View Full Version : Περι καρμπιρατερ!!!
vasilis7
15/05/2012, 00:07
Λοιπον οπως εχω αναφερει και σε παλαιότερα ποστ ειμαι κατοχος ενος 400αρι λιστη. Για να μην μακριγορω εχω καρμπιρατερ απο gsxr 400 ζιγκλερομενα με φιλτροχοανες και ελευθερο τελικο. Ενω στα ψιλα το μιχανακι γαζωνει και κατεβαζει μεχρι και 210 ( παραπανω το εχω φοβιθει) στα χαμιλα και μεχρι τι 2500 στροφες ειναι νεκρο και οταν ενοω νεκρο σοβαρολογω δηλαδη ανιγκεις το γκαζι και μπουκονι σε σιμιο να μην ξεκιναει αν σιμπλεκταρεις και ξεπερασεις τισ 2500 στροφες ολα καλα μονο ετσι ξεκιναει.. με αποτελεσμα να γινετε εκνεβριστικο και να μην το ευχαριστιεμαι. Σαν λυση σκεφτικα να βαλω τα μαμα καρμπιρατερ αλλα φοβαμαι μηπως η αποδοση πεσει κατακοριφα και δοσω τζαμπα λευτα. Αα και κατι που ξεχασα με φουλ ρεζερβουαρ βγαζω γυρο στα 180 χλμ (λιγα μου φενοντε) .Αν εχετε καποια λυση η καποια ιδεα σας ακους :) .
Ενω στα ψιλα το μιχανακι γαζωνει και κατεβαζει μεχρι και 210 ( παραπανω το εχω φοβιθει) στα χαμιλα και μεχρι τι 2500 στροφες ειναι νεκρο
αν το πηγαίνεις συνέχεια έτσι, και σου βγάζει 180 χιλιόμετρα αυτονομία, μου φαίνεται πολύ οικονομικό :D
vasilis7
15/05/2012, 12:11
Ρελαντί γύρο στις 1500 δουλεβει
vasilis7
15/05/2012, 22:40
Καμια ιδεα???????
επειδη οι αλλαγες που εχεις κανει ειναι εκτεταμενες για να δουλεψει σωστα παντου χρειαζεται προσεκτικη ρυθμιση με καυσαναλυση
τοτε ειναι πιθανον να δεις οτι χρειαζεται μικροτερο ζιγκλερωμα για να δουλεψει και χαμηλα χωρις απαραιτητα να χασει ψηλα
vasilis7
16/05/2012, 12:30
Σκέφτηκα σαν λύση να βγάλω τις χοανες και να βάλω φιλτροκουτι.
Σκέφτηκα σαν λύση να βγάλω τις χοανες και να βάλω φιλτροκουτι.
Τότε δεν θα "κατεβάζει" 210 (ούτε 200, ούτε 190)
Αν θεωρείς ότι το μηχανάκι "μπουκώνει" στα χαμηλά, θα κάνεις τα πράγματα χειρότερα με το φιλτροκούτι..
amyroukai
25/05/2012, 08:30
Το ερώτημα; είναι, το μηχανάκι χαμηλά είναι πολύ φτωχό ή πολύ πλούσιο; Το μπούκωμα και η έλλειψη δύναμης μέχρι τις 2500 δείχνουν ότι κάτι στραβό παίζει με το λεγόμενο "pilot jet" εδώ στο ελλάδα το λένε προζιγκλέρ; δεν έχω ιδέα... Πάντως η βενζίνη που τροφοδοτείς το καρμπιρατέρ μέχρι να αρχίσει να παίρνει τα ηνία το κυρίως ζιγκλέρ (main jet) και η βελόνα είναι λάθος. Αυτό που πρότεινε ο Toyar για καυσανάλυση είναι ίσως το καλύτερο γιατί θα σου δείξει τι λάθος έχεις κάνει. Έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις τις ρυθμίσεις από την βίδα του αέρα για το κύκλωμα του ρελαντί; Δεν μιλάω για το πόσο ψηλά θα είναι, την τροφοδοσία λέω. Το κάθε καρμπιρατέρ έχει μία κάπου δίπλα στο λεκανάκι, κοντά στην εισαγωγή από τη χοάνη. Γενικά πάντως η φιλτροχοάνη κόβει στα χαμηλά, οπότε αυτό που έπαθες δεν είναι και τόσο περίεργο.
vasilis7
25/05/2012, 12:31
Το μιχανακι μέχρι τις 2500 αν ανιξω απότομα το γκάζι είναι νεκρό οπότε πρέπει να το ανιξω σιγά και σταδιακά . Όσο για το αν θέλουνε ριθμιση ροτισα το μηχανικό μου και μου είπε ότι δεν φταίει η ριθμιση αλα ότι θέλουνε αλαγμα τα καρμπιρατερ.
Δοκίμασε να μπουκώσεις τις χοάνες με κάτι που να "αναπνέει" (ένα κομμάτι αφρολέξ, φίλτρο αποροφητήρα κ.λ.π.) να δούμε τι θα παίξει ..
vasilis7
25/05/2012, 13:54
Το έχω δοκιμάσει και το αποτέλεσμα ήταν να μπουκωνει περισσότερο .
amyroukai
26/05/2012, 19:11
Κλείνεις τον αέρα και μπουκώνει περισσότερο; Άρα -λογικά- είναι πολύ πλούσιο χαμηλά. Πείραμα #1 να ανοίξεις τον αέρα στην βίδα του κυκλώματος του ρελαντί. Πείραμα #2 να βάλεις πιο μικρό pilot jet. Επίσης, διαβάζοντας διάφορα από το fazer forum στην αμερική, όσοι είχαν βάλει φιλτροχοάνες εκεί, για να έχουν ροπή χαμηλά έβαζαν και "βεντούρια" στις φιλτροχοάνες.
vasilis7
26/05/2012, 21:32
σε ευχαριστω φιλε για τη βοηθεια σου. αλλα τα παραπανω προηποθετουν καποιον να ξερει να τα κανει και ο μηχανικος μου οπως ειπα παραπανω μου λεει οτι δεν ειναι θεμα ρυθμισης αλλα οτι θελουνε αλλαγμα τα καρμπιρατερ :S
ο καθε μηχανικος για να σου βρει τη σωστη ρυθμιση σε κατι που δεν εχει κανει αλλος πρεπει να ανεβοκατεβασει και να ανοιγοκλεισει καρμπυρατερ τουλαχιστον 5-6 φορες αλλαζοντας ζιγκλερ και να κανει δοκιμες στο δρομο και καυσαναλυσεις δλδ χαιρετισματα
ποσα λεφτα να σου παρει για ολα αυτα και ποσα μπορεις εσυ να διαθεσεις;
τα ιδια λεφτα θα τα βγαλει ευκολοτερα και γρηγοροτερα με 2-3 σερβις
σου προτεινει αλλαγη καρμπυρατερ ωστε να πατησει πανω σε γνωστα δεδομενα και να εχει εγγυημενο και αμεσο αποτελεσμα
οι αλλαγες που θελεις στο μηχανακι σου προυποθετουν να εισαι ο ιδιος γνωστης και να εχεις τις γνωσεις το χρονο και το κουραγιο να το παλεψεις μονος σου
η αλλη λυση ειναι να πας σε καποιον βελτιωτή (υπαρχει κανεις;) και να του αναθεσεις τη δουλεια απο την αρχη πληρωνοντας βεβαια τα κερατα σου
vasilis7
27/05/2012, 13:45
Καταλαβα παρ το αυγο και κουρεφτο.... Ενταξι το θεμα μου δεν ειναι τοσο τραγικο το μηχανακι οργωνει σε σιγκριση και με αλλα καινουργια μηχανακια που το εχω βαλει διπλα διπλα, απλα ειναι αυτο που εχω πει οτι θελει καποιες στροφες για να ξεκινησει + την καταναλωσει που δεν ξερω αν εμενα μου φενεται αρκετη η οντως ειναι ( με 15 λιτρα βγαζω περιπου 180-190 χλμ). Ενταξη για την καταναλωσει δεν διαμαρτιρομε τοσο γιατι δεν γινεται να εχεις ζιγκλερομενο μηχανακι με χοανες και να σου καιει λιγο απλα αν με την καταλληλη ρυθμιση εφτιαχνε και αυτο δεν θα με χαλαγε :)
amyroukai
27/05/2012, 21:41
Βασίλη αν έχεις εργαλεία και χώρο, μπορείς μόνος σου να αλλάξεις τα pilot jets. Σε πρώτη φάση με ένα κατσαβίδι μπορείς να δώσεις περισσότερο αέρα στο κύκλωμα. Αν έχεις το service manual θα το βρεις πως. Pilot jet air screw, λογικά. Αφού έχεις βγάλει το φιλτροκούτι, θα έχεις και χώρο να δουλέψεις.
vasilis7
27/05/2012, 22:52
Tnx a lot για την βοηθεια... Δεν θελω να πιραξω κατι μονος μου γιατι αν γινει κατι στραβα τη μαμισα... το μηχανακι το χρισιμοπειω καθημερινα.... αλλα θα το παω και θα πω να μου ανεβασουνε αυτο που μου ειπες να δω μηπως και καλιτερεψει κατι.. Ευχαριστω πολυ παντως.
vasilis7
17/06/2012, 23:41
Λοιπον πηγα τον ληστη μου σε αλλο μηχανικο και μου ρυθμισε τα carbs. το αποτελεσμα ειτανε να δουλεβει ποιο γραμικα απο πρην αλλα το μπουκομα στα χαμιλα σινεχιζετε. ο ανθρωπος μου ειπε οτι δεν μπορει να κανει κατι καλυτερο για αυτο το προβλημα και οτι αν θελω να λυθει θα πρεπει να το παω για ρυθμισμα σε διναμομετρο σε εναν που μου προτινε.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.