PDA

View Full Version : RMZ450 07 ΣΚΛΗΡΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΤΙ ΠΡΟΤΙΝΕΤΑΙ?



costas4
04/05/2012, 00:47
γεια σας και ευχαριστω εκτομπροτερον για το χρονο σας.Πρην λιγους μηνες αγορασα το rmz σε πολυ καλη κατασταση σχεδον καινουριο .Συνηθησμενος απο το παλιο μου enduro μου φανηκε πολυ σκληρο ,ακομα και στο τερμα soft.Λογικο γιατι ειναι motocross.:confused:Αποφασησα να αλαξω τα λαδια και να βαλω πιο ψηλα {2,5}w απο 5w που ειχε.Το αποτελεσμα ηταν ακομα πιο σκληρο.Το ερωτημα ειναι να αλλαξω ελατηρια και να βαλω πιο μαλακα απο 0,46kg/mm και ποσο ειναι το ειδανικο νουμερο για 80 κιλα αναβατη η' να κανω revalve?:confused::confused:

DrBig
04/05/2012, 07:20
γεια σας και ευχαριστω εκτομπροτερον για το χρονο σας.Πρην λιγους μηνες αγορασα το rmz σε πολυ καλη κατασταση σχεδον καινουριο .Συνηθησμενος απο το παλιο μου enduro μου φανηκε πολυ σκληρο ,ακομα και στο τερμα soft.Λογικο γιατι ειναι motocross.:confused:Αποφασησα να αλαξω τα λαδια και να βαλω πιο ψηλα {2,5}w απο 5w που ειχε.Το αποτελεσμα ηταν ακομα πιο σκληρο.Το ερωτημα ειναι να αλλαξω ελατηρια και να βαλω πιο μαλακα απο 0,46kg/mm και ποσο ειναι το ειδανικο νουμερο για 80 κιλα αναβατη η' να κανω revalve?:confused::confused:

Αν η 'σκληραδα' που λες εχει αποτομη αισθηση δηλαδη γερο κοπανημα στα χερια, τοτε ειναι θεμα valving.

OldMan
04/05/2012, 12:08
Αν η 'σκληραδα' που λες εχει αποτομη αισθηση δηλαδη γερο κοπανημα στα χερια, τοτε ειναι θεμα valving.
Opote einai gia na pairnei tel. ton White Power antra pou den sympathei kanenan kai na ton psisei na allaksei ta shim.. :lol:

Πάντως, καπου μπερδεμένα τα λέει ο φίλος με τα λάδια και τις αποσβέσεις..

marios8
04/05/2012, 18:01
Λογικό να είναι πιο σκληρό σε σχέση με το enduro . Το να είναι σκληρότερο με ψηλό λαδάκι , δεν είναι λογικό .
Ελατήρια ούτως ή άλλος θα πρέπει να βάλεις για τα κιλά σου . Με τις ρυθμίσεις έπαιξες ??
Μην ξεχνάς οτι το μηχανάκι είναι ΜΧ (δηλαδή κινούμαι σε πίστα ) οπότε αν το κάνεις "σώβρακο" παίρνεις μεγάλα ρίσκα όσο αφορά την ασφάλειά σου .
Μήπως είναι καθαρά θέμα συνήθειας ? Η μετάβαση θέλει το χρόνο της .
Το συγκεκριμένο μηχανάκι και μένα μου φαινόταν τσιμέντο , αλλα ο ιδιοκτήτης του έψαχνε για μεγαλύτερα ελατήρια γιατί του φαινόταν "σώβρακο" :eek:
Μεγάλο πράγμα η συνήθεια .

DrBig
04/05/2012, 18:36
Opote einai gia na pairnei tel. ton White Power antra pou den sympathei kanenan kai na ton psisei na allaksei ta shim.. :lol:

Πάντως, καπου μπερδεμένα τα λέει ο φίλος με τα λάδια και τις αποσβέσεις..

:p

Το χω ξανακουσει παντως αυτο, παχυτερο λαδι για πιο ηπια αποσβεση γρηγορης συμπιεσης, που νομιζω ειναι και το προβλημα που περιγραφει ο φιλος.

Το ζητημα ειναι αν στο εν λογω κυκλωμα η δυναμη αποσβεσης ειναι αναλογη με την ταχυτητα ροης του λαδιου, η αντιστροφως αναλογη? Με δεδομενο οτι τα δυο κυκλωματα (αργη και γρηγορη συμπιεση) ειναι ανεξαρτητα, ειναι πολυ πιθανο η γρηγορη να ελεγχεται με καποιο τροπο που να εμπεριεχει ταχυτητα κινησης μηχανικου μερους (το οποιο με την σειρα του κινειται γρηγοροτερα με το λεπτο λαδι).

Βγαζει νοημα :confused:

costas4
04/05/2012, 23:34
μετα απο αυτα που διαβασα σε αυτο το http://www.peterverdone.com/wiki/index.php?title=Suspension_Fluid καταλαβα πως τα motorex 2.5w που εβαλα αντιστηχουν με castrol 10w και αυτο συμβαινει γιατι η καθε εταιρια βαυτιζει η' μετραει με δικο της μετρο.Οποτε το καλυτερο ειναι μικρη ταχυτιτα κινησης στος 40 και 100 C' και μεγαλο ιξωδες VI.Το πιο λεπτο λαδι που βρεικα ειναι το Denikol 00 που το δινει για 3.5w και αποτη λεει εδω http://www.denicol.com/edempervloeistoffen.php συμπερηφερετε πιο καλα απο της μαμας του ss-05.Αυριο θα τα κανω δοκιμη.αποτη ειδα χωρις βολτα με τερμα soft compre.kai soft reba.to eida μαλακο απο υδραβληκι συμπιεση και αποσβεση και ενιωθα την ελλαστικη αντισταση του ελατηριου!

kordix
05/05/2012, 06:24
μετα απο αυτα που διαβασα σε αυτο το http://www.peterverdone.com/wiki/index.php?title=Suspension_Fluid καταλαβα πως τα motorex 2.5w που εβαλα αντιστηχουν με castrol 10w και αυτο συμβαινει γιατι η καθε εταιρια βαυτιζει η' μετραει με δικο της μετρο.Οποτε το καλυτερο ειναι μικρη ταχυτιτα κινησης στος 40 και 100 C' και μεγαλο ιξωδες VI.Το πιο λεπτο λαδι που βρεικα ειναι το Denikol 00 που το δινει για 3.5w και αποτη λεει εδω http://www.denicol.com/edempervloeistoffen.php συμπερηφερετε πιο καλα απο της μαμας του ss-05.Αυριο θα τα κανω δοκιμη.αποτη ειδα χωρις βολτα με τερμα soft compre.kai soft reba.to eida μαλακο απο υδραβληκι συμπιεση και αποσβεση και ενιωθα την ελλαστικη αντισταση του ελατηριου!


Εχει και η ΝΙLS λαδάκι 2,5 ΣΑΕ και είναι βολικό γιατί πουλιέται σε συσκευασία των 1,2 Λίτρων οπότε ενα μπουκάλι φτανει για μια αλλαγή.


Classificazione : SAE 2,5W
SAE : 2.5 W
Viscosità DIN 51562 40°C : 13cSt

Classificazione : SAE 5W
SAE : 5 W
Viscosità DIN 51562 40°C : 17,5cSt

Classificazione : SAE 7,5W
SAE : 7.5 W
Viscosità DIN 51562 40°C : 22cSt

Εχεις ρυθμίσει στο αμορτισέρ το σαγκ ή ακόμα καλύτερα έχεις το κατάλληλο ελατήριο για τα κιλά σου; Το κακό σετάρισμα του αμορτισέρ επηρεάζει αρνητικά την λειρουργία του μπροστινού.

Επίσης τσέκαρε οτι είναι σωστά τοποθετημένα και παράλληλα τα καλάμια και τσεκαρε επίσης τις ροπές σύσφιξης στις βίδες στις τιμονόπλακες μη τυχόν είναι καργαρισμένες υπερβολικά.


Τελος τις αποσβέσεις επαναφοράς και συμπίεσης μη τις εχεις τερμα γρήγορες ειδικά την επαναφορά.

ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ
05/05/2012, 08:30
καλημερα .... αν δεν βαλεις γερα το χερι στη τσεπη (revalving) δεν μπορεις να μετατρεψεις ενα mx σε enduro ... τωρα αν θες να το μαλακωσεις οσο παιρνει , παιξε λιγο με την ποσοτητα του λαδιου . οσο πιο ψιλα λαδια βαζεις τοσο πιο σκληρο θα γινεται . Το μανουαλ εξηγει επακριβως τι πρεπει να κανεις .

marios8
05/05/2012, 18:05
καλημερα .... αν δεν βαλεις γερα το χερι στη τσεπη (revalving)

:a13::a13::a13::lol::lol:

DrBig
05/05/2012, 18:48
καλημερα .... αν δεν βαλεις γερα το χερι στη τσεπη (revalving)

...αν τα πηρουνια ειναι closed cartridge :D

marios8
05/05/2012, 19:45
Επικοινώνησα με τον Νίκο Τσάγκλα γερόλυκο στο Μοτοκρος που τυχαίνει να είχε κάποια στιγμή το δικό σου μηχανάκι .
Μου είπε οτι τα RMZ τις συγκεκριμένης χρονιάς ήταν τα πιο μαλακά μοτοκρος σε σχέση με τον ανταγωνισμό (διαπίστωση σε όλα τα τεστ ΜΧ απο Αμέρικανικο τύπο αλλα και προσωπική άποψη ) .
Γι αυτό το λόγο σου ξαναλέω οτι χρειάζεται μια περίοδος προσαρμογής .
Πάντως η πρότασή του είναι να κρατήσεις τα 5w λάδια αλλα μέσα στην θαλάμη του cartridge να βάλεις 2,5 W . Ίσως σε βολέψει.
:wave2:

costas4
06/05/2012, 23:53
σημερα εκανα βολτα με τα νεα λαδια που εβαλα denikol 00=3w.τιποτα ειναι τα ιδια μπετο.πατωντας το εμπρος φρενο και πιεζωντας τον μασπιε με το ποδι βυθιζεται μονο η πισω αναρτηση..:sad:

DrBig
07/05/2012, 00:14
σημερα εκανα βολτα με τα νεα λαδια που εβαλα denikol 00=3w.τιποτα ειναι τα ιδια μπετο.πατωντας το εμπρος φρενο και πιεζωντας τον μασπιε με το ποδι βυθιζεται μονο η πισω αναρτηση..:sad:

Η περιγραφη σου μου θυμιζει το εργοστασιακο setting του super enduro, το οποιο ειναι στημενο σα γιγαντιο MX. Δεν υπαρχει αλλη λυση απο revalving :wave2:

ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ
07/05/2012, 02:19
καποια πραγματα που μπορει να συμβαινουν .....1ον να εισαι υπερβολικος . Ακομα και ενα μχ μπορει να μαλακωσει και να γινει σουμιες ..
2ον να εχει βαλει ο προηγουμενος τιποτα αποστατες , να εχει πειραξει εντοσθια ...
3ον ο προηγουμενος να ηταν 100 κιλα και εσυ 60 και να το εχει φτιαξει για το βαρος του ( ελατηρια κτλ)

υγ . μη χαλας χρηματα στα λαδια .... δεν ειναι αυτο ... αν πατας το μασπιε και δεν κινειται το μπροστινο .... κατι αλλο φταιει ... βρες το manual και ξεκινα να λυνεις ... διαφορετικα , επισκεψη σε καταστημα επισκευης αναρτησεων ...(ΟΧΙ ΑΠΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ)

KaTaNaS
07/05/2012, 08:38
σημερα εκανα βολτα με τα νεα λαδια που εβαλα denikol 00=3w.τιποτα ειναι τα ιδια μπετο.πατωντας το εμπρος φρενο και πιεζωντας τον μασπιε με το ποδι βυθιζεται μονο η πισω αναρτηση..:sad:

Mόνος σου αλλαξες λάδια; Το μπροστινο σου ειναι κλειστού φυσιγγίου, είσαι σίγουρος πως εκανες σωστά την αλλαγή και την εξαέρωση;

marios8
07/05/2012, 09:38
......................................... και την εξαέρωση;

Πολύ σημαντικό

costas4
07/05/2012, 12:49
[QUOTE=ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ;2184340]καποια πραγματα που μπορει να συμβαινουν .....1ον να εισαι υπερβολικος . Ακομα και ενα μχ μπορει να μαλακωσει και να γινει σουμιες ..
2ον να εχει βαλει ο προηγουμενος τιποτα αποστατες , να εχει πειραξει εντοσθια ...
3ον ο προηγουμενος να ηταν 100 κιλα και εσυ 60 και να το εχει φτιαξει για το βαρος του ( ελατηρια κτλ)

υγ . μη χαλας χρηματα στα λαδια .... δεν ειναι αυτο ... αν πατας το μασπιε και δεν κινειται το μπροστινο .... κατι αλλο φταιει ... βρες το manual και ξεκινα να λυνεις ... διαφορετικα , επισκεψη σε καταστημα επισκευης αναρτησεων ...(ΟΧΙ ΑΠΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ)[/QU

costas4
13/05/2012, 23:22
meta απο πολιωρες συζητισεις καταλαβα οτι το πρωτο σταδιο βελτιωσης αναρτησης ειναι λαδια και ελατηρια μετα ολα τα αλλα.Ετσι και εκανα πειγα Τασουλη και αγορασα ελατηρια eibach 0.44 απο 0.46 που ειχα.Μεγαλη διαφορα χωρις να τα εχω τερμα soft.Ειμαι ευχαριστημενως με 16κλικ τερματιζωντας στα 22κλικ και στανταρ τα 14κλικ.Σας ευχαριστω για της συμβουλες σας και τον κυριο Κασιμη για την συνεισφορα του!!!