View Full Version : Tι Καρμπυρατερ να Φορέσω
Χαίρετε! Έχω ένα honda glx sta 54mmx49.5mm με κεφαλή CDI 27/23 και τον εκκεντροφορο της CDI....Τώρα πάνω φοράω ενα keihin 26mm αλλα για 2χρονο,έχω κλίσει τρύπες αέρα,όμως τα ίδια, σκασιμα,δεν ανοιγει τόσο καλα κ ψιλομπουκώνει! Θα πρεπει να αλλάξω καρμπ, ή να βάλω αλλο ζιγκλερ σε εκεινο που εχω?:rolleyes:
Χαίρετε! Έχω ένα honda glx sta 54mmx49.5mm με κεφαλή CDI 27/23 και τον εκκεντροφορο της CDI....Τώρα πάνω φοράω ενα keihin 26mm αλλα για 2χρονο,έχω κλίσει τρύπες αέρα,όμως τα ίδια, σκασιμα,δεν ανοιγει τόσο καλα κ ψιλομπουκώνει! Θα πρεπει να αλλάξω καρμπ, ή να βάλω αλλο ζιγκλερ σε εκεινο που εχω?:rolleyes:
εισαι αυτοδιδακτος, να υποθεσουμε? ή εχεις "διορθωσει" κι αλλα μοτορια πριν το τζιλεξ?
Κάπως έτσι αν κ σκαμπάζω κάτι λίγα αυτο με το ρύθμισμα του καρμπ με πεδέυει... Αλλα αν δν πιάσεις δν θα μαθεις :P
Αλλα αν δν πιάσεις δν θα μαθεις :P
Πολύ σωστά, αλλά στην προκειμένη περίπτωση μάλλον θα χαλάσεις...
Η βασική διαφορά μεταξύ ενός δίχρονου και ενός τετράχρονου μοτέρ είναι στην ταχύτητα εισαγωγής .
Τα 2Τ έχουν χαμηλότερη ταχύτητα, οπότε το ζιγκλέρ βελόνας (needle jet) έχει ένα ημικυκλικό "σκουφάκι" που προεξέχει μέσα στο venturi για να δημιουργήσει μια περιοχή χαμηλής πίεσης και να βοηθήσει στην αναρρόφηση του καυσίμου από το ζιγκλέρ (δημιουργεί ένα επιπλέον τοπικό venturi μέσα στο υπάρχον).
Κοινώς, το μπουκώνεις το μοτέρ σου και δεν διορθώνεται από το κύριο ζιγκλέρ, γιατί είναι ζήτημα "μοριοποίησης" του μίγματος και όχι ποσοτικής αναλογίας..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.