Σύνδεση

View Full Version : Κατανάλωση ΚΤΜ 990 Adv



Σελίδες : [1] 2

trelf
30/03/2012, 13:08
πιστευω θα ενδιεφερε πολλους να καταγραψουμε τις καταναλωσεις μας σε ενα ποστακι....παρακαλω σημειωστε μοντελο μηχανης,λιτρα και αυτονομια απο full τεποζιτο μεχρι ρεζερβα

ktm 990 adventure
22 λιτρα τεποζιτο (μαζι με τη ρεζερβα)
150-200 Km αυτονομια (κλαιω...:eyepop:)

πιο πριν ειχα tdm900abs
20 λιτρα τεποζιτο (μαζι με τη ρεζερβα)
265-300 km αυτονομια

byron
30/03/2012, 13:38
ktm 990 adventure
22 λιτρα τεποζιτο (μαζι με τη ρεζερβα)
150-200 Km αυτονομια (κλαιω...:eyepop:)



Είσαι σίγουρος οτι δουλεύει σωστά το μηχανάκι σου? Είναι εξωφρενική η κατανάλωση που γράφεις.

DrBig
30/03/2012, 13:54
Είσαι σίγουρος οτι δουλεύει σωστά το μηχανάκι σου? Είναι εξωφρενική η κατανάλωση που γράφεις.

Το αυτο.
Τι αλλαγες εχει απο stock?
Tι γραναζωμα?
Ποια η καταναλωση σου σε ταξιδι με λογικη σταθερη ταχυτητα?

sniper
30/03/2012, 13:58
Μήπως να αλλάζαμε το τίτλο σε "Η Κατανάλωση ενός 990 Adv";

CHRISTOF
30/03/2012, 14:02
Μόλις έβαλα βενζίνη στο CB 1300.
Μέσα στην πόλη, με τραγικές συνθήκες ( 1η - 2α - φρένο και ξανά ) μου έκαψε 9lit/100Km.
Μάλλον κάτι δεν πάει καλά διότι αυτό που λες είναι 11lit/100Km :eek:

DrBig
30/03/2012, 14:02
Μήπως να αλλάζαμε το τίτλο σε "Η Κατανάλωση ενός 990 Adv";

Ε.....ναι!
Αφου μαλιστα υπαρχει ηδη θρεντ με (σ)καταναλωσεις.

marios8
30/03/2012, 14:12
\
22 λιτρα τεποζιτο (μαζι με τη ρεζερβα)
150-200 Km αυτονομια (κλαιω...:eyepop:)



Ούτε 300αρι 2τ να είχες . Κάτι δεν πάει καλά .

byron
30/03/2012, 14:17
Μόλις έβαλα βενζίνη στο CB 1300.
Μέσα στην πόλη, με τραγικές συνθήκες ( 1η - 2α - φρένο και ξανά ) μου έκαψε 9lit/100Km.
Μάλλον κάτι δεν πάει καλά διότι αυτό που λες είναι 11lit/100Km :eek:

Βασικά το 11/100 βγαίνει με 200χλμ αυτονομία. Στα 150 που ανέφερε ο trelf μιλάμε για 14,7 lt/100 που (μάλλον) δεν παίζει..

Elesun
30/03/2012, 14:18
Δεν λέει μλκίες. Μέσα στην πόλη βλέπω την ίδια κατανάλωση. Η μηχανή είναι στοκ 950 Adv. Εκτός πόλης ανάλογα με τις συνθήκες ανεβαίνει σε πάνω από 250χλμ.

fournas
30/03/2012, 14:19
εχεις περασει το προγραμμα τις KTM που το κανει 115hp ?
το ιδιο μοτερ φοραμε (smr990) και αυτα τα χιλιομετρα (και λιγα παραπανω "εκτος") τα κανω με το 15αρι ντεποζιτο ..

....εκτος και αν εχω κανει το δρομο πιστα.....

byron
30/03/2012, 14:26
Δεν λέει μλκίες. Μέσα στην πόλη βλέπω την ίδια κατανάλωση. Η μηχανή είναι στοκ 950 Adv. Εκτός πόλης ανάλογα με τις συνθήκες ανεβαίνει σε πάνω από 250χλμ.

Δεν είπε κανείς οτι λέει μλκς, αλλά αν δουλεύει σωστά το ADV. Συγκριτικά με το Tuono πχ που είναι επίσης V2 με 57mm μπεκ και αρκετά πιο δυνατό απ΄το ΚΤΜ, η κατανάλωση μου σε πόλη/πίστα δεν έχει πάει πάνω από 10lt/100, ενώ στο ταξίδι με 160-180 βγαίνει γύρω στα 7,3lt/100 που επίσης είναι πολύ πιο χαμηλή απ΄αυτή που αναφέρετε.

DrBig
30/03/2012, 14:26
Δεν λέει μλκίες. Μέσα στην πόλη βλέπω την ίδια κατανάλωση. Η μηχανή είναι στοκ 950 Adv. Εκτός πόλης ανάλογα με τις συνθήκες ανεβαίνει σε πάνω από 250χλμ.

Εσυ ακομα stock jetting εχεις?
Στη πολη βλεπω 8λτ/100κμ με το H2W χωρις να προσπαθω να μη καψω. Σε ταξιδι με 130 πραγματικα κατεβαινει στα 6. Γραναζωμα 17/45.

BIG BLACK
30/03/2012, 14:54
Δυστυχώς δεν έχει άδικο ο trelf.....
Mέσα στην πόλη 140-150 μέχρι να ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας
και σε ταξιδι με 160-180km/h γύρω στα 210 μέχρι να ανάψει το λαμπάκι.
Με ρεζέρβα έχω κάνει 46 χιλιόμετρα χωρίς να μείνω.
Acrapovits χωρίς το πρόγραμμα και 16 γρανάζι μπροστά.

vagtav
30/03/2012, 17:57
990 μοντέλο 2008 μαμά εξατμίσεις (ελπίζω όχι για πολύ ακόμα :)) κατανάλωση με νορμάλ ρυθμούς εντός πόλης 8lt/100
με αρκετή Αττική Οδό και λεωφόρο Μαραθώνος.

g.kounoupis
30/03/2012, 18:09
Για μανισιο μηχανάκι τα νούμερα αυτά είναι στην πόλη και 11/100 αλλά νομίζω ότι το ρεζερβουάρ είναι 19,5 και όχι 22

MG-KTiNoS
30/03/2012, 18:17
Όπως τα λέει είναι …
Πέρσι είχαμε πάει Βουλγαρία με 4 ΤΔΜ και ένα 990 και το πράμα έκαιγε πάνω κάτω 30% παραπάνω.
Κάθε διακόσια ήθελε και γέμισμα.
Εγνατία γ….κε κανονικά και μέχρι την Αθήνα έσπασε και ησυχάσαμε !

Του αναγνωρίζω όμως 2 πράματα
1 Η γκαζιά του κάνει το Τδμ …ιστορία
2 Πέρναγε με 2 άτομα και αποσκευές πάνω από τις λακούβες αέρα πατέρα…
Συμπέρασμα
Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους…


Υγ
Το θύμα έλεγε πως όταν δεν έχει κάνει –κάτι που δε θυμάμαι- καίει και παραπάνω.
Πάνε στο γνωστό μάστορα, ειδικό στα ΚΤΜια να σου το κάνει…
-δεν θυμάμαι ούτε πως τον λένε αλλά άμα ρωτήσεις θα σου πουν-

Mariner
30/03/2012, 18:22
Το ρεζερβουάρ στα 990 είναι 19,5 λίτρα.

990 '07 με τελικά, 16/42 γρανάζομα και οβάλ δευτερεύουσες πεταλούδες:

με πρόγραμμα για akrapovic: 9-9,5/100 εντός πόλης, γύρω στα 8/100 εκτός και με χωμάτινα λάστιχα μέχρι 120χμ εθνική έχει γράψει 6,5l/100.
με custom πρόγραμμα:7,5-8/100 εντός πόλης, εκτός 6,5/100


ΥΓ: Άμα θέλετε να δείτε τί πάει να πεί κατανάλωση σε 990, ρωτήστε τον kavvadia :D :D

nikolas1709
30/03/2012, 18:33
γεμισα στο χαιδαρι εμεινα απο βενζινη λιγο πριν φτασω στην stork στην επιδαυρο ΚΤΜ950sm
ενα δοντι πιο μικρο γραναζι 17 λιτρα πηρε ,γυρω στα 130 χιλιομετρα εκανα μην ρωτησετε πως πηγαινα στο δρομο

MG-KTiNoS
30/03/2012, 19:05
: Άμα θέλετε να δείτε τί πάει να πεί κατανάλωση σε 990, ρωτήστε τον kavvadia :D :D


http://img810.imageshack.us/img810/7614/dsc4653.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/810/dsc4653.jpg/)

Για αυτόν έλεγα...
:lol:


υγ
Η φωτό στο Νεσεμπαρ...
(μαύρη θάλασσα...)

panjimnakos
30/03/2012, 19:08
Στον super duke με το 15.5 ρεζερβουαρ νομιζω κανω 160 χλμ μεχρι να αναψει λαμπακι και παει ακομα αλλα 30 περιπου! Α και ολα εκτως πολης!

Mariner
30/03/2012, 19:12
http://img810.imageshack.us/img810/7614/dsc4653.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/810/dsc4653.jpg/)

Για αυτόν έλεγα...
:lol:


υγ
Η φωτό στο Νεσεμπαρ...
(μαύρη θάλασσα...)
Τo ξέρω, αλλα απάντησες την ώρα που έγραφα την δική μου απάντηση και δεν το είδα :lol: :lol: :lol:

byron
30/03/2012, 19:26
Ακρη δεν βγαίνει πάντως :lol:
Κάποιοι λένε για κατανάλωση από 7 ως 11 και άλλοι απο 11 ως 15? :look:

Mariner
30/03/2012, 19:34
Ακρη δεν βγαίνει πάντως :lol:
Κάποιοι λένε για κατανάλωση από 7 ως 11 και άλλοι απο 11 ως 15? :look:

Ναί, παίζει αρκετά και έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης. Πχ εγώ με τον Καββαδία έχω παντού 1-1,5/100 διαφορά στην κατανάλωση και ας πηγαίνουμε δίπλα δίπλα..

gefr
30/03/2012, 20:06
Το ρεζερβουάρ στα 990 είναι 19,5 λίτρα όπως λέει και ο Mariner

990 '06 με κλειστά τελικά, 17/42 γρανάζωμα:

με πρόγραμμα κανονικό πειραγμένο μόνο στις δευτερεύουσες πεταλούδες 8-9/100 εντός πόλης και το γκάζι σεμνά, μέχρι 140χλμ εθνική έχει γράψει 6,5l/100. Φίλος που χρησιμοποιεί τη γκαζιέρα για ξεγκαύλωμα και ρίχνει ξερογκαζιές αβέρτα καίει γύρω στα 9-10, άν το μετράει σωστά...

trelf
30/03/2012, 20:14
παιδιά έκανα 150 χμ + 15 ρεζέρβα , 165... κ έβαλα 16.3 λίτρα για να γεμίσει ...οπότε τα 10lt/100km τα έχει ...αν το πίνεις στην πόλη ...

με 29 ευρώ γέμισε ....αρχίζω κ τρελαίνομαι ....

MG-KTiNoS
30/03/2012, 20:15
Ακρη δεν βγαίνει πάντως :lol:
Κάποιοι λένε για κατανάλωση από 7 ως 11 και άλλοι απο 11 ως 15? :look:

koίτα είναι απλό...
το κατέμι καίει













τα κέρατα του....
:lol:

BIG BLACK
30/03/2012, 20:16
990 2006-2008 το ρεζερβουάρ είναι 22 λίτρα

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_990_adventure%2007.htm

spyro
30/03/2012, 20:36
οτι και να λενε τα επίσημα specs το δικό μου που είναι 07 μοντέλο έχει 19,5 lt ρεζερβουάρ. Κάτι δε τους πήγε καλά στο μέτρημα

κατα τ' άλλα:

μου έχει κάψει και μένα πάνω απο 10lt αλλά Αθήνα κέντρο και καυλωμένος.

Κατα τα άλλα, σε σβέλτη βόλτα εκτος Αθήνας είναι γύρω στα 8- 8,5lt / 100 μέσο όρος

σε νορμάλ βόλτα με τη γυναίκα είναι 7,5 lt/100 παρότι το έξτρα βάρος, το γκάζι έρχεται πιο γλυκά.

έχω δει και 6,5lt/100 αλλα η βενζίνη ήταν η Shell / Racing και οι ρυθμοί ήταν επίτηδες μέχρι 5χλδ στροφές.

η ρεζέρβα έχει 50km+ με κανονικούς ρυθμούς. με αργους ρυθμούς σιγουρα παραπάνω

εντός πόλης μου ανάβει στα 170-190 λαμπάκι και εκτός πόλης στα 210 (give or take)


" γεια χαρά"

όπως λέει και η μορφή ο gefr :p

vagtav
30/03/2012, 20:46
Καλό θα ήταν, για να βγαίνει και κάποιο νόημα από την κουβέντα, να αναφέρουμε την κατανάλωση που παρατηρούμε σε συνθήκες χαλαρής έως νορμάλ οδήγησης.
Αν μιλάμε για συνθήκες του τύπου, φεύγω πρώτος από το φανάρι με σούζα και φτάνω τους τελευταίους του προηγούμενου κάθε φορά, τότε τα νούμερα πραγματικά μπορούν να ξεφύγουν.

BIG BLACK
30/03/2012, 20:53
Τελικά θα παραμείνει ένα ανεξήγητο μυστήριο πόση βενζίνη

χωράει το ρεζερβουάρ ενός KTM 990 ADVENTURE 2008-2008.

(Μακάρι να είναι 19,5 γιά να μην κλαίω)

antsoar
30/03/2012, 21:09
ρε σεις μιλάμε γιαυτό το μηχανάκι :eek::hypnotize:smokin:


http://youtu.be/oVGry7-gZkg




και συζητάμε για κατανάλωση :lol::lol:

vagtav
30/03/2012, 21:18
ρε σεις μιλάμε γιαυτό το μηχανάκι :eek::hypnotize:smokin:


Το ξέρουμε :smokin:

Τις Τετάρτες μιλάμε για μάστορες, τις Κυριακές για βόλτες και τις Παρασκευές για κατανάλωση. :cool:

LOUKILOUK
30/03/2012, 21:43
οτι και να λενε τα επίσημα specs το δικό μου που είναι 07 μοντέλο έχει 19,5 lt ρεζερβουάρ. Κάτι δε τους πήγε καλά στο μέτρημα

κατα τ' άλλα:

μου έχει κάψει και μένα πάνω απο 10lt αλλά Αθήνα κέντρο και καυλωμένος.

Κατα τα άλλα, σε σβέλτη βόλτα εκτος Αθήνας είναι γύρω στα 8- 8,5lt / 100 μέσο όρος

σε νορμάλ βόλτα με τη γυναίκα είναι 7,5 lt/100 παρότι το έξτρα βάρος, το γκάζι έρχεται πιο γλυκά.

έχω δει και 6,5lt/100 αλλα η βενζίνη ήταν η Shell / Racing και οι ρυθμοί ήταν επίτηδες μέχρι 5χλδ στροφές.

η ρεζέρβα έχει 50km+ με κανονικούς ρυθμούς. με αργους ρυθμούς σιγουρα παραπάνω

εντός πόλης μου ανάβει στα 170-190 λαμπάκι και εκτός πόλης στα 210 (give or take)


" γεια χαρά"

όπως λέει και η μορφή ο gefr :p

Ακριβώς έτσι είναι με οτι μικροδιαφορές μπορεί να δει ο καθένας ανάλογα με τις λεπτοπέριες,πχ φόρτωμα, δικάβαλο, βαρύ δεξί καρπό κτλ.
Το τεπόζιτο του δικού μου 990ADV 06 είναι επίσημα 19.5 λτ αλλά στο διπλό στάντ και μετά από αποστράγγιση έχω βάλει και 19.8λτ ξέχειλα, ποιο πέρα δεν πάει με τίποτε...από όσο ξέρω όλα τα 990 ίδιο τεπόζιτο έχουν, αν κάνω λάθος διορθώστε με...
Την ποιο μεγάλη κατανάλωση την έχω δει σε κάτι "ειδικές" του 36άωρου...(πόσο μη ρωτάτε...). Δεν έπεφτα όμως ποτέ κάτω από τις 5-6.000στρ/λ....:evil:
:wave2:

antsoar
30/03/2012, 22:29
Το ξέρουμε :smokin:

Τις Τετάρτες μιλάμε για μάστορες, τις Κυριακές για βόλτες και τις Παρασκευές για κατανάλωση. :cool:

:lol::beer::beer:

gefr
30/03/2012, 22:40
ρε σεις μιλάμε γιαυτό το μηχανάκι :eek::hypnotize:smokin:


http://youtu.be/oVGry7-gZkg



και συζητάμε για κατανάλωση :lol::lol:

με τέτοια οδήγηση θα καίει και 14λιτ/100χλμ και με το δίκιο του

g.kounoupis
31/03/2012, 01:50
http://www.ktm.com/gr/travel/990-adventure-eu/technical-details.html
η μαμα λεει 20l

gefr
31/03/2012, 10:22
http://www.ktm.com/gr/travel/990-adventure-eu/technical-details.html
η μαμα λεει 20l
Η δική μου μαμάνιουαλ λέει 21λίτρα με 4 ρεζερβουάρ.:wave2:

Mariner
01/04/2012, 22:02
http://www.ktm.com/gr/travel/990-adventure-eu/technical-details.html
η μαμα λεει 20l

Aυτό είναι και χάνει μισό λίτρο απο την τρόμπα βενζίνης που τα 990 την έχουν μεσα στο ρεζερβουάρ

Lioulios
01/04/2012, 22:15
...και καλό είναι να κανονίζετε να μην μένει από βενζύνη .

DAYMAN
02/04/2012, 08:36
αυτες τις καταναλωσεις ειχα και εγω μεσα στην πολη.Εκτος με ρυθμους ταξιδιου η αυτονομια ηταν 200-210 χλμ.

trelf
02/04/2012, 15:52
εγω βεβαια ανοιξα το θεμα για να δουμε καταναλωσεις απο ΟΟΟΟΟΟΟΛΑ τα μηχανακια.....και το καναμε KTM ADV καταναλωση....

Manalishi
02/04/2012, 16:13
Το σκέφτομαι και εγώ για το επόμενο, αλλά η κατανάλωση ( μαζί με τα μικροπροβλήματα που είναι εκνευριστικά) με κρατάνε μακρυά...

Gi_4ce
02/04/2012, 16:30
Εδω δε λετε να αποφασίσετε πόσα λίτρα τεπόζιτο έχει και ακόμα ψάχνεστε για την κατανάλωση??

gefr
02/04/2012, 22:59
Χθές είδα κατανάλωση 5,8λιτ/100 σε καρμπυρατεράτο, ενώ φίλος μου έκανε 5,08λιτ/100 με injection '07. Άλλος φίλος με ΒMW 1200 έγραψε 4,8λιτ/100 Η διαδρομή περιελάμβανε κομμάτια με 70-75χαω εκτός πόλης και όλα σε άσφαλτο.

Lioulios
02/04/2012, 23:54
Mε το συμπάθειο ,αλλά 75 χλ/ω είναι ταχύτητα πορείας σκούτερ και παπιών και όχι για τέτοια οχήματα .

spyro
03/04/2012, 04:59
Mε το συμπάθειο ,αλλά 75 χλ/ω είναι ταχύτητα πορείας σκούτερ και παπιών και όχι για τέτοια οχήματα .

οι μέσες ωριαίες στο επαρχιακό οταν πας νορμαλ είναι κάτω απο 60

:wave2:

MultiS
03/04/2012, 09:06
990 ADV το manual λεει 20 λίτρα ντεπόζιτο στην πραγματικότητα ειναι 19,5.

Κατανάλωση παίζει γύρω στα 170-200 και μετά γυρνάει ρεζέρβα που η KTM λέει για 30χιλ εγω την έχω πάει μέχρι 48 μεσα στην πόλη με χαλαρή οδήγηση 4500 - 5500 rpm με akrapovic.

Με μαμά εξατμίσεις ξέρω απο φίλο οτι παίζει γύρω στα 190 - 220 και μετά ρεζέρβα την έχει πάει και 70 χιλ αλλα σε ειδική περίπτωση που δεν είχε άλλη επιλογή.

Σε ταξίδι απο Μακρακώμη - Πειραιά έχω κάνει 280 χιλ χωρίς να γυρίσει ρεζέρβα με ταχύτητες όμως 120 - 130 χιλ.

Γενικά μια καλή κατανάλωση ειναι 180-190 χιλ και μετά γυρνάει ρεζέρβα.

Tip 1 : προσπαθήστε να μην αφήνετε να αδειάζει το ντεπόζιτο εντελώς και το γεμίζετε στα όρια, μόλις γυρνάει ρεζέρβα είναι καλό να βάζετε γιατί ζορίζεται η τρόμπα με την χαμηλά στάθμη.

Tip 2 : μη προσπαθέιτε να βγάλετε άκρη με την κατανάλωση ειδικά αυτή την εποχή. Οι βενζίνες είναι όλες ΧΑΛΙΑ !!!

Tip 3 : είναι 1000άρι δικύλινδρο Ready to Race που όταν του το ζητήσεις τα δίνει όλα. Είναι λογικό να καίει παραπάνω.

gefr
03/04/2012, 09:20
Από τα ανωτέρω καταλήγω, οτι η KTM δεν έχει καταλήξει ποιά είναι η χωρητικότητα των τεπόζιτων. Εμείς από ότι φαίνεται καταλήξαμε στα 19,5.
MultiS δεν νομίζω οτι οι βενζίνες είναι εποχιακό φρούτο... και φαίνεται παγκόσμιο φαινόμενο, οπότε με αυτό θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε.
Άντε πάμε γι άλλα.

trelf
04/04/2012, 17:29
Χθές είδα κατανάλωση 5,8λιτ/100 σε καρμπυρατεράτο, ενώ φίλος μου έκανε 5,08λιτ/100 με injection '07. Άλλος φίλος με ΒMW 1200 έγραψε 4,8λιτ/100 Η διαδρομή περιελάμβανε κομμάτια με 70-75χαω εκτός πόλης και όλα σε άσφαλτο.

ρε φιλε μου σορρυ κιολας....αλλα μας δουλευεις;;; που την ειδες την καταναλωση 5.08λιτ/100χμ σε injection του ΄07;;;κοροιδευομαστε;;;χαλασμενα μηχανακια εχουμε εμεις ή το μετράς με νεκρά σε κατηφόρα;;;

το 5λιτ/100χμ σημαινει οτι με ενα τεποζιτο 22 λιτρα που εχει το adventure (συμφωνα με το manual)....άααααααντε σου λεω εγω 20 λιτρα ρεζερβουαρ.....θα πρεπει να ειδες αυτονομια 400 χιλιομετρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!την στιγμη που εγω εχω το injection του ΄07 και το παω χαλαρα σε επαρχιακο για 80 χιλιομετρα και εθνικη γυρω στα 140/ωρα για 120 χμ αποσταση επι το πλειστον, με μερικα ανοιγματακια στα 180 για καμια 15αρια χιλιομετρα....και μου βγαζει το τεποζιτο 195χιλιομετρα!!!!!!!!

θα μας τρελανεις τελειως....μην λεμε οτι θελουμε....

παρακαλω εξηγησε μας πως εβγαλες την καταναλωση και αν εχεις βρει κανα τροπο να γλιτωσουμε και εμεις!

gefr
04/04/2012, 17:54
Άν διάβασες και την υπόλοιπη πρόταση, θα έβλεπες και κάτι να αναφέρω για ταχύτητες. Η κατανάλωση είναι υπολογισμένη, χιλιόμετρα και λίτρα για να γεμίσει. Με 180άρια σίγουρα δεν πάς και για τρελές οικονομίες. Όταν έκανα Θεσσαλονίκη Αθήνα με 140-170 παρατεταμένα, χρειαζόμουνα δύο φορές στάση για βενζίνα στο δρόμο (το δεύτερο φουλάρισμα δεν το κατανάλωνα όλο). Τώρα με προσεκτική οδήγηση, βγάζω τα 280 ώς τη Στυλίδα και μετά φουλάρω για Αθήνα. Μέγιστη 120 χωρίς ξερογκαζιές, χωρίς χάρτη Akrapovich, χωρίς αλλαγμένο γρανάζωμα, με εξατμίσεις Wings. Σε 950Adv καρμπυρατεράτο η καλύτερη κατανάλωση που έχω κάνει ήταν 330χλμ με εξατμίσεις Wings. Η ρεζέρβα δεν δούλευε και έμεινα από βενζίνα.
Δεν σε δουλεύω και δεν ξέρω αν έχεις χαλασμένο μηχανάκι, αλλά ίσως ρυθμισμένο για απόδοση και όχι για οικονομία;
Εσύ τί στήσιμο έχεις;

MultiS
04/04/2012, 18:56
252416

απο το manual του '07.

Τώρα για αυτά που γράφει ο φίλος gefr για κίνηση σε εθνική οδό ισχύουν.

trelf 195 χιλ γυρνάει ρεζέρβα ? ή τέλος βενζίνη ?
Αν γυρνάει ρεζέρβα τότε είσαι πολύ καλά.
Αν οχι το συζητάμε....

DrBig
04/04/2012, 19:44
Οποιοι εχουν προβλημα υπερβολικης καταναλωσης να κανουν δυο πραγματα για αρχη.

1) Να βεβαιωθουν οτι το TPS ειναι ρυθμισμενο σωστα. Θα πρεπει να δειχνει 0.5 με 0.6 V με κλειστο γκαζι
2) Να βουλωσουν το SAS και να πανε σε ενα δυναμομετρο με φρενο να κανουν καυσαναλυση με 4η η 5η σε (α) σταθερο (<10%) και (β) σε σιγα ανοιγομενο γκαζι αρχιζοντας απο μικρα ανοιγματα <5%.
Σιγα ανοιγομενο γκαζι σημαινει να κανει 30 δευτερολεπτα απο 0 σε 100%.

Για να γινουν τα παραπανω σωστα θα πρεπει οπωσδηποτε το δυναμομετρο να εχει φρενο ωστε να φορτιζει τον τροχο σε σταθερες συνθηκες, παρομοιες με τις κανονικες συνθηκες στο δρομο.

Οι δυο πιο πιθανες αιτιες για μεγαλη καταναλωση ειναι (1) κακο αβανς και (2) κακος χαρτης καυσιμου (ενδεχομενως λογω δυσλειτουργικων λ).

trelf
04/04/2012, 19:46
Άν διάβασες και την υπόλοιπη πρόταση, θα έβλεπες και κάτι να αναφέρω για ταχύτητες. Η κατανάλωση είναι υπολογισμένη, χιλιόμετρα και λίτρα για να γεμίσει. Με 180άρια σίγουρα δεν πάς και για τρελές οικονομίες. Όταν έκανα Θεσσαλονίκη Αθήνα με 140-170 παρατεταμένα, χρειαζόμουνα δύο φορές στάση για βενζίνα στο δρόμο (το δεύτερο φουλάρισμα δεν το κατανάλωνα όλο). Τώρα με προσεκτική οδήγηση, βγάζω τα 280 ώς τη Στυλίδα και μετά φουλάρω για Αθήνα. Μέγιστη 120 χωρίς ξερογκαζιές, χωρίς χάρτη Akrapovich, χωρίς αλλαγμένο γρανάζωμα, με εξατμίσεις Wings. Σε 950Adv καρμπυρατεράτο η καλύτερη κατανάλωση που έχω κάνει ήταν 330χλμ με εξατμίσεις Wings. Η ρεζέρβα δεν δούλευε και έμεινα από βενζίνα.
Δεν σε δουλεύω και δεν ξέρω αν έχεις χαλασμένο μηχανάκι, αλλά ίσως ρυθμισμένο για απόδοση και όχι για οικονομία;
Εσύ τί στήσιμο έχεις;


διαβασα αυτα που ειπες....η καταναλωση μιας μηχανης στα 120χμ/ω σταθερα στην εθνικη που μεταφραζεται σε 6η με 3.5 χιλιαδες στροφες ανα λεπτο....ειναι παρομοια με το να πηγαινεις σε επαρχιακο δικτυο με 75χ/ω με 4η ταχυτητα (διοτι η 6η θα σκορτσαρει) και παλι με 3.5χιλιαδες στροφες ανα λεπτο.....ισως ο παραγοντας τριβης λογω αεροδυναμικης να ειναι μειον στην εθνικη με μεγαλυτερη ταχυτητα απο οτι στον επαρχιακο....αλλα μην ξεχναμε οτι και στον επαρχιακο ανεβοκατεβαζουμε ταχυτητες και φρεναρουμε/μαρσαρουμε το οποιο ειναι μειον σε σχεση με τη σταθερη πορεια μας στην εθνικη....οποτε αν οχι μια η αλλη,εστω οτι υπαρχει μια πολυ μικρη διαφορα στην καταναλωση ΥΠΕΡ ΜΑΣ οταν εισαι σε επαρχιακο δικτυο....

εδω δεν μιλαμε για μικρη διαφορα....μιλαμε για τρελη καταναλωση.....επαναλαμβανω οτι ειπες 5 λιτρα στα 100 χιλιομετρα!!!!

δηλαδη....

5 λιτρα βενζινης ------> 100 χιλιομετρα αποσταση======>οποτε,24 λιτρα τεποζιτο θα επρεπε να εχεις μια αυτονομια μεχρι να μεινεις 480 χιλιομετρα!!!!!!!!!!
ειπαμε να εχεις οικονομια με 75 χ/ω σε επαρχιακο σε σχεση με εθνικη οταν πας με 120 χ/ω...αλλα αυτο ειναι εξωφρενικο...δεν παιζει να βγαλεις 480 με καμια δυναμη,για κανενα λογο....

οποτε δεν παιζει αυτη η καταναλωση που λες...

τωρα στο παραδειγμα με την εθνικη ,εστω οτι 330 χιλιομετρα εκανες απο τερμα full μεχρι να μεινεις και απο ρεζερβα,και εστω οτι 24 λιτρα ειναι συνολο τεποζιτο και ρεζερβα....
τοτε εχουμε,
οπου ? ειναι η καταναλωση σε λιτρα ανα 100 χιλ....
24 χ 100 = ? χ 330 => ? = 2400/330 => ? = 7,27 λιτρα / 100 χιλιομετρα

τι να πω...ισως οι δικοι μου υπολογισμοι ειναι λαθος....
οπως και να χει επειδη με εβαλες σε σκεψεις,την μεγαλη πεμπτη θα ταξιδεψω στην εθνικη απο αθηνα προς λαρισα....οποτε θα κανω μετρησεις ακριβειας (λιτρα και χιλιομετρα) και θα ενημερωσω....

επισης το στησιμο στο δικο μου ειναι ....μαμα με τελικα ακραπες Hexagon χωρις προγραμμα και σιγαστηρες....

φιλικα
χρηστος

trelf
04/04/2012, 19:48
trelf 195 χιλ γυρνάει ρεζέρβα ? ή τέλος βενζίνη ?
Αν γυρνάει ρεζέρβα τότε είσαι πολύ καλά.
Αν οχι το συζητάμε....

μιλαω απο τερμα γεματο μεχρι να γυρισει στην ρεζερβα....17.5 περιπου λιτρα δηλαδη....

trelf
04/04/2012, 19:53
Οποιοι εχουν προβλημα υπερβολικης καταναλωσης να κανουν δυο πραγματα για αρχη.

1) Να βεβαιωθουν οτι το TPS ειναι ρυθμισμενο σωστα. Θα πρεπει να δειχνει 0.5 με 0.6 V με κλειστο γκαζι
2) Να βουλωσουν το SAS και να πανε σε ενα δυναμομετρο με φρενο να κανουν καυσαναλυση με 4η η 5η σε (α) σταθερο (<10%) και (β) σε σιγα ανοιγομενο γκαζι αρχιζοντας απο μικρα ανοιγματα <5%.
Σιγα ανοιγομενο γκαζι σημαινει να κανει 30 δευτερολεπτα απο 0 σε 100%.

Για να γινουν τα παραπανω σωστα θα πρεπει οπωσδηποτε το δυναμομετρο να εχει φρενο ωστε να φορτιζει τον τροχο σε σταθερες συνθηκες, παρομοιες με τις κανονικες συνθηκες στο δρομο.

Οι δυο πιο πιθανες αιτιες για μεγαλη καταναλωση ειναι (1) κακο αβανς και (2) κακος χαρτης καυσιμου (ενδεχομενως λογω δυσλειτουργικων λ).

με εσκισες τωρα....
εχεις μετρησει καταναλωσεις να καταλαβω που κυμαινεται ενα μηχανακι ετσι ρυθμισμενο;

DrBig
04/04/2012, 19:57
διαβασα αυτα που ειπες....η καταναλωση μιας μηχανης στα 120χμ/ω σταθερα στην εθνικη που μεταφραζεται σε 6η με 3.5 χιλιαδες στροφες ανα λεπτο

Αυτο Χρηστο δεν παιζει. Με 17/42, 3500rpm και 6η εισαι στα 90κμ/ω

DrBig
04/04/2012, 20:01
με εσκισες τωρα....
εχεις μετρησει καταναλωσεις να καταλαβω που κυμαινεται ενα μηχανακι ετσι ρυθμισμενο;

Εγω εχω 950SE. Τα ψεκαστα ομως εχουν μεγαλες αποκλισεις στην καταναλωση για τις οποιες το πιθανοτερο ειναι να ευθυνονται αυτα που ειπα παραπανω. Εχοντας διαβασει και το παραπανω ποστ σου στο οποιο λες οτι δεν εχει ταπες, αναφερω πως μπορει κι αυτο να εχει να κανει με την καταναλωση σου. Ασε που χανεις στα μεσαια και χαμηλα ροπη ξεταπωτος με τον στανταρντ χαρτη με αποτελεσμα να χρειαζεσαι να ανοιγεις το γκαζι παραπανω.

edit
Ξεχασα να πω οτι απο το χαρτη AFR που παιρνεις απο το δυναμομετρο σε αυτες τις συνθηκες καταλαβαινεις τι γινεται με το χαρτη σου. Για παραδειγμα σε σταθερη πορεια και 10% ανοιγμα θα πρεπει το AFR να ειναι σχετικα ψηλα, περιπου 14.7

trelf
04/04/2012, 20:43
Αυτο Χρηστο δεν παιζει. Με 17/42, 3500rpm και 6η εισαι στα 90κμ/ω

ναι ρε αγορινα...δεν αντιλεγω....εγω απλα ενα τυχαιο παραδειγμα ηθελα να δωσω...δεν θυμαμαι με ποσα παει με 6η και 3.5χιλ στροφες,τυχαια το εγραψα ;)

trelf
04/04/2012, 20:44
Εγω εχω 950SE. Τα ψεκαστα ομως εχουν μεγαλες αποκλισεις στην καταναλωση για τις οποιες το πιθανοτερο ειναι να ευθυνονται αυτα που ειπα παραπανω. Εχοντας διαβασει και το παραπανω ποστ σου στο οποιο λες οτι δεν εχει ταπες, αναφερω πως μπορει κι αυτο να εχει να κανει με την καταναλωση σου. Ασε που χανεις στα μεσαια και χαμηλα ροπη ξεταπωτος με τον στανταρντ χαρτη με αποτελεσμα να χρειαζεσαι να ανοιγεις το γκαζι παραπανω.

edit
Ξεχασα να πω οτι απο το χαρτη AFR που παιρνεις απο το δυναμομετρο σε αυτες τις συνθηκες καταλαβαινεις τι γινεται με το χαρτη σου. Για παραδειγμα σε σταθερη πορεια και 10% ανοιγμα θα πρεπει το AFR να ειναι σχετικα ψηλα, περιπου 14.7

αυτο καλο θα ηταν να παω να το κοιταξω....για τι κοστος μιλαμε;εχεις ιδεα;

DrBig
04/04/2012, 21:05
αυτο καλο θα ηταν να παω να το κοιταξω....για τι κοστος μιλαμε;εχεις ιδεα;

κανα 50αρικο

Αν το κανεις παρε ενδειξεις κι απο τις δυο εξατμισεις.

trelf
04/04/2012, 21:39
κανα 50αρικο

Αν το κανεις παρε ενδειξεις κι απο τις δυο εξατμισεις.

εχεις κανεναν να παω συστημενος; για αθηνα μιλαω...

DrBig
04/04/2012, 21:53
εχεις κανεναν να παω συστημενος; για αθηνα μιλαω...

Οχι δυστυχως.
Προπερσυ ειχα παει στον Χρηστο Μονο στο κουκακι και δεν εχω κατι αρνητικο να πω.
Το θεμα ειναι πως δεν θα σου ρυθμισει κατι, το μονο που θες ειναι δυναμομετρο με φρενο και σωστα ρυθμισμενο καυσαναλυτη.
Γνωστος (αλλα νομιζω ακριβουτσικος) ειναι και ο powerhouse στη Δαφνη, δεν ξερω ομως τι δυαμομετρο εχει. Νομιζω DynoJet με φρενο.
Μην πας αν δεν εχεις ελεγξει πρωτα TPS και αν δεν εχεις ταπωσει το SAS.
Ξανα-επαναλαμβανω-παλι το ποσο σημαντικο ειναι οι μετρησεις σου να ειναι με πολυ σιγα ανοιγομενο γκαζι σε δυναμομετρο με φρενο!!!
Κανε και μια τερμα γκαζι με 2α (η κλασσικη δηλαδη καυσαναλυση).

Παρε καμποσα AFR και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ποσταρισε τα! Εχουμε πολλα να μαθουμε ολοι οι ενδιαφερομενοι!

trelf
04/04/2012, 22:10
Οχι δυστυχως.
Προπερσυ ειχα παει στον Χρηστο Μονο στο κουκακι και δεν εχω κατι αρνητικο να πω.
Το θεμα ειναι πως δεν θα σου ρυθμισει κατι, το μονο που θες ειναι δυναμομετρο με φρενο και σωστα ρυθμισμενο καυσαναλυτη.
Γνωστος (αλλα νομιζω ακριβουτσικος) ειναι και ο powerhouse στη Δαφνη, δεν ξερω ομως τι δυαμομετρο εχει. Νομιζω DynoJet με φρενο.
Μην πας αν δεν εχεις ελεγξει πρωτα TPS και αν δεν εχεις ταπωσει το SAS.
Ξανα-επαναλαμβανω-παλι το ποσο σημαντικο ειναι οι μετρησεις σου να ειναι με πολυ σιγα ανοιγομενο γκαζι σε δυναμομετρο με φρενο!!!
Κανε και μια τερμα γκαζι με 2α (η κλασσικη δηλαδη καυσαναλυση).

Παρε καμποσα AFR και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ποσταρισε τα! Εχουμε πολλα να μαθουμε ολοι οι ενδιαφερομενοι!

δεν εχω ιδεα γι αυτα που λες....TPS,SAS,AFR....κινεζικα μου ακουγονται...

DrBig
04/04/2012, 22:16
δεν εχω ιδεα γι αυτα που λες....TPS,SAS,AFR....κινεζικα μου ακουγονται...

Οκ αυριο οι εξηγησεις, τωρα εχει νανι (για μενα μιλαω).
:wave2:

trelf
04/04/2012, 22:47
Οκ αυριο οι εξηγησεις, τωρα εχει νανι (για μενα μιλαω).
:wave2:

goodnight my friend!

Lioulios
05/04/2012, 00:32
Mε το συμπάθειο ,αλλά 75 χλ/ω είναι ταχύτητα πορείας σκούτερ και παπιών και όχι για τέτοια οχήματα .

οι μέσες ωριαίες στο επαρχιακό οταν πας νορμαλ είναι κάτω απο 60

:wave2:

Για σκούτερ μιλάς ,έτσι δεν είναι ;

΄Οπως και να χει ωραιο νήμα και ενδιαφέρον

Stabak
05/04/2012, 08:59
5 λιτρα στα 100 δεν καιει ουτε το στρόμα, θα μας τρελάνετε βρε παιδια;

spyro
05/04/2012, 11:42
Για σκούτερ μιλάς ,έτσι δεν είναι ;

΄Οπως και να χει ωραιο νήμα και ενδιαφέρον

Επειδή μάλλον τα μπερδεύεις όπως πολλοί, (μεταξύ αυτών και εμένα παλιότερα), πάμε να πιάσουμε ένα παράδειγμα ενός επαρχιακού (όχι τύπου Μπράλου) δρόμου που πέρασες πρόσφατα. Να τα βάλουμε κάτω να δούμε τι σημαίνει μέση ωριαία


Προς Mods, σπάστε το αν γίνεται να μη σπαμάρουμε και άδικα στο thread

DrBig
05/04/2012, 12:17
5 λιτρα στα 100 δεν καιει ουτε το στρόμα, θα μας τρελάνετε βρε παιδια;

Στις συνθηκες που περιγραφει ο gefr και εγω τοσο καταναλωνω με το 950.

sniper
05/04/2012, 12:22
Στις συνθηκες που περιγραφει ο gefr και εγω τοσο καταναλωνω με το 950.

Υπό κάποιες συνθήκες κι εγώ με το 954 έχω δει 330 χλμ με το 954 με 15lt αλλά αυτό μια φορά στη ζωή μου και δεν θέλω να το ξαναζήσω. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι η νορμάλ κατανάλωση όμως..

DrBig
05/04/2012, 12:44
Υπό κάποιες συνθήκες κι εγώ με το 954 έχω δει 330 χλμ με το 954 με 15lt αλλά αυτό μια φορά στη ζωή μου και δεν θέλω να το ξαναζήσω. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι η νορμάλ κατανάλωση όμως..

Για μενα νορμαλ συνθηκες για ον-οφφ ειναι ταξιδι με 120-150 πραγματικα, δηλαδη περιπου 130-160 αναγραφομενα.
Ενα 950 σωστα ρυθμισμενο καιει σ'αυτες τις συνθηκες περιπου 7λτ/100κμ.
Πα μαλ αν συνυπολογισεις το πως τιναζεται σ'αυτες τις ταχυτητες αν ανοιξεις γκαζι.
Στα ιδια κυμαινεται και το 10ρι 990 φιλου, με την διαφορα οτι αυτος εχει +1 δοντι μπροστα απο μενα, αλλα εγω ειμαι λιγο πιο αεροδυναμικος.
Επισης αλλος φιλος με 990 απο την χωρα του Διος, ιμπερ αλλες, διαμενων στη μεγαλονησο που φιλοξενει το ζηπεδο του οφη, εχει 15% μεγαλυτερη καταναλωση με τις ελληνικες βενζινες σε σχεση με τις γερμανικες.

Stabak
05/04/2012, 12:53
Στις συνθηκες που περιγραφει ο gefr και εγω τοσο καταναλωνω με το 950.

δηλαδη εχει βγαλει 400χλμ απο 20ρι ντεποζιτο;;;; Επιμενω πως μας κανετε πλάκα.... (ειχα 950 με ταπωμενες ακρα)

DrBig
05/04/2012, 13:00
δηλαδη εχει βγαλει 400χλμ απο 20ρι ντεποζιτο;;;; Επιμενω πως μας κανετε πλάκα.... (ειχα 950 με ταπωμενες ακρα)

Αν ΕΧΕΙΣ την υπομονη να το κανεις για 400 χιλιομετρα και ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ τις μαμα ρυθμισεις στα καρμπυρατερ, τοτε ΝΑΙ, γινεται.

Mariner
05/04/2012, 13:26
Εμένα το Σάββατο έκανε νέο ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης με 5.9/100. Έφυγα απο Αθήνα, μέχρι την Κόρινθο ήμουν με 160-180 και στην Κορίνθου-Πατρών οι ταχύτητες παίζαν απο 60-140 ανάλογα την κίνηση και τις μονές λωρίδες. Ρεζέρβα μου αναψε κοντά στο Αιτολικό (λιγο πριν τα 260 χμ) και γέμισα με 15,4 lit

:D

Stabak
05/04/2012, 13:38
Αν ΕΧΕΙΣ την υπομονη να το κανεις για 400 χιλιομετρα και ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ τις μαμα ρυθμισεις στα καρμπυρατερ, τοτε ΝΑΙ, γινεται.

Οκ, κατάλαβα. Δηλαδη αν εχεις υπομονή και οικονομικο σετάπ ???, ενα ντεποζιτο σου βγαζει και 100 χλμ παραπάνω; :confused:
πεστο ετσι...
γιατι και το στρομα με υπομονη και σωστο σεταπ τελικιαζει 230 και βγαζει 500 :lol:

panos1050
11/04/2012, 13:22
τι να πω ρε παιδια εμενα καταναλωσεις κατω απο 8,5λ/100 με adventure μου φαινονται ονειρο.
με το 950 δεν ειχα καψει ποτε κατω απο 9λ/100
και με το 990 ποτε κατω απο 8.5

DrBig
11/04/2012, 14:14
Οκ, κατάλαβα. Δηλαδη αν εχεις υπομονή και οικονομικο σετάπ ???, ενα ντεποζιτο σου βγαζει και 100 χλμ παραπάνω; :confused:
πεστο ετσι...


Δε μιλησα για 'οικονομικο σετινγκ', για 'σωστο σετινγκ' μιλησα, κατι που το μαμα στα 950 δεν ειναι και ιδιαιτερα.

LOUKILOUK
16/04/2012, 23:36
"...τωρα στο παραδειγμα με την εθνικη ,εστω οτι 330 χιλιομετρα εκανες απο τερμα full μεχρι να μεινεις και απο ρεζερβα,και εστω οτι 24 λιτρα ειναι συνολο τεποζιτο και ρεζερβα...."


Διορθώνουμε πρώτα τα βασικά....τεπόζιτο 19,5λτ όπως γράφουν τα χαρακτηριστικά που περάθεσε ο Μουλτις σωστότατα.... το 4λτ ρεζέρβα δεν τα προσθέτουμε (αν και καλά θα ήταν...), είναι ήδη μετρημένα στα 19,5...
Άρα δεν παίζει καμία πλεόν αμφιβολία για το συνολικό ποσό καυσίμου που κουβαλάμε...,άντε γιατί διαβάζουν και κάτι εγκάθετοι γιαπωνέζοι και μας παίρνουν στο ψιλό...
Τωρά απλά πρακτικά νομίζω το θέμα έχει απαντηθεί...8,5λτ /100χλμ είναι μια χαρά...ήτοι 195-205 χλμ μέχρι ρεζέρβα από φουλ γεμάτο...συν 50-60 η ρεζέρβα σε χαλαρους ρυθμούς...(μιλάμε για ταξίδια και ανοιχτό δρόμο, σε πόλη τα 180 είναι μια χαρά...)
Από εκεί και πέρα φόρτωμα, δικάβαλο, μπαγαζιέρες, δεξιός καρπός...κτλ μπορούν να αλλάξουν σε μεγάλο βαθμό την μέση κατανάλωση...ρεκόρ θετικά ή αρνητικά ο καθένας μας έχει πετύχει αλλά μάλλον δεν έχει σημασία ουσιαστική μιας και οι συνθήκες είναι κάθε φορά μοναδικές...

Αυτό που έχει πραγματικά ενδιαφέρον είναι να μας εξηγήσει κάποιος (Άγι για σένα βαράει η καμπάνα....) με απλά, εώς απλοικά, Ελληνικά τα 2 συστήματα, για καρμπς και ψεκασμό, που βελτιώνουν πολυ την κατανάλωση χωρίς να επηρεάζουν την απόδοση...Έχει ξαναναφερθεί κάποια στιγμή ο Άγις (DrBig) νομίζω κλασσικά, αλλά μια μικρή επανάληψη και ίσως μια παράθεση πλεονεκτημάτων/μειονεκτημάτων και αξιοπιστιάς (αν είναι γνωστό κατί σχετικό) θα ήταν άκρως ενδιαφέρουσα...

Όπως και να έχει τα ρημάδια τα 950-990 καίνε...και αν είσαι και λίγο "κεφάτος" δεν μιλάμε για κατανάλωση αλλά για "διαρροή"... Το θέμα λοιπόν πλέον, δεν είναι πόσο καίνε, αλλά πως θα γίνει να καίνε λιγότερο, χωρίς όμως να χάσουμε και το χαμόγελό μας... Για αυτό τα πήραμε τα ρημάδια...μηχανή ελιξήριο λέμε...;):D
:beer::wave2:

Lioulios
17/04/2012, 00:06
Και εγώ που το 950 το βγάζω 3-4 φορές την βδομάδα για 40 περίπου χλμ στροφιλίκι ....

...Είμαι όλος αυτιά ....

Η κατανάλωση είναι κάτι που εξ αρχής δεν με ενδιέφερε ...Αλλά τώρα έχει αρχίσει να τσούζει (1.95 Ευρώ/λιτρο)

trelf
17/04/2012, 09:12
"...τωρα στο παραδειγμα με την εθνικη ,εστω οτι 330 χιλιομετρα εκανες απο τερμα full μεχρι να μεινεις και απο ρεζερβα,και εστω οτι 24 λιτρα ειναι συνολο τεποζιτο και ρεζερβα...."

λογικα το σεναριο με 19.5 λιτρα τεποζιτο ειναι ρεαλιστικο...αναψε λαμπακι ρεζερβας και εκανα και 30 χιλιομετρα επιπλεον,και οταν γεμισα εβαλα 18 λιτρα!οποτε ειναι λογικο να εχει αλλο 1.5 μεσα στη ρεζερβα και οχι αλλα 4 διοτι θα εβγαζε 150+ χιλιομετρα η ρεζερβα και μονο χαχα!

τωρα,στο θεμα της καταναλωσης....

τις γιορτες εγω και ο πολυαγαπημενος μου ξα,καναμε διαδρομη 400 χιλιομετρων στο πηγαινε και αλλα τοσα στο ελα....εκ των οποιων τα 370 ηταν εθνικη αθηνα-λαρισα και τα υπολοιπα σε επαρχιακο δικτυο του νομου λαρισης....οι μετρησεις εγιναν στην ΕΘΝΙΚΗ οδο....
οι μετρησεις εγιναν με τον κλασσικο απλο τροπο.... [ (λιτρα μεχρι το γεμισμα χ 100) / διανυθεντα χιλιομετρα = καταναλωση ]
παντα φουλαραμε στο βενζιναδικο και μηδενιζαμε τα χιλιομετρα....

τα αποτελεσματα εχουν ως εξης....

μηχανη: φουλ μαμα με τελικα acrapovic hexagon ξεταπωτα....δικαβαλο + τριβαλιτσο σε ολη τη διαδρομη....βενζινη απλη αμολυβδη....

1) αθηνα-λαρισα: ταχυτητες 140-180 χμ/ω ειχαμε καταναλωσεις οπως, 8.9λτ/100χμ , 8,5λτ/100χμ και 9.8λτ/100χμ,το στροφομετρο επαιζε απο 5.5-7.5 χιλ στροφες
2) λαρισα-αθηνα: ταχυτητες ΑΥΣΤΗΡΑ 125-135 χμ/ω, περιπου 5.500 χιλ στροφες με 6η ταχυτητα, 7.9λτ/100χμ
3) λαρισα-αθηνα: ταχυτητες 110-120 χμ/ω, ΑΥΣΤΗΡΑ στο 95% της διαδρομης ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ στα 110χμ/ω στις 4 χιλιαδες στροφες (λιγο πιο βαρετα ---> πεθαινεις) και ελαχιστα ανοιγματα μεχρι τα 120 οταν ξεχνιομουν και με επαιρνε ο "υπνος" :lol:...καταναλωση 6.1λιτρα/100χμ....

κατα τα αλλα,ειχαμε free-pass για τα διοδια,παντα μα παντα "ο μπροστα πληρωνε για εμας" :beer: , το ταξιδι ηταν πολυ ανετο για τον οδηγο και τον συνοδηγο! και για καλη μας τυχη δεν συναντησαμε βροχη ουτε στο πηγαινε ουτε στο ελα....υπερκωλοφαρδοι μιας και εβρεχε ΟΛΕΣ τις μερες εκτος απο αυτες που ταξιδευαμε!!! χεχε....

υ.γ.: DrBig, πιστευω οτι θα ενδιεφερε πολυ κοσμο να κανεις την αναλυση που αναφερει ο παλουκιλουκ πιο πανω...κανε εναν κοπο! και αν βαριεσαι να γραφεις....κερναω μπυρες!!! :beer:

DrBig
17/04/2012, 09:52
"...τωρα στο παραδειγμα με την εθνικη ,εστω οτι 330 χιλιομετρα εκανες απο τερμα full μεχρι να μεινεις και απο ρεζερβα,και εστω οτι 24 λιτρα ειναι συνολο τεποζιτο και ρεζερβα...."


Διορθώνουμε πρώτα τα βασικά....τεπόζιτο 19,5λτ όπως γράφουν τα χαρακτηριστικά που περάθεσε ο Μουλτις σωστότατα.... το 4λτ ρεζέρβα δεν τα προσθέτουμε (αν και καλά θα ήταν...), είναι ήδη μετρημένα στα 19,5...
Άρα δεν παίζει καμία πλεόν αμφιβολία για το συνολικό ποσό καυσίμου που κουβαλάμε...,άντε γιατί διαβάζουν και κάτι εγκάθετοι γιαπωνέζοι και μας παίρνουν στο ψιλό...
Τωρά απλά πρακτικά νομίζω το θέμα έχει απαντηθεί...8,5λτ /100χλμ είναι μια χαρά...ήτοι 195-205 χλμ μέχρι ρεζέρβα από φουλ γεμάτο...συν 50-60 η ρεζέρβα σε χαλαρους ρυθμούς...(μιλάμε για ταξίδια και ανοιχτό δρόμο, σε πόλη τα 180 είναι μια χαρά...)
Από εκεί και πέρα φόρτωμα, δικάβαλο, μπαγαζιέρες, δεξιός καρπός...κτλ μπορούν να αλλάξουν σε μεγάλο βαθμό την μέση κατανάλωση...ρεκόρ θετικά ή αρνητικά ο καθένας μας έχει πετύχει αλλά μάλλον δεν έχει σημασία ουσιαστική μιας και οι συνθήκες είναι κάθε φορά μοναδικές...

Αυτό που έχει πραγματικά ενδιαφέρον είναι να μας εξηγήσει κάποιος (Άγι για σένα βαράει η καμπάνα....) με απλά, εώς απλοικά, Ελληνικά τα 2 συστήματα, για καρμπς και ψεκασμό, που βελτιώνουν πολυ την κατανάλωση χωρίς να επηρεάζουν την απόδοση...Έχει ξαναναφερθεί κάποια στιγμή ο Άγις (DrBig) νομίζω κλασσικά, αλλά μια μικρή επανάληψη και ίσως μια παράθεση πλεονεκτημάτων/μειονεκτημάτων και αξιοπιστιάς (αν είναι γνωστό κατί σχετικό) θα ήταν άκρως ενδιαφέρουσα...

Όπως και να έχει τα ρημάδια τα 950-990 καίνε...και αν είσαι και λίγο "κεφάτος" δεν μιλάμε για κατανάλωση αλλά για "διαρροή"... Το θέμα λοιπόν πλέον, δεν είναι πόσο καίνε, αλλά πως θα γίνει να καίνε λιγότερο, χωρίς όμως να χάσουμε και το χαμόγελό μας... Για αυτό τα πήραμε τα ρημάδια...μηχανή ελιξήριο λέμε...;):D
:beer::wave2:

Για τα 950 η λυση ειναι απλη, χρειαζονται σωστο ρυθμισμα που να κλεινει την τρυπαρα στη ροπη που εχουν χαμηλα, ητοι H2W kit (αυτο με το προφιλτρο).
To 950SE εχει 17/45 γραναζωμα και αρχικα χαμηλα ηταν κουφιο. Εβαλα 16αρι γραναζι μπροστα για να του δωσω λιγο ροπη, αλλα το ροπιασμα πιο ψηλα ερχοταν ακομα πιο βιαια με αποτελεσμα στο βρεγμενο και με ακραπες να μην οδηγιεται το εργαλειο. Μετα εβαλα το εν λογω κιτ και η ροπη γεμισε παντου. Με 17ρι μπροστα εχει πλεον περισσοτερη ροπη απ'οτι πριν με 16ρι. Μια και εχω και ενα 42ρι για πισω, λεω να δοκιμασω 17/42 γιατι και το 17/45 μου φαινεται πλεον λιγο κοντο. Με 17/45 σε ταξιδι καει περιπου 6-7 λτ/100 και ταχυτητες στην περιοχη των 150.

Τωρα στα ψεκαστα θελει πιο πολυ ψαξιμο και οπωσδηποτε να επενδυσει κανεις ειτε σε PCV+autotune ειτε σε ενα motty, ειτε σε ενα λ-probe και να μαθει το tuneEcu. Στην ιδανικη περιπτωση θελεις να εχεις δυο χαρτες, ενα για γκαζια και ενα για οικονομια. Για τον οικονομικο χαρτη κανονιζεις να εχεις φτωχο μιγμα, (AFR γυρω στο 14.7) στις στροφες και ανοιγματα γκαζιου που αντιστοιχουν σε ταξιδι. Τυπικα απο 3,000 μεχρι 6,000 rpm και μεχρι 20% ανοιγμα γκαζιου. Για τον χαρτη-γκαζια 13.3 (περιπου) παντου, η ακομα και τον μαμα χαρτη (δηλαδη μηδενικο χαρτη στο PCV). Και στις δυο περιπτωσεις ομως θελει ψαξιμο, χρονο και μια επενδυση της ταξης των 300-600ε, αναλογα τι λυση θα επιλεγει. Εγω προσωπικα θα επελεγα PCV+autotune για την ευκολια που εχει στο χειρισμο του και για το γεγονος οτι σου δινει την δυνατοτητα επιλογης χαρτων on the fly. Η απλουστερη δυνατη λυση ειναι η παραπανω, δηλαδη ενας χαρτης με υψηλο AFR (=φτωχο μιγμα) σε επιλεγμενες περιοχες στροφων και ανοιγματα γκαζιου, ο οποιος θα χρησιμοποιει τις μαμα ρυθμισεις ψηλα για ασφαλεια, και σαν δευτερος, ο μαμισιος.
Αξιζει το κοπο οι ψεκαστοι να ανοιξετε ενα θεντ στο advrider και να δωσετε βαση στα ποστς των 'k2m' και 'tahoecr', οι οποιοι εχουν τεραστια εμπειρια στο θεμα και επισης να διαβασετε το θρεντ 'tuneEcu, got tunes?'. Ο δευτερος εκ των δυο παραπανω, αν θυμαμαι καλα, ειχε αναφερει πως με το ψεκαστο του ειχε πετυχει καταναλωση της ταξης του 55mpg.

DrBig
17/04/2012, 10:00
Και κατι αλλο που αφορα τα 950. Προσφατα διαβασα στο advrider πως σε μηχανες με καμποσα χιλιομετρα στο ζωναρι, εχει παρατηρηθει σκληρυνση του ελαστικου των διαφραγματων των καρμπς, με αποτελεσμα τη μη σωστη λειτουργια τους (χανουν σε αποκριση στο ανοιγμα).

LOUKILOUK
18/04/2012, 00:49
Για τα 950 η λυση ειναι απλη, χρειαζονται σωστο ρυθμισμα που να κλεινει την τρυπαρα στη ροπη που εχουν χαμηλα, ητοι H2W kit (αυτο με το προφιλτρο).
To 950SE εχει 17/45 γραναζωμα και αρχικα χαμηλα ηταν κουφιο. Εβαλα 16αρι γραναζι μπροστα για να του δωσω λιγο ροπη, αλλα το ροπιασμα πιο ψηλα ερχοταν ακομα πιο βιαια με αποτελεσμα στο βρεγμενο και με ακραπες να μην οδηγιεται το εργαλειο. Μετα εβαλα το εν λογω κιτ και η ροπη γεμισε παντου. Με 17ρι μπροστα εχει πλεον περισσοτερη ροπη απ'οτι πριν με 16ρι. Μια και εχω και ενα 42ρι για πισω, λεω να δοκιμασω 17/42 γιατι και το 17/45 μου φαινεται πλεον λιγο κοντο. Με 17/45 σε ταξιδι καει περιπου 6-7 λτ/100 και ταχυτητες στην περιοχη των 150.

Τωρα στα ψεκαστα θελει πιο πολυ ψαξιμο και οπωσδηποτε να επενδυσει κανεις ειτε σε PCV+autotune ειτε σε ενα motty, ειτε σε ενα λ-probe και να μαθει το tuneEcu. Στην ιδανικη περιπτωση θελεις να εχεις δυο χαρτες, ενα για γκαζια και ενα για οικονομια. Για τον οικονομικο χαρτη κανονιζεις να εχεις φτωχο μιγμα, (AFR γυρω στο 14.7) στις στροφες και ανοιγματα γκαζιου που αντιστοιχουν σε ταξιδι. Τυπικα απο 3,000 μεχρι 6,000 rpm και μεχρι 20% ανοιγμα γκαζιου. Για τον χαρτη-γκαζια 13.3 (περιπου) παντου, η ακομα και τον μαμα χαρτη (δηλαδη μηδενικο χαρτη στο PCV). Και στις δυο περιπτωσεις ομως θελει ψαξιμο, χρονο και μια επενδυση της ταξης των 300-600ε, αναλογα τι λυση θα επιλεγει. Εγω προσωπικα θα επελεγα PCV+autotune για την ευκολια που εχει στο χειρισμο του και για το γεγονος οτι σου δινει την δυνατοτητα επιλογης χαρτων on the fly. Η απλουστερη δυνατη λυση ειναι η παραπανω, δηλαδη ενας χαρτης με υψηλο AFR (=φτωχο μιγμα) σε επιλεγμενες περιοχες στροφων και ανοιγματα γκαζιου, ο οποιος θα χρησιμοποιει τις μαμα ρυθμισεις ψηλα για ασφαλεια, και σαν δευτερος, ο μαμισιος.
Αξιζει το κοπο οι ψεκαστοι να ανοιξετε ενα θεντ στο advrider και να δωσετε βαση στα ποστς των 'k2m' και 'tahoecr', οι οποιοι εχουν τεραστια εμπειρια στο θεμα και επισης να διαβασετε το θρεντ 'tuneEcu, got tunes?'. Ο δευτερος εκ των δυο παραπανω, αν θυμαμαι καλα, ειχε αναφερει πως με το ψεκαστο του ειχε πετυχει καταναλωση της ταξης του 55mpg.

:a23: Όπως πάντα ενημερωμένος και άμεσως...μπράβο.
Φυσικά θα χρειαστώ φροντιστήριο για να παώ παρακάτω και να κατανοήσω βαθύτερα το θέμα στα ψεκαστά 990, αλλά κρατάω το 600 μαχ ευρώ κόστος και εν θεωρήσουμε ότι η βελτίωση στην κατανάλωση θα φτάσει τα 2 λτ /100 χλμ (πιθανό νομίζω...)και με 2ευρώ/λτ χοντρικά...μιλάμε για απόσβεση....μμμμ μετά από...15.000χλμ...δηλαδή κανά χρόνο και κάτι ίσως για μένα (όταν ξανακαβαλήσω βεβαίος- βεβαίος ..ααααχχχχ:cry:), δεν ακούγετε άσχημα...
Το θέμα νομίζω είναι ενδιαφέρον για όλους πλέον με τις τιμές της βενζίνης... όταν εγώ ψώνισα 990 η τιμή ήταν σχεδόν 1ευρό/λίτρο και το τελευταίο που με ενδιέφερε ήταν η κατανάλωση...τώρα...Ο tempora o mores...:rolleyes:

DrBig
30/06/2012, 11:49
Τελευταια μετρηση απο καταναλωση σε 950 με κιτ H2W στα καρμπυρατερ (με προ-φιλτρο). Σε γρηγορο επαρχιακο δικτυο με αρκετες ανηφοροκατηφορες και ταχυτητες 100-140 (αλλα την περισσοτερη ωρα 120-130) εκαψε 10λιτρα για 180 χιλιομετρα, δηλαδη 5.5λτ/100κμ.
Γραναζωμα 16/45.

LOUKILOUK
30/06/2012, 11:59
Τελευταια μετρηση απο καταναλωση σε 950 με κιτ H2W στα καρμπυρατερ (με προ-φιλτρο). Σε γρηγορο επαρχιακο δικτυο με αρκετες ανηφοροκατηφορες και ταχυτητες 100-140 (αλλα την περισσοτερη ωρα 120-130) εκαψε 10λιτρα για 180 χιλιομετρα, δηλαδη 5.5λτ/100κμ.
Γραναζωμα 16/45.

Ζήλεψα...για την βόλτα μιλάω όχι για την κατά τα άλλα εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση...:wave2:

DrBig
30/06/2012, 12:05
Ζήλεψα...για την βόλτα μιλάω όχι για την κατά τα άλλα εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση...:wave2:

Εχεις κατι βολτες να κανεις εκει που εισαι (οταν με το καλο ανεβασεις το μηχανημα), αλλο πραμα!

puntix
27/02/2016, 18:01
αδέρφια, θα μου λύσει καποιος μια απορία, γιατί το 990 εχει 2 τάπες ή έχει 2 ντεπόζιτα π.χ αν σπάσει απο την μιά πλευρά να σου μεινει βετζίνι να γυρίσεις ή είναι κατι άλλο που δεν εχω σκεφτεί;

el-Gatto
27/02/2016, 18:19
αδέρφια, θα μου λύσει καποιος μια απορία, γιατί το 990 εχει 2 τάπες ή έχει 2 ντεπόζιτα π.χ αν σπάσει απο την μιά πλευρά να σου μεινει βετζίνι να γυρίσεις ή είναι κατι άλλο που δεν εχω σκεφτεί;
Είναι κάτι άλλο ,που δεν έχεις σκεφτεί.

puntix
27/02/2016, 20:15
Για να δούμε..
Διαφορετικές τρύπες για μάνικες σε περίπτωση που πάω αφρική ασπουμε και δεν εχουν αμολυβδη?
Αν τύχει και σπάσει το κλιδη μέσα βάζουμε απο την άλλη τάπα? :D.
Ο σχεδιαστής τά τσουξε! Εδώ που τα λέμε και στο πρωην lc4 όταν εβλεπα το αριστερό πλαινο φτερό, ήμουν σίγουρος οτι ο τοτε σχεδιαστής έπινε ναρκωτικά άλλα η παρτίδα μαλλον δεν ήταν καλή εκείνη την μέρα :p
Ειλικρινά δεν πάει το μυαλό μου κάπου αλλού.. ; η μία έχει καποιο φίλτρο? Ισως για το dakar να γεμίζουν ποιο γρήγορα καυσιμα? Θα μπορούσε να εχει 2 ξεχωριστά ντεποζιτα σε περίπτωση τρακας στο βουνο να εχεις να γυρίσεις άλλα είπαμε όχι.. ΑΑΑ στο ένα βάζουμε παγωμενο νερό με καλαμάκι για να πίνουμε στην σαχάρα? :bawl: wtf..

chester24
27/02/2016, 20:25
Το μεκανακι εχει δυο τεποζιτα, που συγκοινωνουν μεταξυ τους αλλα και φτανουν αρκετα χαμηλα απο την αριστερη και δεξια πλευρα της μοτο... Αυτο εχει γινει ωστε να διατηρειται το κεντρο βαρους της μοτο χαμηλα.

Επισης, δεν εχει το τεποζιτο τοποθετημενο οπως σε ολες τις αλλες (πανω απο τον κινητηρα), ωστε να μην εμποδιζει τοσο τους αναβατες που οδηγουν σε ορθια θεση κατα την χρηση στο χωμα. Βλεπε Enduro

Αν τα λεω λαθος ας με διορθωσει καποιος μπας και ο puntix αξιωθει να παρει το 990 :cry:

puntix
27/02/2016, 20:40
αααααντε ρε.. α ρε κτμ αιώνες μπροστά...

el-Gatto
27/02/2016, 20:46
...
Αν τα λεω λαθος ας με διορθωσει καποιος μπας και ο puntix αξιωθει να παρει το 990 :cry:
Μπα΄....δεν τον κόβω να το παίρνει.
Αμα μάθει ότι η μπαταρία ,ο ανορθωτής ,το ρελέ μίζας ,οι ασφαλειοθήκες ελέγχου του ABS ,κι ένα σωρό άλλα ηλεκροπαραφερνάλια βρίσκονται κάτω απο τα κάρτερ κ μέσα στην ποδιά ,τον κόβω να τρομάζει κ να φεύγει τρέχοντας. :D


Ουπςςςςςς...το "μαρτύρησα". :rolleyes:

gefr
01/03/2016, 02:22
λογικα το σεναριο με 19.5 λιτρα τεποζιτο ειναι ρεαλιστικο...αναψε λαμπακι ρεζερβας και εκανα και 30 χιλιομετρα επιπλεον,και οταν γεμισα εβαλα 18 λιτρα!οποτε ειναι λογικο να εχει αλλο 1.5 μεσα στη ρεζερβα και οχι αλλα 4 διοτι θα εβγαζε 150+ χιλιομετρα η ρεζερβα και μονο χαχα!

:beer:
Άκου να με πείς οτι θα σε τρελλάνω... απαιτώ δημόσια συγγνώμη... αν δεν έχει παραγραφεί.

xaotikos
01/03/2016, 07:51
Μπα΄....δεν τον κόβω να το παίρνει.
Αμα μάθει ότι η μπαταρία ,ο ανορθωτής ,το ρελέ μίζας ,οι ασφαλειοθήκες ελέγχου του ABS ,κι ένα σωρό άλλα ηλεκροπαραφερνάλια βρίσκονται κάτω απο τα κάρτερ κ μέσα στην ποδιά ,τον κόβω να τρομάζει κ να φεύγει τρέχοντας. :D


Ουπςςςςςς...το "μαρτύρησα". :rolleyes:
Ε ας παρει το sm/smt/smr που τα έχουν κάτω από τη σέλα :)

puntix
23/03/2016, 17:37
6.1 στα 100 μετρημένο με 4.500 στροφές σε ταξίδι , έχω το 990 adv του '06 χωρις εξατμισεις, μαμά.

DrBig
23/03/2016, 17:43
6.1 στα 100 μετρημένο με 4.500 στροφές σε ταξίδι , έχω το 990 adv του '06 χωρις εξατμισεις, μαμά.

Ωραίος. Να κρατήσεις τις μαμάτες εξατμισεις :beer:

p@nos
23/03/2016, 19:21
αποφασιστε τελικα καιει η δεν καιει το 990 :lol:

DrBig
23/03/2016, 19:28
αποφασιστε τελικα καιει η δεν καιει το 990 :lol:

.με ακραπες και χάρτη κονσέρβα πίνει....

p@nos
23/03/2016, 19:46
μουσιτσας διαβαζω διατριβες στα εξωτερικα :lol:

εκεινο το μηχανακι που ειχες φτιαξει τι χρονια ηταν?επεσε και η καταναλωση μετα το tuning?

DrBig
23/03/2016, 20:00
μουσιτσας διαβαζω διατριβες στα εξωτερικα :lol:

εκεινο το μηχανακι που ειχες φτιαξει τι χρονια ηταν?επεσε και η καταναλωση μετα το tuning?

Αν λες το 09 990 με PCV+autotune, καίει γυρω στο 10-20% λιγότερο απ ότι με τον χάρτη ακράπα με μικτή οδήγηση. Αλλά λόγω autotune δουλεύει συνέχεια, πάντα και παντού σε κλειστό βροχο.