Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: Tι Καρμπυρατερ να Φορέσω

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2012
    Μηνύματα
    10

    Tι Καρμπυρατερ να Φορέσω

    Χαίρετε! Έχω ένα honda glx sta 54mmx49.5mm με κεφαλή CDI 27/23 και τον εκκεντροφορο της CDI....Τώρα πάνω φοράω ενα keihin 26mm αλλα για 2χρονο,έχω κλίσει τρύπες αέρα,όμως τα ίδια, σκασιμα,δεν ανοιγει τόσο καλα κ ψιλομπουκώνει! Θα πρεπει να αλλάξω καρμπ, ή να βάλω αλλο ζιγκλερ σε εκεινο που εχω?

  2. #2
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THEOG13 Προβολή μηνύματος
    Χαίρετε! Έχω ένα honda glx sta 54mmx49.5mm με κεφαλή CDI 27/23 και τον εκκεντροφορο της CDI....Τώρα πάνω φοράω ενα keihin 26mm αλλα για 2χρονο,έχω κλίσει τρύπες αέρα,όμως τα ίδια, σκασιμα,δεν ανοιγει τόσο καλα κ ψιλομπουκώνει! Θα πρεπει να αλλάξω καρμπ, ή να βάλω αλλο ζιγκλερ σε εκεινο που εχω?
    εισαι αυτοδιδακτος, να υποθεσουμε? ή εχεις "διορθωσει" κι αλλα μοτορια πριν το τζιλεξ?
    Accipere quam facere praestat injuriam

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2012
    Μηνύματα
    10
    Κάπως έτσι αν κ σκαμπάζω κάτι λίγα αυτο με το ρύθμισμα του καρμπ με πεδέυει... Αλλα αν δν πιάσεις δν θα μαθεις :P

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2012
    Μηνύματα
    10
    Κανα 2-3 φορές πάλι glx

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.706
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THEOG13 Προβολή μηνύματος
    Αλλα αν δν πιάσεις δν θα μαθεις :P
    Πολύ σωστά, αλλά στην προκειμένη περίπτωση μάλλον θα χαλάσεις...

    Η βασική διαφορά μεταξύ ενός δίχρονου και ενός τετράχρονου μοτέρ είναι στην ταχύτητα εισαγωγής .
    Τα 2Τ έχουν χαμηλότερη ταχύτητα, οπότε το ζιγκλέρ βελόνας (needle jet) έχει ένα ημικυκλικό "σκουφάκι" που προεξέχει μέσα στο venturi για να δημιουργήσει μια περιοχή χαμηλής πίεσης και να βοηθήσει στην αναρρόφηση του καυσίμου από το ζιγκλέρ (δημιουργεί ένα επιπλέον τοπικό venturi μέσα στο υπάρχον).

    Κοινώς, το μπουκώνεις το μοτέρ σου και δεν διορθώνεται από το κύριο ζιγκλέρ, γιατί είναι ζήτημα "μοριοποίησης" του μίγματος και όχι ποσοτικής αναλογίας..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Παρόμοια θέματα

  1. Tι μπορει να ''λενε'' αυτα τα λαδια???
    από SAM46 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2009, 11:35
  2. τι λαστιχάκια να φορέσω;
    από gdevelek στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 26/08/2006, 13:14
  3. Tι μπορεί να συναντήσειςι κανείς σε έναν....
    από dirtbird στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/06/2006, 02:01
  4. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2005, 22:13
  5. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2005, 10:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF