View Full Version : αύξηση συμπίεσης
GiannisBlessed
02/11/2011, 20:49
εκτός από το καύσιμο που πρέπει να αντέχει την αύξηση συμπίεσης και το σύστημα ψύξης την αυξημένη θερμική ενέργεια που εκλύεται τι άλλο πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει η αύξηση της?πχ στρέσαρέι παράπάνω την μπιελα,στροφαλο κτλ?το όριο από όσο εχω ψάξει στην αύξηση της είναι τα δύο παράπάνω υπάρχει κάτι άλλο?
stefanos
02/11/2011, 20:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
πχ στρέσαρέι παράπάνω την μπιελα,στροφαλο κτλ?
Όχι.
nihristo
02/11/2011, 20:54
κατασκευαστικά πώς σκέφτεσαι να την πετύχεις; Πόση αύξηση θέλεις και για ποιόν λόγο; Προσωπικά, μια αύξηση του 0,3 ή 0,5 δεν νομίζω ότι θα σε ωφελήσει ιδιαίτερα. Πχ από 12 σε 12,5. Αν θες βέβαια από 10- 14 όπως κάνουν στα dragster θέλεις μπόλικα πράγματα. Για καύσιμο βενζίνη μιλάς πάντα ε; Άμα βάλεις λίγο οινοπνευματάκι για παράδειγμα αλλάζει εντελώς το πράμα :p
Nikoskazer2000
02/11/2011, 20:55
Τη μπιέλα και το στρόφαλο οχι...άμεσα.
Αλλα τα αυξημένα rpm που, (λογικά), θα προκείψουν απο την αύξηση της συμπίεσης: ναι.
Αφού θέλεις να βάλεις χέρι στον κινητήρα τότε πρέπει να βάλεις και εκάστοτε ΠΟΙΟΤΙΚΑ εξαρτήματα για να μην έχεις προβλήματα αξιοπιστίας.
:wave2:
stefanos
02/11/2011, 20:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
Αλλα τα αυξημένα rpm που, (λογικά), θα προκείψουν
:wave2:
Αυξημένη ροπή ίσως αλλά rpm γιατί?
Nikoskazer2000
02/11/2011, 21:11
Σωστός ο Στέφανος. :a013:
Μλκ είπα, ο κόφτης θα κάνει μια χαρά τη δουλειά του.
GiannisBlessed
03/11/2011, 00:15
καίει λάδια το παπί και παω για αλλαγή πιστόνι κύλινδρο.πιστόνι είχε 50μμ και επειδή το δουλεύω πάντα δικαβαλο και φορτωμένο έλεγα σε αυτην την φάση να κάνω ρεκτιφιέ στα 52.ο λόγος συμπίεσης θα αλλάξει λόγο της αύξησης κυβισμού από τα 97 στα 105 κυβικά εκατοστά θα επιφέρει μια αλλαγή στην σχέση συμπίεσης.συγκεκριμένα από κάπου 8.8 προς 1 σε 9.5 προς ένα.ήθελα να ξέρω αρχικά αν θα υπάρχει πρόβλημα με αύξηση τέτοιας τάξεως και ίσως για καλύτερα αποτελέσματα σκεφτόμουν για πλανησμα του κυλίνδρου ώστε να φτάσει το 10 ίσως και 10.5.
Ο πάπιος είναι σουπρα με διαδρομή στροφαλου 49.5μμ.και ο θάλαμος καύσης τον υπολόγισα περίπου 11κυβ.εκ(όλα τα παράπάνω αν το 8.8 προς 1 που βρήκα στο νετ ισχύει για τον μαμα 100ρι κινητήρα της χόντα καθώς δεν εχω ανοίξει ακόμα μοτερ για να μετρήσω ο ίδιος).
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Αυξημένη ροπή ίσως αλλά rpm γιατί?
Αν αυξανεται η ροπη, γιατι δεν αυξανεται και η καταπονηση σε μπιελα και στροφαλο?
GiannisBlessed
03/11/2011, 08:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Αν αυξανεται η ροπη, γιατι δεν αυξανεται και η καταπονηση σε μπιελα και στροφαλο?
Α μπράβο.κάπως έτσι το σκέφτομαι και εγώ.ουσιαστικά ότι και αν κανείς που αυξάνει την ιπποδύναμη μέσω της αύξησης της ποσότητας μείγματος που καταφέρνει να μπει και να συμπιεστεί θα καταπονησει παράπάνω την μπιελα.η συμπίεση δεν βελτιώνει την εισαγωγή μείγματος αλλά κάνει αποδοτικότερη την καύση του και έτσι παράγεται παραπανίσια ροπουλα.η οποία σίγουρα στρέσαρέι παράπάνω την μπιελα.το θέμα είναι πόσο παράπάνω.και εναι ανάλογο του κέρδους?
stefanos
03/11/2011, 16:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
Α μπράβο.κάπως έτσι το σκέφτομαι και εγώ.ουσιαστικά ότι και αν κανείς που αυξάνει την ιπποδύναμη μέσω της αύξησης της ποσότητας μείγματος που καταφέρνει να μπει και να συμπιεστεί θα καταπονησει παράπάνω την μπιελα.η συμπίεση δεν βελτιώνει την εισαγωγή μείγματος αλλά κάνει αποδοτικότερη την καύση του και έτσι παράγεται παραπανίσια ροπουλα.η οποία σίγουρα στρέσαρέι παράπάνω την μπιελα.το θέμα είναι πόσο παράπάνω.και εναι ανάλογο του κέρδους?
Νομίζω ότι η μπιέλα είναι περισσότερο απασχολημένη να κρατάει το πιστόνι που επιταχύνει και επιβραδύνει με καμιά χιλιάρα g μερικές χιλιάδες φορές το λεπτό.
Εξάλλου η φάση της συμπίεσης ουσιαστικά ανακουφίζει την μπιέλα που επιβραδύνει το πιστόνι εφελκυόμενη εκείνη τη στιγμή.
Νομίζω (ξανά) λοιπόν ότι εάν το σπάσεις τελικά το παπί δεν θα φταίει η συμπίεση.
fantacid
03/11/2011, 17:02
βαλε χοντρότερη φλαντζα -αν βρεις-
κ κανε εδω τα "πειραματα" σου
http://www.csgnetwork.com/compcalc.html
sapila racing
03/11/2011, 17:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Νομίζω ότι η μπιέλα είναι περισσότερο απασχολημένη να κρατάει το πιστόνι που επιταχύνει και επιβραδύνει με καμιά χιλιάρα g μερικές χιλιάδες φορές το λεπτό.
Εξάλλου η φάση της συμπίεσης ουσιαστικά ανακουφίζει την μπιέλα που επιβραδύνει το πιστόνι εφελκυόμενη εκείνη τη στιγμή.
Νομίζω (ξανά) λοιπόν ότι εάν το σπάσεις τελικά το παπί δεν θα φταίει η συμπίεση.
Η μπιέλλα δεν ειναι εφελκυόμενη πριν το ΑΝΣ όμως όπου η κάυση εχει ήδη ξεκινήσει και φρενάρει το πιστόνι.
Η αυξημένη πίεση λόγω αύξησης του λόγου συμπίεσης σίγουρα θα επιφέρει μεγαλύτερα φορτία στην μπιέλα, αλλά το χειρότερο γι αυτην είναι πιθανό knocking (πειρακια).
Το αν θα σπασει το παπί θα το δείξει μόνο η νεκροψία.
ref
http://emweb.unl.edu/Mechanics-Pages/Luke-schreier/unzip/Tension%20and%20Compression%20in%20Connecting%20Rods%20VI.htm
sapila racing
03/11/2011, 17:14
http://www.hvacrinfo.com/cope_ae_bulletins/TAE1268.PDF
Αυτό είναι για κομπρεσέρ βεβαια οπότε τα βλεπεις όλα ανάποδα. :p
Λιγο ασχετο με το θεμα συμπιεση αλλα σχετικο με αυτο που θες να κανεις.
Για τον συγκεκριμενο κυλινδρο προτεινω να το κανεις 50,5mm υπαρχει πιστονι ετσι εχεις περιθωριο να κανεις και αλλα 3 ρεκτιφιε 51mm 51,5mm και τελος 52 που μενει ψωμι στο χειτωνιο 1mm ισως και λιγοτερο:winka:
stefanos
03/11/2011, 18:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Η μπιέλλα δεν ειναι εφελκυόμενη πριν το ΑΝΣ όμως όπου η κάυση εχει ήδη ξεκινήσει και φρενάρει το πιστόνι.
ref
http://emweb.unl.edu/Mechanics-Pages/Luke-schreier/unzip/Tension%20and%20Compression%20in%20Connecting%20Rods%20VI.htm
Στις 14000 σαλ?
sapila racing
03/11/2011, 20:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Στις 14000 σαλ?
Aν παει 14000 το παπί πιστεύω οτι η μπιέλα θα εχει σίγουρα αλλο ζόρι, μια που το πιστόνι μπορεί να σταματήσει απότομα σε καποια φάση μετα απο στενές επαφές με τις βαλβίδες, εκτός κι αν αλλάξει κι άλλα πράγματα. :uplate:
Η συζήτηση ούτως η άλλως είναι καθαρά θεωρητική, το παπί με καλά ανταλλακτικά δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να ανεβασει κυβικά και λίγο συμπίεση ακόμα, αρκεί να μην βαράει πειρακια. Μια που αναφέρει οτι το παπί το χρησιμοποιεί δικάβαλο και φορτωμένο πιστεύω οτι μια σημαντική αύξηση του λόγου συμπίεσης, ωστε να εχει και καποια αποτελέσματα σε αύξηση ιπποδύναμης, δεν θα ηταν ενδεδειγμένη δεδομένης της ποιότητας βενζίνης που έχουμε.
:wave2:
GiannisBlessed
04/11/2011, 11:20
το να κάνω ρεκτιφιέ μισό μμ ήταν το αρχικό σχέδιο.μετά σκέφτηκα ότι είναι καλή ευκαιρία να πάρει και τα πάνω του το παπί.η τακτική αυτή που λες καλή είναι αλλά όταν μίλησα με τους μηχανουργούσ και μου είπαν ότι έχει 5ε ο κύλινδρος και 25 το ρεκτιφιέ δεν είδα τον λόγο να μην το κάνω 52.μου μένουν και τα μαμα πράγματα.λοιπόν αποφάσισα να το αφήσω να αυξηθεί η σχέση στο 9.5 προς 1 και τπτ άλλο.αν μετά δω ότι χτυπάει πυράκια τότε βάζω μια χοντρήτερη φλατζα και καθαρίσα.
H μικρη μου πειρα λεει οτι ο ημιτασιον κυλινδρος δεν εχει καμια σχεση με τον γνησιο χοντεικο θα το δεις και απο το παχος στα αυτια του χιτωνιου. παρε τουλαχιστον πιστονι TOP ειναι το καλυτερο απο αυτα που παιζουν στην αγορα.Καλη επιτυχια :beer: :beer:
tifoso4ever
04/11/2011, 18:41
ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΩΝΑ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΟΥ...
Αν ειναι "πομπε" (Τςςςς...) θα αυξηθει πολυ περισσοτερο, ακομα και χωρις αυξηση κυβισμου, ενω αν ειναι πιο "ρηχο" ΜΠΟΡΕΙ ακομα και να μειωθει, ακομα ΚΑΙ με αυξηση κυβισμου...
ΑΝ μιλας για ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο (γεωμετρικα...) πιστονι απλα με μεγαλυτερη διαμετρο, τοτε ΝΑΙ θα εχεις αυξηση της σχεσης συμπιεσης...
Παιζουν πολλοι πολλοι παραμετροι οσον αφορα την αξιοπιστια, οποτε τωρα τι να λεμε....
motomaniac
04/11/2011, 21:21
πιστονι γιαπωνεζικο να βαλεις. φλατζα μεταλλικη και να μην πλανισεις τιποτε. η συμπιεση θα ανεβει. το γκαζι επισης. ακομα κι ετσι καει και τις απλες βενζινες χωρις πειρακια.. αμα θες να ζοριστεις αρκετα πανε σε μεγαλο ανταλακτικαδικο και ψαξε πιστονι με το μοτερ μαζι. αυτα τα μπουρδελα που πουλανε στο ελλαντα εχουν διαφορε στο μηκος πιστονιου απο πιρο και μπροστα. ετσι θα βρεις ενα που να ερχεται προσωπο με τον κυλινδρο που θα αγορασεις. αν κανεις ρεκτιφιε πας μονο με το μαμ πιστονι κι αγορασεις ενα ιδιο σε 55μμ.
GiannisBlessed
05/11/2011, 00:45
ο κύλινδρος από ότι κατάλαβα θα είναι μεταχείρο ορίτζιναλ που είχαν στο μηχανουργείο.
το πιστόνι δεν ξέρω τι μάρκα είναι.θα ρωτήσω.αν και δεν νομίζω να έχει μεγάλη διαφορά το πιστόνι.
πιο πολύ η ποιότητα των ελατήριων παίζει ρόλο πιστεύω.
πάντως νομιζω θα δω διαφορά.εκανα ενα τεστ για αυτο το λεω.
τώρα με πρώτη μέσα σε κατηφόρα με εμένα πάνω σπρώχνω λίγο και "σπάει" η συμπίεση.επίσης όταν το σβηνω δεν σταματάει σχεδόν αμέσως να περιστρέφεται το μοτερ αλλά κάνει μερικούς κύκλους ακόμα επιβραδύνωντάσ μέχρι να σταματήσει τελείως.
αυτό είναι σημάδι χαμηλής συμπίεσης?
γενικά Συμπεριφέρεται σαν να έχει θεόβαρο βολάν.όταν δουλεύει ανεβάζει και κατεβάζει στροφές αργά κάπως μαλθακά.ειδικά όταν κατεβάζει επιστρέφοντας στο ρελαντίν.(αλαντίν):rotflmao:
Είναι και αυτό σημάδι χαμηλής συμπίεσης άραγε?
GiannisBlessed
05/11/2011, 00:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoso4ever
ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΩΝΑ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΟΥ...
Αν ειναι "πομπε" (Τςςςς...) θα αυξηθει πολυ περισσοτερο, ακομα και χωρις αυξηση κυβισμου, ενω αν ειναι πιο "ρηχο" ΜΠΟΡΕΙ ακομα και να μειωθει, ακομα ΚΑΙ με αυξηση κυβισμου...
ΑΝ μιλας για ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο (γεωμετρικα...) πιστονι απλα με μεγαλυτερη διαμετρο, τοτε ΝΑΙ θα εχεις αυξηση της σχεσης συμπιεσης...
Παιζουν πολλοι πολλοι παραμετροι οσον αφορα την αξιοπιστια, οποτε τωρα τι να λεμε....
Συμφωνώ.το πιστόνι τώρα μέσα είναι φλατ.το ίδιο και αυτό που θα αγοράσω.αυτό μόνο το δεν λέει τίποτα γιατί μπορεί να είναι λίγο πιο κοντό η ίσως ακόμα και λίγο πιο μακρύ δεν το ξέρω και δυστυχώς θα το μάθω όταν θα το εχω ήδη αγοράσει.μακάρι να το είχα στο χέρι και να ήμουν αθήνα να έψαχνα.
GiannisBlessed
05/11/2011, 01:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από motomaniac
πιστονι γιαπωνεζικο να βαλεις. φλατζα μεταλλικη και να μην πλανισεις τιποτε. η συμπιεση θα ανεβει. το γκαζι επισης. ακομα κι ετσι καει και τις απλες βενζινες χωρις πειρακια.. αμα θες να ζοριστεις αρκετα πανε σε μεγαλο ανταλακτικαδικο και ψαξε πιστονι με το μοτερ μαζι. αυτα τα μπουρδελα που πουλανε στο ελλαντα εχουν διαφορε στο μηκος πιστονιου απο πιρο και μπροστα. ετσι θα βρεις ενα που να ερχεται προσωπο με τον κυλινδρο που θα αγορασεις. αν κανεις ρεκτιφιε πας μονο με το μαμ πιστονι κι αγορασεις ενα ιδιο σε 55μμ.
Η φλατζα μεταλλική ε?χμ...η μαμα τι είναι κανονικά?η μεταλλική είναι λεπτότερη?οι άλλες οι κανονικές κάτι χοντρόκομμένες από τι είναι?το τελευταίο με το ρεκτιφιέ δεν το έπιασα.το ξανά λες?
Πάντως παίδες γενικά όπως το σκέφτομαι και 10/1 να πάει ο λόγος της στατικής συμπίεσης το μοτερ αυτό δεν ξέρω αν μπορεί να την ξεπεράσει αυτην την τιμή σε δυναμική.τεσπα βλέπουμε...
motomaniac
05/11/2011, 19:59
νομιζω μεταλλικη εχει και μαμα. οι αλλες οι χοντροκομενες ειναι απο περμανιτη. η μεταλικη ειναι καλυτερη. αυτο για το ρεκτιφιε εννοω οτι αν βαλεις τον ιδιο (μαμα) κυλινδρο δεν θα σε ενδιαφερει και το μηκος του κυλινδρου. υποτιθεται οτι ειναι ακριβως για 49,5 διαδρομη αλλα τα πραγματα στην πραγματικοτητα δεν ειναι ακριβειας. οπως και να χει να τους η να κανεις μονος σου την συγκριση. βαζεις τον πιρο του ενος πιστονιου και στα δυο μαζι και βλεπεις αν οι κορωνες τους ειναι στο ιδιο υψος. αμα θυμηθω αυριο θα σου βγαλω φωτο να σου δειξω.
motomaniac
05/11/2011, 20:04
ετσι λεω οτι κανεις την συγκριση. τις φωτο κοιτα. http://www.car.gr/parts/view/1788582/
GiannisBlessed
06/11/2011, 00:02
σε ευχαριστώ φίλε μου παρά πολύ για την βοήθεια σου!!φλατζα μεταλλική κατά προτίμηση λεπτη ξέρεις που θα βρω?είδα ότι μου πρότεινες 55μμ πιστόνι.δεν είναι λίγο μεγάλο?το ζύγισμα δεν θα γίνει ότι να ναι?άσχετο και μάλλον εγκυκλοπαιδικό καθώς έχει ήδη φτιαχτεί ο κύλινδρος και περιμένω δεύτερα να τον στείλουν,μέχρι τι πιστόνι-κύλινδρο παίρνει αυτό το μοτερ χωρίς να ανοίξεις τα "στόματα" στα κάρτερ?
Ο τομεας μου!Λοιπον ... ειχα ενα Astrea και το "εσφαξα".Δοτης πιστονιου...KAWASAKI MAX!! 53mm αγορα καινουργιου και κατευθειαν χιτωνιο (δεν περνει ρεκτιφιε) και πλανισμα (πιστονιου)του γιατι η "ποδια"του πιστονιου (απο τον πειρο και κατω)και το ανω μερος του(απο τον πειρο και πανω) ειχαν διαφορα απο το μαμα πιστονι του HONDA.Φλατζα η μαμα(μεταλλικη)αλλα ανοιχτηκε (ηταν sandwitch)και προστεθηκε μια ακομα μικροτερη σε παχος.Προβληματακια υπηρχαν με το μονταρισμα του μοτερ λογο παχυτερης φλατζας(δεν μπορουσαμε να δεσουμε ανετα το γραναζι του εκεντροφορου λογο υπερβολικης τασης της αλυσιδας χρονισμου) στην συνεχεια ανοιγμα εισαγωγης καρμπυρατερ και DELORTO με 22αρι slide και το κερασακι στην τουρτα εξατμηση χειροποιητη με τελικο απο SEBRING "δικανη" απο TOYOTA CELLICA!!!!.Το αποτελεσμα ηταν αποστομοτικο(ακομα θυμαμε την εκφραση του τυπου μετο XT 600 οταν ανεβηκα ΟΛΟΣ ΠΑΝΩ στην μανιβελα για να το βαλω μπρος οταν μου εσβησε στο φαναρι ):eyepop: :dizzy:Kαταναλωση ..... ενα ντεποζιτο για 10 χιλ. :eyepop: :eyepop: αλλα το μηχανακι ηταν ντρακστερ!Με αλλο καρμπ ηρεμουσε λιγο και αποκτουσε αυτονομια. Παντως παρολες τις καγκουριες απο αξιοπιστια του βγαζω το καπελο.......
fantacid
06/11/2011, 16:03
apo to piro k katw den xreiazete na einai idio... apo to piro k panw allazei i kompresion
an planiseis pistoni petaxeto...
ola ta ipolipa......:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
apo to piro k katw den xreiazete na einai idio... apo to piro k panw allazei i kompresion
an planiseis pistoni petaxeto...
ola ta ipolipa...... Γιατι πρεπει να πεταχτει το πιστονι?Τρια χρονια ειχα την παπια μου "πλανισμενη"και κιχ δεν μου εκανε.Μην ξαχναμε οτι τα πιστονια απο τις παπιες δεν εχουν καμια "εξωτικη "επιστρωση (NICASIL...CARBONISED) και δεν τιθεται θεμα αλοιωσης των χαρακτηριστικων του μεταλλου σε περιπτωση "επεμβασης" πανω σε αυτο.Α! και να μην ξεχασω στο πιστονι ειχαν ανοιχτει και τρυπες για λιπανση του πειρου..
motomaniac
06/11/2011, 22:42
θα κουφαθουμε τελειως? ο πιρος λιπαινεται απο την τρυπουλα που εχει η μπιελα στο πανως μερος. τι δουλεια εχει καποιος να κανει τρυπες? απο κει γιατι να περασει λαδι?
Δες εδω....http://www.asia.ru/en/ProductInfo/891962.html
motomaniac
06/11/2011, 23:25
το κατα ποσο μπορει να μειωνει την αντοχη του πιστονιου μετα? στα μπαλακια μας. φτηνο πιστονι κι αλλαγη καθε 3 χρονια...
GiannisBlessed
07/11/2011, 00:13
ακριβώς...45 εύρο έκαναν πιστόνι κύλινδρος και ρεκτιφιέ.οοοόταν χαλάσει το ξανά αλλάζω!!έτσι απλά...
Να τονισω οτι το μηχανακι απο την συμπιεση που απεκτησε οταν το εβαζες στο διπλο το σταντ ¨περπαταγε¨!Επισεις εσπασε το τερματικο της μανιβελας σε μια ¨αναποδη¨που μου τραβηξε!Παλι καλα που εσπασε αυτο και οχι το ποδι μου.
GiannisBlessed
07/11/2011, 09:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από teogtp
Να τονισω οτι το μηχανακι απο την συμπιεση που απεκτησε οταν το εβαζες στο διπλο το σταντ ¨περπαταγε¨!Επισεις εσπασε το τερματικο της μανιβελας σε μια ¨αναποδη¨που μου τραβηξε!Παλι καλα που εσπασε αυτο και οχι το ποδι μου.
Πρέπει να πηγαίνεις με την μάνιβελα το πιστόνι στο άνω νεκρό σημείο στην φάση της συμπίεσης σιγά σιγά και μετά να του δίνεις μια καλή.έτσι παίρνει κανονικά χωρίς να έχει ούτε ζόρι ούτε τπτ.άσχετο την συμπίεση που λες πως την ανέβασε?με ένα πιστόνι από μαξ?δεν με φαίνεται λογικό.
fantacid
07/11/2011, 12:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από teogtp
Να τονισω οτι το μηχανακι απο την συμπιεση που απεκτησε οταν το εβαζες στο διπλο το σταντ ¨περπαταγε¨!
αν εννοεις οτι με πρωτη γυρναει η ροδα
αυτο συμβαινει σε ολες τις μηχανες......
Το παπι στο διπλο σταντ ρελαντι και ΧΩΡΙΣ ταχυτητα στο κιβωτιο...¨εκοβε¨ βολτες απο τους κραδασμους λογο αυξημενης συμπιεσης.Οσο για το πιστονι εγω ανεφερα απλα τον ¨δοτη¨ η επεξεργασια που εγινε σε αυτο επεφερε το επιθυμητο αποτελεσμα.Το αποτελεσμα σας το αναφερω γιατι απλα το project το εκανα μονος μου με οδηγιες δικες μου στον ρεκτιφιατζη και οχι κατι που μου ¨πουλησε¨ ο μαστορας.Απλα το αναφερω για να βοηθησω οποιον ενδιαφερεται να ασχοληθει με τον ομορφο κοσμο της μηχανολογιας.
GiannisBlessed
07/11/2011, 15:26
ωραίος.:sun: εγώ πάντως δεν ψάχνω κάτι τόσο εξτρέμ.πιστεύω ότι η φρεσκάδουρα στεγανότητας πιστονιου-κυλίνδρου, η αύξηση κυβισμού και η αύξηση του λόγου στατικής συμπίεσης σε κάπως πιο σημερινό νούμερο θα δώσουν ένα χαμόγελο στον ιδιοκτήτη.:D παπί είναι δεν ψάχνω για θαύματα.φτάνει να μην μου μείνει στο χέρι από μπιελα γιατί δεν παίζει χρονος αλλά ούτε χώρος για "εγχειρήσεις"...
GiannisBlessed
07/11/2011, 15:39
α!!κάτι που μου ήρθε.το ζύγισμα φαντάζομαι από το πιστονάκι-στροφαλάκι τι θα απογίνει?στο bros ας πούμε ο βελτιωτης που αγόρασα τα πιστόνια τα έβαζε στην φρεζα και τους αφαιρούσε μερικά γραμ. Για να γίνουν περίπου όσο τα μαμα.αυτό στο παπί δεν νομίζω να μπαίνει στον κόπο κανείς στα πάπια...ίσως γιατί είναι μίκρα τα μεγέθη?η μήπως θα έπρεπε να ασχοληθώ με το θέμα λίγο πιο σοβαρά?γεμάτος απορίες...:confused: :confused:
motomaniac
07/11/2011, 20:59
μην κοψεις τιποτε. δεν παθαινει τιποτε... σιγα που ειναι και ζυγισμενα τα παπιοπιστονα... χαχαχαχα κι εγω οταν ειχα βαλει λαθος πιστονι κι εβρισκε στην κεφαλη ετριζε ολοκληρο το παπι. (δεν σε ειρωνευομαι, αυτοσαρκαζομαι) εχω πολλα παπια με πολυ πιο ακραιους κινητηρες να μην παρουσιαζουν τετοια ακραια φαινομενα....
τεσπα δεν νομιζω πως τον νοιαζει ετσι κι αλλιως τον ανθρωπο.. οποτε καντο απλα 52 με ενα πσιτονι σωστο και ησυχαζεις.. τωρα μην σκασει μυτη κι η μπιελα μετα για επισκευη... ποσα χλμ εχει?
GiannisBlessed
10/11/2011, 12:15
χιλιομετρα δεν ξερω....
εχει αλλαχτει το μοτερ για αυτο..
λοιπον μιλησα με τα πιαδια κατω στην αθηνα και μου ειπαν οτι το πιστονι ειναι 52ρι narita.
και ο κυλινδρος αλουμινενιος.
θα τον κανουν ρεκτιφιε στα 52.
45ε ολα μαζι...
υπαρχει καμια ενσταση?:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
υπαρχει καμια ενσταση?:D
Τσου...
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
χιλιομετρα δεν ξερω....
εχει αλλαχτει το μοτερ για αυτο..
λοιπον μιλησα με τα πιαδια κατω στην αθηνα και μου ειπαν οτι το πιστονι ειναι 52ρι narita.
και ο κυλινδρος αλουμινενιος.
θα τον κανουν ρεκτιφιε στα 52.
45ε ολα μαζι...
υπαρχει καμια ενσταση?:D 45ευρω;Κλοπη......
GiannisBlessed
10/11/2011, 15:09
ευχαριστ old!;)
φιλε μου γιατι κλοπη??καλα λεφτα τους δινω δεν τους κλεβω...:lol:
σοβαρα νομιζω ειναι πολυ καλη τιμη.
παμε τωρα και εγκυκλοπαιδικη ερωτηση που μου ηρθε...
τι ειναι καλυτερο φλατ πιστονι και χαμηλη κεφαλη ή κεφαλη με χωρο μπολικο και πιστονι πομπε με τσεπες για τις βαλβιδες και τα ρεστα?
απο οτι εχω καταλαβει οι κατασκευαστες κλινουν προς το δευτερο...
stefanos
10/11/2011, 16:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
ευχαριστ old!;)
φιλε μου γιατι κλοπη??καλα λεφτα τους δινω δεν τους κλεβω...:lol:
σοβαρα νομιζω ειναι πολυ καλη τιμη.
παμε τωρα και εγκυκλοπαιδικη ερωτηση που μου ηρθε...
τι ειναι καλυτερο φλατ πιστονι και χαμηλη κεφαλη ή κεφαλη με χωρο μπολικο και πιστονι πομπε με τσεπες για τις βαλβιδες και τα ρεστα?
απο οτι εχω καταλαβει οι κατασκευαστες κλινουν προς το δευτερο...
Το 1ο.
motomaniac
10/11/2011, 16:26
to 2o. με τοσα λεφτα απγραζεις ετοιμο κυλινδρο 52μμ.
Αυτά είναι! Σύγκλιση απόψεων! :rotflmao:
fantacid
10/11/2011, 16:55
ουτε το 1 ουτε 2 κατ΄αναγκη....
παιζουν πολλα ρολο που επηρεάζουν στο "καλυτερα" κ στο "χειροτερα"
αν το "χαμηλη κεφαλη" εννοεις πλανισμενη κεφαλη,
σιγουρεψου για το ποσο την εχεις κοψει που ερχονται οι βαλβιδες ή που θα ερθουν μετα το κοψιμο
ισως χρειαστουν τσεπες κ τα φλατ πιστονια γιατι στα επομενα ποστ σιγουρα θα ρωτησεις για πιο "σγριους" εκκεντροφορους...κ θα κανουμε κυκλους
:D
GiannisBlessed
10/11/2011, 18:18
@stefanos
γιατι?
@motomaniac
επισης γιατι?δεν πηρα μονο κυλινδρο.
με 45 ευρο πηρα
1)πιστονι narita 52mm
2)κυλινδρο αλουμινιο
3)ρεκτιφιε στον κυλινδρο συμφωνα με το πιστονι.(γιατι μερικες φορες οι ετοιμοι κυλινδροι στο εμποριο δεν ειναι και οτι πιο ακριβες...)
@fantasid
δεν σκεφτομαι να κανω τπτ τετοιο:lol:
τι ειμαι?ψιλικατζης??:confused: :lol:
TURBO με την μια στην παπια!!:smokin: :wave2:
αστειευομαι...
εννουσα σχεδιαστικα αν π.χ ενας κατασκευαστης θελησει να εχει μεγαλο λογο στατικης συμπιεσης ποιος τροπος θα δωσει τα καλυτερα αποτελεσματα?
διαβασα πολλα για στροβιλισμους ζουλιγματα του μειγματος κτλ και μου ηρθε η απορια αυτη...
GiannisBlessed
10/11/2011, 18:27
να π.χ στην F1 η "ταση της μοδας" ειναι το πιστονι να καταλαμβανει οσο το δυνατον περισοτερο χωρο και οχι ο θαλλαμος καυσης να ειναι οσο το δυνατον μικροτερος σε ογκο.
http://www.google.gr/search?tbm=isch&hl=el&source=hp&biw=1280&bih=709&q=f1+engine&gbv=2&oq=f1+engine&aq=f&aqi=g1g-S9&aql=&gs_sm=e&gs_upl=563l5099l0l5442l10l10l0l2l2l0l309l1965l0.1.6.1l8l0#hl=el&gbv=2&tbm=isch&sa=1&q=f1+piston&pbx=1&oq=f1+piston&aq=f&aqi=g-L1&aql=&gs_sm=e&gs_upl=35301l38187l0l38504l12l12l0l2l2l5l505l3528l2-2.4.3.1l10l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=7cbecd13a47c04bd&biw=1280&bih=709
GiannisBlessed
10/11/2011, 18:33
βρηκα και αυτο
Basically these days we're mostly in agreement that if you can avoid a dome piston you should, that the better choice is with small chamber heads and flat top pistons. This is for the better flame propagation and faster burn characteristics of a flat top piston.
οπως και αυτο
Dome pistons take up more space, so they raise the compression ratio. High dome pistons also tend to cut the cylinder in half in terms of combustion process which causes a divided flame front.
απο εδω
http://www.hotrodders.com/forum/help-flat-top-vs-dome-pistons-comp-ratio-208392.html
stefanos
10/11/2011, 18:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
@stefanos
γιατι?
μικρότερη επιφάνεια: μικρότερες απώλειες, περισσότερο έργο.
motomaniac
10/11/2011, 20:42
συνηθως ουτε τα ρεκτιφιε.. :D :beer: :beer: :beer:
πλσκα εκανα για την"κλοπη".Μια χαρα ειναι τα χρηματα που δινεις.Οσο για το "μπομπε"η φλατ.....Παλια νομιζαμε οτι οσο πιο "μπομπε" πιστονι χρησιμοποιουσαμε (με κεφαλη απο "πλατινενιο" παπι 90αρι")τοσο καλητερα αποτελεσματα θα ειχαμε αλλα συνηθως το αποτελεσμα ηταν εντελως διαφορετικο απο αυτο που περιμεναμε.Οσοι γνωστοι μου δοκιμασαν τον συνδιασμο "μπομπε" και μεγαλο θαλαμο καυσης ειχαν ζημιες που προερχονταν απο "αγριοτερο "εκκεντροφορο.Τοτε δεν υπηρχαν σκληρα ελατηρια για γρηγοροτερη επαναφορα των βαλβιδων και τα αποτελεσματα........χαος
GiannisBlessed
12/11/2011, 22:51
λοιπον........:D
μπηκαν ολα καλα και ολα ωραια.....
αλλα χτυπαει η καδενα....
εβγαλα οξω το βιδακι και το ελατηριο του τεντωτηρα και τον πιεσα με ενα κατσαβιδι και ο θορυβος σταματησε.
το μηκος του ελατηριου ειναι 11cm.στο μανιουαλ λεει οτι το σερβις λιμιτ ειναι 10.
τι αλλο μπορει να πρακαλεσει χαλαρωμα τις αλυσιδας μετα απο αλλαγη κυλινδροπιστονου?
μια λεπτομερεια.
οταν εβγαλα την ταπιτσα επεσαν 2 ελατηρια.το κανονικο και ενα ακομα που ειχε προσθεσει ο προηγουμενος κατοχος...προφανως υπαρχει καποιο θεμα σε αυτο το σημειο...ισως το ραουλο να εχει φθαρει??:confused:
τα φωτα σας παιδες!!:beer:
motomaniac
13/11/2011, 20:18
ισως κι ολα μαζι... παντως κι εγω εχω αντιμετωπισει ιδιο προβλημα. το ραουλο αμα ειναι φαγωμενο φαινεται αφου εβγαλες την πηνιοπλακα.. κοιτα τερμα πανω στο πιρο που σπρωχνει τον τεντωτηρα να δεις αμα υπαρχει το μαυρο λαστιχακι. αμα λειπει φυσικο ειναι να κανει ετσι. αλλιως πας για καδενα..
Αρχικά δημιουργήθηκε από teogtp
πλσκα εκανα για την"κλοπη".Μια χαρα ειναι τα χρηματα που δινεις.Οσο για το "μπομπε"η φλατ.....Παλια νομιζαμε οτι οσο πιο "μπομπε" πιστονι χρησιμοποιουσαμε (με κεφαλη απο "πλατινενιο" παπι 90αρι")τοσο καλητερα αποτελεσματα θα ειχαμε αλλα συνηθως το αποτελεσμα ηταν εντελως διαφορετικο απο αυτο που περιμεναμε.Οσοι γνωστοι μου δοκιμασαν τον συνδιασμο "μπομπε" και μεγαλο θαλαμο καυσης ειχαν ζημιες που προερχονταν απο "αγριοτερο "εκκεντροφορο.Τοτε δεν υπηρχαν σκληρα ελατηρια για γρηγοροτερη επαναφορα των βαλβιδων και τα αποτελεσματα........χαος
μηπως εννοεις 6v κεφαλη 72αρα??ε??
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.