Σύνδεση

View Full Version : cb 1300



Σελίδες : 1 [2] 3

SF
25/05/2012, 11:01
Μαλιστα ...στο κοντερ η ενδειξη θα ειναι μεγαλυτερη η μικροτερη ??? μαλλον λιγοτερη πρεπει να δειχνει ...σωστα??

Το κοντέρ στο μηχανάκι μας μετράει από τις στροφές του τροχού, οπότε ό,τι γρανάζι και να έχεις θα σου δείχνει πάντα σωστά. (Εφόσον δεν βάλεις λάστιχα με διαφορετική διάμετρο βέβαια.)

Να σημειώσω πάντως ότι εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί τόσος ντόρος για γρανάζι. Tο ένα δόντι εμπρός είναι -αν δεν κανω λάθος- αλλαγή γύρω στο 5% στη σχέση. Δεν είναι και λίγο! Εκτός αν η μόνη χρήση της μηχανής είναι να ταξιδεύει *μόνιμα* σε μια εθνική με 150 ή 200. Αλλά τότε δεν παίρνεις CB, παίρνεις ΙΧ ή κάτι άλλο.

scotty
25/05/2012, 16:43
Το κοντέρ στο μηχανάκι μας μετράει από τις στροφές του τροχού, οπότε ό,τι γρανάζι και να έχεις θα σου δείχνει πάντα σωστά. (Εφόσον δεν βάλεις λάστιχα με διαφορετική διάμετρο βέβαια.)

Να σημειώσω πάντως ότι εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί τόσος ντόρος για γρανάζι. Tο ένα δόντι εμπρός είναι -αν δεν κανω λάθος- αλλαγή γύρω στο 5% στη σχέση. Δεν είναι και λίγο! Εκτός αν η μόνη χρήση της μηχανής είναι να ταξιδεύει *μόνιμα* σε μια εθνική με 150 ή 200. Αλλά τότε δεν παίρνεις CB, παίρνεις ΙΧ ή κάτι άλλο.

Mαλιστα ..δεν το ηξερα αυτο για το κοντερ...οσο για το αλλο , μια και λες και εσυ οτι δεν ειναι λιγο , αξιζει τον κοπο συζητησης και γιατι οχι "ντορος" ..και εδω που τα λεμε αν μειωσει 500 στροφες στις σχεσεις δεν ειναι και λιγο , αυτο σημαινει περισσοτερη οικονομια και μεγαλυτερη αυτονομια , οποτε μαλλον το σκεφτομε σοβαρα να κανω και εγω την δοκιμη

SF
26/05/2012, 20:01
Mαλιστα ..δεν το ηξερα αυτο για το κοντερ...οσο για το αλλο , μια και λες και εσυ οτι δεν ειναι λιγο , αξιζει τον κοπο συζητησης και γιατι οχι "ντορος" ..και εδω που τα λεμε αν μειωσει 500 στροφες στις σχεσεις δεν ειναι και λιγο , αυτο σημαινει περισσοτερη οικονομια και μεγαλυτερη αυτονομια , οποτε μαλλον το σκεφτομε σοβαρα να κανω και εγω την δοκιμη

Μα, θα γίνει περισσότερο οικονομικό το μηχανάκι αν ταξιδεύεις με μεγάλες ταχύτητες, αλλά λιγότερο οικονομικό σε όλα τα υπόλοιπα (πόλη, κίνηση, κλειστά κομμάτια)! Εκτός αν αρχίσεις (στην πόλη) να οδηγείς στο ρελαντί και μόνο εκεί. Κι άντε βρες τώρα μέθοδο να υπολογίσεις το break-even ώστε να αποφασίσεις αν όντως θα γίνει πιο οικονομικό συνολικά.

Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα, θα το έβαζε η Χόνδα το <σωστό> γρανάζι απ'την αρχή! Όποιος αλλάζει γρανάζια, το κάνει με συγκεκριμένο στόχο για τις επιδόσεις, και μόνο αυτές (ρεπρίζ vs τελική). Υπάρχει ένας 100% σίγουρος τρόπος για μείωση της κατανάλωσης: λιγότερο γκάζι. :) Α, υπάρχει και άλλός τρόπος: ψωνίζουμε Hornet 600, VStrom ή κάποιο άλλο πολύ πιο οικονομικό μηχανάκι.

scotty
26/05/2012, 20:05
Σωστος ...σιγουρα το γκαζι παιζει ρολο και οταν το εχεις , αμολας τα αλογα στον δρομο και αντε ποτισετα ...γενικα εγω στην καταναλωση δεν εχω φοβερο θεμα μια και καταναλωνω γυρω στα 7,5 - 7,8 στην πολη και 7 - 7,5 στο ταξιδι με χαλαρο γκαζι μεχρι τα 150-160 ,συμφωνα με τις τελευταιες μετρησεις μου..
Νομιζω για τα κυβικα του ειναι αποδεκτα.

Cpt. Haddock
26/05/2012, 20:08
Ίδια κατανάλωση εντός και εκτός πόλης; :confused:

scotty
26/05/2012, 20:10
Ε Ναι ..χωρις ταρζανιες στην πολη ..χαλαρα και οχι σε κινηση ,,το πολυ να καψω γυρω στα 8 με 8,5 στην πολη αλλα με διαφορες καγκουριες

DrBig
26/05/2012, 21:38
Ίδια κατανάλωση εντός και εκτός πόλης; :confused:

Μην σου κανει εντυπωση, αν πηγαινεις ανταντε πολη και αλεγκρο κον μπριο εκτος, ειναι η μια η η αλλη.

hayasakis
27/05/2012, 07:01
kalhmera synadelfoi cbmaniacs
exo to 1300 toy 03.....exei telios diaforetiki xartografisi ......apla gemizoyme ypografes gia plaka......eidika otan perasei to strofometro ena skali poy exei sthn apodosi toy to moter....poly to goystaro !!!
meta apoti diavasa malon sto moto ....to iremisane giati antidroyse viea kai tromaze toys grizomalides idioktites (opos eimai kai ego !!! sta malia ....sta miala asta !!)
pantos einai kavla stin odigisi ....prosoxi sto skali tis apodosis se stenoys deomoys....
se sxesi me to haya k9 poy exo....einai poly pio diaskedastiko....to haya den synxori katholoy...
se oreino strofiliki me 2 atoma einai apolaysi enoeite den alazeis taxitites !!
katanalosi .....den metrao aloste pios exei 1300 gia voltes stin poli kai metraei katanalosi !!!.....pare ena papi !
kales voltes se oloys

scotty
27/05/2012, 11:30
Σωστο και αυτο ..αν εγραφες και ελληνικα να καταλαβαινουμε τι λες θα ηταν ακομα καλυτερα ...:D
το Busa στις εκινησεις στα φαναρια βλεπει μονιμως την ουρα του CB να "ζωγραφιζει" ;)

DrBig
27/05/2012, 12:48
το Busa στις εκινησεις στα φαναρια βλεπει μονιμως την ουρα του CB να "ζωγραφιζει" ;)

:a21:

itsabigworld
04/06/2012, 21:02
Παιδες καλησπερα....... εχω το cb 1300 s 2008 εχω κανει 12000 χλμ..... ειμαι λιγο μπερδεμενος με το τι λαδια να βαζω....στην HONDA επιμενουν με τα 10/30 τα δικα τους..... στο μανιουαλ δινει για ψυχρα κλιματα 10/30 και για πιο ζεστα 10/40...... και μετα τι βαζεις φουλ συνθετικα ή ημισυνθετικα....????

DrBig
04/06/2012, 21:12
Παιδες καλησπερα....... εχω το cb 1300 s 2008 εχω κανει 12000 χλμ..... ειμαι λιγο μπερδεμενος με το τι λαδια να βαζω....στην HONDA επιμενουν με τα 10/30 τα δικα τους..... στο μανιουαλ δινει για ψυχρα κλιματα 10/30 και για πιο ζεστα 10/40...... και μετα τι βαζεις φουλ συνθετικα ή ημισυνθετικα....????

ημι 40ρια :wave2:

itsabigworld
04/06/2012, 21:21
DrBig ευχαριστω πολυ....εχεις να προτεινεις καποια μαρκα...???? σκεφτομαι για CASTROL..... και αν σου ειναι ευκολο ποιο μοντελο εχεις κ ποσα χλμ εχεις κανει....?

DrBig
04/06/2012, 21:43
Δεν εχω CB1300 φιλε μου!
Τωρα απο λαδια τα μονα που δεν θα σου προτεινα ειναι τα motul 5100 γιατι σε οποια μηχανη και να τα εχω δοκιμασει μου εχουν δωσει αισθηση γηρανσης οσον αφορα την λειτουργια του κινητηρα πιο γρηγορα απο οποιοδηποτε αλλο λαδι. Κατα τ'αλλα και γι αυτον τον κινητηρα που εχεις, μη το πολυ ψαχνεις σχετικα με μαρκα. Καλλιτερα επενδυσε σε πιο συχνες αλλαγες λαδιων/φιλτρου.
Εγω προσωπικα επιλεγω μεταξυ ipone, g.r.o και torco αλλα αυτο δεν σημαινει απολυτως τιποτα. Ακομα και τα μοτουλ που δεν συμπαθω θα τα προτιμουσα με αλλαγες καθε 2000κμ απ'οτι το καλλιτερο σουπερ ντουπερ λαδι καθε 6000κμ.

itsabigworld
04/06/2012, 21:52
ευχαριστω πολυ

viper1
04/06/2012, 22:58
DrBig ευχαριστω πολυ....εχεις να προτεινεις καποια μαρκα...???? σκεφτομαι για CASTROL..... και αν σου ειναι ευκολο ποιο μοντελο εχεις κ ποσα χλμ εχεις κανει....?

full συνθετικα torqo,red line,AMS oil,motul 300v

thanos_s
05/06/2012, 05:04
full συνθετικα torqo,red line,AMS oil,motul 300v

:eek:το 1300 δεν χρειαζεται ΣΕ ΚΑΜΙΑ περιπτωση racing λαδι, οπως ειναι τα 300v, sr5 ktlp (οπως και τα περισσοτερα μηχανακια που δεν κανουν αγωνιστικη χρηση)

Σε καθημερινη χρηση, περισσοτερο κακο θα του κανουν.
Για ελλαδα ενα 10 w40 ημισυνθετικο ειναι το ιδανικο του, αν θες να πας μεχρι συνθετικο μπορεις να πας μεχρι τα castroil power 1 R.

scotty
05/06/2012, 13:49
συμφωνω και εγω με 10/40 ημι που λεει η μαμα , τα υπολοιπα ειναι πλεονασμος εκτιμω...οτι λεει το βιβλιαρακι..κατι περισσοτερο ξερει ο γιαπωνεζος , εγω βαζω τις μαμας και δεν εχω κανενα προβλημα

itsabigworld
05/06/2012, 14:02
συμφωνω και εγω με 10/40 ημι που λεει η μαμα , τα υπολοιπα ειναι πλεονασμος εκτιμω...οτι λεει το βιβλιαρακι..κατι περισσοτερο ξερει ο γιαπωνεζος , εγω βαζω τις μαμας και δεν εχω κανενα προβλημα

10/30 ή 10/40 μαμα...???

scotty
05/06/2012, 14:11
26062110/40 λεει η μαμα

itsabigworld
05/06/2012, 14:48
χαχαχαχαχαχα........... με καλυψες απολυτα........ τελος........!!!!!!!!!!!! απλα με μπερδευε το σχεδιαγραμμα με τις θερμοκρασιες περιβαλλοντος....

itsabigworld
07/06/2012, 13:52
26062110/40 λεει η μαμα

κοιταξα το δικο μου βιβλιαρακι και στο ιξώδες γραφει 10/30 συνιστωμενο λαδι.....???????? :confused::confused:

DrBig
07/06/2012, 14:11
κοιταξα το δικο μου βιβλιαρακι και στο ιξώδες γραφει 10/30 συνιστωμενο λαδι.....???????? :confused::confused:

Μηπως ειναι 'ελευθερη' μεταφραση της εδω αντιπροσωπειας?
Ψαξε να δεις τι γραφει κανενα ξενο μανουαλ.

scotty
07/06/2012, 19:46
κατσε να βρω και το service manual να δουμε τι γραφει εκει ....stby

thanos_s
07/06/2012, 20:19
κατσε να βρω και το service manual να δουμε τι γραφει εκει ....stby


Το θελω αν το βρεις online :D

scotty
07/06/2012, 20:34
Μαλλον εχεις "μαιμου" μανιουαλι ..:Dκαι το αγγλικο τα ιδια λεει
260775

npat
07/06/2012, 20:48
κοιταξα το δικο μου βιβλιαρακι και στο ιξώδες γραφει 10/30 συνιστωμενο λαδι.....???????? :confused::confused:

ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ: H Honda πλέον, έχει δώσει οδηγία στα εξουσιοδοτημένα της, ΣΕ ΟΛΑ τα μηχανάκια της ΚΑΙ στα παλιά (εντάξει, δεν μιλάμε κι απ' το 80) να μπαίνει λάδι Honda 10W30. Αντιστοίχως ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ότι έχει αλλάξει και τα user manual (στα μηχανάκια που παράγονται τώρα, ακόμα και αν το μοντέλο δεν έχει ανανεωθεί). Π.χ. το μάνιουαλ του VFR800A6 (2006) προτείνει λάδι 10W40 (αυτό το έχω δει). Το μάνιουαλ του 2009 ΛΕΝΕ ΟΤΙ προτείνει λάδι 10W30 (τα μηχανάκια είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ). Σε όλα τα συνεργεία η οδηγία είναι: 10W30 παντού (όχι μόνο στην Ελλάδα). Άρα αυτό που λες δεν μου φαίνεται περίεργο.

Εγώ προσωπικά βάζω 10W40. Προφανώς είτε το ένα, είτε το άλλο δεν πειράζει (απλά ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ η Honda δεν θέλει να διαχειρίζεται δέκα διαφορετικά λάδια, και κατέληξε συνολικά στο δικό της 10W30).

ENTIT: Και γενικά πάντως είναι τάση στις μέρες μας οι κατασκευαστές (αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών) να πάνε σε όλο και πιο λεπτά λάδια (για βελτίωση της κατανάλωσης, φαντάζομαι)

chr1s_86
08/06/2012, 13:15
Ισχύει ότι λέει ο npat. Ακόμα και άλλες εταιρίες λαδιών που έδιναν στο site τους 10w40 πλέον γράφουν και 10w30 για μοντέλα Honda, όχι για όλα βέβαια, σίγουρα για τετρακύλινδρα της τελευταίας δεκαετίας. Πχ ακόμα και για VFR του 2000 που αμφιβάλλω αν υπήρχε λάδι 10w30 τότε...

Τώρα το γιατί δεν το ξέρω...

sniper
08/06/2012, 13:28
Nαι βάλτε 10-30 συνθετικά σε μηχανάκια 5+ και δείτε τι θα κάψουν στα 1000χλμ... μην κάνετε παραπάνω χλμ χωρίς να τα τσεκάρετε όμως..

thanos_s
08/06/2012, 13:41
Nαι βάλτε 10-30 συνθετικά σε μηχανάκια 5+ και δείτε τι θα κάψουν στα 1000χλμ... μην κάνετε παραπάνω χλμ χωρίς να τα τσεκάρετε όμως..
50ml

chr1s_86
08/06/2012, 13:55
Καλά 10w30 δεν θα έβαζα αλλά το έχω απορία γιατί άλλαξαν το ιξώδες προς τα "κάτω" τη στιγμή που το "στανταρ" είναι 10w40 με αρκετούς μηχανικούς να προτείνουν και 15w50.

sniper
08/06/2012, 13:56
50ml

Είπαμε για μηχανάκια που κυκλοφορούν χειμώνα και κυρίως καλοκαίρι και στροφάρουν σαν μηχανές δρόμου κι όχι ατμόπλοιων.. :lol:

Πόσα χλμ έχει η μηχανή και σε τι συνθήκες έγινε η μέτρηση;

itsabigworld
08/06/2012, 14:03
Επειδη ειμαι ακομα στην εγγυηση κ στην ΗΟΝDA εδω Λαμια επεμεναν για τα δικατους λαδια 10/30.... τα εβαλα..... το θεμα ειναι οτι κοιταζοντας τον πινακα θερμοκρασιων περιβαλλοντος και λαδιων....ειμαστε πιο κοντα στο 10/40...... υπαρχει περιπτωση καποιας αρνητικης επιρροης στον κινητηρα τωρα που εχει το 10/30 .....???? ή να μπω στην διαδικασια να το αλλαξω με 10/40....???? εχω κανει 400 χλμ απο το σερβις.

DrBig
08/06/2012, 14:39
Επειδη ειμαι ακομα στην εγγυηση κ στην ΗΟΝDA εδω Λαμια επεμεναν για τα δικατους λαδια 10/30.... τα εβαλα..... το θεμα ειναι οτι κοιταζοντας τον πινακα θερμοκρασιων περιβαλλοντος και λαδιων....ειμαστε πιο κοντα στο 10/40...... υπαρχει περιπτωση καποιας αρνητικης επιρροης στον κινητηρα τωρα που εχει το 10/30 .....???? ή να μπω στην διαδικασια να το αλλαξω με 10/40....???? εχω κανει 400 χλμ απο το σερβις.

Τα περι λαδιων ειναι αποκρυφη επιστημη για οποιον δεν εχει διαβασει πολυ για το θεμα. Δεν ξερω προσωπικα την τυφλα μου για αυτο που ρωτας, νομιζω ομως οτι τα W30 εχουν γινει W25 μετα απο 1-2-3 χιλιαδες χιλιομετρα, αναλογα το λαδι. Αν σε απασχολει τοσο βαλε 40ρια να τελειωνεις για το ψυχολογικο. Αν οχι, τοτε αστα. Εχω κατα καιρους διαβασει τις πιο ακραιες ιστοριες, μεχρι και για ατομα που ποτε δεν αλλαζαν λαδια, μονο φιλτρα και συμπληρωμα για πολλες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα, χωρις να θεωρουν οτι τους δημιουργησε καποιο προβλημα στον κινητηρα. Take the egg and give it a haircut...

SF
08/06/2012, 15:12
Τα περι λαδιων ειναι αποκρυφη επιστημη για οποιον δεν εχει διαβασει πολυ για το θεμα.
Take the egg and give it a haircut...

Όσο και να έχει διαβάσει κανείς, απόκρυφη παραμένει! Άλλοι πάνε με SAE, άλλοι πάνε με cst, άλλοι όπως λες δεν πάνε καθόλου για λάδια, άλλοι βάζουν super συνθετικά super ακριβά λάδια χωρίς να ξέρουν γιατί, αλλά κι από την άλλη όταν ο έμπορας-μηχανικός λέει "αυτό!" ...ψαρώνει ο πελάτης... Τι να πεις... Κάπου στα τεχνικά όποιος ενδιαφέρεται θα εντοπίσει αρκετές πληροφορίες (και ουχί οδηγίες φυσικά) για να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα. Και στην τελική, όση θεωρία και να έχεις, οι κύκλοι θέρμανσης που κάνει ένα λάδι σε αθηναϊκές ή αθηναϊκοκαγκούρικες συνθήκες είναι ακρότητα που σίγουρα ξεπερνά τη θεωρία περί λειτουργίας και συντήρησης "by the book"! Therefore, I concur to take the egg and give it a haircut
:D

thanos_s
08/06/2012, 15:30
Είπαμε για μηχανάκια που κυκλοφορούν χειμώνα και κυρίως καλοκαίρι και στροφάρουν σαν μηχανές δρόμου κι όχι ατμόπλοιων.. :lol:

Πόσα χλμ έχει η μηχανή και σε τι συνθήκες έγινε η μέτρηση;

31.000, γρηγορη οδηγηση με αρκετα χλμ στις 5-7.000 rpm σταθερα (κοφτης cb 8500) και πολη, acra full και Kn. στα 25-31.000 κατα την αλλαγη ελειπε κατι λιγοτερο απο 300 ml.

Ξεχασα να πω οτι απο καινουρια δουλευε η μηχανη με 10w30, φετος ειναι το πρωτο καλοκαιρι που βαζω 10w40 για λογους δοκιμης κυριως..

thanos_s
08/06/2012, 15:33
επισης, το σε μπε ετσι και αλλιως στροφαρει σε ρυθμους ατμοπλοιου :lol:

εχει ροπη ατμοπλοιου ομως :smokin:

hayasakis
24/06/2012, 06:59
εχεις δικαιο για τα ελληνικα
τωρα το Busa οντως στα 50 μετρα χανει ισως απο τι cb ...ισως και αυτο σε σκονισμενο δρομο της πολης.....σε ανοιχτο δρομο δεν χανει πουθενα....ενωω δρομο τυπου εγνατια...
τεσπα δεν ειναι εκει το θεμα ....
το cb το εχω κανει 25000 χιλιομετρα ...δυστιχως και μια πτωση....ολα καλα.....πιστευω οτι ειναι ενα απο τα καλυτερα μηχανακια για τουρισμο αν επιλεγεις το επαρχειακο δυκτιο
απο εμπειρια το λεω οτι τα αυστηρα τουρινγκ μηχανακια υποφερουνε στο επαρχειακο δυκτιο και το busa συμπεριλαμβανωμενου το cb εκει ακριβως λογω του πολυ χαλαρου και χαμηλορωπου κινητηρα του και τις καπως ον οφ αναρτησεις ειδικα πισω...(ειδατε το versys 1000?) τα καταφερνει πολυ τελεια ειδικα σε πολυ αργους ρυθμους αναβασεων σε νησια με αμαξια μπροστα σου...
το παν ειναι να τα ταξιδευουμε τα μηχανακια μας και τα μυαλα μας....

scotty
24/06/2012, 17:05
Σωστος ..πολυ σωστος

thanos_s
24/06/2012, 18:17
εγω με ζελατινα Puig, Αθηνα -Μηχανιωνα το κανω με 180 κλειδωμενα εθνικη χωρις προβλημα αρκετα συχνα..

scotty
24/06/2012, 18:19
Θανο σε πια ερωτηση ειναι η απαντηση σου??

thanos_s
24/06/2012, 18:26
Θανο σε πια ερωτηση ειναι η απαντηση σου??

Ειναι σχολιο πανω στο προηγουμενο ποστ
πιστευω οτι ειναι ενα απο τα καλυτερα μηχανακια για τουρισμο αν επιλεγεις το επαρχειακο δυκτιο

Νομιζω οτι δεν ειναι μονο για επαρχιακο το μηχανακι ;)

scotty
24/06/2012, 18:28
ααα οκ ...Οχι βεβαια , το μηχανακι τα κανει ολα και καλα .... εχεις απαντηση για εδω>> http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129333

hayasakis
29/06/2012, 23:41
εγω με ζελατινα Puig, Αθηνα -Μηχανιωνα το κανω με 180 κλειδωμενα εθνικη χωρις προβλημα αρκετα συχνα..

πιστευω οτι ....υποφερεις με αυτες τις ταχυτητες...δεν μου λες ?...τι κρανος εχεις ?
μετα η καταναλωση ξεφευγει εντελως....αυτο που λειπει απο το μηχανακι ειναι ειναι μια μακρια ταχυτητα για οβερ ντραιβ....
βεβαια μετα θα εχανε τον χαρακτηρα του.....
αυτο που κανει κορυφαιο το cb ειναι ο τροπος που κανει τις κανγκουριες στην πολη....:)
ποτε δεν μπορει να ταξιδεψει σαν το busa....4000 στροφες 150 χλμ καταναλωση ελαχιστη....
γιαυτο ειπα οτι ειναι ιδανικο για επαρχειακο δυκτιο...δεν κουραζετε λογω κυβικων και δεν κουραζει λογω κινητιρα χαμηλες στροφες με πεμπτη στο κιβωτιο και απολαμβανω την φυση ....και την διαδρομη....
και εγω ζαλατινα εχω τις kappa....αλλα μετα τα 140 εχω θεμα ...μικρο ...
στα 200 + με κουναει το τιμονι και εχει μια ταλαντωση....δεν ξερω αν το κανουν ολα...
ισως βαλω σταμπιλιζατερ....

thanos_s
30/06/2012, 11:10
πιστευω οτι ....υποφερεις με αυτες τις ταχυτητες...δεν μου λες ?...τι κρανος εχεις ?
μετα η καταναλωση ξεφευγει εντελως....αυτο που λειπει απο το μηχανακι ειναι ειναι μια μακρια ταχυτητα για οβερ ντραιβ....
βεβαια μετα θα εχανε τον χαρακτηρα του.....
αυτο που κανει κορυφαιο το cb ειναι ο τροπος που κανει τις κανγκουριες στην πολη....:)
ποτε δεν μπορει να ταξιδεψει σαν το busa....4000 στροφες 150 χλμ καταναλωση ελαχιστη....
γιαυτο ειπα οτι ειναι ιδανικο για επαρχειακο δυκτιο...δεν κουραζετε λογω κυβικων και δεν κουραζει λογω κινητιρα χαμηλες στροφες με πεμπτη στο κιβωτιο και απολαμβανω την φυση ....και την διαδρομη....
και εγω ζαλατινα εχω τις kappa....αλλα μετα τα 140 εχω θεμα ...μικρο ...
στα 200 + με κουναει το τιμονι και εχει μια ταλαντωση....δεν ξερω αν το κανουν ολα...
ισως βαλω σταμπιλιζατερ....

Το τιμονι μπορει να κουναει απο λαστιχα, η λογω της ζελατινας (μου το εκανε με μια κινεζικη που ειχα βαλει, )
κρανη εχω xr1100 και nolan n85, το νολαν πολυ πιο θορυβωδες λογω κυριως της αναμονης για το n-com.

Σιγουρα δεν ταξιδευει σαν το busa, αλλα πηγαμε στο αλλο ακρο.
οσο για την καταναλωση, μεχρι τα 180 ειναι στα 7 λιτρα (φιλτρο, ολοσωμη acra, χωρις προγραμμα), αλλα αν πας πιο αργα δεν μειωνεται ιδιαιτερα (εκτος αν πηγαινεις με 90) οποτε για μενα δεν αξιζει.
σιγουρα δεν ειναι οτι πιο ανετο, αλλα για μενα ειναι οκ :) (χειροτερο μου φαινεται να βγω εθνικη με μονοκυλινδρο :D )

hayasakis
01/07/2012, 15:00
Το τιμονι μπορει να κουναει απο λαστιχα, η λογω της ζελατινας (μου το εκανε με μια κινεζικη που ειχα βαλει, )
κρανη εχω xr1100 και nolan n85, το νολαν πολυ πιο θορυβωδες λογω κυριως της αναμονης για το n-com.

Σιγουρα δεν ταξιδευει σαν το busa, αλλα πηγαμε στο αλλο ακρο.
οσο για την καταναλωση, μεχρι τα 180 ειναι στα 7 λιτρα (φιλτρο, ολοσωμη acra, χωρις προγραμμα), αλλα αν πας πιο αργα δεν μειωνεται ιδιαιτερα (εκτος αν πηγαινεις με 90) οποτε για μενα δεν αξιζει.
σιγουρα δεν ειναι οτι πιο ανετο, αλλα για μενα ειναι οκ :) (χειροτερο μου φαινεται να βγω εθνικη με μονοκυλινδρο :D )

ok ...
απλα ρωτησα για το κρανος γιατι κοντραρει πολυ το χελμετ σε αυτες τις ταχυτητες....και εγω εχω ενα εξλαιτ καλο ειναι....απο θορυβο ανεκτο....και με το αλλο που εχω στην μπουσα αν μπελλ κεβλαρ παλι εχει θορυβο...
αυτο που κανει το σιμπι κορυφαιο στο στενο στροφηλικι ειναι ο απιστευτα ηρεμος τροπος τηα αποδοσης της ροπης.....φαντασου σε ορεινο δρομο πηγαινωντας στην σταυρουπολη στην ξανθη σε σνεπιβατισα ακολουθησα εναν αναβατη με εξ τι 660 μοταρντ και σε πολυ κλειστες στροφες με ανηφορα του εδειξα και τον δρομο...το πειρε πολυ πατριωτικα και οδηγουσε πολυ ακραια για να με φταση γιατι ειχαμε φτασει σε ανοιχτο δρομο με μικρες ευθειες οπου και ξεκολησα καλα.....τα φρενα μου λογω διπλου ατομου επανω κουραστικανε καπως και με τον εξ τι απο πισω ενα βημα πριν τον γκρεμο.....η συναιπιβατις μου δεν ειχε ευκερη μιλια εκηνη την στιγμη....εκανα κρατη και περασε ο εξ τι με ανακουφηση....
απιστευτο μηχανακι....
τεσπα

iosif
02/07/2012, 08:31
τι να πω
με 180 ποτε δεν μπορεσα να ταξιδεψω
και με r1 και με cb1300 και με χορνετ μεχρι 150 το φχαριστιεμαι. μετα μου ειναι αγωνας οχι ταξιδι, βλεπετε κυκλοφορουν και αλλοι γυρω μας
(ταξιδακια που εκανα με σεροου και παπι εξαιρουνται. οταν εισαι 20αρης κα με πατινι ταξιδευεις και τυο φχαριστιεσαι)

scotty
02/07/2012, 15:00
Eγω με το φεριγκακι που εβαλα , μπορω να ταξιδευω μεταξυ 150-170 ανετα και οικονομικα .Και 220 που δοκιμασα δικαβαλος ..δεν υπαρχει θεμα με τον αερα ..ταξιδευεις αλλα θελεις και μια μικρη προσπαθεια ..

thanos_s
03/07/2012, 00:13
Eγω με το φεριγκακι που εβαλα , μπορω να ταξιδευω μεταξυ 150-170 ανετα και οικονομικα .Και 220 που δοκιμασα δικαβαλος ..δεν υπαρχει θεμα με τον αερα ..ταξιδευεις αλλα θελεις και μια μικρη προσπαθεια ..

ετσι ακριβως...φεριγκακι, το τιμονι στην μπροστα θεση και καλο κρανος..

jonn
12/07/2012, 11:10
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΕΧΩ ΕΝΑ CB1300 ΤΟΥ 2006 ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝΕ ΠΙΠΙΝΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΑΡΡΥΘΜΙΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΠΟΛΥ ΕΛΑΧΙΣΤΗ,ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕΡΒΙΣ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑ ΕΧΘΕΣ ΛΑΔΙΑ,ΜΠΟΥΖΙΑ ,ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΦΙΛΤΡΟ.ΘΑ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

H.A.Balafoutre
12/07/2012, 12:23
ok ...
απλα ρωτησα για το κρανος γιατι κοντραρει πολυ το χελμετ σε αυτες τις ταχυτητες....και εγω εχω ενα εξλαιτ καλο ειναι....απο θορυβο ανεκτο....και με το αλλο που εχω στην μπουσα αν μπελλ κεβλαρ παλι εχει θορυβο...
αυτο που κανει το σιμπι κορυφαιο στο στενο στροφηλικι ειναι ο απιστευτα ηρεμος τροπος τηα αποδοσης της ροπης.....φαντασου σε ορεινο δρομο πηγαινωντας στην σταυρουπολη στην ξανθη σε σνεπιβατισα ακολουθησα εναν αναβατη με εξ τι 660 μοταρντ και σε πολυ κλειστες στροφες με ανηφορα του εδειξα και τον δρομο...το πειρε πολυ πατριωτικα και οδηγουσε πολυ ακραια για να με φταση γιατι ειχαμε φτασει σε ανοιχτο δρομο με μικρες ευθειες οπου και ξεκολησα καλα.....τα φρενα μου λογω διπλου ατομου επανω κουραστικανε καπως και με τον εξ τι απο πισω ενα βημα πριν τον γκρεμο.....η συναιπιβατις μου δεν ειχε ευκερη μιλια εκηνη την στιγμη....εκανα κρατη και περασε ο εξ τι με ανακουφηση....
απιστευτο μηχανακι....
τεσπα

Εκεί, έπρεπε να πετύχεις κάνα 600άρι τετρακύλινδρο, μόνον με 6η, ψώφιο...ψΏφιο όμως στα χαμηλομεσαία....διότι εκεί το μονοκύλινδρο...δεν την παλεύει. Σε πιο κλειστά ναί, αλλά εκεί που λες...και μονός με το παραπάνω που περιγράφω...θα είχες πρόβλημα....χαχαχααχααααα

petros CB1300
21/07/2012, 19:39
Καλησπερα στους φιλους

Παρηγγειλα το 19 γραναζι θα σας ενημερωσο σχετικα μολις το τοποθετησω

thanos_s
21/07/2012, 21:47
Καλησπερα στους φιλους

Παρηγγειλα το 19 γραναζι θα σας ενημερωσο σχετικα μολις το τοποθετησω

Και εγω :D αλλα ψαχνω να το μακρυνω κιαλλο...:/

petros CB1300
23/07/2012, 22:36
Και εγω :D αλλα ψαχνω να το μακρυνω κιαλλο...:/


Πολυ δυσκολα θα τα καταφερεις
Στο πισω με γραναζι μηχανουργειου δεν παιρνει πανω απο 1 δοντι κατω
Για επεμβαση στο κιβωτιο εσωτερικα με πατεντες ουτε λογος μονο προβληματα θα βγαλει

scotty
29/07/2012, 18:58
Καλησπερα στους φιλους

Παρηγγειλα το 19 γραναζι θα σας ενημερωσο σχετικα μολις το τοποθετησω

Αντε ..πες μας αν εκανες κατι να το κανουμε και εμεις ..αν αξιζει

petros CB1300
21/08/2012, 19:50
Αντε ..πες μας αν εκανες κατι να το κανουμε και εμεις ..αν αξιζει

Tο εβαλα την περασμενη εβδομαδα
το μηχανακι γλυκανε ελαφρως χωρις να χασει σε δυναμη το γραναζι ειναι εμφανος μεγαλυτερο απο το 18αρι αλλα αφηνει ελαχιστο ελευθερο χωρο απο τα αλουμινια
εκεινο που δεν καταλαβα ειναι οτι στο στροφομετρο δεν ειδα χαμηλοτερες στροφες σε σχεση με το 18αρι με την ιδια ταχυτητα
ο φιλος μηχανικος που μου το περασε μου ειπε οτι επειδη ειναι ηλεκτρονικα τα οργανα και το στροφομετρο διαβαζει απο το σασμαν γιαυτο δεν φαινεται η διαφορα
πολυ παραξενο μου φαινετε

petros CB1300
21/08/2012, 20:02
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΕΧΩ ΕΝΑ CB1300 ΤΟΥ 2006 ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝΕ ΠΙΠΙΝΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΑΡΡΥΘΜΙΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΠΟΛΥ ΕΛΑΧΙΣΤΗ,ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕΡΒΙΣ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑ ΕΧΘΕΣ ΛΑΔΙΑ,ΜΠΟΥΖΙΑ ,ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΦΙΛΤΡΟ.ΘΑ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Δεν νομιζω να εχεις προβλημα
ο συγκεκριμενος κινητηρας στο ρελαντι ειδικα οταν ειναι ψιλοκρυος κανει ψιλοαρρυθμιες

scotty
21/08/2012, 20:05
Τελικα ....Πετρο τι κερδισες απο την ολη ιστορια?? θεωρητικα...μεγαλυτερη τελικη , λιγοτερα πεταγματα , μεγαλυτερη αυτονομια και καλυτερη καταναλωση..ετσι ειναι και στην πραγματικοτητα?? το γραναζι απο που το πηρες??

petros CB1300
21/08/2012, 20:11
Τελικα ....Πετρο τι κερδισες απο την ολη ιστορια?? θεωρητικα...μεγαλυτερη τελικη , λιγοτερα πεταγματα , μεγαλυτερη αυτονομια και καλυτερη καταναλωση..ετσι ειναι και στην πραγματικοτητα?? το γραναζι απο που το πηρες??

Ακομη δεν γνωριζω ουτε κι εγω :)
θα σου πω σε λιγες μερες αφου γραψω χλμ
Απο το wemoto.com 35 euro με τα μεταφορικα
το γραναζι ειναι αριστης ποιοτητας αντιγραφο του γνησιου

scotty
21/08/2012, 20:28
Εδω στο ελλαδισταν δεν υπαρχει??

petros CB1300
21/08/2012, 20:34
Εδω στο ελλαδισταν δεν υπαρχει??

Νιετ

scotty
21/08/2012, 20:36
Οκ ..δες τι λεει τελικα και αν ειναι να το παρω και εγω ..

thanos_s
21/08/2012, 23:54
Τα χιλιομετρα-στροφες στα οργανα δεν θα αλλαξουν ποτε, η ενδειξη προερχεται απο το σασμαν.
Με 19 γραναζι, παιρνεις 16 χλμ πραγματικη τελικη στον κοφτη.Στην πραξη απλα διορθωνεις το σφαλμα του κοντερ που ειναι κοντα στο 6%, και το ξεπερνας για λιγο..
Για ουσιαστικη διαφορα, πρεπει να μακρυνει κιαλλο το μηχανακι πραγμα που ασχολουμαι ηδη εφαρμοζοντας μια ιδεα. Αν πετυχει θα ενημερωσω.

viper1
22/08/2012, 11:25
Θα παρατηρησεις λιγο μεγαλυτερη αυτονομια

thalasinos
22/08/2012, 12:16
Με 140km/h στο κοντερ το στροφομετρο τι δειχνει?

thanos_s
22/08/2012, 17:51
Με 140km/h στο κοντερ το στροφομετρο τι δειχνει?

5.000... Ομως και το στροφομετρο κλεβει. Στις 5000 δειχνει 150 παραπανω.

scotty
23/08/2012, 16:42
Τα χιλιομετρα-στροφες στα οργανα δεν θα αλλαξουν ποτε, η ενδειξη προερχεται απο το σασμαν.
Με 19 γραναζι, παιρνεις 16 χλμ πραγματικη τελικη στον κοφτη.Στην πραξη απλα διορθωνεις το σφαλμα του κοντερ που ειναι κοντα στο 6%, και το ξεπερνας για λιγο..
Για ουσιαστικη διαφορα, πρεπει να μακρυνει κιαλλο το μηχανακι πραγμα που ασχολουμαι ηδη εφαρμοζοντας μια ιδεα. Αν πετυχει θα ενημερωσω.

Ωραια ,,οποτε αξιζει η ολη αλλαγη , μια και υπαρχει μονο κερδος σε αυτη την περιπτωση ..το σκεφτομε σοβαρα να κανω και εγω αυτη την μετατροπη , μια και πλησιαζω για service

DrBig
23/08/2012, 16:57
εκεινο που δεν καταλαβα ειναι οτι στο στροφομετρο δεν ειδα χαμηλοτερες στροφες σε σχεση με το 18αρι με την ιδια ταχυτητα
ο φιλος μηχανικος που μου το περασε μου ειπε οτι επειδη ειναι ηλεκτρονικα τα οργανα και το στροφομετρο διαβαζει απο το σασμαν γιαυτο δεν φαινεται η διαφορα
πολυ παραξενο μου φαινετε

Που ειναι το παραξενο? Αν το κοντερ διαβαζει στροφες κινητηρα και στροφες γραναζιου για την ταχυτητα, που να καταλαβει τι γραναζια μεταδοσης εχεις?

viper1
23/08/2012, 22:10
Που ειναι το παραξενο? Αν το κοντερ διαβαζει στροφες κινητηρα και στροφες γραναζιου για την ταχυτητα, που να καταλαβει τι γραναζια μεταδοσης εχεις?

ελα μου ντες

scotty
24/08/2012, 13:19
viper1 Τι εγινε με το δικο σου ??? εχεις κανει καποια καλη μοντιφια να μας πεις?? κατι ελεγες

viper1
25/08/2012, 12:57
εβαλα 19αρι γραναζι ,τιμονι fatbar, ακτινικη τρομπα απο CBR 1000RR,τρομπα συμπλεκτη επισης απο CBR 1000RR,εξαπιστονες απο gsxr 1000.αυτα:)

scotty
25/08/2012, 18:13
Μαλιστα..για βαλε και καμμια φωτο να "θαυμασουμε" το εργαλειο...!!

Εγω μεταξυ αλλων σκεφτομε να βαλω και μπροστα USD , ξερεις να μου πεις αν ταιριαζει απο το hornet 600 χωρις μετατροπες , η απο καποιο αλλο μοντελο??

viper1
25/08/2012, 18:24
Μαλιστα..για βαλε και καμμια φωτο να "θαυμασουμε" το εργαλειο...!!

Εγω μεταξυ αλλων σκεφτομε να βαλω και μπροστα USD , ξερεις να μου πεις αν ταιριαζει απο το hornet 600 χωρις μετατροπες , η απο καποιο αλλο μοντελο??

χωρις μετατροπη δεν παιζει.ενας στην κρητη εχει βαλει αλλα πηγε σε τορνο τις τιμονοπλακες.θα ελεγα απο tiger 1050 na κοιταξουμε ή tuono

scotty
25/08/2012, 18:29
αααα μαλιστα ...αν ειναι τοση φασαρια θα το ξανασκεφτω....εγω νομιζα οτι θα ταιριαζει "κουτι" με καποιο αλλο μοντελο της Honda ,μια και πολλα μοντελα μοιραζονται πραγματα

thanos_s
03/09/2012, 00:54
Τι θα κερδισεις απο το usd εκτος της εμφανισης? (υποκειμενικο αυτο για την εμφανιση)

scotty
03/09/2012, 14:04
Λεω οτι θα κερδισω καλυτερο μπροστινο ως προς την πληροφορηση του τροχου , αλλα δεν ειμαι και πολυ σιγουρος αν θα δουλεψει ετσι , γιαυτο και το ψαχνω ακομη

viper1
03/09/2012, 14:40
Λεω οτι θα κερδισω καλυτερο μπροστινο ως προς την πληροφορηση του τροχου , αλλα δεν ειμαι και πολυ σιγουρος αν θα δουλεψει ετσι , γιαυτο και το ψαχνω ακομη

η ohlins βγαζει και συμβατικα μπροστινα αλλα με κοστος πανω απο 1500 λιρες αγγλιας +μεταφορικα

viper1
03/09/2012, 14:42
Λεω οτι θα κερδισω καλυτερο μπροστινο ως προς την πληροφορηση του τροχου , αλλα δεν ειμαι και πολυ σιγουρος αν θα δουλεψει ετσι , γιαυτο και το ψαχνω ακομη

και μια γεφυρα αν βαλουμε στα καλαμια και σκληρα ελατηρια παλι θα δουμε διαφορα.αν θελεις περισσοτερη διαφορα μαλλον θες αλλο μοτο:D

scotty
03/09/2012, 17:22
με προλαβες ..ηθελα να ρωτησω αν η γεφυρα κανει δουλεια και στην πραξη..κοιτα γενικα απο το μηχανακι ειμαι ευχαριστημενος για το ολο στησιμο του συμφωνα με τον χαρακτηρα της μηχανης , αλλα ηθελα ακομα ενα τσακ καλυτερα , στο ζορισμα που του κανω .
Σιγουρα ενα ζευγαρι σκληροτερα ελατηρια μπροστα θα υπαρξει διαφορα και εκτιμω οτι μεχρι εκει φτανει....αν ηθελα κατι αλλο σιγουρα θελω και αλλη μηχανη

DrBig
03/09/2012, 17:50
με προλαβες ..ηθελα να ρωτησω αν η γεφυρα κανει δουλεια και στην πραξη..κοιτα γενικα απο το μηχανακι ειμαι ευχαριστημενος για το ολο στησιμο του συμφωνα με τον χαρακτηρα της μηχανης , αλλα ηθελα ακομα ενα τσακ καλυτερα , στο ζορισμα που του κανω .
Σιγουρα ενα ζευγαρι σκληροτερα ελατηρια μπροστα θα υπαρξει διαφορα και εκτιμω οτι μεχρι εκει φτανει....αν ηθελα κατι αλλο σιγουρα θελω και αλλη μηχανη

Γεφυρα, ελατηρια valving (η λαδια) και εισαι στο 99% ενος αναποδου (στο οποιο παλι θα πρεπει να κανεις ρεβαλβινγκ και να βαλεις καταλληλο ελατηριο). Απλα, καλη ναν η γεφυρα, πχ superbrace. Και ναι, κανει πολυ καλη δουλεια.

scotty
03/09/2012, 19:32
Eυχαριστω για τις πληροφοριες ..θα κανω ενα κοστολογιο και βλεπουμε τι γινεται...προς το παρων θα δοκιμασω το 19αρι γραναζι

viper1
08/10/2012, 09:34
Λοιπον.Βγηκα μετα απο χρονια βολτα με φιλους και η μοτο εκαψε ενα ντεποζιτο για 170 χλμ πριν μπει ρεζερβα:eek:
ταχυτητα 140-150 μονοκαβαλος.και εχω βαλει και 19αρι μπροστα.τι σκατα να κοιταξω?για πειτε καμμια ιδεα.εχω τελικο ταπομενο και φιλτρο ΚΝ

thanos_s
08/10/2012, 11:15
Λοιπον.Βγηκα μετα απο χρονια βολτα με φιλους και η μοτο εκαψε ενα ντεποζιτο για 170 χλμ πριν μπει ρεζερβα:eek:
ταχυτητα 140-150 μονοκαβαλος.και εχω βαλει και 19αρι μπροστα.τι σκατα να κοιταξω?για πειτε καμμια ιδεα.εχω τελικο ταπομενο και φιλτρο ΚΝ
170??? δεν το εχω καταφερει ουτε σε βολτες με κολλημενο ανοιχτο γκαζι...
Δες αν εχεις καποιο error code για TPS και map sensor..
Εχεις μοντελο με αισθητηρα λ;

sniper
08/10/2012, 11:17
...
Εχεις μοντελο με αισθητηρα λ;

Yπάρχει CB1300 χωρίς; :confused:

thanos_s
08/10/2012, 11:29
Yπάρχει CB1300 χωρίς; :confused:

Ναι αρκετες σειρες.. Τα περισσοτερα με γκρι μοτερ και το τσοκ στη μερια του βολαν δεν εχουν..

viper1
08/10/2012, 14:14
170??? δεν το εχω καταφερει ουτε σε βολτες με κολλημενο ανοιχτο γκαζι...
Δες αν εχεις καποιο error code για TPS και map sensor..
Εχεις μοντελο με αισθητηρα λ;

δεν εχει αισθητηρα.θα της αλλαξω μπουζι σε πρωτη φαση και θα ριξω μια ματια στην αντλια και στο φιλτρο της

thanos_s
08/10/2012, 15:54
δεν εχει αισθητηρα.θα της αλλαξω μπουζι σε πρωτη φαση και θα ριξω μια ματια στην αντλια και στο φιλτρο της

καμια σχεση η αντιλα καυσιμου με την υπερβολικη καταναλωση...Το πιθανοτερο ειναι Tps. Το βγαζουν πολλα μοντελα, χρειαζεσαι διαγνωστικο για να το ελεγξεις αν δεν εχει πεταξει σφαλμα.

scotty
08/10/2012, 16:47
170???? :eek: εκτιμω και εγω οτι κατι δεν παει καλα με το tps σου , δεν δουλευει σωστα...!! Ισως και με συνδυασμο μπουζιων ,αλλα πρεπει να ειναι σε κακιστη κατασταση , "λιομενα" τελειως για να σου ρουφαει τον "απακα"

thanos_s
08/10/2012, 16:54
Και μπουζι χαλκου να του εχεις βαλει, θελει πανω απο 40.000 χλμ για να φθαρουν..
10lt/100km+ ειναι πολυ μεγαλο νουμερο για το 13αρι...τεραστιο θα ελεγα..

scotty
08/10/2012, 17:06
Συμφωνω και εγω ....μηπως δεν παει κατι καλα με τε "ψεκαστηρια" , τα εχεις τσεκαρει ?? τα εχεις καθαρισει ποτε??? μηπως τα εχεις γαργαλησει καθολου??;)

DrBig
08/10/2012, 19:38
Επειδη αναφερθηκε ΚΝ φιλτρο να ρωτησω αν η ιδια καταναλωση παρατηρηθηκε και με το μαμα φιλτρο?

viper1
09/10/2012, 20:41
Επειδη αναφερθηκε ΚΝ φιλτρο να ρωτησω αν η ιδια καταναλωση παρατηρηθηκε και με το μαμα φιλτρο?

το σκεφτηκα.θα το βαλω παλι επανω και θα το μετρησω

viper1
09/10/2012, 20:47
Συμφωνω και εγω ....μηπως δεν παει κατι καλα με τε "ψεκαστηρια" , τα εχεις τσεκαρει ?? τα εχεις καθαρισει ποτε??? μηπως τα εχεις γαργαλησει καθολου??;)

το μοτο μολις περασε τα 10000χλμ και οχι δεν εχω πειραξει τα μπεκ.οσο για καθαρισμο που λες, στο προηγουμενο που ειχα και τα εστειλα για καθαρισμα το ενα γυρισε αχρηστο.....145 εουρα απο τον σαρακακη και αναγκαστηκα και εφερα ολη την πεταλουδα με τα μπεκ απο αγγλια.πιο φτηνα μου ηρθε απο σαρακακη....οποτε δεν παιζει να ειναι απο μπεκ.οσο για το tps το θεωρω λιγο απιθανο να εχει fault και να μην εχει ενδειξη.να το παω να το μπριζωσουν??

viper1
09/10/2012, 20:48
Και μπουζι χαλκου να του εχεις βαλει, θελει πανω απο 40.000 χλμ για να φθαρουν..
10lt/100km+ ειναι πολυ μεγαλο νουμερο για το 13αρι...τεραστιο θα ελεγα..

δεν εχω αλλαξει μπουζι.τωρα μπηκε στα 10000χλμ οποτε λεω να βαλω ιριδιου

thanos_s
09/10/2012, 21:01
Καμια σχεση το φιλτρο..
Το tps εχει ενα μεγαλο range που δεν θα βγαλει σφαλμα αν ειναι αρρυθμιστο η εχει ζημια σε σιγκεκριμενο κομματι της διαδρομης του οπως συνηθως συμβαινει, στο πρωτο 10-30% του γκαζιου.
Αν το μπριζωσεις θα δεις με ακριβεια αν ολα ειναι καλα απο εκει..
Ταυτοχρονα θα ελεγξεις και τους υπολοιπους αισθητηρες..(σε aprilia, εχει παρατηρηθει αλλαγη στο afr λογω βλαβης στον αισθητηρα βαρομετρικης πιεσης που εκανε το μειγμα πλουσιοτερο παντου..)
Tps και map Ειναι οι δυο βασικες παραμετροι ρυθμισης καυσιμου για τον εγκεφαλο του cb (map value, tps, rpm, iat, cwt, baro,)

thanos_s
02/12/2012, 19:29
Ειχες καποια εξελιξη με την καταναλωση??

viper1
02/12/2012, 19:32
Ειχες καποια εξελιξη με την καταναλωση??

δεν εχω βρει χρονο να ασχοληθω.ειναι στο γκαραζ και περιμενει...

CHRISTOF
31/05/2013, 17:35
Να επαναφέρω λίγο το θέμα με τα λάδια.
Βάζω της Honda έως τώρα και το συνεργείο (εξουσιοδοτημένο) μου πρότεινε 10 - 30.
Λόγω θερμοκρασιών, του ζήτησα 10 - 40 (πάντα Honda) αλλά μου είπε ότι η Honda βγάζει 15 - 40.
Και αυτά του είπα να βάλει. Καλά έκανα? :wave2:

viper1
01/06/2013, 21:07
Να επαναφέρω λίγο το θέμα με τα λάδια.
Βάζω της Honda έως τώρα και το συνεργείο (εξουσιοδοτημένο) μου πρότεινε 10 - 30.
Λόγω θερμοκρασιών, του ζήτησα 10 - 40 (πάντα Honda) αλλά μου είπε ότι η Honda βγάζει 15 - 40.
Και αυτά του είπα να βάλει. Καλά έκανα? :wave2:

πάρα πολύ καλά.....

andreastwin
05/02/2016, 22:10
Τα χιλιομετρα-στροφες στα οργανα δεν θα αλλαξουν ποτε, η ενδειξη προερχεται απο το σασμαν.
Με 19 γραναζι, παιρνεις 16 χλμ πραγματικη τελικη στον κοφτη.Στην πραξη απλα διορθωνεις το σφαλμα του κοντερ που ειναι κοντα στο 6%, και το ξεπερνας για λιγο..
Για ουσιαστικη διαφορα, πρεπει να μακρυνει κιαλλο το μηχανακι πραγμα που ασχολουμαι ηδη εφαρμοζοντας μια ιδεα. Αν πετυχει θα ενημερωσω.

+1000