View Full Version : sapila racing team Track Bike
sapila racing
16/10/2012, 13:45
αρη ωραιος ;) :a013:
Ελα ρε Γιώργη, έπρεπε να ρχόσουν! :beer:
Το λένε ρε οι απο πάνω, να βάλω κιλά? Και μετα πως θα τους περνάω? :lol:
Ελα ρε Γιώργη, έπρεπε να ρχόσουν! :beer:
Το λένε ρε οι απο πάνω, να βάλω κιλά? Και μετα πως θα τους περνάω? :lol:
Δεν χρειάζεται να βάλεις 10 κιλά... βάλε 2-3 μυικά εκεί που πρέπει και τέλος..
sapila racing
16/10/2012, 14:59
Δεν χρειάζεται να βάλεις 10 κιλά... βάλε 2-3 μυικά εκεί που πρέπει και τέλος..
OK το πιασα.
Κοίτα να δείς που θα κανω και γυμναστική τωρα...
Aρη ασε τους σκοπευτες να λενε , δες την σωματοδομη του κορυφαιου ελληνα αναβατη(Μπουστας) και θα καταλαβεις που πρεπει να βαλεις κιλα και οχι μουσκουλα
chr1s_86
16/10/2012, 15:32
Δείτε κι αυτά για γυμναστική:
1 http://www.visordown.com/how-to-do-just-about-anything/train-like-a-racer-upper-body-strength/14277.html
2 http://www.visordown.com/how-to-do-just-about-anything/train-like-a-racer-lower-body-strength/14828.html
(στο δεύτερο έχει μια εικόνα 2 φορές αλλά από την περιγραφή καταλαβαίνεις τι πρέπει να κάνεις)
MG-KTiNoS
16/10/2012, 15:43
και αυτό για υπετροφία μασητήρων
271700
(ξέρεις, για να δαγκώνεις όπως τα Πιτ μπουλ!)
Bladerunner
16/10/2012, 15:48
Κοίτα να δείς που θα κανω και γυμναστική τωρα...
Μην αγχώνεσαι...
Σκέψου απλά ποιους μυς χρησιμοποιούμε κυρίως στη σπορ οδήγηση.
Τετρακέφαλους ποδιών που μας στηρίζουν στη μοτοσυκλέτα.
Τρικέφαλους χεριών που θέλουμε δε θέλουμε χρησιμοποιούμε στα φρένα αλλά και στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Κοιλιακούς και ραχιαίους που στηρίζουν το σώμα μας
Επίσης πρέπει να αναπνέουμε σωστά.
Αν όμως πλακωθείς στα βάρη εστιάζοντας μόνο σε ορισμένους μυς, όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα θα είναι χάλια, αλλά θα έχεις και γενικότερα προβλήματα. Οπότε, ένα κυκλικό προγραμματάκι δυο-τρεις φορές την εβδομάδα που θα γυμνάζει όλο το σώμα, είναι ότι πρέπει. Επίσης, δυο-τρεις φορές την εβδομάδα ένα 30λεπτο χαλαρό τρέξιμο θα βοηθήσει τα μέγιστα στη σωστή αναπνοή και στην αντοχή.
Και το κυριότερο; Ό,τι και να διαλέξεις, κοίτα να το ευχαριστιέσαι. Να το διασκεδάζεις. Διαφορετικά θα το βαρεθείς πολύ γρήγορα και θα το παρατήσεις.
Μην αγχώνεσαι...
Σκέψου απλά ποιους μυς χρησιμοποιούμε κυρίως στη σπορ οδήγηση.
Τετρακέφαλους ποδιών που μας στηρίζουν στη μοτοσυκλέτα.
Τρικέφαλους χεριών που θέλουμε δε θέλουμε χρησιμοποιούμε στα φρένα αλλά και στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Κοιλιακούς και ραχιαίους που στηρίζουν το σώμα μας
Επίσης πρέπει να αναπνέουμε σωστά.
Αν όμως πλακωθείς στα βάρη εστιάζοντας μόνο σε ορισμένους μυς, όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα θα είναι χάλια, αλλά θα έχεις και γενικότερα προβλήματα. Οπότε, ένα κυκλικό προγραμματάκι δυο-τρεις φορές την εβδομάδα που θα γυμνάζει όλο το σώμα, είναι ότι πρέπει. Επίσης, δυο-τρεις φορές την εβδομάδα ένα 30λεπτο χαλαρό τρέξιμο θα βοηθήσει τα μέγιστα στη σωστή αναπνοή και στην αντοχή.
Και το κυριότερο; Ό,τι και να διαλέξεις, κοίτα να το ευχαριστιέσαι. Να το διασκεδάζεις. Διαφορετικά θα το βαρεθείς πολύ γρήγορα και θα το παρατήσεις.
Γιατί δεν του λες ότι το ποδήλατο είναι ότι πρέπει; (έχει που το έχει εκει και σκονίζεται)
Παντως εχτες στο γκαραζ η προθερμανση που εγινε με μπυρες ,δειχνει οτι ο Αρης ειναι σε καλο δρομο.....:D
Cpt. Haddock
16/10/2012, 16:20
:lol::lol::lol:
sapila racing
16/10/2012, 16:40
Εγω σκέφτομαι αρχικά να ξεκινήσω να κανω πάλι ποδήλατο και μετα βλεπουμε. Να κανω γυμναστική επι τούτου το βλέπω δύσκολο γιατί βαριέμαι, ενω το ποδήλατο που έχει και 2 ρόδες μου αρέσει. Το κακό είναι οτι δυσκολα θα βρω τον χρόνο....
Θα ενημερώσω για την βελτίωση, αν υπάρξει, αλλιώς θα το ρίξω στα αναβολικά! :lol:
Σας ευχαριστώ όλους για την ψυχολογική υποστήριξη και για τις οδηγίες, ακόμα και τον κουμπαρο τον zephyr που ήπιε χτές σχεδόν όλες τις μπύρες για να με βοηθήσει! :D
:beer:
....
Θα ενημερώσω για την βελτίωση, αν υπάρξει, αλλιώς θα το ρίξω στα αναβολικά! :lol:
....
Με τα οποία πρέπει να προπονηθείς παραπάνω... Stick to beer! :beer:
S.R.team
16/10/2012, 17:44
Οι μπύρες (στο γκαράζ και όχι μόνο) δεν είναι απλά ένα πιώμα και γύρω γύρω χαβαλές: καλύπτει διαιτητικές ανάγκες αφενός προσφέροντας υδατάνθρακες καλής βιολογικής αξίας και αφετέτερου γυμνάζει ήπια αυχένα, κοιλιακούς, δκέφαλους και ώμους (άμεσα) αλλά και τετρακέφαλους και γάμπες (έμμεσα στο κατούρημα). Η αδυναμία είναι ότι όσο πίνεις τόσο μειώνεται η ένταση της άσκησης, αφού λιγοστεύει το βάρος και αναγκάζεσαι να ανεφοδιάζεσαι συνεχώς προκειμένου να ασκείσαι με συνέπεια και να αυξήσεις την αποτελεσματικότητα. Ενίοτε, η φάση βοηθάει να σκέφτεσαι το ποδήλατο
Φτανει να περασει το λεωφορειο στην ωρα του .....;)
S.R.team
16/10/2012, 17:52
Φτανει να περασει το λεωφορειο στην ωρα του .....;)
έτσι...
sapila racing
16/10/2012, 18:57
Οι μπύρες (στο γκαράζ και όχι μόνο) δεν είναι απλά ένα πιώμα και γύρω γύρω χαβαλές: καλύπτει διαιτητικές ανάγκες αφενός προσφέροντας υδατάνθρακες καλής βιολογικής αξίας και αφετέτερου γυμνάζει ήπια αυχένα, κοιλιακούς, δκέφαλους και ώμους (άμεσα) αλλά και τετρακέφαλους και γάμπες (έμμεσα στο κατούρημα). Η αδυναμία είναι ότι όσο πίνεις τόσο μειώνεται η ένταση της άσκησης, αφού λιγοστεύει το βάρος και αναγκάζεσαι να ανεφοδιάζεσαι συνεχώς προκειμένου να ασκείσαι με συνέπεια και να αυξήσεις την αποτελεσματικότητα. Ενίοτε, η φάση βοηθάει να σκέφτεσαι το ποδήλατο
Τότε γιατί πας 3 φορές τη βδομάδα γυμναστήριο ρε Μήτσε? Αν πίνουμε μπύρες 3 φορές την εβδομάδα αντί για μια, κάνουμε τίποτα?
Εκτός απο το να μεινουμε χωρίς δουλεια εννοώ...
Κουμπαρε Πανο πας και με λεωφορείο ρε?
:beer:
Ελα ρε Γιώργη, έπρεπε να ρχόσουν! :beer:
Το λένε ρε οι απο πάνω, να βάλω κιλά? Και μετα πως θα τους περνάω? :lol:
next time αρη...
ασε τους απο πανω να λενε ρε...εσυ ξερεις καλυτερα ;)
Μην αγχώνεσαι...
Σκέψου απλά ποιους μυς χρησιμοποιούμε κυρίως στη σπορ οδήγηση.
Τετρακέφαλους ποδιών που μας στηρίζουν στη μοτοσυκλέτα.
Τρικέφαλους χεριών που θέλουμε δε θέλουμε χρησιμοποιούμε στα φρένα αλλά και στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Κοιλιακούς και ραχιαίους που στηρίζουν το σώμα μας
Επίσης πρέπει να αναπνέουμε σωστά.
Αν όμως πλακωθείς στα βάρη εστιάζοντας μόνο σε ορισμένους μυς, όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα θα είναι χάλια, αλλά θα έχεις και γενικότερα προβλήματα. Οπότε, ένα κυκλικό προγραμματάκι δυο-τρεις φορές την εβδομάδα που θα γυμνάζει όλο το σώμα, είναι ότι πρέπει. Επίσης, δυο-τρεις φορές την εβδομάδα ένα 30λεπτο χαλαρό τρέξιμο θα βοηθήσει τα μέγιστα στη σωστή αναπνοή και στην αντοχή.
Και το κυριότερο; Ό,τι και να διαλέξεις, κοίτα να το ευχαριστιέσαι. Να το διασκεδάζεις. Διαφορετικά θα το βαρεθείς πολύ γρήγορα και θα το παρατήσεις.
αψογος δεν χω λογια ετσι ακριβως ειναι ,,,,,,,,,,
τωρα τα μπυρακια και τα κοψιδια ....σε συνδιασμο με καλη παρεα ειναι σουπερ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mπραβο, καλη φαση, σας ζηλευω! :)
Χρονος μηδεν ατυχως...
Να κανω και μια ερωτηση... τι καμερα χρησιμοποιεις?
sapila racing
20/10/2012, 20:18
Mπραβο, καλη φαση, σας ζηλευω! :)
Χρονος μηδεν ατυχως...
Να κανω και μια ερωτηση... τι καμερα χρησιμοποιεις?
Η κάμερα είναι Go Pro HD Motorsports με την βαση βεντουζα στο τεπόζιτο. Μην κρίνεις απο το video όπως έχει ανέβει στο youtube όμως, είναι πολύ χάλια σε σχέση με το original.
Μην καθεσαι να ζηλέυεις, κανόνισέ τα να πας! Και μείς ζοριστήκαμε πολύ φέτος αλλά καταφέραμε και πήγαμε. :wave2:
Thanks, παντα τετοια ευχομαι! :)
Ειχα παρει και εγω μια φθηνη μινι καμερα 720ρ με βεντουζα στο τεποζιτο, αλλα μολις αναβω το buell εχει τοσυς κραδασμους που δεν βλεπεις τιποτα χαχαχα
Mπραβο σας ... πολυ καλη κινηση ... την επομενη φορα θα σας προτεινα καινουργια και φρεσκα λαστιχα στις σωστες διαστασεις και πιεσεις .... :):)
sapila racing
22/10/2012, 11:01
Mπραβο σας ... πολυ καλη κινηση ... την επομενη φορα θα σας προτεινα καινουργια και φρεσκα λαστιχα στις σωστες διαστασεις και πιεσεις .... :):)
Εχω ακούσει κι εγώ πολλά καλά λόγια γι αυτα τα λάστιχα.
Αυτη τη φορά πήγαμε με Metzeler Rennsport που είναι και φτηνα. Δεν τα είχα ξαναδοκιμάσει αλλά ήταν μια χαρά, ειδικά για την πρώτη γνωριμία με το μηχανάκι. :wave2:
Αστο Αρη ..... η μερα με την νυχτα ειναι η διαφορα ..... :beer:
sapila racing
26/10/2012, 19:54
Αστο Αρη ..... η μερα με την νυχτα ειναι η διαφορα ..... :beer:
Τωρα με την φαση που μας έκατσε και πατησαμε ταβανοπινέζα (τι σκατα ηταν αυτό) μεσα στην πίστα κι αλλάξαμε κι ενα πίσω, εχουμε 2 πισινά καλά.'
Θα τα φάμε και μετα θα βαλουμε πιο racing λάστιχο.
Τα Dunlop ομως απ οτι είδα δεν τα πάνε πολύ καλά με τον καινούριο τάπητα, διαλάνε πολύ περισσότερο από πριν. Θα δούμε, μεχρι τότε. :beer:
.......
Τα Dunlop ομως απ οτι είδα δεν τα πάνε πολύ καλά με τον καινούριο τάπητα, διαλάνε πολύ περισσότερο από πριν. Θα δούμε, μεχρι τότε. :beer:
γατονι ;)
sapila racing
17/10/2013, 20:21
To R6 έχει να κάνει βόλτα από τότε που πήγαμε Σερρες, Οκτώβριο 2012.
Πριν λίγες μέρες κατατέθηκαν οι πινακίδες, και θα μπεί πολυεστερικό που το έχω ήδη στο γκαραζ.
Φωτό προσεχώς. :wave2:
sapila racing
20/11/2013, 21:04
Ανέβασα video απο τον ταχύτερο γύρο του trackday που πήγαμε Σέρρες τον Οκτώβριο του 12.
2,5 sec κάτω απο αυτό που είχα ανεβάσει κι έχω βρεί άλλα 2 οπως το μελετάω. :p
http://www.youtube.com/watch?v=V-0mYGttWpk&feature=youtu.be
GYROSCOP FENOM
20/11/2013, 21:16
:a013::beer::beer:
sapila racing
20/11/2013, 21:18
:a013::beer::beer:
Πού είσαι ρε πατέρα!
Πότε θα ξαναπάμε γμτ? :confused:
RaGe_Raptor
20/11/2013, 21:29
:beer:
GYROSCOP FENOM
20/11/2013, 21:29
Αρη το ιδιο ελεγα και εγω τωρα
να σε γραψω στο tsetoules racing team? Τσαμπα ειναι ετσι και αλλιως :lol:
Γειά σου ρε Άρη με τα ωραία σου
:beer:
devil's animal
20/11/2013, 23:47
Ανέβασα video απο τον ταχύτερο γύρο του trackday που πήγαμε Σέρρες τον Οκτώβριο του 12.
2,5 sec κάτω απο αυτό που είχα ανεβάσει κι έχω βρεί άλλα 2 οπως το μελετάω. :p
http://www.youtube.com/watch?v=V-0mYGttWpk&feature=youtu.be
ωραιο τριημερο και ομορφες γυροβολιες...
:beer::beer::beer:
harris_x
21/11/2013, 08:41
Ανέβασα video απο τον ταχύτερο γύρο του trackday που πήγαμε Σέρρες τον Οκτώβριο του 12.
2,5 sec κάτω απο αυτό που είχα ανεβάσει κι έχω βρεί άλλα 2 οπως το μελετάω. :p
μας έφτιαξες λέμε...
:beer::beer::beer::beer:
sapila racing
21/11/2013, 08:51
Ανέβασα video απο τον ταχύτερο γύρο του trackday που πήγαμε Σέρρες τον Οκτώβριο του 12.
2,5 sec κάτω απο αυτό που είχα ανεβάσει κι έχω βρεί άλλα 2 οπως το μελετάω. :p
Χαίρομαι που σας άρεσε, κι εγώ τα βλέπω τώρα και ξαναφτιάχνομαι, αν και ειναι άγνωστο πότε θα ξαναχουμε Σερρες για να ξαναπαμε.
Επειδή τώρα που το ξαναδιαβάζω δεν είναι σαφές, να διευκρινίσω οτι ειναι ο ταχύτερος δικός μου γύρος, οχι γενικώς του trackday!
Gyroscop γραψε με ρε, αμα ειναι τζάμπα! :lol:
Γ@ματο βιντεο.
Σαν συνιδρυτης που ειμαι στο τσετουλες εχω να δηλωσω τουτο,τιποτα δεν ειναι τζαμπα σημερα.:smokin:
sapila racing
21/11/2013, 11:15
Γ@ματο βιντεο.
Σαν συνιδρυτης που ειμαι στο τσετουλες εχω να δηλωσω τουτο,τιποτα δεν ειναι τζαμπα σημερα.:smokin:
OK ρε κουμπαρε, έτσι κι αλλιώς λεφτά υπάρχουν! :p
Εντυπωσιακο το βιντεο :a012:
fazerakis
22/11/2013, 07:06
2,5 sec κάτω απο αυτό που είχα ανεβάσει κι έχω βρεί άλλα 2 οπως το μελετάω. :p
o]
Ωραίο βίντεο. Πάντως 2 sec ειδα στην Κ1 μόνο :P :) ;)
sapila racing
22/11/2013, 08:42
Ωραίο βίντεο. Πάντως 2 sec ειδα στην Κ1 μόνο :P :) ;)
Ευχαριστώ!
Για να το λές κατι θα ξέρεις, εσένα θα σου φαίνεται αργό κιόλας. Ο χρόνος που έγραψε ο σένσορας ηταν 1:32:78 κι ελπίζω στο μέλλον να καταφέρω να το παω κοντα στο 1:30. Τότε θα είμαι ικανοποιημένος.
Εγω πιστεύω οτι εκτός της 1, μπορώ να κερδίσω και αν βαλω 3η σην έξοδο της 10 και το παω συνέχεια με 3η μεχρι να βαλω 4η λίγο πριν την 16.
Τωρα απλά ανοίγω 2α στην εξοδο της 10 και βαζω 3 στην εξοδο της 12 αλλά πιστεύω οτι αργώ λίγο έτσι.
Για να κερδίσω 2 sec μονο στην 1 μαλλον θέλω πολύ προπόνηση, οπότε ας το μοιράσω. :lol:
Με ενδιαφέρει η γνώμη σου, πως το βλέπεις αυτό που έγραψα?
:beer:
Ευχαριστώ!
Για να το λές κατι θα ξέρεις, εσένα θα σου φαίνεται αργό κιόλας. Ο χρόνος που έγραψε ο σένσορας ηταν 1:32:78 κι ελπίζω στο μέλλον να καταφέρω να το παω κοντα στο 1:30. Τότε θα είμαι ικανοποιημένος.
Εγω πιστεύω οτι εκτός της 1, μπορώ να κερδίσω και αν βαλω 3η σην έξοδο της 10 και το παω συνέχεια με 3η μεχρι να βαλω 4η λίγο πριν την 16.
Τωρα απλά ανοίγω 2α στην εξοδο της 10 και βαζω 3 στην εξοδο της 12 αλλά πιστεύω οτι αργώ λίγο έτσι.
Για να κερδίσω 2 sec μονο στην 1 μαλλον θέλω πολύ προπόνηση, οπότε ας το μοιράσω. :lol:
Με ενδιαφέρει η γνώμη σου, πως το βλέπεις αυτό που έγραψα?
:beer:
Εγω θα σου προτεινα να δοκιμασεις 3η στην 10 και 4η στην 12...
sapila racing
22/11/2013, 09:02
Εγω θα σου προτεινα να δοκιμασεις 3η στην 10 και 4η στην 12...
Λες ε? Δηλαδή 3η στη 10, και 4η στην 12 μεχρι την ευθεία.
Ας το παω πρώτα με 3η 10-11-12 και μετα δοκιμάζω και μια ακόμα πάνω αν με παίρνει.
Το μηχανάκι αυτό βοηθάει πολύ, αλλά δεν το έχω μάθει καλά ακόμα. Ενα 2ημερο track day έκανα κι αυτό δια του 2 αφού το εχουμε συνεταιρικό.
Πιστεύω οτι γενικά αργώ να ανεβάσω ακόμα και στην ευθεία, με αποτέλεσμα να ψιλοκρεμάει και να χάνω χρόνο.
Είναι ενα δοντι κοντό μπροστά και νομίζω οτι θα έπρεπε να βάζω και την 6η στην ευθεία αν ημουν σωστός στις αλλαγές, αλλα δεν προλαβαίνω.
Ολα αυτα τα είχα στο μυαλό μου να τα δοκιμάσω οταν θα ξανανεβαινα, αλλά τώρα απλά τα σκέφτομαι εδω κι ενα χρόνο....
SHOOTER045
22/11/2013, 09:41
ωραιος........:wave2::wave2::wave2:
Λες ε? Δηλαδή 3η στη 10, και 4η στην 12 μεχρι την ευθεία.
Ας το παω πρώτα με 3η 10-11-12 και μετα δοκιμάζω και μια ακόμα πάνω αν με παίρνει.
Το μηχανάκι αυτό βοηθάει πολύ, αλλά δεν το έχω μάθει καλά ακόμα. Ενα 2ημερο track day έκανα κι αυτό δια του 2 αφού το εχουμε συνεταιρικό.
Πιστεύω οτι γενικά αργώ να ανεβάσω ακόμα και στην ευθεία, με αποτέλεσμα να ψιλοκρεμάει και να χάνω χρόνο.
Είναι ενα δοντι κοντό μπροστά και νομίζω οτι θα έπρεπε να βάζω και την 6η στην ευθεία αν ημουν σωστός στις αλλαγές, αλλα δεν προλαβαίνω.
Ολα αυτα τα είχα στο μυαλό μου να τα δοκιμάσω οταν θα ξανανεβαινα, αλλά τώρα απλά τα σκέφτομαι εδω κι ενα χρόνο....
Αποψη μου ειναι, 3η στην 10 αλλα σωστη τοποθετηση-γραμμη για να βγεις σωστα και οχι απενατι στο βιραζ. Ετσι θα σου βγει και στην 11 και τερμαγκαζι για 12 αλλα παλι πρεπει να κλεισεις μεσα για να μην σε πεταξει στο επομενο εσακι. Εκει ειναι και το κλειδι... το πως θα κανεις το εσακι επηρεαζει τρομερα και την εξοδο για την ευθεια και στην συναιχεια ολο τον γυρο.
Θελει πολυ δουλεια αλλα βγαινει ευκολα. Πρεπει να το δεις και θα καταλαβεις.
Μετραει πολυ το που θα χαραξεις γραμμη, αλλιως χαλαει τις επομενες.
Παντως με αυτο που βλεπω στο βιντεο οδγγας πολυ ωραια... δεν νομιζω να δυσκολευτεις και πολυ για 28αρια.
Να θυμασε θελει "καβαλα" και το: οτι αφηνεις σε αφηνει...
:D
sapila racing
22/11/2013, 11:24
Παντως με αυτο που βλεπω στο βιντεο οδγγας πολυ ωραια... δεν νομιζω να δυσκολευτεις και πολυ για 28αρια.
Να θυμασε θελει "καβαλα" και το: οτι αφηνεις σε αφηνει...
:D
Eυχαριστώ για τις συμβουλές και τα καλά σου λόγια.
Οσο για το οτι σε αφήνει αν το αφήσεις, το έχω καταλάβει προ πολλού δυστυχώς. Από το 2004 μεχρι περσι κατάφερνα και πήγαινα Σερρες μια φορά το χρόνο (που δεν φτάνει), τωρα ποιος ξέρει πότε....
Ελπίζω να ξανανοίξει και να ξαναπάμε.
:wave2:
Antonisss
22/11/2013, 12:59
Εγω θα σου προτεινα να δοκιμασεις 3η στην 10 και 4η στην 12...
Όχι ρε Ζωρζ, με το 600? Κανονικά θέλει 2α Κ10 και Κ11-Κ12...
sapila racing
22/11/2013, 13:56
Όχι ρε Ζωρζ, με το 600? Κανονικά θέλει 2α Κ10 και Κ11-Κ12...
Ετσι πάω τώρα, αλλά βλέπω οτι θα μπορούσα να βαλω 3η μετα την 10 και να το παω με 3η μεχρι την 16.
Για να παω όπως λεει ο 996 θα έπρεπε να έχω και περισσότερη φόρα νομίζω.
devil's animal
22/11/2013, 14:06
Ετσι πάω τώρα, αλλά βλέπω οτι θα μπορούσα να βαλω 3η μετα την 10 και να το παω με 3η μεχρι την 16.
Για να παω όπως λεει ο 996 θα έπρεπε να έχω και περισσότερη φόρα νομίζω.
Αρη αφου ειναι κοντο ενα δοντι μπροστα και ειναι και 600 δεν θα επρεπε να παιζεις με την 2α στις 10-11-12 γιατι σε κοβει...οσο ψηλα και να την στροφαρεις...
ερχεσαι με φορα απο την 9 και 3η κουμπωμενη και στριβεις με φορα την 10, μετα την φορτωνεις στο μικρο ευθειακι πριν την 11 και συνεχιζεις και με την 12 και μπορεις μεσα στην 13 ν'αλλαξεις και σε 4η...
ετσι τουλαχιστον το βλεπω εγω...
sapila racing
22/11/2013, 14:34
ετσι τουλαχιστον το βλεπω εγω...
Ναι αλλά εσένα σε περνάω. :D
Εντάξει καταλαβαίνω τι λες αλλά για να παρω και την 10 με 3η και να ειναι γεμάτο το μοτέρ θελω φόρα που δεν την έχω.
Οχι ακόμα τουλάχιστον! :lol:
Ας βαλω 3η 10-με11 (και τωρα την βαζω μερικές φορές δοκιμαστικά αλλά ξανακατεβαζω για την 11) και να την παω μεχρι την 16 και μετα βλέπουμε.
devil's animal
22/11/2013, 14:41
Ναι αλλά εσένα σε περνάω. :D
πως κανεις ετσι για 1 δευτερολεπτο....:lol:
menelaos46
22/11/2013, 14:42
Αποψη μου ειναι, 3η στην 10 αλλα σωστη τοποθετηση-γραμμη για να βγεις σωστα και οχι απενατι στο βιραζ. Ετσι θα σου βγει και στην 11 και τερμαγκαζι για 12 αλλα παλι πρεπει να κλεισεις μεσα για να μην σε πεταξει στο επομενο εσακι. Εκει ειναι και το κλειδι... το πως θα κανεις το εσακι επηρεαζει τρομερα και την εξοδο για την ευθεια και στην συναιχεια ολο τον γυρο.
Θελει πολυ δουλεια αλλα βγαινει ευκολα. Πρεπει να το δεις και θα καταλαβεις.
Μετραει πολυ το που θα χαραξεις γραμμη, αλλιως χαλαει τις επομενες.
Εγώ θα πρότεινα 2 στη 10 και τρίτη 11-12. Έτσι δούλευα το ίδιο ρ6 με αυτό και εντελώς στοκ. Επίσης τα φρένα στην 1 μπορείς να τα πας πολύ πιο μέσα... μη μασάς απλώς να έχεις στην άκρη του μυαλού σου θα φρενάρω και θα μπω...
Ωραίος γύρος γενικώς... το 28 δεν είναι τόσο δύσκολο τελικά!!! :)
sapila racing
22/11/2013, 14:55
Εγώ θα πρότεινα 2 στη 10 και τρίτη 11-12. Έτσι δούλευα το ίδιο ρ6 με αυτό και εντελώς στοκ. Επίσης τα φρένα στην 1 μπορείς να τα πας πολύ πιο μέσα... μη μασάς απλώς να έχεις στην άκρη του μυαλού σου θα φρενάρω και θα μπω...
Ωραίος γύρος γενικώς... το 28 δεν είναι τόσο δύσκολο τελικά!!! :)
Mενέλαε αυτό σκέφτομαι κι εγω ακριβώς για 11-12 και θα το κάνω την επόμενη φορά, όποτε ειναι αυτη τελος παντων, και θα δούμε πως θα παει.
Οσο για την 1 το έχω καταλάβει οτι φρενάρω νωρίς, γιατί βλέπω αλλούς να φρενάρουν αρκετά αργότερα, αλλά αυτό είναι πιο δύσκολο να το βελτιώσω αν δεν κανω αρκετούς γύρους, θελει προπόνηση γιατί προς το παρόν απλά φοβάμαι να φρενάρω αργότερα.
Σε ευχαριστώ για το input. :beer:
GSXR 600 δεν είχες εσύ απ οτι θυμάμαι?
menelaos46
22/11/2013, 15:09
Mενέλαε αυτό σκέφτομαι κι εγω ακριβώς για 11-12 και θα το κάνω την επόμενη φορά, όποτε ειναι αυτη τελος παντων, και θα δούμε πως θα παει.
Οσο για την 1 το έχω καταλάβει οτι φρενάρω νωρίς, γιατί βλέπω αλλούς να φρενάρουν αρκετά αργότερα, αλλά αυτό είναι πιο δύσκολο να το βελτιώσω αν δεν κανω αρκετούς γύρους, θελει προπόνηση γιατί προς το παρόν απλά φοβάμαι να φρενάρω αργότερα.
Σε ευχαριστώ για το input. :beer:
GSXR 600 δεν είχες εσύ απ οτι θυμάμαι?
Πριν το σουζούκι είχα ακριβώς αυτό του 2003. Στις Σέρρες μπορείς (μπορούσες) να φρενάρεις πιο αργά γιατί έχεις περιθόριο λάθους :)
Όχι ρε Ζωρζ, με το 600? Κανονικά θέλει 2α Κ10 και Κ11-Κ12...
Ναι ρε Αντουαν...ενα δοντι κατω λεει ο sapilas...
Δηλαδη τι ? να φλερταρει με το high ?
Κοιταξτε... εγω εγραψα την δικη μου αποψη. Συμφωνω με τον devils animal...
Αλλα μην ξεχναμε οτι ολα αυτα τα γραφουμε απο το γραφειο και ο καθενας πεταει μια αποψη.
Δεν θελω σε καμια περιπτωση να ακουσει κατι ενας και να παει να το εφαρμοσει και να αγορασει κανα οικοπεδο. Αν μιλαγα με τον antoniss που τον ξερω, και τον εχω δει στις σερρες θα του προτεινα κατι και θα δεχομουν κατι απο αυτον.
Αυτα για να μην παραξηγηθω.
Στο δικο μου κουρκουτι για την 1 ...
Εγω στα φρενα της 1, φρεναρω αργα και στριβω βαθια...
Κλεινω γκαζι στα 150μ και κατεβαζω 2... σημαδευω τερμα μεσα. Αφηνω φρενα και παιρνω λιγο γκαζι πριν την εισοδο.
sapila racing
22/11/2013, 15:30
Κοιταξτε... εγω εγραψα την δικη μου αποψη. Συμφωνω με τον devils animal...
Αλλα μην ξεχναμε οτι ολα αυτα τα γραφουμε απο το γραφειο και ο καθενας πεταει μια αποψη.
Δεν θελω σε καμια περιπτωση να ακουσει κατι ενας και να παει να το εφαρμοσει και να αγορασει κανα οικοπεδο. Αν μιλαγα με τον antoniss που τον ξερω, και τον εχω δει στις σερρες θα του προτεινα κατι και θα δεχομουν κατι απο αυτον.
Αυτα για να μην παραξηγηθω.
Στο δικο μου κουρκουτι για την 1 ...
Εγω στα φρενα της 1, φρεναρω αργα και στριβω βαθια...
Κλεινω γκαζι στα 150μ και κατεβαζω 2... σημαδευω τερμα μεσα. Αφηνω φρενα και παιρνω λιγο γκαζι πριν την εισοδο.
Μη φοβάσαι, μεγάλα παιδιά είμαστε. Δεν πρόκειται να δοκιμάσω κατι απλλά επειδη το διάβασα, αν θεωρώ οτι δεν με παίρνει.
Δεν είμαι σίγουρος αλλά αν είσαι ο παλιός 996 εχουμε συναντηθεί Σερρες πριν χρόνια.
Αν έπεσα μεσα εσυ ησουν με το 916R με το πράσινο φαίρινγκ και το μαγνησιο ψαλίδι, κι εγω με το κοκκινο bimota SB6. Τα είχαμε πει για λίγο και με συμβούλεψες κιόλας σε κάτι κι έπεσες μεσα μάλιστα.
fazerakis
22/11/2013, 15:32
Ετσι πάω τώρα, αλλά βλέπω οτι θα μπορούσα να βαλω 3η μετα την 10 και να το παω με 3η μεχρι την 16.
Για να παω όπως λεει ο 996 θα έπρεπε να έχω και περισσότερη φόρα νομίζω.
Επειδή είναι 600 δεν έχω πολύ άποψη αλλά για τον ίδιο λόγο εξαρτάται πολύ από το γραναζωμα. Με στοκ νομίζω ότι η 2α all the way απο 10 ως 12 είναι το καλύτερο.
Οσο για την 1. Πέρα από τα φρενα που πάνε πολύ πιο κατω(σχετικά είναι αυτά:) ), εκμεταλευτικες πολύ μικρό πλάτος της πίστας απο την 1 στη 2, κλειστηκες νωρις με αποτέλεσμα να χασεις και τη φορα που θα επιανες απο την 2 στην 3. Πιο πολύ φορα στην 1, περισσότερη άπλα και αυτό μπορεί να σου δώσει από την 1 μέχρι την είσοδο της 5 πανω από 2".
sapila racing
22/11/2013, 15:41
Επειδή είναι 600 δεν έχω πολύ άποψη αλλά για τον ίδιο λόγο εξαρτάται πολύ από το γραναζωμα. Με στοκ νομίζω ότι η 2α all the way απο 10 ως 12 είναι το καλύτερο.
Οσο για την 1. Πέρα από τα φρενα που πάνε πολύ πιο κατω(σχετικά είναι αυτά:) ), εκμεταλευτικες πολύ μικρό πλάτος της πίστας απο την 1 στη 2, κλειστηκες νωρις με αποτέλεσμα να χασεις και τη φορα που θα επιανες απο την 2 στην 3. Πιο πολύ φορα στην 1, περισσότερη άπλα και αυτό μπορεί να σου δώσει από την 1 μέχρι την είσοδο της 5 πανω από 2".
Είμαι βέβαιος οτι εχεις απολυτο δίκιο για την 1 και το 1-2.
Την ανοιχτή γραμμή 1-2 την έχω δεί και το έχω κάνει ακολουθώντας αλλον αλλά μονος μου δεν ανοίγομαι ακόμα τόσο, αλλά το παλεύω.
Εδω να πω οτι είχα και κοτσαδούρα που μου έδειχνε γραμμές και με άφησε στον προηγούμενο γύρο απ αυτόν του video και μου έδειχνε ακριβώς αυτη την γραμμή.
Μάλιστα αυτός ανέβαζε και μια μετα την 3.
Μη φοβάσαι, μεγάλα παιδιά είμαστε. Δεν πρόκειται να δοκιμάσω κατι απλλά επειδη το διάβασα, αν θεωρώ οτι δεν με παίρνει.
Δεν είμαι σίγουρος αλλά αν είσαι ο παλιός 996 εχουμε συναντηθεί Σερρες πριν χρόνια.
Αν έπεσα μεσα εσυ ησουν με το 916R με το πράσινο φαίρινγκ και το μαγνησιο ψαλίδι, κι εγω με το κοκκινο bimota SB6. Τα είχαμε πει για λίγο και με συμβούλεψες κιόλας σε κάτι κι έπεσες μεσα μάλιστα.
Οχι... δεν εχω αγορασει οικοπεδο στας σερρας....:D
Εχω γυρισει μια φορα το 996R του κυριτση και καμια 5-6 το δικο μου 996 το απλο. Εντελως εκτος συναγωνισμου στις Σερρες τα 916-996. Τα 1098 αλλη ιστορια.
Εχω λιωσει ομως ενα R6 ενα ολοκληρο καλοκαιρι...:beer:
sapila racing
22/11/2013, 15:56
Οχι... δεν εχω αγορασει οικοπεδο στας σερρας....:D
Εχω γυρισει μια φορα το 996R του κυριτση και καμια 5-6 το δικο μου 996 το απλο. Εντελως εκτος συναγωνισμου στις Σερρες τα 916-996. Τα 1098 αλλη ιστορια.
Εχω λιωσει ομως ενα R6 ενα ολοκληρο καλοκαιρι...:beer:
Με μπέρδεψες τώρα...
Το 996R του Κυρίτση? Του Σπύρου του Κυρίτση?
Αυτός ήταν η κοτσαδούρα που έλεγα πιο πανω με το 675 του, και το R6 που καβαλούσα εγώ ηταν παλιότερα δικό του.
Antonisss
22/11/2013, 16:13
Ναι ρε Αντουαν...ενα δοντι κατω λεει ο sapilas...
Δηλαδη τι ? να φλερταρει με το high ?
Και γω ένα κάτω ήμουν στο δικό μου... Και έμπαινα με 2α Κ5-Κ6-Κ7-Κ8-Κ10-Κ11-Κ12...
Με μπέρδεψες τώρα...
Το 996R του Κυρίτση? Του Σπύρου του Κυρίτση?
Αυτός ήταν η κοτσαδούρα που έλεγα πιο πανω με το 675 του, και το R6 που καβαλούσα εγώ ηταν παλιότερα δικό του.
Ναι του Σπυρου... χαχαχαχαχα μικρος ο κοσμος ε?
Και γω ένα κάτω ήμουν στο δικό μου... Και έμπαινα με 2α Κ5-Κ6-Κ7-Κ8-Κ10-Κ11-Κ12...
Οκ ρε Αντουαν πασο... εγω παντως την αποψη μου ειπα...;)
sapila racing
22/11/2013, 16:28
Ναι του Σπυρου... χαχαχαχαχα μικρος ο κοσμος ε?
Μικρός δεν θα πεί τίποτα. :beer:
Και γω ένα κάτω ήμουν στο δικό μου... Και έμπαινα με 2α Κ5-Κ6-Κ7-Κ8-Κ10-Κ11-Κ12...
Αντώνη ηταν ιδιο R6 (2004) η το πιο μετα που στροφάρει κι άλλο?
Εγω βαζω 3 πριν την 6 και κατεβαζω παλι πριν την 10. Το υπόλοιπο όπως το έγραψες κι εσυ.
Antonisss
22/11/2013, 16:39
Ήταν 2006 που ναι μεν στροφάρει και άλλο, αλλά χαμηλά είναι ψόφιο. Οπότε έβαζα 2α για να το δουλεύω πιο ψηλά. Αργότερα βέβαια που απέκτησα περισσότερη φόρα, πήγα και -1 πίσω (από 16/45 στοκ πήγα 15/44)
Antonisss
22/11/2013, 16:41
Οκ ρε Αντουαν πασο... εγω παντως την αποψη μου ειπα...;)
Ναι ρε αγορίνα, δε σου λέω ότι η 3η δεν δουλεύει σε κάποιες στροφές (εσάκι πχ) αλλά πρέπει να έχεις πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ φόρα και στο 600 φόρα καλή σημαίνει να έχεις γυρολόγιο 23-24... Αν το μοτόρι είναι κιταρισμένο βοηθάει βέβαια... Αλλιώς, cry it Haralampos!
Κάπου εκεί δεν γυριζες τελευταία φορά ; Με αυτό το γυρολογιο στην 10 είχες 2η ?
Τεσπα εσυ ξέρεις καλύτερα... :beer:
sapila racing
22/11/2013, 18:24
Γυρολόγιο 23-24 για μένα είναι πολύ μακριά και δεν νομίζω να το φτάσω ποτέ μου, είμαι και 46 χρονών και πάντα κοιτάω να περνάω καλά αλλά εχω στο μυαλό μου και την επιστροφή.
Στο 1:30 όμως νομίζω οτι θα φτάσω σε κάποια φάση εφ όσον μονο με ενα 2ήμερο (κι αυτό δια του 2) με αυτό το R6 έφτασα στο ψηλό 1:32 ενω με το αλλο το θηρίο το bimota ημουν στο ψηλό 1:36 εδω και 3-4 χρόνια.
Επίσης με ήπια λάστιχα (rennsport) και οχι racing τακάκια γιατί τον κουμπαρο μπορεί να τον ψάχναμε.
Τωρα του καταθέσαμε πινακίδες και θα του βάλω και το racing κουστούμι που πήραμε απ τον Σπύρο και θα γίνει πιο racing το μηχανάκι.
:beer:
Ωραίο το βιντεάκι, όντως, αλλά... είναι εποχές τώρα να ανεβάζεις βίντεο από πίστα; Δεν μας σκέφτεσαι τους υπόλοιπους ταλαίπωρους; :(
sapila racing
22/11/2013, 18:33
Ωραίο το βιντεάκι, όντως, αλλά... είναι εποχές τώρα να ανεβάζεις βίντεο από πίστα; Δεν μας σκέφτεσαι τους υπόλοιπους ταλαίπωρους; :(
Και ήταν η άτιμη κατάμαυρη και ωραία η πίστα τότε. Παθαμε πλάκα οταν την είδαμε.
Μολις μπήκαμε όμως ειδαμε οτι πεταγε πολλά χαλίκια, τρυπησε κι ενα ψυγείο, και φάνηκε τι θα γινόταν μετα.
Τι να κανω, βλέπω τα παλιά video και φτιάχνομαι για το μέλλον. Μου χρησιμεύουν και για μελέτη. ;)
Antonisss
22/11/2013, 21:34
Κάπου εκεί δεν γυριζες τελευταία φορά ; Με αυτό το γυρολογιο στην 10 είχες 2η ?
Τεσπα εσυ ξέρεις καλύτερα... :beer:
Είχα κάνει μία φωτοβολίδα 24.1, στο επόμενο σέσσιον 24.98 και μετά 25αρια-26αρια...Και ναι, δούλευα 2α κυρίως στις "αργές" στροφές... Είχα δοκιμάσει και 3η στο εσάκι, αλλά επειδή δεν είναι και από τα δυνατά μου σημεία, γύρισα στη 2α που την είχε συνηθίσει το μυαλό μου. Με άλλο μηχανάκι (CBR ή 675) είμαι σίγουρος ότι η 3η τραβάει περισσότερο, το Ρ6 ήταν ζόρικο χαμηλά. Όταν έβαλα το φιλτροκούτι με τους αυλούς του 08(μεταβλητοί) βοήθησε πάρα πολύ, αλλά και πάλι, σε μένα δεν καθόταν η 3η...
menelaos46
23/11/2013, 10:31
το 675 δουλεύει και μία πάνω από όλα τα υπόλοιπα σε μερικά σημεία της πίστας... τώρα με το ρ6 που έχω οδηγήσει θέλεις σίγουρα 3η στο εσάκι (απλώς να έιναι ένα δόντι πιο κοντό μπρος) και φόρα. Βεβαίως θα έχεις την αίσθηση ότι το μοτέρ σου δε δουλεύει τόσο ψηλά αλλά μάλλον θα περνάς πιο γρήγορα! Επίσης να επιβεβαιώσω κι εγώ πως ίσως πρέπει να ανοίγεσαι λιγάκι περισσότερο στην 1-2.
Και ήταν η άτιμη κατάμαυρη και ωραία η πίστα τότε. Παθαμε πλάκα οταν την είδαμε.
Μολις μπήκαμε όμως ειδαμε οτι πεταγε πολλά χαλίκια, τρυπησε κι ενα ψυγείο, και φάνηκε τι θα γινόταν μετα.
Τι να κανω, βλέπω τα παλιά video και φτιάχνομαι για το μέλλον. Μου χρησιμεύουν και για μελέτη. ;)
Μωρέ, καλά κάνεις, πλάκα έκανα... Χάρη στο βίντεό σου, είδα 20 onboard από Σέρρες και από Μέγαρα και τρέχανε τα σάλια μου στο πληκτρολόγιο. :)
sapila racing
07/06/2016, 19:46
Μετά απο 4 χρόνια σχεδόν, μπαίνει πλέον πολυεστερικό κουστούμι. :)
Φωτό απο βδομάδα.
sapila racing
13/06/2016, 13:49
Επανέρχομαι με φωτό.
Γδύσιμο το original κουστούμι, προσθήκη carbon ramair που θα δουλέψει πλέον με το νεο κουστούμι και προσαρμογή και της νεας ουράς.
Αυριο θα το έχω και φωτό τελειωμένο, αφού προβλέπεται να τελειώσει σήμερα η δουλεια. :beer:
Pan (dvs)
13/06/2016, 14:07
Εγω θελω και βιντεακι στην πιστα.
sapila racing
14/06/2016, 09:23
Ετοιμο το μηχανάκι!
Εγινε πολύ ωραίο, η μπούκα του ram air μπροστά το αγριεύει πολύ! Ειναι πολύ καλοβαμμένο το κουστούμι και δείχνει πολύ racing.
Αλλαξα και παραφλού, μπήκαν φρέσκα GP211 το κατεβάσαμε λίγο μπροστά να έρθει στα ίσια του λόγω του οτι αυτο το μηχανακι κανονικά έχει 120/60-17 λάστιχο και ειμαστε έτοιμοι.
Η πλάκα ηταν οταν το έπλυνα και συνειδητοποίησα οτι η καρίνα που ειναι στεγανή για λάδια, γεμίζει με τα νερά του πλυσίματος και δεν εχει τάπα να την αδειάσεις..:lol:
spyrakos35
14/06/2016, 09:31
Μούν@ρος σαπιλα.....
Μπραβο
:beer:
Κουκλάκι ζωγραφιστό Άρη,φτου-φτού και καλά γυρολόγια
Cpt. Haddock
14/06/2016, 09:37
:beer:
ΟΟΟοο
Με το καλό
υγ
Το κόκκινο ειναι του 2003 R6 ή του 2004 R1?
ααααχχχ... και να ηταν μονο αυτο κουκλα μεσα στην γιαφκα του Αρη...:lol:
καλα γυρολογια Αρη ..απεφτο και αγρατζουνιστο!!!
:beer::beer::beer:
Nostradamus
14/06/2016, 09:44
:beer::beer:
RaGe_Raptor
14/06/2016, 09:58
Πω-πω-πω...!!!!!! Μούναρος το R6άκι....
Φύγανε τα φώτα,ελάφρυνε κιόΛα. Άντε και καλά γυρολόγια. 1,25 σου εύχομαι :D
:beer::beer::beer:
Ρε κουφάλα ψηλέ μέχρι και αυτοκόλλητα χορηγών βλέπω, φτου φτου.
Εντιτ : Και που σαι γιατί ξέχασα να ρωτήσω ,εκείνο εκεί μπρος γιατί σου χει γυρίσει την πλάτη ,κάνει μούτρα ???
361017
Λευκάδιος
14/06/2016, 10:06
Καλόστριφτο :beer:
sapila racing
14/06/2016, 10:15
Να στε καλά μαγκες, ευχαριστώ για τα σχόλια. :beer:
Θα το λυσσάξουμε το μηχανακι μια και θα το καβαλάμε κι οι 2, μια ο ένας μια ο άλλος, ελπίζω το 211 να αντεξει!
Όμορφο κ κακό.Καλόστριφτο :beer:
spyrakos35
14/06/2016, 10:21
Θα το λυσσάξουμε το μηχανακι μια και θα το καβαλάμε κι οι 2, μια ο ένας μια ο άλλος, ελπίζω το 211 να αντεξει!
Καταλαβα.....
Το λεκανακι αδειασε καλου κακου
:lol:
sapila racing
14/06/2016, 10:30
Καταλαβα.....
Το λεκανακι αδειασε καλου κακου
:lol:
E ναι δεν λέει.
Γλυτωσαμε περιπου 2 κιλα απο τα φαναρια και τα πήραμε σε νερα. :lol:
E ναι δεν λέει.
Γλυτωσαμε περιπου 2 κιλα απο τα φαναρια και τα πήραμε σε νερα. :lol:
Δεν πετάτε και την εξάτμιση;
Μούν@ρος σαπιλα.....
Μπραβο
:beer:
όπως ακριβώς τα λέει. Άπεφτο Άρη και καλά να περάσετε!
sapila racing
14/06/2016, 10:47
Δεν πετάτε και την εξάτμιση;
Ναι θα βαλουμε τιτανιο ολόσωμη μολις βρούμε σπονσορα....
Arrow ολόσωμη είναι Νίκο, μια χαρά είναι η εξατμιση, εχει και φιλτρο το μηχανακι, πρόγραμμα δεν εχει. :look:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.