Σύνδεση

View Full Version : Φρένα πανικού!



Σελίδες : 1 [2]

Bladerunner
23/11/2012, 10:33
αλλαξε ρε δημητρη τον τιτλο σε ''οχι φρενα οτι κι οτι αλλα φρενα φαρινα γιωτη'' που μου αρεσε κιολας γιατι κατα πως βλεπω τα παιδια εχουν μπερδευτει απο τον τιτλο.

Γι αυτό γράφτηκαν όλα τα υπόλοιπα. Για να ξεμπερδευτούμε... Άσε που κάποιοι το κατάλαβαν ακριβώς. Θέλεις να μπερδέψουμε αυτούς τώρα; :lol:

jorgevaldano
23/11/2012, 10:35
Θέλεις δηλαδή να μου πεις ότι το "άμεσο/επείγον" δεν είναι ασφαλές; Ότι υπάρχει περίπτωση να πέσεις από μπλοκάρισμα π.χ;

Δεν είναι δυνατόν να είναι ΕΞΙΣΟΥ ασφαλές με το δικό σου φρενάρισμα... είναι πιο δραστικό γιατί ΠΡΕΠΕΙ να είναι και κατά συνέπεια είναι και πιο ριψοκίνδυνο. Προτιμώ να ρισκάρω πτώση παρά σύγκρουση.

Επίσης η δικιά σου διαδικασία αντιβαίνει στο αυτόματο ανθρώπινο ένστικτο. Ζητάς από τον αναβάτη που ΗΔΗ του έχει πάει η ψυχή στην Κούτρουλη και η αδρεναλίνη του βγαίνει από τα αυτιά, να τιθασεύσει το νούμερο ΕΝΑ ένστικτο της αυτοσυντήρησης και να φρενάρει πρώτα με το πίσω, μετά ΑΠΑΛΑ με το μπροστινό, και μόνο στο τρίτο στάδιο να φρενάρει δυνατά με το μπροστινό. Πολύ χλωμό να είναι ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΟ αυτό το πλάνο.

fkol k4
23/11/2012, 10:41
Ρε παιδιά, τι φρένα για πίστα και για δρόμο...τα φρένα είναι φρένα όπου κι αν είσαι.

Από τη στιγμή που έχουμε

κοινό όχημα (μοτοσυκλέτα)
κοινό πεδίο εφαρμογής (άσφαλτος)
κοινό οδηγό (εμάς)
κοινό στόχο (μείωση της ταχύτητας στο μέγιστο ρυθμό και την ελάχιστη απόσταση) έστω και για διαφορετικούς λόγους


Τί είναι αυτό που σας κάνει να πιστεύετε πως ο δρόμος θέλει άλλη τεχνική από την πίστα;
Το καλύτερο φρενάρισμα θέλεις και για να γράψεις γυρολόγιο και για να μην πέσεις στο τρακτέρ που μπήκε κάθετα.
Δεν έχει καμία διαφορά.

TROOPER
23/11/2012, 10:42
... Προτιμώ να ρισκάρω πτώση παρά σύγκρουση...

το ενα δεν αναιρει το αλλο ;)

TROOPER
23/11/2012, 10:43
...Κούτρουλη....

μπηκα google maps αλλα δεν βρηκα που ειναι αυτο.βαζεις εναν χαρτη?:lol::lol:

TROOPER
23/11/2012, 10:43
Γι αυτό γράφτηκαν όλα τα υπόλοιπα. Για να ξεμπερδευτούμε... Άσε που κάποιοι το κατάλαβαν ακριβώς. Θέλεις να μπερδέψουμε αυτούς τώρα; :lol:

γαμησε το...πες οτι δεν το ειπα :lol::lol:

jorgevaldano
23/11/2012, 10:45
το ενα δεν αναιρει το αλλο ;)


Πιστεύω πως έχεις καταλάβει πολύ καλά τι θέλω να πω. ;)

TROOPER
23/11/2012, 10:46
Πιστεύω πως έχεις καταλάβει πολύ καλά τι θέλω να πω. ;)

αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι αυτο που εχεις καταλαβει ειναι λαθος.αλλα αυτο δεν ειναι καν δικο μου προβλημα :D

pipe_smoker
23/11/2012, 11:03
Κάποιος διαβάζει προσεκτικά! Κρίμα που δε διαφωνείς. Θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον! :)

Δεν έχω τις γνώσεις για να διαφωνήσω. Αλλά και να τις είχα, ειδικά στο συγκεκριμένο, δε νομίζω να διαφωνούσα. It makes perfect sense.




αλλαξε ρε δημητρη τον τιτλο σε ''οχι φρενα οτι κι οτι αλλα φρενα φαρινα γιωτη'' που μου αρεσε κιολας γιατι κατα πως βλεπω τα παιδια εχουν μπερδευτει απο τον τιτλο.

Και να αλλάξει και τη φωτογραφία της βέσπας που κάνει έντο και να βάλει αυτή:

Bladerunner
23/11/2012, 11:05
:bawl::lol:

TROOPER
23/11/2012, 11:14
....Και να αλλάξει και τη φωτογραφία της βέσπας που κάνει έντο και να βάλει αυτή:

:lol::lol::lol:

nikos_abel
23/11/2012, 11:16
αλλαξε ρε δημητρη τον τιτλο σε ''οχι φρενα οτι κι οτι αλλα φρενα φαρινα γιωτη'' που μου αρεσε κιολας γιατι κατα πως βλεπω τα παιδια εχουν μπερδευτει απο τον τιτλο.

υ.γ.στον πανικο δεν παταω φρενα.ανοιγω γκαζι!γιατι μπορει να μη το σωσουμε αλλα αν μη τι αλλο θα το κανουμε θεαματικο!!!! (κλοπιραιτ απο ντιμντοκ) :lol::lol::lol:

...ή αλλιώς, να δώσεις ένα γρήγορο τέλος στην αγωνία (κι αυτό κλόπυ ράιτ, αλλ δε θυμάμαι από που)

STOYBI
23/11/2012, 12:01
αλλαξε ρε δημητρη τον τιτλο σε ''οχι φρενα οτι κι οτι αλλα φρενα φαρινα γιωτη'' που μου αρεσε κιολας γιατι κατα πως βλεπω τα παιδια εχουν μπερδευτει απο τον τιτλο.

υ.γ.στον πανικο δεν παταω φρενα.ανοιγω γκαζι!γιατι μπορει να μη το σωσουμε αλλα αν μη τι αλλο θα το κανουμε θεαματικο!!!! (κλοπιραιτ απο ντιμντοκ) :lol::lol::lol:



Φιλε TROOPER .....

Μιας και ειμαστε κοντοχωριανοι και on offades :evil: με brenba και οι δυο........

Θες να κανουμε καμμια δεκαρια φορες Κονδυλη , Μπελογιαννη, Θηβων ,Λ Αθηνων, να δεις τι σημαινει ο τιτλος......???

@ Εχετε μπερδεψει την βελτιωση στο να κερδισω μισο μετρο μεσα στην στροφη ( οπου εχουμε εναν ολοκληρο γυρο να εφαρμοσουμε την τεχνικη μας ελεγχομενα ) στας Σερρας.......

Με το σταματαω αποτομα ( και οχι κατα αναγκη πανικοβλητα αλλα με αρκετο τρομο ) στις τοσες μ@λ@κιες που συνανταμε στον δρομο μας ανα χιλμ. και πολλες φορες χερια -ποδια εχουν λειτουργησει προτου το εγκεφαλο.......

Δεχτειτε οτι καποιοι εχουν τον διαφορετικο τροπο τους..

Δεν νομιζω οτι η ειρωνια χωραει σε αυτο το θρεντ ειδικα σε ανθρωπους που τεκμηριωνουν την αποψη τους.....!!!


Σορρυ κι ολας μιας και εχω και την μυγα καθως συνεχιζω να συμφωνω με τον jorgevaldano !!!


Φιλικα..!!!:beer::beer:

sniper
23/11/2012, 12:06
Φιλε TROOPER ..... Μιας και ειμαστε κοντοχωριανοι και on offades :evil: με brenba και οι δυο........ Θες να κανουμε καμμια δεκαρια φορες Κονδυλη , Μπελογιαννη, Θηβων ,Λ Αθηνων, να δεις τι σημαινει ο τιτλος......??? @ Εχετε μπερδεψει την βελτιωση στο να κερδισω μισο μετρο μεσα στην στροφη ( οπου εχουμε εναν ολοκληρο γυρο να εφαρμοσουμε την τεχνικη μας ελεγχομενα ) στας Σερρας....... Με το σταματαω αποτομα ( και οχι κατα αναγκη πανικοβλητα αλλα με αρκετο τρομο ) στις τοσες μ@λ@κιες που συνανταμε στον δρομο μας ανα χιλμ. και πολλες φορες χερια -ποδια εχουν λειτουργησει προτου το εγκεφαλο....... Δεχτειτε οτι καποιοι εχουν τον διαφορετικο τροπο τους.. Δεν νομιζω οτι η ειρωνια χωραει σε αυτο το θρεντ ειδικα σε ανθρωπους που τεκμηριωνουν την αποψη τους.....!!! Σορρυ κι ολας μιας και εχω και την μυγα καθως συνεχιζω να συμφωνω με τον jorgevaldano !!! Φιλικα..!!!:beer::beer: Φυσικά υπάρχει κι η θεωρία ότι οι περισσότεροι από μας ζούμε από τύχη ή θεία παρέμβαση (ανλόγως σε τι πιστεύει ο καθένας). Καθόλου ειρωνικά.. (γιατί ξέρω ότι με ακολουθεί και μια ανυπόστατη φήμη).

STOYBI
23/11/2012, 12:10
Φυσικά υπάρχει κι η θεωρία ότι οι περισσότεροι από μας ζούμε από τύχη ή θεία παρέμβαση (ανλόγως σε τι πιστεύει ο καθένας). Καθόλου ειρωνικά.. (γιατί ξέρω ότι με ακολουθεί και μια ανυπόστατη φήμη).


Μαζι σου...!!!!

Bladerunner
23/11/2012, 12:14
H συζήτηση για τις αντιδράσεις πανικού, μεταφέρθηκε εδώ. (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132252)

TROOPER
23/11/2012, 12:19
Φιλε TROOPER .....

Μιας και ειμαστε κοντοχωριανοι και on offades :evil: με brenba και οι δυο........

Θες να κανουμε καμμια δεκαρια φορες Κονδυλη , Μπελογιαννη, Θηβων ,Λ Αθηνων, να δεις τι σημαινει ο τιτλος......???

@ Εχετε μπερδεψει την βελτιωση στο να κερδισω μισο μετρο μεσα στην στροφη ( οπου εχουμε εναν ολοκληρο γυρο να εφαρμοσουμε την τεχνικη μας ελεγχομενα ) στας Σερρας.......

Με το σταματαω αποτομα ( και οχι κατα αναγκη πανικοβλητα αλλα με αρκετο τρομο ) στις τοσες μ@λ@κιες που συνανταμε στον δρομο μας ανα χιλμ. και πολλες φορες χερια -ποδια εχουν λειτουργησει προτου το εγκεφαλο.......

Δεχτειτε οτι καποιοι εχουν τον διαφορετικο τροπο τους..

Δεν νομιζω οτι η ειρωνια χωραει σε αυτο το θρεντ ειδικα σε ανθρωπους που τεκμηριωνουν την αποψη τους.....!!!


Σορρυ κι ολας μιας και εχω και την μυγα καθως συνεχιζω να συμφωνω με τον jorgevaldano !!!


Φιλικα..!!!:beer::beer:

φιλε κωστα παμε τη διαδρομη που ειπες εσυ με μπρεμπα και εγω με το παπι αρκει να δω αδειες (που θα με πεις και οναφα!!!) :evil:

επισης και με τον παπα βενεδικτο να συμφωνεις προσωπικα δε με ενδιαφερει.εγω τεκμηριωση δεν εχω δει απο κανεναν.δεχομαι οτι μπορεις να φρεναρεις και με σιδηρολοστο στον μπροστινο τροχο.δεξου οτι αυτο που προτεινει ο δημητρης στο πρωτο του ποστ ειναι να το δοκιμασεις,να παρατηρησεις τι συμβαινει και μετα να μπεις να πεις τι συμπερασμα εβγαλες.
αυτα τα παπανδρεικα :lol: ''θα'' πεσω, ''δεν θα'' προλαβει ο εγκεφαλος να δωσει εντολη, ''θα'' μου ρθει η τζατζικιλα απο το ρεψιμο μεσα στο κρανος και θα χασω τις αισθησεις μου, εμενα προσωπικα με κανουν να διακωμωδω τις απαντησεις οσων τις δινουν.ειπε κατι ο μπλειντ.δεν το ειπε σαν πανακια.καντο,δοκιμασε το σε ασφαλες περιβαλλον και αν δουλεψει καλυτερα υιοθετησε το.αν οχι, μην το υιοθετησεις.εγω παλι με το παπι θα σε περασω απο το σβερκο :lol:

δεν ειναι να δειξει καποιος οτι ειναι πιο μαγκας και μπορει και φρεναρει πιο καλα απο τον αλλον.ειναι να πουμε μετα απο παρατηρηση τι καναμε.αντι λοιπον να παιζουμε τη γατα και το ποντικι στο πληκτρολογιο καβαληστε και δοκιμαστε.

αμαν πια.γαιδαρο γκαστρωνετε σε ανηφορα!!!

:wave2:

Bladerunner
23/11/2012, 12:36
Δεχτειτε οτι καποιοι εχουν τον διαφορετικο τροπο τους..

Δεν νομιζω οτι η ειρωνια χωραει σε αυτο το θρεντ ειδικα σε ανθρωπους που τεκμηριωνουν την αποψη τους.....!!!


Σαφέστατος. Συμφωνώ απόλυτα.

Αυτό όμως που δεν έχω καταλάβει, είναι η τεκμηρίωση της άλλης άποψης.
Τη δική μου τη στήριξα στη σχεδίαση της ίδιας της μηχανής και τους περιορισμούς που θέτει η ίδια λόγω κατασκευής της. Έχει δημοσιευτεί και μια υπέροχη σχετική μελέτη από το πανεπιστήμιο της Padova που το αποδεικνύει εργαστηριακά. Μπορείτε να δείτε το link κάποια μηνύματα πιο πίσω. Επίσης, η ίδια τεχνική διδάσκεται από σχολεία οδήγησης ανά τον κόσμο με την ίδια ακριβώς εξήγηση. Αυτό ζητάει το μηχανάκι. Έτσι είναι σχεδιασμένο.

Λυπάμαι, αλλά τεκμηρίωση ότι το σύστημα "πιέζω αμέσως βίαια τη μανέτα του φρένου" είναι αποτελεσματικότερο, δεν έχω 'δει. Το ότι μπορείτε να το κάνετε και να μένετε αλώβητοι, μπορεί να σημαίνει ένα σωρό άλλα πράγματα. Απόδειξη δεν είναι.

STOYBI
23/11/2012, 12:40
φιλε κωστα παμε τη διαδρομη που ειπες εσυ με μπρεμπα και εγω με το παπι αρκει να δω αδειες (που θα με πεις και οναφα!!!) :evil:

επισης και με τον παπα βενεδικτο να συμφωνεις προσωπικα δε με ενδιαφερει.εγω τεκμηριωση δεν εχω δει απο κανεναν.δεχομαι οτι μπορεις να φρεναρεις και με σιδηρολοστο στον μπροστινο τροχο.δεξου οτι αυτο που προτεινει ο δημητρης στο πρωτο του ποστ ειναι να το δοκιμασεις,να παρατηρησεις τι συμβαινει και μετα να μπεις να πεις τι συμπερασμα εβγαλες.
αυτα τα παπανδρεικα :lol: ''θα'' πεσω, ''δεν θα'' προλαβει ο εγκεφαλος να δωσει εντολη, ''θα'' μου ρθει η τζατζικιλα απο το ρεψιμο μεσα στο κρανος και θα χασω τις αισθησεις μου, εμενα προσωπικα με κανουν να διακωμωδω τις απαντησεις οσων τις δινουν.ειπε κατι ο μπλειντ.δεν το ειπε σαν πανακια.καντο,δοκιμασε το σε ασφαλες περιβαλλον και αν δουλεψει καλυτερα υιοθετησε το.αν οχι, μην το υιοθετησεις.εγω παλι με το παπι θα σε περασω απο το σβερκο :lol:

δεν ειναι να δειξει καποιος οτι ειναι πιο μαγκας και μπορει και φρεναρει πιο καλα απο τον αλλον.ειναι να πουμε μετα απο παρατηρηση τι καναμε.αντι λοιπον να παιζουμε τη γατα και το ποντικι στο πληκτρολογιο καβαληστε και δοκιμαστε.

αμαν πια.γαιδαρο γκαστρωνετε σε ανηφορα!!!

:wave2:


Δεν διαφωνω με κατι που δεν εχω δοκιμασει ( αρα το μπαλακι επιστρεφεται..........)

Με το παπι θα κλεψεις ( καθως δεν εχεις συμπλεκτη.....)

Απατεωνα .... Θες και αδειες...??? :lol:

TROOPER
23/11/2012, 12:50
Δεν διαφωνω με κατι που δεν εχω δοκιμασει ( αρα το μπαλακι επιστρεφεται..........)

Με το παπι θα κλεψεις ( καθως δεν εχεις συμπλεκτη.....)

Απατεωνα .... Θες και αδειες...??? :lol:

δεν πεταω μπαλακια.τα κραταω στο παντελονι μου :owned: :lol:

ωραια το δοκιμασες και τι?το δοκιμασες με σημαδια σε μια αλανα η βγηκες το πρωι απο το σπιτι και εκανες κατι στο περιπου απο αυτα που ειπε ο μπλειντ δεν μετρησες μετρα φρεναρισματος και απλα ειπες ''μπααα μαλακιες.εγω ειμαι ονοφας 200 χρονια και με μια διασηση στη πλατη τι να μου πουνε τα γατακια του μοτο'' και εφτασες στο γραφειο?
:lol:δεν θες παπι?με το τζιξερ και χωρις μπαταρια αμα γουσταρεις :evil::lol:

εχεις καμια αδεια ρε η σου τις εκοψε η γυναικα σου?μη κλεβω κι εκκλησιες...:lol::lol:

sniper
23/11/2012, 12:51
.... Λυπάμαι, αλλά τεκμηρίωση ότι το σύστημα "πιέζω αμέσως βίαια τη μανέτα του φρένου" είναι αποτελεσματικότερο, δεν έχω 'δει. Το ότι μπορείτε να το κάνετε και να μένετε αλώβητοι, μπορεί να σημαίνει ένα σωρό άλλα πράγματα. Απόδειξη δεν είναι. Κατά το αμόλατα και μπες... Κάποιες φορές δουλεύει. Σε όσους δεν δούλεψε, δεν ειναι κοντά μας να το εξηγήσουν.

Bladerunner
23/11/2012, 13:06
Κατά το αμόλατα και μπες...

Κι όμως. Αυτό μπορώ να το αποδείξω! :lol:



Σημείωση:
Το μηχανάκι φρενάρει σε μικρότερο χρόνο από αυτόν που χρειάζεται ο εγκέφαλος για να αντιληφθεί ότι μειώσαμε ταχύτητα σε ασφαλή επίπεδα.

STOYBI
23/11/2012, 13:16
Το ότι μπορείτε να το κάνετε και να μένετε αλώβητοι, μπορεί να σημαίνει ένα σωρό άλλα πράγματα. Απόδειξη δεν είναι.

Σορρυ .. Αλλα για εμενα ( η οποιον αλλον χρησιμοποιει.... τον οποιο τροπο ) στο περιβαλλον ,και με το οποιον τροπο μπορει να κινουμε το οτι μενω αλωβητος ειναι η μεγαλυτερη αποδειξη και τιποτα δεν μπορει να το αντικαταστησει.....!!!!


Το ιδιο θα πρεπει να ισχυει και για εσενα και για ολους μας !!!!!!:


beer::beer:

STOYBI
23/11/2012, 13:27
δεν πεταω μπαλακια.τα κραταω στο παντελονι μου :owned: :lol:

ωραια το δοκιμασες και τι?το δοκιμασες με σημαδια σε μια αλανα η βγηκες το πρωι απο το σπιτι και εκανες κατι στο περιπου απο αυτα που ειπε ο μπλειντ δεν μετρησες μετρα φρεναρισματος και απλα ειπες ''μπααα μαλακιες.εγω ειμαι ονοφας 200 χρονια και με μια διασηση στη πλατη τι να μου πουνε τα γατακια του μοτο'' και εφτασες στο γραφειο?
:lol:δεν θες παπι?με το τζιξερ και χωρις μπαταρια αμα γουσταρεις :evil::lol:

εχεις καμια αδεια ρε η σου τις εκοψε η γυναικα σου?μη κλεβω κι εκκλησιες...:lol::lol:





Ποια ειναι τα γατακια του μοτο.....???

Πως μπορει να μου κοψει τις αδειες η γυναικα μου...????

Τι ρολο επεαιξε η διασηση στην πλατη μου..???

Ποσα Αναπαντητα ερωτηματα μπορουν να προκυψουν απο μια διαφωνια...????

Καποιος να καθαρισει γιατι οντως ηταν ενα ωραιο θρεντ...???


:wave2:

Bladerunner
23/11/2012, 13:30
Κώστα, (Κώστας δεν είναι; ), το ότι εσύ φρενάρεις απότομα και μένεις όρθιος μπορεί επίσης (εκτός από το ότι ίσως έχεις δίκιο), να σημαίνει ότι έχεις καλύτερο μηχανάκι, έχεις καλύτερα αντανακλαστικά στην απώλεια ελέγχου, μπορεί επίσης να σημαίνει ότι νομίζεις πως φρενάρεις δυνατά. Αν με πιστέψεις ότι δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα και το σκεφτείς ψύχραιμα, θα συμφωνήσεις πως τα παραπάνω είναι κι αυτά πιθανά.

Το πως οδηγούμε και τι αντιλαμβανόμαστε κάθε φορά είναι σχετικό. Το πώς όμως αντιδρά το μηχανάκι είναι αντικειμενικά προσδιορισμένο. Μπορείς να "καλουπώσεις" την άποψή σου στο πλαίσιο σχεδίασης της μοτοσυκλέτας; Μπορείς να μου αποδείξεις ότι ο μπροστινός τροχός θα αντέξει όλο αυτό το φορτίο χωρίς τη συμμετοχή της ανάρτησης; Διότι η ανάρτηση φίλε μου δεν θα δουλέψει αποτελεσματικά με τόσο απότομη μεταφορά φορτίου! Και αυτό είναι δεδομένο!

Οι μπύρες εννοούνται... Κι από κοντά με την πρώτη ευκαιρία. :beer:

Bladerunner
23/11/2012, 13:33
Καποιος να καθαρισει γιατι οντως ηταν ενα ωραιο θρεντ...???


Μέσα στα ίδια χιουμοριστικά μηνύματα υπάρχουν και ουσιαστικά πράγματα γραμμένα... Ας το κρατήσουμε καθαρό από 'δω και πέρα.

Αν και πιστεύω ότι το έχουμε εξαντλήσει.

TROOPER
23/11/2012, 13:34
Ποια ειναι τα γατακια του μοτο.....???

Πως μπορει να μου κοψει τις αδειες η γυναικα μου...????

Τι ρολο επεαιξε η διασηση στην πλατη μου..???

Ποσα Αναπαντητα ερωτηματα μπορουν να προκυψουν απο μια διαφωνια...????

Καποιος να καθαρισει γιατι οντως ηταν ενα ωραιο θρεντ...???


:wave2:

χανεις επικινδυνα το χιουμορ σου κωστα....ωραιο ηταν το θρεντ μεχρι που αρχισε το καροτοπεταγμα.μενω ορθιος αρα το κανω καλα.ελεος!

:rolleyes:

και για να δεις οτι μπαζει πανταχωθεν το επιχειρημα, ο βαζελος επαιξε τελικο κυπελου με τον αγιαξ.ομαδαρα ε? :lol::lol:

STOYBI
23/11/2012, 13:38
Κώστα, (Κώστας δεν είναι; ), το ότι εσύ φρενάρεις απότομα και μένεις όρθιος μπορεί επίσης (εκτός από το ότι ίσως έχεις δίκιο), να σημαίνει ότι έχεις καλύτερο μηχανάκι, έχεις καλύτερα αντανακλαστικά στην απώλεια ελέγχου, μπορεί επίσης να σημαίνει ότι νομίζεις πως φρενάρεις δυνατά. Αν με πιστέψεις ότι δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα και το σκεφτείς ψύχραιμα, θα συμφωνήσεις πως τα παραπάνω είναι κι αυτά πιθανά.

Το πως οδηγούμε και τι αντιλαμβανόμαστε κάθε φορά είναι σχετικό. Το πώς όμως αντιδρά το μηχανάκι είναι αντικειμενικά προσδιορισμένο. Μπορείς να "καλουπώσεις" την άποψή σου στο πλαίσιο σχεδίασης της μοτοσυκλέτας; Μπορείς να μου αποδείξεις ότι ο μπροστινός τροχός θα αντέξει όλο αυτό το φορτίο χωρίς τη συμμετοχή της ανάρτησης; Διότι η ανάρτηση φίλε μου δεν θα δουλέψει αποτελεσματικά με τόσο απότομη μεταφορά φορτίου! Και αυτό είναι δεδομένο!

Οι μπύρες εννοούνται... Κι από κοντά με την πρώτη ευκαιρία. :beer:


Προς θεου .... Τιποτα προσωπικα δεν πηρα......!!!


Αλλα οπως ειπε και ο τρουπης παραπανω απο πληκτρολογιο δεν γινετε τιποτα ( χωρια που τα μισα ειναι βεβαιο οτι θα ειναι παρεξηγημενα... )

Ηδη τα συγχαρητηρια μου για το θρεντ ( ασχετως της διαφωνιας μας ) τα εχεις παρει !!!


Για τις :beer: με την πρωτη ευκαιρια...!!!!!!


:wave2:

Isi
23/11/2012, 14:18
Είπα να συμπληρώσω λίγο το θέμα με την οπτική του άπειρου αναβάτη.
Καθώς οδηγώ μικρό χρονικό διάστημα και μετά από πολυετή μετακίνηση με ποδήλατο διαπίστωσα τα εξής σχετικά με το απότομο φρενάρισμα.
Την πρώτη φορά που αναγκάστηκα να φρενάρω απότομα .... τα χέρια μου μάγκωσαν και τις δύο μανέτες ...ο μπροστινός τροχός κλείδωσε φυσικά και μόλις ακινητοποιήθηκε η μηχανή ....τις "πέταξα" ....βαθιά κάμψη ανάρτησης και απότομη επαναφορά λόγω αδράνειας ....πόδια που δεν πατάνε παρα μόνο στις μύτες και ΜΠΟΥΜ .... Έκτοτε (για την ακρίβεια μετά απο 3πλή επανάληψη του σκηνικού) , δυστυχώς κατέληξα να επαναλαμβάνω ένα νέο λάθος προς αποφυγή της πτώσης που προκαλούσε το παλιό μου λάθος ... Αποκλειστική σχεδόν χρήση του πίσω φρένου .... και στην καλύτερη περίπτωση 2-3 οκτάρια μέχρι την ανάκτηση ισορροπίας ,αν υπάρχει χώρος....ειδάλλως ....μπουμ ξανά.
Δίδαγμα και σκοπός απάντησης .... Ο παθών δεν είναι απαραιτήτως μαθών .... Μη δοκιμάζεις τί θα λειτουργήσει πειραματιζόμενος (το διάβασα κι αυτό). Εκπαιδεύσου από κάποιον που ξέρει ...και εξάσκησε το ....
ΥΓ : αν μπορεί κάποιος να προτείνει κάποιον που κάνει σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης εντός Αθηνών ...θα με γλίτωνε απο τα κακώς εκπαιδευμένα αντανακλαστικά μου.

Bladerunner
23/11/2012, 14:26
δεν μπορω ρπμ να κρατηθω!!!!!!!!!!!!!!!!


Προσπάθησε περισσότερο. ;)

Isi...

Υπάρχουν σχολές στην Αθήνα. Με λίγο ψάξιμο ακόμα και μέσα σ' αυτό το forum θα τις βρεις.

TROOPER
23/11/2012, 14:30
.... Εκπαιδεύσου από κάποιον που ξέρει ...και εξάσκησε το ....

οπως βλεπεις ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ!!!!

ΘΑΥΜΑ-ΘΑΥΜΑ!!!!!!:lol::lol:

fkol k4
23/11/2012, 15:10
Είπα να συμπληρώσω λίγο το θέμα με την οπτική του άπειρου αναβάτη.
Καθώς οδηγώ μικρό χρονικό διάστημα και μετά από πολυετή μετακίνηση με ποδήλατο διαπίστωσα τα εξής σχετικά με το απότομο φρενάρισμα.
Την πρώτη φορά που αναγκάστηκα να φρενάρω απότομα .... τα χέρια μου μάγκωσαν και τις δύο μανέτες ...ο μπροστινός τροχός κλείδωσε φυσικά και μόλις ακινητοποιήθηκε η μηχανή ....τις "πέταξα" ....βαθιά κάμψη ανάρτησης και απότομη επαναφορά λόγω αδράνειας ....πόδια που δεν πατάνε παρα μόνο στις μύτες και ΜΠΟΥΜ .... Έκτοτε (για την ακρίβεια μετά απο 3πλή επανάληψη του σκηνικού) , δυστυχώς κατέληξα να επαναλαμβάνω ένα νέο λάθος προς αποφυγή της πτώσης που προκαλούσε το παλιό μου λάθος ... Αποκλειστική σχεδόν χρήση του πίσω φρένου .... και στην καλύτερη περίπτωση 2-3 οκτάρια μέχρι την ανάκτηση ισορροπίας ,αν υπάρχει χώρος....ειδάλλως ....μπουμ ξανά.
Δίδαγμα και σκοπός απάντησης .... Ο παθών δεν είναι απαραιτήτως μαθών .... Μη δοκιμάζεις τί θα λειτουργήσει πειραματιζόμενος (το διάβασα κι αυτό). Εκπαιδεύσου από κάποιον που ξέρει ...και εξάσκησε το ....
ΥΓ : αν μπορεί κάποιος να προτείνει κάποιον που κάνει σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης εντός Αθηνών ...θα με γλίτωνε απο τα κακώς εκπαιδευμένα αντανακλαστικά μου.

Αν τα Αγγλικά σου βρίσκονται σε καλό επίπεδο, θα σου πρότεινα ως πρώτη κίνηση να προμηθευτείς και να διαβάσεις το βιβλίο του Keith Code, "Twist of the wrist". Το 1ο τεύχος είναι αρκετό για να σε βάλει σε μια διαδικασία ανάλυσης του τι κάνεις οδηγώντας τη μοτοσυκλέτα σου και τι θέλεις να βελτιώσεις-αλλάξεις εντελώς.
Μη σε απασχολεί πως σε αυτά τα μαθήματα χρησιμοποιείται περιβάλλον πίστας, η συμπεριφορά και οι αντιδράσεις της μοτοσυκλέτας είναι ίδιες ανεξάρτητα από το αν κινείσαι σε ανοιχτή άγνωστη διαδρομή ή γνωστή κλειστή. Όλα ένα κομμάτι άσφαλτος είναι.
Θα σου έγραφα από που το είχα πάρει εγώ κάποτε, αλλά δεν ξέρω αν θα θεωρηθεί διαφήμιση. Με ένα γκούγκλισμα πιστεύω θα το βρεις εύκολα.

Όχι, ένα βιβλίο δεν σου μαθαίνει να οδηγείς αυτόματα, μπορεί όμως να σου μάθει τον τρόπο να δεις λίγο πιο «απ' έξω» τον τρόπο που οδηγείς.

Μετά, αφού έχεις μια ιδέα για το τι θέλεις να πετύχεις, μπορείς να ακολουθήσεις και κάποια μαθήματα, όπως αναφέρει και ο Bladerunner με λίγο ψάξιμο στο φόρουμ θα βρεις αρκετά για το θέμα.

kostas777
23/11/2012, 22:57
Επίσης, δεν υπάρχει διαφορά στην τεχνική φρεναρίσματος ανάμεσα στο δρόμο και την πίστα. Φρενάρουμε με τον ίδιο τρόπο, η ένταση έχει διαφορά. Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων στην πίστα, το προβλέψιμο της διαδρομής οι οδοί διαφυγής και η αυξημένη πρόσφυση μας επιτρέπουν και λίγο πιο «λάθος» φρενάρισμα.

αυτό ισχύει κυρίως για τα αυτοκίνητα. πάντως σίγουρα υπάρχει κάποια χρονική στιγμή που συμβαίνει η κορύφωση της πίεσης στο φρένο και κάποιοι το κάνουν στην αρχή του φρεναρίσματος, κάποιοι άλλοι προς το τέλος, ανεξαρτήτως οχήματος, προκειμένου να επιβραδύνουν σε περίπτωση ανάγκης. το ποιό είναι σωστό και ποιό λάθος, η γνώμη μου είναι ότι εξαρτάται από τις συνθήκες και τον σκοπό του φρεναρίσματος.


Τέλος πάντων, μεγάλα παιδιά είμαστε οι περισσότεροι, ο καθένας φρενάρει όπως τον βολεύει. Αν κάποιον τον βολεύει μια ακολουθία κινήσεων καλύτερα από αυτή, τότε καλύτερα να ακολουθεί το δικό του τρόπο.

το πράγμα είναι απλό νομίζω. αν πατήσουμε μόνο το πίσω φρένο ελαφρά χωρίς να μπλοκάρουμε τον τροχό, η μηχανή κάνει μοχλό με το ψαλίδι και τον πίσω τροχό και τείνει να περιστραφεί και να συμπιέσει τον εμπρός τροχό. αλλά επειδή έχουμε ανάρτηση, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να κλείνει το ψαλίδι και συνεπώς να κάθεται ολόκληρη η μηχανή. αν πατήσουμε πρώτα μπροστινό, τότε θα ξεκινήσει να κάνει μοχλό με το μπροστινό και να ελαφραίνει πίσω. οπότε μετά αν πατήσουμε το πίσω φρένο, ο πίσω τροχός θα μπλοκάρει απότομα και δεν θα μπορεί να κάνει μοχλό, η μηχανή δεν θα κάτσει και όλο το βάρος θα πέσει στο μπροστινό.

kostas777
23/11/2012, 23:06
Δεν είναι δυνατόν να είναι ΕΞΙΣΟΥ ασφαλές με το δικό σου φρενάρισμα... είναι πιο δραστικό γιατί ΠΡΕΠΕΙ να είναι και κατά συνέπεια είναι και πιο ριψοκίνδυνο. Προτιμώ να ρισκάρω πτώση παρά σύγκρουση.

Επίσης η δικιά σου διαδικασία αντιβαίνει στο αυτόματο ανθρώπινο ένστικτο. Ζητάς από τον αναβάτη που ΗΔΗ του έχει πάει η ψυχή στην Κούτρουλη και η αδρεναλίνη του βγαίνει από τα αυτιά, να τιθασεύσει το νούμερο ΕΝΑ ένστικτο της αυτοσυντήρησης και να φρενάρει πρώτα με το πίσω, μετά ΑΠΑΛΑ με το μπροστινό, και μόνο στο τρίτο στάδιο να φρενάρει δυνατά με το μπροστινό. Πολύ χλωμό να είναι ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΟ αυτό το πλάνο.

μπορώ να πω ότι έχεις ένα point.

μου έχει συμβεί μερικές φορές, ευτυχώς όχι πολλές, απλά να μην υπάρχει περιθώριο φρεναρίσματος. σε σώζουν μόνο εμπειρία και γρήγορα αντανακλαστικά. άρα το κάνεις λάθος εκείνη τη στιγμή. ίσως και επίτηδες λάθος για να μπλοκάρεις τον τροχό και να τη ρίξεις.

σε αυτές τις περιπτώσεις, το μόνο που μένει είναι το εξής:

«πάτερ ημών γαμώτ
ο εν τοις ουρανοιιιιις γαμωτ, γαμωτττττττ... ουφ :priest:»

byron
23/11/2012, 23:46
μπορώ να πω ότι έχεις ένα point.



Θα έλεγα οτι στην προσπάθεια να υποστηρίξει τη θεωρία του, χάνει τα points.
Ουσιαστικά αυτό που λέει ο jorgevaldano είναι πως κάθε προσπάθεια «εκπαίδευσης» του ένστικτου της αυτοσυντήρησης, είναι μάταια. Λανθασμένο (από πολλές πλευρές) επιχείρημα.

Και βασικά δεν αμφισβητεί τα (πιθανά) πλεονέκτήματα της μεθόδου, αλλά την δυνατότητα εφαρμογής της.

kostas777
24/11/2012, 00:06
Θα έλεγα οτι στην προσπάθεια να υποστηρίξει τη θεωρία του, χάνει τα points.
Ουσιαστικά αυτό που λέει ο jorgevaldano είναι πως κάθε προσπάθεια «εκπαίδευσης» του ένστικτου της αυτοσυντήρησης, είναι μάταια. Λανθασμένο (από πολλές πλευρές) επιχείρημα.

δεν ξέρω.

και γιατί να μην εφαρμόζει τη θεωρία σε κάθε φρενάρισμα; έτσι ώστε να γίνει συνήθεια και το μόνο πράγμα που ξέρει;

ίσως γιατί την έμαθε λάθος και είναι δύσκολο να αλλάξει, αλλά αυτά δεν γίνονται σε μια μέρα.

κανείς δεν γεννήθηκε γνωρίζοντας, είμαστε όλοι μας εκπαιδευόμενοι. κι εγώ παλιά έκανα μαλακίες και επίτηδες για να βρω τον σωστό τρόπο, δεν περίμενα να μου σκάσει κάρο στη στροφή. σε άλλες περιπτώσεις έμαθα πέφτοντας, ε και; εμένα στα @@ μου, το ίδιο και εσάς. :a16::D


Και βασικά δεν αμφισβητεί τα (πιθανά) πλεονέκτήματα της μεθόδου, αλλά την δυνατότητα εφαρμογής της.

ε απλά ανεβείτε στις μηχανές και παίξτε

fkol k4
24/11/2012, 00:23
αυτό ισχύει κυρίως για τα αυτοκίνητα.

Δεν εξετάζουμε τα αυτοκίνητα σε αυτό το θέμα, τα αυτοκίνητα πλέον έχουν όλα ABS οπότε μπορείς να τσαρουχώνεις και να κάνεις και τη προσευχή σου άνετα.
Για μοτοσυκλέτες λέω, και εκεί είναι που η τεχνική απαιτείται να είναι ίδια.

Τα αυτοκίνητα δρόμου με τα αυτοκίνητα πίστας έχουν δραματικές διαφορές. Τα μεν έχουν ABS ενώ τα δε συνήθως όχι, τα μεν χρησιμοποιούν μόνο την πρόσφυση του ελαστικού και τα δε και την αυξημένη κατακόρυφη αεροδυναμική πίεση.
Έτσι, μπορείς να πεις πως το φρενάρισμα με ένα αυτοκίνητο στην πίστα ή το δρόμο είναι διαφορετικό, γιατί έχεις ένα διαφορετικά κατασκευασμένο όχημα.

Αντίθετα, αν εξαιρέσεις τα ακριβότερα υλικά, η σχεδίαση στο μηχανάκι του Lorenzo είναι ίδια με αυτή των δικών μας. Δίσκοι μπροστά χωρίς ABS, τηλεσκοπικό πηρούνι, προοδευτικό μοχλικό στην πίσω ανάρτηση και καμία αεροδυναμική βοήθεια για την πρόσφυση.
Εγώ εσύ και ο Lorenzo έχουμε το ίδιο μηχανάκι (:D) όσον αφορά βασικές αρχές σχεδίασης και κινούμαστε και οι δύο σε άσφαλτο, οπότε και για τους δύο ο βέλτιστος τρόπος να φρενάρουμε είναι κοινός, πού είναι το παράξενο σε αυτή την αρχή;

Επίσης, δεν έχει νόημα να λέμε «είναι δύσκολο να προσαρμόσεις...», «καλά αλλά πάνω στον πανικό σου...», δεν εξετάζουμε τι μπορούμε αλλά τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

@ Bladerunner, έπρεπε να είχες κάνει τον τίτλο «φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης». Με τον πανικό μπλέξαμε τ' αυγά και τα πασχάλια...

Όσον αφορά το τι κάνουμε όταν είμαστε σε πανικό, απλά μαλακίες κάνουμε.
Προσωπικό παράδειγμα:
-Πάω να βγώ από το πάρκινγκ που έχω το μηχανάκι. Επειδή η ράμπα είναι κάθετη στο διάδρομο όπου κινούμαι βγαίνοντας, για να αποφύγω τη μανούβρα της ράμπας συνηθίζω να παίρνω λίγη φόρα (λίγη λέμε!!), να μπλοκάρω το πίσω και να γυρίζω το μηχανάκι κάθετα στο διάδρομο. Κάτω έχει μωσαϊκό, οπότε δεν θέλει ταχύτητα όλο αυτό, 10 χλμ/ώρα είναι αρκετά.
Το έχω κάνει ένα κάρο φορές από το 2004 που έχω το μηχανάκι εκεί.
Μια από αυτές τις φορές λοιπόν πέρυσι, πήρα ένα ελάχιστο παραπάνω φόρα. Μη φανταστείς, αντί 10 χλμ πήγα με 12 και βρέθηκα ένα μέτρο κοντύτερα.
Και πανικοβλήθηκα, γιατί δεν το περίμενα. Ξέρεις τι έκανα; Μάντεψε:

Πάτησα φρένο όπως το περιγράφουμε (πίσω, 3 στάδια μπροστά)
Πάτησα απότομα μπροστινό
Έκοψα γκάζι

Αμ δε, τίποτα από όλα αυτά :D Πάτησα συμπλέκτη ( ; ) μαζί με το πίσω φρένο και έφυγα πάνω στον τοίχο με το πλάϊ.
Ούτε κίνδυνος υπήρχε, ούτε γρήγορα πήγαινα, ούτε τίποτα έπαθα (πόναγε το γόνατο για 3-4 ώρες), γιατί τότε πανικοβλήθηκα εκεί ενώ σε πολύ πιο επικίνδυνες καταστάσεις στο δρόμο έχω αντιδράσει αλλιώς;
Ο ίδιος είμαι και στο πάρκινγκ και στο δρόμο και στην πίστα (όταν είχα λεφτά γιατί τώρα...@@) και είτε χάλια είτε καλά, το ίδιο ξέρω να φρενάρω.
Αυτό που άλλαξε στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το ότι ήμουν εντελώς αφηρημένος. Στο δρόμο κυκλοφορείς υποψιασμένος, περιμένεις να σου 'ρθει από κάπου.

Το παράδειγμα είναι απλά για να δείξω πως στον πραγματικό πανικό ότι και να ξέρεις δεν μετράει, ενεργείς κατά τύχη. Υπό πίεση όμως (που είναι και η περίπτωση που περιγράφεται), η εξάσκηση σε βοηθά να κρατήσεις την ψυχραιμία σου λίγο παραπάνω και απλά να αποφασίσεις αυτό που εκπαίδευες τον εαυτό σου λίγο πιο άμεσα.
Από αυτή την άποψη ναι, οι συνήθειες μπορούν ν' αλλάξουν και οι ενστικτώδεις αντιδράσεις να μειωθούν (όχι να εξαφανιστούν, άνθρωποι είμαστε όχι ρομπότ).

koufou
25/11/2012, 23:39
πολυ καλο και κατατοπιστικοτατο το Thread. Εχω την εξης απορια σχετικα με την μεταφορα του βαρους απο πισω προς τα εμπρος οταν ξεκινα το φρεναρισμα πανικου. Αντι να πατησουμε το πισω μερικα κλασματα του δευτερολεπτου πιο νωρις απο το μπροστινο, δεν μπορουμε απλα να κλεισουμε το γκαζι μερικα κλασματα του δευτερολεπτου πιο νωρις και μετα να πατησουμε και τα 2 φρενα προοδευτικα (με αναλογια 70-30 για παραδειγμα)? Στην ουσια οταν κλεινουμε το γκαζι το μηχανακι επιβραδυνει με τον κινητηρα σωστα? αυτο δεν βοηθα στην μεταφορα του βαρους απο τον πισω τροχο στον εμπρος?

Μην με παρεξηγησετε για τυχον μαλακιες που μπορει να ρωταω απλα η εμπηρεια μου στον δρομο ειναι σχεδον μηδαμινη και προσπαθω διαβαζοντας να εξασκησω τον εγκεφαλο μου για να μην ειμαι τελειως απροετοιμαστος οταν θα βγω εκει εξω

:wave2:

TROOPER
26/11/2012, 10:35
πολυ καλο και κατατοπιστικοτατο το Thread. Εχω την εξης απορια σχετικα με την μεταφορα του βαρους απο πισω προς τα εμπρος οταν ξεκινα το φρεναρισμα πανικου. Αντι να πατησουμε το πισω μερικα κλασματα του δευτερολεπτου πιο νωρις απο το μπροστινο, δεν μπορουμε απλα να κλεισουμε το γκαζι μερικα κλασματα του δευτερολεπτου πιο νωρις και μετα να πατησουμε και τα 2 φρενα προοδευτικα (με αναλογια 70-30 για παραδειγμα)? Στην ουσια οταν κλεινουμε το γκαζι το μηχανακι επιβραδυνει με τον κινητηρα σωστα? αυτο δεν βοηθα στην μεταφορα του βαρους απο τον πισω τροχο στον εμπρος?

Μην με παρεξηγησετε για τυχον μαλακιες που μπορει να ρωταω απλα η εμπηρεια μου στον δρομο ειναι σχεδον μηδαμινη και προσπαθω διαβαζοντας να εξασκησω τον εγκεφαλο μου για να μην ειμαι τελειως απροετοιμαστος οταν θα βγω εκει εξω

:wave2:

με μπερδεψες.οταν πατας φρενο ουτως η αλλως δεν κλεινεις το γκαζι?δλδ πατας φρενο και εχεις και ανοιχτο γκαζι ταυτοχρονα? (οι αγωνιαρηδες να κλωσησουν τα αυγα τους λιγακι παρακαλω :lol: μην αρχισουμε τα τρειλμπρεικινγκ και τα προοδευτικα ανοιγματα γκαζιου με πισω φρενο στις 57,4 μοιρες κλιση και χεστουμε!! :lol: ).
αυτα τα 70-30/64,3-35,7 κλπ αναλογιες εμενα με προβληματιζουν λιγακι.δλδ πως θα πετυχω ακριβως την αναλογια?και αν δεν την πετυχω ακριβως τι θα γινει?θα πεσω,θα με γραψουν στο πρωτο μπλοκο,θα με γραψουν στις εφημεριδες?
στην ουσια οταν κλεινουμε το γκαζι το μηχανακι επιβραδυνει με το μοτερ αλλα επειδηΣ αν καβαλας διχρονο θα αρχισεις σε αυτη τη περιπτωση το ''οταν παιρνω φορα,κι ο θεος ο ιδιος δε με σταματα'' καλο θα ηταν να μη βασιζεσαι στο ''μηχανοφρενο''.αλλα επειδη σε γενικες γραμμες συμβαινει αυτο που λες,ναι ΚΑΙ το μηχανοφρενο οπως και οποιαδηποτε αλλη δυναμη που φρεναρει τη μοτοσυκλετα (ο τοιχος,η μπετοβεργα,τα διαφορα θαυματα κλπ) βοηθουν τη μεταφορα φορτιου στο μπροστινο συστημα.το θεμα ειναι να καταφερουμε τα φορτια αυτα να μπορει το μπροστινο συστημα μας να τα διαχειριστει.

:wave2:

sniper
26/11/2012, 10:42
..
αυτα τα 70-30/64,3-35,7 κλπ αναλογιες εμενα με προβληματιζουν λιγακι.δλδ πως θα πετυχω ακριβως την αναλογια?και αν δεν την πετυχω ακριβως τι θα γινει?θα πεσω,θα με γραψουν στο πρωτο μπλοκο,θα με γραψουν στις εφημεριδες?
στην ουσια οταν κλεινουμε το γκαζι το μηχανακι επιβραδυνει με το μοτερ αλλα επειδηΣ αν καβαλας διχρονο θα αρχισεις σε αυτη τη περιπτωση το ''οταν παιρνω φορα,κι ο θεος ο ιδιος δε με σταματα'' καλο θα ηταν να μη βασιζεσαι στο ''μηχανοφρενο''.αλλα επειδη σε γενικες γραμμες συμβαινει αυτο που λες,ναι ΚΑΙ το μηχανοφρενο οπως και οποιαδηποτε αλλη δυναμη που φρεναρει τη μοτοσυκλετα (ο τοιχος,η μπετοβεργα,τα διαφορα θαυματα κλπ) βοηθουν τη μεταφορα φορτιου στο μπροστινο συστημα.το θεμα ειναι να καταφερουμε τα φορτια αυτα να μπορει το μπροστινο συστημα μας να τα διαχειριστει.

:wave2:

1. Όπως έγραψε και παραπάνω ο blade, όταν πατάς φρένα και μπροστά και πίσω, λόγω κατασκευής των φρένων η πέδηση είναι 70-30.
2. Ξεχάστε τα μηχανόφρενα. Έχουν την τάση να σου κάνουν τον πίσω να γλυστράει σαν χέλι και αρκετά μηχανάκια είχαν κι έχουν ξανά μονόδρομους συμπλέκτες.

TROOPER
26/11/2012, 11:16
1. Όπως έγραψε και παραπάνω ο blade, όταν πατάς φρένα και μπροστά και πίσω, λόγω κατασκευής των φρένων η πέδηση είναι 70-30.
2. Ξεχάστε τα μηχανόφρενα. Έχουν την τάση να σου κάνουν τον πίσω να γλυστράει σαν χέλι και αρκετά μηχανάκια είχαν κι έχουν ξανά μονόδρομους συμπλέκτες.

1.ξαναδιαβασε τι λεει ο μπλειντ ;)
2.νομιζω λεμε το ιδιο.

pipe_smoker
26/11/2012, 11:21
2. Ξεχάστε τα μηχανόφρενα. Έχουν την τάση να σου κάνουν τον πίσω να γλυστράει σαν χέλι και αρκετά μηχανάκια είχαν κι έχουν ξανά μονόδρομους συμπλέκτες.

Ο μονόδρομος δεν "αναλαμβάνει δράση" μόνο όταν πάει να μπλοκάρει ο πίσω τροχός ώστε να τον αποτρέψει? Σε κατέβασμα από 6η στις 12.000rpm σε 3η που λέει ο λόγος, η δουλειά του μόνοδρομου είναι να μην επιτρέψει να προκληθεί το, αναμενόμενο κατα τα άλλα, μπλοκάρισμα του πίσω. (αυτό δε συνεπάγεται ότι δεν υπάρχει μηχανόφρενο. Απλά ότι υπάρχει μέχρι το σημείο εκείνο που θα προκαλούσε μπλοκάρισμα). Σωστά?

Εγώ αυτό έχω καταλάβει από όσα έχω διαβάσει περί μονόδρομου.
Εκτός κι αν αυτή είναι η θεωρητική προσέγγιση και το "τι καλά που θα'τανε", ενώ στην πραγματικότητα ο μονόδρομος αναιρεί κάθε είδους μηχανόφρενο και το όλο "φρενάρει μεν-δεν μπλοκάρει δε" είναι απλά αρλούμπες.:confused:

Bladerunner
26/11/2012, 11:33
αυτα τα 70-30/64,3-35,7 κλπ αναλογιες εμενα με προβληματιζουν λιγακι.δλδ πως θα πετυχω ακριβως την αναλογια?και αν δεν την πετυχω ακριβως τι θα γινει?θα πεσω,θα με γραψουν στο πρωτο μπλοκο,θα με γραψουν στις εφημεριδες?
...

Εμείς δεν μοιράζουμε τίποτα! Ούτε τηρούμε κάποια αναλογία! Η μοτοσυκλέτα από μόνη της είναι έτσι σχεδιασμένη (γεωμετρία, κατανομή μαζών), ώστε όταν εξασκούμε και στα δύο φρένα την ίδια πίεση, το μπροστινό (δυο δισκόπλακες, τετραπίστονες δαγκάνες) θα συνεισφέρει το 70% πχ και το πίσω (μια δισκόπλακα με δαγκάνα της πλάκας) το υπόλοιπο 30% στο φρενάρισμα.

sniper
26/11/2012, 11:33
Ο μονόδρομος δεν "αναλαμβάνει δράση" μόνο όταν πάει να μπλοκάρει ο πίσω τροχός ώστε να τον αποτρέψει? Σε κατέβασμα από 6η στις 12.000rpm σε 3η που λέει ο λόγος, η δουλειά του μόνοδρομου είναι να μην επιτρέψει να προκληθεί το, αναμενόμενο κατα τα άλλα, μπλοκάρισμα του πίσω. (αυτό δε συνεπάγεται ότι δεν υπάρχει μηχανόφρενο. Απλά ότι υπάρχει μέχρι το σημείο εκείνο που θα προκαλούσε μπλοκάρισμα). Σωστά?

Εγώ αυτό έχω καταλάβει από όσα έχω διαβάσει περί μονόδρομου.
Εκτός κι αν αυτή είναι η θεωρητική προσέγγιση και το "τι καλά που θα'τανε", ενώ στην πραγματικότητα ο μονόδρομος αναιρεί κάθε είδους μηχανόφρενο και το όλο "φρενάρει μεν-δεν μπλοκάρει δε" είναι απλά αρλούμπες.:confused:

Δεν έχω προσωπική εμπειρία με μονόδρομο συμπλέκτη. Συμπλέκτη από δίχρονο που έχω εμπειρία, είναι απλά φρικιαστική η αίσθηση της πρωτης φοράς που κατεβάζεις 2-3 ταχύτητες και το μηχανάκι συνεχίζει ακάθεκτο.

@trooper : Είμαι πολύ άρρωστος για να σου παω κοντρα σήμερα, αλλά ξαναδιάβασε εσύ.

TROOPER
26/11/2012, 11:43
...

@trooper : Είμαι πολύ άρρωστος για να σου παω κοντρα σήμερα, αλλά ξαναδιάβασε εσύ.

περαστικα ρε.το βαλε παραπανω ο δημητρης ξανα.απλα παρελειψες το ''οταν εξασκουμε και στα δυο φρενα την ιδια πιεση'' και αυτο ηθελα να επισημανω τοσο στον koufou οσο και σε εσενα ;)

pipe_smoker
26/11/2012, 11:52
κατεβάζεις 2-3 ταχύτητες και το μηχανάκι συνεχίζει ακάθεκτο.


Παναγία.... Ελπίζω το μονόδρομο να τον έφτιαξαν με άλλη λογική πάντως και να λειτουργεί αναλόγως :lol:

Περαστικά κι από μένα :beer: (ζεστά τσαγάκια είναι απλά έχουν κάνει αφρό από το τσούγκρισμα:D)

roukos_x
30/05/2014, 19:15
τελευταια εριξα μια ματια στο θεμα..μπορει να το εχουν ξαναγραψει...αλλα θα το πω!
ωραιες οι οδηγιες δεν λεω...κ πολυ χρησιμες!!!
ΑΛΛΑ!
αν κοκκαλωσει το μπροστινο τζιπ
ε...
κ ψιλοχαζευεις....
τι λιγο μπροστα κ λιγο πισω κ κατεβασματα????
προσωπικα εκανα τα παρακατω βηματα:

1. χεστηκα,
2. τσαρουχωσα το μπροστινο.
3. η μουρη μπρουμουτιασε με μια κληση δεξια.
4. νιωθω ενα καλο χτυπημα στο αριστερο γονατο μου απο το πλαισιο της μηχανης.
5. σκεφτομαι "μαλακα θα ξαναπεσεις!!!"
6. αφηνω φρενο.
7. την κανω σαν βρεγμενη γατα απο τα δεξια!

ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑ!!!! :D

petros1972
31/05/2014, 05:50
νασας πω τι επαθα εγω που δεν ειμαι και σουπεροδηγος.βαρης κορωπιου ταχυτητα 40 χλμ αναμεσα απο αυτοκινητα που κοινιοντουσαν .ο τυπος 2 αμαξια μπροστα παταει φρενα πανικου ο πισω του για να αποφυγει συγκρουση αλαξει πορεια ενδιαφεεσα των δυο ρευματων .παταω μονο μπροστινο δεν μπλοκαρει σταματαειτο μπροστινο.το πισω κανει εντο.το αποτελεσμα πτωση χωρις συνεπεις.

petros1972
31/05/2014, 05:51
ουτεπου καταλαβα πως σηκωθηκεη ουρα.

drspeed
31/05/2014, 13:29
ABS.... για αυτό το φτιάξανε.... άντε το πολύ πολύ να ακουμπίσεις κάπου με πολύ λίγα χιλιόμετρα. Όπιος έχει πάρει καινούρια μηχανή μετά το 2005-2006 χωρίς ABS απλά είναι άξιος της μοίρας του σε τέτοιες περιπτώσεις.
Εμένα με έχει σώσει από κάτι χαζοχύμες σε οδοστρώματα γυαλί

SHOOTER045
31/05/2014, 14:10
abs +cbs
την εχω καταβρει
πτνα honda.....

petros1972
01/06/2014, 05:01
abs +cbs
την εχω καταβρει
πτνα honda.....

εχω οδηγησει abs .αλλα οχι c-abs .δεν τρελαθηκα απο το σταματημα παντως
σιγουρα καλο ειναι να εχεις.το c-abs πρεπει να ειναι τοπ.

SHOOTER045
01/06/2014, 07:12
Μια δυο φορές σε φρένο πανικού απλά με έσωσε, μεγάλη εφεύρεση

alres
05/06/2014, 14:52
Αν και πιστεύω ότι το έχουμε εξαντλήσει.

Διάβασα το θρεντ και έχω κάποιες σκόρπιες απορίες.

1) Πως βελτιώνει κάποιος το φρενάρισμά του; Εννοώ πως μειώνει την απόσταση ακινητοποιήσης, πως φτιάχνει την ικανότητα να παραμένει χαλαρός όταν πιέζει το μηχανάκι στο δικό του όριο και πως διατηρεί (βασικότατο) τη δυνατότητα ελιγμού υπό φρενάρισμα (ας πούμε σε ευθεία). Με τι τρόπους και συνθήκες το δοκιμάζει και πως ελέγχει την πρόοδο;

2) Είναι συχνό ή όχι το φαινόμενο, να υπάρχει πραγματικά χρόνος/χώρος φρεναρίσματος, αλλά ο οδηγός να μην το ξέρει; Μιλάμε για ένα μέσο οδηγό. Το ρωτώ γιατί μου έχει τυχεί σε ανυποψίαστο χρόνο να δοκιμάζω (μόνος) στο δρόμο τα φρένα οριακά, δηλ. χωρίς την πίεση του πανικού, διαπιστώνοντας ότι ούτε ο τροχός μπόκαρε, ούτε το μηχανάκι κουνιόταν και μια χαρά χαλαρός σταμάτησα και πολύ νωρίς (με τα δικά μου κριτήρια). Σκέφτομαι τις φορές που έχω πανικοβληθεί και διαπιστώνω ότι "μάλλον" είχα περιθώριο, απλά δεν το έβλεπα.

3) Σε φρενάρισμα υπό κλίση (όχι οριακή αλλά πάντως με κλίση) το μηχανάκι σηκώνεται. Σωστά; Πως διατηρούμε την πορεία που θέλουμε (δηλαδή την πορεία στη στροφή) φρενάροντας; Περισσότερο countersteering, περισσότερο σώμα εκτός μηχανής; Δε ρωτώ στα πλαίσια αγωνιστικής οδήγησης, μιλάμε για καθημερινά πράγματα

Bladerunner
05/06/2014, 15:41
Διάβασα το θρεντ και έχω κάποιες σκόρπιες απορίες.



Έχουν απαντηθεί οι περισσότερες ερωτήσεις.


1) Πως βελτιώνει κάποιος το φρενάρισμά του;

Ποστ νο. 32 "(...)Η εξάσκηση σε ολισθηρό έδαφος όπως το χώμα, επειδή και να μπλοκάρει λίγο το μπροστά θα ολισθήσει παρά θα διπλώσει*, είναι μια πολύ καλή αρχή(...)" (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132183&page=3&p=2258884&viewfull=1#post2258884)




2) Είναι συχνό ή όχι το φαινόμενο, να υπάρχει πραγματικά χρόνος/χώρος φρεναρίσματος, αλλά ο οδηγός να μην το ξέρει;

Νο. 14 "Το μηχανάκι φρενάρει σε μικρότερο χρόνο από αυτόν που χρειάζεται ο εγκέφαλος για να αντιληφθεί ότι μειώσαμε ταχύτητα σε ασφαλή επίπεδα." (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132183&p=2258668&viewfull=1#post2258668)



3) Σε φρενάρισμα υπό κλίση (όχι οριακή αλλά πάντως με κλίση) το μηχανάκι σηκώνεται. Σωστά; Πως διατηρούμε την πορεία που θέλουμε (δηλαδή την πορεία στη στροφή) φρενάροντας;

Νο. 14 "(...)Στη σπάνια περίπτωση που δεν υπάρχει περιθώριο να σηκώσουμε το μηχανάκι(...)" (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132183&p=2258668&viewfull=1#post2258668)

Δεν θέλω να αναλύσω περισσότερο πώς αντιμετωπίζεται το φαινόμενο "σηκώματος." Προτιμώ, στο παρόν, την επικέντρωση στην ...πρόληψη.

Με συγχωρείς για την απλή παράθεση των links, αλλά δεν υπάρχει λόγος πιστεύω να ξανα-γράφουμε τα ίδια.

alres
05/06/2014, 15:45
Έχουν απαντηθεί οι περισσότερες ερωτήσεις.



Ποστ νο. 32 "(...)Η εξάσκηση σε ολισθηρό έδαφος όπως το χώμα, επειδή και να μπλοκάρει λίγο το μπροστά θα ολισθήσει παρά θα διπλώσει*, είναι μια πολύ καλή αρχή(...)" (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132183&page=3&p=2258884&viewfull=1#post2258884)





Νο. 14 "Το μηχανάκι φρενάρει σε μικρότερο χρόνο από αυτόν που χρειάζεται ο εγκέφαλος για να αντιληφθεί ότι μειώσαμε ταχύτητα σε ασφαλή επίπεδα." (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132183&p=2258668&viewfull=1#post2258668)




Νο. 14 "(...)Στη σπάνια περίπτωση που δεν υπάρχει περιθώριο να σηκώσουμε το μηχανάκι(...)" (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132183&p=2258668&viewfull=1#post2258668)

Δεν θέλω να αναλύσω περισσότερο πώς αντιμετωπίζεται το φαινόμενο "σηκώματος." Προτιμώ, στο παρόν, την επικέντρωση στην ...πρόληψη.

Με συγχωρείς για την απλή παράθεση των links, αλλά δεν υπάρχει λόγος πιστεύω να ξανα-γράφουμε τα ίδια.

οκ, ήθελε περισσότερο μελέτη...
( το χωμάτινο που να το βρεις για να μάθεις...τεσπά)

θενκς