Σύνδεση

View Full Version : Project FMX - Η αντιπαράθεση



Σελίδες : 1 [2]

viper1
24/02/2012, 10:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska
Τα Ντουκάτια δεν είναι εκείνα τα μηχανάκια που αρέσκονται να ξερνάνε τα εντόσθιά του (υγρά και στερεά) στην άφαλστ αφσαλτ στην άσφαλτο τέλος πάντων?????


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


Δεν ξέρω ρωτάω για να μάθω ...... και είναι καλά ρε παιδιά αυτά γιατί δεν έχω δει και πολλά να κυκλοφορούν στους δρόμους???? (όλο πάνω σε κάτι οδικές τα βλέπω)


:bigcry: :bigcry: :bigcry:


και κατι GS εχω ακουσει οτι αφηνουν τους αξονες μεταδοσης στο πλαι του δρομου....:lol:

Shaolin Monk
24/02/2012, 10:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από viper1
και κατι GS εχω ακουσει οτι αφηνουν τους αξονες μεταδοσης στο πλαι του δρομου....:lol:


Ssssss.... Μην μου πειραζετε τον Βασιλακη.... :nono:

vaska
24/02/2012, 10:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από viper1
και κατι GS εχω ακουσει οτι αφηνουν τους αξονες μεταδοσης στο πλαι του δρομου....:lol:


γμστα φίλε μου κι εγώ θύμα του μάρκετιν και της υπέρτατης Γερμανικής τεχνολογίας.



:bigcry: :bigcry: :bigcry:



με μια μικρή διαφορά όμως, έχω πάει πολλές βόλτες με βροχή και δεν με άφησε από ρεύματα

:bawl: :bawl: :bawl:

aris_n
24/02/2012, 11:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ωπα μισο γιατι μπηκε ο ορκωτος με τρελα και κορδελα.

δε μΕ λες αντωνη παιδι μου....μηπως θελεις να δωσουμε ενα ραντεβουδακι εξω απο το παντειο για μια κατεβαΣΑ εσυ με το παπι σου κι εγω με το δικο μου να σου θυμισω οτι πρεπει να βγαλεις τη πλερεζα απο το συρταρι?

αντε με το παρταλακι σου πιθηκα!!!


:lol: :lol:

EPIC....:bawl: :bawl: :bawl:

reinmeister
24/02/2012, 11:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Για να πεταξω την παπαρια μου και εγω....

Θρεντ αντιπαραθεσης με ανουσιες ...



Αντιληψεις του 80-90 τοτε που τα περισσοτερα μηχανακια οντως η αναλογια κιλου ανα ιππο ηταν στα περισσοτερα απελπιστικη..... Αλλα η βελτιωση τους ηταν αρκετα φθηνη...!

Ποτε δεν μπορεσα να καταλαβω γιατι σημερα.....

Πρεπει να δωσω ενα σκασμο λεφτα να κανω ενα fmx να πηγαινει σαν το μαμα 690 οταν με ισως και λιγωτερα χρηματα παιρνω το 690 ....

Ποτε δεν καταλαβα γιατι σημερα πρεπει να δωσω ενα σκασμο χρηματα για να κανω ενα 690

Να πηγαινει σαν το μαμα 990 ( δεν μου ερχεται καποιο γιαπωνεζικο για συγκριση ) οταν με τα ιδια χρηματα θα αγοραζα το 990......

Και για να αλλαξω κλιμα καθοτι Ευρωπαιος......

Που μπορει να στεκει μια αντιπαραθεση με ιδιων κυβικων και τυπου μηχανακια οταν το ενα ειναι φτιαγμενο και το αλλο νορμαλ...???




:wave2:

ευτυχως που δεν σκεφτεται ετσι ο κοσμος,διοτι ολες οι aftermarket εταιριες θα χαν βαλει λουκετο και ολοι θα το χαμε ριξει στο πλεξιμο...

υπαρχει ολοκληρο σκεπτικο πανω στο τομεα βελτιωση και εχει να κανει με την θεληση του καθε ενος απο μας να παει λιγο παραπερα,να εξελιχθει...(επρεπε να γινω ποιητης, το ξερω...):lol: :lol:

να σου δωσω ενα παραδειγμα για να γινω περισσοτερο κατανοητος...

εχουμε δυο ανθρωπους...ο ενας απο την φυση του ειναι χαρισματικος...φοβερη δομη σωματος,δυνατοι μυες ,καταπληκτικος σκελετος...χωρις να κανει καθολου γυμναστικη εχει την δυνατοτητα να κανει σχεδον οτι θελει χωρις ιδιαιτερη προσπαθεια...

στον αντιποδα εχουμε εναν μη χαρισματικο...μετρια δομη,συμπαθητικος σκελετος,αδυναμοι μυες...αλλα επειδη θελει να μπορει να κανει πολυ περισσοτερα απ οτι του εδωσε την δυνατοτητα η φυση,ξεσκιζεται στην διατροφη και την γυμναστικη και φτανει σε ενα επιπεδο ανωτερο του πρωτου...

μια συγκεκριμενη μερα λοιπον τυγχανει να βρεθουν στον ιδιο χωρο και χρειαζεται να σηκωσουν ενα συγκεκριμενο βαρος...

ο πρωτος οριακα δεν τα καταφερνει...ο δευτερος ομως ναι...

η ερωτηση μου προς εσενα ειναι η εξης...ποιος πιστευεις θα αισθανθει καλυτερα απο τους δυο και ποιος πιστευεις οτι θα εκτιμηθει περισσοτερο απο τον περιγυρο?

τωρα θα μου πεις...τι θα γινει εαν γυμναστει και ο πρωτος? συνηθως αυτο δεν συμβαινει μια κι οι χαρισματικοι δεν εχουν κινητρο να το κανουν...

εαν ομως το κανει?

ε οκ...τοτε την γαμησαμε...

:lol: :lol: :lol:

το ηθικο διδαγμα της περι ης ο λογος ιστοριουλας...παντοτε βελτιωνετε τα μηχανακια σας...ποτε δεν ξερετε απο που μπορει να σας ερθει...:lol:

nihristo
24/02/2012, 11:40
εγώ θα πάω γυμναστήριο. Αν δεν μπορώ να τους περάσω, τουλάχιστον να τους δέρνω :beer:

airpanos
24/02/2012, 11:42
Απο 30 να παει 50 αλογακια παλευεται αλλα απο 30 να παει 70 ολιγον χλωμο ακουγεται.

cherokke
24/02/2012, 11:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI

Που μπορει να στεκει μια αντιπαραθεση με ιδιων κυβικων και τυπου μηχανακια οταν το ενα ειναι φτιαγμενο και το αλλο νορμαλ...???




Θα μπορούσε να είχε λήξει το θεματάκι στο δρόμο αλλά κάποιοι μόνο λόγια είναι....:smokin: :smokin: :a015:

|ΠΟυ και πότε να έρθουμε να δούμε ...όλα τα άλλα είναι :bawl: :bawl:

DimChios
24/02/2012, 12:29
balls of foam :bawl:

reinmeister
24/02/2012, 12:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από airpanos
Απο 30 να παει 50 αλογακια παλευεται αλλα απο 30 να παει 70 ολιγον χλωμο ακουγεται.

η χοντα το 1988 εβγαλε απο το συγκεκριμενο μοτερ(rs 600 flat track) στα 600 κυβικα 72 τροχο...

σημερα στα 700+ κυβικα ειναι περισσοτερο απο εφικτο το νουμερο...

μπορει να το αποδειξω καποια στιγμη μπορει και οχι...αναλογως κεφιων και συνθηκων...θα δειξει...

fantacid
24/02/2012, 12:39
γιατι το '88 το εβγαλε με 72γατια κ το 2000 με 30κοντα??????

κατι ξερει ή κατι κρυβει??? :D

zephyr1
24/02/2012, 12:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
καθε φορα που περναω κατι που δεν περιμενει ουτε στον χειροτερο του εφιαλτη να συμβει...

Αυτο το κανω καθημερινα με 1 rambla 300cc μαμα κιολας.:a12:

McGyver
24/02/2012, 12:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
σημερα στα 700+ κυβικα ειναι περισσοτερο απο εφικτο το νουμερο...

Στα 680;;;

reinmeister
24/02/2012, 12:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
γιατι το '88 το εβγαλε με 72γατια κ το 2000 με 30κοντα??????

κατι ξερει ή κατι κρυβει??? :D

αγωνιστικο πρωτοτυπο φιλε...καλα κανει και το κρυβει...:D

ζεφυρε ξερεις πολυ καλα τι εννοω...

θωμα μια δοκιμη μονο θα μας πεισει...

nikos_abel
24/02/2012, 12:51
Πες και για τις ροπές ρε μη μας σκας...

byron
24/02/2012, 12:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Αυτο το κανω καθημερινα με 1 rambla 300cc μαμα κιολας.:a12:

Το rambla είναι πριόνι γιατί είναι aprilia. :smokin:


Αntoine, άσε ρε πουλάκι μου τι έβγαζε το μοτέρ με το HRC απο πίσω... και το εργοστασιακό vtr έβγαζε με 170-180 άλογα με το HRC.

Τα απλά vtr με τα stage I-II που έβγαζαν 160, μήπως θυμάσαι τι τιμή είχαν (απ΄το άλλο thread)? Γιατί κάτι σε +200.000$ σε τιμές του 2000 έλεγε το παλτό...

Εκτός αυτού,(το ξέρεις καλά) το οτι μοιάζει εξωτερικά ένα μοτέρ ΔΕΝ λέει τίποτα. Και η Yamaha έχει γΚ@βλα να μοιάζουν τα εργοστασιακά ΜΧ της με τα παραγωγής για ευνόητους λόγους, και η διαφορά τους είναι μια αιωνιότητα.

McGyver
24/02/2012, 12:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
θωμα μια δοκιμη μονο θα μας πεισει...

OK, μόλις έρθουν τα χέρια που έχω παραγγείλει από USA σού 'ρχομαι...

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

:beer:

reinmeister
24/02/2012, 13:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Το rambla είναι πριόνι γιατί είναι aprilia. :smokin:


Αntoine, άσε ρε πουλάκι μου τι έβγαζε το μοτέρ με το HRC απο πίσω... και το εργοστασιακό vtr έβγαζε με 170-180 άλογα με το HRC.

Τα απλά vtr με τα stage I-II που έβγαζαν 160, μήπως θυμάσαι τι τιμή είχαν (απ΄το άλλο thread)? Γιατί κάτι σε +200.000$ σε τιμές του 2000 έλεγε το παλτό...

Εκτός αυτού,(το ξέρεις καλά) το οτι μοιάζει εξωτερικά ένα μοτέρ ΔΕΝ λέει τίποτα. Και η Yamaha έχει γΚ@βλα να μοιάζουν τα εργοστασιακά ΜΧ της με τα παραγωγής για ευνόητους λόγους, και η διαφορά τους είναι μια αιωνιότητα.

γι αυτο λεω ρε πουλακι μου 700+...επειδη δεν ειμαι το hrc...οχι φυσικα οτι το συγκεκριμενο ειχε τιποτα φοβερα μυστικα,πλην εκκεντροφορου...συμπιεση ειχε 12.5/1,ο εκκεντροφορος ηταν ο γκοτζιλλα τιγκα στα στεροειδη και ξερω οτι ηταν ζυγισμενο στο γραμμαριο...επισης στροφαριζε 10.000+ και ειχε βολαν ποδηλατου...

ολα τα παραπανω ειναι εφικτα σημερα,ακομη και απο ιδιωτη και μαλιστα χωρις τιποτα εξωπραγματικο απο κοστη...

μην πιασουμε εδω την κουβεντα του sp-2 γιατι θα μας παρει ολη την χρονια...

fantacid
24/02/2012, 13:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
αγωνιστικο πρωτοτυπο φιλε...καλα κανει και το κρυβει...:D





Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
γι αυτο λεω ρε πουλακι μου 700+...επειδη δεν ειμαι το hrc...οχι φυσικα οτι το συγκεκριμενο ειχε τιποτα φοβερα μυστικα,πλην εκκεντροφορου...συμπιεση ειχε 12.5/1,ο εκκεντροφορος ηταν ο γκοτζιλλα τιγκα στα στεροειδη και ξερω οτι ηταν ζυγισμενο στο γραμμαριο...επισης στροφαριζε 10.000+ και ειχε βολαν ποδηλατου...

ολα τα παραπανω ειναι εφικτα σημερα,ακομη και απο ιδιωτη και μαλιστα χωρις τιποτα εξωπραγματικο απο κοστη...

μην πιασουμε εδω την κουβεντα του sp-2 γιατι θα μας παρει ολη την χρονια...


τελικα δε κρυβει κ πολλα!

:lol: :lol: :lol: :lol:

reinmeister
24/02/2012, 13:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
τελικα δε κρυβει κ πολλα!

:lol: :lol: :lol: :lol:

τα περισσοτερα στοιχεια δημοσιοποιηθηκαν 3-4 χρονια πριν,δηλαδη 20 χρονια μετα,εποχη που η τεχνολογια εχει προχωρησει πολυ,οποτε δεν ετρεχε και κατι...

τεσπα...ολα αυτα ειναι χαβαλες...το προβλημα ειναι οτι πλεον θελω εχω βαλει 12αρα μπαταρια απο μπουσα για να γυρναει το μοτερ με τα κρυα...

αυτα παθαινεις οταν εχεις πολλη δυναμικη συμπιεση με μπεμπη εκκεντροφορο...:mad:

byron
24/02/2012, 13:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
και ειχε βολαν ποδηλατου...


Μπα...?:smokin:

reinmeister
24/02/2012, 13:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Μπα...?:smokin:

ξερω ακριβως που το πας καραφλη κουφαλα...:lol: καμια σχεση ομως...:cool:

cosgili
24/02/2012, 14:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ξερω ακριβως που το πας καραφλη κουφαλα...:lol: καμια σχεση ομως...:cool: Ωπα μαλλιά...κανε τη φρατζα μια στα δεξια να βλεπεις καλυτερα!




:bigcry: :bigcry: :bigcry:




WB ρε Αντουαν:beer:

airpanos
24/02/2012, 15:05
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
[B]η χοντα το 1988 εβγαλε απο το συγκεκριμενο μοτερ(rs 600 flat track) στα 600 κυβικα 72 τροχο...

Τα εβγαλε αλλα τι μεταλλα ειχε αυτο το μοτερ.
Και εγω αν παρω το F3 kit στο τζρακι μου κοντα στα 70 θα παει αλλα θα βαλω κυλινδροπιστονα στροφαλο εξατμισεις...:dizz

viper1
24/02/2012, 16:08
[
με μια μικρή διαφορά όμως, έχω πάει πολλές βόλτες με βροχή και δεν με άφησε από ρεύματα

:bawl: :bawl: :bawl: [/B][/QUOTE]

την βρηκαμε την λυση για τα ηλεκτρικα.τα βουταμε στο WD 40:rotflmao: :rotflmao:

devil's animal
24/02/2012, 16:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexxxcbr
Eχω στην κατοχη μου και ευρωπαικα και γιαπωνεζικα μηχανακια.
Αρα κατι ξερω παραπανω.....


:sun: :sun:

τι ιαπωνικα και τι ευρωπαϊκα?
δεν απαντας ομως στο ερωτημα μου...
ξερεις. εγω δεν σε αμφισβητω. (ολοι ειναι αθωοι μεχρι αποδειξεως του εναντιου)
ΠΟΣΑ (€) βαζεις σ'αυτα που που ξερεις?
:ninja:

stefanos
24/02/2012, 17:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από airpanos
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
[B]η χοντα το 1988 εβγαλε απο το συγκεκριμενο μοτερ(rs 600 flat track) στα 600 κυβικα 72 τροχο...

Τα εβγαλε αλλα τι μεταλλα ειχε αυτο το μοτερ.
Και εγω αν παρω το F3 kit στο τζρακι μου κοντα στα 70 θα παει αλλα θα βαλω κυλινδροπιστονα στροφαλο εξατμισεις...:dizz


Πιστεύεις ότι χρησιμοποιούν διαφορετικά μέταλλα?

alexxxcbr
24/02/2012, 17:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
τι ιαπωνικα και τι ευρωπαϊκα?
δεν απαντας ομως στο ερωτημα μου...
ξερεις. εγω δεν σε αμφισβητω. (ολοι ειναι αθωοι μεχρι αποδειξεως του εναντιου)
ΠΟΣΑ (€) βαζεις σ'αυτα που που ξερεις?
:ninja:



Ειναι απλα τα πραγματα.
Ο ιδιος οδηγος με ενα ευρωπαικο θα στριβει τεζα και θα χαιρεται και με ενα γιαπωνεζικο θα χαροπαλευει.
Οι αναρτησεις,το πλαισιο,τα φρενα και γενικα τα περιφερειακα κανουν ολη τη διαφορα.
Πχ εχεις οδηγησει hyper,950sm,tuono,690,640?:blush:

devil's animal
24/02/2012, 17:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexxxcbr
Ειναι απλα τα πραγματα.
Ο ιδιος οδηγος με ενα ευρωπαικο θα στριβει τεζα και θα χαιρεται και με ενα γιαπωνεζικο θα χαροπαλευει.
Οι αναρτησεις,το πλαισιο,τα φρενα και γενικα τα περιφερειακα κανουν ολη τη διαφορα.
Πχ εχεις οδηγησει hyper,950sm,tuono,690,640?:blush:

πλην tuono οχι. κανενα απο αυτα.
αλλα διαφωτισε με...ολα τα παραπανω στριβουν μονα τους?
ή μηπως παιρνουν εναν κουλο οδηγο και τον κανουν παγκοσμιο.


γιατι εγω εχω την εντυπωση οτι υπαρχει ενα πολυ μικρο ποσοστο οδηγων που φτανει ή και ξεπερναει τις δυνατοτητες καθε μοτο.
σε ενα κλειστο στροφιλικι (που δεν παιζουν ρολο τα γκαζια δλδ) μπορει ο οποιοσδηποτε να κανει πλακα στον οποιοδηποτε με το οποιοδηποτε μηχανακι (μεσα σε λογικα πλαισια*).


*εννοωντας οτι δεν θα μου συγκρινεις μοταρντ με σπορτ τουρινγκ ή 1000cc vs 400cc.

επισης αν ισχυει αυτο που λες, οποιος εχει ιαπωνικο και στριβει καλα...αν παει αυριο το πρωϊ και παρει ευρωπΕο, θα κατεβει πανελληνιο με μια προπονηση...:hypnotize

alexxxcbr
24/02/2012, 17:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
πλην tuono οχι. κανενα απο αυτα.
αλλα διαφωτισε με...ολα τα παραπανω στριβουν μονα τους?
ή μηπως παιρνουν εναν κουλο οδηγο και τον κανουν παγκοσμιο.


γιατι εγω εχω την εντυπωση οτι υπαρχει ενα πολυ μικρο ποσοστο οδηγων που φτανει ή και ξεπερναει τις δυνατοτητες καθε μοτο.
σε ενα κλειστο στροφιλικι (που δεν παιζουν ρολο τα γκαζια δλδ) μπορει ο οποιοσδηποτε να κανει πλακα στον οποιοδηποτε με το οποιοδηποτε μηχανακι (μεσα σε λογικα πλαισια*).


*εννοωντας οτι δεν θα μου συγκρινεις μοταρντ με σπορτ τουρινγκ ή 1000cc vs 400cc.

επισης αν ισχυει αυτο που λες, οποιος εχει ιαπωνικο και στριβει καλα...αν παει αυριο το πρωϊ και παρει ευρωπΕο, θα κατεβει πανελληνιο με μια προπονηση...:hypnotize


Eδω συγκρινουμε fmx με 640.
Αντε λεμε να του ριξει στην ευθεια, που δεν το πιστευω,τι θα κανει?
Θα στριψει καλυτερα απο το κτμ?
:bawl: :bawl:

Για οδηγο εμπειρο μιλαμε φιλε μου.Οι αρχαριοι θα παρουν κανα χορνετ.Ο εμπειρος θα φτιαχτει και θα βελτιωθει σε μεγαλο βαθμο.:wave2:


Οδηγησε κανα τουμπανο μοταρντ σε στροφιλικι και θα το πουλησεις αυριο το χρ.

:beer:

Ζεύκας
24/02/2012, 18:04
Ρε πάλι σε τζαπάν βς ευρωπαϊκά το γυρίσατε; :sick:

sniper
24/02/2012, 18:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexxxcbr
Ειναι απλα τα πραγματα.
Ο ιδιος οδηγος με ενα ευρωπαικο θα στριβει τεζα και θα χαιρεται και με ενα γιαπωνεζικο θα χαροπαλευει.
Οι αναρτησεις,το πλαισιο,τα φρενα και γενικα τα περιφερειακα κανουν ολη τη διαφορα.
Πχ εχεις οδηγησει hyper,950sm,tuono,690,640?:blush:


Κάτι έλεγες για κάτι πλαίσια.. που τα βρήκαν οι ιταλοί τα πλαίσια;

sniper
24/02/2012, 18:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
Ρε πάλι σε τζαπάν βς ευρωπαϊκά το γυρίσατε; :sick:

Μπα..

usabug
24/02/2012, 18:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Κάτι έλεγες για κάτι πλαίσια.. που τα βρήκαν οι ιταλοί τα πλαίσια;

Απο την Benelli :beer: :beer:

byron
24/02/2012, 18:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Κάτι έλεγες για κάτι πλαίσια.. που τα βρήκαν οι ιταλοί τα πλαίσια;

+990

Japan rulezzzz re koufales :a36:


248372

marios8
24/02/2012, 18:38
Αφήνοντας έξω τις οδηγικές ικανότητες του καθενός έχουμε τα παρακάτω.

ΔΕΝ υπάρχουν εταιρίες που στρίβουν και εταιρίες που δεν στρίβουν .
ΥΠΑΡΧΟΥΝ μοντέλα που στρίβουν και μοντέλα που δεν στρίβουν.

πχ λέτε ένα Cre-f να υστερεί απο ένα Exc-f ? Σε καμία περίπτωση .
Και τα 2 είναι φούλ τεχνολογία , οι διαφορές τους είναι ελάχιστες άλλοτε υπέρ του ενός και άλλοτε υπέρ του άλλου.

Η χόντα όμως σαν μεγαλύτερη εταιρία, με περισσότερο αγοραστικό κοινό, φτιάχνει και μηχανάκια πιο "λαϊκά" ,με λιγότερη τεχνολογία και κόστος . Προσέξτε λέω "και" όχι "μόνο"

Η ΚΤΜ πιο μικρή εταιρία πρέπει να βρεί για να επιβιώσει ,το δικό της κοινό . Όντας ευρωπαϊκή (και όχι Κίνα , Ταϊλάνδη κτλπ) θέλει να κρατήσει ένα πρεστίζ . Έχει πιο απαιτητικό (και φραγκάτο) κοινό προσφέροντας τεχνολογία και πειραματισμούς (άλλοτε πιάνουν και άλλοτε όχι) . Σκοπός της είναι να θέλει να σε κάνει να αισθάνεσαι ,οτι αυτό που καβαλάς είναι διαφορετικό ( και όντος αυτό πολλές φορές το καταφέρνει ) . Έχει χώσει φράγκα σε εξειδικευμένο χώρο (enduro - rally ) και γύρω απο αυτό έχει φτιάξει τον δικό της μύθο (πελάτες) .

Το όλο θέμα είναι καθαρά πολιτική της κάθε εταιρίας.

devil's animal
24/02/2012, 18:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexxxcbr
Eδω συγκρινουμε fmx με 640.
Αντε λεμε να του ριξει στην ευθεια, που δεν το πιστευω,τι θα κανει?
Θα στριψει καλυτερα απο το κτμ?
:bawl: :bawl:

Για οδηγο εμπειρο μιλαμε φιλε μου.Οι αρχαριοι θα παρουν κανα χορνετ.Ο εμπειρος θα φτιαχτει και θα βελτιωθει σε μεγαλο βαθμο.:wave2:


Οδηγησε κανα τουμπανο μοταρντ σε στροφιλικι και θα το πουλησεις αυριο το χρ.

:beer:


πραγματικα δεν εχω αποψη αν θα στριψει καλυτερα το ΚΤΜ. εχω οδηγησει FMX αλλα οχι σε στροφιλικι. εχω οδηγησει και ΚΤΜ 690 sm, επισης οχι σε στροφιλικι. (ειπα ψεμματα πριν, γιατι δεν θυμομουν)
επισης δεν ξερω κατα ποσο μπορει η "μαζα" (καταλαβαινεις πως το λεω) να μπορει να τερματισει το ktm ή και το fmx...

τωρα οσον αφορα το XR πιστευω οτι ειναι υπεραρκετο σε περιφερειακα και μοτερ για μενα τον κουλο.
ισως με ενα σεταρισμα των αναρτησεων και ελατηρια για το βαρος μου να βελτιωθει κι'αλλο και να μου κανει πιο ευκολη την ζωη αλλα περναμε σε ψιλα γραμματα.
ισως στο μελλον που γινω ΜΠαγκοσμιος να μου ειναι λιγο και να σκεφτω να το πουλησω για να παρω κατι αλλο...

:beer: :beer:

alexxxcbr
24/02/2012, 18:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Κάτι έλεγες για κάτι πλαίσια.. που τα βρήκαν οι ιταλοί τα πλαίσια;


Eκει που τα εχασαν οι Ιαπωνες.


:smokin:

dmf
24/02/2012, 18:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
+990

Japan rulezzzz re koufales :a36:

Εντάξει ρε συ αυτό είναι σουζούκι. Όταν λέμε Τζαπάν 90% εννούμε Χοντα :p

Και για μπινιά μου μοιάζει αυτή η φωτογραφία. Τί τα έχει βάλει τα σύρματα; Μην ξεβιδώσει το πλαίσιο;

stefanos
24/02/2012, 18:53
Καταλήγουμε λοιπόν ότι ένας μέσος αναβάτης σε μιά πίστα είναι πιό γρήγορος με ένα 690 από ότι με ένα FMX?:smokin:

7gibernau
24/02/2012, 19:03
εσεις με τα τυονο γιατι απαντατε??????????πολυ low το θρεντακι..........

usabug
24/02/2012, 19:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
εσεις με τα τυονο γιατι απαντατε??????????

Ποιος ασχολειται μωρε με τα μπρικια ....

:rotflmao: :rotflmao:

sniper
24/02/2012, 19:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
εσεις με τα τυονο γιατι απαντατε??????????πολυ low το θρεντακι..........

Kάτι πρέπει να κάνουν..

Όχι μόνο φασαρία με τους ματρακάδες τους..

STOYBI
24/02/2012, 19:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ευτυχως που δεν σκεφτεται ετσι ο κοσμος,διοτι ολες οι aftermarket εταιριες θα χαν βαλει λουκετο και ολοι θα το χαμε ριξει στο πλεξιμο...

υπαρχει ολοκληρο σκεπτικο πανω στο τομεα βελτιωση και εχει να κανει με την θεληση του καθε ενος απο μας να παει λιγο παραπερα,να εξελιχθει...(επρεπε να γινω ποιητης, το ξερω...):lol: :lol:

να σου δωσω ενα παραδειγμα για να γινω περισσοτερο κατανοητος...

εχουμε δυο ανθρωπους...ο ενας απο την φυση του ειναι χαρισματικος...φοβερη δομη σωματος,δυνατοι μυες ,καταπληκτικος σκελετος...χωρις να κανει καθολου γυμναστικη εχει την δυνατοτητα να κανει σχεδον οτι θελει χωρις ιδιαιτερη προσπαθεια...

στον αντιποδα εχουμε εναν μη χαρισματικο...μετρια δομη,συμπαθητικος σκελετος,αδυναμοι μυες...αλλα επειδη θελει να μπορει να κανει πολυ περισσοτερα απ οτι του εδωσε την δυνατοτητα η φυση,ξεσκιζεται στην διατροφη και την γυμναστικη και φτανει σε ενα επιπεδο ανωτερο του πρωτου...

μια συγκεκριμενη μερα λοιπον τυγχανει να βρεθουν στον ιδιο χωρο και χρειαζεται να σηκωσουν ενα συγκεκριμενο βαρος...

ο πρωτος οριακα δεν τα καταφερνει...ο δευτερος ομως ναι...

η ερωτηση μου προς εσενα ειναι η εξης...ποιος πιστευεις θα αισθανθει καλυτερα απο τους δυο και ποιος πιστευεις οτι θα εκτιμηθει περισσοτερο απο τον περιγυρο?

τωρα θα μου πεις...τι θα γινει εαν γυμναστει και ο πρωτος? συνηθως αυτο δεν συμβαινει μια κι οι χαρισματικοι δεν εχουν κινητρο να το κανουν...

εαν ομως το κανει?

ε οκ...τοτε την γαμησαμε...

:lol: :lol: :lol:

το ηθικο διδαγμα της περι ης ο λογος ιστοριουλας...παντοτε βελτιωνετε τα μηχανακια σας...ποτε δεν ξερετε απο που μπορει να σας ερθει...:lol:




Δεν ειχα ποτε κατα νου τον περιγυρο παραμονο την ατομικη ευχαριστιση ( και την τσεπη φυσικα ..... ) :smilea:

Δεν τα ειχα ποτε με τα περιφερειακα aftermarket αξεσουαρ ( τα οποια τα θεωρω ψιλα απο την στιγμη που θα αρχισουν οι ουσιαστικες βελτιωσεις στο μοτερ.....)

Κατα τα αλλα... " Εαν ομως το κανει ?? " :lol: :lol:


:beer: :beer:

:wave2:

sakis1098
24/02/2012, 21:42
τίποτε.......

πολύ light σας βρίσκω

δεν είναι αντιπαράθεση αυτή..........


:lol: :lol: :lol: :lol:

airpanos
24/02/2012, 21:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Πιστεύεις ότι χρησιμοποιούν διαφορετικά μέταλλα?

Αν ειναι αγωνιστικο παιζει να εχουν αλλα κραματα.Δηλαδη οι κυλινδροι του ΤΖ ειναι ιδιοι με το τζρ παραγωγης? οχι βεβαια

reinmeister
24/02/2012, 22:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexxxcbr
Eδω συγκρινουμε fmx με 640.
Αντε λεμε να του ριξει στην ευθεια, που δεν το πιστευω,τι θα κανει?
Θα στριψει καλυτερα απο το κτμ?
:bawl: :bawl:

Για οδηγο εμπειρο μιλαμε φιλε μου.Οι αρχαριοι θα παρουν κανα χορνετ.Ο εμπειρος θα φτιαχτει και θα βελτιωθει σε μεγαλο βαθμο.:wave2:


Οδηγησε κανα τουμπανο μοταρντ σε στροφιλικι και θα το πουλησεις αυριο το χρ.

:beer:

i'm among gods...:lol: :lol: :bawl: :bawl:

τελικα το Internet και η πολλη πληροφορια,σας εχει καταστρεψει...βλεπω συνεχεια θρεντακια για μοντελα που λενε..."ἁντε ρε με την κρεββατοκαμαρα που εν ετη 2012 εχει σιδερενιο ψαλιδι και συμβατικο μπροστινο..."

η τα περι ευρωπης vs japan...στα hi budget μηχανακια ουδεμια διαφορα υπαρχει...για να μην γραψω κατεβατα συμφωνω με τον μαριο σε αυτο το κομματι...

θεωρεις εσυ τον εαυτο σου η οποιονδηποτε "εμπειρο" δρομισιο αναβατη ικανα να στιψει το fmx στον δρομο και να το φτασει στα ορια του?

το 95% των "εμπειρων" αναβατων εχουν φτασει τα ορια τους πολυ πριν καν αγγιξουν οποιοδηποτε οριο δομης της μοτοσυκλεττας...

ξαναρωτω λοιπον...θεωρεις οτι εισαι σε θεση να διαπιστωσεις την ανωτεροτητα του 640 ,που απο πλευρας πλαισιου και αναρτησεων ειναι επισης για γελια,σε σχεση με το fmx? θεωρω πως δεν μπορεις,εκτος εαν συνομιλω με οδηγο 3αδας εστω και στο πανελληνιο πρωταθλημα...

οποτε αφηστε τις δηλωσαρες του στυλ "πλυνε με ομο και θα δεις" και κοιταξτε πρωτα να ξεκουλαθειτε...

να οδηγησει οποιοδηποτε ευρωπαικο τουμπανο μοταρντ ε? εσυ εχεις οδηγησει? συγκεκριμενα εχεις παει με πανω απο 170-180 σταθερα και να προσπαθησεις να στριψεις με αυτα τα χιλιομετρα,χωρις να κανεις 5 μετανοιες στην παναγια σουμελα απο το κουνημα? η εστω να το διατηρησεις σε ευθεια γραμμη με 180 χωρις να τρεμεις καθε στιγμη για tank slapping?

ξερεις επισης τι πλαισιο εχει το xr και μιλας ετσι αφ υψηλου? γιατι εγω ξερω...

εχω οδηγησει και μαλιστα πολυ τα εξης,crf 450,yz-wr, smr 570, sm 610 ,husaberg 650 ολες τις γενιες , ktm 520-530 ,620,640...επισης εχω φτιαξει μοταρντ cr 500 κι εχω κανει επισης πολλα χιλιομετρα πανω του κι εχω οδηγησει και την μαλακια το touring το 690...

ολα τα παραπανω πλην 690 και λιγο 610 ακουγαν σταθεροτητα κι ελεγαν WHAT?

αν θες τουμπανο μοταρντ,οπως τα ονομαζεις εσυ σταζοντας εμπειρια απο παντου, αυστηρα για μες την πολη μεχρι 140 χλμ., τσιμπα ενα τζαπαν μοτοκρος 5 ετιας βαλτου δυο 17αρια κι ελα μετα να μου πεις τι ακριβως θα του κανει το θεεικο ευρωπαικο 690 με την πλαισιαρα...

κοψε λοιπον την κοροιδια απεναντι στο οτιδηποτε δεν εχεις καβαλησει ποτε και δεν εχεις ιδεα του τι μπορει να κανει στα καταλληλα χερια και σεβασου την επιλογη του καθενος...

και στην τελικη πουθενα δεν εγραψα οτι το fmx γαμει απο αναρτησεις πλαισια κλπ...σκατα ειναι και μαλιστα ειναι χειροτερο και απο την μαλακια το 640...εγραψα οτι βελτιωσα το μοτερ και περασα και 5 νορμαλ μπουρδελα...

κανε μου την χαρη λοιπον εσυ και ο οποιοσδηποτε εσυ που εχει δει 5 φωτογραφιες και 2 μανιουαλ και θεωρει οτι εχει πιασει τον παππα απο τα @@...

BLiTzER
24/02/2012, 22:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
συγκεκριμενα εχεις παει με πανω απο 170-180 σταθερα και να προσπαθησεις να στριψεις με αυτα τα χιλιομετρα,χωρις να κανεις 5 μετανοιες στην παναγια σουμελα απο το κουνημα?

Όλη την ώρα :cool:

usabug
24/02/2012, 22:38
Οτι και να λετε εσεις οι αυστριακοι και οι υπολοιποι Γιαπονεζοφιλοι ... Η ουσια ειναι μια

Hyper Και SXV σας εχουν μια Δευτερα ...

:a029: :a029: :a029:















welcome back meister !!!!!!!!!:beer: :beer:

alexxxcbr
24/02/2012, 22:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
i'm among gods...:lol: :lol: :bawl: :bawl:

τελικα το Internet και η πολλη πληροφορια,σας εχει καταστρεψει...βλεπω συνεχεια θρεντακια για μοντελα που λενε..."ἁντε ρε με την κρεββατοκαμαρα που εν ετη 2012 εχει σιδερενιο ψαλιδι και συμβατικο μπροστινο..."

η τα περι ευρωπης vs japan...στα hi budget μηχανακια ουδεμια διαφορα υπαρχει...για να μην γραψω κατεβατα συμφωνω με τον μαριο σε αυτο το κομματι...

θεωρεις εσυ τον εαυτο σου η οποιονδηποτε "εμπειρο" δρομισιο αναβατη ικανα να στιψει το fmx στον δρομο και να το φτασει στα ορια του?

το 95% των "εμπειρων" αναβατων εχουν φτασει τα ορια τους πολυ πριν καν αγγιξουν οποιοδηποτε οριο δομης της μοτοσυκλεττας...

ξαναρωτω λοιπον...θεωρεις οτι εισαι σε θεση να διαπιστωσεις την ανωτεροτητα του 640 ,που απο πλευρας πλαισιου και αναρτησεων ειναι επισης για γελια,σε σχεση με το fmx? θεωρω πως δεν μπορεις,εκτος εαν συνομιλω με οδηγο 3αδας εστω και στο πανελληνιο πρωταθλημα...

οποτε αφηστε τις δηλωσαρες του στυλ "πλυνε με ομο και θα δεις" και κοιταξτε πρωτα να ξεκουλαθειτε...

να οδηγησει οποιοδηποτε ευρωπαικο τουμπανο μοταρντ ε? εσυ εχεις οδηγησει? συγκεκριμενα εχεις παει με πανω απο 170-180 σταθερα και να προσπαθησεις να στριψεις με αυτα τα χιλιομετρα,χωρις να κανεις 5 μετανοιες στην παναγια σουμελα απο το κουνημα? η εστω να το διατηρησεις σε ευθεια γραμμη με 180 χωρις να τρεμεις καθε στιγμη για tank slapping?

ξερεις επισης τι πλαισιο εχει το xr και μιλας ετσι αφ υψηλου? γιατι εγω ξερω...

εχω οδηγησει και μαλιστα πολυ τα εξης,crf 450,yz-wr, smr 570, sm 610 ,husaberg 650 ολες τις γενιες , ktm 520-530 ,620,640...επισης εχω φτιαξει μοταρντ cr 500 κι εχω κανει επισης πολλα χιλιομετρα πανω του κι εχω οδηγησει και την μαλακια το touring το 690...

ολα τα παραπανω πλην 690 και λιγο 610 ακουγαν σταθεροτητα κι ελεγαν WHAT?

αν θες τουμπανο μοταρντ,οπως τα ονομαζεις εσυ σταζοντας εμπειρια απο παντου, αυστηρα για μες την πολη μεχρι 140 χλμ., τσιμπα ενα τζαπαν μοτοκρος 5 ετιας βαλτου δυο 17αρια κι ελα μετα να μου πεις τι ακριβως θα του κανει το θεεικο ευρωπαικο 690 με την πλαισιαρα...

κοψε λοιπον την κοροιδια απεναντι στο οτιδηποτε δεν εχεις καβαλησει ποτε και δεν εχεις ιδεα του τι μπορει να κανει στα καταλληλα χερια και σεβασου την επιλογη του καθενος...

και στην τελικη πουθενα δεν εγραψα οτι το fmx γαμει απο αναρτησεις πλαισια κλπ...σκατα ειναι και μαλιστα ειναι χειροτερο και απο την μαλακια το 640...εγραψα οτι βελτιωσα το μοτερ και περασα και 5 νορμαλ μπουρδελα...

κανε μου την χαρη λοιπον εσυ και ο οποιοσδηποτε εσυ που εχει δει 5 φωτογραφιες και 2 μανιουαλ και θεωρει οτι εχει πιασει τον παππα απο τα @@...



Tα πιστευεις αυτα που λες?


:bawl: :bawl: :bawl: :lol: :lol:

BLiTzER
24/02/2012, 23:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από usabug

Hyper Και SXV σας εχουν μια Δευτερα ...


Ε... όχι. +ένας κύλινδρος επιπλέον. +μεγαλύτερος κυβισμός για το πρώτο. Βάζω στοίχημα ότι και τα 4κύλινδρα 1000άρια με έχουν. ΟΥΑΟΥ!

pilotos_xtreme
24/02/2012, 23:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από nihristo
εγώ θα πάω γυμναστήριο. Αν δεν μπορώ να τους περάσω, τουλάχιστον να τους δέρνω :beer:

:lol: :lol: :lol:

reinmeister
25/02/2012, 00:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexxxcbr
Tα πιστευεις αυτα που λες?


:bawl: :bawl: :bawl: :lol: :lol:

και μονο οτι λειτουργησαν ανασταλτικα στο να σταματησεις να γραφεις οτι να ναι μου αρκει...εξυπακουεται οτι ποτε δεν ηλπισα να τα αντιληφθεις...ειναι σαν να εξηγω σε εναν που εχει οδηγησει μονο ποδηλατο,πως ειναι οι μοτοσυκλεττες...:wave2:

μπλιτσμαν δεν μιλουσα για το τουρισταδικο που καβαλας και το κατεστησα σαφες...:lol:

usabug τα sxv ειδικα σπανιοτατα αντεχουν τοσο ετσι ωστε να βαλουν και τριτη...:p

stefanos
25/02/2012, 00:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από airpanos
Αν ειναι αγωνιστικο παιζει να εχουν αλλα κραματα.Δηλαδη οι κυλινδροι του ΤΖ ειναι ιδιοι με το τζρ παραγωγης? οχι βεβαια

Εάν μιλάμε για το συγκεκριμένο honda από μέταλλα δεν πρέπει να είναι πολύ μακριά από το xr της εποχής ,που βέβαια είχε ουσιώδεις διαφορές από το σημερινό fmx και τα μετέπειτα XR ,αλουμινένιο κύλινδρο, μαγνήσιο στα καπάκια, αλλά τα άλογα δεν βγαίνουν από εκεί.
Και θα μου φανεί απολύτως φυσικό εάν ο κύλινδρος του ΤΖ είναι ίδιος με του TZR ή εάν το ΚΤΜ που κερδίζει το παρίσι ντακάρ είναι 99% ίδιο με αυτό που αγοράζεις από το μαγαζί.
Η διαφορά σε άλογα έρχεται στο μεγαλύτερο ποσοστό από την δουλειά που γίνεται πάνω στο μοτέρ.

reinmeister
25/02/2012, 00:30
οι αμερικανοι,airpanos, αν και ηλιθιος σε γενικες γραμμες,λαος,εχουν πει κατα καιρους ορισμενα πολυ σωστα...

για οσουν φτιαχνουν-βελτιωνουν μοτερ εχουν δυο εκφρασεις...

engine builder και put stuff togetherer...

αντιλαμβανεσαι την διαφορα...

οπως σου ειπε και ο στεφανος η μαγκια ολη ειναι στις κατεργασιες και στην σωστη επιλογη ανταλλακτικων...

δυο μοτερ δεμενα με ακριβως τα ιδια ανταλλακτικα μπορουν να εοχυν μεχρι και 30% διαφορα στην αποδοση,κατι που εχει να κανει αυστηρα και μονο με γνωση...το hrc ειναι απο τις εταιρειες οπου η γνωση πολυ απλα περισσευει,ειδικα οσον αφορα την σχεδιαση και κατασκευη αποδοτικων κινητηρων...

usabug
25/02/2012, 04:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister

usabug τα sxv ειδικα σπανιοτατα αντεχουν τοσο ετσι ωστε να βαλουν και τριτη...:p

E για αυτο ειπα και εγω μονο μια δευτερα ... Τις αλλες μερες της εβδομαδας κατεβαζουμε την μηχανη για να αλλαξουμε εντοσθια ...

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :beer: :beer:

alexxxcbr
28/02/2012, 08:55
και μονο οτι λειτουργησαν ανασταλτικα στο να σταματησεις να γραφεις οτι να ναι μου αρκει...εξυπακουεται οτι ποτε δεν ηλπισα να τα αντιληφθεις...ειναι σαν να εξηγω σε εναν που εχει οδηγησει μονο ποδηλατο,πως ειναι οι μοτοσυκλεττες...:wave2:

Να χαιρομαστε τα μηχανακια μας φιλε μου.Απο εκει και περα ο καθενας εχει τις αποψεις του.

Καλημερα:wave2::wave2:

imitrelos
28/02/2012, 22:41
Σάν τίς 2χρονης σχολής εγώ θα συμφωνήσω σε αυτό που λές rein και stefanos ότι όλη η σημασία είναι το setup στήν βελτίωση , δέν πά να βάλειςτ α καλύτερα .......ετσι απλά δουλειά ΔΕΝ κάνεις
αλλά θα διαφωνήσω για το smr 570 τι να σου πώ εγώ όταν το οδήγησα το μηχανάκι ήταν αλλού σε κράτημα όπως και το Sxv
Οσο για τον Οδηγό όα είναι σχετικά στο στύλ πχ το δικό μου μπορεί εμένα να μου κάνει και σε σένα όχι όπως και όπως το ότι ο οδηγός πρέπει να ξέρει να "ακούει" το μηχανακι για α το πάει έτσι όπως πρέπει τ καλά του και τα κακά του δηλαδή και ειδικά σε μάχη σε στροφιλίκη να έχει πλάνο;)

imitrelos
28/02/2012, 22:49
Usabug το έχεις ακόμα το raptor ?????
rein αυτό έχει πλαισιαρα :smokin:

usabug
29/02/2012, 09:55
Usabug το έχεις ακόμα το raptor ?????


Φιλτατε Δυστηχως οχι ... Ειχα κατι στενες επαφες με εναν κυριο που εκανε αναστροφη στην παραλιακη πριν απο 8 μηνες ...
Αστα να πανε ... Το καλυτερο παπακι που ειχα ποτε !!!!!

:cry:

imitrelos
29/02/2012, 11:18
:mad: εσύ να είσαι καλα και δέν πειράζει , κρίμα ήταν κατ'εμε ίσος το καλύτερο γυμνό στήν κατηγορία του

Toumpas
29/02/2012, 11:48
ευτυχως που δεν σκεφτεται ετσι ο κοσμος,διοτι ολες οι aftermarket εταιριες θα χαν βαλει λουκετο και ολοι θα το χαμε ριξει στο πλεξιμο...

υπαρχει ολοκληρο σκεπτικο πανω στο τομεα βελτιωση και εχει να κανει με την θεληση του καθε ενος απο μας να παει λιγο παραπερα,να εξελιχθει...(επρεπε να γινω ποιητης, το ξερω...):lol: :lol:

να σου δωσω ενα παραδειγμα για να γινω περισσοτερο κατανοητος...

εχουμε δυο ανθρωπους...ο ενας απο την φυση του ειναι χαρισματικος...φοβερη δομη σωματος,δυνατοι μυες ,καταπληκτικος σκελετος...χωρις να κανει καθολου γυμναστικη εχει την δυνατοτητα να κανει σχεδον οτι θελει χωρις ιδιαιτερη προσπαθεια...

στον αντιποδα εχουμε εναν μη χαρισματικο...μετρια δομη,συμπαθητικος σκελετος,αδυναμοι μυες...αλλα επειδη θελει να μπορει να κανει πολυ περισσοτερα απ οτι του εδωσε την δυνατοτητα η φυση,ξεσκιζεται στην διατροφη και την γυμναστικη και φτανει σε ενα επιπεδο ανωτερο του πρωτου...

μια συγκεκριμενη μερα λοιπον τυγχανει να βρεθουν στον ιδιο χωρο και χρειαζεται να σηκωσουν ενα συγκεκριμενο βαρος...

ο πρωτος οριακα δεν τα καταφερνει...ο δευτερος ομως ναι...

η ερωτηση μου προς εσενα ειναι η εξης...ποιος πιστευεις θα αισθανθει καλυτερα απο τους δυο και ποιος πιστευεις οτι θα εκτιμηθει περισσοτερο απο τον περιγυρο?

τωρα θα μου πεις...τι θα γινει εαν γυμναστει και ο πρωτος? συνηθως αυτο δεν συμβαινει μια κι οι χαρισματικοι δεν εχουν κινητρο να το κανουν...

εαν ομως το κανει?

ε οκ...τοτε την γαμησαμε...

:lol: :lol: :lol:

το ηθικο διδαγμα της περι ης ο λογος ιστοριουλας...παντοτε βελτιωνετε τα μηχανακια σας...ποτε δεν ξερετε απο που μπορει να σας ερθει...:lol:

ουσιαστικά θα πάρεις οτι καλύτερο υπάρχει και μετά θα το βελτιώσεις (γιατί πιο πάνω εργοστασιακό δεν υπάρχει ας πούμε).

Αυτό δεν ισχύει όταν:

1) υπάρχει σοβαρός έρωτας με το εν λόγω μοντέλο οπότε παραμένεις σε αυτό και το βελτιώνεις όσο μπορείς

2) δεν υπάρχουν χρήματα για να ανέβεις κλίμακα + βελτίωση, η απλά η βελτίωση που κάνεις + αρχική τιμή του μοντέλου, δεν δικαιολογεί την αγορά μιας καλύτερης - πιο ακριβής μοτοσυκλέτας.

3) ?

devil's animal
29/02/2012, 12:20
3. το γεγονος να βλεπεις ενα μηχανακι 10ετιας να παταει τα καινουργια μοντελα. (και μιλαω σε ευθειες, γιατι σε στροφες παιζει ρολο ο οδηγος)...
αν καταφερεις δε και το μαθεις και πας γρηγορα και στις στροφες και το εχεις τουμπανιασει κιολας και υπερεχεις και σε γκαζια εναντι των νεων μοντελων, εκει ο αλλος παθαινει ενα πολιτισμικο σοκ που ειναι ολο δικο του...:lol::lol::lol::lol:

reinmeister
29/02/2012, 13:31
το θεμα βελτιωση ειναι πολυ ευρυ και δεν εχει να κανει απαραιτητως με το ποσο αξιολογο ειναι ,στην αρχικη του μορφη,το εκαστοτε μηχανακι...κυριως εχει να κανει με την "αναγκη" του κατοχου να το κανει καλυτερο,ειτε αυτο αφορα το οπτικο κομματι,ειτε το λειτουργικο,ειτε εναν συνδυασμο και των δυο...

εμενα,επι παραδειγματι,δεν με απασχολει ιδιαιτερως η βελτιωση της εμφανισης,η τουλαχιστον οχι στον βαθμο που χρειαζεται ετσι ωστε να ασχοληθω με αυτη σε πρωτο πλανο...με ενδιαφερει ,κατα πρωτον η βελτιωση της μηχανικης αποδοσης,κατα δευτερον του κρατηματος και κατα τριτον και με μεγαλη διαφορα το εικαστικο κομματι...

επισης ποτε δεν με ενδιεφερε να εχω στην κατοχη μου το καλυτερο,αλλα το καλυτερο εκ των ομοιων...(οπου καλυτερο,βαλε δυνατοτερο,με βαση την χρηση συγκεκριμενων ανταλλακτικων φυσικα)...πολυ απλα,δεν μπορω να οδηγησω νορμαλ μηχανακι...ξενερωνω σε απιστευτο βαθμο...

επισης δεν απτεται καθολου,στο πλειστον των περιπτωσεων,λογικης...εχουν γραφτει ελεγειες,για χαμενες νιοτες,γαμους,καφεδων ακομη και ρουχισμου,στην ευρεση της τελευταιας ρανιδας ιππου...:p

μην το πολυ ψαχνετε...οσοι μπαινουν στην διαδικασια συνηθως ειναι παιδια με εγκεφαλικο βλαψιμο...:D

imitrelos
29/02/2012, 16:16
το θεμα βελτιωση ειναι πολυ ευρυ και δεν εχει να κανει απαραιτητως με το ποσο αξιολογο ειναι ,στην αρχικη του μορφη,το εκαστοτε μηχανακι...κυριως εχει να κανει με την "αναγκη" του κατοχου να το κανει καλυτερο,ειτε αυτο αφορα το οπτικο κομματι,ειτε το λειτουργικο,ειτε εναν συνδυασμο και των δυο...

εμενα,επι παραδειγματι,δεν με απασχολει ιδιαιτερως η βελτιωση της εμφανισης,η τουλαχιστον οχι στον βαθμο που χρειαζεται ετσι ωστε να ασχοληθω με αυτη σε πρωτο πλανο...με ενδιαφερει ,κατα πρωτον η βελτιωση της μηχανικης αποδοσης,κατα δευτερον του κρατηματος και κατα τριτον και με μεγαλη διαφορα το εικαστικο κομματι...

επισης ποτε δεν με ενδιεφερε να εχω στην κατοχη μου το καλυτερο,αλλα το καλυτερο εκ των ομοιων...(οπου καλυτερο,βαλε δυνατοτερο,με βαση την χρηση συγκεκριμενων ανταλλακτικων φυσικα)...πολυ απλα,δεν μπορω να οδηγησω νορμαλ μηχανακι...ξενερωνω σε απιστευτο βαθμο...

επισης δεν απτεται καθολου,στο πλειστον των περιπτωσεων,λογικης...εχουν γραφτει ελεγειες,για χαμενες νιοτες,γαμους,καφεδων ακομη και ρουχισμου,στην ευρεση της τελευταιας ρανιδας ιππου...:p

μην το πολυ ψαχνετε...οσοι μπαινουν στην διαδικασια συνηθως ειναι παιδια με εγκεφαλικο βλαψιμο...:D

Καλά σίγουρα αλλά ξέρεις και απο μόνος σου ότι το fmx ΔΕΝ είναι η κατάληλη βάση είπαμε καλό και τίμιο αλλά για μένα αν το κόστος ανεβεί πάνω απο ένα σημείο....ε τότε μάλλον είναι λάθος η βάση :D

nikos_abel
29/02/2012, 16:31
Καλά σίγουρα αλλά ξέρεις και απο μόνος σου ότι το fmx ΔΕΝ είναι η κατάληλη βάση είπαμε καλό και τίμιο αλλά για μένα αν το κόστος ανεβεί πάνω απο ένα σημείο....ε τότε μάλλον είναι λάθος η βάση :D


οσοι μπαινουν στην διαδικασια συνηθως ειναι παιδια με εγκεφαλικο βλαψιμο...:D


Κάνεις ότι δε καταλαβαίνεις ε;:p

imitrelos
29/02/2012, 16:40
:D καταλαβένω αλλά θέλω να αποφύγω τήν πιθανότητα να τόν πετύχω και να μου φύγει μπροστά βγάζωντας απο τήν εξάτμηση ...τόν πατέρα του και τήν μάνα του :D:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao: ασε που θα καίει πολύ (γκρινιάρης mode off)

nikos_abel
29/02/2012, 16:46
βγάζωντας απο τήν εξάτμηση ...τόν πατέρα του και τήν μάνα του
Αυτό, αν πιάσεις το θέμα από το παλιότερο θρεντ που είχε ανοίξει Π.Τ.Κ.Σ.Δ.Τ.Φ.*, θα δεις ότι δεν ισχύει.












*=πριν τη κάνει στο δικό του φόρουμ:D

imitrelos
29/02/2012, 17:03
Βρε μήν μου το χαλάς....άσε να τόν πειράξω λίγο :D...τοοοοσο καιρο έλειπε :D