View Full Version : Nolan N85-Bell M4R Indy
giannis1972
12/11/2011, 10:40
Καλημερα.θα ηθελα τη γνωμη σας για τα δυο αυτα κρανη.ειμαι στην αναζητηση full face κ εχω καταληξει σ'αυτα τα δυο.Το nolan ωραιο κρανος κ σχετικα οικονομικο για αυτα που προσφερει.Το bell ομορφο,με επαγγελματικη ζελατινα αλλα κ λιγο ακριβο.Η χρηση θα ειναι 80% πολη κ 20% ταξιδι.Ποιο θα μου προτεινατε??
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannis1972
Καλημερα.θα ηθελα τη γνωμη σας για τα δυο αυτα κρανη.ειμαι στην αναζητηση full face κ εχω καταληξει σ'αυτα τα δυο.Το nolan ωραιο κρανος κ σχετικα οικονομικο για αυτα που προσφερει.Το bell ομορφο,με επαγγελματικη ζελατινα αλλα κ λιγο ακριβο.Η χρηση θα ειναι 80% πολη κ 20% ταξιδι.Ποιο θα μου προτεινατε??
Όποιο συμπαθεί ο καθένας μας περισσότερο , αλλά αφού εσύ θα το φοράς , εσύ θα πρέπει να το διαλέξεις .
Το λογικό είναι να πέρεις αυτό που εφαρμόζει καλύτερα στο κεφάλι σου και αυτό μόνο εσύ μπορείς να το διαπιστώσεις . Απο εκεί και πέρα , υπάρχουν και άλλα .
- Τι μοτοσυκλέτα οδηγείς; Σε μοτοσυκλέτες με όρθια θέση οδήγησης , τα κράνη με επιθετικότερο σχήμα τείνουν να είναι πιο θορυβώδη και με χειρότερη αεροδυναμική συμπεριφορά . Σε ένα supersport , μεταμορφώνονται σε μεγάλο ποσοστό .
- Η διαφορά βάρους μεταξύ τους είναι μεγάλη ή μικρή ; Πόσο περισσότερο θα σε κουράσει το ένα ή το άλλο σε πολύωρη οδήγηση ; όταν λες ταξίδι εννοείς πόσα χλμ ; Μέχρι 200 δεν θα δεις και μεγάλη διαφορά , στα 600-800 θα δεις και αν θέλεις να γυρίσεις την Ευρώπη μάλλον δεν θα ρώταγες στο φόρουμ για κράνος (:lol: :rotflmao: :lol: )
Σκέψου τα όλα μαζί και αποφασίζεις . Κατά τα άλλα και τα 2 κράνη είναι από σοβαρές εταιρείες του χώρου και αρκετά ασφαλή .
giannis1972
12/11/2011, 11:38
Ευχαριστω για την απαντηση.Κ τα δυο ταιριαζουν καλα στο κεφαλι.Η μηχανη που οδηγω ειναι Aprilia Strada 650.Τα ταξιδια θα ειναι κυριως 500χλμ πανε-ελα.Η ερωτηση αφορα κυριως στο αν θα πρεπει να δωσω βαρυτητα στα υλικα κατασκευης.Δε ξερω αν εχουν καμια σοβαρη διαφορα
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannis1972
Ευχαριστω για την απαντηση.Κ τα δυο ταιριαζουν καλα στο κεφαλι.Η μηχανη που οδηγω ειναι Aprilia Strada 650.Τα ταξιδια θα ειναι κυριως 500χλμ πανε-ελα.Η ερωτηση αφορα κυριως στο αν θα πρεπει να δωσω βαρυτητα στα υλικα κατασκευης.Δε ξερω αν εχουν καμια σοβαρη διαφορα
Το carbon-kevlar δεν έχει ημερομηνία λήξης , ενώ το polycarbonate του Nolan έχει . Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι το Bell θα μπορείς να το φοράς επ' άπειρον.
Στο βάρος μάλλον έχουν αρκετή διαφορά και μάλλον το Bell θα είναι αρκετά ελαφρύτερο , ενώ και το πιο καθαρό αεροδυναμικό του σχήμα νομίζω πως ταιριάζει καλύτερα στην θέση οδήγησης του Aprilia Strada 650.
Απο ασφάλεια, και τα 2 έχουν νομίζω την ίδια προδιαγραφή ασφαλείας , οπότε θεωρούνται το ίδιο ασφαλή .
Υπάρχουν αυτοί που υποστηρίζουν ότι σε κάποιες ειδικές περιπτώσεις σε πτώση με σύρσιμο του κράνους στο έδαφος , το polycarbonate μπορεί να έχει μια τοπική μικρο-τήξη και να καταπονήσει τον αυχένα με την αύξηση της τριβής λόγω τοπική τήξης . Δεν έχουν άδικο , αλλά πρόκειται για υποπερίπτωση της υποπερίπτωσης και αν ξέραμε πως θα πέσουμε θα φτιάχναμε τα τέλεια κράνη .
Στην θέση σου μάλλον θα σύγκλινα προς το Bell , άσε που η ποιότητα βαφής τους τώρα τελευταία έχει αναβαθμιστεί (αυτό σε σχέση με όσα έχω δει από τα Bell και με όσα έχω αγοράσει από τα Nolan και x-lite. Bell δεν είχα ποτέ).
giannis1972
12/11/2011, 12:05
ευχαριστω πολυ.Κ εγω προς το Bell κλεινω,αλλα ειπα μηπως βρω κατι σε πιο φθηνη εκδοση.Η χρηματικη διαφορα που τα βρισκω ειναι περι τα 80 ευρω
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.