Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Περι καρμπιρατερ!!!

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2011
    Μηνύματα
    104

    Περι καρμπιρατερ!!!

    Λοιπον οπως εχω αναφερει και σε παλαιότερα ποστ ειμαι κατοχος ενος 400αρι λιστη. Για να μην μακριγορω εχω καρμπιρατερ απο gsxr 400 ζιγκλερομενα με φιλτροχοανες και ελευθερο τελικο. Ενω στα ψιλα το μιχανακι γαζωνει και κατεβαζει μεχρι και 210 ( παραπανω το εχω φοβιθει) στα χαμιλα και μεχρι τι 2500 στροφες ειναι νεκρο και οταν ενοω νεκρο σοβαρολογω δηλαδη ανιγκεις το γκαζι και μπουκονι σε σιμιο να μην ξεκιναει αν σιμπλεκταρεις και ξεπερασεις τισ 2500 στροφες ολα καλα μονο ετσι ξεκιναει.. με αποτελεσμα να γινετε εκνεβριστικο και να μην το ευχαριστιεμαι. Σαν λυση σκεφτικα να βαλω τα μαμα καρμπιρατερ αλλα φοβαμαι μηπως η αποδοση πεσει κατακοριφα και δοσω τζαμπα λευτα. Αα και κατι που ξεχασα με φουλ ρεζερβουαρ βγαζω γυρο στα 180 χλμ (λιγα μου φενοντε) .Αν εχετε καποια λυση η καποια ιδεα σας ακους .

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.563
    ρελαντι;

  3. #3
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vasilis7 Προβολή μηνύματος
    Ενω στα ψιλα το μιχανακι γαζωνει και κατεβαζει μεχρι και 210 ( παραπανω το εχω φοβιθει) στα χαμιλα και μεχρι τι 2500 στροφες ειναι νεκρο

    αν το πηγαίνεις συνέχεια έτσι, και σου βγάζει 180 χιλιόμετρα αυτονομία, μου φαίνεται πολύ οικονομικό
    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2011
    Μηνύματα
    104
    Ρελαντί γύρο στις 1500 δουλεβει

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2011
    Μηνύματα
    104
    Καμια ιδεα???????

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.563
    επειδη οι αλλαγες που εχεις κανει ειναι εκτεταμενες για να δουλεψει σωστα παντου χρειαζεται προσεκτικη ρυθμιση με καυσαναλυση
    τοτε ειναι πιθανον να δεις οτι χρειαζεται μικροτερο ζιγκλερωμα για να δουλεψει και χαμηλα χωρις απαραιτητα να χασει ψηλα

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2011
    Μηνύματα
    104
    Σκέφτηκα σαν λύση να βγάλω τις χοανες και να βάλω φιλτροκουτι.

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.697
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vasilis7 Προβολή μηνύματος
    Σκέφτηκα σαν λύση να βγάλω τις χοανες και να βάλω φιλτροκουτι.
    Τότε δεν θα "κατεβάζει" 210 (ούτε 200, ούτε 190)

    Αν θεωρείς ότι το μηχανάκι "μπουκώνει" στα χαμηλά, θα κάνεις τα πράγματα χειρότερα με το φιλτροκούτι..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Το ερώτημα; είναι, το μηχανάκι χαμηλά είναι πολύ φτωχό ή πολύ πλούσιο; Το μπούκωμα και η έλλειψη δύναμης μέχρι τις 2500 δείχνουν ότι κάτι στραβό παίζει με το λεγόμενο "pilot jet" εδώ στο ελλάδα το λένε προζιγκλέρ; δεν έχω ιδέα... Πάντως η βενζίνη που τροφοδοτείς το καρμπιρατέρ μέχρι να αρχίσει να παίρνει τα ηνία το κυρίως ζιγκλέρ (main jet) και η βελόνα είναι λάθος. Αυτό που πρότεινε ο Toyar για καυσανάλυση είναι ίσως το καλύτερο γιατί θα σου δείξει τι λάθος έχεις κάνει. Έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις τις ρυθμίσεις από την βίδα του αέρα για το κύκλωμα του ρελαντί; Δεν μιλάω για το πόσο ψηλά θα είναι, την τροφοδοσία λέω. Το κάθε καρμπιρατέρ έχει μία κάπου δίπλα στο λεκανάκι, κοντά στην εισαγωγή από τη χοάνη. Γενικά πάντως η φιλτροχοάνη κόβει στα χαμηλά, οπότε αυτό που έπαθες δεν είναι και τόσο περίεργο.

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2011
    Μηνύματα
    104
    Το μιχανακι μέχρι τις 2500 αν ανιξω απότομα το γκάζι είναι νεκρό οπότε πρέπει να το ανιξω σιγά και σταδιακά . Όσο για το αν θέλουνε ριθμιση ροτισα το μηχανικό μου και μου είπε ότι δεν φταίει η ριθμιση αλα ότι θέλουνε αλαγμα τα καρμπιρατερ.

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.697
    Δοκίμασε να μπουκώσεις τις χοάνες με κάτι που να "αναπνέει" (ένα κομμάτι αφρολέξ, φίλτρο αποροφητήρα κ.λ.π.) να δούμε τι θα παίξει ..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2011
    Μηνύματα
    104
    Το έχω δοκιμάσει και το αποτέλεσμα ήταν να μπουκωνει περισσότερο .

  13. #13
    Κλείνεις τον αέρα και μπουκώνει περισσότερο; Άρα -λογικά- είναι πολύ πλούσιο χαμηλά. Πείραμα #1 να ανοίξεις τον αέρα στην βίδα του κυκλώματος του ρελαντί. Πείραμα #2 να βάλεις πιο μικρό pilot jet. Επίσης, διαβάζοντας διάφορα από το fazer forum στην αμερική, όσοι είχαν βάλει φιλτροχοάνες εκεί, για να έχουν ροπή χαμηλά έβαζαν και "βεντούρια" στις φιλτροχοάνες.

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2011
    Μηνύματα
    104
    σε ευχαριστω φιλε για τη βοηθεια σου. αλλα τα παραπανω προηποθετουν καποιον να ξερει να τα κανει και ο μηχανικος μου οπως ειπα παραπανω μου λεει οτι δεν ειναι θεμα ρυθμισης αλλα οτι θελουνε αλλαγμα τα καρμπιρατερ :S

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.563
    ο καθε μηχανικος για να σου βρει τη σωστη ρυθμιση σε κατι που δεν εχει κανει αλλος πρεπει να ανεβοκατεβασει και να ανοιγοκλεισει καρμπυρατερ τουλαχιστον 5-6 φορες αλλαζοντας ζιγκλερ και να κανει δοκιμες στο δρομο και καυσαναλυσεις δλδ χαιρετισματα
    ποσα λεφτα να σου παρει για ολα αυτα και ποσα μπορεις εσυ να διαθεσεις;
    τα ιδια λεφτα θα τα βγαλει ευκολοτερα και γρηγοροτερα με 2-3 σερβις
    σου προτεινει αλλαγη καρμπυρατερ ωστε να πατησει πανω σε γνωστα δεδομενα και να εχει εγγυημενο και αμεσο αποτελεσμα
    οι αλλαγες που θελεις στο μηχανακι σου προυποθετουν να εισαι ο ιδιος γνωστης και να εχεις τις γνωσεις το χρονο και το κουραγιο να το παλεψεις μονος σου
    η αλλη λυση ειναι να πας σε καποιον βελτιωτή (υπαρχει κανεις και να του αναθεσεις τη δουλεια απο την αρχη πληρωνοντας βεβαια τα κερατα σου

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Περι Γαμου
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2008, 18:46
  2. Περί Fazer600 o λόγος...
    από superfour στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2004, 23:24
  3. Περί Αλυσίδας …
    από niko13g στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2003, 14:38
  4. περι βενζινης
    από bsari στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 01:48
  5. Περι γουρουνιων ο λογος!!!!
    από dela στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 15:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF