PDA

View Full Version : Κατανάλωση ΚΤΜ 990 Adv



Σελίδες : 1 [2]

p@nos
23/03/2016, 20:01
το εχετε αφησει μονιμα το autotune επανω?

και πως συμπεριφερεται σε σχεση με το καρμπυρατερ με το κιτ?

Μανολης67
23/03/2016, 20:08
DrBig

Αν λες το 09 990 με PCV+autotune, καίει γυρω στο 10-20% λιγότερο απ ότι με τον χάρτη ακράπα με μικτή οδήγηση. Αλλά λόγω autotune δουλεύει συνέχεια, πάντα και παντού σε κλειστό βροχο.

Τι σημαίνει κλειστός βρόχος?

p@nos
23/03/2016, 20:10
συστημα κλειστου βροχου ειναι οτι συστημα παιρνει αναδραση απο την εξοδο...

στην προκειμενη περιπτωση σημαινει οτι εχει αφησει τον σενσορα του pc στην εξατμιση και μονιμα ρυθμιζεται η χαρτογραφιση, αυτοματα

DrBig
23/03/2016, 20:10
το εχετε αφησει μονιμα το autotune επανω?

και πως συμπεριφερεται σε σχεση με το καρμπυρατερ με το κιτ?

Για ποιο κιτ λες;

Τα μοτερ 950 και τα τελευταία 990 έχουν αρκετές διάφορες, οπότε δεν μπορείς να απομονωσεις με ακρίβεια το εφεκτ των καρμπ vs injection. Πάντως τα καρμπ εχουν αρκετά καλλίτερα χαμηλομεσαια και λίγο χειροτερα ψηλά. Προσωπικά προτιμώ καρμπς.Το εν λόγω 990 παντως ειναι το ιδιο ομαλό με τα καρμπυρατερατα.

p@nos
23/03/2016, 20:13
με το factory pro εννοω και το φιλτρο...συνεχιζει το 990 να καιει περισσοτερο? το ξερω παντως οτι το 990 απο το 09 αν θυμαμαι καλα και μετα εχει διαφορετικες κεφαλες, απο κατω δεν ξερω τι γινεται αλλα φανταζομαι θα εχει αλλαξει και εκει...

Μανολης67
23/03/2016, 20:13
συστημα κλειστου βροχου ειναι οτι συστημα παιρνει αναδραση απο την εξοδο...

στην προκειμενη περιπτωση σημαινει οτι εχει αφησει τον σενσορα του pc στην εξατμιση και μονιμα ρυθμιζεται η χαρτογραφιση, αυτοματα

Ευχαριστώ φίλε,
Δυστυχώς όμως πάνε οι παλιές καλές εποχές που παιδευομασταν με τα κατσαβίδια και το ...αυτί στης ρυθμίσεις!

DrBig
23/03/2016, 20:13
συστημα κλειστου βροχου ειναι οτι συστημα παιρνει αναδραση απο την εξοδο...

στην προκειμενη περιπτωση σημαινει οτι εχει αφησει τον σενσορα του pc στην εξατμιση και μονιμα ρυθμιζεται η χαρτογραφιση, αυτοματα

Αυτό.

Το autotune έχει wideband sensor και σε συνδυασμό με το PCV μπορεί να είναι συνέχεια ενεργος και να διορθώνει στο μείγμα που επιθυμείς στο φτερό.

p@nos
23/03/2016, 20:16
Ευχαριστώ φίλε,
Δυστυχώς όμως πάνε οι παλιές καλές εποχές που παιδευομασταν με τα κατσαβίδια και το ...αυτί στης ρυθμίσεις!

καλα οχι και τοσο καλες εποχες :p

απο προσωπικη εμπειρια, κανενα καρμπ δεν εχει καταφερει να δουλεψει οσο καλα δουλευει ενα ΚΑΛΟ συστημα ψεκασμου, ρυθμισμενο σωστα βεβαια...

DrBig
23/03/2016, 20:21
με το factory pro εννοω και το φιλτρο...συνεχιζει το 990 να καιει περισσοτερο? το ξερω παντως οτι το 990 απο το 09 αν θυμαμαι καλα και μετα εχει διαφορετικες κεφαλες, απο κατω δεν ξερω τι γινεται αλλα φανταζομαι θα εχει αλλαξει και εκει...

Οκ.... Το φίλτρο στα Adv γίνεται φιτιλια από την ζέστη που βγαζει το μοτερ και επίσης δημιουργεί θέματα στα ηλεκτρονικά που καθώς δεν βρίσκονται πλέον στο φιλτροκουτι υπερθερμαινονται. Άρα βγήκε και ξαναμπηκε το μαματο κουτί χωρίς σνορκελ. Μια από τα ίδια από γκάζι.

Το fp kit στα 950 κάνει ωραία δουλειά, επίσης χωρίς σνορκελ.

Γενικά τόσο στα 950 οσο και στα 990 το γκαζι και η καταναλωση έχουν να κανουν περισσότερο με τις ρυθμίσεις (για το εκάστοτε φίλτρο) παρα με το τι φίλτρο έιναι αυτό.

Τα 09+ 990 έχουν πιο αγριους εκκεντροφορους και νομίζω μεγαλύτερες βαλβιδες.

DrBig
23/03/2016, 20:30
Οι μαμά βελονες σε συνδυασμό με το σνορκελ και τα μαμά pilots δημιουργούν lean spot εκεί που μετρωνται οι ρυποι, εξ ων και η κουφια απόδοση στα μικρά γκάζια....

p@nos
23/03/2016, 20:45
το itg χαλασε απο τη ζεστη? :eek:

DrBig
23/03/2016, 21:04
το itg χαλασε απο τη ζεστη? :eek:

Oh yes. Όχι σε βαθμό να γίνει η κατάσταση επικίνδυνη για το φιλτράρισμα, αλλά το εξωτερικό υλικό άρχισε να γίνεται σκόνη. Λόγω της πλήρους κάλυψης από τα πλαστικά, η περιοχή γίνεται φούρνος, και το ελληνικό καλοκαίρι δεν αστειευεται. Στο δικό μου από την άλλη που είναι πιο ανοιχτό δεν είχα πρόβλημα.

xaotikos
24/03/2016, 09:49
Τελικά αυτή η χωροδιάταξη του adv με τα τεπόζιτα κλπ δημιουργεί περισσότερες θερμοκρασίες στην ειςαγωγή από τα πιο minimal αντίστοιχα sm

spyro
24/03/2016, 10:11
Τελικά αυτή η χωροδιάταξη του adv με τα τεπόζιτα κλπ δημιουργεί περισσότερες θερμοκρασίες στην ειςαγωγή από τα πιο minimal αντίστοιχα sm

true that

fz6man
16/07/2017, 17:32
παιδιά έχω πρόβλημα με το adv μου πίνει τον αμπακο.. φουλαρο τεπόζιτο μεχρι επανω και λέω θα το πάω χαλαρά μεχρι 4-5000 στροφές σαν κυρία να δώ τι θα γράψει μεσα στη πόλη , στα 65 χμ τσουπ αναβει ρεζέρβα, φτανω με λαμπακι βενζιναδικο με 71 χμ στο trip , και γεμίζω 2-3 δαχτυλα απο την τάπα και η αντλία γραφει 8 λίτρα.. Τι σκατά μπορεί να φταίει.. , εχω απογοητευτεί με την καταναλωση του any ideas? Εδω τα παιδια μιλανε για 150 170 χμ μεχρι το λαμπακι και εμενα ψεκαστό του 06 βγαζει ούτε 70? δηλαδή 12,6 στα 100 ΛΟΛ!!! :(

Mariner
16/07/2017, 18:32
παιδιά έχω πρόβλημα με το adv μου πίνει τον αμπακο.. φουλαρο τεπόζιτο μεχρι επανω και λέω θα το πάω χαλαρά μεχρι 4-5000 στροφές σαν κυρία να δώ τι θα γράψει μεσα στη πόλη , στα 65 χμ τσουπ αναβει ρεζέρβα, φτανω με λαμπακι βενζιναδικο με 71 χμ στο trip , και γεμίζω 2-3 δαχτυλα απο την τάπα και η αντλία γραφει 8 λίτρα.. Τι σκατά μπορεί να φταίει.. , εχω απογοητευτεί με την καταναλωση του any ideas? Εδω τα παιδια μιλανε για 150 170 χμ μεχρι το λαμπακι και εμενα ψεκαστό του 06 βγαζει ούτε 70? δηλαδή 12,6 στα 100 ΛΟΛ!!! :(

Το λαμπάκι ανάβει στα 16 λιτρα και οχι στα 8 που λες εσύ. Οπως καταλαβαίνω μάλλον δεν επικοινωνούν τα 2 τεποζιτα και σου αδείαζει μόνο το 1 γι'αυτο και ανάβει στα 8. Τσεκάρεις πρώτα τις 2 βαλβίδες που έχουν μπροστά και χαμηλά τα 2 τεπόζιτα να δεις αν ειναι ανοιχτες σωστά. Αλλιώς τσεκάρεις τα υπόλοιπα σωληνάκια σου να δεις μηπως κάποιο είναι πιασμένο απο κακή τοποθέτηση.

Η βαλβίδα που λέω βρίσκεται σε αυτό το σημείο (αριστερά όπως βλέπεις εδω) και υπάρχει και αντίστοιχη δεξιά

386472

el-Gatto
16/07/2017, 20:51
...ή αυτό που λέει από πάν ο mariner
...ή έχει τσακίσει το σωληνάκι της αναπνοής του ενός τεπόζιτου (πρέπει να βγάλεις το πλαϊνό καπάκι του φαίρινγκ για να το δεις)
κ δεν αναπνέει ,άρα δεν έχει κ ροή ,δεν λειτουργούν τα συγκοινωνούντα δοχεία ,κ μένει απο βενζίνη το ένα τεπόζιτο ,ενώ το άλλο είναι σχεδόν γεμάτο.

amyroukai
16/07/2017, 21:02
8 λίτρα σε 71 χλμ είναι κατανάλωση 11,26λ/100χλμ.

Για βόλτα με οδήγηση "κυρία" όπως την περιγράφει, είναι εξωπραγματική.

Άσχετα με αυτό που λέτε για τα ντεπόζιτα.

Mariner
16/07/2017, 22:29
8 λίτρα σε 71 χλμ είναι κατανάλωση 11,26λ/100χλμ.

Για βόλτα με οδήγηση "κυρία" όπως την περιγράφει, είναι εξωπραγματική.

Άσχετα με αυτό που λέτε για τα ντεπόζιτα.

Για 990 μιλάμε, όλα είναι πιθανά.. :cry:

Πέρα απο την πλάκα έχεις δίκιο, δεν είναι λογικό. Εκεί πρέπει να τσεκαριστούν κυρίως χάρτες αλλά για καλό και για κακό ας γίνει ένα 15' reset της ECU.

fz6man , αν δεν το έχεις ξανακάνει είναι απλό. Με κινητήρα εντελώς κρύο (ιδανικά ένα πρωί αφού έχει κάτσει όλο το βράδυ) βαζεις μπροστά και το αφήνεις στο ρελαντί για 15' χωρίς να ακουμπήσεις καθόλου το γκάζι και γενικότερα χωρίς να πειράξεις τίποτα. Μόλις περάσουν τα 15' (και με προσοχή να μην ξεπεράσεις τα 16') σβήνεις απο το κλειδί και είναι έτοιμο. Ξανατσεκάρεις μετά να δείς πως είναι η κατανάλωση αλλιώς μετά πάς για έλεγχο ecu & ψεκασμού γενικότερα.

freco
17/07/2017, 09:31
Το δικό μου έκανε 160-170km μέχρι λαμπάκι στην πόλη. 9,69/100km, 240 εθνική 6,67/100km.
Μιλάμε για μαμά χάρτη που είναι ο πιο "οικονομικός" (:bawl:). Αν έχεις akrapovic μπορεί να είναι και λογικό το 11,26.

Mariner
17/07/2017, 20:59
Το δικό μου έκανε 160-170km μέχρι λαμπάκι στην πόλη. 9,69/100km, 240 εθνική 6,67/100km.
Μιλάμε για μαμά χάρτη που είναι ο πιο "οικονομικός" (:bawl:). Αν έχεις akrapovic μπορεί να είναι και λογικό το 11,26.

Όχι ρε συ, δεν είναι λογικό το 11άρι έστω κ με πλούσιο χάρτη αν οδηγει τόσο χαλαρά... Αμα το βιάζει οκ ναι αλλα με 3-4K rpm σε καμία περίπτωση

chester24
18/07/2017, 08:01
Το λαμπάκι ανάβει στα 16 λιτρα και οχι στα 8 που λες εσύ. Οπως καταλαβαίνω μάλλον δεν επικοινωνούν τα 2 τεποζιτα και σου αδείαζει μόνο το 1 γι'αυτο και ανάβει στα 8. Τσεκάρεις πρώτα τις 2 βαλβίδες που έχουν μπροστά και χαμηλά τα 2 τεπόζιτα να δεις αν ειναι ανοιχτες σωστά. Αλλιώς τσεκάρεις τα υπόλοιπα σωληνάκια σου να δεις μηπως κάποιο είναι πιασμένο απο κακή τοποθέτηση.

Η βαλβίδα που λέω βρίσκεται σε αυτό το σημείο (αριστερά όπως βλέπεις εδω) και υπάρχει και αντίστοιχη δεξιά

386472

Αυτο.. οι βαλβιδες βιδώνουν δεξιοστροφα (κλεινουν), αριστεροστροφα (ανοίγουν).

Αν ειναι ανοιχτες, κανε ενα καλο τσεκ στα σωληνακια

xaotikos
18/07/2017, 08:51
Το adv είναι καινούριο ή μεταχειρισμένο; τι μοντες εχει;

freco
18/07/2017, 09:29
Όχι ρε συ, δεν είναι λογικό το 11άρι έστω κ με πλούσιο χάρτη αν οδηγει τόσο χαλαρά... Αμα το βιάζει οκ ναι αλλα με 3-4K rpm σε καμία περίπτωση

Με τον akrapovic χάρτη είχα 130-135 χλμ μέχρι λαμπάκι. Χωρίς βιασμό αλλά ούτε χαλαρουίτα. Για κάνε την πράξη. 11,85 βγαίνει. Αουτς...

Mariner
18/07/2017, 10:14
Με τον akrapovic χάρτη είχα 130-135 χλμ μέχρι λαμπάκι. Χωρίς βιασμό αλλά ούτε χαλαρουίτα. Για κάνε την πράξη. 11,85 βγαίνει. Αουτς...

Τι να πώ.. Το δικό μου και τα περισσότερα στην παρέα είχαμε λαμπάκι στα 160-180. Κάποιες φορές βλέπαμε στα 130 αλλα σε πολύ μεγάλους βιασμούς

πυξιδας990
18/07/2017, 12:06
ρε πλακα κανετε.....200αρες συνεχεια τα πατε?

Ζεύκας
18/07/2017, 12:16
ρε πλακα κανετε.....200αρες συνεχεια τα πατε?

όχι εγώ τους νιώθω. τέτοια μηχανήματα σε προδιαθέτουν να τα ξεσκίσεις.

όποιος έχει ΚΤΜ και δεν το σκίζει ας το πουλήσει να πάρει bmw

πυξιδας990
18/07/2017, 12:30
όχι εγώ τους νιώθω. τέτοια μηχανήματα σε προδιαθέτουν να τα ξεσκίσεις.

όποιος έχει ΚΤΜ και δεν το σκίζει ας το πουλήσει να πάρει bmw
:D
:beer:

freco
18/07/2017, 12:49
...Το δικό μου και τα περισσότερα στην παρέα είχαμε λαμπάκι στα 160-180...

Με Akrapovic χάρτη μέσα στην πόλη; :confused:
Σε κατηφόρα σβηστό μόνο 160-180.
Εθνική 225-230.

πυξιδας990
18/07/2017, 17:51
160 χλμ 10 λιτρα,γοργη οδηγηση,επαρχιακο...

bulmont
18/07/2017, 18:13
ρε πλακα κανετε.....200αρες συνεχεια τα πατε?


Αναγκαστικά................

πχ, γυρνώντας από ετήσια, μπροστά ο Ακης, ακολουθούσα εγώ.........δεν γινόταν να μείνω πίσω.........:bawl::bawl:

buckley
18/07/2017, 18:21
Αναγκαστικά................

πχ, γυρνώντας από ετήσια, μπροστά ο Ακης, ακολουθούσα εγώ από απόσταση βέβαια.........δεν γινόταν να μείνω πίσω.........:bawl::bawl:
χαχαχαχαχα

fz6man
18/07/2017, 21:03
δεν εχω παιδιά , η σταθμη κατεβαινει και στα 2 "ντεποζιτα" απο όσο μπορώ να δώ γιατί γεμίζω μέχρι επάνω , μιλησα με μια αντιπροσωπια και μου ειπε να κανω πανω απο 100 χμ για να μετρησω καταναλωση ωστε να εχουμε ενα μετρο συγκρισης απο βδομαδα θα παω να το κοιταξουμε.

gefr
18/07/2017, 23:32
παιδιά έχω πρόβλημα με το adv μου πίνει τον αμπακο.. φουλαρο τεπόζιτο μεχρι επανω και λέω θα το πάω χαλαρά μεχρι 4-5000 στροφές σαν κυρία να δώ τι θα γράψει μεσα στη πόλη , στα 65 χμ τσουπ αναβει ρεζέρβα, φτανω με λαμπακι βενζιναδικο με 71 χμ στο trip , και γεμίζω 2-3 δαχτυλα απο την τάπα και η αντλία γραφει 8 λίτρα.. Τι σκατά μπορεί να φταίει.. , εχω απογοητευτεί με την καταναλωση του any ideas? Εδω τα παιδια μιλανε για 150 170 χμ μεχρι το λαμπακι και εμενα ψεκαστό του 06 βγαζει ούτε 70? δηλαδή 12,6 στα 100 ΛΟΛ!!! :(

Προτείνω να τσεκάρεις προσεκτικά την εξάτμισή σου, στα σημεία στήριξης του Η, όπου έχει κάτι αυτιά στήριξης. Σε εμένα είχαν σκουριάσει και τρυπήσει και στις δύο πλευρές. Άν συμβεί αυτό, οι δαιρροή καυσαερίων διαταράσσει τη ροή και ανακατεύει πού την κατάσταση, κατανάλωση κ.λ.π.

Mariner
19/07/2017, 10:05
Προτείνω να τσεκάρεις προσεκτικά την εξάτμισή σου, στα σημεία στήριξης του Η, όπου έχει κάτι αυτιά στήριξης. Σε εμένα είχαν σκουριάσει και τρυπήσει και στις δύο πλευρές. Άν συμβεί αυτό, οι δαιρροή καυσαερίων διαταράσσει τη ροή και ανακατεύει πού την κατάσταση, κατανάλωση κ.λ.π.

Αν είχε τρύπα δεν θα άκουγε τα σκασίματα??

fz6man
28/07/2017, 15:03
παιδια ολοι μου προτεινουν να κατεβω θεσσαλονικη , το μηχανακι φιλος μηχανικος μου ειπε οτι παει πολυ καλα πρεπει να φοραει το προγραμμα των 115 αλλα εχει μαμα εξατμισεις, επισεις εριξα ενα καθαριστικο για σκαφη και το λαμπακι με αναψε στα 90 χμ και με γκαζακι καλά.. τι να πω..

zannisvel
28/07/2017, 15:32
Τι 90; Χιλιομετρα;
Νομιζω εισαι για μηχανικο asap πριν κλεισουν για Αυγουστο.

πυξιδας990
28/07/2017, 17:52
προγραμμα 115 σε 06?
νομιζω οτι αυτο γινοταν μονο απο τα 09 και μετα με τα καινουρια κοντερ..

Mariner
28/07/2017, 18:31
προγραμμα 115 σε 06?
νομιζω οτι αυτο γινοταν μονο απο τα 09 και μετα με τα καινουρια κοντερ..

Ναι ρε συ, fz6man 990 1ης γενιά δεν έχεις? Τα 115 μπαίνει μόνο στα 09+ όπως τα λέει ο πυξίδας. Στο δικό σου μπορεί να έχει προγραμμα για ακράποβιτς (ειδικά αν φορούσε πριν το αγοράσεις). Αν έχεις τις μαμά βγάλτο και βάλε το απλό πρόγραμμα, θα σου μειώσει την κατανάλωση αλλά και πάλι δεν δικαιολογεί τα νούμερα που λές.

fz6man
28/07/2017, 21:29
Α δεν το ήξερα αυτό, τι μπορεί άραγε να φταίει ρε παιδια, καμία ιδέα;

πυξιδας990
29/07/2017, 07:58
διαγνωστικο και reset για αρχη μαζι με μαμα προγραμμα...
τσεκαρισμα τα μπουζια για πλουσιο μειγμα.....
τερμα το εχεις ανοιξει?ποσο εχεις πιασει αν ναι...

fz6man
29/07/2017, 08:57
μεχρι 220

πυξιδας990
29/07/2017, 10:26
μεχρι 220

πηγαινε και αλλο δηλ ανετα?

fz6man
24/09/2017, 16:01
Για τα 950 η λυση ειναι απλη, χρειαζονται σωστο ρυθμισμα που να κλεινει την τρυπαρα στη ροπη που εχουν χαμηλα, ητοι H2W kit (αυτο με το προφιλτρο).
To 950SE εχει 17/45 γραναζωμα και αρχικα χαμηλα ηταν κουφιο. Εβαλα 16αρι γραναζι μπροστα για να του δωσω λιγο ροπη, αλλα το ροπιασμα πιο ψηλα ερχοταν ακομα πιο βιαια με αποτελεσμα στο βρεγμενο και με ακραπες να μην οδηγιεται το εργαλειο. Μετα εβαλα το εν λογω κιτ και η ροπη γεμισε παντου. Με 17ρι μπροστα εχει πλεον περισσοτερη ροπη απ'οτι πριν με 16ρι. Μια και εχω και ενα 42ρι για πισω, λεω να δοκιμασω 17/42 γιατι και το 17/45 μου φαινεται πλεον λιγο κοντο. Με 17/45 σε ταξιδι καει περιπου 6-7 λτ/100 και ταχυτητες στην περιοχη των 150.

Τωρα στα ψεκαστα θελει πιο πολυ ψαξιμο και οπωσδηποτε να επενδυσει κανεις ειτε σε PCV+autotune ειτε σε ενα motty, ειτε σε ενα λ-probe και να μαθει το tuneEcu. Στην ιδανικη περιπτωση θελεις να εχεις δυο χαρτες, ενα για γκαζια και ενα για οικονομια. Για τον οικονομικο χαρτη κανονιζεις να εχεις φτωχο μιγμα, (AFR γυρω στο 14.7) στις στροφες και ανοιγματα γκαζιου που αντιστοιχουν σε ταξιδι. Τυπικα απο 3,000 μεχρι 6,000 rpm και μεχρι 20% ανοιγμα γκαζιου. Για τον χαρτη-γκαζια 13.3 (περιπου) παντου, η ακομα και τον μαμα χαρτη (δηλαδη μηδενικο χαρτη στο PCV). Και στις δυο περιπτωσεις ομως θελει ψαξιμο, χρονο και μια επενδυση της ταξης των 300-600ε, αναλογα τι λυση θα επιλεγει. Εγω προσωπικα θα επελεγα PCV+autotune για την ευκολια που εχει στο χειρισμο του και για το γεγονος οτι σου δινει την δυνατοτητα επιλογης χαρτων on the fly. Η απλουστερη δυνατη λυση ειναι η παραπανω, δηλαδη ενας χαρτης με υψηλο AFR (=φτωχο μιγμα) σε επιλεγμενες περιοχες στροφων και ανοιγματα γκαζιου, ο οποιος θα χρησιμοποιει τις μαμα ρυθμισεις ψηλα για ασφαλεια, και σαν δευτερος, ο μαμισιος.
Αξιζει το κοπο οι ψεκαστοι να ανοιξετε ενα θεντ στο advrider και να δωσετε βαση στα ποστς των 'k2m' και 'tahoecr', οι οποιοι εχουν τεραστια εμπειρια στο θεμα και επισης να διαβασετε το θρεντ 'tuneEcu, got tunes?'. Ο δευτερος εκ των δυο παραπανω, αν θυμαμαι καλα, ειχε αναφερει πως με το ψεκαστο του ειχε πετυχει καταναλωση της ταξης του 55mpg.

αυτό γινετε και στο ψεκαστό πρώτης γενιάς ?

fz6man
13/11/2017, 17:23
παιδιά στο advride κανουν λόγο καποιοι για αυτους τους χάρτες , γνωρίζει κανεις τίποτα επι του θέματος ?
http://www.tomhamburg.net/KTM_Tune_list.html

xaotikos
13/11/2017, 18:38
Εκεί είναι μια λίστα από custom και OEM χάρτες που ανεβαίνουν και συνήθως περιγράφουν και τα χαρακτηριστικα. Με τους OEM είσαι safe εξαρχής γιατί είναι οι χάρτες από το εργοστάσιο. Οι custom είναι λαχείο.

fz6man
13/11/2017, 20:51
πως μπορουμε να τους περάσουμε στο μηχανακι ?

xaotikos
13/11/2017, 22:13
Με tuneecu. Προγραμμα και πληροφορίες απο το ιδιο site, παιζει και στα 06 απο οτι ειδα
http://advrider.com/index.php?threads/2006-990-adventure-and-tuneecu.676044/

fz6man
14/11/2017, 07:45
μπερδεμα η φάση.. υπαρχει καποιος θεσσαλονικη που αναλαμβανει τετοιο πράγμα να μου περάσει το χάρτη ?

DrBig
14/11/2017, 07:49
μπερδεμα η φάση.. υπαρχει καποιος θεσσαλονικη που αναλαμβανει τετοιο πράγμα να μου περάσει το χάρτη ?

Στειλε μηνυμα στον gefr

iKTM
09/02/2018, 23:07
Α δεν το ήξερα αυτό, τι μπορεί άραγε να φταίει ρε παιδια, καμία ιδέα;

Πες μας ντε, τι εφταιγε τελικα!!!!! Μετα απο 10σελιδες θεματος.... !!!

fz6man
03/05/2018, 15:24
παιδια καλησπέρα , τωρα καλοκαιράκι παρατηρώ οτι εχει μειωθεί η κατανάλωση για καποιο λόγο , παρόλαυτα εχω βρει εναν ανθρωπο ο οποιος ισχυρίζετε οτι πρέπει να βαλουμε pcv και μετα να κανουμε προγραμμα στο dyno και θα είμαι κομπλε απο θέμα καταναλωσεις κόστος 350 + 80 καμιά γνώμη αν αξίζει? Το μηχανακι ειναι 990 του 2006

p@nos
03/05/2018, 16:17
Στο εξωτερικο με φτιαγμενους χαρτες σε δυναμομετρο απο επαγγελματιες εχει βρει πολυς κοσμος την υγεια του, το θεμα ειναι που θα βρεις δυναμομετρο και επαγγελματια να ξερει να ρυθμισει σωστα. Αν πας σε δυναμομετρο, δεν χρειαζεται να παρεις power commander, ο εργοστασιακος εγκεφαλος μπορει να επαναπρογραμματιστει.

lmb990
03/05/2018, 19:46
αυτος που τα λεει αυτα τι καταναλωση εχει μεσα στην αθηνα??

lospsi
15/10/2018, 14:32
Καλησπέρα σας,
νέος κάτοχος 990 adv και θα ήθελα τα φώτα σας. Η μηχανή έχει ελεύθερα τελικά dominator και περασμένο τον akrapovic χάρτη (κατά τα λεγόμενα του προηγούμενου ιδιοκτήτη). Δεν ξέρω αν καίει πολύ, δεν έχω κάνει χλμ ακόμα, όμως με προβληματίζει η έντονη μυρωδιά από τις εξατμίσεις, πήγα μισή ώρα διαδρομή και μύρισαν τα ρούχα μου καυσαέρια. Προφανώς οι ελεύθερες εξατμίσεις δεν βοηθάνε, μου έχουν πει κιόλας ότι ο akrapovic χάρτης είναι πολύ πλούσιος. Τι κάνουμε? Μαμά εξατμίσεις δεν υπάρχουν. Βάζω τον χάρτη για ΟΕΜ εξατμίσεις και χάνω σε απόδοση? Φλασάρω εγκέφαλο ώστε να έχει πιο σωστή καύση και άρα(?) λιγότερα καυσαέρια? PCV δεν ψήνομαι γιατί το κόστος αγοράς και χαρτογράφησης βγαίνει πολύ.
Βάζω εδώ το πρόβλημα μιας και είναι σχετικό με τις καταναλώσεις.

freco
15/10/2018, 15:40
Σαν πρώην κάτοχος σου που δοκίμασε και τους δύο χάρτες, προτείνω να γυρίσεις στον εργοστασιακό. Η διαφορά στην απόδοση δεν αντιστοιχεί στην διαφορά της κατανάλωσης. Είναι ήδη υψηλή και με τον χάρτη της Akrapovic πάει ακόμα πιο ψηλά χωρίς να χρειάζεται. Είναι όπλο από τη μάνα του. Ο λόγος που οι περισσότεροι φοράνε Akrapovic είναι η ζέστη που βγάζουν (ιδίως το καλοκαίρι), οι μαμά εξατμίσεις.
Οι περισσότεροι αργά ή γρήγορα γυρνάνε στον εργοστασιακό χάρτη. Εκτός κι αν κάνεις πολύ λίγα χιλιόμετρα για την κ@βλα σου και μόνο.

lospsi
16/10/2018, 12:35
Επειδή δεν έχω τις μαμίσιες εξατμίσεις, δεν θα έχω θέμα να βάλω τον μαμά χάρτη με τις "ελεύθερες"?

Ουσιαστικά, δεν έχω τόσο θέμα με την κατανάλωση όσο με την έντονη μυρωδιά καυσαερίων...

RaGe_Raptor
16/10/2018, 12:43
Επειδή δεν έχω τις μαμίσιες εξατμίσεις, δεν θα έχω θέμα να βάλω τον μαμά χάρτη με τις "ελεύθερες"?

Ουσιαστικά, δεν έχω τόσο θέμα με την κατανάλωση όσο με την έντονη μυρωδιά καυσαερίων...

Λογικά, θα γίνει πιο φτωχό το μίγμα, ίσως επικίνδυνα φτωχό.

ptc
16/10/2018, 12:48
Μια ευκολη και οικονομικη λυση ειναι η εξης:
Βαζεις αγγελια για ανταλλαγη μαμα εξατμισεων με τις dominator (κατα προτιμηση σε κανενα group ή φορουμ εξειδικευμενο), βγαζεις και το κατιτις σου (θα σου δωσουν και καποια διαφορα) και μετα βαζεις τη μαμα χαρτογραφηση και εισαι 100% ησυχος. Ωραιος ο ηχος αλλα ολο αυτο το μπλεξιμο που ακολουθει μετα δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο. Αλλιως για να γινει σωστη δουλεια πρεπει να πεσει και το αντιστοιχο χρημα.

freco
16/10/2018, 18:29
Λογικά, θα γίνει πιο φτωχό το μίγμα, ίσως επικίνδυνα φτωχό.

Καμία σχέση. Όλα καλά. Προχώρα άφοβα @lospsi
Όποιος έχει 990 θα στο επιβεβαιώσει.

πυξιδας990
17/10/2018, 09:56
τιποτα δεν παθαινει με μαμα χαρτη και αφτερ εξατμισεις...εχει δικιο ο freco

lospsi
17/10/2018, 19:47
Το θέμα είναι, με τον μαμίσιο χάρτη θα έχει λιγότερα καυσαέρια και άρα μυρωδιά??

πυξιδας990
18/10/2018, 09:20
Το θέμα είναι, με τον μαμίσιο χάρτη θα έχει λιγότερα καυσαέρια και άρα μυρωδιά??

δεν μυριζει το ιδιο,ειναι πολυ καλυτερη η κατασταση

Mariner
19/10/2018, 08:23
Λιγότερα καυσαέρια, περισσότερο σκορτσάρισμα στα χαμηλά και μια τρύπα κάπου στις 4-4,5Κ. Δοκίμασε και τους 2 και αποφάσισε, εγώ μετά απο πολλές δοκιμές είχα καταλήξει σε custom χάρτη για να πετυχω μια ισορροπία ανάμεσα στην σωστή λειτουργία και μια πιο χαμηλή κατανάλωση.

lospsi
20/10/2018, 02:13
Αν θες, δώσε περισσότερες πληροφορίες για τον χάρτη. Με PCV ή με φλασάρισμα?

Mariner
20/10/2018, 11:44
Αν θες, δώσε περισσότερες πληροφορίες για τον χάρτη. Με PCV ή με φλασάρισμα?

Φλασαρισμα με tuneecu. Tσιμπάς ένα καλώδιο και παίζεις όσο θές.

Θα κοιτάξω να δω αν τον έχω καταχωνιασμένο πουθενα αν θες να δοκιμάσεις (σημείωση, τον είχα σετάρει με οβάλ δευτερεύουσες πεταλούδες οπότε δεν ξέρω τι συμπεριφορά θα έχει με τις κανονικές)

freco
21/10/2018, 18:19
Εδώ είναι το πρόγραμμα

http://www.tuneecu.com/TuneECU_En/links.html

κι εδώ οι χάρτες ανά μοντέλο και έτος κατασκευής
Διαλέγεις "with standard exhaust" για μαμά χάρτη.

http://www.tuneecu.com/KTM_Tune_list.html

Κι αυτό το καλώδιο που αγόρασα και χρησιμοποίησα
https://www.lonelec.co.uk/Motorbike-OBD-Diagnostic-Cables/component/TuneECU-KTM-Interface-Kit

Αν το 'χεις με τα computer είναι πανεύκολο. Μην ξεχάσεις το 15 λεπτο μετά το φλασάρισμα. Το βάζεις μπροστά και το αφήνεις 15 λεπτά να δουλεύει χωρίς να το αγγίξεις.

Δεν το έχω πλέον. Ούτε το ΚΤΜ ούτε το καλώδιο. :-(

lospsi
21/10/2018, 21:08
Κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα (tuneboy) είχα χρησιμοποιήσει παλιότερα όταν είχα το Caponord.
Προς το παρόν, θα βάλω τον μαμά χάρτη και θα δω πως θα μου φανεί, γιατί και σήμερα που το κυκλοφόρησα λίγο, μυρίζει αρκετά....
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, μαζεύω ερωτήσεις και προβληματισμούς και θα ποστάρω σε νέο θέμα!

fz6man
07/05/2019, 14:51
Eχει παρατηρίσει/μετρησει κανεις διαφορά κατανάλωσης ανάμεσα σε ασφάλτινα και σε χώματινα λάστιχα, διαφορά πιέσεων των ελαστικών ή αν υπάρχει περίπτωση υπερβολικής κατανάλωσης απο αρρυθμιστες βαλβίδες ?