View Full Version : Το πέρασμα του Δουναβη (Νοβισαντ-Βουδαπεστη-Κρακοβία-Τιμισοαρα-Σοφια)
dukeandthecity
07/12/2011, 13:21
Δηλαδή άλλα 3 χιλιομετράκια για τα ήδη ταλαιπωρημένα μου κανιά. Λοιπόν για να μην τα πολυλογώ το σύστημα με τους αλατωρύχους είχε ως εξής: Αντι στην βάρδια τους να πρέπει να περνάνε μια ώρα ανέβα και άλλη μια κατέβα με τις σκάλες, αποφασίσανε να μένουν στο ορυχείο. Έτσι αναπτύξανε χώρους για ξεκούραση και ψυχαγωγία αλλά κάποιοι πιο δημιουργικοί αποφάσισαν να δημιουργήσουν γλυπτά από ορυκτό αλάτι. Μάλιστα κάτω από την γη έμεναν μαζί τους και άλογα (!!!!) που βοηθούσαν στην διαδικασία της εξόρυξης και κατά συνέπεια είχαν φτιάξει και στάβλους. Το τελευταίο άλογο που βγήκε (για πρώτη φορά στην ζωή του) από το ορυχείο ήταν το 2002. Το καημένο έζησε έξι μήνες στην επιφάνεια της γης και μετά πέθανε.
241443
dukeandthecity
07/12/2011, 13:21
Τα περισσότερα πράγματα μέσα στο ορυχείο είναι φτιαγμένα από ξύλο και αλάτι. Τόσο οι πολυέλαιοι όσο τα αγάλματα και οι εικόνες. Στο ορυχείο οι εξορύξεις δημιουργούσαν εκλύσεις μεθανίου που έβαζε σε κίνδυνο την υπαρξη του ορυχείου. Πόσο μάλλον όταν όλες οι υποστυλώσεις είναι ξύλινες. Υπήρχε ειδικότητα εργάτη λοιπόν που με μακρύ κοντάρι και κάρβουνα να αναζητάει το μεθάνιο για να το εξουδετερώσει. (είναι τρελός ο πολωνός?)
241444
dukeandthecity
07/12/2011, 13:22
Στο ορυχείο υπάρχει υπόγεια λίμνη (στην οποία ένας κουζουλός wind-surfer έχει κάνει ρεκόρ Γκίνες) και φυσικά (για τους βαθύτατα θρησκευόμενους καθολικούς πολωνούς) Εκκλησία. Όλες τις αναπαραστάσεις στην εκκλησία τις έχουν κάνει 3 άτομα. Φυσικά μπορείτε να κανονίσετε τον γάμο ή την βάφτιση σας εκεί αλλά να απολαυσετε και την κυριακάτικη λειτουργία. Μάλιστα μέχρι και ο πάπας Ιωάννης ο 2ος έχει περάσει από εκεί.
241445
dukeandthecity
07/12/2011, 13:23
Λεπτομέρεια από γλυπτό στον ορυκτό τοίχο. (πάντα έβλεπα με συμπάθεια τον Ιοσήφ)
241446
dukeandthecity
07/12/2011, 13:23
Από μακριά σου έδιναν την εντύπωση της προοπτικής αλλά από κοντά έβλεπες ότι ήταν σχεδόν ανάγλυφο.
241447
dukeandthecity
07/12/2011, 13:24
Δεν λέω, πολλές οι ώρες μέσα στο ορυχείο για να σκοτώσεις αλλά και αρκετή δουλειά από τους γλύπτες.
241448
dukeandthecity
07/12/2011, 13:25
Ο προεδρας αποσβολωμένος είχε να αντικρίσει τέτοιο υπερθέαμα από την εποχή του κολλημένου βολάν στο KLE.
241449
dukeandthecity
07/12/2011, 13:25
Ο παπάς και το κορίτσι. Η ξεναγός μας (την αδικεί η φωτό) και αντικείμενο του πόθου του προέδρου.
241450
dukeandthecity
07/12/2011, 13:26
Αίθουσα που μοιάζει με τα ελληνικά ολυμπιακά έργα. Η συγκεκριμένη αίθουσα ανοιγοκλείνει για το κοινό πιο συχνά και από τα μπούτια της Τζούλιας. Πρέπει να έχουν καταστρέψει τα μισά δάση της περιοχής για την ξυλεία που «τρώει» το ορυχείο.
241451
dukeandthecity
07/12/2011, 13:27
Μια άσχετη φωτό αλλά μαλλί «καπελάκι» είχα να δω από τα mid- 80s. Αμερικανός (νομίζω) συν-ταξιδιώτης στην τουρ του ορυχείου.
241452
dukeandthecity
07/12/2011, 13:28
Το τέλος της διαδρομής είναι όλο το καλό! Μπαίνεις στα ορίτζιναλ ασανσέρ των αλατωρύχων και φεύγεις προς τα πάνω. Όταν λέμε ασανσέρ μην φανταστείτε με μουσική και καθρέφτη και να λέτε στον συμπαθητικό συνταξιούχο που βρωμοκοπάει σκόρδο «συγνώμη δεν χωράμε, πάρτε το επόμενο». Όλοι μέσα στο κουτί, παστωμένοι και όχι απολύτως σίγουροι ότι θα φτάσουμε πάνω. Πάντως από το σφιγγοψύχικο πρωινό τουρ ήταν ευχάριστη αλλαγή. Όσοι είστε στην περιοχή αξίζει να το επισκεφτείτε.
241453
dukeandthecity
07/12/2011, 13:28
Στον γυρισμό μας προς το ξενοδοχείο προμηθευτηκα από ένα βενζιναδικο εποξική κόλλα δύο συστατικών για να κολλήσω την βαλίτσα. Μάλιστα η κόλλα που βρήκα ήταν made in Uruguay και λέω Pablo Garcia, δεν μπορεί θα γίνει τούμπανο η βαλίτσα. Και όσο ο πρόεδρας μπανιαριζόντανε εγώ έβγαλα το μυστρί το πηλοφόρι για να φτιάξω το σπάσιμο. Βεβαία ο πρόεδρας τελείωσε τα μπάνια του σε dt για να προλάβει να βγάλει και τις κατάλληλες φωτό.
241454
dukeandthecity
07/12/2011, 13:29
«Χμμμμ από πού το έβγαλα αυτό το μαραφέτι ?» (παρατηρήστε το ωφέλιμο πλάτος του δωματίου-διαδρόμου)
241455
dukeandthecity
07/12/2011, 13:30
Τέλος καλό όλα καλά. Εγγύηση ζωής Bavaria quality.
To υπόλοιπο της ημέρας περιλάμβανε οπωσδήποτε φαί και αλκοόλη, καθώς τα είχαμε στερηθεί και τα δυο την δύσκολη τούτη μέρα. Αργότερα ανακαλύψαμε ότι το καλύτερο μέρος για να σταθείς σε μια πολωνική μπυραρία είναι στα σκαλοπάτια της εισόδου. Και να καπνίζεις μπορείς αλλά και να έχεις την μπύρα σου σε απόσταση βολής. Οι πολωνοί βαρανε καμπανάκι στις 11:30 για λαστ ντρινκς. Δοκιμάσαμε και ουκρανική μαύρη μπύρα (κατουρο με άχυρο) και πήγαμε για τον ύπνο μιας και μας περίμενε δύσκολη μέρα. Την επομένη θα έπρεπε να ξεκινήσουμε από την Πολωνία και μέσο Σλοβακίας και Ουγγαρίας να καταλήξουμε στην Ρουμανία. Τέσσερις χώρες και ένα οδικό χαμαιτυπείο σε μια μέρα είναι δύσκολο ακόμα και για μια bmw.
241456
Ρε λακαμά μικρέ.....δεν σΕ είπα να μην βάζεις φώτο που φαίνεται ο μπυρο-σκεμπές μου...???
όλο αρούφιχτο με βάζεις......έχει και γυναίκες το φλόρουμ.....
Καλά τα πάς...τσίμπα δύο Ουγγαρέζικες και συνέχα..
241460
dukeandthecity
08/12/2011, 12:52
Ημέρα 6η -1 Σεπτεμβρίου – Κρακοβία – Τιμισοάρα (681 χλμ).
Η έκτη μέρα ήταν ημέρα ταξιδίου άρα δεν έχει πολλές φωτογραφίες. Δεν είχα καθόλου τουρισμό γαρ, και όσες φωτό βγήκαν ήταν από τις στάσεις που κάναμε. Ο μεγάλος άγνωστος της σημερινής μέρας ήταν η Ρουμανία και η κατάσταση του οδικού δικτύου που θα συναντούσαμε. Θα μπορούσαμε να πάμε πιο χαμηλά στην Ουγγαρία και να μπούμε από το σύνορο που είναι κοντά στο τριεθνές Ρουμανίας Ουγγαρίας Σερβίας. Επίσης θα μπορούσαμε να μπούμε και στην Σερβία και από εκεί να το κόψουμε για Τιμισοάρα. Το πρώτο σενάριο το αποκλείσαμε καθώς θέλαμε να αποφύγουμε τον βαρετό αυτοκινητόδρομο της Ουγγαρίας ενώ το δεύτερο αποκλείστηκε λόγο Βοϊβοντίνας. Αν περνούσαμε κοντά από το Νοβισαντ αποκλείετε να φτάναμε στην Τιμισοάρα. Έτσι θα περνούσαμε το σύνορο κοντά στην Ornadea και ο θεός βοηθός. 180 χιλιόμετρα Ρουμάνικου δρόμου πόσο άσχημα να ήτανε??? Με αυτές τις σκέψεις και πλάνα ξυπνήσαμε νωρίς και φάγαμε τα πρωινά μας. Αρματώσαμε και ξεμπερδέψαμε με τα διαδικαστικά του ξενοδοχείου για να πάρουμε σιγά σιγά τον δρόμο προς τα νότια.
Αναμνηστική φωτό με τις μηχανές φορτωμένες και έτοιμες για την κατάβαση προς τα ζεστά κλίματα. (Στο ξενοδοχείο μας έμεναν ΜΟΝΟ συνταξιούχοι, συμβολικό ε?)
241510
dukeandthecity
08/12/2011, 12:53
Θα αφήναμε την Πολωνία των 10ο C για να κατηφορίσουμε στην Τιμισοάρα των 30ο C. Επίσης μόλις κούμπωσα την βαλίτσα πάνω στην βάση της, η σουπερ ντούπερ κόλλα από την Ουρουγουάη μου έκλεισε πονηρά το μάτι. Ένα επιπλέον πρόβλημα που είχαμε ήταν ότι δεν είχαμε βινιέτα για την Ουγγαρία και έτσι θέλαμε να την περάσουμε με όσο το δυνατόν λιγότερες στάσεις. Σε μια κουβέντα που είχαμε πιάσει με Έλληνες της Ουγγαρίας μας είπαν ότι συνήθως οι έλεγχοι για βινιέτες γίνονται στα βενζινάδικα. Αυτό κάπως μας βόλευε μια που και η βενζίνη είναι ακριβή στην Ουγγαρία αλλά και δεν θα έπρεπε να ξανά μπλέξουμε με φιορίνια. Η διαδρομή στην Πολωνία ήταν κυρίως σε επαρχιακό δρόμο με υποφερτή κίνηση. Οι στάσεις που κάναμε ήταν μόνο για τα βασικά, βενζίνη, τσιγάρο, καφέ και κατούρημα.
241511
dukeandthecity
08/12/2011, 12:54
Άντε για να βγάλουμε και καμιά φωτογραφία από ένα κάστρο
241512
dukeandthecity
08/12/2011, 12:54
Ή από μια διαστημική εκκλησία.
241513
dukeandthecity
08/12/2011, 12:55
Το σύνορο ανάμεσα σε Πολωνία και Σλοβακία (περάσαμε από άλλο σημείο από ότι ανεβαίνοντας) ήταν μαρκαρισμένο από έναν οβελίσκο στην άκρη του δρόμου. Ούτε ταμπέλα, ούτε ξεχασμένα απομεινάρια, ούτε τίποτα. Nice που λέει και ο Borat. O δρόμος συνέχιζε να είναι επαρχιακός με λίγη κίνηση και μάλιστα εκεί συναντήσαμε για πρώτη και μοναδική φορά στο ταξίδι μας λίγο στροφιλίκη της προκοπής. Η άσφαλτος κρατούσε καλά, η φουρκέτες διαδέχονταν η μια την άλλη και επιτέλους έκανα και λίγο χαβαλέ στο tenere που δεν στρίβει ούτε για πλάκα. Στην Σλοβακία ήταν που η εξάτμιση από το tenere αποφάσισε ότι μέχρι τώρα δούλευε χαμηλοφώνως και αποφάσισε να ξεφορτωθεί το σιλανσιέ. Έτσι είχαμε τον πρόεδρα στην άκρη του πεζοδρομίου να ψάχνει για βίδες και αλλενακια να φτιάξει την εξάτμιση του. Όχι που θα του την χάριζα…
241517
dukeandthecity
08/12/2011, 12:59
Μετά και από αυτό δεν υπήρχε περίπτωση να κάτσω πίσω από το tenere (οδηγώ και χωρίς ωτοασπίδες) γιαυτο μπήκα μπροστά και όπου φύγει φύγει. Κάπως έτσι περάσαμε και την Ουγγαρία αποφεύγοντας τα βενζινάδικα και τυχών συνάντηση με την τοπική αστυνομία. Κατά τις 18:00 θαρρώ ήταν που φτάσαμε και στα σύνορα με Ρουμανία. Παρόλο που ήταν το πρώτο σύνορο, εκτός ΕΕ, που συναντήσαμε εδώ και κάποιες μέρες, οι Ρουμάνοι εξέτασαν μόνο τις φωτογραφίες από τα διαβατήρια και χωρίς να βγάλουμε τα κράνη λάβαμε την διαταγή “Go, go”. Κάναμε στάση για τσιγάρο και ανασύνταξη και υπολογίσαμε ότι το πολύ σε κανά 2ωρο θα ήμασταν στο ξενοδοχείο μας.
241518
dukeandthecity
08/12/2011, 12:59
Τα χιλιόμετρα της Ρουμανίας θα έπρεπε να λογαριάζονται λογαριθμικά. 10 χλμ δρόμο στην Ελλάδα (δεν μιλάμε για Γερμανίες και Ιταλίες) ισοδυναμεί με 1 στην Ρουμανία. Ασφάλτινο εντούρο με συνεχόμενα έργα. Όταν ο δρόμος έχει δύο λωρίδες κινδυνεύεις από τους τρελούς οδηγούς αυτοκινήτων που βλέπουν μοτοσυκλέτα και αφηνιάζουν. Εκεί μάλιστα ισχύει το όσο ακριβότερο αυτοκίνητο, τόσο μικρότερος εγκέφαλος. Οι οδηγοί bmw είχαν την τιμητική τους. Αυτό ήταν το καλό κομμάτι. Το άσχημο ήταν τα έργα. Ανά 15 ή 20 χιλιόμετρα είχε φανάρι και ο δρόμος μετατρέπονταν σε μια λωρίδα (η άλλη ήταν υπό κατασκευή). Στο φανάρι περίμενες να περάσουν οι του αντίθετου ρεύματος κυκλοφορίας και μόλις άναβε το πράσινο περνούσες. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει επουδενί ότι όταν άναβε το πράσινο ο δρόμος ήταν καθαρός από αυτοκίνητο που κινούνταν ανάποδα στο ρεύμα μας. Τα έργα συνεχίζονταν για χιλιόμετρα και περνούσαν μέσα από χωριά και έτσι ο οποιοσδήποτε έβγαινε από το χωριό για να κινηθεί πάνω στον δρόμο δεν είχε ιδέα για το ποιο ρεύμα κυκλοφορίας είχε πράσινο. Συν κάποιοι γρήγοροι (μπάτσοι?) που ενώ ήταν κόκκινο το φανάρι έδειχναν ένα σήμα στον εργοδηγό και έφευγαν σφαιράτοι. Η αγωνία μας να μην μας πιάσει η νύχτα στον δρόμο άρχιζε να γίνετε βεβαιότητα και πλέον η οδήγηση είχε χάσει κάθε τουριστική απόλαυση και είχε γίνει καθαρά διαδικαστική. Αν υπολογίσετε ότι είχαμε και την αγωνία της σπασμένης βαλίτσας το πράγμα δεν ήταν καθόλου διασκεδαστικό τώρα πια. Παρόλα αυτά καταφέραμε και επιβιώσαμε από ένα χαντάκι-grand canyon (περνώντας μια γέφυρα η άσφαλτος συνέχιζε μετά από 20 πόντους) και μια διαολεμένη κίνηση από νταλίκες έξω από το Arad. Όταν φτάσαμε στην Τιμισοάρα κατά τις 23:00 ούτε τα κορίτσια που έκαναν πεζοδρόμιο στην είσοδο της πόλης δεν μπορούσαν να μου αναπτερώσουν το ηθικό. Φαι, μπάνιο και υπνος προβλέπονταν για το υπόλοιπο της ημέρας στο ξενοδοχείο casa del sol. (highly recommended)
241520
dukeandthecity
08/12/2011, 13:00
Ημέρα 7η -2 Σεπτεμβρίου – Τιμισοάρα
To επόμενο πρωινό μας βρήκε να μετράμε τα κομμάτια μας τόσο σωματικά όσο και μοτοσυκλετιστικά. Το καμάρι μου ήταν μέσα στην λάσπη μαζί με πίσσα και ότι πτηνό έντομο κυκλοφορούσε ενώ το tenere ήταν μια από τα ίδια μείον έναν πυροσβεστήρα που χάσαμε στο χαντάκι. Ο καλός καιρός όμως μας αποζημίωσε και ξεκινήσαμε μια χαλαρή βόλτα στην πόλη. Ούτος ή άλλος η Τιμισοάρα είναι 3 πλατείες και ένα εμπορικό κέντρο. Το είχαμε πάρει απόφαση ότι δεν θα κάνουμε και πολλές βόλτες παρά μόνο θα επικεντρωθούμε στις Ρουμάνικες μπύρες και γυναίκες. Είδαμε να γυρνάνε εκπομπές για την τηλεόραση…
241521
dukeandthecity
08/12/2011, 13:01
Τους κλασσικούς τρελούς που κυνηγάνε την κάμερα…
241522
dukeandthecity
08/12/2011, 13:01
Το κτήριο της όπερας στην κεντρική πλατεία…
241523
dukeandthecity
08/12/2011, 13:02
Μπροστά από την εκκλησία είναι το μνημείο των πεσόντων επί Τσαουσέσκου. Από εδώ ξεκίνησε η επανάσταση άλλωστε. Αφορμή ήταν η απομάκρυνση ενός τοπικού παπά-μητροπολίτη που «έκραζε» το καθεστώς. Το πρώτο διάστημα ο κόσμος βγήκε στον δρόμο για την αποκατάσταση του παπά στην Τιμισοάρα και αργότερα ξεκίνησε ο ανταρτοπόλεμος με τις δυνάμεις ασφαλείας. 2.000 κόσμος έχασαν συνολικά την ζωή τους και το τέλος του Τσαουσέσκου είναι γνωστό.
241524
dukeandthecity
08/12/2011, 13:02
Τα κτήρια είναι αφημένα στην εγκατάλειψη τους άλλα γενικά υπάρχει μια οργάνωση. Τα τραπεζοκαθίσματα είναι σε συγκεκριμένους χώρους και οι πλατείες είναι σχετικά καθαρές.
241525
dukeandthecity
08/12/2011, 13:03
Η οικονομική στενότητα είναι εμφανής αλλά ο κόσμος ήταν χαμογελαστός και πρόσχαρος.
241526
dukeandthecity
08/12/2011, 13:04
Εις υγείαν λοιπόν…
241527
dukeandthecity
08/12/2011, 13:04
Πήγαμε και μια βόλτα στο εμπορικό κέντρο για καφέ και μάτι. Θα μπορούσαμε να ήμασταν στο golden hall η στο med cosmos καμία διαφορά. Απορώ ποιοι συντηρούσαν αυτά τα μαγαζιά. Στην επιστροφή η ταξιτζού για να μας ευχαριστήσει μας έβαλε σε κασέτα να ακούσουμε Καίτη Γαρμπή.
241528
dukeandthecity
08/12/2011, 13:05
Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για κούρα ομορφιάς με βύνη και σιτάρι καθώς και για ξεκούραση στην πισίνα. Σε όλο το ταξίδι δαπανήσαμε (πανω κάτω) τα ίδια λεφτά για τα ξενοδοχεία (40€ το δίκλινο) και στην Πολωνία βρήκαμε διάδρομο ενώ στην Ρουμανία δωματιάρα με πισίνα. Η θέα από το δωμάτιο…
241529
dukeandthecity
08/12/2011, 13:06
Περιττό να πω ότι wi fi internet είχανε παντού. Έτσι το υπόλοιπο απόγευμα μας το περάσαμε μεταξύ σερφαρίσματος, crawl και απλωτές και κουτσομπολιό με τον πρόεδρα. Από τις πολλές μπύρες ο (γέρος) άνθρωπος πήγε να ξαποστάσει και τον πήρε ο ύπνος κανονικά. Εγώ έκανα τα μπάνια μου και βγήκα μια βόλτα στην βραδινή Τιμισοάρα.
241530
dukeandthecity
08/12/2011, 13:07
Ημέρα 8η -3 Σεπτεμβρίου – Τιμισοάρα- Σόφια. (530 χλμ)
Οι ρεσεπσιονίστ όταν τις είπα ότι θα πάμε Σόφια μας κοίταξαν με το ίδιο βλέμμα όπως όταν τους είπαμε ότι ερχόμαστε από Κρακοβία. Σαν να είδαν τον εωσφόρο καβάλα σε μοτοσακό. Παραβλέψαμε το θαυμασμό τους και ταχτοποιήσαμε τους λογαριασμούς μας με την επιχείρηση που τους έδινε μεροκάματο (ικανό για πολύ μικρά κομμάτια υφάσματος, ομολογουμένως) ώστε να έρθει η ώρα για την συνέχεια του ταξιδιού. Μετά από αυτά που είχαμε τραβήξει στην Ρουμανική ενδοχώρα βιαζόμασταν να ξεκινήσουμε για να αποφύγουμε να μας πάρει και πάλι η νύχτα. Αποχαιρετήσαμε την όμορφη Τιμισοάρα και βγάλαμε πλάνο να διασχίσουμε τα σύνορα του Vidin ανάμεσα σε Ρουμανία και Βουλγαρία. Υπήρχε η εναλλακτική της Σερβίας, η οποία προτιμάτε από όλον τον νοήμων κόσμο (νταλίκες, επιβατικά) αλλά θα το αφήναμε φλου το πλάνο ανάλογα με τον ρυθμό που θα είχαμε στον δρόμο. Τελικά ο δρόμος ήταν καλύτερος μια που τα έργα ήταν λιγότερα, οι οδηγοί ήταν πιο συνετοί (μια που οδηγούσαν κυρίως κάρα) και οι νταλίκες ελάχιστες. Αυτό το κομμάτι της νότιο δυτικής Ρουμανίας κατοικείτε κυρίως από Ρομά και από στρέμματα καλαμποκιού.
241531
dukeandthecity
08/12/2011, 13:07
Από όποιο χωριό και αν περάσαμε δεν υπήρχαν πιτσιρίκια που να μην μας χαιρέτησαν και να μην έτρεξαν προς το μέρος μας. Αυτό ήταν και το κομμάτι του ταξιδιού που απόλαυσα πιο πολύ από όλα. Περάσαμε και την Τρομπέτα Τουρνου Σεβερίν και τραβήξαμε για το Καλαφάτ που είναι η Ρουμάνικη πλευρά του συνόρου. Περιμένοντας την «παντόφλα» για να περάσουμε απέναντι πιάσαμε την κουβέντα με τον Γκιόργκι από την Γεωργία.
241532
dukeandthecity
08/12/2011, 13:08
Ο Γκιόργκι ήταν συνταξιούχος πιλότος της Γεωργίας και πήγαινε στην Γερμανία και έφερνε μεταχειρισμένα στην πατρίδα του. Το έκανε σαν έξτρα εισόδημα στην σύνταξη του. Αν και εμένα μου φάνηκε σαν κρυφός πράκτορας του υπουργείου τουρισμού της Γεωργίας. Μας έλεγε για το πόσο θεαματικά έχει αλλάξει η χώρα του και πως η αστυνομία είναι “no problem” και πόσο ασφαλής είναι. Μέχρι και το τηλέφωνο του μας έδωσε για να τον πάρουμε να μας φιλοξενήσει. Μια φορά σκοτείνιασε το πρόσωπο του όταν το ρώτησα για Αμπχαζία και Οσσετία. Εκεί “big problem” είπε και την έκλεισε την κουβέντα.
241533
dukeandthecity
08/12/2011, 13:09
Πληρώσαμε το αντίτιμο της παντόφλας (6€ για την μηχανή) συν φόρο-νταβατζιλίκη (3€) και επιβιβαστήκαμε. Το ποτάμι ήταν ήρεμο και η ατμόσφαιρα αχνή από την ζέστη και τους υδρατμούς. Στα παράλια του ποταμιού κόσμος έκανε μπάνιο.
241534
dukeandthecity
08/12/2011, 13:09
Τα μεγάλα έργα συνεχίζονται στην Ρουμανία…
241535
dukeandthecity
08/12/2011, 13:10
Το θηρίο on board…
241536
dukeandthecity
08/12/2011, 13:10
O πρόεδρας να ρουφάει το μπυροκοίλι του με φόντο το Vidin.
241537
dukeandthecity
08/12/2011, 13:11
Τώρα μάλιστα… δεσαμε
241538
dukeandthecity
08/12/2011, 13:12
Βαρκάκια αρμενίζουν στο ποτάμι
241539
dukeandthecity
08/12/2011, 13:12
Και η παντόφλα φτάνει στο Βουλγαρικό έδαφος.
241540
dukeandthecity
08/12/2011, 13:14
Μόλις περάσαμε και το έλεγχο διαβατηρίων των Βουλγάρων σταματήσαμε σε ένα παρκινγκ για να ανασυγκροτηθούμε. Εκεί άρχισε να μας φωνάζει κάποιος υπάλληλος από τα σύνορα ότι κάτι ξεχάσαμε. Γυρίζουμε πίσω και είχαμε ξεχάσει να πληρώσουμε νταβατζιλίκι 4€ έκαστος για insurance. Όπως μάθαμε αργότερα πρέπει να ήταν από τα πιο πεταμένα λεφτά. Ο δρόμος στην Βουλγαρία δεν είναι καλύτερος από ότι στην Ρουμανία αλλά πλέον δεν ανησυχούσα για την βαλίτσα. Το ήξερα ότι θα γυρίσει Ελλάδα αφού είχε βγάλει την Ρουμανία. Μάλιστα μπήκα εγώ μπροστά για να δώσω πιο γρήγορο ρυθμό (και να μην ακούω την εξάτμιση του tenere) καθώς τα χιλιόμετρα δεν έβγαιναν και θα το βραδιάζαμε και πάλι. Το μόνο που κατάφερα ήταν να μας σταματήσει η μπατσία και να ακολουθήσουν σουρεάλ διάλογοι. Ο μπάτσος με κοιτούσε και μου έλεγε “big problem” και μετά κοιτούσε στο άπειρο. Εγώ σε άπταιστα Ελληνικά του έλεγα «καταλαβαίνω» και κοιτούσα το άπειρο μαζί του. Πρέπει να περάσαμε έτσι κανα μισάωρο μέχρι που κατάλαβαν ότι δεν έχει μπαξίσι και μας έδιωξαν. Στον περιφερειακό της Σόφιας φτάσαμε κατά το σούρουπο και μετά από λίγο συναντήσαμε τους δυο Παναγιώτηδες, τον Δημήτρη και τον Joop. Όλοι μοτοσικλετιστές και όλοι σε ταξίδι. Μεγάλη τύχη που βρεθήκαμε σε αυτό το σημείο του πλανήτη όλοι μαζί για 2 βράδια.
Για το τελευταίο κομμάτι του ταξιδιού μας δεν θα γράψω πολλά πράγματα παρά μόνο θα παραθέσω κάποιες φωτογραφίες.
dukeandthecity
08/12/2011, 13:14
Γατάκια…
241541
dukeandthecity
08/12/2011, 13:15
Beautiful communism…
241542
dukeandthecity
08/12/2011, 13:16
Beautiful capitalism…
241544
dukeandthecity
08/12/2011, 13:19
Beautiful motocycletism…
241545
dukeandthecity
08/12/2011, 13:19
Καλά ταξίδια μάγκες…
241546
dukeandthecity
08/12/2011, 13:20
Τελικός απολογισμός.
3.200 χιλιόμετρα σε 10 μέρες. Περίπου 850 € φάγαμε για το ταξίδι. Δεν υπολογίζω σε αυτά, λάστιχα, βαλίτσες κλπ κλπ. Μιλάμε μόνο για ότι φάγαμε τις 10 αυτές μέρες. Χώρες 7. Βροχή, ούτε στάλα. Να ήμαστε καλά να ταξιδεύουμε..
241547
πυξιδας990
08/12/2011, 14:07
μπραβο παιδια και τυχεροι που δεν φαγατε νερο.αντε και εις ανωτερα:beer: :beer: :beer:
ανατριχιαστικες οι εικονες απο αουσβιτς-μπιρκεναου,χωρις λογια η τελευταια σου.
να στε παντα καλα,ευχαριστουμε και τους 2 σας :sun:
Δυο λόγια κι' από μένα για να κλείσουμε.......
_ Τα στρατόπεδα του 'Αουσβιτς, μπορούν να γονατίσουν και τον πιο σκληρόπετσο, νταή, και αναίσθητο άνθρωπο.....είναι απίστευτο το μέγεθος, και των στρατοπέδων, αλλά και αυτών που συνέβησαν εκεί μέσα......το όλο μέρος είναι μια τεράστια μαύρη τρύπα που κατάπιε εκατομύρια ανθρώπους λες και δεν υπήρξαν ποτέ...τα βιβλία του Primo Levi και του συμπατριώτη μας Slomo Venezia μπορούν να βοηθήσουν να καταλάβουν μερικοί τι εννοώ
Καθώς περιπλανιόμουν μόνος μου, μέσα στο μεγαλύτερο νεκροταφείο του κόσμου (ο Κώστας δεν άντεχε άλλο, πήγε στην είσοδο και με περίμενε) μου έκαναν ιδιαίτερη (ανάμεσα σε άλλα) εντύπωση κάποια πράγματα.
.....Είχα διαβάσει ότι πάνω απ' το Μπίρκεναου δεν πετάνε ποτέ πουλιά....στις 3-4 ώρες που τριγυρνούσα στο στρατόπεδο, αυτό επαληθεύτηκε...
.....Πλησιάζοντας τα δύο μεγάλα κρεματόρια...το μέρος είχε ακόμα μία ανεπαίσθητη μυρωδιά καμμένου...
.....Θυμάμαι πως τα SS απόκαλούσαν τους κρατούμενους στα στρατόπεδα stuck (κομμάτια/τεμάχια)
.....στις σφαγές στην Ρουάντα, οι μεν τους δε, κατσαρίδες
.....και πρόσφατα κάποιοι άλλοι, που μεγαλώνουν μέσα στους πάγους, με τις παπαριές του Λούθηρου και του Νίτσε στα μυαλά.......αποκαλούν τους Νότιους P.I.G.S.
.....το νου μας.......
Τέλος, όλο το ταξιδιωτικό αφιερώνεται στην μνήμη του Παναγιώτη.....
Ρε μπαγάσα, καλά ταξίδια εκεί πάνω....τσίμπα μία παγωμένη για πάρτη σου
241554
sapila racing
08/12/2011, 15:29
Καλα ταξίδια να έχετε και να μας τα ποστάρετε.
Ομολογώ οτι στην ομαδική φωτό μάσησα.
Μaggellanos
08/12/2011, 15:31
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
πολυ ομορφες εικονες! το αουσβιτς μπηκε στα μερη προς επισκεψη....καλε βολτες μαγκες!:beer: :beer: :beer:
ΚΟΜΠΙΝΙΕΡΗΣ
08/12/2011, 18:29
Βαλκανια για παντα. οσο κ αν ταξιδεψουμε πιστευω την μαγεια των βαλκανιων, τους ανθρωπους, τη φυση κ την ιστορια φυσικα δε θα την συναντησουμε πουθενα.
καθε χιλιομετρο κ κατι διαφορετικο η μια αντιθεση διαδεχεται την αλλη. Τα βαλκανια τα ερωτευεσαι,τα χωρια,τον απλο το κοσμο,τις γυναικες, τα καρα,την νοσταλγια κ σκεφτεσαι την κοροιδια που εφαγαν αυτοι οι λαοι της δηθεν καλης ζωης!
Παιδια ωραιο το τουρ κ σας ευχομαι μια εξορμηση σε ολες τις χωρες των βαλκανιων,ΑΞΙΖΕΙ...
alexxxcbr
08/12/2011, 18:47
Μπραβο παιδια.Ωραιο ταξιδι.
:beer: :beer: :beer: :beer:
Ωραία βόλτα, ωραία περιγραφή, ωραίες φωτό.
Το ορυχείο αλατιού σημειώθηκε!
Αρχικά δημιουργήθηκε από dukeandthecity
Το μόνο που κατάφερα ήταν να μας σταματήσει η μπατσία και να ακολουθήσουν σουρεάλ διάλογοι. Ο μπάτσος με κοιτούσε και μου έλεγε “big problem” και μετά κοιτούσε στο άπειρο. Εγώ σε άπταιστα Ελληνικά του έλεγα «καταλαβαίνω» και κοιτούσα το άπειρο μαζί του. Πρέπει να περάσαμε έτσι κανα μισάωρο μέχρι που κατάλαβαν ότι δεν έχει μπαξίσι και μας έδιωξαν.
Χαχαχα!
Αυτό πρέπει να είναι Βουλγάρικη παράδοση, ακριβώς το ίδιο έγινε και σε εμένα. :a013:
Τώρα που σου έφυγε το μαράζι του ταξιδιού εκτός συνόρων ελπίζω να μην επαναπαυθείς.
Καλούς δρόμους μάγκες.
:beer: :beer: :beer:
ΥΓ: Αυτήν την Τενερούκλα την ζηλεύω που και που.
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
ΥΓ: Αυτήν την Τενερούκλα την ζηλεύω που και που.
Σε μια καλή τιμή .....όλα γίνονται....:D
241605
dukeandthecity
09/12/2011, 12:56
:beer: :beer: :beer: για τα καλα σας λόγια
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
ΥΓ: Αυτήν την Τενερούκλα την ζηλεύω που και που.
ξαπλωσε λίγο και θα σου περάσει:D :D
Πολυ ωραίο ταξίδι , μπράβο σας!
Παντα τέτοια ωραία χλμ να χετε!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
.....Είχα διαβάσει ότι πάνω απ' το Μπίρκεναου δεν πετάνε ποτέ πουλιά....στις 3-4 ώρες που τριγυρνούσα στο στρατόπεδο, αυτό επαληθεύτηκε...
τι λές τώρα...!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
.....και πρόσφατα κάποιοι άλλοι, που μεγαλώνουν μέσα στους πάγους, με τις παπαριές του Λούθηρου και του Νίτσε στα μυαλά.......αποκαλούν τους Νότιους P.I.G.S.
.....το νου μας.......
οιωνός άραγε κ μάλιστα κακός...
χόρτασα με τις φωτό,απόλαυσα την περιγραφή και ψιλοκόλλησα και εγώ όταν αντίκρισα τη φωτό με τον Παναγιώτη...
καλόπιωτες και από μένα κ στα επόμενα όμορφα χλμ σας!
:beer:
intruder
12/12/2011, 18:39
ωραιο ταξιδι κ ζηλευτη εμπειρια!!!αντα κ σε αλλα...:beer: :beer:
Μπράβο παιδιά, ωραίο ταξιδιωτικό. Όμορφες φωτογραφίες και ωραία περιγραφή.
Και στα επόμενα λοιπόν.
:beer: :beer: :beer:
dimitris777
19/12/2011, 16:20
Παντα τετοια !!!!
:beer: :beer:
Μπράβο παίδες
Παντα τέτοια και του χρόνου.
Κάναμε σχεδόν το ίδιο δρομολόγιο.
Κρακοβία φανταστική. Κάποια στιγμή που θα έχω χρόνο θα γραψω και τις δικές μου εμπειρίες.
Επιτρέψτε μου να βάλω και εγώ μία φωτό
242456
Όμορφο ταξιδιωτικό και με πολύ χιούμορ...
Εγώ όμως, ξέρω τι έκανε ο Πρόεδρας όσο εσύ κοιμόσουν...
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
243040
dukeandthecity
03/01/2012, 10:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gallos
Όμορφο ταξιδιωτικό και με πολύ χιούμορ...
Εγώ όμως, ξέρω τι έκανε ο Πρόεδρας όσο εσύ κοιμόσουν...
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
ειχε και τα τυχερα του ο μπαγάσας :D :D :D
καλη χρονιά γαλλε μου :beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gallos
Όμορφο ταξιδιωτικό και με πολύ χιούμορ...
Εγώ όμως, ξέρω τι έκανε ο Πρόεδρας όσο εσύ κοιμόσουν...
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Μήτσε....άσε την κουκούλα-αγαπούλα.....και βάλε να δούμε λίγο Ρωσία...άντε άντε....
243082
peskandritsos
04/01/2012, 16:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από dukeandthecity
Η άσφαλτος κρατούσε καλά, η φουρκέτες διαδέχονταν η μια την άλλη και επιτέλους έκανα και λίγο χαβαλέ στο tenere που δεν στρίβει ούτε για πλάκα. Το μπουφάν φταίει που δεν έστριβε καλά, όχι το τενερέ.
Ωραία βόλτα ρε καρντάσια.
:beer: :beer: :beer:
Πρόεδρα πες μας και για το BMW ή μήπως το μόνο θέμα ήταν η λάμπα??
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Πρόεδρα πες μας και για το BMW ή μήπως το μόνο θέμα ήταν η λάμπα??
1_Μάντεψε τι κοιτάει, στην πρώτη φώτο, στην σελίδα 9 :lol:
2_:lol: :lol:
243226
μπραβο μαγκες, παντα τέτοια:beer: :beer: :beer:
peskandritsos
05/01/2012, 16:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
1_Μάντεψε τι κοιτάει, στην πρώτη φώτο, στην σελίδα 9 :lol:
2_:lol: :lol: Διαφορικό???? :confused: :confused: :confused:
SpineshankD
05/01/2012, 17:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από dukeandthecity
Συνοψίζοντας για την νυχτερινή ζωή του Novi Sad να πω ότι όποιος άντρας πάει στην Βοϊβοντίνα με γυναίκα, είναι σαν να πηγαίνει στο εστιατόριο φαγωμένος. Οι παρουσίες που συναντήσαμε εκεί, στοίχειωσαν το υπόλοιπο ταξίδι μας. :
Την γυναικα μου την γνωρισα στο πρωτο ταξιδι που εκανα στο Novi Sad, 1.80 βερα Σερβα.
σε καταλαβαινω απολυτα... :smilea:
ωραιο ταξιδιωτικο,παντα τετοια ρεεεεεεεε!
:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Διαφορικό???? :confused: :confused: :confused:
Ναι...είχε αρχίσει τις φωνές και τα "κλάματα"......(το διαφορικό)
...το κέρατο μου...με το ματρακά που πήγα και φορτώθηκα....και μόλις γυρίσω θα το μπουρλοτιάσω........ (ο ιδιοκτήτης) :lol:
243474
dukeandthecity
09/01/2012, 09:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Διαφορικό???? :confused: :confused: :confused:
προς αποκατάσταση της αλήθειας (ο προεδρας είναι μαλωμένος μαζι της οταν εχει να κανει με BMW) το διαφορικό δεν έχει τιποτα. :D :D
Δημοσθέν' .....για σένα.....(more pics)
243808
Novi Sad ....Δούναβης
243809
Budapest by night.....
243810
Βουδαπέστη.....street view
243811
Το τείχος τώρα....
243814
Το τείχος τότε (σκίτσο κρατούμενου απ΄το net)
243815
...και η μακέτα αναπαράστασης στο μουσείο
243824
Το τέλος της ράμπας
243825
wieliczka salt mine
243827
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.