Σύνδεση

View Full Version : πως μπορω να βαλω ABS ???



alkis1990
29/06/2012, 04:54
ρε παιδιά έχω ενα TDM 900 03' και σκέφτομαι να του βάλω ABS.... γνωρίζει κανένας πως μπορεί να γίνει αυτό ?!!?

αξίζει ?? συμφέρει ??

Εχετλαίος
29/06/2012, 06:28
Ναι μπορείς. Το κόστος είναι όμως απαγορευτικό καθότι θα πρέπει να αλλάξεις/προσθέσεις περιφερειακά που κοστίζουν μεμονωμένα όσο η μισή μεταχειρ. μοτοσυκλέτα.
Καλιά σε συμφέρει να δώσεις το δικό σου και να αγοράσεις ένα μεταγενέστερο μοντέλλο μεταχειρώ με ABS.
Και εγώ το έψαχνα κάποτε και με έπιασε μάνητα όταν είδα το κόστος!
:wave2:

McGyver
29/06/2012, 06:35
Ναι μπορείς. Το κόστος είναι όμως απαγορευτικό καθότι θα πρέπει να αλλάξεις/προσθέσεις περιφερειακά που κοστίζουν μεμονωμένα όσο η μισή μεταχειρ. μοτοσυκλέτα.
Καλιά σε συμφέρει να δώσεις το δικό σου και να αγοράσεις ένα μεταγενέστερο μοντέλλο μεταχειρώ με ABS.
Και εγώ το έψαχνα κάποτε και με έπιασε μάνητα όταν είδα το κόστος!
:wave2:

Μιας και μιλάμε για TDM 900 του 2003, αυτά που πρέπει να μπουν πάνω μάλλον κοστίζουν όσο ολόκληρη η μοτό...

alkis1990
29/06/2012, 11:27
Μιας και μιλάμε για TDM 900 του 2003, αυτά που πρέπει να μπουν πάνω μάλλον κοστίζουν όσο ολόκληρη η μοτό...

κατάλαβα...... δλδ θα πρέπει να πουλήσω την μηχανή , ένα νευρο και 2 δάχτυλα !!!


τπτ μεταχειρισμένα ανταλλακτικά??? δεν θα πέσει έτσι το κόστος !?

McGyver
29/06/2012, 11:41
κατάλαβα...... δλδ θα πρέπει να πουλήσω την μηχανή , ένα νευρο και 2 δάχτυλα !!!

τπτ μεταχειρισμένα ανταλλακτικά??? δεν θα πέσει έτσι το κόστος !?

Άσε τη μηχανή σου όπως είναι.
Αν θέλεις μηχανή με ABS, πάρε μία με ABS.

nassosxlvbros
29/06/2012, 11:51
Άσε τη μηχανή σου όπως είναι, γιατί 1ον ποιος εμπιστεύεται μοτο με τόσο ζωτικής σημασίας μετατροπή; και 2ον αν αποφασίσεις να τη δώσεις κάποτε παίζει και να την παντρευτείς γιατί το μαιμούδεμα όσο καλό και νάναι θα είναι "πρόσθετο"

alexxxcbr
29/06/2012, 12:07
Γιατι θες να βαλεις abs?

pektis
29/06/2012, 12:16
!!!262902

alkis1990
29/06/2012, 13:26
Γιατι θες να βαλεις abs?

γιατί οδήγησα ένα TDM με abs και μου φάνηκε πιο ασφαλές από το να μπλοκάρουν οι τροχοί ! και ένιωσα ότι το ελενχω !

giovani64
29/06/2012, 13:31
το ειχα ψαξει και γω και βρηκα αυτο το οποιο δεν ειδα ομως πως λειτουργει πανω σε μοτο.
http://www.youtube.com/watch?v=ZW9PJIAsFBI&feature=related

Red Rider
29/06/2012, 13:46
το ειχα ψαξει και γω και βρηκα αυτο το οποιο δεν ειδα ομως πως λειτουργει πανω σε μοτο.
http://www.youtube.com/watch?v=ZW9PJIAsFBI&feature=related

Ναι,αυτό το "γκάτζετ" κάποτε ήταν στάνταρ εξοπλισμός σε κάτι κινέζικα παπιά.

dimzan
29/06/2012, 14:42
το ειχα ψαξει και γω και βρηκα αυτο το οποιο δεν ειδα ομως πως λειτουργει πανω σε μοτο.
http://www.youtube.com/watch?v=ZW9PJIAsFBI&feature=related

αυτο το πραγμα δεν ειναι ασφαλες, η τουλαχιστο δε βοηθαει στο φρεναρισμα οπως το abs

απλα στο πρωτο πατημα αποτρεπει καπως το μπλοκαρισμα. Αμα εισαι σε νερα ομως μονο το abs σωζει


και για το φιλο που θελει abs οπως ειπαν και οι προηγουμενοι δεν συμφερει. χωρια που δεν παιζει να εχει γινει ποτε τετοια μετατροπη

MG-KTiNoS
29/06/2012, 15:14
Όπως σου τα λένε οι παραπάνω.
Υπάρχει όμως στο ιντερνέτ ένα κερατάκι από τη Κορέα (αν δε κάνω λάθος) που υπόσχεται να κάνει ότι και το ΑΒΣ με κάτι λίγα ευρώ.
Μην κάνεις το λάθος και το βάλεις
ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ

Cpt. Haddock
29/06/2012, 16:06
τπτ μεταχειρισμένα ανταλλακτικά??? δεν θα πέσει έτσι το κόστος !?

Θες να αναβαθμίσεις τα φρενα σου με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά?

alexxxcbr
29/06/2012, 16:23
γιατί οδήγησα ένα TDM με abs και μου φάνηκε πιο ασφαλές από το να μπλοκάρουν οι τροχοί ! και ένιωσα ότι το ελενχω !


Kαλο ειναι να μην μπλοκαρεις τους τροχους.Μαθε να το ελεγχεις χωρις βοηθηματα.:wave2:

AUFGEBRACHT
29/06/2012, 16:36
Kαλο ειναι να μην μπλοκαρεις τους τροχους.Μαθε να το ελεγχεις χωρις βοηθηματα.:wave2:

Επίσης καλό είναι να αφαιρέσει τα δισκόφρενα και να μάθει να φρενάρει με ταμπούρα, να αφαιρέσει και τη μίζα και να βάλει μανιβέλα για να μη στηρίζεται σε ηλεκτρικά βοηθήματα...

byron
29/06/2012, 16:49
Επίσης καλό είναι να αφαιρέσει τα δισκόφρενα και να μάθει να φρενάρει με ταμπούρα, να αφαιρέσει και τη μίζα και να βάλει μανιβέλα για να μη στηρίζεται σε ηλεκτρικά βοηθήματα...

H αλήθεια είναι οτι θα προτιμούσα ταμπούρα, απο κάποια ABS.

Πέραν τούτου, δεν κατάλαβα που διαφωνείς με αυτό που έγραψε ο alex.

MG-KTiNoS
29/06/2012, 16:49
Επίσης καλό είναι να αφαιρέσει τα δισκόφρενα και να μάθει να φρενάρει με ταμπούρα, να αφαιρέσει και τη μίζα και να βάλει μανιβέλα για να μη στηρίζεται σε ηλεκτρικά βοηθήματα...

με ταμπούρα στη βροχή...
Πιο αντρικό ! '
:priest:

AUFGEBRACHT
29/06/2012, 17:04
H αλήθεια είναι οτι θα προτιμούσα ταμπούρα, απο κάποια ABS.

Πέραν τούτου, δεν κατάλαβα που διαφωνείς με αυτό που έγραψε ο alex.

O Alex και ο οποιοσδήποτε Alex (δεν το ξέρω άλλωστε το παιδί, ούτε έχω κάτι εναντίον του...) μπορεί να μη γουστάρει το ABS αλλά αυτό δε σημαίνει πως ισχύει αυτό για όλους. Εάν πιστεύει κάποιος ότι θα είναι σε θέση ΠΑΝΤΑ και με ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ συνθήκες να μη μπλοκάρει τα φρένα του, πάω πάσσο...

alexxxcbr
29/06/2012, 17:11
O Alex και ο οποιοσδήποτε Alex (δεν το ξέρω άλλωστε το παιδί, ούτε έχω κάτι εναντίον του...) μπορεί να μη γουστάρει το ABS αλλά αυτό δε σημαίνει πως ισχύει αυτό για όλους. Εάν πιστεύει κάποιος ότι θα είναι σε θέση ΠΑΝΤΑ και με ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ συνθήκες να μη μπλοκάρει τα φρένα του, πάω πάσσο...

Προτεινα στο παλικαρι να μην μπει στα εξοδα και να προσπαθησει να ελεγχει το μηχανακι του.
Το ABS δεν θα σε σωσει αν δεν ελεγχεις το μηχανακι.Ο ανθρωπινος εγκεφαλος δουλευει πολυ πιο γρηγορα απο οποιδηποτε ABS.
Αρα εξασκηση και αν δεν μπορεσει τοτε παει για αλλαγη.:smokin:

AUFGEBRACHT
29/06/2012, 17:18
Προτεινα στο παλικαρι να μην μπει στα εξοδα και να προσπαθησει να ελεγχει το μηχανακι του.
Το ABS δεν θα σε σωσει αν δεν ελεγχεις το μηχανακι.Ο ανθρωπινος εγκεφαλος δουλευει πολυ πιο γρηγορα απο οποιδηποτε ABS.
Αρα εξασκηση και αν δεν μπορεσει τοτε παει για αλλαγη.:smokin:

Στο πρώτο κομμάτι θα συμφωνήσω μαζί σου όσον αφορά ΜΟΝΟ το κόστος μετατροπής, άσε που δεν είμαι σίγουρος και εάν παίζει να γίνεται, οπότε εδώ συμφωνούμε απόλυτα!!! :wave2:
Στο δεύτερο κομμάτι επέτρεψέ μου να διαφωνήσω, ξέρω πολλούς αναβάτες που έχουν πέσει με λίγα έως ελάχιστα χλμ γιατί η ενστικτώδης αντίδρασή τους σε φρενάρισμα πανικού ήταν να τσαρουχώσουν το φρένο, μπορεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος να είναι ένας υπερ-υπολογιστής, αλλά όχι παντού και πάντα...

byron
29/06/2012, 17:31
. Εάν πιστεύει κάποιος ότι θα είναι σε θέση ΠΑΝΤΑ και με ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ συνθήκες να μη μπλοκάρει τα φρένα του, πάω πάσσο...

oxi δεν το πιστεύω αυτό. Αυτό που πιστεύω είναι οτι ένας σεβαστός αριθμός ABS στο στεγνό είναι για τον πέο καβάλα, αφού αμολάνε χωρίς ιδιαίτερο λόγο με αποτέλεσμα ο αναβάτης να χρειάζεται μεγαλύτερη απόσταση απ΄ότι χωρίς ABS για να φρενάρει.
Ούτε πολέμιος του ABS είμαι (ίσα ίσα) αλλά ούτε και μουτζαχεντίν υπέρ του. Ενας αναβάτης που έχει δουλέψει λίγο στο πως να φρενάρει, μπορεί να επιβιώσει χωρίς δράματα στο δρόμο.

alkis1990
29/06/2012, 18:40
Kαλο ειναι να μην μπλοκαρεις τους τροχους.Μαθε να το ελεγχεις χωρις βοηθηματα.:wave2:

φίλε μου σωστά τα λες αλλά μέσα σε αυτά τα 2 sec του φρεναρίσματος (και μέσα στον πανικό) δεν είναι απόλυτα εύκολο να ελέγξεις τα αντανακλαστικά σου !!

και πόσο μάλλον όταν οδηγώ μόλις 2 χρόνια !

Υ.Γ.

επίσης δεν είμαι ψαγμένος και έμπυρος μηχανόβιος ...... είμαι απλά αναβάτης !! οπότε ζητάω συμβουλές από έμπυρους (εσάς) και από βοηθήματα (ABS)
για την μέγιστη δυνατή ασφάλεια μου !! ;)

bros400pgm
29/06/2012, 20:24
To ABS μπαινει σχετικα ευκολα πανω στη μοτο, αρκει να μπορεσεις να βρεις ολα τα μαραφετια που το απαρτιζουν (καθε περιπτωση μοτο ειναι και διαφορετικη). Εαν σε συμφερει τοτε το προχωρας (ενδεικτικα να σου αναφερω πως σε μενα στο aprilia κοστισε γυρω στα 600€, αγοραζοντας τα περισσοτερα απο ebay- φυσικα με προσωπικη εργασια).

Το ABS σαν μοναδα, ειναι αυτονομο απο την υπολοιπη μοτο, μιας και εχει σαν πηγη τροφοδοσιας απευθειας την μπαταρια της μοτο και εχει δικο του εγκεφαλο.

Στο ξαναλεω ομως, σκοπος ειναι να τα βρεις ολα αυτα που χρειαζονται για το δικο σου μηχανακι, και να το προχωρησεις αμα δεις οτι σε συμφερει.

Billymuse
29/06/2012, 20:44
εγώ πιστεύω ότι πέρα απο τα προήγμενα και πανάκριβα ABS σε κάτι strada h 1200gs που πχ πατάς μπρωστινό φρένο μόνο και βοηθάει και με το πίσω αυτόματα,το abs για την ώρα στα street είναι απλά αχρείαστο για πόλη,απτη στιγμή που έχεις περιορισμό στο χώρο που θα σου παρουσιαστεί αν χρειαστεί να φρενάρεις το abs θα σε πάει κατεύθειαν πάνω σε αυτό που θα θες να αποφύγεις,αλλά ξέρω αν χάσεις το μπρωστινό κλάψτα χαράλαμπε,επι της ουσίας δν κάνει το abs για όλους τους τύπους μηχανών δε το λέω απόλυτα αλλά με μια μικρή λογική:rolleyes:

dimzan
29/06/2012, 20:49
εγώ πιστεύω ότι πέρα απο τα προήγμενα και πανάκριβα ABS σε κάτι strada h 1200gs που πχ πατάς μπρωστινό φρένο μόνο και βοηθάει και με το πίσω αυτόματα,το abs για την ώρα στα street είναι απλά αχρείαστο για πόλη,απτη στιγμή που έχεις περιορισμό στο χώρο που θα σου παρουσιαστεί αν χρειαστεί να φρενάρεις το abs θα σε πάει κατεύθειαν πάνω σε αυτό που θα θες να αποφύγεις,αλλά ξέρω αν χάσεις το μπρωστινό κλάψτα χαράλαμπε,επι της ουσίας δν κάνει το abs για όλους τους τύπους μηχανών δε το λέω απόλυτα αλλά με μια μικρή λογική:rolleyes:

ουτε καν αλλα αλλα δεν πειραζει

Billymuse
29/06/2012, 20:51
ουτε καν αλλα αλλα δεν πειραζει

"τεκμηριωμένη" αντίθεση,αλλά εξήγησε σε τι δε συμφωνείς

dimzan
29/06/2012, 21:01
αν χρειαστεί να φρενάρεις το abs θα σε πάει κατεύθειαν πάνω σε αυτό που θα θες να αποφύγεις,


το abs για την ώρα στα street είναι απλά αχρείαστο για πόλη

πραγματικα με το πληκτρολογιο δε μπορω να σε πεισω.

ειχα μηχανη χωρις abs και πηρα μηχανη με abs.

στην πολη απλα ειανι σωτηριο. με το cb400 δυο φορες πηγα να χασω μπροστινο απο μπλοκαρισμα και τη γλυτωσα στο τσακ. Στα νερα φρεναρα σαν παναγια.


το abs δεν σε παει πανω σε αυτο που εθς να αποφυγεις. Ισα ισα δε μπλοκαρει μπροστινο και σε γλυτωνει απο πεσιμο στο τσαρουχωμα.


αν οδηγησεις με abs στη βροχη θα καταλαβεις το γιατι. στο στεγνο ειναι μικρη η διαφορα αν ξεριες να φρεναρεις, ομως και παλι το προτιμω.

el_hymador
29/06/2012, 21:11
Ας πούμε ότι βρίσκεις κεντρική μονάδα, αισθητήρες και όλα τα μαραφέτια και τα τσουμπλέκια που συνιστούν μια μονάδα ABS σε συμφέρουσα τιμή... το ερώτημα είναι ποιος στα μοντάρει πάνω στο μηχανάκι; Λίγοι είναι αυτοί που μετα βεβαιότητας ξέρουν ακριβώς τι και πως θα το κάνουν, οι υπόλοιποι ενδέχεται να πάνε στο ψαχτό μιας και η τοποθέτηση μονάδας ABS δεν είναι ακιρβώς αυτό που λέμε ρουτινιάρικη / καθημερινή εργασία... και μόνο για αυτό το λόγο, δεν θα στο συνιστούσα επ ουδενί!

Αν θες μοτοσικλέτα με ABS, αγοράζεις μια έτοιμη.

bros400pgm
30/06/2012, 08:03
Ας πούμε ότι βρίσκεις κεντρική μονάδα, αισθητήρες και όλα τα μαραφέτια και τα τσουμπλέκια που συνιστούν μια μονάδα ABS σε συμφέρουσα τιμή... το ερώτημα είναι ποιος στα μοντάρει πάνω στο μηχανάκι; Λίγοι είναι αυτοί που μετα βεβαιότητας ξέρουν ακριβώς τι και πως θα το κάνουν, οι υπόλοιποι ενδέχεται να πάνε στο ψαχτό μιας και η τοποθέτηση μονάδας ABS δεν είναι ακιρβώς αυτό που λέμε ρουτινιάρικη / καθημερινή εργασία... και μόνο για αυτό το λόγο, δεν θα στο συνιστούσα επ ουδενί!
.



Μπορει να μην ειναι ετσι οπως το λες. Τουλαχιστον στο δικο μου, ειναι σχετικα απλη διαδικασια η τοποθετηση ABS. Φυσικα, δεν γνωριζω τι γινεται στο TDM, οποτε δεν βαζω και το χερι μου στην φωτια για αυτο το μηχανακι.:D

npat
01/07/2012, 00:00
,το abs για την ώρα στα street είναι απλά αχρείαστο για πόλη,απτη στιγμή που έχεις περιορισμό στο χώρο που θα σου παρουσιαστεί αν χρειαστεί να φρενάρεις το abs θα σε πάει κατεύθειαν πάνω σε αυτό που θα θες να αποφύγεις, ... ,επι της ουσίας δν κάνει το abs για όλους τους τύπους μηχανών δε το λέω απόλυτα αλλά με μια μικρή λογική:rolleyes:

Μαλακίες!

Cpt. Haddock
01/07/2012, 06:08
Μαλακίες!

:lol:

Εχετλαίος
01/07/2012, 08:26
Μαλακίες!

:lol:
263105

Billymuse
03/07/2012, 18:41
Μαλακίες!

βλέπω ότι μερικές απαντήσεις είναι ανάλογες του βιωτικού επιπέδου μερικών εδω μέσα:beer:

MG-KTiNoS
03/07/2012, 18:55
Λοιπόν πάνε TDMHELLAS
Έκει ότι σαχλαμάρα θες την έχουν κάνει !
:lol:

spyrval
03/07/2012, 20:31
Μια φορά ήμουν για καφέ και στο διπλανό τραπέζι καθόταν ο Ρόσσι. "Μεγάλε", μου λέει,"το ξέρεις βέβαια ότι δεν χρειάζεσαι ABS στην πόλη". Γυρνάει και ο Ιησούς που καθόταν μαζί του και λέει "Ρε Vale, είναι δυνατόν να οδηγεί 20 χρόνια και να μην ξέρει ότι με το ABS μεγαλώνει η απόσταση φρεναρίσματος και δεν προλαβαίνεις να σταματήσεις και πέφτεις πάνω στο εμπόδιο, βοήθειά μας?". ΔΕΝ με πείσανε. Όταν ξύπν....έφυγαν δικάβαλο με Transalp 650 τους ακολούθησα. Είδα όταν φρέναρε ο Vale στην Παγοδρομίου επειδή σταμάτησε ταξί στα 10 μέτρα αλλά εκείνος το'χασε επειδή κοίταζε τις κοπελίτσες με τα μίνι. Επίσης όταν άρχισε το ψιλόβροχο πήγαινε σαν κότα και τον πέρασα αέρα γιατί δεν κινδύνευα να χάσω το μπροστινό αφού το σύστημα τσαρουχώνω-μπλοκάρει-αφήνω-ξαναφρενάρω λειτουργεί με καλύτερα αποτελέσματα ως τσαρουχώνω-πιάνει ABS (αν χρειαστεί μπορώ και να ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ)-αφήνω-ξαναφρενάρω. Και μετά ο Ιησούς έγραψε την 11η εντολή περί ABS και καθημερινής μετακίνησης όπου είναι αδύνατον να είσαι 100% έτοιμος κάθε μέρα ανεξαρτήτων συνθηκών,κούρασης κλπ. (αυτο περίμενε η Honda και έβγαλε CBR με ABS).