View Full Version : cb 1300
Έχουμε καμία καλή πρόταση για αλυσιδογραναζα;
Υπάρχει φυσικά η κλασική λύση DID+JT... άλλη;
andreastwin
27/10/2016, 14:18
Έχουμε καμία καλή πρόταση για αλυσιδογραναζα;
Υπάρχει φυσικά η κλασική λύση DID+JT... άλλη;
RK.αλυσιδα oring χρυση, εχω κανει ηδη 25.000 χιλ,και εχει πολυ δρομο ακομα. πισω γραναζι JT 39, μπροστα απο ιταλια 19, φιλτρο αερος KN, εξατμιση απο αγγλια oval,μπουζι ιριδιου, και με φουλ ντεποζιτο κανω 280-290 με ταχυτητα 150-170 και καποια ανυγματα, και αναβει η μπαρα ρεζερβας. σημειωτεον οτι το μπριζωσα πριν 6 μηνες βγηκαν τα μπεκ για ελεγχο καθαρισμα και ογκομετρηση και οταν μπηκαν επανω αααααααλλο μηχανακι. πιστευω να καλυψα ολες τις ερωτησεις.
Υ.Γ με το 19αρι μπροστα μου διορθωσε το κοντερ,γιατη το μετρησα με gps και γραφει ακριβως τα ιδια κοντερ και gps.
Αν και παλιό το thead δεν χάνω τίποτα να ρωτήσω.
Μήπως έχει κάποιος το Service Manual για την έκδοση SA, μισό φαίρινκ με το abs από το 2005 και μετά;
Έχω το service manual για το γυμνό του 2003 αλλά για το άλλο δεν βρήκα κάτι.
Λοιπόν. Πήρα ένα 13αρι του 1999 με καρμπυρατερ. Είναι γενικά σε Καλή κατάσταση. Έχω στείλει κουστούμι για βάψιμο και έχω μπει στην διαδικασία να σκαλισω λίγο το μοτέρ. Σε φόρουμ του εξωτερικού έχω βρει έναν τύπο που έχει βάλει εκκεντροφορους βαλβιδες ελατήρια από cbr1000f. Έχει βάλει και εμβολοχιτωνια από ΧΧ και FCR 41 αλλά δεν μπαίνω σε αυτήν την διαδικασία. Η ερώτηση είναι η εξής? Αν αλλάξω μόνο τους εκκεντροφορους φίλτρο και τελικο και ίσως τα καρμπυρατερ από 32 σε 39 ή 41 θα πάρω τίποτα σε δύναμη ή να μην μπω στον κόπο καν?
Έχει κανείς σκαλίσει 13αρι με καρμπυρατερ?
george.S
17/12/2019, 23:00
Καυλα μηχανή
Τελείωσες με τα 2 ντουκατια και έπιασες το 1300;;;
Αν Τελείωσες, που είναι οι φωτογραφιες;
Τόσο καιρό περιμένω...
Τελείωσες με τα 2 ντουκατια και έπιασες το 1300;;;
Αν Τελείωσες, που είναι οι φωτογραφιες;
Τόσο καιρό περιμένω...
Το st2 τελείωσε. Το άλλο λίαν συντόμως
Φωτογραφίες περιμένω λέω....
doctoras
18/12/2019, 07:21
Λοιπόν. Πήρα ένα 13αρι του 1999 με καρμπυρατερ. Είναι γενικά σε Καλή κατάσταση. Έχω στείλει κουστούμι για βάψιμο και έχω μπει στην διαδικασία να σκαλισω λίγο το μοτέρ. Σε φόρουμ του εξωτερικού έχω βρει έναν τύπο που έχει βάλει εκκεντροφορους βαλβιδες ελατήρια από cbr1000f. Έχει βάλει και εμβολοχιτωνια από ΧΧ και FCR 41 αλλά δεν μπαίνω σε αυτήν την διαδικασία. Η ερώτηση είναι η εξής? Αν αλλάξω μόνο τους εκκεντροφορους φίλτρο και τελικο και ίσως τα καρμπυρατερ από 32 σε 39 ή 41 θα πάρω τίποτα σε δύναμη ή να μην μπω στον κόπο καν?
Έχει κανείς σκαλίσει 13αρι με καρμπυρατερ?
πολύ εξειδικευμένο ερώτημα, δε ξέρω κανέναν που είχε κάτι απο τα muscle 1200-1400cc ,αν δε του "έφτανε" και κατέφευγε σε μοντιφιές.Οι συνεχιστές τέτοιων προτζεκτ κατέληξαν σε customization busa naked τυχαίο παράδειγμα (https://i.ytimg.com/vi/0UBaKHcSIqg/hqdefault.jpg)
Καλώς ψάχνεις σε φορουμ του εξωτερικού
νομίζω οτι το '99 ήταν με διπλές εξατμίσεις και στα μάτια μου είναι το πιο όμορφο muscle naked ever
413494
413496
413497
Λοιπόν. Πήρα ένα 13αρι του 1999 με καρμπυρατερ. Είναι γενικά σε Καλή κατάσταση. Έχω στείλει κουστούμι για βάψιμο και έχω μπει στην διαδικασία να σκαλισω λίγο το μοτέρ. Σε φόρουμ του εξωτερικού έχω βρει έναν τύπο που έχει βάλει εκκεντροφορους βαλβιδες ελατήρια από cbr1000f. Έχει βάλει και εμβολοχιτωνια από ΧΧ και FCR 41 αλλά δεν μπαίνω σε αυτήν την διαδικασία. Η ερώτηση είναι η εξής? Αν αλλάξω μόνο τους εκκεντροφορους φίλτρο και τελικο και ίσως τα καρμπυρατερ από 32 σε 39 ή 41 θα πάρω τίποτα σε δύναμη ή να μην μπω στον κόπο καν?
Έχει κανείς σκαλίσει 13αρι με καρμπυρατερ?
Για να το λέει θα ταιριάζουν είναι 79(XX) από 78(CB) αλλά το 1300 έχει πολύ μεγαλύτερη διαδρομή, θα θέλει και μπιέλες και πας μακριά από θέμα χρημάτων.
Μέτρα συμπίεση και αν είναι σωστή ξέχνα το.Με τα άλλα που σκέφτεσαι θα κάνεις να δουλεύει καλύτερα ψηλά ένα γυμνό μηχανάκι.
Δεν ξέρω, αξίζει ? Η τσέπη σου βέβαια το ξέρει :smokin:
Για να το λέει θα ταιριάζουν είναι 79(XX) από 78(CB) αλλά το 1300 έχει πολύ μεγαλύτερη διαδρομή, θα θέλει και μπιέλες και πας μακριά από θέμα χρημάτων.
Μέτρα συμπίεση και αν είναι σωστή ξέχνα το.Με τα άλλα που σκέφτεσαι θα κάνεις να δουλεύει καλύτερα ψηλά ένα γυμνό μηχανάκι.
Δεν ξέρω, αξίζει ? Η τσέπη σου βέβαια το ξέρει :smokin:
Για αυτό έλεγα να αλλάξω μόνο εκκεντροφόρους. Εξάτμιση έχει 4 σε 1 και φίλτρο ΚΝ. Το ποιο πιθανό είναι να το αφήσω στην ησυχία του αλλά είπα μήπως με κάτι ανώδυνο (οικονομικά ~ μηχανικά ) κερδίσω κάτι . Οι εκκεντροφόροι από το CBR1000F με τα μεταφορικά έρχονται κάτω από 100 ευρώ. Και ένα σετ καρμπς 39 η 41 επίσης δεν θα περάσουν τα 150 με 200 ευρώ. (Όχι μηχανικά ) .
Όποτε υποθετικά αν αλλάξω μόνο τους εκκεντροφορους θα δω διαφορά μόνο ψηλά? Αν ναι το αφήνω ως έχει
πολύ εξειδικευμένο ερώτημα, δε ξέρω κανέναν που είχε κάτι απο τα muscle 1200-1400cc ,αν δε του "έφτανε" και κατέφευγε σε μοντιφιές.Οι συνεχιστές τέτοιων προτζεκτ κατέληξαν σε customization busa naked τυχαίο παράδειγμα (https://i.ytimg.com/vi/0UBaKHcSIqg/hqdefault.jpg)
Καλώς ψάχνεις σε φορουμ του εξωτερικού
νομίζω οτι το '99 ήταν με διπλές εξατμίσεις και στα μάτια μου είναι το πιο όμορφο muscle naked ever
413494
413496
413497
Αυτό είναι . Σε αυτά τα χρώματα θα βαφτεί και δυστυχώς αν και βαριές οι διπλές εξατμίσεις δεν τις έχω. Υπάρχουν βέβαια στην Αγγλία αλλά δεν καίγομαι να τις βάλω επάνω
Για αυτό έλεγα να αλλάξω μόνο εκκεντροφόρους. Εξάτμιση έχει 4 σε 1 και φίλτρο ΚΝ. Το ποιο πιθανό είναι να το αφήσω στην ησυχία του αλλά είπα μήπως με κάτι ανώδυνο (οικονομικά ~ μηχανικά ) κερδίσω κάτι . Οι εκκεντροφόροι από το CBR1000F με τα μεταφορικά έρχονται κάτω από 100 ευρώ. Και ένα σετ καρμπς 39 η 41 επίσης δεν θα περάσουν τα 150 με 200 ευρώ. (Όχι μηχανικά ) .
Όποτε υποθετικά αν αλλάξω μόνο τους εκκεντροφορους θα δω διαφορά μόνο ψηλά? Αν ναι το αφήνω ως έχει
Μην πάρεις μεταχ/να καρμπ ούτε εκκεντροφόρους χωρίς έλεγχο ,όχι από εξωτερικό αλλά ούτε καν από άλλη πόλη ...
Μην πάρεις μεταχ/να καρμπ ούτε εκκεντροφόρους χωρίς έλεγχο ,όχι από εξωτερικό αλλά ούτε καν από άλλη πόλη ...
Οι εκκεντροφοροι είναι από ebay από τους συμμάχους αγγλαρες και από μαγαζί με 100 feedback. Τα καρμπς θα κοιτάξω Αθήνα για να τα ελέγξω
doctor_john
18/12/2019, 10:53
Βρες τα χαρακτηριστικά των εκκεντροφόρων που ήδη έχει να τους δεις μεταξύ τους και σε σχέση με του F
να μπορείς να μιλήσεις πιο συγκεκριμένα.
Με'γειές!
Βρες τα χαρακτηριστικά των εκκεντροφόρων που ήδη έχει να τους δεις μεταξύ τους και σε σχέση με του F
να μπορείς να μιλήσεις πιο συγκεκριμένα.
Με'γειές!
Λες να μην έχει δει ο άνθρωπος συμβατότητα, προφίλ κλπ και να πηγαίνει στα τυφλά ?
Λες να μην έχει δει ο άνθρωπος συμβατότητα, προφίλ κλπ και να πηγαίνει στα τυφλά ?
Εκκεντροφοροι βαλβίδες είναι plug n play. Οι βαλβίδες του CBR1000F έχουν λεπτότερο στέλεχος λίγο πριν την έδρα τους με αποτέλεσμα καλύτερη ροή του μείγματος. Αυτό βέβαια προϋποθέτει και ροικη στην κεφαλή αλλά όπως είπα δεν θέλω να μπω σε τέτοια διαδικασία. Βρήκα εδώ από επαρχία ολόκληρη την κεφαλή γεμάτη 100 ευρώ αλλά από τις φωτογραφίες που μου έστειλε μάλλον την μηχανή την είχε για πότισμα σε καμμία αυλή
doctor_john
18/12/2019, 11:17
Δεν λέω για συμβατότητα, τις μοίρες που καλύπτει το ένα το άλλο είχα κατα νού.
Αν τα ξέρει γιατί δεν τα αναφέρει; Πως θα καταλλάβει κάποιος που ξέρει να τον βοηθήσει; :look:
Μην παρεξηγηθώ, δεν έχω επίπεδο να μιλάω για εκκεντροφόρους. Ξέρω τι είναι
και πως περίπου δουλεύουν στις δικές μου μοτό.
sapila racing
18/12/2019, 11:30
Ολες αυτες οι μετατροπές έχουν σκοπό την βελτίωση σε ψηλές στροφές, ενω το CB1300 ειναι σχεδιασμένο για χαμηλές και μεσαίες.
Μην το πειράξεις, τζαμπα κόπος και χρήμα και στην χειρότερη θα βρεθείς και με μια τρύπα σε κάποιο φάσμα στροφών.
Ολες αυτες οι μετατροπές έχουν σκοπό την βελτίωση σε ψηλές στροφές, ενω το CB1300 ειναι σχεδιασμένο για χαμηλές και μεσαίες.
Μην το πειράξεις, τζαμπα κόπος και χρήμα και στην χειρότερη θα βρεθείς και με μια τρύπα σε κάποιο φάσμα στροφών.
Και λέω τόση ώρα που είναι ο ψηλός με το Χόνδα να μιλήσει.Του τα γραψα και γω για το δούλεμα ψηλά σ ένα γυμνό μηχανάκι.
Αυτά τα old school πουσαρίσματα με καρμπ εκκεντροφόρους βαλβίδες φίλτρο και εξάτμιση τα έκαναν από τα 70s στα 4κύλινδρα Γιαπώνια.
Τότε βέβαια υπήρχε μία έκδοση του μοντέλου και χρησιμοποιούσαν άφτερ μάρκετ πράγματα.Η θυσία χαμηλά ήταν δεδομένη και η βενζίνη συνήθως χαμένη :)
Η ροπή του cb που οφείλεται κυρίως στη μακριά διαδρομή μια χαρά το πάει.
Τέλος και τυχερός να σταθεί και να ναι οι εκκεντροφόροι των συμμάχων άψογοι, καρμπ που να ναι σωστά με 150 ευρώ δεν παίζουν...
Και γω πιστεύω μην το πειράξει :wave2:
Οτι λει ο Αρης..;)
(το μηχανακι με 4η και σταματημενο ξεκολλαει τρακτερ πατικωμενο σε λασπη..)
Προσωπικα θα αλλαζο μονο τις μανετες, για να μην ερχονται οι γειτονισσες και απλωνουν την μπουγαδα τους..
Οτι λει ο Αρης..;)
(το μηχανακι με 4η και σταματημενο ξεκολλαει τρακτερ πατικωμενο σε λασπη..)
Προσωπικα θα αλλαζο μονο τις μανετες, για να μην ερχονται οι γειτονισσες και απλωνουν την μπουγαδα τους..
Για τις τρομπες συμπλέκτη φρένου έφερα από BKING. Είναι πιο μαζεμένες
Μάλλον θα το αφήσω στην ησυχία του . Θα πάρω τους εκκεντροφορους να υπάρχουν και από καρμπς θα δω . Έχω ένα σετ FCR 39 που τα προόριζα για άλλο μηχανάκι και ίσως τα δοκιμάσω επάνω αν και εφόσον
Thanks for your comments
Δεν λέω για συμβατότητα, τις μοίρες που καλύπτει το ένα το άλλο είχα κατα νού.
Αν τα ξέρει γιατί δεν τα αναφέρει; Πως θα καταλλάβει κάποιος που ξέρει να τον βοηθήσει; :look:
Μην παρεξηγηθώ, δεν έχω επίπεδο να μιλάω για εκκεντροφόρους. Ξέρω τι είναι
και πως περίπου δουλεύουν στις δικές μου μοτό.
Γιατρέ η ερώτηση ήταν αν θα κερδίσω κάτι αλλάζοντας μόνο εκκεντροφορους . Προφανώς και οι λοβοι από το CBR είναι κατασκευασμένοι για μεγαλύτερης απόδοσης κινητήρα και αλλάζει ο χρόνος που μένουν ανοιχτές οι βαλβίδες overlap klp
doctor_john
18/12/2019, 13:55
Αυτό το overlap που λες θα σε οδηγήσει ψηλά. Είπε κανείς πως δεν στροφάρει;
Έχει δύναμη και δουλεύει χαμηλότερα. Πάρε την δύναμη και δες πως θα την δώσεις.
Έχεις να παίξεις με σασμάν - μετάδοση.
Κάντο να δουλεύει καλύτερα, οχι διαφορετικά. Βελτίωσε την κεφαλή, άλλαξε βαλβίδες, ελατήρια κ.λπ.
Δώστου αέρα, δες αν χρειάζεται ζιγκλέρ.
Και μετά αναρτήσεις.. :D
σπαμάρω λίγο, μιας και η κουβέντα έπεσε στα μεγάλα muscle japan bikes, οι τιμές τους είναι αρκετά τσιμπιμένες. Υπάρχει κοινό για αυτά τα μηχανάκια που να το δικαιολογεί?
Σπαμ οφ, καλορίζικο και καλά χλμ!
σπαμάρω λίγο, μιας και η κουβέντα έπεσε στα μεγάλα muscle japan bikes, οι τιμές τους είναι αρκετά τσιμπιμένες. Υπάρχει κοινό για αυτά τα μηχανάκια που να το δικαιολογεί?
Σπαμ οφ, καλορίζικο και καλά χλμ!
Το κοινό είναι μικρό και τα μηχανάκια που πωλούνται λίγα. Για αυτό κρατάνε τιμή. Αλλά γενικά δεν είναι υψηλές για ένα μοτο 1200-1400 κε με κάτω από 5000 ευρώ
Γιατρέ η ερώτηση ήταν αν θα κερδίσω κάτι αλλάζοντας μόνο εκκεντροφορους . Προφανώς και οι λοβοι από το CBR είναι κατασκευασμένοι για μεγαλύτερης απόδοσης κινητήρα και αλλάζει ο χρόνος που μένουν ανοιχτές οι βαλβίδες overlap klp
πιθανοτατα να εχεις καποιο οφελος ψηλα, αν χρειαζεσαι και πιο μεγαλα καρμπς δηλαδη (πρεπει να δεις τι ειχε το αντιστοιχο μοντελο με τους πιο αγριους εκκεντροφορους) με καποια παραχωριση στα χαμηλα
αλλα δε νομιζω να αξιζει τον κοπο να ασχοληθεις με αυτο το μοτερ, τουλαχιστον ως προς τον τομεα των επιδοσεων, σιγουρα για να παρεις κατι ουσιαστικο θες βαλβιδες μεγαλυτερες, καταλληλη δουλεια στην κεφαλη, και παλι δε θα γινουν και θαυματα...
αμα θες τσαμπουκομοτερ με ποτενσιαλ φτιαξιματος, το καβα ειναι καλυτερη επιλογη
πιθανοτατα να εχεις καποιο οφελος ψηλα, αν χρειαζεσαι και πιο μεγαλα καρμπς δηλαδη (πρεπει να δεις τι ειχε το αντιστοιχο μοντελο με τους πιο αγριους εκκεντροφορους) με καποια παραχωριση στα χαμηλα
αλλα δε νομιζω να αξιζει τον κοπο να ασχοληθεις με αυτο το μοτερ, τουλαχιστον ως προς τον τομεα των επιδοσεων, σιγουρα για να παρεις κατι ουσιαστικο θες βαλβιδες μεγαλυτερες, καταλληλη δουλεια στην κεφαλη, και παλι δε θα γινουν και θαυματα...
αμα θες τσαμπουκομοτερ με ποτενσιαλ φτιαξιματος, το καβα ειναι καλυτερη επιλογη
To Kawasaki έψαχνα αλλά είναι όλα ψηλά σε τιμές. Το 13αρι το Πήρα όσο ένα παπι κινέζικο καινούργιο....
To Kawasaki έψαχνα αλλά είναι όλα ψηλά σε τιμές. Το 13αρι το Πήρα όσο ένα παπι κινέζικο καινούργιο....
επενδυσε τη διαφορα τοτε σε τουρμπινα οταν θελησεις παραπανω γκαζια :uplate: :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.