Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: RMZ450 07 ΣΚΛΗΡΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΤΙ ΠΡΟΤΙΝΕΤΑΙ?

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/05/2012
    Μηνύματα
    5

    RMZ450 07 ΣΚΛΗΡΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΤΙ ΠΡΟΤΙΝΕΤΑΙ?

    γεια σας και ευχαριστω εκτομπροτερον για το χρονο σας.Πρην λιγους μηνες αγορασα το rmz σε πολυ καλη κατασταση σχεδον καινουριο .Συνηθησμενος απο το παλιο μου enduro μου φανηκε πολυ σκληρο ,ακομα και στο τερμα soft.Λογικο γιατι ειναι motocross.Αποφασησα να αλαξω τα λαδια και να βαλω πιο ψηλα {2,5}w απο 5w που ειχε.Το αποτελεσμα ηταν ακομα πιο σκληρο.Το ερωτημα ειναι να αλλαξω ελατηρια και να βαλω πιο μαλακα απο 0,46kg/mm και ποσο ειναι το ειδανικο νουμερο για 80 κιλα αναβατη η' να κανω revalve?

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από costas4 Προβολή μηνύματος
    γεια σας και ευχαριστω εκτομπροτερον για το χρονο σας.Πρην λιγους μηνες αγορασα το rmz σε πολυ καλη κατασταση σχεδον καινουριο .Συνηθησμενος απο το παλιο μου enduro μου φανηκε πολυ σκληρο ,ακομα και στο τερμα soft.Λογικο γιατι ειναι motocross.Αποφασησα να αλαξω τα λαδια και να βαλω πιο ψηλα {2,5}w απο 5w που ειχε.Το αποτελεσμα ηταν ακομα πιο σκληρο.Το ερωτημα ειναι να αλλαξω ελατηρια και να βαλω πιο μαλακα απο 0,46kg/mm και ποσο ειναι το ειδανικο νουμερο για 80 κιλα αναβατη η' να κανω revalve?
    Αν η 'σκληραδα' που λες εχει αποτομη αισθηση δηλαδη γερο κοπανημα στα χερια, τοτε ειναι θεμα valving.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Αν η 'σκληραδα' που λες εχει αποτομη αισθηση δηλαδη γερο κοπανημα στα χερια, τοτε ειναι θεμα valving.
    Opote einai gia na pairnei tel. ton White Power antra pou den sympathei kanenan kai na ton psisei na allaksei ta shim..

    Πάντως, καπου μπερδεμένα τα λέει ο φίλος με τα λάδια και τις αποσβέσεις..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #4
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Λογικό να είναι πιο σκληρό σε σχέση με το enduro . Το να είναι σκληρότερο με ψηλό λαδάκι , δεν είναι λογικό .
    Ελατήρια ούτως ή άλλος θα πρέπει να βάλεις για τα κιλά σου . Με τις ρυθμίσεις έπαιξες ??
    Μην ξεχνάς οτι το μηχανάκι είναι ΜΧ (δηλαδή κινούμαι σε πίστα ) οπότε αν το κάνεις "σώβρακο" παίρνεις μεγάλα ρίσκα όσο αφορά την ασφάλειά σου .
    Μήπως είναι καθαρά θέμα συνήθειας ? Η μετάβαση θέλει το χρόνο της .
    Το συγκεκριμένο μηχανάκι και μένα μου φαινόταν τσιμέντο , αλλα ο ιδιοκτήτης του έψαχνε για μεγαλύτερα ελατήρια γιατί του φαινόταν "σώβρακο"
    Μεγάλο πράγμα η συνήθεια .
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Opote einai gia na pairnei tel. ton White Power antra pou den sympathei kanenan kai na ton psisei na allaksei ta shim..

    Πάντως, καπου μπερδεμένα τα λέει ο φίλος με τα λάδια και τις αποσβέσεις..


    Το χω ξανακουσει παντως αυτο, παχυτερο λαδι για πιο ηπια αποσβεση γρηγορης συμπιεσης, που νομιζω ειναι και το προβλημα που περιγραφει ο φιλος.

    Το ζητημα ειναι αν στο εν λογω κυκλωμα η δυναμη αποσβεσης ειναι αναλογη με την ταχυτητα ροης του λαδιου, η αντιστροφως αναλογη? Με δεδομενο οτι τα δυο κυκλωματα (αργη και γρηγορη συμπιεση) ειναι ανεξαρτητα, ειναι πολυ πιθανο η γρηγορη να ελεγχεται με καποιο τροπο που να εμπεριεχει ταχυτητα κινησης μηχανικου μερους (το οποιο με την σειρα του κινειται γρηγοροτερα με το λεπτο λαδι).

    Βγαζει νοημα
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 04/05/2012 στις 18:42.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/05/2012
    Μηνύματα
    5
    μετα απο αυτα που διαβασα σε αυτο το http://www.peterverdone.com/wiki/ind...spension_Fluid καταλαβα πως τα motorex 2.5w που εβαλα αντιστηχουν με castrol 10w και αυτο συμβαινει γιατι η καθε εταιρια βαυτιζει η' μετραει με δικο της μετρο.Οποτε το καλυτερο ειναι μικρη ταχυτιτα κινησης στος 40 και 100 C' και μεγαλο ιξωδες VI.Το πιο λεπτο λαδι που βρεικα ειναι το Denikol 00 που το δινει για 3.5w και αποτη λεει εδω http://www.denicol.com/edempervloeistoffen.php συμπερηφερετε πιο καλα απο της μαμας του ss-05.Αυριο θα τα κανω δοκιμη.αποτη ειδα χωρις βολτα με τερμα soft compre.kai soft reba.to eida μαλακο απο υδραβληκι συμπιεση και αποσβεση και ενιωθα την ελλαστικη αντισταση του ελατηριου!

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από costas4 Προβολή μηνύματος
    μετα απο αυτα που διαβασα σε αυτο το http://www.peterverdone.com/wiki/ind...spension_Fluid καταλαβα πως τα motorex 2.5w που εβαλα αντιστηχουν με castrol 10w και αυτο συμβαινει γιατι η καθε εταιρια βαυτιζει η' μετραει με δικο της μετρο.Οποτε το καλυτερο ειναι μικρη ταχυτιτα κινησης στος 40 και 100 C' και μεγαλο ιξωδες VI.Το πιο λεπτο λαδι που βρεικα ειναι το Denikol 00 που το δινει για 3.5w και αποτη λεει εδω http://www.denicol.com/edempervloeistoffen.php συμπερηφερετε πιο καλα απο της μαμας του ss-05.Αυριο θα τα κανω δοκιμη.αποτη ειδα χωρις βολτα με τερμα soft compre.kai soft reba.to eida μαλακο απο υδραβληκι συμπιεση και αποσβεση και ενιωθα την ελλαστικη αντισταση του ελατηριου!

    Εχει και η ΝΙLS λαδάκι 2,5 ΣΑΕ και είναι βολικό γιατί πουλιέται σε συσκευασία των 1,2 Λίτρων οπότε ενα μπουκάλι φτανει για μια αλλαγή.


    Classificazione : SAE 2,5W
    SAE : 2.5 W
    Viscosità DIN 51562 40°C : 13cSt

    Classificazione : SAE 5W
    SAE : 5 W
    Viscosità DIN 51562 40°C : 17,5cSt

    Classificazione : SAE 7,5W
    SAE : 7.5 W
    Viscosità DIN 51562 40°C : 22cSt

    Εχεις ρυθμίσει στο αμορτισέρ το σαγκ ή ακόμα καλύτερα έχεις το κατάλληλο ελατήριο για τα κιλά σου; Το κακό σετάρισμα του αμορτισέρ επηρεάζει αρνητικά την λειρουργία του μπροστινού.

    Επίσης τσέκαρε οτι είναι σωστά τοποθετημένα και παράλληλα τα καλάμια και τσεκαρε επίσης τις ροπές σύσφιξης στις βίδες στις τιμονόπλακες μη τυχόν είναι καργαρισμένες υπερβολικά.


    Τελος τις αποσβέσεις επαναφοράς και συμπίεσης μη τις εχεις τερμα γρήγορες ειδικά την επαναφορά.

  8. #8
    καλημερα .... αν δεν βαλεις γερα το χερι στη τσεπη (revalving) δεν μπορεις να μετατρεψεις ενα mx σε enduro ... τωρα αν θες να το μαλακωσεις οσο παιρνει , παιξε λιγο με την ποσοτητα του λαδιου . οσο πιο ψιλα λαδια βαζεις τοσο πιο σκληρο θα γινεται . Το μανουαλ εξηγει επακριβως τι πρεπει να κανεις .
    περα δωθε , πανω κατω , πισω μπρος ..... θα το πετυχω .. πού θα παει ..

  9. #9
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ Προβολή μηνύματος
    καλημερα .... αν δεν βαλεις γερα το χερι στη τσεπη (revalving)
    :a13::a13::a13:
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ Προβολή μηνύματος
    καλημερα .... αν δεν βαλεις γερα το χερι στη τσεπη (revalving)
    ...αν τα πηρουνια ειναι closed cartridge
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Επικοινώνησα με τον Νίκο Τσάγκλα γερόλυκο στο Μοτοκρος που τυχαίνει να είχε κάποια στιγμή το δικό σου μηχανάκι .
    Μου είπε οτι τα RMZ τις συγκεκριμένης χρονιάς ήταν τα πιο μαλακά μοτοκρος σε σχέση με τον ανταγωνισμό (διαπίστωση σε όλα τα τεστ ΜΧ απο Αμέρικανικο τύπο αλλα και προσωπική άποψη ) .
    Γι αυτό το λόγο σου ξαναλέω οτι χρειάζεται μια περίοδος προσαρμογής .
    Πάντως η πρότασή του είναι να κρατήσεις τα 5w λάδια αλλα μέσα στην θαλάμη του cartridge να βάλεις 2,5 W . Ίσως σε βολέψει.
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/05/2012
    Μηνύματα
    5
    σημερα εκανα βολτα με τα νεα λαδια που εβαλα denikol 00=3w.τιποτα ειναι τα ιδια μπετο.πατωντας το εμπρος φρενο και πιεζωντας τον μασπιε με το ποδι βυθιζεται μονο η πισω αναρτηση..

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από costas4 Προβολή μηνύματος
    σημερα εκανα βολτα με τα νεα λαδια που εβαλα denikol 00=3w.τιποτα ειναι τα ιδια μπετο.πατωντας το εμπρος φρενο και πιεζωντας τον μασπιε με το ποδι βυθιζεται μονο η πισω αναρτηση..
    Η περιγραφη σου μου θυμιζει το εργοστασιακο setting του super enduro, το οποιο ειναι στημενο σα γιγαντιο MX. Δεν υπαρχει αλλη λυση απο revalving
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    καποια πραγματα που μπορει να συμβαινουν .....1ον να εισαι υπερβολικος . Ακομα και ενα μχ μπορει να μαλακωσει και να γινει σουμιες ..
    2ον να εχει βαλει ο προηγουμενος τιποτα αποστατες , να εχει πειραξει εντοσθια ...
    3ον ο προηγουμενος να ηταν 100 κιλα και εσυ 60 και να το εχει φτιαξει για το βαρος του ( ελατηρια κτλ)

    υγ . μη χαλας χρηματα στα λαδια .... δεν ειναι αυτο ... αν πατας το μασπιε και δεν κινειται το μπροστινο .... κατι αλλο φταιει ... βρες το manual και ξεκινα να λυνεις ... διαφορετικα , επισκεψη σε καταστημα επισκευης αναρτησεων ...(ΟΧΙ ΑΠΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ)
    περα δωθε , πανω κατω , πισω μπρος ..... θα το πετυχω .. πού θα παει ..

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από costas4 Προβολή μηνύματος
    σημερα εκανα βολτα με τα νεα λαδια που εβαλα denikol 00=3w.τιποτα ειναι τα ιδια μπετο.πατωντας το εμπρος φρενο και πιεζωντας τον μασπιε με το ποδι βυθιζεται μονο η πισω αναρτηση..
    Mόνος σου αλλαξες λάδια; Το μπροστινο σου ειναι κλειστού φυσιγγίου, είσαι σίγουρος πως εκανες σωστά την αλλαγή και την εξαέρωση;

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Suzuki Bandit GSF 650S 06-07! Τι λετε?
    από suzuki21 στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 17/07/2009, 09:00
  2. Γιατι τι Cbr600rr 118hp K To Hornet 07-08 102hp??
    από johnny honda στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2009, 10:31
  3. Τι Θελουν οι γυναίκες !!!!
    από niko13g στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2008, 15:50
  4. Τι ομορφιες ειναι αυτες
    από bsari στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2003, 18:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF