PDA

View Full Version : Τι γίνεται σε τροχαίο με ποδήλατο;



Σελίδες : 1 [2]

AUFGEBRACHT
08/01/2012, 11:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Δεκτόν αλλα το χρώμα χρειάζεται (για να σε βλέπουν στο δρομο)

:winka:

Δηλ αυτός δεν είναι π@υστάρα του κερατά, απλά το κάνει για να τον βλέπουν στο δρόμο...


243643

Ζεύκας
08/01/2012, 12:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από alres
Το ποδήλατο και αν φταίει μπορεί να προκαλέσει ελάχιστη ζημιά σε όχημα.

Κατ'αρχάς μια ερώτηση: οδηγάς μηχανή;

alres
08/01/2012, 12:55
και μηχανή, γιατί;

Ζεύκας
08/01/2012, 13:08
Ωραία έστω ότι περνάς από διασταύρωση με τη μηχανή σου και έρχεται και σκάει στα πλάγια ποδηλάτης που παραβίασε προτεραιότητα....

...θεωρείς ότι θα προκαλέσει ελάχιστη ζημιά σε σένα και τη μηχανή σου;

alres
08/01/2012, 13:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
Ωραία έστω ότι περνάς από διασταύρωση με τη μηχανή σου και έρχεται και σκάει στα πλάγια ποδηλάτης που παραβίασε προτεραιότητα....

...θεωρείς ότι θα προκαλέσει ελάχιστη ζημιά σε σένα και τη μηχανή σου;

οκ, το ψιλιάστηκα.
Να στο κάνω χειρότερο; Περνάει ποδηλάτης στοπ αέρα πατέρα και για να τον αποφύγεις καταλήγεις σε κολώνα, τσιμέντο διάλεξε τι θες...

Ναι θα πάθεις ζημιά.
Αλλά άλλο τα 20-30 χιλιόμετρα ενός συνόλου μάζας 80-90 κιλών, τα οποία μάλιστα είναι και...εύκαμπτα και άλλο τα ίδια και συνήθως +20,30,40 χιλιόμετρα ενός παπιού (σου λέω εγώ) που μαζί με τον αναβάτη είναι 190 κιλά και βάλε και απ αυτά τα 110 είναι αρκετά συμπαγή.

Και από άποψη της συνήθους ταχύτητας πάλι το ποδήλατο δεν είναι τόσος κίνδυνος

Ichigo
08/01/2012, 13:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από alres
Όπως σωστά αναφέρθηκε το ποδήλατο οφείλει να ακολουθεί τον ΚΟΚ όπως κάθε όχημα, αυτά σύμφωνα με το νόμο. Γιατί αν ποδηλατείς στην Αθήνα και τηρείς τον ΚΟΚ δεν έχεις πάνω από μήνα ζωής.

Προφανώς ως όχημα που κινείται επί ενός δρόμου οφείλει να τηρεί τον ΚΟΚ, να είναι προβλέψιμο, να έχει φως πίσω το βράδυ, να μη στρίβει χωρίς προειδοποίηση, να μην βγαίνει Κηφισό, ΕΟΑΛ και τα ρέστα. Αυτό για την δική του προστασία.

Παρόλαυτά η ευλαβική τήρηση όλου του ΚΟΚ στο ποδήλατο είναι κίνδυνος θάνατος. Ειδικά να περιμένεις βράδυ μόνο σε κόκκινο φανάρι σε δρόμο ευθύ με όχι καλό φωτισμό, να αναγκάζεσαι να μπαίνεις σε δρόμους που τα αυτοκίνητα αναπτύσσουν υψηλές ταχύτητες (ακόμα και αν είναι αστικοί δρόμοι), να πηγαίνεις τέρμα δεξιά 10 πόντους πριν το πεζοδρόμιο (τηρώντας μια στοιχειώδη ευγένεια για να περάσουν οι γρήγοροι)...
Το τελευταίο είναι έγκλημα και ειδικά όποιος κλείνει ποδηλάτη "επειδή μπορεί να πάει και άλλο δεξιά" αξίζει να δοκιμάσει τα σχαράκια στη μούρη του... Όποιος δεν έχεις νοιώσει πως είναι ένας άνθρωπος πάνω σε ένα αντικείμενο λίγω κιλών ή δεν καταλαβαίνει πως είναι να τον ωθείς να βγει εκτός δρόμου με κίνδυνο σοβαρού/θανάσιμου τραυματισμού (κάγκελα, κολωνάκια!!!, κολώνες δεή, πεζοδρόμιο, σχάρες υπονόμου...) , ας το ξανασκεφτεί.

Επίσης, οι μαζικές ποδηλατάδες είναι ωραίο πράγμα. Η αναμονή για διέλευση τύπων με φιμέ τζάμια και γύρω γύρω αγριεμένα παληκαράκια, αυτό είναι άσχημο θέαμα.

Βγαίνοντας κάποτε με πράσινο φανάρι από το ιπποκράτειο παραλίγο να πατήσω έναν ποδηλάτη ο οποίος παραβίασε το κόκκινο επί της Κηφισίας και συνέχιζε να πηγαίνει στα @@ του κάτι το οποίο συνηθίζει ένα μεγάλο ποσοστό από αυτούς. Είναι για σεβασμό και ευγένεια αυτός; Όσο για τις μαζικές ποδηλατάδες αστο τα χουμε ξαναπει. Μεγάλη ταλαιπωρία και 0 σεβασμός για τους υπόλοιπους συμπολίτες.

Τι θα γίνει δηλαδή άμα κάθε κοινωνική ομάδα με τη δική της υποκουλτούρα διοργανώνει κάθε μέρα και από ένα "event"; "free ride" οι ποδηλάτες "urban torque nights" οι μηχανόβιοι στο οποίο concept θα κλείνουν μία οδική αρτηρία και θα ζαλίζουν το σύμπαν με τα πρα-πρα τους. Εννοείται ότι θα υπάρχουν και κατάλληλες υποδιαιρέσεις με "events" για χαρλεάδες ντουκατέους :lol: .

Οι Trekkers πάλι παίζουν μπάλα σε άλλα επίπεδα :smokin:

Ichigo
08/01/2012, 13:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από alres
οκ, το ψιλιάστηκα.
Να στο κάνω χειρότερο; Περνάει ποδηλάτης στοπ αέρα πατέρα και για να τον αποφύγεις καταλήγεις σε κολώνα, τσιμέντο διάλεξε τι θες...

Ναι θα πάθεις ζημιά.
Αλλά άλλο τα 20-30 χιλιόμετρα ενός συνόλου μάζας 80-90 κιλών, τα οποία μάλιστα είναι και...εύκαμπτα και άλλο τα ίδια και συνήθως +20,30,40 χιλιόμετρα ενός παπιού (σου λέω εγώ) που μαζί με τον αναβάτη είναι 190 κιλά και βάλε και απ αυτά τα 110 είναι αρκετά συμπαγή.

Και από άποψη της συνήθους ταχύτητας πάλι το ποδήλατο δεν είναι τόσος κίνδυνος

Έχω δει στην χιλιοτραγουδισμένη Niedersachsen που έχει υποδομές και σήμανση σύγκρουση μεταξύ δύο ποδηλατιστών στην περίφημη Radfahrstreifen. Αστο δε θα θελες να σουν από μια μεριά να βλεπες :sick:

Ζεύκας
08/01/2012, 13:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από alres
οκ, το ψιλιάστηκα.
Να στο κάνω χειρότερο; Περνάει ποδηλάτης στοπ αέρα πατέρα και για να τον αποφύγεις καταλήγεις σε κολώνα, τσιμέντο διάλεξε τι θες...

Ναι θα πάθεις ζημιά.
Αλλά άλλο τα 20-30 χιλιόμετρα ενός συνόλου μάζας 80-90 κιλών, τα οποία μάλιστα είναι και...εύκαμπτα και άλλο τα ίδια και συνήθως +20,30,40 χιλιόμετρα ενός παπιού (σου λέω εγώ) που μαζί με τον αναβάτη είναι 190 κιλά και βάλε και απ αυτά τα 110 είναι αρκετά συμπαγή.

Και από άποψη της συνήθους ταχύτητας πάλι το ποδήλατο δεν είναι τόσος κίνδυνος

το πόσος κίνδυνος είναι το καθετί είναι καθαρά θεωρητικό και κουβέντα να γίνεται στις παρέες και τα φόρουμς.

Μία πέτρα, ένα σκυλάκι, ένας πεζός, ο αθλητής με το ποδήλατο, ο ντελιβεράς
η κοπελίτσα με το σμαρτ, ο φορτηγατζής.
Διάφορα μεγέθη,μάζες,ταχύτητες κτλ που μπορεί να σου προκαλέσουν σοβαρή ζημιά.

webassasin
08/01/2012, 14:58
Σοβαρα ομως, μεσα σε τοσο σπαμ δεν παιζει να κατσω να ψαξω τι απαντησαν αυτοι που γνωριζουν.
Για αλλη μια φορα απαντατε χωρις να ξερετε, βασει λογικης.
Μη γραφετε οτι σας κατεβει εφοσον δεν ξερετε.
Ευχαριστουμε.

Buenaventura
08/01/2012, 16:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
το πόσος κίνδυνος είναι το καθετί είναι καθαρά θεωρητικό και κουβέντα να γίνεται στις παρέες και τα φόρουμς.

Μία πέτρα, ένα σκυλάκι, ένας πεζός, ο αθλητής με το ποδήλατο, ο ντελιβεράς
η κοπελίτσα με το σμαρτ, ο φορτηγατζής.
Διάφορα μεγέθη,μάζες,ταχύτητες κτλ που μπορεί να σου προκαλέσουν σοβαρή ζημιά.


+998

alres,αυτο που λες ειναι τουλαχιστον αφελες (για να μην πω τιποτα ποιο βαρυ).

Δεν χρειαζεται να πεσει επανω μου ο ποδηλατης για να μου προκαλεσει ζημια,και να πεταχτει απο καπου με κοκκινο μπορει να με κανει να πεσω προσπαθωντας να τον αποφυγω.....
Αμα πεσω εγω που κινουμαι με π.χ 60km/h με μια μηχανη 200kg και η μηχανη μου πλακωσει κανενα ποδι,ποιος θα παθει την μεγαλυτερη ζημια για πες?

kostas_1100gs
08/01/2012, 16:42
Παλιά θυμάμαι υπήρχε δίπλωμα για τα παδήλατα.
Τους αντιμετωπίζει σαν μοτοποδήλατο δηλ?

AUFGEBRACHT
08/01/2012, 16:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostas_1100gs
Παλιά θυμάμαι υπήρχε δίπλωμα για τα παδήλατα.
Τους αντιμετωπίζει σαν μοτοποδήλατο δηλ?

Μου έλεγε μια μέρα ένας γνωστός που είχε γεννηθεί Γερμανία, ότι όταν ήταν να αγοράσει το πρώτο του ποδήλατο εκεί, τον πήγαν μαζί με άλλα παιδάκια σε ένα πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής και τους έκαναν μαθήματα και μετά το πέρας των μαθημάτων έδωσαν και εξετάσεις και τους απένειμαν και δίπλωμα, τα ποδήλατα είχαν άδεια κυκλοφορίας και μπορούσαν να σε γράψουν εάν δεν είχες και κυκλοφορούσες έτσι...οποιεσδήποτε ομοιότητες με βαλκανική χώρα μέλος προς το παρόν της ΕΕ είναι καθαρά συμπτωματικές.

kostas_1100gs
08/01/2012, 17:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
Μου έλεγε μια μέρα ένας γνωστός που είχε γεννηθεί Γερμανία, ότι όταν ήταν να αγοράσει το πρώτο του ποδήλατο εκεί, τον πήγαν μαζί με άλλα παιδάκια σε ένα πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής και τους έκαναν μαθήματα και μετά το πέρας των μαθημάτων έδωσαν και εξετάσεις και τους απένειμαν και δίπλωμα, τα ποδήλατα είχαν άδεια κυκλοφορίας και μπορούσαν να σε γράψουν εάν δεν είχες και κυκλοφορούσες έτσι...οποιεσδήποτε ομοιότητες με βαλκανική χώρα μέλος προς το παρόν της ΕΕ είναι καθαρά συμπτωματικές.
Αυτό γινόταν και εδώ. Και εδώ (μιας και είμαι 40 και τα θυμάμαι) είχαν αρ. κυκλοφορίας. Νομίζω ότι και εδώ αν τύχει κάτι τώρα, την πληρ'ωνει ο ποδηλάτης, είτε φταίει είτε όχι.

alres
08/01/2012, 19:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Buenaventura
+998

alres,αυτο που λες ειναι τουλαχιστον αφελες (για να μην πω τιποτα ποιο βαρυ).

Δεν χρειαζεται να πεσει επανω μου ο ποδηλατης για να μου προκαλεσει ζημια,και να πεταχτει απο καπου με κοκκινο μπορει να με κανει να πεσω προσπαθωντας να τον αποφυγω.....
Αμα πεσω εγω που κινουμαι με π.χ 60km/h με μια μηχανη 200kg και η μηχανη μου πλακωσει κανενα ποδι,ποιος θα παθει την μεγαλυτερη ζημια για πες?

Φίλε μου μπορεί να είμαι αφελής. Αλλά αν βάλεις κάτω το πλάνο "σύγκρουση ποδηλάτου με μοτοσυκλέτα" με το πλάνο "σύγκρουση μοτοσυκλέτας με μοτοσυκλέτα" δεν έχουμε να συζητήσουμε και πολλά.

Πάντως ειλικρινά, στο δρόμο ρε μάγκα, όταν είσαι με τη μηχανή ανησυχείς μην χτυπήσεις κανένα ποδηλάτη; Και στατιστικά να το πάρεις, οι αιτίες ατυχημάτων των μοτοσυκλετών είναι τα ποδήλατα; Ούτε τ αντερά σας δεν χωνεύετε ρε παίδες, ούτε τ΄αντερά σας...

sergiosm
08/01/2012, 19:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
Μου έλεγε μια μέρα ένας γνωστός που είχε γεννηθεί Γερμανία, ότι όταν ήταν να αγοράσει το πρώτο του ποδήλατο εκεί, τον πήγαν μαζί με άλλα παιδάκια σε ένα πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής και τους έκαναν μαθήματα και μετά το πέρας των μαθημάτων έδωσαν και εξετάσεις και τους απένειμαν και δίπλωμα, τα ποδήλατα είχαν άδεια κυκλοφορίας και μπορούσαν να σε γράψουν εάν δεν είχες και κυκλοφορούσες έτσι...οποιεσδήποτε ομοιότητες με βαλκανική χώρα μέλος προς το παρόν της ΕΕ είναι καθαρά συμπτωματικές.

Μα αυτό έπρεπε να είναι το αυτονόητο.

Αλλά τί να λέμε τώρα;

Ζεύκας
08/01/2012, 19:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από alres
Φίλε μου μπορεί να είμαι αφελής. Αλλά αν βάλεις κάτω το πλάνο "σύγκρουση ποδηλάτου με μοτοσυκλέτα" με το πλάνο "σύγκρουση μοτοσυκλέτας με μοτοσυκλέτα" δεν έχουμε να συζητήσουμε και πολλά.

Πάντως ειλικρινά, στο δρόμο ρε μάγκα, όταν είσαι με τη μηχανή ανησυχείς μην χτυπήσεις κανένα ποδηλάτη; Και στατιστικά να το πάρεις, οι αιτίες ατυχημάτων των μοτοσυκλετών είναι τα ποδήλατα; Ούτε τ αντερά σας δεν χωνεύετε ρε παίδες, ούτε τ΄αντερά σας...

άντε πάλι με τη θεωρία, τις στατιστικές και τις πιθανότητες...

Βρε καλέ μου alres σημασία έχει να φυλάξουμε τον κώλο μας από κάθε αναποδιά που μπορεί να βρούμε στο δρόμο μας.

Γι'αυτό άνοιξα και αυτό το θρεντ. άλλο περισσότερο άλλο λιγότερο τι νόημα έχει;

ARISPEED1
08/01/2012, 20:10
Iσχύουν ολες οι διατάξεις του Κ.Ο.Κ σχετικά με την ευθύνη απο τροχαίο ατύχημα π.χ αποστάσεις ,προτεραιότητα κ.λ.π
Η ευθύνη καθενός εκ των οδηγών που θα εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα μεταξύ αυτοκινήτου κ ποδηλάτου η μοτο κ ποδηλάτου θα ερευνηθεί σύμφωνα με συγκεκριμένες συνθήκες ατυχήματος .Πραγματικά ευρύματα στο τόπο σύγκρουσης ,μαρτυρικές καταθέσεις στο συμβάν οπως κ ενέργειες της τροχαίας που θα επιληφθεί ,φρενάρισμα ,αποστάσεις κλπ κ καλή τύχη ...........

alres
08/01/2012, 22:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
άντε πάλι με τη θεωρία, τις στατιστικές και τις πιθανότητες...

Βρε καλέ μου alres σημασία έχει να φυλάξουμε τον κώλο μας από κάθε αναποδιά που μπορεί να βρούμε στο δρόμο μας.

Γι'αυτό άνοιξα και αυτό το θρεντ. άλλο περισσότερο άλλο λιγότερο τι νόημα έχει;

Ναι ρε παιδί μου, γενικά ισχύει ότι κάθε τι που κυκλοφορεί στο δρόμο και επηρεάζει την κίνησή μας, ναι είναι παράγοντας ατυχήματος. Λογικότατο και πέραν πάσης αμφισβήτησης. Και καλό είναι να μη δούμε κανένα ποδήλατο να ανεβαίνει τη Συγγρού ανάποδα ή να κατεβαίνει την Κηφισίας ανάποδα, γιατί θα κλάψουν μανούλες και δεν θέλουμε τέτοια πράγματα.

Λέω όμως ότι α) ένας καθημερινός ποδηλάτης, πρέπει να οδηγεί έξυπνα και δίχως πάντα πιστή τήρηση του ΚΟΚ, στα πλαίσια της αυτοπροστασίας του και
β) το ποδήλατο, δεν συγκαταλέγεται στα πιο επικίνδυνα οχήματα που κυκλοφορούν στο δρόμο, σε σχέση με ένα ταξί (λόγω πολλών ωρών εργασίας και συνήθειας), με μια νταλίκα (λόγω όγκου και βάρους) με ένα τζιπ με μπάρες και τα συναφή σύνεργα της επιβίωσης σε άγρια δάση και με άλλα παρόμοια οχήματα.

Κατά τ' άλλα, να τον φυλάξουμε τον κώλο μας, όλοι, ο καθένας για τον εαυτό του και για τους διπλάνους του, για να κυκλοφορούμε όλοι πάνω σε αυτούς τους πολύπαθους δρόμους. Όλοι τους δικαιούνται.

Προσοχή στα fixed γιατί μην είστε σίγουροι ότι έχουν φρένα
:bigcry: :wave2:

Buenaventura
09/01/2012, 00:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από alres
Πάντως ειλικρινά, στο δρόμο ρε μάγκα, όταν είσαι με τη μηχανή ανησυχείς μην χτυπήσεις κανένα ποδηλάτη; Και στατιστικά να το πάρεις, οι αιτίες ατυχημάτων των μοτοσυκλετών είναι τα ποδήλατα; Ούτε τ αντερά σας δεν χωνεύετε ρε παίδες, ούτε τ΄αντερά σας...

Ρε μαν,μου φαινεται δεν θες να καταλαβεις...

Ανησυχω το ιδιο για τους ποδηλατες,οσο ανησυχω και για τα ταξι,τους πεζους,τις νταλικες,και τα ι.χ

Ο ποδηλατης που πεταγεται απο ενα STOP η' περναει με κοκκινο επειδη δεν τηρει τον ΚΟΚ για λογους "αυτοπροστασιας",οπως λες,ειναι το ιδιο επικινδυνος για μενα με ενα ταξι,η΄με εναν πεζο

Δεν ειναι το θεμα μας αφου γινει το ατυχημα να δουμε ποιος θα ποναει πιο πολυ,το θεμα ειναι και οι ποδηλατες να λειτουργουν με εναν στοιχειωδη σεβασμο στον κοκ και τους υπολοιπους που χρησιμοποιουν τους δρομους...

Cpt. Haddock
09/01/2012, 07:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από alres
[...]Προσοχή στα fixed γιατί μην είστε σίγουροι ότι έχουν φρένα
:bigcry: :wave2:

Μα, δεν εχουν :bigcry:

sergiosm
12/01/2012, 12:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από alres
Λέω όμως ότι α) ένας καθημερινός ποδηλάτης, πρέπει να οδηγεί έξυπνα και δίχως πάντα πιστή τήρηση του ΚΟΚ, στα πλαίσια της αυτοπροστασίας του και


Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο αυτό;
Δηλαδή ποιες παραβάσεις είναι αυτές που "επιτρέπονται" στα πλαίσια της αυτοπροστασία του ποδηλάτη;


Αρχικά δημιουργήθηκε από alres
β) το ποδήλατο, δεν συγκαταλέγεται στα πιο επικίνδυνα οχήματα που κυκλοφορούν στο δρόμο, σε σχέση με ένα ταξί (λόγω πολλών ωρών εργασίας και συνήθειας), με μια νταλίκα (λόγω όγκου και βάρους) με ένα τζιπ με μπάρες και τα συναφή σύνεργα της επιβίωσης σε άγρια δάση και με άλλα παρόμοια οχήματα.


Το ποδήλατο δεν είναι επικίνδυνο με την έννοια ότι το ίδιο (ως όχημα) θα προκαλέσει ζημιά σε άλλον.

Είναι όμως ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ με την έννοια ότι μπορεί να ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ατύχημα (χάσιμο ελέγχου, πτώση) το οποίο θα προκαλέσει ζημιά ή/και τραυματισμό στον άλλο.

alres
12/01/2012, 13:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο αυτό;
Δηλαδή ποιες παραβάσεις είναι αυτές που "επιτρέπονται" στα πλαίσια της αυτοπροστασία του ποδηλάτη;



Το ποδήλατο δεν είναι επικίνδυνο με την έννοια ότι το ίδιο (ως όχημα) θα προκαλέσει ζημιά σε άλλον.

Είναι όμως ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ με την έννοια ότι μπορεί να ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ατύχημα (χάσιμο ελέγχου, πτώση) το οποίο θα προκαλέσει ζημιά ή/και τραυματισμό στον άλλο.

Το ποδήλατο είναι από εκείνα τα οχήματα που ενώ δικαιούνται και κινούνται σε αστικές οδούς, δεν έχουν ένα βασικό χαρακτηριστικό που έχουν τα υπόλοιπα: μηχανική κινητική ενέργεια (ας αφήσουμε τα ηλεκτροκίνητα). Βασίζονται στα πόδια και τα πνευμόνια του ποδηλάτη.Και γι' αυτό ακριβως το λόγο είναι δύσχρηστα και αντιπρακτικά τα μέσα προστασίας που έχει ένας αναβάτης μηχανής (full face κράνος, μπουφάν,γάντια, μποτάκια...). Ένας ποδηλάτης πόλης αν τα φορέσει όλα αυτά δεν θα κάνει πάνω από 3 χιλιόμετρα και εδώ μιλάμε ότι καθημερινά ένας μέσος ποδηλάτης εντός Αττικής μπορεί να κάνει καμιά 30αριά.

Συνεπώς πρέπει να αναπληρώσει την έλλειψη μεγάλης κινητικής ισχύος (εκτός αν μιλάμε για πιστάδες που βγάζουν 1-1,5ΗP στα...πόδια τους) και την δυσκολία χρήσης ανθεκτικού προστατευτικού εξοπλισμού (τουλάχιστον τέτοιας αντοχής όπως στις μοτοσυκλέτες).

Το να περιμένεις σα χάνος τη νύχτα στην Καβάλας, στην Πειραιώς, στη Μαραθώνος το κόκκινο να γίνει πράσσινο (και τα κοράκια να τρίβουν τα χέρια τους βλεποντάς σε..), το να πιάνεις τέρμα δεξιά σε σημείο αυτοκτονίας σε ένα οποιοδήποτε δρόμο στην Αθήνα στην Πάτρα, το να μην αλλάζεις λωρίδα και ας πέσεις μέσα σε μια λακούβα 20 πόντων, σε μεγάλες αστικές πόλεις, είναι πιστή τήρηση του ΚΟΚ απ' τη μια, αλλά απ' την άλλη ανεβάζουν κατακόρυφα τον κίνδυνο ζωής.

Εδώ δεν μιλάμε για αυθαιρεσία, εδώ μιλάμε για συνετή οδήγηση που τυπικά περιλαμβάνει την παραβίαση κάποιων κανόνων από την άλλη όμως ελαχιστοποιεί τους κίνδυνους για ένα ευάλωτο μέσο και τον αναβάτη του. Επειδή βρισκόμαστε σε χώρα με υψηλό δείκτη ατυχημάτων, με άθλιο οδικό σύστημα, με δρόμους γεμάτους από ανωμαλίες, λακούβες, έργα ανοιχτά χωρίς προειδοποιητικά σήματα, με οδηγούς αδιάφορους για τους υπόλοιπους, ναι, ο ποδηλάτης πρέπει να οδηγεί με αυτά στο μυαλό του.

Το να τον "επιπλήττεις" επειδή μπορεί να κάνει παραβάσεις σαν και αυτές που ανέφερα και με αυτό το πνεύμα, την στιγμή που τα Hammer το βράδυ και κάθε τι πάνω από 2500 κυβικά "καίνε" ότι σήμα βρουν μπροστά τους, είναι άδικο και επικίνδυνο.

webassasin
12/01/2012, 13:28
Τελικα αν συγκρουστουμε με ποδηλατο, εφοσον φταιει ο ποδηλατης τι γινεται?
προτιμω να απαντησει ο Σεργιος,γιατι οι αλλοι απλα υποθετουμε..

ERRIKA
12/01/2012, 13:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από webassasin
Τελικα αν συγκρουστουμε με ποδηλατο, εφοσον φταιει ο ποδηλατης τι γινεται?
προτιμω να απαντησει ο Σεργιος,γιατι οι αλλοι απλα υποθετουμε..

Παρακαλώ οράτε ανωτέρω, έχει απαντηθεί διεξοδικά. ΠΙΟ ΔΙΕΞΟΔΙΚΑ ΔΕ γίνεται.
:confused:

sniper
12/01/2012, 13:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από ERRIKA
Παρακαλώ δείτε ανωτέρω, έχει απαντηθεί διεξοδικά. ΠΙΟ ΔΙΕΞΟΔΙΚΑ ΔΕ γίνεται.
:confused:


Μεταφραστικό τμήμα moto.gr

webassasin
12/01/2012, 13:36
μεσα σε τοσο σπαμ δεν ψηνομαι να κατσω να ξεχωριζω Ερρικα.
Ειναι θεμα που θα επρεπε να ειναι clear και sticky.

sniper
12/01/2012, 13:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από webassasin
...
Ειναι θεμα που θα επρεπε να ειναι clear και sticky.

Οι μυγοπαγίδες είναι έτσι. Αντί να γράφεις παπάτζες, δες τι ισχύει. Γραμμένο είναι.

webassasin
12/01/2012, 13:39
δεν εχεις δουλεια να κανεις?
μιλα σαν ανθρωπος μια φορα και μην προκαλεις.

ERRIKA
12/01/2012, 13:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από webassasin
μεσα σε τοσο σπαμ δεν ψηνομαι να κατσω να ξεχωριζω Ερρικα.
Ειναι θεμα που θα επρεπε να ειναι clear και sticky.

Σελίς 2 για να μην κουράζεστε, να μην το κουράζετε, και να μην μας κουράζετε. :lol: :wave2:

webassasin
12/01/2012, 13:40
Ευχαριστω πολυ.
Ηταν τοσο απλο νομιζω.

sniper
12/01/2012, 13:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από webassasin
δεν εχεις δουλεια να κανεις?
μιλα σαν ανθρωπος μια φορα και μην προκαλεις.

Σαν τι μιλάω; Σαν κομοδίνο;

ERRIKA
12/01/2012, 13:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από webassasin
δεν εχεις δουλεια να κανεις?
μιλα σαν ανθρωπος μια φορα και μην προκαλεις.

+650

Ακούς εκεί να μεταφράζει το "οράτε". ΜΠΑΝ για ένα μήνα :lol: :rotflmao: :lol:

sniper
12/01/2012, 13:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από webassasin
Ευχαριστω πολυ.
Ηταν τοσο απλο νομιζω.

Να την προσλάβεις για γραμματέα σου, να μην κουράζεσαι..

ERRIKA
12/01/2012, 13:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Να την προσλάβεις για γραμματέα σου, να μην κουράζεσε..

κουράζεσΑΙ.... από το τμήμα ορθογραφίας και συντακτικού του moto.gr

:ninja:

webassasin
12/01/2012, 13:44
Ερρικα να παρατηρησω οτι τα ποδηλατα εχουν αριθμο πλαισιου.

ERRIKA
12/01/2012, 13:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από webassasin
Ερρικα να παρατηρησω οτι τα ποδηλατα εχουν αριθμο πλαισιου.

Nα παρατηρήσω ότι είναι παντελώς αδιάφορο.

nikos_abel
12/01/2012, 13:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Να την προσλάβεις για γραμματέα σου, να μην κουράζεσαι..

Ή μία, ή τρεις τελείες. Δύο είναι κι αυτό λάθος (εκτός αν είναι άνω κάτω).- (τελεία και παύλα)

sniper
12/01/2012, 13:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από ERRIKA
Nα παρατηρήσω ότι είναι παντελώς αδιάφορο.

στα @@ σου δλδ;

sniper
12/01/2012, 13:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_abel
Ή μία, ή τρεις τελείες. Δύο είναι κι αυτό λάθος (εκτός αν είναι άνω κάτω).- (τελεία και παύλα)

Στον δικό μου πλανήτη εφαρμόζω δική μου γραμματική.

webassasin
12/01/2012, 13:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από ERRIKA
Nα παρατηρήσω ότι είναι παντελώς αδιάφορο.
και εγω μαζι σου,απλα ειπες οτι δεν εχουν και σου λεω οτι δεν ισχυει αυτο.
συνεχιζει να μη μπορει να ασφαλιστει.

ERRIKA
12/01/2012, 13:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
στα @@ σου δλδ;

:nono:

Στα @@@@@@@@@ μου.

(δύο έχετε υμείς)

nikos_abel
12/01/2012, 13:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Στον δικό μου πλανήτη εφαρμόζω δική μου γραμματική.

Τω ξαιρο.



Υσταιρώγραφφω : Αν δεις το άβατάρ μου, επέστρεψα στη γη πια.

webassasin
12/01/2012, 13:52
Υσταιρώγραφφω με ενα ΦΟΥ

nikos_abel
12/01/2012, 13:55
(όχι ότι τα προηγούμενα ήταν σχετικά αλλά ... )

Άσχετο.

Τέτοια θρεντ διάβαζα πριν γίνω μέλος, είχα πεθάνει στα γέλια και ψήθηκα να μπω στη παρέα.
Και από τέτοια θρεντ έμαθα και 2-3 πράγματα.

Τζαστ σέιινγκ...

sergiosm
12/01/2012, 23:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από alres
Το να περιμένεις σα χάνος τη νύχτα στην Καβάλας, στην Πειραιώς, στη Μαραθώνος το κόκκινο να γίνει πράσσινο (και τα κοράκια να τρίβουν τα χέρια τους βλεποντάς σε..), το να πιάνεις τέρμα δεξιά σε σημείο αυτοκτονίας σε ένα οποιοδήποτε δρόμο στην Αθήνα στην Πάτρα, το να μην αλλάζεις λωρίδα και ας πέσεις μέσα σε μια λακούβα 20 πόντων, σε μεγάλες αστικές πόλεις, είναι πιστή τήρηση του ΚΟΚ απ' τη μια, αλλά απ' την άλλη ανεβάζουν κατακόρυφα τον κίνδυνο ζωής.

Εδώ δεν μιλάμε για αυθαιρεσία, εδώ μιλάμε για συνετή οδήγηση που τυπικά περιλαμβάνει την παραβίαση κάποιων κανόνων από την άλλη όμως ελαχιστοποιεί τους κίνδυνους για ένα ευάλωτο μέσο και τον αναβάτη του. Επειδή βρισκόμαστε σε χώρα με υψηλό δείκτη ατυχημάτων, με άθλιο οδικό σύστημα, με δρόμους γεμάτους από ανωμαλίες, λακούβες, έργα ανοιχτά χωρίς προειδοποιητικά σήματα, με οδηγούς αδιάφορους για τους υπόλοιπους, ναι, ο ποδηλάτης πρέπει να οδηγεί με αυτά στο μυαλό του.

Το να τον "επιπλήττεις" επειδή μπορεί να κάνει παραβάσεις σαν και αυτές που ανέφερα και με αυτό το πνεύμα, την στιγμή που τα Hammer το βράδυ και κάθε τι πάνω από 2500 κυβικά "καίνε" ότι σήμα βρουν μπροστά τους, είναι άδικο και επικίνδυνο.

Συμφωνά απόλυτα αρκεί να ΜΗΝ κάνει ό,τι ακριβώς λες ότι κάνει το Hummer.
Γιατί και αυτό είναι άδικο και επικίνδυνο.

Και αν διαβάσεις προσεκτικά οι "επιπλήξεις" αφορούν σε ποδηλάτες που παιρνούν τα κόκκινα αέρα, που δεν σταματούν σε στοπ που θα έπρεπε να σταματήσουν (όχι λόγω του στοπ, αλλά λόγω των άλλων οχημάτων) και γενικά σε ποδηλάτες που οδηγούν επικίνδυνα για τους ίδιους και για τους άλλους.

Α... και το να αποφύγει τη λακκούβα είναι απολύτως νόμιμο.

:wave2:

sergiosm
12/01/2012, 23:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από webassasin
Τελικα αν συγκρουστουμε με ποδηλατο, εφοσον φταιει ο ποδηλατης τι γινεται?
προτιμω να απαντησει ο Σεργιος,γιατι οι αλλοι απλα υποθετουμε..

Με πρόλαβε η συνάδελφος

Σελίς 2 (εις διπλούν μάλιστα)

:wave2:

:beer: :beer:

sergiosm
12/01/2012, 23:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Sed lex dura lex. (Κλεμμένο από τη δικολάβο μας εδώ :bawl: :lol: )

Μιας και πιάσαμε το συντακτικό και τη γραμματική.

Η σωστή σειρά είναι: dura lex, sed lex



:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

alres
12/01/2012, 23:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
Συμφωνά απόλυτα αρκεί να ΜΗΝ κάνει ό,τι ακριβώς λες ότι κάνει το Hummer.
Γιατί και αυτό είναι άδικο και επικίνδυνο.

Και αν διαβάσεις προσεκτικά οι "επιπλήξεις" αφορούν σε ποδηλάτες που παιρνούν τα κόκκινα αέρα, που δεν σταματούν σε στοπ που θα έπρεπε να σταματήσουν (όχι λόγω του στοπ, αλλά λόγω των άλλων οχημάτων) και γενικά σε ποδηλάτες που οδηγούν επικίνδυνα για τους ίδιους και για τους άλλους.

Α... και το να αποφύγει τη λακκούβα είναι απολύτως νόμιμο.

:wave2:


Το να αποφύγει τη λακούβα, είναι απολύτως νόμιμο.
Το να κάνει ελιγμό χωρίς προειδοποίηση (φλας δηλαδή χέρι), είναι παράνομο.
Μην είσαι σίγουρος ότι ένας ποδηλάτης μπορεί να αφήσει το χέρι απ το τιμόνι, να βγάλει το ένα για φλας και με το άλλο ν αλλάξει κατεύθυνση. Θα έλεγα ότι ελάχιστοι μπορούν να το κάνουν, χωρίς ν αλλάξουν ακόμα περισσότερο κατεύθυνση. Και υποψιάζομαι ότι ξέρεις τι ισχύει δικαστηριακά για την αλλαγή λωρίδας δίχως προειδοποίηση. . .

webassasin
13/01/2012, 00:56
σε οποιαδηποτε περιπτωση, ο κωδικας οριζει οτι πρεπει να εχεις καποια αποσταση ασφαλειας οταν προσπερνας ποδηλατο ( στο πλαι ) , προσπαθω να θυμηθω ποση ακριβως ηταν,ετσι ωστε και η στραβοτιμονια να μην προκαλεσει ατυχημα.

cityfly
13/01/2012, 10:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από alres
Το να αποφύγει τη λακούβα, είναι απολύτως νόμιμο.
Το να κάνει ελιγμό χωρίς προειδοποίηση (φλας δηλαδή χέρι), είναι παράνομο.
Μην είσαι σίγουρος ότι ένας ποδηλάτης μπορεί να αφήσει το χέρι απ το τιμόνι, να βγάλει το ένα για φλας και με το άλλο ν αλλάξει κατεύθυνση. Θα έλεγα ότι ελάχιστοι μπορούν να το κάνουν, χωρίς ν αλλάξουν ακόμα περισσότερο κατεύθυνση. Και υποψιάζομαι ότι ξέρεις τι ισχύει δικαστηριακά για την αλλαγή λωρίδας δίχως προειδοποίηση. . .

ένας ποδηλάτης (και μια μηχανή αντίστοιχα και σπανιότερα ένα αμάξι) μπορεί να κάνει ελιγμό για να αποφύγει λακούβα παραμένοντας στη λωρίδα του. (εκτός και βρεθεί μπροστά σε κάνα κρατήρα :p )

cityfly
13/01/2012, 11:11
τώρα σοβαρά, μιας και δεν τα διάβασα όλα από την αρχή

καμία παράβαση του κοκ δεν "επιτρέπεται" αλλά επειδή ένας ποδηλάτης απλούστατα είναι από τις πιο (αν όχι ή πιο) ευάλωτη κατηγορία από όσους καταλαμβάνουν μέρος του δρόμου αυτό που οφείλει να κάνει είναι να λειτουργεί αυτοσυντηρητικά.
Το κυριότερο από όλα είναι να βρίσκεται σε απόλυτη εγρήγορση και να προλαμβάνει καταστάσεις, ό,τι πρέπει να κάνει ο κάθε οδηγός ανεξαρτήτως οχήματος αλλά ένας ποδηλάτης για τους ίδιους λόγους που είναι πιο ευάλωτος είναι και πιο ευέλικτος και ευκολότερο να προλάβει.
Το ποιος φταίει για το ατύχημα είναι σημαντικό για το μετά, το σημαντικότερο είναι να το προλάβεις.
Είναι γεγονός ότι κάποιες φορές το να φύγει κάποιος με κόκκινο είναι πιο ασφαλές ΑΛΛΑ αυτό όμως σημαίνει ότι κάποιες άλλες το ασφαλές είναι να περιμένεις και ότι τις φορές που φεύγεις το κάνεις με συγκεκριμένο τρόπο. Το να περάσεις αέρα τη βουλιαγμένης με κόκκινο είναι τουλάχιστον ηλίθιο.
Παράδειγμα ασφαλούς κόκκινου: μπαίνεις σε πλατεία και θες να βγεις στη δεύτερη έξοδο, επειδή ξεκινάς αργά μπορεί ένα αμάξι που είναι πίσω σου στο φανάρι και θέλει να βγει στην πρώτη έξοδο να επιχειρήσει να σε προσπεράσει και μετά να στρείψει μπροστά σου, εμένα μου χει τύχει και αναγκάστικα να φρενάρω, από τότε, και επειδή στη συγκεκριμένη πλατεία έχω καλή ορατότητα όποτε με παίρνει φεύγω χαλαρά με κόκκινο, αλλά όποτε με παίρνει όχι πάντα.
Γενικά απορώ πώς σε ένα φόρουμ μοτοσυκλέτας δεν βρίσκεται μια κοινή λογική για το ποδήλατο, για εμένα η εμπειρία της μηχανής ήταν σωτήρια για το πώς κινούμαι με το ποδήλατο, η δυνατότητα πρόβλεψης της κίνησης των άλλων αντισταθμίζει την έλλειψη ταχύτητας, της δυνατότητας του να ανοίξω το γκάζι και να φύγω.
Λίγη κοινή λογική χρειάζεται και ο κίνδυνος περιορίζεται στο ελλάχιστο.
Και φώτα οπωσδήποτε όχι για να βλέπουμε εμείς για να μας βλέπουν οι άλλοι.

sergiosm
13/01/2012, 11:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από alres
Το να αποφύγει τη λακούβα, είναι απολύτως νόμιμο.
Το να κάνει ελιγμό χωρίς προειδοποίηση (φλας δηλαδή χέρι), είναι παράνομο.
Μην είσαι σίγουρος ότι ένας ποδηλάτης μπορεί να αφήσει το χέρι απ το τιμόνι, να βγάλει το ένα για φλας και με το άλλο ν αλλάξει κατεύθυνση. Θα έλεγα ότι ελάχιστοι μπορούν να το κάνουν, χωρίς ν αλλάξουν ακόμα περισσότερο κατεύθυνση. Και υποψιάζομαι ότι ξέρεις τι ισχύει δικαστηριακά για την αλλαγή λωρίδας δίχως προειδοποίηση. . .


εφόσον ο ελιγμός γίνεται εντός της λωρίδας του δεν χρειάζεται καμία προειδοποίηση

alres
13/01/2012, 13:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
εφόσον ο ελιγμός γίνεται εντός της λωρίδας του δεν χρειάζεται καμία προειδοποίηση


Σωστό, αλλά υπάρχουν επίσης οι εξής πιθανότητες:
1) να είναι ήδη στην άκρη της λωρίδας και να αναγκαστεί ν' αλλάξει για να αποφύγει λακούβα (συνήθης περίπτωση να υπάρχει παρκαρισμένο δεξιά)
2) να μην υπάρχει ορατή διαγράμμιση (συνηθέστατο)
3) να αναγκαστεί να αλλάξει (χωρίς να ισχύει το 1 και 2) για να αποφύγει ένα εμπόδιο επειδή το ποδήλατο είναι ελαφρύ και αλλάζει πορεία πολύ εύκολα (ακόμα και χωρίς την θέληση του αναβάτη)

Ακόμα και έτσι να είναι όπως το λες, αν γίνει η στραβή και υπάρχει ένας μάρτυρας που λέει ότι άλλαξες κατεύθυνση (ούτε καν λωρίδα) χωρίς προειδοποίηση με το χέρι, το παιχνίδι είναι τελειωμένο.

ERRIKA
13/01/2012, 13:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από alres
Σωστό, αλλά υπάρχουν επίσης οι εξής πιθανότητες:
1) να είναι ήδη στην άκρη της λωρίδας και να αναγκαστεί ν' αλλάξει για να αποφύγει λακούβα (συνήθης περίπτωση να υπάρχει παρκαρισμένο δεξιά)
2) να μην υπάρχει ορατή διαγράμμιση (συνηθέστατο)
3) να αναγκαστεί να αλλάξει (χωρίς να ισχύει το 1 και 2) για να αποφύγει ένα εμπόδιο επειδή το ποδήλατο είναι ελαφρύ και αλλάζει πορεία πολύ εύκολα (ακόμα και χωρίς την θέληση του αναβάτη)

Ακόμα και έτσι να είναι όπως το λες, αν γίνει η στραβή και υπάρχει ένας μάρτυρας που λέει ότι άλλαξες κατεύθυνση (ούτε καν λωρίδα) χωρίς προειδοποίηση με το χέρι, το παιχνίδι είναι τελειωμένο.

Ε να ξεκινήσει mountain bike. Αφού η πόλη ΔΕΝ τον θέλει... :lol:

alres
13/01/2012, 18:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από ERRIKA
Ε να ξεκινήσει mountain bike. Αφού η πόλη ΔΕΝ τον θέλει... :lol:

Θα έλεγα ότι εν πρώτοις δεν είναι αστείο.
Γιατί αν έχεις σοβαρό τραυματισμό από ατύχημα και υπάρξει στο δικαστήριο τέτοιος ισχυρισμός για αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας ή κατεύθυνσης, είναι για κλάματα η ιστορία

ERRIKA
14/01/2012, 11:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από alres

Χαλάρωσε ρε φίλε που θα βάλουμε και τα κλάματα....
:rolleyes:

Είναι απλό, αν φταις παίρνεις τον πούλο, αν δε φταις πάλι τον παίρνεις απλά παίρνεις και καμιά αποζημίωση. Και με τις μοτό το ίδιο ισχύει. Κι αν πηγαίνεις μόνος σου και κοιτάς το ηλιοβασίλεμα και πέσεις στη λακούβα πάλι τον πούλο θα πάρεις.

(Ξανασκέψου το mountain, δεν κακό...)

alres
14/01/2012, 16:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από ERRIKA
Χαλάρωσε ρε φίλε που θα βάλουμε και τα κλάματα....
:rolleyes:

Είναι απλό, αν φταις παίρνεις τον πούλο, αν δε φταις πάλι τον παίρνεις απλά παίρνεις και καμιά αποζημίωση. Και με τις μοτό το ίδιο ισχύει. Κι αν πηγαίνεις μόνος σου και κοιτάς το ηλιοβασίλεμα και πέσεις στη λακούβα πάλι τον πούλο θα πάρεις.

(Ξανασκέψου το mountain, δεν κακό...)

Δεν καταλαβαίνω το λόγο της ειρωνίας σου.
Ναι, αν έχεις πάθει ζημιά και το δικαστήριο δεχθεί ότι έκανες εσύ αλλαγη λωρίδας κυκλοφορίας, είναι συντρέχον πταίσμα, τουλάχιστον.

Αν πέσεις σε μια λακούβα, κυνηγάς τον υπεύθυνο δήμο, αποδεικνύοντας ότι είχε παραβιάσει τα 104-106Εισνακ

alres
14/01/2012, 16:08
Επίσης, αν ΔΕΝ φταις, δεν παίρνεις απλά "και καμιά αποζημίωση".
Ζητάς την επανόρθωση κάθε ζημίας σου. Και μπορεί να είναι πολλές.