα (ντίζελ) που παράγει 6.5, περίπου HP (στις 1500 rpm). Προσθέτουμε στο καύσιμό του Η2/Ο2 (πόσο? μια ροή 4lt/min) και παρατηρούμε στην καλύτερη περίπτωση μια βελτίωση απόδοσης της τάξης του 15%. Όπερ σημαίνει: Mε 4lt/min H2/O2 κερδίσαμε περίπου 1HP σε ιπποδύναμη (χοντρά). Το ερώτημα λοιπόν ανάγεται στο πολύ απλό:

Μπορώ, με απώλειες και όλα μέσα, να παράγω, με ηλεκρόλυση, 4lt/min αερίου Η2/Ο2 μείγματος, χρησιμοποιώντας το πολύ 1HP μηχανική ισχύ?

Θυμηθείτε ότι 1HP = 745.7 W και σε μια ώρα αυτό μου δίνει 745.7Wh

Για να ηλεκρολύσουμε 1mol νερό θέλουμε (υποθέτοντας 100% απόδοση) 237.1KJ ενέργεια και θα πάρουμε 1.5 mol αέριο μείγμα (1 mol Η2 και μισό mol Ο2) = 1.5 * 22.4 = 33.6lt (σε ΚΣ).

(βλέπε: http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hbase/thermo/electrol.html --- βγαίνει και από απλή εφαρμογή του πρώτου νόμου του Φάραντεϊ).

Εμείς για μία ώρα χρειαζόμαστε:

4 * 60 = 240lt αέριο, άρα πρέπει να ηλεκτρολύσουμε 240 / 33.6 = 7.1 mol νερού.

Αυτό απαιτεί 237.1 * 7.1 ΚJ = 1683.41KJ = 1683.41 / 3600 KWh = 467.61 Wh ενέργεια.

Ήδη βλέπουμε ότι τα νούμερα αρχίζουν να στριμώχνονται κάπως και δεν έχουμε αρχίσει, καν, να υπολογίζουμε απώλειες.

Ας κάνω μια "όνειρο θερινής νυχτός" υπόθεση, ότι κατάφερες να κάνεις ηλεκτρόλυση με απόδοση 80% (που δεν πας για κάνα νομπελ καλύτερα, αλλά λέμε τώρα) και ότι η γεννήτρια της μοτοσυκλέτας (που κάνει την μηχανική ενέργεια ηλεκτρική), μαζί με το όλο σχετικό κύκλωμα, έχει μια απόδοση 60% (και πάλι γενναιόδωρο). Αυτό μάνι-μάνι μας κάνει:

467.61 Wh / (0.8 * 0.6) = 992.94 Wh

Ουπς! Χάσαμε!

Χαλάμε (υπό ΠΟΛΥ ευνοϊκές συνθήκες) 992.94 W (1.33 Hp) για να κερδίσουμε, στην καλύτερη περίπτωση 745.7W (1Hp)!

Αν μάλιστα βάλουμε μια εξαιρετική, αλλά πιο ρεαλιστική, απόδοση ηλεκτρόλυσης γύρω στο 50% τότε τα νούμερα γίνονται ΠΟΛΥ χειρότερα.

Αυτά τουλάχιστον λέει το δικό μου μπακαλοδεύτερο...

DrBig
03/07/2011, 03:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ρε μάγκες, δεν τρώγεστε με τίποτα λέμε...


Δεν ειναι μονο θεμα ισοζυγιου ισχυος νπατ.
Προφανως διαβασες το (κατα τ'αλλα πολυ ενδιαφερον) αρθρο που παρεθεσες και απ'οτι φαινεται ηταν αρκετο για να βγαλεις καποια συμπερασματα. Για μενα δεν ειναι αρκετο διοτι λοιπουν δυο στοιχεια αρκετα σημαντικα.
1) Τι γινεται στους βενζινοκινητηρες (μια και οι μηχανες μας δεν ειναι ντηζελ), σε σχεση με την αποδοση, με τους ρυπους και τελος με την επιδραση του ΗΗΟ στην μακροβιοτητα του, μιας και υπαρχουν ενδειξεις οτι η καθαροτερη καυση εχει πολυ καλα αποτελεσματα στις επικαθησεις καταλοιπων στο θαλαμο καυσης.
2) Τι γινεται με χαμηλοτερη ποσοτητα ΗΗΟ απο αυτην που επελεξαν οι συγγραφεις του αρθρου? Υπαρχει ενδεχομενο τα αποτελεσματα να ηταν παρομοια με πολυ μικροτερη ροη ΗΗΟ, και συνεπως μικροτερη απαιτουμενη ηλεκτρικη ισχυ?

Θελω να καταληξω στο οτι αν η συσκευη αυτη μου κραταει γυαλισμενα τα σωθικα του κινητηρα (ειδικα με τις βενζινες που εχουμε στη χωρα μας) και παραγει και λιγοτερους ρυπους, μου ειναι αρκετο να επενδυσω διακοσια κατι ευρω, ακομα κι αν δεν εχω διαφορα στην αποδοση. Αν εχεις υπ'οψιν κατι εξισου σοβαρο που να δινει απαντησεις στα παραπανω θα ηταν καλοδεχουμενο :wave2:

npat
03/07/2011, 04:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Δεν ειναι μονο θεμα ισοζυγιου ισχυος νπατ. ...

Κοίτα, δεν είμαι σκοταδιστής. Δεν λέω ότι "ο εμπλουτισμός του μείγματος με υδρογόνο δεν έχει κανένα απολύτως αποτέλεσμα", απλά:

(α) Δεν είναι καθόλου προφανές ότι έχεις κάποιο υπολογίσιμο κέρδος σε απόδοση. Το πιθανότερο είναι ΝΑ ΜΗΝ

(β) Εξ' αιτίας αυτού χρειάζονται προσεκτικά πειράματα σε απολύτως ελεγχόμενες συνθήκες για να καταλήξεις σε ωφέλημα συμπεράσματα. Και αυτό θέλει δουλειά. Πολύ δουλειά. Το "κουμπόνω το ματζαφλάρι στο μηχανάκι και μετράω πόσα ευρά σκάω σε βενζίνες" ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

(γ) Πρέπει να προσέχουμε πολύ τι κλέιμς κάνουμε: Άλλο "ανεβάζει τη ροπή" και "τραβάει καλύτερα", άλλο "κερδίζω 50% σε καύσιμα", άλλο "κρατάει τον κινητήρα καθαρότερο" (πόσο, πως, υπό ποιες συνθήκες, με τι ενεργειακό κόστος?) και άλλο "όλα μαζί και θεραπεύει και την τριχόπτωση".

(δ) Εξ' αιτίας αυτών τέτοιες τεχνολογίες ανήκουν περισσότερο στον εργαστηριακό πάγκο (και, ναι, εκεί ΕΧΟΥΝ θέση), παρά στον πάγκο του μικροπωλητή.

(ε) Με ψιλιάζει άσχημα (πολύ άσχημα όμως) το γεγονός ότι κανένας γνωστός κατασκευαστής δεν φαίνεται να τα πολυ-παίρνει στα σοβαρά. Τα περί πετρελαικών λόμπυ τα ακούω βερεσέ (κι αγύριστα)---και μάλλον με κάνουν να αμφιβάλω ακόμη περισσότερο για την σοβαρότητα του κάθε τρελού επιστήμονα.

(στ) Άλλο πράγμα η επιστήμη και άλλο το φιδεμπόριο, όσο και αν κάποιες φορές μοιράζονται κάποιες βάσεις (κάπου στο βάθος).

Κατά τα άλλα:

Έχεις απόλυτο δίκιο στην παρατήρησή σου σχετικά με την ποσότητα. Θα ήθελα και εγώ να δω ένα γράφημα όπου (στον ίδιο πειραματικό κινητήρα) μεταβάλουν την ποσότητα του εμπλουτισμού και μετράνε την αύξηση της απόδοσης. Ελλείψει αυτού (έψαξα να βρω κάτι, χωρίς αποτέλεσμα) πρέπει να υποθέσω ότι υπάρχει πολύ ισχυρή εξάρτηση (αν το σκεφτείς το αντίθετο θα ήταν πολύ περίεργο όπως και περίεργο θα ήταν να υπερ-εμπλούτισαν, γελοιωδώς, το μείγμα χωρίς κανένα λόγο). Αν βρω κάτι πάντως, προφανώς θα το πω.

Για το ντιζελ / βενζίνη, αν υπάρχει κάποια σημαντική διαφορά, θα περίμενα τα πράγματα να είναι χειρότερα (από πλευράς απόδοσης) στον βενζινοκινητήρα.

:wave2:

PortisHead
03/07/2011, 09:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Επειδή όμως εγώ το λύκειο το έβγαλα (έστω και με το ζόρι)

Που να το εβγαζες και "ανετα" δηλαδή.

:lol: :lol: :lol:

:beer:

A3Hyzor
03/07/2011, 09:48
@npat
(4lit/min είναι πάρα πολλά για αυτό που συζητάμε)


Για να καταλάβω σκοταδιστής Δεν είσαι. ..

Τα Dyno test δεν σου λένε τίποτα.... οκ

Το άνοιγμα κινητήρα δεν σου λέει τίποτα ... οκ

Η μαρτυρίες δεν σου λένε τίποτα ... οκ

Το ότι χάριν του πετρελαίου σκοτώνουν γυναικόπαιδα, (βλέπε Νιγηρία) φυσικά και δεν σου λέει τίποτα.... οκ

Το ότι η VW και άλλες, πολλές φορές έχουν ανακοινώσει το 1λιτ/100χλμ αλλά ποτέ τίποτα... δεν σου λέει τίποτα ...οκ

Το ότι δεν βρίσκεις να προκαλεί βλάβες, δεν σου λέει τίποτα ... οκ



Όπως κατάλαβες ΟΚ σε ολα!

dmf
03/07/2011, 10:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από John Steed
Δεν έχει να κάνει με την πίεση, μιλάμε για ηλεκτρόλυση, σημασία έχει η διάταξη των μεταλλικών πλακών στο εσωτερικό της συσκευής.

Η σωστή διάταξη μπορεί να έχει πολύ καλά αποτελέσματα.

:confused: :confused:
Ενα μπαλονι ογκου 1L με αερα, αμα το βαλεις σε χαμηλη πιεση, θα αρχισει να φουσκωνει, ας πουμε θα δεκαπλασιαστει.
Αρα με την ιδια ποσοτητα αερα την μια εχει 1L και την αλλη εχεις 10L.

Αρα πρεπει να μας πει το Η2 που παραγεται απο πού το περναει.

DrBig
03/07/2011, 10:18
http://dpenergy.us/blog/wp-content/uploads/2011/03/Effect-of-hydroxy-HHO-gas-addition-on-performance.pdf

the who
03/07/2011, 10:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
http://dpenergy.us/blog/wp-content/uploads/2011/03/Effect-of-hydroxy-HHO-gas-addition-on-performance.pdf

Δεν ανοιγει ρε γιατρε.

A3Hyzor
03/07/2011, 10:34
κάνε το αποθήκευση...

DrBig
03/07/2011, 10:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από the who
Δεν ανοιγει ρε γιατρε.

Μαλλον εχεις θεμα με τον browser.


Και αλλο λινκ
http://www.fuel-saver.org/attachment.php?aid=564

DrBig
03/07/2011, 10:38
http://www.free-energy-info.co.uk/

A3Hyzor
03/07/2011, 10:47
:beer:

npat
03/07/2011, 14:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
http://www.free-energy-info.co.uk/

Άει καλά!

Μετά θα έρθει ο tesla με το μπέβατρον, θα φυτέψει λάμπες στον κήπο θα τις ποτίσει με zero-point energy και θα μεγαλώσουν να γίνουν το πρώτο αγρόκτημα παραγωγής ενέργειας! Αλλά δυστυχώς το παγκόσμιο ενεργειακό λόμπυ θα του την πέσει από παντού μαζί με τους αμερικάνους, τους εβραίους, τους σοφούς της Σιών και την coca-cola και έτσι η νέα άνοιξη του ανθρώπινου γένους θα κατασταλεί .

Μάγκες εγώ εδώ την κάνω... Εκτιμώ τον χρόνο μου περισσότερο απ' αυτό.

:wave2:

DrBig
03/07/2011, 17:54
Καντε ενα βημα πισω και αντιληφθειτε οτι συμπεριφερεστε σα παιδακια.
Ο ενας οπορριπτει κατι με το οποιο μεχρι και η NASA εκανε το κοπο να ασχοληθει, λες και στο ιδιωτικο του εργαστηριο το εξαντλησε το θεμα, ο αλλος μας πεταει εξισωσεις που αναφερονται σε αλλο προβλημα και την κανει θεωρωντας βεβαιο πως πρεπει να το ξερουμε οτι την κανει αφου προκειται για μεγαλειωδη εξοδο, και εχουμε και παντου διασπαρτους χαρακτηρισμους.
Οποιος θεωρει οτι απειλειται, προτεινω να παει στο ψυχιατρο. Οι υπολοιποι ας κατσουμε να το συζητησουμε πολιτισμενα γιατι εχει ενδιαφερον, τουλαχιστον για καποιους.

A3Hyzor
03/07/2011, 20:19
Μια παρατήρηση που έκανα είναι η εξής: περισσότερα αμπέρ (άρα και HHO) δεν σημαίνει και παραπάνω οικονομία.

Σου δίνει όμως καλύτερη απόκριση.

Το είχα διαβάσει αλλά... μου αρέσει να τα εμπεδώνω και στην πράξη.

Acacius
04/07/2011, 04:13
Ομολογώ ότι δεν έκατσα να διαβάσω ούτε όλη τη συζήτηση (αλλά βλέπω πώς πάει από ποιότητα), ούτε τους (περισσότερους) συνδέσμους (my bad, τεμπέλιασα). Επειδή όμως είμαι γενικά δύσπιστος, στρυφνός, μούχλας και γεροστριμμένος, μια παράκληση μόνο έχω:

Όσοι χρησιμοποιήσετε αυτά τα συστήματα στη μηχανή σας, κάντε μου τη χάρη αν ποτέ θέλετε να την πουλήσετε να το δηλώνετε ευθαρσώς στην αγγελία, για να ξέρουμε να σας προτιμήσουμε.

A3Hyzor
04/07/2011, 10:33
@ DrBIG

Φίλε μήπως γνωρίζεις τιμές και άλλες λεπτομέρειες, από τα συστήματα που έβαλαν ο μηχανικός σου, στην μηχανή και το αυτοκίνητο.

A3Hyzor
04/07/2011, 10:48
@ Acacius

Φίλε η ποιότητα σε ένα φόρουμ είναι κάτι που βασίζετε στην διάθεση και στην ποιότητα των συμμετεχόντων. Αν κάποιος θέλει να στρεβλώσει και να χλευάσει το θέμα, εύκολα μπορεί να το κάνει...

DrBig
04/07/2011, 11:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από A3Hyzor
@ DrBIG

Φίλε μήπως γνωρίζεις τιμές και άλλες λεπτομέρειες, από τα συστήματα που έβαλαν ο μηχανικός σου, στην μηχανή και το αυτοκίνητο.

Οχι, αλλα με πρωτη ευκαιρια θα ρωτησω.

John Steed
04/07/2011, 11:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Καντε ενα βημα πισω και αντιληφθειτε οτι συμπεριφερεστε σα παιδακια.
Ο ενας οπορριπτει κατι με το οποιο μεχρι και η NASA εκανε το κοπο να ασχοληθει, λες και στο ιδιωτικο του εργαστηριο το εξαντλησε το θεμα, ο αλλος μας πεταει εξισωσεις που αναφερονται σε αλλο προβλημα και την κανει θεωρωντας βεβαιο πως πρεπει να το ξερουμε οτι την κανει αφου προκειται για μεγαλειωδη εξοδο, και εχουμε και παντου διασπαρτους χαρακτηρισμους.
Οποιος θεωρει οτι απειλειται, προτεινω να παει στο ψυχιατρο. Οι υπολοιποι ας κατσουμε να το συζητησουμε πολιτισμενα γιατι εχει ενδιαφερον, τουλαχιστον για καποιους.

Εγώ παραθέτω αυτό διότι με εκφράζει απόλυτα και για να μην γράφω τα ίδια....:beer: :beer:


Κάποια στιγμή που θα έχω λίγο χρόνο θα κοιτάξω τα κατάστιχα που έχω στην ντουλάπα και θα γράψω δύο πραγματάκια.:wave2:

John Steed
04/07/2011, 13:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
http://dpenergy.us/blog/wp-content/uploads/2011/03/Effect-of-hydroxy-HHO-gas-addition-on-performance.pdf

Διάβασα το abstract και φαίνεται καλό, στο σπίτι το υπόλοιπο


Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Άει καλά!

Μετά θα έρθει ο tesla με το μπέβατρον, θα φυτέψει λάμπες στον κήπο θα τις ποτίσει με zero-point energy και θα μεγαλώσουν να γίνουν το πρώτο αγρόκτημα παραγωγής ενέργειας! Αλλά δυστυχώς το παγκόσμιο ενεργειακό λόμπυ θα του την πέσει από παντού μαζί με τους αμερικάνους, τους εβραίους, τους σοφούς της Σιών και την coca-cola και έτσι η νέα άνοιξη του ανθρώπινου γένους θα κατασταλεί .

Μάγκες εγώ εδώ την κάνω... Εκτιμώ τον χρόνο μου περισσότερο απ' αυτό.

:wave2:

Διάβασε μερικές από τις εφευρέσεις πρώτα και μετά τις απορρίπτεις.

A3Hyzor
04/07/2011, 15:16
ΜΒ 180cdi mod:2007
+22% αυτονομία (χωρίς ηλεκτρονικές ρυθμίσεις) και πιο “γλυκό” μοτέρ σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδιοκτήτη.

Citroen C4 1,6 mod:2006
+81% αυτονομία με διαχείριση 5 αισθητήρων.

Δικά μου Αποτελέσματα.

Γεια μας!!!!

alex14
04/07/2011, 15:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από A3Hyzor

Citroen C4 1,6 mod:2006
+81% αυτονομία με διαχείριση 5 αισθητήρων.

Δικά μου Αποτελέσματα.

Γεια μας!!!!

Να υποθεσω οτι το +81% δεν ειναι τυπογραφικο λαθος, ετσι ?


:wave2:

sapila racing
04/07/2011, 15:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Να υποθεσω οτι το +81% δεν ειναι τυπογραφικο λαθος, ετσι ?


:wave2:

Δεν ειναι τυπογραφικό λάθος. Είναι απλά λάθος. :rolleyes:

A3Hyzor
04/07/2011, 15:36
Δεν είναι λαθάκι...


Επιπλέον αυτονομία... όχι λιγότερο καύσιμο.!

A3Hyzor
04/07/2011, 15:39
Σε καύσιμο για την ίδια απόσταση αντιστοιχεί σε 44,7% ΛΙΓΟΤΕΡΟ

sapila racing
04/07/2011, 15:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από A3Hyzor
Σε καύσιμο για την ίδια απόσταση αντιστοιχεί σε 44,7% ΛΙΓΟΤΕΡΟ

Φιλε μου εχεις σοβαρότατο πρόβλημα στο να κάνεις απλές πράξεις, κοίταξέ το!

@DrBig το θέμα της προπορείας και του χρονισμού της ανάφλεξης που παει περίπατο το ανέφερα εξ αρχής.
Το λινκ που έβαλες παραπάνω καθώς και όλες οι σοβαρες μελέτες που θα βρείς, αναφέρονται σε Compression Ignition Engines.
Κοινώς Diesel που δεν εχουν τέτοια προβλήματα.
Τυχαίο? Δεν νομίζω. :rotflmao:

dmf
04/07/2011, 15:51
Παιδια η πραξη του ειναι μια χαρα.. 45% οικονομια καυσιμου σημαινει οτι χρησιμοποιει το 55%.
Για να παει στο 100 θελει αλλα 45%.
Διαιρεστε το 45 με το 55 και σας βγαζει το 81% την αυτονομιας..

Αυτο εννοει στο "οχι λιγοτερο καυσιμο" οτι εχει αλλο ποσοστο.

DrBig
04/07/2011, 15:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing

@DrBig το θέμα της προπορείας και του χρονισμού της ανάφλεξης που παει περίπατο το ανέφερα εξ αρχής.
Το λινκ που έβαλες παραπάνω καθώς και όλες οι σοβαρες μελέτες που θα βρείς, αναφέρονται σε Compression Ignition Engines.
Κοινώς Diesel που δεν εχουν τέτοια προβλήματα.
Τυχαίο? Δεν νομίζω. :rotflmao:

Sapila, απ'οσο ξερω, η προπορεια σχεδιαζεται και τελειοποιειται στο δυναμομετρο. Αυξανεται η καμπυλη ισχυος και καπου αν το παρακανεις αρχιζει να μειωνεται. Αν σε μια δυναμομετρηση εχεις καλλιτερο αποτελεσμα, αυτο δε σημαινει και οτι δεν εχεις προβλημα?

A3Hyzor
04/07/2011, 15:57
@ sapila racing

Φίλε για πάρε ενα κομπιουτεράκι κανε αυτό που θα γράψω και τα ξαναλέμε,,,

100 – 44,7% =

σε ορισμένα κομπιουτεράκια δουλεύει ως εξής 100 * 44,7 % - =

εάν το έκανες σωστά θα πρέπει να σου βγάζει 55,3 Αυτό είναι ποσοστιαία μείωση.


Και τώρα κάνε 55,3 + 81% =
εάν το έκανες και αυτό σωστά θα πρέπει να σου βγάζει 100,κάτι Αυτό είναι επιπλέον χιλιομετρική απόδοση.

A3Hyzor
04/07/2011, 16:02
Του λυκείου είμαι φίλε dmf
και πάντα μου άρεσε να ψάχνω... και αυτοσχεδιάζω λίγο παραπάνω...

dmf
04/07/2011, 16:08
Δεν σημαινει κατι το οτι εισαι του λυκειου, πληροφοριακα ρωτησα. Ο θειος Αλβερτος ελεγε οτι η παρακολουθιση μαθηματων καταστρεφει τη δημιουργικοτητα. :p
Και τί επαγγελεσαι ?

A3Hyzor
04/07/2011, 16:11
@dmf

Απολύτως καμιά σχέση με τον “θείο” άλλα ούτε και τον θείο του “Καραθοδωρή”....

Το Ψάχνω φίλε...

A3Hyzor
04/07/2011, 16:32
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω το εξής... το θέμα “αγγίζει” και αυτό φαίνεται από την πρόοδο που είχε σε λίγες ημέρες... Κάποιοι διαφωνείτε και κατά τη γνώμη μου καλά κάνετε.
Στην τελική φόρουμ είναι.
Αλλά όταν κάποιος κάνει λάθος, σε μια αναφορά του και αποδεικνύετε ότι όντως έκανε λάθος, δεν είναι κακό φιλε sapila να πει “ναι ρε φίλε ... λάθος έκανα..”. πιο μάγκας θα βγει, έτσι δεν είναι?

sapila racing
04/07/2011, 16:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από A3Hyzor
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω το εξής... το θέμα “αγγίζει” και αυτό φαίνεται από την πρόοδο που είχε σε λίγες ημέρες... Κάποιοι διαφωνείτε και κατά τη γνώμη μου καλά κάνετε.
Στην τελική φόρουμ είναι.
Αλλά όταν κάποιος κάνει λάθος, σε μια αναφορά του και αποδεικνύετε ότι όντως έκανε λάθος, δεν είναι κακό φιλε sapila να πει “ναι ρε φίλε ... λάθος έκανα..”. πιο μάγκας θα βγει, έτσι δεν είναι?

Τα νούμερά σου βγαίνουν σωστά, απλά δεν είχα προσέξει την διατύπωσή σου η οποία είναι ομολογουμένως πρωτότυπη.
Οσο για το ποιός θα βγεί πιο μάγκας.... που κολλάει? Δεν το πιασα ομολογω.

@ Drbig δεν εχουμε δεί πουθενά δυναμομέτρηση απο αξιόπιστη πηγή.
Οι κατασκευαστές αφήνουν σοβαρά περιθώρια και δεν πάνε ποτέ για την μέγιστη ιπποδύναμη/ροπή/οκονομία.
Μαλιστα ρυθμίζουν παντα εχοντας υπ όψιν τον χειρότερο/θερμότερο κυλινδρο απο αποψη κατασκευής ωστε να μην εχουν προβλήματα, εκτός κι αν εχουν knock sensor σε κάθε κύλινδρο.

Εδω αυτα πανε στα ψιλά γράμματα νομίζω.

DrBig
04/07/2011, 17:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing

@ Drbig δεν εχουμε δεί πουθενά δυναμομέτρηση απο αξιόπιστη πηγή.



Μεχρι στιγμης και απ'ότι εχω δει, τα αρθρα (για βενζινοκινητηρες) κατα, ειναι της αυτης ποιοτητας με τα αρθρα υπερ, συμπεριλαμβανομενων και των αρθρων απο το popular mechanics. Εμενα το ενδιαφερον μου για την μεθοδο, δεν εχει να κανει τοσο με οικονομια, οσο με υγιεστερη καυση για την μηχανη μου και λιγοτερους ρυπους.
Η ερωτηση που εκανα προηγουμενως, ειχε να κανει με την υποθεση οτι αν κανω δυναμομετρηση πριν και μετα και δω οτι δεν χανω καπου ισχυ, αν αυτο σημαινει οτι ειμαι ασφαλης απο θεμα knock.

A3Hyzor
04/07/2011, 19:06
Με κάποιους προχείρους υπολογισμούς που έκανα, η ποσότητα που εισάγετε μέσα σε κάθε σχάση είναι πολύ μικρή και λογικά σκεπτόμενος νομίζω ότι είναι εντελώς απίθανο να δημιουργήσει ανάποδη αντίσταση.

John Steed
04/07/2011, 20:39
Πάντως, επέτρεψέ μου να έχω τις αμφιβολίες μου για τη χρήση του συστήματος σε μοτουκλέτα. Οι χρονισμοί και η σωστή καύση παίζουν μεγάλο ρόλο, απότι έχω μάθει διαβάζοντας εδώ μέσα. Σε ένα κινητήρα αυτοκινήτου, μόνο καλό μπορεί να κάνει κατά την ταπεινή μου άποψη.



Και μια ερώτηση:

Στα αποτελέσματα που είδες, στα πόσα Αμπέρ είναι ρυθμισμένη η συσκευή?

Και γενικά, είναι στάνταρ? Το αυξομειώνεις εσύ εμπειρικά? Το έχεις συνδέσει κάπου και αυξομειώνεται αυτόματα?

A3Hyzor
04/07/2011, 20:50
Δεν έχω πειράξει χρονισμό... και δεν θέλω.

Τα Harley τα είδες πιστεύω http://www.tezpower.com/hybrid_gallery

Μα το ΗΗΟ βοηθά να γίνει καλύτερη καύση.

Τα αμπέρ τα ρυθμίζω όσο θέλω το μέγιστο που έχω τραβήξει είναι 6,5Α.

Τα αποτελέσματα οικονομίας είδα στα 3,5Α~4.5 αλλά αυτό εναπόκειται στην απόδοση της γεννήτριας ΗΗΟ.


Και τώρα που σου το γράφω διαπιστώνω ότι δεν έχω κατεβεί κάτω απο 3,5Α

vaska
04/07/2011, 21:56
Εντυπωσιάστηκα ομολογουμένως, αλλά αυτό από μόνο του δεν λέει τπτ, γενικότερα εντυπωσιάζομαι εύκολα.

Φίλε προχώρα με το ψάξιμο που κάνεις, στην τελική μπορεί να βγει και κάτι θετικό από την όλη ιστορία. Πάντως αν αποφασίσεις να το προχωρήσεις περαιτέρω θα συμβούλευα να είσαι όσο γίνεται λιγότερο ενθουσιώδης με τ΄αποτελέσματα. Άσε τα νούμερα να μιλήσουν, είναι αμείλικτα ακόμα και σε όσους είναι " Άπιστοι Θωμάδες ", τα νούμερα βάζουν τα πάντα στη θέση τους.

:wave2: :wave2: :wave2:

DrBig
05/07/2011, 01:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από A3Hyzor
Δεν έχω πειράξει χρονισμό... και δεν θέλω.


Τον επηρεαζει τον χρονισμο το ΗΗΟ, το θεμα ειναι ποσο?

A3Hyzor
05/07/2011, 08:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Τον επηρεαζει τον χρονισμο το ΗΗΟ, το θεμα ειναι ποσο?


Δηλαδή το χειρότερο σενάριο πιο μπορεί να είναι?

A3Hyzor
05/07/2011, 08:57
Και γιατί δεν προβάλουν σαν αιτιολογία (μη χρήσης) οι πολέμιοι του ΗΗΟ τις βλάβες και παραθέτουν νομούς της φυσικής?
Ή
Ακόμα και νόμος υπάρχει στην Αμερική, σχετικα με το ότι Δεν επιτρέπετε οποιαδήποτε μετατροπή στον κινητήρα, όπου αυτή θα επηρεάσει τις τιμές των καυσαερίων και θα τις διαμορφώσει σε διαφορετικά επίπεδα από αυτές που δίνει ο κατασκευαστής?

A3Hyzor
05/07/2011, 09:38
Η θέση μου είναι ότι δεν τίθεται θέμα βλάβης.
Και από προσωπική εμπειρία και από όλα αυτά που έχω ψάξει για μήνες ολάκερους.
Ήταν ένα από τα πρώτα θέματα που ασχολήθηκα όταν άρχισα να το παίρνω σοβαρά.
Δεν βρήκα κάτι... οτιδήποτε... που να αναφέρετε σε ζημιά του μοτέρ...
Βρήκα από λάθος εγκατάσταση:κατεστραμμένες γεννήτριες, σκασμένα σωληνάκια γεννήτριας κ.α., είδα (και έζησα) γεννήτριες περιορισμένης διαρκείας ζωής (λόγο ποιότητας) και λόγο χρήσης, αλλά ζημιά σε μοτέρ δεν είδα να αναφέρει κανείς... γιαυτό και ρωτάω

A3Hyzor
26/09/2011, 18:47
http://www.youtube.com/user/a3energy

megalexandros
27/09/2011, 23:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Παλαιό θέμα, αλλά νομίζω αξίζει να το ''φρεσκάρουμε'' κάθε τόσο.







http://www.youtube.com/watch?v=s7X-1KjLgo8&feature=player_embedded
Μιας και το ειδα τωρα παραθετω:
εδω και 20 χρονια ειχα ακουση για <καποιον> που δουλευε με νερο ο κινητηρας του και φυσικα μας φαινοτανε απιστευτο.
Τα τελευταια χρονια που ψαχνομαι <ανακαλυψα> οτι ΝΑΙ ΓΙΝΑΙΤΕ!!!!
Γιατι; Διοτι το νερο που χρειαζεται για αυτη τη λειτουργια δεν ειναι απλο υδωρ αλλα αποκλειστικη χυμικη ενωση Η2Ο.
Το νερο της φυσης με τα αλατα που περιεχη μεταλαση τη χυμικη καθαροτιτα του Η2Ο.

T.R.E
28/09/2011, 09:07
Έχω μια απορία.

Απ'την στιγμή που ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου δεν αντιλαμβάνεται το γεγονός ότι εισέρχεται HHO στην καύση,και συνεχίζει να ψεκάζει την ίδια ποσότητα βενζίνης ανα μονάδα χρόνου,η οικονομία στο καύσιμο από που προέρχεται;


Εκτός αν κάπου αναφέρθηκε ότι φτωχαίνεις κάπως το μίγμα ( πχ "διαχείρηση 5 αισθητήρων").

Στο tdm η αύξηση της απόδοσης μπορεί να οφείλεται αποκλειστικά στο ( ελαφρώς) φτωχότερο μίγμα. Το οποίο μάλλον εξηγεί και το περίεργο δούλεμα για το οποίο παραπονέθηκαν κάποιοι...

A3Hyzor
28/09/2011, 10:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
Έχω μια απορία.

Απ'την στιγμή που ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου δεν αντιλαμβάνεται το γεγονός ότι εισέρχεται HHO στην καύση,και συνεχίζει να ψεκάζει την ίδια ποσότητα βενζίνης ανα μονάδα χρόνου,η οικονομία στο καύσιμο από που προέρχεται;


Εκτός αν κάπου αναφέρθηκε ότι φτωχαίνεις κάπως το μίγμα ( πχ "διαχείρηση 5 αισθητήρων").

Στο tdm η αύξηση της απόδοσης μπορεί να οφείλεται αποκλειστικά στο ( ελαφρώς) φτωχότερο μίγμα. Το οποίο μάλλον εξηγεί και το περίεργο δούλεμα για το οποίο παραπονέθηκαν κάποιοι...


Ο εγκέφαλος το καταλαβαίνει.
Ο “λ” αντιλαμβάνεται τα λιγότερα καυσαέρια (λόγο καλύτερης καύσης) και στέλνει σήμα ο εγκέφαλος για πιο πλούσιο μείγμα. Από την άλλη εσύ πατάς λιγότερο γκάζι, αλλά τις περισσότερες φορές υπερισχύει ο “λ”. Για να μπορέσεις να κάνεις σωστή δουλειά πρέπει να καθοδηγήσεις τους αισθητήρες που έχουν να κάνουν με χρονισμό και μείγμα. Πάντα μέσα στα περιθώρια που σε αφήνει ο εγκέφαλος.

Στο TDM (καρμπιρατέρ) δεν έχω πειράξει χρονισμό και μείγμα. Οι γνώσεις μου δεν φτάνουν σε αυτό το επίπεδο. Άσχετα με τα αποτελέσματα που έχουν όλοι όσοι χρησιμοποιούν ΗΗΟ ή καλύτερα Brown Gas, ΟΛΟΙ έχουν παρατηρήσει μια πιο ομαλή λειτουργία. Kαι σε προηγούμενο ποστ είχα πει ότι έχω τρύπιες εξατμίσεις και συνδέσεις που μπα ζουν.

T.R.E
28/09/2011, 12:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από A3Hyzor
Ο εγκέφαλος το καταλαβαίνει.
Ο “λ” αντιλαμβάνεται τα λιγότερα καυσαέρια (λόγο καλύτερης καύσης) και στέλνει σήμα ο εγκέφαλος για πιο πλούσιο μείγμα. Από την άλλη εσύ πατάς λιγότερο γκάζι, αλλά τις περισσότερες φορές υπερισχύει ο “λ”. Για να μπορέσεις να κάνεις σωστή δουλειά πρέπει να καθοδηγήσεις τους αισθητήρες που έχουν να κάνουν με χρονισμό και μείγμα. Πάντα μέσα στα περιθώρια που σε αφήνει ο εγκέφαλος.

Στο TDM (καρμπιρατέρ) δεν έχω πειράξει χρονισμό και μείγμα. Οι γνώσεις μου δεν φτάνουν σε αυτό το επίπεδο. Άσχετα με τα αποτελέσματα που έχουν όλοι όσοι χρησιμοποιούν ΗΗΟ ή καλύτερα Brown Gas, ΟΛΟΙ έχουν παρατηρήσει μια πιο ομαλή λειτουργία. Kαι σε προηγούμενο ποστ είχα πει ότι έχω τρύπιες εξατμίσεις και συνδέσεις που μπα ζουν.



Μα αν ο εγκέφαλος αντιληφθεί αυτό που λες και κάνει το μίγμα πλουσιότερο,αυτό σημαίνει ότι θα ψεκάζει περισσότερη βενζίνη...Πως κάνεις οικονομία έτσι; :confused:

A3Hyzor
28/09/2011, 15:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
Μα αν ο εγκέφαλος αντιληφθεί αυτό που λες και κάνει το μίγμα πλουσιότερο,αυτό σημαίνει ότι θα ψεκάζει περισσότερη βενζίνη...Πως κάνεις οικονομία έτσι; :confused:
Ακριβώς! αυτό είναι και το “πρόβλημα”, σε περιπτώσεις που έχουμε ακούσει μηδαμινά ή μικρά αποτελέσματα μείωσης.
Ακόμα ένα “θέμα” είναι βέβαια και η αποδοτικότητα της γεννήτριας.
Εμείς στις εγκαταστάσεις που έχουμε κάνει χρησιμοποιούμε ένα ηλεκτρονικό που καθοδηγεί ανάλογα τους ίδιους τους αισθητήρες. (έως 7)

laryfz1
28/09/2011, 18:04
[A3Hyzor [/i]
Εμείς στις εγκαταστάσεις που έχουμε κάνει χρησιμοποιούμε ένα ηλεκτρονικό που καθοδηγεί ανάλογα τους ίδιους τους αισθητήρες. (έως 7)

επειδη γενικα για ολο το θεμα εχω ψαχτει λιγο και επειδη εχουν βγει αρκετοι στην αγορα που εισαγουν παρομοια μηχανηματα και υποσχοντε μεγαλες μειωσεις εχω καταληξει στα εξης.το προβλημα αυτων το μηχανηματων ειναι η γεννήτρια και η ρυθμιση των καυσημων καποιοι λενε οτι ξαναχαρτογραφουν τον χαρτη του εγκεφαλου, κατα ποσο μπορουν και κατα ποσο δεν κανουν απατεωνια?αν η γεννήτρια ειναι μουφα πανε τα λεφτα!σε πολλα φορουμ κυριως τζιπφορουμ που ψαχνονται για μειωσεις καυσημων δεν εχω βρει και πολλα καποιοι ειπαν για μειωσεις 20% αλλα!
αυτο το ηλεκτρονικο πως δουλευει?

A3Hyzor
28/09/2011, 18:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από laryfz1
[A3Hyzor [/i]
Εμείς στις εγκαταστάσεις που έχουμε κάνει χρησιμοποιούμε ένα ηλεκτρονικό που καθοδηγεί ανάλογα τους ίδιους τους αισθητήρες. (έως 7)

επειδη γενικα για ολο το θεμα εχω ψαχτει λιγο και επειδη εχουν βγει αρκετοι στην αγορα που εισαγουν παρομοια μηχανηματα και υποσχοντε μεγαλες μειωσεις εχω καταληξει στα εξης.το προβλημα αυτων το μηχανηματων ειναι η γεννήτρια και η ρυθμιση των καυσημων καποιοι λενε οτι ξαναχαρτογραφουν τον χαρτη του εγκεφαλου, κατα ποσο μπορουν και κατα ποσο δεν κανουν απατεωνια?αν η γεννήτρια ειναι μουφα πανε τα λεφτα!σε πολλα φορουμ κυριως τζιπφορουμ που ψαχνονται για μειωσεις καυσημων δεν εχω βρει και πολλα καποιοι ειπαν για μειωσεις 20% αλλα!
αυτο το ηλεκτρονικο πως δουλευει?



1. Πρώτα απ' όλα πρέπει να ελέγξετε ή να ρυθμίσετε το ποσό του HHO που η γεννήτρια σας παράγει και στέλνει στη μηχανή. Ο καλύτερος ο τρόπος για να γίνει αυτό είναι με το PWM ή ένα πολύ καλής ποιότητας CCPWM Κάθε όχημα χρειάζεται διαφορετική ποσότητα HHO. Η ποσότητα καθορίζετε από το μέγεθος της μηχανής και από άλλους παράγοντες.

2. Πρέπει να προσπεράσετε τα “προβλήματα” που δημιουργούνται από τους αισθητήρες οξυγόνου σας. Όταν προσθέτετε μια συσκευή του ΗΗΟ, εισάγει περισσότερο οξυγόνο στη μηχανή και επιπλέον κάνετε καθαρότερη καύση. Ο αισθητήρας οξυγόνου διαβάζει αυτό το πρόσθετο οξυγόνο και το ερμηνεύει ως φτωχό μείγμα. Δεδομένου αυτού αρχίζει αμέσως να στέλνει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ καύσιμα στη μηχανή. Το σήμα από τον αισθητήρα οξυγόνου πρέπει να προσαρμοστεί ώστε να αγνοεί το πρόσθετο οξυγόνο και το καλύτερα “καμένο” και αποδοτικότερο μείγμα. Μια αληθινή ψηφιακή συσκευή EFIE πρέπει να εγκατασταθεί για να δείξει πιο «πλούσιο μείγμα» που θα πει στην ECU (εγκέφαλο) να στείλει ΛΙΓΌΤΕΡΑ καύσιμα στη μηχανή.

3. Οι αισθητήρες MAF/MAP είναι οι δεύτεροι πλέον σημαντικοί αισθητήρες που ρυθμίζουμε.
Αυτοί οι αισθητήρες μπορούν επίσης να έχουν επιπτώσεις στο μείγμα καυσίμων που το ECU θα προσπαθήσει για να στείλει στη μηχανή. Οι περισσότεροι (αλλά όχι όλοι) αισθητήρες MAF/MAP είναι ρυθμιζόμενου voltage (βολταζ). Είναι σημαντικό να εγκατασταθεί μια καλής ποιότητας συσκευή για να αλλάξει το σήμα τάσης (ή αντίστασης) έστειλε στο ECU το ΜΑΡ για περαιτέρω φτωχό μείγμα και κατά συνέπεια την αύξηση της χιλιομετρικής απόστασης.
Η ρύθμιση των σημάτων από τους αισθητήρες Ο2 και το MAF/MAP θα προάγει κέρδος στα αυξηθεντα χιλιόμετρα κατά ποσοστό 25%~45% με μια αποδοτική γεννήτρια. Η έννοια αποδοτική, είναι για γεννήτρια όταν αποδίδει 8.000 MMW και παραπάνω. Τα επόμενα δύο βήματα μπορούν να σας πάνε σε αύξηση χιλιομέτρων από το 50% έως και πάνω από το 100%.

4. Προσαρμογή του IAT. (Αισθητήρας Θερμοκρασίας Αέρα Εισαγωγής) Αυτό είναι λίγο
δυσκολότερο, αλλά όταν γίνεται κατάλληλα θα προάγει δραματικά αποτελέσματα. Κατάλληλη εφαρμογή μιας συντονιζώμενης συσκευής IAT και η κατάλληλη ρύθμιση σε αυτόν τον αισθητήρα θα καθυστερήσει το χρονισμό, που φέρνει πιό κοντά το TDC. Top Dead Center (επάνω νεκρό σημείο). Η ιδανική θέση για μια συσκευή ΗΗΟ.

5. Η εξέταση του CTS είναι ίσης σπουδαιότητας για να κρατήσει όλους τους αισθητήρες που επηρεάζουν το AFR να είναι σε συμφωνία με τα σήματα από την ECU. Οι κατάλληλες
διαδικασίες καλύπτονται όλες στον οδηγό εφαρμογής στην επιτυχία HHO.

6. Η αποδοτικότητα της γεννήτριας ΗΗΟ είναι κρίσιμη. Όσο περισσότερο ρεύμα καταναλώνεται από τη συσκευή τόσο σκληρότερα πρέπει να εργαστεί το δυναμό. Όσο σκληρότερα εργάζεται τόσο περισσότερα καύσιμα απαιτούνται, για να έχει επιπλέον δύναμη η μηχανή για το δυναμό και εκεί πηγαίνει η οικονομία των καυσίμων σας.
Το HHO είναι ικανό για τεράστια κέρδη στην οικονομία καύσιμων, αλλά ΜΟΝΟ εάν οι προαναφερθείσες διαδικασίες ακολουθούνται. Διαφορετικά σπαταλάτε τα χρήματά σας.
Οποιαδήποτε γεννήτρια που ξεπερνά το 15% του δυναμό ή ξεπερνά τα 15Α για να λειτουργήσει μάλλον δεν θα σας αποφέρει κανένα αποτέλεσμα!

laryfz1
28/09/2011, 23:12
μωρε ετσι οπως ακριβως τα λες ειναι !ποιος ειναι ικανος ομωσ να τα κανει?παντως θα το παρακολουθω το θεμα απο εδω και οταν με το καλο τοποθετεις τα ξαναλεμε!
:wave2:

A3Hyzor
11/10/2011, 10:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από laryfz1
μωρε ετσι οπως ακριβως τα λες ειναι !ποιος ειναι ικανος ομωσ να τα κανει?παντως θα το παρακολουθω το θεμα απο εδω και οταν με το καλο τοποθετεις τα ξαναλεμε!
:wave2:

Γι αυτό τον λόγο υπάρχει ο καθοδηγητής αισθητήρων (hho tuner).
Με ένα απλό obd reader απο 80€~130€ και λίγη ενασχόληση μπορεί οποιοσδήποτε.
(και σου μένει και το reader για επίβλεψη εγκεφάλου, βλάβες κλπ. για όλα τα αυτοκίνητα).

(νέο αποτέλεσμα από: Golf 4 – axp1400, αύξηση αυτονομίας κοντά στο 45% και σηκώνει και άλλο)

Manalishi
11/10/2011, 11:47
2. Πρέπει να προσπεράσετε τα “προβλήματα” που δημιουργούνται από τους αισθητήρες οξυγόνου σας. Όταν προσθέτετε μια συσκευή του ΗΗΟ, εισάγει περισσότερο οξυγόνο στη μηχανή και επιπλέον κάνετε καθαρότερη καύση. Ο αισθητήρας οξυγόνου διαβάζει αυτό το πρόσθετο οξυγόνο και το ερμηνεύει ως φτωχό μείγμα. Δεδομένου αυτού αρχίζει αμέσως να στέλνει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ καύσιμα στη μηχανή. Το σήμα από τον αισθητήρα οξυγόνου πρέπει να προσαρμοστεί ώστε να αγνοεί το πρόσθετο οξυγόνο και το καλύτερα “καμένο” και αποδοτικότερο μείγμα. Μια αληθινή ψηφιακή συσκευή EFIE πρέπει να εγκατασταθεί για να δείξει πιο «πλούσιο μείγμα» που θα πει στην ECU (εγκέφαλο) να στείλει ΛΙΓΌΤΕΡΑ καύσιμα στη μηχανή.

-Απορία: Ιδια ποσότητα καυσίμου, αλλά πιό πολύ οξυγόνο. Αρα ίδια αναλογία όγκου αέρα/ καυσίμου, αλλά μεγαλυτερη περιεκτικότητα οξυγόνου.

Δεν θα αυξηθεί και η θεμροκρασία στο θάλαμο καύσης?

A3Hyzor
11/10/2011, 12:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Manalishi
-Απορία: Ιδια ποσότητα καυσίμου, αλλά πιό πολύ οξυγόνο. Αρα ίδια αναλογία όγκου αέρα/ καυσίμου, αλλά μεγαλυτερη περιεκτικότητα οξυγόνου.

Δεν θα αυξηθεί και η θεμροκρασία στο θάλαμο καύσης?


Σε μετρήσεις που έγιναν με Laser στην πολλαπλή εξαγωγής δεν έδειξαν κάτι τέτοιο.

Manalishi
11/10/2011, 13:11
οκ, τότε γιατί τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα πάσχουν σε αυτό ακριβώς το σημείο? Δηλ, στην αυξημένη θερμοκρασία στον θάλαμο καύσης λόγω υπερβολικού "αέρα"και έλλειψης καυσίμου,( που το ψύχει κιόλας)?

Δεν δημιουργούνται οι ίδιες καταστάσεις και στον "δικό" σου κινητήρα?

Υ.Γ. Ρωτάω για να μάθω, πάντα φιλικά, οκ?? :beer: :beer:

A3Hyzor
11/10/2011, 13:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Manalishi
οκ, τότε γιατί τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα πάσχουν σε αυτό ακριβώς το σημείο? Δηλ, στην αυξημένη θερμοκρασία στον θάλαμο καύσης λόγω υπερβολικού "αέρα"και έλλειψης καυσίμου,( που το ψύχει κιόλας)?

Δεν δημιουργούνται οι ίδιες καταστάσεις και στον "δικό" σου κινητήρα?

Υ.Γ. Ρωτάω για να μάθω, πάντα φιλικά, οκ?? :beer: :beer:


:beer:

Γιατί ένας turbo βάζει Πάρα ΠΟΛΥ αέρα.
Εδώ πετυχαίνουμε το afr από 14,7/1 να πάει 18~20~24 / 1 πράγμα που ήδη κάνει η χαρτογράφηση ανάλογα με τις συνθήκες και signals από τα sensors. ;)

Manalishi
11/10/2011, 13:48
οκ, και απο ποιό σημείο κα μετά, βάσει AFR, γινόμαστε επικίνδυνοι?

Θεωρητικά στο στοιχειομετρικο αριθμό, 14,7 δεν έχουμε την βέλτιστη απόδοση?

A3Hyzor
11/10/2011, 13:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Manalishi
οκ, και απο ποιό σημείο κα μετά, βάσει AFR, γινόμαστε επικίνδυνοι?

Θεωρητικά στο στοιχειομετρικο αριθμό, 14,7 δεν έχουμε την βέλτιστη απόδοση?

Το μέγιστο επιτρεπόμενο το καθορίζει η χαρτογράφηση. Αλλιώς ανάβει check light. (μέσω Λαμδα ή δεν πάει ο κινητήρας)

Ναι. Αλλά Χωρίς προσθήκη ΗΗΟ