Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 58

Θέμα: αύξηση συμπίεσης

  1. #1
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812

    Question αύξηση συμπίεσης

    εκτός από το καύσιμο που πρέπει να αντέχει την αύξηση συμπίεσης και το σύστημα ψύξης την αυξημένη θερμική ενέργεια που εκλύεται τι άλλο πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει η αύξηση της?πχ στρέσαρέι παράπάνω την μπιελα,στροφαλο κτλ?το όριο από όσο εχω ψάξει στην αύξηση της είναι τα δύο παράπάνω υπάρχει κάτι άλλο?

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057

    Re: αύξηση συμπίεσης

    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    πχ στρέσαρέι παράπάνω την μπιελα,στροφαλο κτλ?

    Όχι.

  3. #3
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    κατασκευαστικά πώς σκέφτεσαι να την πετύχεις; Πόση αύξηση θέλεις και για ποιόν λόγο; Προσωπικά, μια αύξηση του 0,3 ή 0,5 δεν νομίζω ότι θα σε ωφελήσει ιδιαίτερα. Πχ από 12 σε 12,5. Αν θες βέβαια από 10- 14 όπως κάνουν στα dragster θέλεις μπόλικα πράγματα. Για καύσιμο βενζίνη μιλάς πάντα ε; Άμα βάλεις λίγο οινοπνευματάκι για παράδειγμα αλλάζει εντελώς το πράμα
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  4. #4
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Τη μπιέλα και το στρόφαλο οχι...άμεσα.
    Αλλα τα αυξημένα rpm που, (λογικά), θα προκείψουν απο την αύξηση της συμπίεσης: ναι.

    Αφού θέλεις να βάλεις χέρι στον κινητήρα τότε πρέπει να βάλεις και εκάστοτε ΠΟΙΟΤΙΚΑ εξαρτήματα για να μην έχεις προβλήματα αξιοπιστίας.

    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    Αλλα τα αυξημένα rpm που, (λογικά), θα προκείψουν
    Αυξημένη ροπή ίσως αλλά rpm γιατί?

  6. #6
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Σωστός ο Στέφανος.

    Μλκ είπα, ο κόφτης θα κάνει μια χαρά τη δουλειά του.
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  7. #7
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    καίει λάδια το παπί και παω για αλλαγή πιστόνι κύλινδρο.πιστόνι είχε 50μμ και επειδή το δουλεύω πάντα δικαβαλο και φορτωμένο έλεγα σε αυτην την φάση να κάνω ρεκτιφιέ στα 52.ο λόγος συμπίεσης θα αλλάξει λόγο της αύξησης κυβισμού από τα 97 στα 105 κυβικά εκατοστά θα επιφέρει μια αλλαγή στην σχέση συμπίεσης.συγκεκριμένα από κάπου 8.8 προς 1 σε 9.5 προς ένα.ήθελα να ξέρω αρχικά αν θα υπάρχει πρόβλημα με αύξηση τέτοιας τάξεως και ίσως για καλύτερα αποτελέσματα σκεφτόμουν για πλανησμα του κυλίνδρου ώστε να φτάσει το 10 ίσως και 10.5.
    Ο πάπιος είναι σουπρα με διαδρομή στροφαλου 49.5μμ.και ο θάλαμος καύσης τον υπολόγισα περίπου 11κυβ.εκ(όλα τα παράπάνω αν το 8.8 προς 1 που βρήκα στο νετ ισχύει για τον μαμα 100ρι κινητήρα της χόντα καθώς δεν εχω ανοίξει ακόμα μοτερ για να μετρήσω ο ίδιος).

  8. #8
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Αυξημένη ροπή ίσως αλλά rpm γιατί?
    Αν αυξανεται η ροπη, γιατι δεν αυξανεται και η καταπονηση σε μπιελα και στροφαλο?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #9
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Αν αυξανεται η ροπη, γιατι δεν αυξανεται και η καταπονηση σε μπιελα και στροφαλο?
    Α μπράβο.κάπως έτσι το σκέφτομαι και εγώ.ουσιαστικά ότι και αν κανείς που αυξάνει την ιπποδύναμη μέσω της αύξησης της ποσότητας μείγματος που καταφέρνει να μπει και να συμπιεστεί θα καταπονησει παράπάνω την μπιελα.η συμπίεση δεν βελτιώνει την εισαγωγή μείγματος αλλά κάνει αποδοτικότερη την καύση του και έτσι παράγεται παραπανίσια ροπουλα.η οποία σίγουρα στρέσαρέι παράπάνω την μπιελα.το θέμα είναι πόσο παράπάνω.και εναι ανάλογο του κέρδους?

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    Α μπράβο.κάπως έτσι το σκέφτομαι και εγώ.ουσιαστικά ότι και αν κανείς που αυξάνει την ιπποδύναμη μέσω της αύξησης της ποσότητας μείγματος που καταφέρνει να μπει και να συμπιεστεί θα καταπονησει παράπάνω την μπιελα.η συμπίεση δεν βελτιώνει την εισαγωγή μείγματος αλλά κάνει αποδοτικότερη την καύση του και έτσι παράγεται παραπανίσια ροπουλα.η οποία σίγουρα στρέσαρέι παράπάνω την μπιελα.το θέμα είναι πόσο παράπάνω.και εναι ανάλογο του κέρδους?

    Νομίζω ότι η μπιέλα είναι περισσότερο απασχολημένη να κρατάει το πιστόνι που επιταχύνει και επιβραδύνει με καμιά χιλιάρα g μερικές χιλιάδες φορές το λεπτό.
    Εξάλλου η φάση της συμπίεσης ουσιαστικά ανακουφίζει την μπιέλα που επιβραδύνει το πιστόνι εφελκυόμενη εκείνη τη στιγμή.
    Νομίζω (ξανά) λοιπόν ότι εάν το σπάσεις τελικά το παπί δεν θα φταίει η συμπίεση.

  11. #11
    βαλε χοντρότερη φλαντζα -αν βρεις-

    κ κανε εδω τα "πειραματα" σου
    http://www.csgnetwork.com/compcalc.html
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Νομίζω ότι η μπιέλα είναι περισσότερο απασχολημένη να κρατάει το πιστόνι που επιταχύνει και επιβραδύνει με καμιά χιλιάρα g μερικές χιλιάδες φορές το λεπτό.
    Εξάλλου η φάση της συμπίεσης ουσιαστικά ανακουφίζει την μπιέλα που επιβραδύνει το πιστόνι εφελκυόμενη εκείνη τη στιγμή.
    Νομίζω (ξανά) λοιπόν ότι εάν το σπάσεις τελικά το παπί δεν θα φταίει η συμπίεση.
    Η μπιέλλα δεν ειναι εφελκυόμενη πριν το ΑΝΣ όμως όπου η κάυση εχει ήδη ξεκινήσει και φρενάρει το πιστόνι.
    Η αυξημένη πίεση λόγω αύξησης του λόγου συμπίεσης σίγουρα θα επιφέρει μεγαλύτερα φορτία στην μπιέλα, αλλά το χειρότερο γι αυτην είναι πιθανό knocking (πειρακια).

    Το αν θα σπασει το παπί θα το δείξει μόνο η νεκροψία.


    ref
    http://emweb.unl.edu/Mechanics-Pages...0Rods%20VI.htm
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    http://www.hvacrinfo.com/cope_ae_bulletins/TAE1268.PDF
    Αυτό είναι για κομπρεσέρ βεβαια οπότε τα βλεπεις όλα ανάποδα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της jimmis5
    Εγγραφή
    20/11/2008
    Μηνύματα
    2.116
    Λιγο ασχετο με το θεμα συμπιεση αλλα σχετικο με αυτο που θες να κανεις.
    Για τον συγκεκριμενο κυλινδρο προτεινω να το κανεις 50,5mm υπαρχει πιστονι ετσι εχεις περιθωριο να κανεις και αλλα 3 ρεκτιφιε 51mm 51,5mm και τελος 52 που μενει ψωμι στο χειτωνιο 1mm ισως και λιγοτερο
    Οι μοτοσυκλέτες δεν εχουν πια ψυχή γιατί οι άνθρωποι δεν εχουν πια ψυχή
    Είτε έχεις είτε δεν έχεις αν δεν σε τρέχουνε μην τρέχεις...
    Αν δεν ξερεις που πας γυρνα πισω!!!

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Η μπιέλλα δεν ειναι εφελκυόμενη πριν το ΑΝΣ όμως όπου η κάυση εχει ήδη ξεκινήσει και φρενάρει το πιστόνι.
    ref
    http://emweb.unl.edu/Mechanics-Pages...0Rods%20VI.htm

    Στις 14000 σαλ?

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αύξηση συμπίεσης σε Fz1
    από Danielos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2007, 13:07
  2. αυξηση διοδιων...
    από GST στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2005, 06:45
  3. Αυξηση Θελετε;;;;
    από kalgeorge στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/10/2004, 10:23
  4. Αυξηση στον Πανο
    από GyPsy στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 23/07/2004, 05:50
  5. Αυξηση Ηλικιασ Συνταξιοδοτισησ
    από XTMPAM στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2004, 04:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF