Σύνδεση

View Full Version : Ποιος ειπε το bandit αργο?



Σελίδες : 1 [2]

sapila racing
01/09/2012, 13:51
Δεν είναι αργό, μια χαρά ειναι απο γκάζι γι αυτό που προορίζεται.
Το θέμα του είναι το βάρος, είναι πάνβαρυ λες κι εχουν βάλει ανακυκλωμένα αμόνια. :cry:

Σε πλάστιγγα πρόσφατα το 650 του φίλου μου του Μήτσου έδειξε 245 κιλά, με λίγη βενζινη...

dimzan
01/09/2012, 14:13
Δεν είναι αργό, μια χαρά ειναι απο γκάζι γι αυτό που προορίζεται.
Το θέμα του είναι το βάρος, είναι πάνβαρυ λες κι εχουν βάλει ανακυκλωμένα αμόνια. :cry:

Σε πλάστιγγα πρόσφατα το 650 του φίλου μου του Μήτσου έδειξε 245 κιλά, με λίγη βενζινη...


Κι εμενα με ενοχλει το βαρος , και το λεω οτι για πολη καποιος μπορει να κουραστει αν δεν εχει συνηθισει...

Βασικα ψαχνω και για παλιο 250αρι 4κυλ να το κανω γυμνο, και να δω αν βολευει για πολη

sapila racing
01/09/2012, 14:32
Κι εμενα με ενοχλει το βαρος , και το λεω οτι για πολη καποιος μπορει να κουραστει αν δεν εχει συνηθισει...

Βασικα ψαχνω και για παλιο 250αρι 4κυλ να το κανω γυμνο, και να δω αν βολευει για πολη

Αυτα τα 250 θέλουν πανω απο 10.000 στροφές για να πανε και δεν θα βολεύει με τίποτα, καλύτερα να ψαξεις για αντίστοιχο 400.
Τα χρήματα για μαζέματα θα ειναι τα ίδια όπως και το κόστος συντήρησης επίσης.

jorgevaldano
01/09/2012, 14:45
Αυτα τα 250 θέλουν πανω απο 10.000 στροφές για να πανε και δεν θα βολεύει με τίποτα, καλύτερα να ψαξεις για αντίστοιχο 400.
Τα χρήματα για μαζέματα θα ειναι τα ίδια όπως και το κόστος συντήρησης επίσης.

+1

4κύλινδρο 250άρι == εργαλείο μαζοχισμού (και σαδισμού, θα ξυπνάς και την παραδίπλα γειτονιά)

dimzan
01/09/2012, 14:50
Αυτα τα 250 θέλουν πανω απο 10.000 στροφές για να πανε και δεν θα βολεύει με τίποτα, καλύτερα να ψαξεις για αντίστοιχο 400.
Τα χρήματα για μαζέματα θα ειναι τα ίδια όπως και το κόστος συντήρησης επίσης.

το ξερω, βασικα ειχα 400αρι cb και το δωσα γτι ηθελα να ξεφυγω απο τα καρμπ και ηθελα και περισσοτερη δυναμη. Τωρα μου κολλησαν τα 250αρια , παντα 4κυλ. Με τρελαινει η ιδεα να στροφαρει στο θεο, κι ας μην τραβαει χαμηλα, πρεπει καποτε να κοψω τα καγκουριλικια με 3000σαλ. Αλλωστε το bandit μενει, και καθοτι αξιοπιστο-ασφαλες εχει βασικο ρολο στις μετακινησεις μου

στρατο μπαινω οποτε απλα κανω ονειρα. εχω πει ομως στο μηχανικο μου αν βρει κανα παλιο 250αρι 4κυλ να μου το σφυριξει . Θελω να κατσαβιδιασω κι εγω λιγο!!

το κοστος συντηρησης ειναι μες το ιδιο, ομως με δεδομενο πως θα ναι για καμια βολτα μονο μετραω οτι ειανι 250αρι, αρα 25€ σημα και 100κατι ασφαλεια.

EL BANDIT
10/09/2012, 02:27
ας δωσουν ορισμενοι +1 και +2 χιλιαρικα και να μην εχουν ουτε ρυθμιζομενες αναρτησεις και αβς οπως επισης αντιστοιχα σε λιτρα για την ιδια δουλεια.Βαλτε τα κατω και μετα :cry:


:smokin:

amyroukai
10/09/2012, 07:59
ρε παιδιά, αφήστε το θρεντ να πεθάνει...

ρυθμιζόμενες αναρτήσεις δεν έχει το bandit, εκτός αν σε ικανοποιεί ως ρύθμιση η προφόρτιση εμπρός και η προφόρτιση και μία ρύθμιση απόσβεσης πίσω. ΟΚ υπάρχουν και άλλα που δεν έχουν καν προφόρτιση.

και τέλος πάντων επειδή τα είπαμε και τα διαβάσαμε όλα, σημασία έχει αν ΕΣΥ γουστάρεις το μηχανάκι ΣΟΥ. Το τι λένε οι άλλοι, στα μεγάλα τριχωτά σου φρύδια.

VASOS
10/09/2012, 09:34
Μια χαρα πανε τα περισσοτερα αμαξια. Οταν καποιο αμαξι κανιει προσπεραση στην αριστερη με 150 περιμενω να τελειωσει την προσπεραση του και να μπει δεξια. Οχι επειδη εγω κατεβαινω με 200+ να μου ανοιγουν δρομο λες και ειμαι σεΐχης . Αμα βεβαια πετυχεις τον οδηγο του σαββατοκυριακου, που προσπερναει με 110 τη νταλικα που παει με 80, ε ειανι ενα θεμα

+ πολλές :beer:

bandit86
25/09/2012, 08:52
Με έναν συνάδελφο, ιδιοκτήτης TDM 900 είχαμε φιλική διαφωνία ποιός είχε το καλύτερο μηχανάκι συνοδευόμενη με τα γνωστά επιχειρήματα, "το δικο μου έχει καλύτερη τελική", "ναι αλλά το δικό μου έχει περισσότερη ροπή" κλπ κλπ. Μία μέρα συναντιόμαστε κ με κοιτάει σαν βρεγμένη γάτα. -Τί έπαθες? -άσε προϊστάμενε, κοντραρίστικα με ένα Bandit και αυτός έφτασε Μαύρο Λιθάρι κ εγώ ήμουν ακόμα Βάρκιζα. !!! :D

deusXT
25/09/2012, 09:05
και τέλος πάντων επειδή τα είπαμε και τα διαβάσαμε όλα, σημασία έχει αν ΕΣΥ γουστάρεις το μηχανάκι ΣΟΥ. Το τι λένε οι άλλοι, στα μεγάλα τριχωτά σου φρύδια.
+1 καραμανλής

Bradipous
25/09/2012, 12:39
Στην περιγραφη εχεις γραψει subuki :rolleyes:

thanos_s
25/09/2012, 12:48
Με έναν συνάδελφο, ιδιοκτήτης TDM 900 είχαμε φιλική διαφωνία ποιός είχε το καλύτερο μηχανάκι συνοδευόμενη με τα γνωστά επιχειρήματα, "το δικο μου έχει καλύτερη τελική", "ναι αλλά το δικό μου έχει περισσότερη ροπή" κλπ κλπ. Μία μέρα συναντιόμαστε κ με κοιτάει σαν βρεγμένη γάτα. -Τί έπαθες? -άσε προϊστάμενε, κοντραρίστικα με ένα Bandit και αυτός έφτασε Μαύρο Λιθάρι κ εγώ ήμουν ακόμα Βάρκιζα. !!! :D

1250??

pektis
25/09/2012, 16:31
1250??

To 1250 με την ροπη που εχει,απλα ανοιγει και χανεται!!!

Ληστης
25/09/2012, 16:58
To 1250 με την ροπη που εχει,απλα ανοιγει και χανεται!!!

Προχτες δοκιμασα απο περιεργια να ξεκινησω με 6η και μαλιστα σε ανηφορα! Λοιπον μια χαρα ξεκιναει με ελαχιστο γκαζι και στροφες ουτε 2000, χαλαρα...
Απο εδω και περα θα βαζω εκτη και θα το πηγαινω σαν αυτοματο :tooth:

jorgevaldano
25/09/2012, 16:59
συνοδευόμενη με τα γνωστά επιχειρήματα, "το δικο μου έχει καλύτερη τελική", "ναι αλλά το δικό μου έχει περισσότερη ροπή" κλπ κλπ.

Αν αυτός ήταν ο διάλογος, το μπαντιτ ήταν το 650

thanos_s
25/09/2012, 18:10
To 1250 με την ροπη που εχει,απλα ανοιγει και χανεται!!!

Δηλαδη, το bandit 650 ριχνει στο tdm? καλα το 1250 με τα 97 δεν πιανεται φανταζομαι ....

thanos_s
25/09/2012, 18:22
Για δειτε και ενα cb1300 με 15+ παραπανω αλογα απο το 1250 που εξαφανιζεται στα προηγουμενα ποστ..Μηπως να ειχαμε ενα αντιστοιχο βιντεο με gps και απο το 650 να δουμε τα 250αρια?

http://www.youtube.com/watch?v=dsfz6TgWIQQ

deusXT
25/09/2012, 18:53
Για δειτε και ενα cb1300 με 15+ παραπανω αλογα απο το 1250 που εξαφανιζεται στα προηγουμενα ποστ..Μηπως να ειχαμε ενα αντιστοιχο βιντεο με gps και απο το 650 να δουμε τα 250αρια?

http://www.youtube.com/watch?v=dsfz6TgWIQQνομίζω ότι το παιδί έλεγε για κοντερ. και κλέβουν και λίγο τα ρημάδια :D

Ληστης
25/09/2012, 21:06
Για δειτε και ενα cb1300 με 15+ παραπανω αλογα απο το 1250 που εξαφανιζεται στα προηγουμενα ποστ..Μηπως να ειχαμε ενα αντιστοιχο βιντεο με gps και απο το 650 να δουμε τα 250αρια?

http://www.youtube.com/watch?v=dsfz6TgWIQQ

To cb 1300 εχει σχεδον τα ιδια αλογα τροχο με το bandit 1250 κοντα στα 100 αλογα. Μιλαμε για μαμα μηχανακια.

thanos_s
25/09/2012, 21:12
To cb 1300 εχει σχεδον τα ιδια αλογα τροχο με το bandit 1250 κοντα στα 100 αλογα. Μιλαμε για μαμα μηχανακια.

το bandit 1250 ειναι σχεδον 10 αλογα κατω σε μαμα μορφη απο το sc54 τροχο..

Ληστης
25/09/2012, 21:22
Απο οσο εχω διαβασει για το cb δινουν περι τα 105-107 τροχο. Για το bandit 97-99. Το δικο μου εδειξε 98.
Παντως σιγουρα δεν ειναι 15+ που αναφερεις παραπανω.

Ληστης
25/09/2012, 21:26
Οσο για το κοντερ υπολογιστε αποκλιση 8,2% .Τοσο μου δειχνει το Gps

thanos_s
25/09/2012, 21:28
αναφερομουν στον στροφαλο, εμενα με ολοσωμη acra και airbox mod εδειξε 125 με afr προς το πλουσιο..

Ληστης
25/09/2012, 21:46
Με μπερδευεις, για τροχο μιλας η στροφαλο; Το δικο μου με ολοσωμη και φιλτρα εδειξε 122+ τροχο. Και ειχα μονο 2000 χλμ. Τωρα πιθανον θα ειναι παραπανω.

thanos_s
25/09/2012, 21:58
αναφερομουν στον στροφαλο, εμενα με ολοσωμη acra και airbox mod εδειξε 125 με afr προς το πλουσιο..

125 Τροχο!

harris_x
26/09/2012, 08:41
Παρακαλώ να παραμείνουμε στο θέμα.
Τα άσχετα θα φεύγουν.

SVX
26/09/2012, 10:25
Παρακαλώ να παραμείνουμε στο θέμα.
Τα άσχετα θα φεύγουν.

ενταξει .


τελικά, ποιός είπε το bandit αργό... ; :cool:

bandit86
26/09/2012, 11:06
yeap

H.A.Balafoutre
26/09/2012, 12:43
ενταξει .


τελικά, ποιός είπε το bandit αργό... ; :cool:

239-241 gps FZ6S 2005mod. 253-255 κοντέρ, 90ρόδα, 192κιλά.

panos1050
26/09/2012, 12:47
βασικα ολοι αυτο λενε .........:wave2:

EL BANDIT
26/09/2012, 15:06
ετσι και μετα κοιτανε την πινακιδα του πριν η μετα κοιταξουν το δεικτη της βενζινης τους.
Πολλοι ξαφνιαστηκανε :eyepop:
Προσωπικα μονο το φειζερ παραδεχομαι(με +35 % της τιμης του μπαντιτ ομως) που και αυτο δεν ειναι ακριβως η κατηγορια του.

Ληστης
03/08/2015, 10:36
Τελικα το μοτερακι του 1250 εχει πολλες δυνατοτητες. Με καποιες σχετικα απλες μετατροπες ολοσωμη, φιλτρα,εκκεντροφορους-συμπιεση κερδιζει +50% σε ιπποδυναμη.
Εδω ενα βιντεο που εχω σε καποια δοκιμη που καναμε με φιλο που εχει gsxr750. Τουλαχιστο μεχρι τα 250 το 1250 φευγει μπροστα.

https://www.youtube.com/watch?v=RCqordnd6kU

Τελικα ειναι ή οχι αργα; :D

BLiTzER
03/08/2015, 10:49
Όταν έχεις δώσει 2,000€ σε μετατροπές για να είσαι οριακά μπροστά απέναντι σε ένα μηχανάκι σχεδόν μισού κυβισμού, νομίζω έχεις δώσει μόνος σου την απάντηση.

spyrakos35
03/08/2015, 11:25
Όταν έχεις δώσει 2,000€ σε μετατροπές για να είσαι οριακά μπροστά απέναντι σε ένα μηχανάκι σχεδόν μισού κυβισμού, νομίζω έχεις δώσει μόνος σου την απάντηση.

ναι μεν αλλά....

.... ένα μηχανάκι που φτιάχτηκε για Μπαγκόσμιους, όπερ και σημαίνει ελαφρύ και δυνατό....

pipe_smoker
03/08/2015, 11:42
ναι μεν αλλά....

.... ένα μηχανάκι που φτιάχτηκε για Μπαγκόσμιους, όπερ και σημαίνει ελαφρύ και δυνατό....

Όπερ και σημαίνει, σάγνεται για να στρίβει και να παγαινει ωραία στη μπιστα, κι οχι για να κάνει χαζοανοίγματα στις ευθείες.

Δε λέω, καλά παει το μπαντιτ του φίλου, αλλα δε νομίζω οτι τις λες και απλές μετατροπές.

spyrakos35
03/08/2015, 11:46
αλλα δε νομίζω οτι τις λες και απλές μετατροπές.

απλές είναι....

που να κατέβει κινητήρας να μπουν σπεσιαλάκια αλαφρομένα να δεις

pipe_smoker
03/08/2015, 11:49
απλές είναι....

που να κατέβει κινητήρας να μπουν σπεσιαλάκια αλαφρομένα να δεις


Και μετα εγω είμαι αυτός που κάνει πολλή παρέα με τον Παπ:lol:

Bob_o_mastoras
03/08/2015, 13:10
Τελικα το μοτερακι του 1250 εχει πολλες δυνατοτητες. Με καποιες σχετικα απλες μετατροπες ολοσωμη, φιλτρα,εκκεντροφορους-συμπιεση κερδιζει +50% σε ιπποδυναμη.
Εδω ενα βιντεο που εχω σε καποια δοκιμη που καναμε με φιλο που εχει gsxr750. Τουλαχιστο μεχρι τα 250 το 1250 φευγει μπροστα.

https://www.youtube.com/watch?v=RCqordnd6kU

Τελικα ειναι ή οχι αργα; :D

Η 4η σπαει στα 250;;; Ωραιος.. :)

dimzan
03/08/2015, 13:12
Τελικα το μοτερακι του 1250 εχει πολλες δυνατοτητες. Με καποιες σχετικα απλες μετατροπες ολοσωμη, φιλτρα,εκκεντροφορους-συμπιεση κερδιζει +50% σε ιπποδυναμη.
Εδω ενα βιντεο που εχω σε καποια δοκιμη που καναμε με φιλο που εχει gsxr750. Τουλαχιστο μεχρι τα 250 το 1250 φευγει μπροστα.

https://www.youtube.com/watch?v=RCqordnd6kU

Τελικα ειναι ή οχι αργα; :D

ποσο κοστισε συνολικα η αναβαθμιση? μηπως θα σε συνεφερε να το πουλησεις και να παρεις απευθειας fazer 1000?

Μικe777
03/08/2015, 13:17
Η 4η σπαει στα 250;;; Ωραιος.. :)

και τελικη 280 δεν το λες αργο!!
ενα μηχανακι που ειχε τιμη 6.000 ετσι!;)

Ληστης
03/08/2015, 14:11
Όταν έχεις δώσει 2,000€ σε μετατροπές για να είσαι οριακά μπροστά απέναντι σε ένα μηχανάκι σχεδόν μισού κυβισμού, νομίζω έχεις δώσει μόνος σου την απάντηση.

Και παλι ποιο φθηνα μου στοιχισε! Και φιλος με το gsxr εχει δωσει χρηματα για βελτιωση.

byron
03/08/2015, 14:12
Πόσα άλογα έχει δλδ το Bandit και με εξάτμιση-εκκεντροφόρους βελτιώθηκε κατά 50% ? :confused:

Ληστης
03/08/2015, 14:14
Δε νομιζω να με συμφερει. Ποσο θα χασεις στη μεταπωληση και γιατι να μην κρατησω τη μηχανη που την ξερω και μπορει να μου προσφερει αυτα που θελω;

Ληστης
03/08/2015, 14:15
Απο 98 τροχο εφτασε τα 146 και 12.65 ροπη τροχο.

dimzan
03/08/2015, 14:25
Απο 98 τροχο εφτασε τα 146 και 12.65 ροπη τροχο.

και το συνολικο κοστος της αναβαθμισης? φανταζομαι ειναι φιλτρο εκκεντροφοροι προγραμμα εξατμιση

pipe_smoker
03/08/2015, 14:28
Απο 98 τροχο εφτασε τα 146 και 12.65 ροπη τροχο.

Ρε παλουκάρι, χωρίς παρεξήγηση έτσι, σουπερμαντολίνη του έδωσε ο μηχανικός σου?

Άμα πήγες από τα 98 στα 146 με εξάτμιση, φίλτρα, εκκεντροφόρους, πού να βάλεις και τίποτ'άλλο....

Θα πατήσει καμιά 400άρα σαν τα φτιαγμένα μπούσα και τα καινούρια καβασάκια Η2R:lol:


Όχι ότι μπορεί να μη γίνεται. Δεν έχει ευαίσθητο μοτέρ, κάθε άλλο, αλλά εγώ άμα ήθελα τέτοιο μηχανάκι δε θα έπαιρνα bandit:beer:

Άμα το έχεις εσύ και το χαίρεσαι πάσο:beer:

byron
03/08/2015, 15:08
Απο 98 τροχο εφτασε τα 146 και 12.65 ροπη τροχο.

Η ροπή κάπου εκεί θα ήταν φαντάζομαι λόγω κυβικών, ...αλλά 48 άλογα είναι ΜΕΓΑΛΟ νούμερο για τις αλλαγές που ανέφερες. Από τροφοδοσία δεν κάνατε τίποτα αν κατάλαβα καλά?

DrBig
03/08/2015, 15:24
εμενα δε με ξαφνιαζουν αυτα τα νουμερα γιατι το 1250 στροφαρει μαμα μεχρι 7000 η κατι τετοιο. Αν τωρα παει στις 10Κ μεγιστη ισχυ, να τα τ'αλογακια.

Το πλαισιο ειμαι περιεργος τι λεει...

Ληστης
03/08/2015, 15:26
Χα χα χα σουπερμαντολινη. Που το θυμήθηκες!
Ούτε ο μηχανικός περίμενε τέτοια διαφορα. Αλλά είναι πολύ κλειστό το μοτέρ και έχει να δώσει.

Dizman. Έχει ολόσωμη και αυτά που αναφέρεις. Το κόστος εξαρτάτε από ποσο θα βρεις τα εξαρτήματα.
Εξάτμιση φίλτρο είχα ήδη και με 1100 ακόμη έβαλα εκκεντροφορους-συμπιεση-προγραμα

Για πρόγραμμα ρυθμίστηκε ο εγκεφαλος της Suzuki. Χωρίς πρόγραμμα δε θα έβγαζε 110 άλογα και στα πρωτα 1000 μετρα θα κολουσε.
Τα άλογα θέλουν τροφή.

Ζεύκας
03/08/2015, 15:29
+50 άλογα, 50% αύξηση ιπποδύναμης με απλές μετατροπές β σταδίου είναι εντυπωσιακό.

έχει παίξει δυναμομέτρηση (τι δυναμόμετρο; ) ή είναι εκτιμήσεις αυτά;

DrBig
03/08/2015, 15:31
+50 άλογα, 50% αύξηση ιπποδύναμης με απλές μετατροπές β σταδίου είναι εντυπωσιακό.

έχει παίξει δυναμομέτρηση (τι δυναμόμετρο; ) ή είναι εκτιμήσεις αυτά;

Δεν ειναι εντπωσιακο γιατι τα αλογα δεν τα εβγαλε στις ιδιες στροφες πριν και μετα. Ισχυς=ροπη χ στροφες κλπ

Ζεύκας
03/08/2015, 15:33
εμένα που είμαι άσχετος και ανίδεος με εντυπωσίασε

DrBig
03/08/2015, 15:34
Α, γι αυτο

toyar
03/08/2015, 16:26
Δεν ειναι εντπωσιακο γιατι τα αλογα δεν τα εβγαλε στις ιδιες στροφες πριν και μετα. Ισχυς=ροπη χ στροφες κλπ

ετσι ακριβως.....
αν με την νεα τροφοδοσια λογω εκκεντροφορων προγραμματος και εξατμισης καταφερεις να βγαλει την ιδια ροπη σε 40% περισσοτερες στροφες εχεις αναλογη αυξηση της ιπποδυναμης
βεβαια τοτε αρχιζουν και προκυπτουν θεματα πολλαπλασιων δυναμεων στις μπιελες στον στροφαλο και στα μεταλλα τους, θεματα με τα ελατηρια και τις εδρες των βαλβιδων και επισης με την ικανοτητα της αντλιας λαδιου και του συστηματος ψυξης το οποιο πρεπει ξαφνικα να αποβαλλει καμμια 100στη αλογα παραπανω σε μορφη θερμοτητας;
και ελπιζεις ο κινητηρας σου να εχει υπολογιστει με μεγαλους συντελεστες ασφαλειας ωστε να μη γινει χαρτοπολεμος

amyroukai
03/08/2015, 16:43
Αν έχετε δει διάγραμμα στοκ μπάντιτ 1250, φαίνεται μιά καμπύλη ιπποδύναμης που ανεβαίνει γραμμικά και μετά γίνεται επίπεδη εντελώς για τις τελευταίες 3000 στροφές λειτουργίας του μοτέρ. Αυτό σημαίνει ότι είναι επίτηδες πνιγμένο στο όριο των 100 ίππων. Το αν μπορεί να φτάσει στα 150 άλογα τόσο άνετα, δεν το ξέρω και τέλος πάντων δεν με ενδιαφέρει κιόλας το να ελέγξω αν είναι άλογα ή στραγάλια αυτά που αναφέρονται. Ένα είχα οδηγήσει με κάποιες μετατροπές σαν και αυτές που αναφέρονται (δεν είχε πειραχτεί το μοτέρ εσωτερικά από όσο ξέρω) και το πέταγμα από τα 120 στα 260χαω απλά ανοίγοντας την 6η ήταν απίθανα σβέλτο και "ακούραστο".

Το ζήτημα είναι ότι σε πραγματικές συνθήκες κίνησης και με δεδομένο και το γρανάζωμα των... 30χαω/1000στροφές της 6ης του, απλά δεν ανεβάζεις πάνω από 4 με 5χιλ στροφές, δεν υπάρχει λόγος. Νομίζω ούτε καν να κατεβάσεις έχεις λόγο συνήθως. Προσωπικά δεν νομίζω να το πείραζα ποτέ (πέραν του τελικού που είναι απλώς γιγαντιαίο). Ανάρτηση θέλει (κατά την γνώμη μου), όχι άλογα. Αργό πάντως ούτε στοκ είναι, ούτε πειραγμένο.

Ληστης
03/08/2015, 16:48
Δεν ειναι εντπωσιακο γιατι τα αλογα δεν τα εβγαλε στις ιδιες στροφες πριν και μετα. Ισχυς=ροπη χ στροφες κλπ

Και ομως ειναι εντυπωσιακο γιατι τη μεγιστη ιπποδυναμη τη βγαζει στις ιδιες στροφες, με τη διαφορα ομως οτι την κραταει μεχρι ψηλα ενω πριν κρεμαγε

Δυναμομετρηση με τωρα, πριν με ολοσωμη- φιλτρο-πεταλουδες- προγραμμα, και τελος μαμα. Θα δεις οτι το κερδος ειναι σε ολο το φασμα στροφων.

http://i85.photobucket.com/albums/k78/c-max_photos/76365bd0-edd6-4f22-a1c9-939317616ae4.jpg (http://s85.photobucket.com/user/c-max_photos/media/76365bd0-edd6-4f22-a1c9-939317616ae4.jpg.html)

DrBig
03/08/2015, 17:11
Και ομως ειναι εντυπωσιακο γιατι τη μεγιστη ιπποδυναμη τη βγαζει στις ιδιες στροφες, με τη διαφορα ομως οτι την κραταει μεχρι ψηλα ενω πριν κρεμαγε

Δυναμομετρηση με τωρα, πριν με ολοσωμη- φιλτρο-πεταλουδες- προγραμμα, και τελος μαμα. Θα δεις οτι το κερδος ειναι σε ολο το φασμα στροφων.

http://i85.photobucket.com/albums/k78/c-max_photos/76365bd0-edd6-4f22-a1c9-939317616ae4.jpg (http://s85.photobucket.com/user/c-max_photos/media/76365bd0-edd6-4f22-a1c9-939317616ae4.jpg.html)

Το διαγραμμα δειχνει αυο ακριβως που ειπα...στροφαρει παραπανω.

Τωρα το πραγματικα ενδιαφερον ειναι οτι συγκρινοντας τις καμπυλες ροπης φτιαγμενου και στοκ φαινεται οτι το φτιαγμενο εχει παραπανω ροπη χαμηλα, πραγμα που αποκλειεται να συμβαινει στην πραγματικοτητα και βαζω στοιχημα οτι ενα στοκ με 6η και 1500 στροφες ανοιγει αρκετα πιο γρηγορα απο το φτιαγμενο. Απλα τα δυναμομετρα μπερδευουν την ροπη με την ευστροφια, ειδικα οταν οι καμπυλες βγαινουν σε κατασταση γρηγορης επιταχυνσης.

Το ανησηχητικο ειναι παντως το AFR που αν στο φτιαγμενο φτανει 14+ ειναι accident waiting to happen. Tα σωστα αλογα βγαινουν με 13.2 απο κει και περα οσο φτωχαινει τοσο δυναμωνει. Υποθετω οτι τα τελευταια 10 αλογα ειναι θεμα afr.

edit
Μαλλον το φτιαγμενο ειναι το AFR 13.7 το οποιο και παλι ειναι πολυ μεγαλο για χρηση σε τερμα γκαζι.

Ληστης
03/08/2015, 17:24
Στροφαρει παραπανω γιατι ανεβασαμε τον κοφτη στις 10300 στροφες απο 9500. Η ροπη που βλεπεις δεν ειναι "μαμα" αλλα η δευτερη περιπτωση που ηταν ηδη ανεβασμενη.
Οσο για το ανοιγμα χαμηλα δεν εχει χασει απο στοκ.Ισως λιγο μεχρι τις 2500- 3000 στροφες. Απο εκει και πανω το στοκ "χανει". Αυτο το λεω γιατι εχω δοκιμασει με αλλο 1250.
Το AFR μην το λαμβανεις υποψη. ΔΕν ειναι το σωστο εδω λογο προβληματος του μηχανηματος. Εχει σεταριστει στο 13.

DrBig
03/08/2015, 17:31
Στροφαρει παραπανω γιατι ανεβασαμε τον κοφτη στις 10300 στροφες απο 9500. Η ροπη που βλεπεις δεν ειναι "μαμα" αλλα η δευτερη περιπτωση που ηταν ηδη ανεβασμενη.
Οσο για το ανοιγμα χαμηλα δεν εχει χασει απο στοκ.Ισως λιγο μεχρι τις 2500- 3000 στροφες. Απο εκει και πανω το στοκ "χανει". Αυτο το λεω γιατι εχω δοκιμασει με αλλο 1250.
Το AFR μην το λαμβανεις υποψη. ΔΕν ειναι το σωστο εδω λογο προβληματος του μηχανηματος. Εχει σεταριστει στο 13.

:beer:

dimzan
04/08/2015, 00:16
προσπαθω να φανταστω να οδηγαω το bandit μου αλλα αντι για 85 αλογα να εχω 145... πρεπει να ειναι απιστευτο...

DrBig
04/08/2015, 06:24
hayabandit ενα πραμα

PortisHead
04/08/2015, 08:22
Αν έχετε δει διάγραμμα στοκ μπάντιτ 1250, φαίνεται μιά καμπύλη ιπποδύναμης που ανεβαίνει γραμμικά και μετά γίνεται επίπεδη εντελώς για τις τελευταίες 3000 στροφές λειτουργίας του μοτέρ. Αυτό σημαίνει ότι είναι επίτηδες πνιγμένο στο όριο των 100 ίππων. Το αν μπορεί να φτάσει στα 150 άλογα τόσο άνετα, δεν το ξέρω και τέλος πάντων δεν με ενδιαφέρει κιόλας το να ελέγξω αν είναι άλογα ή στραγάλια αυτά που αναφέρονται. Ένα είχα οδηγήσει με κάποιες μετατροπές σαν και αυτές που αναφέρονται (δεν είχε πειραχτεί το μοτέρ εσωτερικά από όσο ξέρω) και το πέταγμα από τα 120 στα 260χαω απλά ανοίγοντας την 6η ήταν απίθανα σβέλτο και "ακούραστο".

Το ζήτημα είναι ότι σε πραγματικές συνθήκες κίνησης και με δεδομένο και το γρανάζωμα των... 30χαω/1000στροφές της 6ης του, απλά δεν ανεβάζεις πάνω από 4 με 5χιλ στροφές, δεν υπάρχει λόγος. Νομίζω ούτε καν να κατεβάσεις έχεις λόγο συνήθως. Προσωπικά δεν νομίζω να το πείραζα ποτέ (πέραν του τελικού που είναι απλώς γιγαντιαίο). Ανάρτηση θέλει (κατά την γνώμη μου), όχι άλογα. Αργό πάντως ούτε στοκ είναι, ούτε πειραγμένο.

Οτι ειπε ο ινδιάνος.
Το εχω απο το 2008..δεν το γουσταρα ποτέ τρελλα(ουτε καν ημι-τρελλα)...αλλα για τα λεφτά του
και για αυτα που σου προσφέρει σε στοκ μορφή ειναι απιστευτο.
Τωρα για το tuning , απορώ , ποτε θα καταλαβει επιτέλους ο Ελληνας οτι το tuning γίνεται για το...tuning.
Δεν εχει λογική.
Μεράκι και ευχαρίστηση είναι.

H.A.Balafoutre
04/08/2015, 09:38
Γοριλοbandit....!!!

Ληστης
05/08/2015, 06:50
προσπαθω να φανταστω να οδηγαω το bandit μου αλλα αντι για 85 αλογα να εχω 145... πρεπει να ειναι απιστευτο...

Κα@@α! Ακριβώς 2*73 φορές το δικό σου !

dimzan
05/08/2015, 15:01
Κα@@α! Ακριβώς 2*73 φορές το δικό σου !

αμα εχεις χρονο κανα βραδακι που εχει δροσια να το δουμε απο κοντα, ειμαι περιεργος!

Ληστης
07/08/2017, 18:26
Και συνεχιζω! Και usd!

https://s20.postimg.org/jkkilnial/Scan_20161230.png (https://postimg.org/image/b2b2hbbrt/)

https://s20.postimg.org/ogq7sj4nx/WP_20170721_10_19_52_Pro.jpg (https://postimg.org/image/6qoj7hr2x/)