View Full Version : CBR F4 vs ALL
ArgirisVale
12/11/2012, 09:22
λοιπόν ακριβώς αυτό έγινε...κ ανοίξαμε πάνω από πέντε έξι φορές...ειδικά το cb1000 δεν το πίστευε κ είναι κ φίλος...κ μιλάμε για φίλους κ γνωστούς με τα μηχανάκια μαμά όπως κ το δικό μου τότε φοραγα μόνο εξάτμιση κ με το 1000 όπως είναι στις φώτο μοτέρ από fsport εξάτμιση κ φίλτρο...το rsv του φίλου σου η είναι κοφίνι η ο φίλος σου δεν είναι κ το καλύτερο τιμόνι...κ να σας κάνω μια ερώτηση εγώ;;; πόσα κιλά είναι το gsx κ το. cb 240-250 περίπου ενώ το f το πολύ 200... από ιπποδύναμη;;; 110 στην καλύτερη τα άλλα κ το f 100 κ κάτι ψιλά...κ στα 80 ρε φίλος με δευτέρα;;; αν είχες πρώτη θα έβλεπες αν θα έφευγε...φυσικά κ ο καθένας λέει κ κάνει ότι θέλει με όποιον βρει στον δρόμο τυχαία όταν όμως είναι γνωστοί,φίλοι κ πάνε για να τα στήσουν δεν είναι κάποιος τυχαίος στον δρόμο
λοιπόν ακριβώς αυτό έγινε...κ ανοίξαμε πάνω από πέντε έξι φορές...ειδικά το cb1000 δεν το πίστευε κ είναι κ φίλος...κ μιλάμε για φίλους κ γνωστούς με τα μηχανάκια μαμά όπως κ το δικό μου τότε φοραγα μόνο εξάτμιση κ με το 1000 όπως είναι στις φώτο μοτέρ από fsport εξάτμιση κ φίλτρο...το rsv του φίλου σου η είναι κοφίνι η ο φίλος σου δεν είναι κ το καλύτερο τιμόνι...κ να σας κάνω μια ερώτηση εγώ;;; πόσα κιλά είναι το gsx κ το. cb 240-250 περίπου ενώ το f το πολύ 200... από ιπποδύναμη;;; 110 στην καλύτερη τα άλλα κ το f 100 κ κάτι ψιλά...κ στα 80 ρε φίλος με δευτέρα;;; αν είχες πρώτη θα έβλεπες αν θα έφευγε...φυσικά κ ο καθένας λέει κ κάνει ότι θέλει με όποιον βρει στον δρόμο τυχαία όταν όμως είναι γνωστοί,φίλοι κ πάνε για να τα στήσουν δεν είναι κάποιος τυχαίος στον δρόμο
Αντιλαμβάνεσαι βέβαια ότι θα εκτεθείς...
pipe_smoker
12/11/2012, 10:24
Αντιλαμβάνεσαι βέβαια ότι θα εκτεθείς...
Μπαααααα δε νομιζω...... Θα το ειχε κοψει νωριτερα.
Εγω πάντως στρωθηκα :a55: :a014:
(Φκιαχτε ρε κι ενα emot με κουλουρακια. Καφες με ποπ κορν; Για ονομα...)
harris_x
12/11/2012, 10:39
[...]
για τα πραγματάκια που ζητάς εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132010)
ArgirisVale
12/11/2012, 11:04
όπως λέει ο φίλος θα το είχα κόψει κ δεν έχω καμία διάθεση για παραμύθια στα 38 μου...αυτά έγιναν αυτά λέω...όποιος έρθει Χαλκίδα μεριά μπορούμε να δοκιμάσουμε η κ να ρωτήσουμε αυτούς που είχαν τα μηχανάκια στην διάθεση σας!!!
motomaniac
12/11/2012, 11:06
το CB1000R αν θυμαμαι καλα στα 0-400 ειχε ιδιο χρονο με το CBR1000RR λογω χαμηλοτερης (στροφες) ροπης μαλιστα σε ενα σημειο εχει μεχρι και δεν θυμαμαι ποσα αλογα πανω... στα 400 μετρα ολα κρινονται στα χερια. ειδικα απο σταση. κι αντε κι εφυγες στα πρωτα 50 μετρα γιατι ο αλλος δεν μπορει να βαλει τα αλογα κατω (οσο καλυτερη ασφαλτος τοσο πιο δυσκολη εκκινηση) μετα? κι αντε και στα διακοσια να εισαι μπροστα.. μετα θα μας καταπιει!
motomaniac
12/11/2012, 11:09
αν μηχανη με μηχανη εχουν εως5 αλογα διαφορα σκεψου τι συμβαινι με τους οσηογυς.. γι'αυτο εγω δεν λεω περσα Κ^. αλλαα τον ταδε με Κ6.. κι ετσι το κριμα στον λαιμο του... γιατι ετσι ειναι ο δρομος... ουτε οδηγος ουτε ασφαλτος.. οπου σε πετυχει κι οποιος ειναι πιο γρηγορος.. μετα πες οτι θες... σε περασε? με περασε? αυ7τος ηταν ο ταδε με το το ταδε... οχι χοντα η καφασακι η γιαμαπα... τα σουτζουνι δεν ...
πωωωωω... ξεκινησα με τσιπουρο συνεχισα με μπυρες κι ενδιαμεσα επινα σφηνακια σαμπουκα... και θελω και να γραψω στο φορουμ μετα... να βαλτε αλκοτσεστ!!!
όπως λέει ο φίλος θα το είχα κόψει κ δεν έχω καμία διάθεση για παραμύθια στα 38 μου...αυτά έγιναν αυτά λέω...όποιος έρθει Χαλκίδα μεριά μπορούμε να δοκιμάσουμε η κ να ρωτήσουμε αυτούς που είχαν τα μηχανάκια στην διάθεση σας!!!
Εσύ δλδ επιμένεις ότι ρολαριστά ένα 600 έχει ένα 1000...
ΟΚ μαλακία μας που δίνουμε τόσα λεφτά παραπάνω να πάρουμε τους ντενεκέδες.
chr1s_86
12/11/2012, 11:23
Ρε φωτιές που ανάβει ένα F4i :smokin:
:p
Ρε φωτιές που ανάβει ένα F4i :smokin:
:p
Πρέπει να τον ευχαριστήσουμε πάντως για τις μνήμες που μας ξανάφερε πίσω... Σχηματάρι-Καμ. Βούρλα 270+ παντού... :tooth:
A...Eπίσης επειδή το είχαμε το μηχανάκι του:
1. Κάτω απο 200 κιλά δεν είναι που να χτυπιέται σαν το χταπόδι κάτω.
2. 101+ άλογα τροχό με εξάτμιση και μόνο δεν θα δει ούτε με δέηση στον Γέροντα Πιστάκιο..
3. Συνέχισε όμως, πάντα υπάρχει καλή διάθεση για χιούμορ.
Πρέπει να τον ευχαριστήσουμε πάντως για τις μνήμες που μας ξανάφερε πίσω... Σχηματάρι-Καμ. Βούρλα 270+ παντού... :tooth:
A...Eπίσης επειδή το είχαμε το μηχανάκι του:
1. Κάτω απο 200 κιλά δεν είναι που να χτυπιέται σαν το χταπόδι κάτω.
2. 101+ άλογα τροχό με εξάτμιση και μόνο δεν θα δει ούτε με δέηση στον Γέροντα Πιστάκιο..
3. Συνέχισε όμως, πάντα υπάρχει καλή διάθεση για χιούμορ.
Με το 2 συμφωνω
με το 1 διαφωνω...
ΕΥΚΟΛΑ κατω απο 200κγ ειναι..πολυ ευκολα
thanos_s
12/11/2012, 11:52
Αντιλαμβάνεσαι βέβαια ότι θα εκτεθείς...
:bawl:ΜΑ γιατι το λες αυτο?? :bawl:
ArgirisVale
12/11/2012, 12:03
Εγώ δεν μίλησα για sbk1000... έτσι από περίεργα γιατί δεν κοιτάτε ποσο κανουν 0-400 τα cb1000, cbr600f4i, cb1300, gsx1400, cbr1000rr...
Εγώ δεν μίλησα για sbk1000... έτσι από περίεργα γιατί δεν κοιτάτε ποσο κανουν 0-400 τα cb1000, cbr600f4i, cb1300, gsx1400, cbr1000rr...
Εσένα τι σε νοιάζει με τα 270 στην Υλίκη;
motomaniac
12/11/2012, 13:06
http://www.motorcycledaily.com/2001/04/05april01honda2001cbr600f4ireview/
http://www.mcnews.com.au/testing/honda/cbr600f4i/Page4.htm
http://www.sportrider.com/weights_measurements/146_motorcycle_weights_measurements/viewall.html
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070818214849AAAasu0
http://www.sportbikes.net/forums/honda-sportbikes/357353-honda-cbr600f4i-versus-cbr600rr.html
αυτα βρηκα! απο οτι λενε τα κιλα του ειναι κατω απο 200 αλλα και τα αλογα του κατω απο 100. καποιος σαν κι εμενα που εχει φιλτρο εξατμιση μαλλον θελει ενα προγραμματακι (κομαντερ).. (που λεφτα?) παντως συνεχιζει να μου κανει εντυπωση που υπαρχουν πολλοι που μιλανε για κατω απο 11 στο 400αρι..
http://www.motorcycledaily.com/2001/04/05april01honda2001cbr600f4ireview/
http://www.mcnews.com.au/testing/honda/cbr600f4i/Page4.htm
http://www.sportrider.com/weights_measurements/146_motorcycle_weights_measurements/viewall.html
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070818214849AAAasu0
http://www.sportbikes.net/forums/honda-sportbikes/357353-honda-cbr600f4i-versus-cbr600rr.html
αυτα βρηκα! απο οτι λενε τα κιλα του ειναι κατω απο 200 αλλα και τα αλογα του κατω απο 100. καποιος σαν κι εμενα που εχει φιλτρο εξατμιση μαλλον θελει ενα προγραμματακι (κομαντερ).. (που λεφτα?) παντως συνεχιζει να μου κανει εντυπωση που υπαρχουν πολλοι που μιλανε για κατω απο 11 στο 400αρι..
Ξαναδιάβαστα: 200+ χωρίς υγρά (βενζίνες λάδια κλπ)
Τα άλογα είναι 99 στον άξονα. Τροχό (μαμά) αν βγάζει 85, καλά είναι.
για τα άλογα και ποσα παιρνει με μια εξατμιση κι ένα κομάντερ θα σας πικράνω..
motomaniac
12/11/2012, 13:30
καποιος δεν βλεπεις καλα..
Engine Liquid-cooled 4-stroke 16-valve DOHC inline-4
Bore/Stroke 67mm/42.5mm
Displacement 599cm3
Compression Ratio 12 : 1
Carburation Electronic fuel injection
Max.Power Output 110.2PS/12,500rpm (81kW/12,500min)
Max. Torque 6.6kg-m/10,500rpm (65Nm/10,500min)
Ignition Computer-controlled digital transistorized with electronic advance
Starter Electric
Transmission 6-speed
Final Drive O-ring sealed chain
Dimensions (LxWxH) 2,060mm x 685mm x 1,130mm
Wheelbase 1,386mm
Seat Height 810mm
Ground Clearance 135mm
Fuel Capacity 18 litres (including 3.5-litre warning light reserve)
Wheels Front 17" MT3.50 hollow-section triple-spoke cast aluminium
Rear 17" MT5.50 hollow-section triple-spoke cast aluminium
Tyres Front 120/70ZR17 (58W) (Radial)
Rear 180/55ZR17 (73W) (Radial)
Suspension Front 43mm fully adjustable cartridge-type fork, 120mm axle travel
Rear Pro-Link featuring fully adjustable gas-charged remote reservoir damper, 120mm axle travel
Brakes Front 296mm dual hydraulic disc with four-piston calipers, floating rotors and sintered metal pads
Rear 220mm hydraulic disc with single-piston caliper and sintered metal pads
Claimed Dry Weight 160kg
Wet Weight 193 kilograms
motomaniac
12/11/2012, 13:31
απο το 2ο λινκ CBR600F4i ('01) 6/01, 12/01 36/45/39 95.5 @ 12,500 435 406
Read more: http://www.sportrider.com/weights_measurements/146_motorcycle_weights_measurements/viewall.html#ixzz2C0k4cgwZ
435 pounds to kg 197.3 οκ?????????
motomaniac
12/11/2012, 13:38
παμ παρακατ... • The 2001 debuted with a 371 lbs. dry weight, one of the lightest machines Honda has made. Colors offerings, 2001 – white/red, silver/black, red/black; 2002 – yellow/black, silver/red, red/black; 2003 – silver/red, silver/black.
• Peak ponies for the 2001 machine are found at 12,500 RPMs, boasting around 94 HP, and torque crests at 47.9 ft-lbs. at 10,500 RPMs. There was some rumor that the 2003 had the most power, but this could not be confirmed. The 2004/06 iterations probably have similar power and torque figures.
• Top speed of the 2001 machine is around 155 MPH (actual, not indicated). να μαστε κι εντος θεματος...
κι εδω που συμφωνουνε ολοι και με εντυπωσιαζει (στην κοντρα δηλαδη) • Quarter mile trap speeds (~120-130 mph) and times (low 11s) are similar to the “superior” 600RR.
motomaniac
12/11/2012, 13:39
δηλαδη ολοι λενε για 160 στεγνο και 193 γεματο.. αμα θες παω να του ριξω ζυγισμα το απογευμα... απο αλογα σιγα ρε.. πολλα εβαλες.. καπου στα 54.32000 τα υπολογιζα.. εδω βγαζανε 92 τα fz6 fazer..
motomaniac
12/11/2012, 13:41
kati allo.. http://www.sportrider.com/performance_numbers/146_motorcycle_performance_numbers/honda.html προφανως οι πιλοτοι τους δεν εχουν σχεση με το ελληνικο ειδικο τυπο..
motomaniac
12/11/2012, 13:43
sniper μη φας.. http://www.sportbikeaddicts.com/forums/attachment.php?attachmentid=1991&d=1140320480
στοκ μηχανακι με σλιπ ον τελικο,χωρις χαρτη. αποεδω http://www.sportbikeaddicts.com/forums/showthread.php?t=1945
motomaniac
12/11/2012, 13:45
υπαρχουν και με λιγοτερα αλογα απλα ανεβασα αυτο που βρηκα 1ο στην αναζητηση. φουλ hrc http://www.hindle.com/Dyno_Charts/STREET/HONDA/CBR600F4i%20(HRC%20Full%20System).jpg
motomaniac
12/11/2012, 13:48
νομιζω φτανει.. http://www.sportrider.com/performance_numbers/sportbike_dyno_charts/photo_52.html
τουλαχιστον αμα λεμε κατι να το στηριζουμε οχι ετσι εγω γουσταρω και σας ειρωνευομαι..
http://www.youtube.com/watch?v=F5GcBGU-kV8
sniper μη φας.. http://www.sportbikeaddicts.com/forums/attachment.php?attachmentid=1991&d=1140320480
στοκ μηχανακι με σλιπ ον τελικο,χωρις χαρτη. αποεδω http://www.sportbikeaddicts.com/forums/showthread.php?t=1945
Δεν τρώω, το είχα το μηχανάκι... F4iS...
Θες 101; 101.. :tooth:
νομιζω φτανει.. http://www.sportrider.com/performance_numbers/sportbike_dyno_charts/photo_52.html τουλαχιστον αμα λεμε κατι να το στηριζουμε οχι ετσι εγω γουσταρω και σας ειρωνευομαι.. 95 με Dyno είναι καλά αλλά μην το πιστεύετε... είναι αισιόδοξα, χρόνια τώρα.. 102 στρόφαλο βγάλε 10% για να δεις τι περίπου περνάει στον τροχό.. Ξαναλέω, το είχα το μηχανάκι... δεν λέω ότι είναι για πέταμα αλλά μην λέμε κι ότι να 'ναι..
motomaniac
12/11/2012, 13:59
95 με dyno σημαινει πως δεν εχεις το οφελος του ram air.. 10%? 102 να ειναι βγαλε 10% οπως λες μενουν 91,8... αλλα ελεγες..
"Ξαναδιάβαστα: 200+ χωρίς υγρά (βενζίνες λάδια κλπ)
Τα άλογα είναι 99 στον άξονα. Τροχό (μαμά) αν βγάζει 85, καλά είναι.
για τα άλογα και ποσα παιρνει με μια εξατμιση κι ένα κομάντερ θα σας πικράνω.."
πικρανε μας τωρα.. αλλα θα το ζυγισω.. κι οπως για το srx που ο καθενας ελεγε οτι ηθελε βγηκε πολυ λιγοτερα απο οσα περιμεναμε.. το προηγουμενο cbr600f4 ηταν πιο βαρυ. και μαλιστα ειχε μεγαλη διαφορα βαρους στις ζαντες.. 0,5κιλα? κατι τετοιο..
95 με dyno σημαινει πως δεν εχεις το οφελος του ram air.. 10%? 102 να ειναι βγαλε 10% οπως λες μενουν 91,8... αλλα ελεγες..
"Ξαναδιάβαστα: 200+ χωρίς υγρά (βενζίνες λάδια κλπ)
Τα άλογα είναι 99 στον άξονα. Τροχό (μαμά) αν βγάζει 85, καλά είναι.
για τα άλογα και ποσα παιρνει με μια εξατμιση κι ένα κομάντερ θα σας πικράνω.."
πικρανε μας τωρα.. αλλα θα το ζυγισω.. κι οπως για το srx που ο καθενας ελεγε οτι ηθελε βγηκε πολυ λιγοτερα απο οσα περιμεναμε.. το προηγουμενο cbr600f4 ηταν πιο βαρυ. και μαλιστα ειχε μεγαλη διαφορα βαρους στις ζαντες.. 0,5κιλα? κατι τετοιο..
Ποιο προηγουμενο F4; Ένα είναι το F4...
Καλά... είπαμε ζείτε το όνειρο. Αν θέλετε κάτι που πρέπει να κοιτάξετε στο μηχανάκι, γιατί δεν έχει καθόλου, είναι τα φρένα.
Και για να ξαναγυρίσουμε στο αρχικό θέμα, στην ευθεία της Τρίπολης είχα δει κοντέρ 280κάτι... μετά έκανα ένα ευχέλαιο και 2 τάματα για να σταμητήσω... Έριξα κι ένα ξύρισμα γιατί για να τα πιάσω πέρασε μια βδομάδα.
motomaniac
12/11/2012, 14:34
χαχαχαχα το πρηγουμενο εννοω το καρμπυρατερατο.. που ειχε αλλη μουρη. αλλες ζαντες αλλα φρενα και δεν ξερω κι εγω τι αλλο ειχε διαφορετικο... η αληθεια ειναι μια τρομπα σκεφτομαι να την αλλαξω...
χαχαχαχα το πρηγουμενο εννοω το καρμπυρατερατο.. που ειχε αλλη μουρη. αλλες ζαντες αλλα φρενα και δεν ξερω κι εγω τι αλλο ειχε διαφορετικο... η αληθεια ειναι μια τρομπα σκεφτομαι να την αλλαξω...
Εκείνο είναι το F4, τα inj είναι F4i
Τα είπαμε, φρένα δεν έχει... ούτε κατά διάνοια δλδ. Δεν ξέρω καν πως φρέναρα όταν το είχα...
Μην επιμένετε, ξέρω τι καβάλαγα.
GiannisBlessed
12/11/2012, 14:51
το μηχανακι παιδια ειναι μια τριχα πιο βαρυ απο το brosaki που ειχα πριν.
σιγουρα κατω απο 200 γεματο.
pipe_smoker
12/11/2012, 15:00
όπως λέει ο φίλος θα το είχα κόψει...
Δεν υποστήριξα ότι στέκουν αυτά που λες.
Στην αντίληψη αναφερόμουν...
Εσύ δλδ επιμένεις ότι ρολαριστά ένα 600 έχει ένα 1000...
Ναι λεμεεεεε! :a21:
Και 1000, και 1300, και 1400. Και εντούρο σου κάνει άμα λάχει και πατάει καθαρόαιμα! :vroum:
thanos_s
12/11/2012, 15:19
Εχετε ενα μηχανακι της προηγουμενης χιλιετιας, και ψαχνεστε...Ειπαμε ειναι τιμιο, ασπαστο, πασχει οπως ολα σε 2-3 τομεις, αλλα ΔΕΝ στεκεται με τα σημερινα.Για 1-2 μηνιατικα που πωλειται ειναι μια χαρα.
Το μηχανακι αυτο ουτε οταν παρουσιαστηκε δεν ηταν κατι Γ@ματο, θα γινει τωρα 10+ χρονια μετα?
Τι να κανουμε τωρα? να το βγαλουμε το καλυτερο 600?
GiannisBlessed
12/11/2012, 15:47
ενω τα πιο καινουρια εργαλεια ειναι και γαμω που κανουν τετραπλα λεφτα....
αλλα κοβουν πλασια αλλα χτυποβολανε...
εγω ξερω οτι το μηχανακι αυτο το πηρα κοψοχρονια κανει σχεδον οτι κανει και ενα καινουριο σουπερ ουαου σουπερσπορτ και βολευει.
το θεμα του τι κανει ενα μηχανακι γαματο ειναι υποκειμενικο.
για εμενα ας πουμε ειναι να εχει επαρκες γκαζι να εχει κρατηματακια και να μπορεις να την παλεψεις σε πολη η ταξιδι.αν μπορει να ειναι και ομορφο ΚΑΙ φτηνο ΚΑΙ αξιοπιστο τοτε ακομα καλυτερα.για καποιον αλλον ειναι να εχει ακτινικες δαγκανες και να ειναι το υπεροπλο στην πιστα.αλλος θελει να χωνεται μεχρι τον λαιμο στην λασπη κτλ.
το μοτερακι της εν λογο κυριας εχει βγαλει 200.000-300.000 μιλια και το ανοιγεις και ειναι καινουριο.ανηκει στην προηγουμενη χιλιετια και ειναι απο τα τελευταια αξιοπιστα μηχανακια με αποψη να κρατησουν μια ζωη.
στο κατω κατω απο οσο ξερω.(δεν το εχω ψαξει) το cb 1300 βγαζει καμια 100ρια αλογα σωστα? μετα απο μια ταχυτητα λογικα μπορει να τον φαει ενα 600ρι φτανει να δουλευει ψηλα εκει που εχει σχεδιαστει.
τελος για τα λεφτα που πουλιεται και για την χρηση που του κανουν (και κανουν σε πολλα σπορτ μοντελα) ειναι οχι απλα καλο.ειναι τσαμπα!
οτι κανω εγω κανουν και τα φιλαρακια μου με ninja, r6, 675 κτλ κτλ.
εννοειται ειναι καλυτερα(για εμενα και πολλους αλλου στα χαρτια καθως οι περισοτεροι δεν ειμαστε ικανοι να καταλαβουμε ουτε να τα πιεσουμε στα ορια) τα μοτοπραπρα τους αλλα με 5.000 και πανω αυτο τους ελειπε να μην ηταν!!
και σου λεω κατι με το χερι στην καρδια οσα λεφτα και να εχεις αυτο το μηχανακι ειναι μια καλη επιλογη και θα το επερνα ακομα και αν μπορουσα να διαθεσω και 100.οοο.
γαματο μπορει να μην ειναι τωρα 10 χρονια μετα. αλλα στα 30-40 μετα που θα δουλευει ακομα λουλουδι τοτε θα ειναι!χαχα:bawl:
ενω τα πιο καινουρια εργαλεια ειναι και γαμω που κανουν τετραπλα λεφτα....
αλλα κοβουν πλασια αλλα χτυποβολανε...
εγω ξερω οτι το μηχανακι αυτο το πηρα κοψοχρονια κανει σχεδον οτι κανει και ενα καινουριο σουπερ ουαου σουπερσπορτ και βολευει.
το θεμα του τι κανει ενα μηχανακι γαματο ειναι υποκειμενικο.
για εμενα ας πουμε ειναι να εχει επαρκες γκαζι να εχει κρατηματακια και να μπορεις να την παλεψεις σε πολη η ταξιδι.αν μπορει να ειναι και ομορφο ΚΑΙ φτηνο ΚΑΙ αξιοπιστο τοτε ακομα καλυτερα.για καποιον αλλον ειναι να εχει ακτινικες δαγκανες και να ειναι το υπεροπλο στην πιστα.αλλος θελει να χωνεται μεχρι τον λαιμο στην λασπη κτλ.
το μοτερακι της εν λογο κυριας εχει βγαλει 200.000-300.000 μιλια και το ανοιγεις και ειναι καινουριο.ανηκει στην προηγουμενη χιλιετια και ειναι απο τα τελευταια αξιοπιστα μηχανακια με αποψη να κρατησουν μια ζωη.
στο κατω κατω απο οσο ξερω.(δεν το εχω ψαξει) το cb 1300 βγαζει καμια 100ρια αλογα σωστα? μετα απο μια ταχυτητα λογικα μπορει να τον φαει ενα 600ρι φτανει να δουλευει ψηλα εκει που εχει σχεδιαστει.
τελος για τα λεφτα που πουλιεται και για την χρηση που του κανουν (και κανουν σε πολλα σπορτ μοντελα) ειναι οχι απλα καλο.ειναι τσαμπα!
οτι κανω εγω κανουν και τα φιλαρακια μου με ninja, r6, 675 κτλ κτλ.
εννοειται ειναι καλυτερα(για εμενα και πολλους αλλου στα χαρτια καθως οι περισοτεροι δεν ειμαστε ικανοι να καταλαβουμε ουτε να τα πιεσουμε στα ορια) τα μοτοπραπρα τους αλλα με 5.000 και πανω αυτο τους ελειπε να μην ηταν!!
και σου λεω κατι με το χερι στην καρδια οσα λεφτα και να εχεις αυτο το μηχανακι ειναι μια καλη επιλογη και θα το επερνα ακομα και αν μπορουσα να διαθεσω και 100.οοο.
γαματο μπορει να μην ειναι τωρα 10 χρονια μετα. αλλα στα 30-40 μετα που θα δουλευει ακομα λουλουδι τοτε θα ειναι!χαχα:bawl:
Σύμφωνοι, αλλά όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με όλα τα παραπάνω...
thanos_s
12/11/2012, 16:03
ενω τα πιο καινουρια εργαλεια ειναι και γαμω που κανουν τετραπλα λεφτα....
αλλα κοβουν πλασια αλλα χτυποβολανε...
εγω ξερω οτι το μηχανακι αυτο το πηρα κοψοχρονια κανει σχεδον οτι κανει και ενα καινουριο σουπερ ουαου σουπερσπορτ και βολευει.
το θεμα του τι κανει ενα μηχανακι γαματο ειναι υποκειμενικο.
για εμενα ας πουμε ειναι να εχει επαρκες γκαζι να εχει κρατηματακια και να μπορεις να την παλεψεις σε πολη η ταξιδι.αν μπορει να ειναι και ομορφο ΚΑΙ φτηνο ΚΑΙ αξιοπιστο τοτε ακομα καλυτερα.για καποιον αλλον ειναι να εχει ακτινικες δαγκανες και να ειναι το υπεροπλο στην πιστα.αλλος θελει να χωνεται μεχρι τον λαιμο στην λασπη κτλ.
το μοτερακι της εν λογο κυριας εχει βγαλει 200.000-300.000 μιλια και το ανοιγεις και ειναι καινουριο.ανηκει στην προηγουμενη χιλιετια και ειναι απο τα τελευταια αξιοπιστα μηχανακια με αποψη να κρατησουν μια ζωη.
στο κατω κατω απο οσο ξερω.(δεν το εχω ψαξει) το cb 1300 βγαζει καμια 100ρια αλογα σωστα? μετα απο μια ταχυτητα λογικα μπορει να τον φαει ενα 600ρι φτανει να δουλευει ψηλα εκει που εχει σχεδιαστει.
τελος για τα λεφτα που πουλιεται και για την χρηση που του κανουν (και κανουν σε πολλα σπορτ μοντελα) ειναι οχι απλα καλο.ειναι τσαμπα!
οτι κανω εγω κανουν και τα φιλαρακια μου με ninja, r6, 675 κτλ κτλ.
εννοειται ειναι καλυτερα(για εμενα και πολλους αλλου στα χαρτια καθως οι περισοτεροι δεν ειμαστε ικανοι να καταλαβουμε ουτε να τα πιεσουμε στα ορια) τα μοτοπραπρα τους αλλα με 5.000 και πανω αυτο τους ελειπε να μην ηταν!!
και σου λεω κατι με το χερι στην καρδια οσα λεφτα και να εχεις αυτο το μηχανακι ειναι μια καλη επιλογη και θα το επερνα ακομα και αν μπορουσα να διαθεσω και 100.οοο.
γαματο μπορει να μην ειναι τωρα 10 χρονια μετα. αλλα στα 30-40 μετα που θα δουλευει ακομα λουλουδι τοτε θα ειναι!χαχα:bawl:
Τι κανει ενα σουπερ ουαου σουπερσπορτ? Προοριζεται για πιστα. Το να παιρνουμε cbrf 2001 και 636 2012 να τα πηγαινουμε εθνικη και να λεμε οτι το 636 δεν βολευει, εχει χαμηλα τα clipon, η ροπη ειναι στο θεο, και το cbr ειναι καλυτερο ειναι πολυ λογικο...αφου εχουμε λαθος μηχανακια για λαθος χρηση.
Δεν εχει καμια επαφη το μηχανακι αυτο λοιπον με ενα καινουριο supersport το καθενα στο στοιχειο του.Τα καινουρια supersport κανουν κρα οτι ειναι για πιστα μονο, to cbr δεν ξερει ουτε το ιδιο για τι ακριβως εχει κατασκευαστει.
Την εποχη εκεινη τα μηχανακια αυτων των κατηγοριων δεν ηξεραν ακριβως τι ηταν (cbrf, zx6-9r,κλπ).Αργοτερα ξεκαθαριστηκαν τα πραγματα και μπηκαν οι γραμμες για το τι ειναι Supersport.
Μη συγκρινουμε σκουπα με σφουγγαριστρα λοιπον...
Σαν να συγκρινεις evo με Α4 quattro.. Ειναι και τα 2 Διλιτρα τετραπορτα τετρακινητα οικογενειακα??? Δεν θα το ελεγα..
GiannisBlessed
12/11/2012, 16:05
εχουν σχεση με αυτο που ειναι απο πανω μου.δλδ εχουν σχεση οσο εχει και αυτο απο πανω με τα υπολοιπα.
εγω παρεθεσα την ταχυτητα που εχω δει στο θρεντ και γενικα ολους τους σχετικους προβληματισμους μου επι του θεματος καθως και μια φαση η οποια ειχε γινει με ενα cb1300.αυτια...
....
Δεν εχει καμια επαφη το μηχανακι αυτο λοιπον με ενα καινουριο supersport το καθενα στο στοιχειο του.Τα καινουρια supersport κανουν κρα οτι ειναι για πιστα μονο, to cbr δεν ξερει ουτε το ιδιο για τι ακριβως εχει κατασκευαστει.
Την εποχη εκεινη τα μηχανακια αυτων των κατηγοριων δεν ηξεραν ακριβως τι ηταν (cbrf, zx6-9r,κλπ).Αργοτερα ξεκαθαριστηκαν τα πραγματα και μπηκαν οι γραμμες για το τι ειναι Supersport.
....
Είσαι λάθος.
Δεν μπορείς να συγκρίνεις μηχανές (ή αυτοκίνητα) διαφορετικών γενιών. cbr, zx, gsxr aki r της ίδιας εποχής ναι. Του 2001 με του 2012 όχι.
Ήταν αυτά που ήταν για την εποχή τους. Dεν υπήρχαν άλλα τότε, αυτά ήταν και ξύριζαν. Ήταν αιχμές τεχνολογικές τότε.
Βέβαια αν κάποιος με ΖΧ9 περνάει απ' έξω κάποιον με ΖΧ10 είναι άλλο θέμα :tooth:
thanos_s
12/11/2012, 16:14
εχουν σχεση με αυτο που ειναι απο πανω μου.δλδ εχουν σχεση οσο εχει και αυτο απο πανω με τα υπολοιπα.
εγω παρεθεσα την ταχυτητα που εχω δει στο θρεντ και γενικα ολους τους σχετικους προβληματισμους μου επι του θεματος καθως και μια φαση η οποια ειχε γινει με ενα cb1300.αυτια...
οσο για τα cb1300, το δικο μου ειναι γυρω στα 125 τροχο με ολοσωμη, φιλτρο, και airbox mod. 400αρι εχει πολυ καλο, και απο εκει και μετα με μαζευουν μηχανακια και με λιγοτερα αλογα (ss600) λογω αεροδυναμικης που καταπινει την ιπποδυναμη του..
400 μετρα παντως ακομα και τελειως μαμα, με καλο οδηγο, 600αρι δεν στεκεται διπλα ΟΥΤΕ για πλακα.
thanos_s
12/11/2012, 16:15
Είσαι λάθος.
Δεν μπορείς να συγκρίνεις μηχανές (ή αυτοκίνητα) διαφορετικών γενιών. cbr, zx, gsxr aki r της ίδιας εποχής ναι. Του 2001 με του 2012 όχι.
Ήταν αυτά που ήταν για την εποχή τους. Dεν υπήρχαν άλλα τότε, αυτά ήταν και ξύριζαν. Ήταν αιχμές τεχνολογικές τότε.
Βέβαια αν κάποιος με ΖΧ9 περνάει απ' έξω κάποιον με ΖΧ10 είναι άλλο θέμα :tooth:
μα αυτο ακριβως λεω...οτι ΔΕΝ συγκρινονται !
Σημερα ομως, υπαρχουν ανθρωποι που συγκρινουν cbr600F με cb1000R και τα βγαζουν και πιο γρηγορα :eek:
GiannisBlessed
12/11/2012, 16:18
Τι κανει ενα σουπερ ουαου σουπερσπορτ? Προοριζεται για πιστα. Το να παιρνουμε cbrf 2001 και 636 2012 να τα πηγαινουμε εθνικη και να λεμε οτι το 636 δεν βολευει, εχει χαμηλα τα clipon, η ροπη ειναι στο θεο, και το cbr ειναι καλυτερο ειναι πολυ λογικο...αφου εχουμε λαθος μηχανακια για λαθος χρηση.
Δεν εχει καμια επαφη το μηχανακι αυτο λοιπον με ενα καινουριο supersport το καθενα στο στοιχειο του.Τα καινουρια supersport κανουν κρα οτι ειναι για πιστα μονο, to cbr δεν ξερει ουτε το ιδιο για τι ακριβως εχει κατασκευαστει.
Την εποχη εκεινη τα μηχανακια αυτων των κατηγοριων δεν ηξεραν ακριβως τι ηταν (cbrf, zx6-9r,κλπ).Αργοτερα ξεκαθαριστηκαν τα πραγματα και μπηκαν οι γραμμες για το τι ειναι Supersport.
Μη συγκρινουμε σκουπα με σφουγγαριστρα λοιπον...
Σαν να συγκρινεις evo με Α4 quattro.. Ειναι και τα 2 Διλιτρα τετραπορτα τετρακινητα οικογενειακα??? Δεν θα το ελεγα..
αυτο που δεν καταλαβες εσυ ειναι οτι μιλαμε για ενα μηχανακι που 9/10 αναβατες μπαινουν πιστα και δεν προκειται να το φτασουν στα ορια του.που κανει ταξιδακια και κανει κατω απο 2κ.
εσυ ας πουμε φαινεται να σε απασχολει παρα πολυ το ποσο καλο ειναι το συγκεκριμενο μηχανακι στην πιστα.
εχεις καποια εκπαιδευση σε πιστα και σε ενδιαφερει να γινεις ο killer της πιστας?εισαι αγωνιζομενος?θεωρεις οτι εισαι σε ενα pro level?
αν ναι δεν σου κανει το φ σιγουρα και παιρνοντας ενα r6 του 7 πχ θα κερδισεις λιγο παραπανω δυναμη απολυτο στησημο που θα σε βοηθησει απειρα σε περιβαλον πιστας και το μηχανακι θα εχει αλλα ορια λογικα μεγαλυτερα απο τα δικα σου ωστε να μπορεις να διευρυνεις τα δικα σου.
αν δεν εισαι ομως ο δεκατοδευτερολεπτοφαγος της πιστας τοτε απλα θα εχεις ενα πολυ πιο ακριβο μηχανακι πιστας για χρηση μαλλον το πολυ σπορτ τουρισμου.
μα αυτο ακριβως λεω...οτι ΔΕΝ συγκρινονται !
Σημερα ομως, υπαρχουν ανθρωποι που συγκρινουν cbr600F με cb1000R και τα βγαζουν και πιο γρηγορα :eek:
Ε ΟΚ, εδώ άλλοι γουστάρουν Πάολα... δεν φταίω εγώ και γι αυτό.
αυτο που δεν καταλαβες εσυ ειναι οτι μιλαμε για ενα μηχανακι που 9/10 αναβατες μπαινουν πιστα και δεν προκειται να το φτασουν στα ορια του.που κανει ταξιδακια και κανει κατω απο 2κ.
εσυ ας πουμε φαινεται να σε απασχολει παρα πολυ το ποσο καλο ειναι το συγκεκριμενο μηχανακι στην πιστα.
εχεις καποια εκπαιδευση σε πιστα και σε ενδιαφερει να γινεις ο killer της πιστας?εισαι αγωνιζομενος?θεωρεις οτι εισαι σε ενα pro level?
αν ναι δεν σου κανει το φ σιγουρα και παιρνοντας ενα r6 του 7 πχ θα κερδισεις λιγο παραπανω δυναμη απολυτο στησημο που θα σε βοηθησει απειρα σε περιβαλον πιστας και το μηχανακι θα εχει αλλα ορια λογικα μεγαλυτερα απο τα δικα σου ωστε να μπορεις να διευρυνεις τα δικα σου.
αν δεν εισαι ομως ο δεκατοδευτερολεπτοφαγος της πιστας τοτε απλα θα εχεις ενα πολυ πιο ακριβο μηχανακι πιστας για χρηση μαλλον το πολυ σπορτ τουρισμου.
Μ' αυτή τη λογική ένα ZX9 ή ένα SRAD750 είναι σπορτ τούρινγκ... και τα VFR της εποχής γκραντ τούρισμο και τα LT/RT ακίνητες ντιβανοκασέλες
thanos_s
12/11/2012, 16:45
αυτο που δεν καταλαβες εσυ ειναι οτι μιλαμε για ενα μηχανακι που 9/10 αναβατες μπαινουν πιστα και δεν προκειται να το φτασουν στα ορια του.που κανει ταξιδακια και κανει κατω απο 2κ.
εσυ ας πουμε φαινεται να σε απασχολει παρα πολυ το ποσο καλο ειναι το συγκεκριμενο μηχανακι στην πιστα.
εχεις καποια εκπαιδευση σε πιστα και σε ενδιαφερει να γινεις ο killer της πιστας?εισαι αγωνιζομενος?θεωρεις οτι εισαι σε ενα pro level?
αν ναι δεν σου κανει το φ σιγουρα και παιρνοντας ενα r6 του 7 πχ θα κερδισεις λιγο παραπανω δυναμη απολυτο στησημο που θα σε βοηθησει απειρα σε περιβαλον πιστας και το μηχανακι θα εχει αλλα ορια λογικα μεγαλυτερα απο τα δικα σου ωστε να μπορεις να διευρυνεις τα δικα σου.
αν δεν εισαι ομως ο δεκατοδευτερολεπτοφαγος της πιστας τοτε απλα θα εχεις ενα πολυ πιο ακριβο μηχανακι πιστας για χρηση μαλλον το πολυ σπορτ τουρισμου.
αν μιλας συγκεκριμενα για μενα, εχω ενα μηχανακι για καθε χρηση που κανω, και δεν παιρνω το brossaki για σπορ τουρισμο και το ninja για βολτες στο Σουνιο..
Στα προηγουμενα ποστ ομως, διαβαζα για κοντρες μεταξυ cb1300 gsx1400 και δεν ξερω τι με το cbr...
Αν θελεις το καθε τι να παιζει στην κατηγορια του και στα νερα του, πηγαινε ανοιξε με το cb η το gsx τεταρτες απο 1.500..
Εκει ειναι στα νερα τους αυτα, γιαυτο εχουν κατω απο 100 αλογα στο λιτρο. Για να εχουν 9.5 κιλα ροπη στις 1.200. Οχι να τα στηνεις δευτερες απο 80..Για να ξερουμε τι λεμε.
chr1s_86
12/11/2012, 16:54
πηγαινε ανοιξε με το cb η το gsx τεταρτες απο 1.500..
:lol::lol::lol:
GiannisBlessed
12/11/2012, 17:10
φιλε μου ξερεις τι ποσοστο εισαι εσυ που εχεις ενα μηχανακι για καθε χρηση?ειδος υπο εξαφανιση...
οταν δεν εχεις για να εχεις ενα γκαραζ με καθε γουστο μεσα τοτε αναγκαζεσαι να παρεις κατι που τα κανει ολα και συμφερει.αυτο λοιπον ειναι το φ.
κανει καλυτερο ταξιδι απο το ρ6 κανει καλυτερο γυρολογιο απο vfr καταφερνει και στεκεται κοντα διπλα στα εργοστασια ροπης 1300-400 κυβικων καιει περιπου 5-6 λιτρα κοστιζει ελαχιστα και γενικα οπως ειπα κανει τα παντα καλα αλλα με καποιες υποχωρισεις.
κανενας δεν ειπε οτι ειναι γαμω στην πιστα η τπτ τετοιο.
αλλα αν εισαι οπως ειπα pro level δλδ 1 στους 100 οδηγους μην πω 1 στους 1000 τοτε θα σου φανει λιγο και θα θες κατι πιο ειδικο.
αντιστοιχα αν κανεις ταξιδια 1000κμ την μερα με θερμοκρασιες χαμηλες ψηλες με μπαγκαζια και πολλες απαιτησεις ταξιδιοτικες τοτε μαλλον παλι δεν σου κανει και θα θες κατι πιο ειδικο.
thanos_s
12/11/2012, 17:19
φιλε μου ξερεις τι ποσοστο εισαι εσυ που εχεις ενα μηχανακι για καθε χρηση?ειδος υπο εξαφανιση...
οταν δεν εχεις για να εχεις ενα γκαραζ με καθε γουστο μεσα τοτε αναγκαζεσαι να παρεις κατι που τα κανει ολα και συμφερει.αυτο λοιπον ειναι το φ.
κανει καλυτερο ταξιδι απο το ρ6 κανει καλυτερο γυρολογιο απο vfr καταφερνει και στεκεται κοντα διπλα στα εργοστασια ροπης 1300-400 κυβικων καιει περιπου 5-6 λιτρα κοστιζει ελαχιστα και γενικα οπως ειπα κανει τα παντα καλα αλλα με καποιες υποχωρισεις.
κανενας δεν ειπε οτι ειναι γαμω στην πιστα η τπτ τετοιο.
αλλα αν εισαι οπως ειπα pro level δλδ 1 στους 100 οδηγους μην πω 1 στους 1000 τοτε θα σου φανει λιγο και θα θες κατι πιο ειδικο.
αντιστοιχα αν κανεις ταξιδια 1000κμ την μερα με θερμοκρασιες χαμηλες ψηλες με μπαγκαζια και πολλες απαιτησεις ταξιδιοτικες τοτε μαλλον παλι δεν σου κανει και θα θες κατι πιο ειδικο.
#parwpides//
GiannisBlessed
12/11/2012, 17:50
#parwpides//
ναι...τις φορας...
βγαλτες και δες την αληθεια εκει εξω στον κοσμο που εχει μια μηχανη για καθε χρηση και οχι 10 μηχανες για καθε χρηση.
τοτε θα σου φανει μια σαν το φ καπως καλη επιλογη αν γουσταρεις στροφες τελικιασματα και ταξιδακια σε τιμη πακετου που δεν παιζεται.
αν ειχα και εγω ενα μοτο για πιστα ενα για να παω αυτο που εχω για πιστα στην πιστα(καποιο με 3 ροδες και κοτσαδορο) ενα παπι για να πεταγομαι για σαντουιτς απο τα πιτσ στο περιπτερο κανα ξερο για να οργωνω το χωραφι και ενα cb 3100 για να σηκωνω το σκαφος με τις μηχανες πανω απο το νερο ωραια θα ηταν....
δεν θελω να σε προσβαλω αλλα το ξανα τονιζω.ποσοι εδω μεσα εχουν πανω απο 1-2 μηχανες?
για αυτο εφευρεθηκαν τα all rounder.
thanos_s
12/11/2012, 18:04
ναι...τις φορας...
βγαλτες και δες την αληθεια εκει εξω στον κοσμο που εχει μια μηχανη για καθε χρηση και οχι 10 μηχανες για καθε χρηση.
τοτε θα σου φανει μια σαν το φ καπως καλη επιλογη αν γουσταρεις στροφες τελικιασματα και ταξιδακια σε τιμη πακετου που δεν παιζεται.
αν ειχα και εγω ενα μοτο για πιστα ενα για να παω αυτο που εχω για πιστα στην πιστα(καποιο με 3 ροδες και κοτσαδορο) ενα παπι για να πεταγομαι για σαντουιτς απο τα πιτσ στο περιπτερο κανα ξερο για να οργωνω το χωραφι και ενα cb 3100 για να σηκωνω το σκαφος με τις μηχανες πανω απο το νερο ωραια θα ηταν....
δεν θελω να σε προσβαλω αλλα το ξανα τονιζω.ποσοι εδω μεσα εχουν πανω απο 1-2 μηχανες?
για αυτο εφευρεθηκαν τα all rounder.
Φιλε μου ειχα F...πανε μερικα χρονια απο τοτε βεβαια...
http://s11.postimage.org/3r7df1f4z/DSC00004.jpg
devil's animal
12/11/2012, 18:11
για αυτο εφευρεθηκαν τα all rounder.
all arounder αλλα μην μας το παιζετε και ντραγκστεραδες...γ@μω τα 400αρια μου γ@μω...:a023:
το μηχανακι οντως ειναι ενα τιμιο ss 10ετιας και μεχρι εκει...και μαλιστα οταν βγηκε δεν ηταν καν και το σκληρυνικοπυρηνικοτερο της παρεας...
μην μας τσαμπουνατε 290αρες τελικες και 0-200χλμ καλυτερα απο τα γυμνα 1300αρια γιατι θα σκοτωσω ολο το χωριο και θα ψαρεψω φαλαινοκαρχαριες με αποχη...:smokin:
αντε, τσουρεκια εγιναν με τον ταφο...
:rolleyes:
GiannisBlessed
12/11/2012, 18:29
εγω ειπα ενα πραγμα.οτι ανοιξα με ενα cb και στα πολλα αρχισα να τον μαζευω.
εννοειται οτι εξαφανιστηκε στην στις χαμηλες του.
και ουτε ειπα ποτε και θεωρω δυνατο να πιασει ποτε 600ρι 290 κτμ(και τετοιες μαλακιες)
το παιδι με το corola τα ειπε.(ρουφιανος ειμαι):bawl:
GiannisBlessed
12/11/2012, 20:16
:a3:
ArgirisVale
13/11/2012, 00:02
Εχετε δικιο...τι ονειρο εβλεπα;;; :ZZZ: ποιος ξερει;;; καλο σας βραδυ!!! ΑΑΑ κ την Κυριακη εχει track day στα Μεγαρα οποιος θελει ας κατεβει να τα πουμε απο κοντα...τελικα πολυ αναστατωση ενα f4i sport μπραβο του!!! χαχαχα!!!274142 274143 274144
ArgirisVale
13/11/2012, 00:09
ετσι απο περιεργια...κ απλα ανεφερα την διαδρομη... για τις ευθειες που εχει...μεσα στις στροφες της Υλικης επαιζα 230-240
ArgirisVale
13/11/2012, 00:24
μιλαμε για ντραγκστεραδικη κοντρα οχι το τι μπορει να κανει το καθενα κ για το τι ειναι φτιαγμενο...απο σταματημενοι κ απο ρολ. με 60-80 χιλ. βαλαμε!!! μετα την τριτη εκανα 2-3 μηχανες διαφορα!!!
Lioulios
13/11/2012, 00:34
Ο Ιδομενέας που είναι ;
ArgirisVale
13/11/2012, 00:39
ποιος;;;
motomaniac
13/11/2012, 00:40
Μ' αυτή τη λογική ένα ZX9 ή ένα SRAD750 είναι σπορτ τούρινγκ... και τα VFR της εποχής γκραντ τούρισμο και τα LT/RT ακίνητες ντιβανοκασέλες
τωρα μιλας σωστα αρχοντα..
motomaniac
13/11/2012, 00:43
φιλε μου ξερεις τι ποσοστο εισαι εσυ που εχεις ενα μηχανακι για καθε χρηση?ειδος υπο εξαφανιση...
οταν δεν εχεις για να εχεις ενα γκαραζ με καθε γουστο μεσα τοτε αναγκαζεσαι να παρεις κατι που τα κανει ολα και συμφερει.αυτο λοιπον ειναι το φ.
κανει καλυτερο ταξιδι απο το ρ6 κανει καλυτερο γυρολογιο απο vfr καταφερνει και στεκεται κοντα διπλα στα εργοστασια ροπης 1300-400 κυβικων καιει περιπου 5-6 λιτρα κοστιζει ελαχιστα και γενικα οπως ειπα κανει τα παντα καλα αλλα με καποιες υποχωρισεις.
κανενας δεν ειπε οτι ειναι γαμω στην πιστα η τπτ τετοιο.
αλλα αν εισαι οπως ειπα pro level δλδ 1 στους 100 οδηγους μην πω 1 στους 1000 τοτε θα σου φανει λιγο και θα θες κατι πιο ειδικο.
αντιστοιχα αν κανεις ταξιδια 1000κμ την μερα με θερμοκρασιες χαμηλες ψηλες με μπαγκαζια και πολλες απαιτησεις ταξιδιοτικες τοτε μαλλον παλι δεν σου κανει και θα θες κατι πιο ειδικο.
πραγματικα τα ειπες ολα Γιαννη! εχω δωδεκα μηχανακια στο συνολο τα μισα υπο ανακατασκευη και μονο το F ειναι παντα ετοιμοπολεμο να μου βγαλει ολα τα γουστα! εκτος απο χωμα.. εκει γλιστραει...
thanos_s
13/11/2012, 00:50
Τωρα που ειδαμε και τις φωτογραφιες του F με τα Carbon και το αλλα GP τελικο τεντωσαμε...
Καλα, σε αφηνουν να μπεις πιστα με κινεζικες δισκοπλακες???
motomaniac
13/11/2012, 00:54
εσεις ολοι που στελενετε απανωτα μηνυματα στο παρων θρεντ τι σκατα θελατε και μπηκατε να δειτε? να τρολαρω λοιπον κι εγω.... πηρα στα ισα και μαλιστα 3 φορες ενα gsxr600k7 ρολαριστοι με 1ες χαμηλα. μεχρι 200-230.. μετρα δεν θυμαμαι.. ακομα νρεπεται να ανοιξει το στομα του. δεν περασα το Κ7 περασα τον Τολη με το κ7.. περασα στα ισα 400 απο σταση καλοφτιαγμενο TDM 850. με εκκεντροφορια απο τον μπουμπη pcIII ροικες πιστονια,κλπ... στα πρωτα 200μ εκανα αμαν για να τον μαζεψω.. μου ξυνεται ο κωλος για 636 απο σταση.. ειδικα με τους βεροιωτες καφετερ.. ε αναβατες ηθελα να πω... με ξεκωλιασε με ολες τις ταχυτητες κι απο σταση κι οπως θελετε το CBR600RR του αδερφου μου. 08 μοντελο, με το ιδιο ειχα τρεξει κι οταν ειχα το F3 (δεν βαζω μυαλο, ξερω τι θελω) και τοτε ειχαμε μεγαλυτερη διαφορα. με εκεινη την παλιογρια ειχα περασει με καλη διαφορα ενα CBR600RR 06 φιλου, ρολαριστοι με 1ες.. με το που ειδα 180 τον ακουσα μεχρι να δω 200 με ειχε ηδη περασει. τα ειχα δωσει πολλακις με R6 00 το οποιο εριχνε απο σταση στο R1 01 του αδερφου του, ποτε ομως πανω απο δευτερα και τον ακουγα να αλλαζει σαν ξερο τις ταχυτητες.. απορω ακομα ποσο κοντο ηταν.. δεν θα μαθουμε εσπασε μοτερ προπερσι οπως ολα τα R6 της χρονολογιας του.. αυτα συναδελφοι μοτοσυκλετιστες.. κι επιμενω οτι στα 400 μετρα μετρανε τα χερια.. εγωας πουμε δεν εχω...
ArgirisVale
13/11/2012, 01:02
γιατι οχι κ που καταλαβες οτι ειναι κινεζικες κ οχι γερμανικες;;;πρωτον ειναι πολυ καλες τσεκαρισμενες...δευτερον αυτος που τις πουλαει ειναι γνωστος κ δεν θα μου τις εδεινε γιατι ξερει τι χρηση κανω στην μηχανη...κ τριτον φρεναρει καλυτερα απο τις μαμα κ ειδικα με την ακτινικη τρομπα σε λιγο που θα αλλαξω κ μπροστινο θα ειναι ακομα καλυτερα!!!
thanos_s
13/11/2012, 01:08
[QUOTE=motomaniac;2256097]εσεις ολοι που στελενετε απανωτα μηνυματα στο παρων θρεντ τι σκατα θελατε και μπηκατε να δειτε? να τρολαρω λοιπον κι εγω.... πηρα στα ισα και μαλιστα 3 φορες ενα gsxr600k7 ρολαριστοι με 1ες χαμηλα. μεχρι 200-230.. μετρα δεν θυμαμαι.. ακομα νρεπεται να ανοιξει το στομα του. δεν περασα το Κ7 περασα τον Τολη με το κ7.. περασα στα ισα 400 απο σταση καλοφτιαγμενο TDM 850. με εκκεντροφορια απο τον μπουμπη pcIII ροικες πιστονια,κλπ... στα πρωτα 200μ εκανα αμαν για να τον μαζεψω..
Pc3 σε καρμπυρατερατο tdm? δεν πας για υπνο καλυτερα;;:bawl:
motomaniac
13/11/2012, 01:16
χαχαχχαχαχα δικιο εχεις. μπερδευομαι με τα πολλα που βλεπω σε κεινο το συνεργειο + οτι δεν ασχολουμε με τα γιαμαπα.. (αλλα ολο χωνονται στο γκαραζ μου..) θα το βγαλω φωτο με την πρωτη ευκαιρια να το ανεβασω να το δεις. φοραει μπροστινο απο zx10r νομιζω ζαντες απο Ζ750, ακτινικα φρενα ολοσωμη εξατμιση ohlins πισω, νιτρο, κατσε να θυμηθω... ειχε αγορασει keihin cr να βαλει αλλα δεν καθοντουσαν ευκολα λογω κλισης κι οπως καθοντουσαν δεν δουλευουνε.. προσφατα εσπασε πιστονι απο κλειστο γκαζι σε πατημα νιτρο ας πουμε.. και το παταει ανευ λογου.. στην περιπτωση μου οχι.. τα κερατα του φοραει.. μπερδευτηκα αν και δεν τομαζευω.. στην διπλανη ραμπα ηταν του μαστορα το ΖΧ10... τουρμπο με PCIIΙ ναι αυτο εχει αλλα αλλες λεπτομερεις δεν θυμαμαι.. αλλα για καποιον λογω θελει να μπερδεψει τον μαμα εγκεφαλο που τον κοβε λογω αισθητηρα πιεσης.. βλεπεις πολλα ακους πολλα πινεις ρετσινες μπερδευεις πραγματα.. παλι καλα που τρεχω νηφαλιος..
harris_x
13/11/2012, 11:13
φαγωθείτε ελεύθερα
theofilos888
13/11/2012, 20:51
Μου δημιουργείται η εντύπωση, πώς όλοι όσοι καβάλησαν ένα cbr 600 f και διαπίστωσαν ιδίοις ώμασοι τι είδους μοτοσυκλέτες φτιάχνει αυτή η ρημάδα η εταιρεία, αποφάσισαν να πηδήξουν όλο τον κόσμο χωρίς να ξέρουν που βρίσκεται το ..... τους! Το εν λόγω μοτοσακό είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο με πολλές δυνατότητες, αλλα σαν να τα ακούω πολλα τα κατορθώματα από μηχανακια 10ετίας και βάλε. 400άρια πιο γρήγορα και από top fuel dragster, τελικές από cbr xx και άνω, συμπεριφορές στη στροφή τουλάχιστον για σεμινάριο! Ένα f ήθελε και ο rossi για να πάρει πρωτάθλημα στα moto gp. Είμαι λάθος;
ArgirisVale
14/11/2012, 01:04
δεν ειναι θεμα φαγομαρας... κ ναι αυτο το μοτοσακο μπορει να κανει πολλα!!! οπως ειπε ο φιλος motomaniac πρεπει να εχεις κ χερια για να κουμανταρεις αυτα τα εργοστασια ροπης κ οχι ιπποδυναμης... εγω απλα ανεφερα αυτα που εχω δει κ εχω βιωσει με το συγκεκριμενο μηχανακι τωρα αν οι αλλοι δηλαδη ο φιλος μου με το cb1000 κ οι τρεις γνωστοι με τα υπολοιπα να ειναι τοσο κουλομαριες δεν νομιζω αλλα κ δεν φταιω εγω... τωρα αν βρεθει καποιο καλο πιλοτακι με ενα απο αυτα τα μηχανακια κ μου ριξει στα αυτια,δεν εχω κανενα κομπλεξ κ θα το αναφερω κ δεν τρεχει τιποτα η αν ερθει κανενας Χαλκιδα με κανενα απο αυτα τα μηχανακια για βολτα κ θελει να τα δοκιμασουμε δεκτο δεν με χαλαει κ ουτε εχω προβλημα...αυτα λοιπον!!! ΑΑΑ!!! κ την Κυριακη εχει track day Μεγαρα οποιος θελει κ μπορει ας κατεβει...
ArgirisVale
14/11/2012, 02:33
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbr600f4S%2001.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbr600f4S%2003.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbr600f4S%20rossi%2001.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbr600f%2011.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbr600f%20LCR%20edition.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbr600f4S%2001.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbr600f4S%2003.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbr600f4S%20rossi%2001.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbr600f%2011.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbr600f%20LCR%20edition.htm
Ρε φιλαράκι... κάνεις λες κι ανακάλυψες την Αμερική..
Το είχαμε λέμε και το καβαλάγαμε 2 χρόνια αυτό το μηχανάκι (το 2004 και σήμερα σχεδόν τελειώνει το 2012). Και βόλτες πήγαμε, και πίστα μπήκαμε ουκ ολίγες φορές, μην μας κάνεις σεμινάρια τι μπορεί να κάνει...
Bladerunner
14/11/2012, 09:42
(...)πρεπει να εχεις κ χερια για να κουμανταρεις αυτα τα εργοστασια ροπης (...)
:lol: :lol: :lol:
Ειλικρινά συγνώμη αλλά δεν άντεξα!
Όταν πρωτοδήγησα σε πίστα ένα F4 Sport μου άρεσε τόσο πολύ που αποφάσισα να πάρω το RR. Αλλά "εργοστάσια ροπής;;;;" :bawl: :bawl:
Προφανώς ο φίλος μιλάει για τα 1000άρια,1300άρια και 1400άρια που αναφέρονται πιο πάνω ;)
Εγώ αυτό κατάλαβα πάντως..
sapila racing
14/11/2012, 09:50
:lol: :lol: :lol:
Αλλά "εργοστάσια ροπής;;;;" :bawl: :bawl:
Μάλλον εννοούσε τα 1000ρια και 1300ρια που οπως λέει πάτησε με το F4 εννοώντας οτι ειναι κουλοί. :wave2:
Argiris το F4 καλό και χρυσό για βόλτες κλπ αλλά βρισκει κατω για πλάκα, πόσο γυρνας Μεγαρα?
:lol: :lol: :lol:
Ειλικρινά συγνώμη αλλά δεν άντεξα!
Όταν πρωτοδήγησα σε πίστα ένα F4 Sport μου άρεσε τόσο πολύ που αποφάσισα να πάρω το RR. Αλλά "εργοστάσια ροπής;;;;" :bawl: :bawl:
Τρακτέρ λέμε.... :tooth:
@ArgirisVale : ρε φιλαράκι, ΟΚ.. σου αρέσει πολύ... και το 'χεις κάνεις εξωτερικά ωραίο (κατά την δική σου αισθητική). Του άλλαξες και τις δισκόπλακες (δεν έχει αλλάξει και πολύ το γεγονός ότι και πάλι φρένα δεν έχεις)... Μην το πας πας παρακάτω όμως... θα εκτεθείς λέμε... δεν ακούτε ρε γμτ..
Μάλλον εννοούσε τα 1000ρια και 1300ρια που οπως λέει πάτησε με το F4 εννοώντας οτι ειναι κουλοί. :wave2:
Argiris το F4 καλό και χρυσό για βόλτες κλπ αλλά βρισκει κατω για πλάκα, πόσο γυρνας Μεγαρα?
Καλά δεν βρίσκει και τόσο εύκολα κάτω... μην το πας στα χωριάφια κι εσύ... Εμένα ποτέ δεν βρήκε κάτω.
Bladerunner
14/11/2012, 10:04
Προφανώς ο φίλος μιλάει για τα 1000άρια,1300άρια και 1400άρια που αναφέρονται πιο πάνω ;)
Μάλλον εννοούσε τα 1000ρια και 1300ρια που οπως λέει πάτησε με το F4 εννοώντας οτι ειναι κουλοί.
Πάω πάσο. Ξαναζητώ συγγνώμη. Το όλο θέμα όμως έχει την πλάκα του!
Καλά δεν βρίσκει και τόσο εύκολα κάτω... μην το πας στα χωριάφια κι εσύ... Εμένα ποτέ δεν βρήκε κάτω.
Κάτι έκανες καλά και δεν έβρισκες.
Τα sport που οδηγούσα εγώ ξύνανε μέχρι και την εξάτμιση στα βιράζ. Δεν κάνω πλάκα. Νομίζω στην 5 στις Σέρρες την είχα τρυπήσει από το ξύσιμο!
thanos_s
14/11/2012, 10:38
Τρακτέρ λέμε.... :tooth:
@ArgirisVale : ρε φιλαράκι, ΟΚ.. σου αρέσει πολύ... και το 'χεις κάνεις εξωτερικά ωραίο (κατά την δική σου αισθητική). Του άλλαξες και τις δισκόπλακες (δεν έχει αλλάξει και πολύ το γεγονός ότι και πάλι φρένα δεν έχεις)... Μην το πας πας παρακάτω όμως... θα εκτεθείς λέμε... δεν ακούτε ρε γμτ..
:lol: :lol:
endopandou
14/11/2012, 10:49
Καλά δεν βρίσκει και τόσο εύκολα κάτω... μην το πας στα χωριάφια κι εσύ... Εμένα ποτέ δεν βρήκε κάτω.
Βρίσκει κάτω για πλάκα. Με την μαμά μπαζουκοεξάτμιση δε είναι έως επικίνδυνο.
Στις φωτό η ανάρτηση μπρός πίσω ήταν ρυθμισμένη (καλά) για πίστα και παρόλα αυτά δες που βρίσκει το φέρινγκ, η οβάλ εξάτμιση (με ελάχιστο πλαϊνό όγκο σε σχέση με τη μαμά) και τα μαρσπιέ εννοείται χωρίς μπίλιες.
Αν εννοείς πως δεν βρίσκει εύκολα σε σχέση με ένα ΧΧ ή μια Busa τότε ναι βρίσκει πιο δύσκολα.
274299
274300
274301
Δεν ξέρω.. Εγώ δεν είχα ξύσει ποτέ κάτω με το FiS που είχα... βέβαια ποτέ δεν το έστριψα χωρίς να βγώ έξω απο τη μηχανή... Μπορεί και να μην το πίεσα.. Εξάτμιση είχα μια mivv που ήταν πιο ψηλά από τη μαμά..
Το 954 βρίσκει γι αυτό κι έφυγαν αμέσως οι μπίλιες και ξύνει και τα πατάκια αλλά το πιέζω για να γίνουν αυτά...
Η ένστασή μου ηταν ότι δεν βρίσκει κάτω για πλάκα εκτός αν το πιέσει κάποιος πολύ.
motomaniac
14/11/2012, 17:43
κι εγω δεν εχω ξυσει αν και προσπαθησα αρκετα ακι εχω πατησει και σχεδον τελειως τα sportsmart σε δημοσιο δρομο.. πιστα δεν το εχω βαλει. μπιλιες τα μαρσπιε μυ ομως δεν εχουν. το F3 το εξυνα αλλα απο τοτε μεσολαβησε πολυ σοβαρο τροχαιο και πλεον δεν ακουμπαω τοσο στα ακρα.. παντως απο πολυ κοσμο ακουω και διαβαζω οτι ξυνουν.. μεχρι και δημοσιογραφοι..
Antonisss
14/11/2012, 18:02
Τελικά που καταλήξαμε?!
motomaniac
14/11/2012, 19:35
οτι το f4i ξυνει ευκολα κατω εκτος κι αν εισαι κουλομαρια οπως εγω κι ο sniper.
chr1s_86
14/11/2012, 20:12
οτι το f4i ξυνει ευκολα κατω εκτος κι αν εισαι κουλομαρια οπως εγω κι ο sniper.
Από πότε το "ξύσιμο" είναι ένδειξη ταχύτητας ;
thanos_s
14/11/2012, 20:19
Από πότε το "ξύσιμο" είναι ένδειξη ταχύτητας ;
ειναι ενδειξη του ποσο παγκοσμιος εισαι :cool:
Εμενα που βρισκει το καλλυμα του καταλυτη στο zx10 ειμαι σε αλλη κατηγορια φανταζομαι ε?:smokin:
motomaniac
14/11/2012, 20:41
που το χει αυτο που ξυνεις? να καταλαβουμε πως το ξυνεις εσυ για να σου πουμε σε ποια κατηγορια εισαι! :bawl:
devil's animal
14/11/2012, 20:57
ειναι ενδειξη του ποσο παγκοσμιος εισαι :cool:
Εμενα που βρισκει το καλλυμα του καταλυτη στο zx10 ειμαι σε αλλη κατηγορια φανταζομαι ε?:smokin:
που το χει αυτο που ξυνεις?
στους καθρεφτες...
thanos_s
14/11/2012, 21:14
που το χει αυτο που ξυνεις? να καταλαβουμε πως το ξυνεις εσυ για να σου πουμε σε ποια κατηγορια εισαι! :bawl:
http://s9.postimage.org/jmfaw80fj/IMG_0147.jpg
chr1s_86
14/11/2012, 22:35
ειναι ενδειξη του ποσο παγκοσμιος εισαι :cool:
Εμενα που βρισκει το καλλυμα του καταλυτη στο zx10 ειμαι σε αλλη κατηγορια φανταζομαι ε?:smokin:
Βεβαίως... :a014:
thanos_s
14/11/2012, 22:41
Βεβαίως... :a014:
εσυ βρισκεις γραναζιερα στο bros να φανταστω?:D
chr1s_86
14/11/2012, 22:53
εσυ βρισκεις γραναζιερα στο bros να φανταστω?:D
Έτσι... :lol:
Αργύρη... καλό και τίμιο το 600F για τις στροφούλες του.. άντε.. και την ροπή του.. αλλά δεν είναι και κανά τρελλό εργαλείο που ύστερα απο 10 χρόνια αποφάσισε να έχει 100+ ίππους στον τροχό..
Στο είπαν πολλές φορές τα παλλικάρια εδω μέσα..
Η σειρά F ποτέ δεν σχεδιάστηκε για extreme καταστάσεις.. γι'αυτό και η Honda παρουσίασε τα RR.
Το οτι είσαι χεράς δεν αποδεικνύει κάτι για την μηχανή σου, παρα μόνο τις οδηγικές σου ικανότητες.
Χαίρομαι που καταφέρνεις και το στίβεις.. αλλά μέχρι εκεί!
Τελικά έβγαλες άκρη με την αναζήτηση σου? http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131993
petros1972
15/11/2012, 10:08
επειδη ακουω πολλα.πρωτον ΔΕΝ ειναι ss αρα δεν συγκρινετε φυσικα με 1000 κυβικα με τπτ.τεχνολογικα σιγουρα το καινουργιο ειναι καλυτερο απο ενα παλιο.Ειναι ομως τιμιο μηχανακι και με λιγες βλαβες.μην το ξεχνατε αυτο.στα καινουργια θα δειξει απο αξιοπιστια(μην ξεχνατε ομως οτι οι εταιρειες κοιτανε το κοστος και στοχος τους ειναι η τεχνολογια και οχι η αξιοπιστια)
petros1972
15/11/2012, 10:23
α και κατι ακομη.εχω cbr600f4i και δεν εχω μπει σε πιστα ουτε φυσικα τρεχω και τοσο.απλη χρηση κανω και δεν ειμαι ο γαματος οδηγος απλα ξερω πως σκεφτονται οι εταιρειες.αυτα
endopandou
15/11/2012, 10:34
επειδη ακουω πολλα.πρωτον ΔΕΝ ειναι ss
Τι είναι;
Τι είναι;
SS 10ετιας :lol: :lol:
nassosxlvbros
15/11/2012, 10:55
Χμμμμ...
άρα και με το Hornet σύμφωνα με τα specs του (http://www.hondahornet.co.uk/600spec.html) δε μπορεί,έχω ελπίδες...::lol:
Max. Power output: 96/PS/12,000rpm (DIN)
Max Torque: 6.4kg-m/9,500rpm (DIN)
Dry Weight: 176kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ (http://www.motomag.gr/moto/index.php?option=com_k2&view=item&id=2631%3Ahonda-cb600f-hornet-2005&Itemid=147&limitstart=1)
Ισχύς εργοστασίου (hp/rpm) 95/12.000
Ροπή εργοστασίου (kg.m/rpm) 6,42/9.500
ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ:
Ισχύς στον τροχό (hp) 80,9/12.100
Ροπή στον τροχό (kg.m) 5,6/9.300
Βάρος κενή (kg) 178
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ
Sec Km/h
0-400m 11.96 -
ArgirisVale
15/11/2012, 11:11
λοιπόν πρώτα από όλα Καλημέρα!!! ναι αλήθεια είναι για τα εργοστάσια ροπής μιλούσα 1000 1300 1400... εγώ σεμινάρια sniper δεν παραδίδω υπάρχουν σχολές που μπορείς να παρακολουθήσεις...λοιπόν για τα Μέγαρα τώρα το μηχανάκι όπως είναι μαμά γρανάζια μόνο με τελικό κ φίλτρο με μία ακτινική IRC τρόμπα, σωληνάκια υψηλής εμπρός πίσω κ τις δισκόπλακες...χωρίς αναρτήσεις γιατί μπροστά έχει τα ελατήρια από το 2001 μόνο λαδάκια έχουν αλλαχτεί κ πίσω μόνο το ελατήριο με ένα τις hyper pro πριν 4 χρόνια... γι'αυτό κ θέλω να βάλω ένα USD μπροστά κ ένα καλό πίσω... στην πίστα έχω πάει τρείς φορές κ αυτή θα είναι η τέταρτη...τώρα θα έχω κ ένα δόντι πιο μικρό μπροστά...έχω κάνει 1:10 νομίζω ότι είναι καλός χρόνος σε σχέση με το μηχανάκι. επειδή λοιπόν εγώ το στίβω βάση των δυνατοτήτων μου κ στον δρόμο...δεν πάω να βγάλω τα πιο καινούργια άχρηστα απλά αναφέρω γεγονότα που έχουν συμβεί όσο για τους κοντρακηδες τις καφετέριας κ των αριθμών λυπάμαι ειλικρινά που θα σας στεναχωρήσω αλλά δεν λένε την αλήθεια... η αλήθεια είναι στον δρόμο στην πιστα κ όχι στα χαρτιά...κ τώρα που έγινε θέμα κανονίζω άνοιγμα με ένα 1400 φτιαγμένο κ τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν όποια κ αν είναι...κ θα γίνει όπως είναι τώρα η μηχανή κ μετά που θα μπουν λαιμοί κ power commander!!!
motomaniac
15/11/2012, 11:19
to ZX10 πως και γιατι ξυνει καταλυτη? οτι λεει ο Αργυρης υπαρχει καταγεγραμμενο με φωτο και βιντεο στο facebook του. Νασο το χορνετ εχει πολλες αλλαγες στο μοτερ για να ξαναβρει τα χαμενα του αλογα. και πολυ σωστα εκαναν! δεν ξερω τι ηταν το F4i πριν δεκα χρονια, ξερω τιναι τωρα. τωρα ειναι και γαμω τις μηχανες για ολες τις δουλειες.. και αυτο που προσπαθει να πει κι ο Αργυρης απο οτι καταλαβα ειναι οτι και με το F4 περνας καλα φτανει να εχεις τα χερια και την θεληση.. οι υπολοιποι αγοραζουν RR και τριγυρναν με τα κωλομερια κουρασμενα ανευ λογου...
ArgirisVale
15/11/2012, 11:36
πέστα ρε motomaniac γιατί δεν παίρνουν χαμπάρι...δεν προσβάλλω κάποιο μηχανάκι αλλά για να πάει πρέπει να του πιείς το αίμα αν δεν μπορείς θα σε περνάνε τα CBR600 f4i Sport...χαχαχα!!!
thanos_s
15/11/2012, 11:43
λοιπόν πρώτα από όλα Καλημέρα!!! ναι αλήθεια είναι για τα εργοστάσια ροπής μιλούσα 1000 1300 1400... εγώ σεμινάρια sniper δεν παραδίδω υπάρχουν σχολές που μπορείς να παρακολουθήσεις...λοιπόν για τα Μέγαρα τώρα το μηχανάκι όπως είναι μαμά γρανάζια μόνο με τελικό κ φίλτρο με μία ακτινική IRC τρόμπα, σωληνάκια υψηλής εμπρός πίσω κ τις δισκόπλακες...χωρίς αναρτήσεις γιατί μπροστά έχει τα ελατήρια από το 2001 μόνο λαδάκια έχουν αλλαχτεί κ πίσω μόνο το ελατήριο με ένα τις hyper pro πριν 4 χρόνια... γι'αυτό κ θέλω να βάλω ένα USD μπροστά κ ένα καλό πίσω... στην πίστα έχω πάει τρείς φορές κ αυτή θα είναι η τέταρτη...τώρα θα έχω κ ένα δόντι πιο μικρό μπροστά...έχω κάνει 1:10 νομίζω ότι είναι καλός χρόνος σε σχέση με το μηχανάκι. επειδή λοιπόν εγώ το στίβω βάση των δυνατοτήτων μου κ στον δρόμο...δεν πάω να βγάλω τα πιο καινούργια άχρηστα απλά αναφέρω γεγονότα που έχουν συμβεί όσο για τους κοντρακηδες τις καφετέριας κ των αριθμών λυπάμαι ειλικρινά που θα σας στεναχωρήσω αλλά δεν λένε την αλήθεια... η αλήθεια είναι στον δρόμο στην πιστα κ όχι στα χαρτιά...κ τώρα που έγινε θέμα κανονίζω άνοιγμα με ένα 1400 φτιαγμένο κ τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν όποια κ αν είναι...κ θα γίνει όπως είναι τώρα η μηχανή κ μετά που θα μπουν λαιμοί κ power commander!!!
ποσα μετρα? σταση?
thanos_s
15/11/2012, 11:44
to ZX10 πως και γιατι ξυνει καταλυτη? οτι λεει ο Αργυρης υπαρχει καταγεγραμμενο με φωτο και βιντεο στο facebook του. Νασο το χορνετ εχει πολλες αλλαγες στο μοτερ για να ξαναβρει τα χαμενα του αλογα. και πολυ σωστα εκαναν! δεν ξερω τι ηταν το F4i πριν δεκα χρονια, ξερω τιναι τωρα. τωρα ειναι και γαμω τις μηχανες για ολες τις δουλειες.. και αυτο που προσπαθει να πει κι ο Αργυρης απο οτι καταλαβα ειναι οτι και με το F4 περνας καλα φτανει να εχεις τα χερια και την θεληση.. οι υπολοιποι αγοραζουν RR και τριγυρναν με τα κωλομερια κουρασμενα ανευ λογου...
σε μεγαλες κλισεις αυτο βρισκει πρωτο στη δεξια πλευρα..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.