PDA

View Full Version : Z750 turbo project



Σελίδες : 1 2 [3] 4 5 6 7

mankam
29/12/2013, 20:45
ζηλευω!! βαρβατο γινεται!!! τελικα ποια ροδα θα βαλεις πισω? με τις κατω βασεις αμορτισερ τι θα κανεις? βρες ενα σαπιο τεποζιτο ακομα να σπυ για κοκοβιο.. θα μπει απο το Cbr ειναι ποιο φαρδια:smokin:


Μανο πολυ ωραιο το Kawa και υγεια στα χερια σας.
Αλλα ρε φιλε τι εξαρτημα ειναι αυτο στην εξαγωγη της σομπας ? Τουρμπο !!!!!, Κανει αρκετη δουλεια παντως ειδικα σε μπουρια μικρης διαδρομης;)

Δαγκανα- αποστατης απο το ZXR ,η κοντρα επιασε επανω στην βαση του μοχλικου χωρις να τρυπησουμε καπου αλλου.
Η δισκοπλακα θα γινει παραγγελια μεγαλυτερης διαμετρου για να πατανε τα τακακια σωστα επανω.
Αποστατη θα χρειαστει στην πισω μερια που παταει στην ζαντα για να κεντραριστει ακριβως με την δαγκάνα.

306777

Μετρησεις για το υψος της μοτοσυκλετας με τις νεες αναρτησεις.

306776

Βασεις για τα αμορτισερ

306778

mankam
29/12/2013, 20:48
306779

306780

306781

mankam
29/12/2013, 20:49
306782

306783

mankam
29/12/2013, 20:52
Ετοιμο και το πυραυλακι του χαρη, επιτελους εβαλε το μανισιο κουστουμι :beer:


306784

306785

306786

stam2
29/12/2013, 22:08
γουάου...!

motomaniac
30/12/2013, 02:29
Χαρη βαλε ενα πιρουνι της προκοπης και μια 19αρα ζαντα οπως σε βλεπω και θα γινει κουκλι...

Πολυμήχανος
30/12/2013, 02:32
Ροζ ροδάκια στο σταντ! :bawl:

buckley
30/12/2013, 07:37
Χαρη βαλε ενα πιρουνι της προκοπης και μια 19αρα ζαντα οπως σε βλεπω και θα γινει κουκλι...

18ρα εμπρός Δημητράκη αλλά δικαιολογείσαι λόγω ξενυχτιού...Χρόνια Πολλά

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_gpz750_turbo%2083.htm

thomas tuning
30/12/2013, 07:41
μπραβο Μανο μπραβο Χαρη πολυυυυυυυυυυυυ ωραια μηχανακια πολυυυυυυυυ ωραιες δουλλειες

stynikop
30/12/2013, 09:09
Ετοιμο και το πυραυλακι του χαρη, επιτελους εβαλε το μανισιο κουστουμι :beer:


306784

306785

306786

Πολυ ωραια δουλεια!
Το φτερο μπροστα απο που προερχεται;

motomaniac
30/12/2013, 09:22
18ρα εμπρός Δημητράκη αλλά δικαιολογείσαι λόγω ξενυχτιού...Χρόνια Πολλά

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_gpz750_turbo%2083.htm


καλα και που εγραφα πολυ μου ηταν χθες... αλλα η αποψη μου δεν αλλαζει. μια 19αρα θα γεμιζε κατα πολυ τον χωρο. τωρα η 17αρα μοιαζει παρα πολυ μικρη. αλλα γι'αυτο φταιει και το πιρουνι. Χαρη του Μανου θα γινει πιο ομορφο! :a13::a22::a25::a30:

axelpap
30/12/2013, 09:41
Ροζ ροδάκια στο σταντ! :bawl:


Ιδιοκατασκευη με ροδακια απο skate.....Σωστοοοοοοοοςςςςς!!!

Οσο για το θεμα....

ΑΨΟΓΟ το αποτελεσμα Μπραβο!!!! σκετη οαση!!! :beer::beer: :wave2:

προεδρος
30/12/2013, 15:31
το μηχανάκι φοράει από τη μάνα του 18άρες ζάντες. Το βάλαμε 17άρες ζάντες και δεν σας άρεσε. Που το είδατε εσείς 19άρα μπροστά και 17άρα πίσω και να ταιριάζει και το βήμα στα γρανάζια. Τι είναι VMX 1200? To κάναμε έτσι για να χαμηλώσει. Είναι πολύ ωραίο αν το δείτε από κοντά. Πιστέψτε με!

motomaniac
30/12/2013, 16:13
το μηχανάκι φοράει από τη μάνα του 18άρες ζάντες. Το βάλαμε 17άρες ζάντες και δεν σας άρεσε. Που το είδατε εσείς 19άρα μπροστά και 17άρα πίσω και να ταιριάζει και το βήμα στα γρανάζια. Τι είναι VMX 1200? To κάναμε έτσι για να χαμηλώσει. Είναι πολύ ωραίο αν το δείτε από κοντά. Πιστέψτε με!

χαχαχχααχα Χαρη μου μην εξαπτεσαι... βαλε ενα τουμπανο usd μπροστα να γεμισει. ειπα 19αρα γιατι φαινεται πολυ μικρη η 17. κατα πασα πιθανοτητα εχεις δικιο κι απο κονταθα ειναι καλυτερο. αλλα παλι του Μανου ειναι πιο ομορφο! :lol:

thomas tuning
31/12/2013, 09:47
αν μου επιτρεπεται να πω μια γνωμη
γιατι δεν βαζεται ενα monoshock πισω? πιστευω πως θα δειξει πιο ωραιο (αποψη μου βεβαια)
το λεω μιας κ μπηκε κ usd μπροστα
απο οσο ειδα στις φωτο εχει κ μπολικο χωρο οποτε...............

mankam
31/12/2013, 10:52
αν μου επιτρεπεται να πω μια γνωμη
γιατι δεν βαζεται ενα monoshock πισω? πιστευω πως θα δειξει πιο ωραιο (αποψη μου βεβαια)
το λεω μιας κ μπηκε κ usd μπροστα
απο οσο ειδα στις φωτο εχει κ μπολικο χωρο οποτε...............
Ποιο λειτουργικο ισως, αν και δεν ειμαι σιγουρος, ποιο ωραιο? μου αρεσουν τα 2 αμορτισερ πισω σε αυτη την μοτο ,παρακολουθω σε ξενο φορουμ μια μετατροπη KZ650 με τουρμπο μοτερ ,στην αρχη εβαλε μονοσοκ μετα το κατηργησε και εβαλε παλι πισω αμορτισερ;)
Στο ψαλιδι αυτο βεβαια δεν ειναι και οτι ποιο ευκολο να μπουν επανω τα αμορτισερ γιατι εχει την γεφυρα
Ολες οι αποψεις-ιδεες δεκτες :beer:

στην πορεια θελω να βρω και να βαλω αυτα, νομιζω ειναι απο XJR YAMAHA:
306821

stel89
31/12/2013, 20:32
Μοιάζουν πολυ με τα showa που φοραει το cb400 αλλα δεν ειναι ιδια.... showa ειναι και αυτα??
Συγχαρητήρια για την δουλεια σας!!!!!!!

theofilos888
31/12/2013, 21:23
Τα πιο ψηλα αμορτισερ ειναι απο cb 1300. 33εκ. Το ψαλιδι μου κανει κλικ γυαλισμενο. Με τα διπλα αμορτισερ θα δειξει πολυ! Προστυχο! Μου αρεσει! :beer:

Γιώργος Πλ.
01/01/2014, 14:36
Καλή χρονιά σε σένα και σε όλους γενικά υγεία για το 14

Άντε να πάμε και καμία βόλτα με τα χρέπια
Σορυ τα ανακατασκευασμένα

motomaniac
01/01/2014, 14:54
Καλη χρονια! αντε να φτιαξει κι εσυ το τερας να κανετε κοντρες με τον Μανο... :P

astroman76
09/01/2014, 13:28
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/t1/1501805_656848277691970_1948552052_n.jpg

teogtp
09/01/2014, 18:28
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/t1/1501805_656848277691970_1948552052_n.jpg

porn!!!!!!!!

dynagrego
09/01/2014, 18:42
Θυμαται κανεις αυτα τα κοκκινα μαρτζοκι?
Ηταν καποτε το πιο ποθητο αφτερ μαρκετ εξαρτημα,σε μια εποχη που τα ολινς τα ηξερε μονο ο κατασκευαστης τους στη σουηδια.
Ειχαν και μια βαλβιδα αν θυμαμαι καλα,να βαζεις αερα,ο οποιος διαχωριζοταν απο το λαδι με ενα λαστιχενιο μπαλονι.

Edit:Να κι ανακατασκευη τους,Marzocchi Strada τα λεγανε.
http://www.aircooledrdclub.com/smf/index.php?topic=30990.0

sapila racing
09/01/2014, 19:14
Θυμαται κανεις αυτα τα κοκκινα μαρτζοκι?
Ηταν καποτε το πιο ποθητο αφτερ μαρκετ εξαρτημα,σε μια εποχη που τα ολινς τα ηξερε μονο ο κατασκευαστης τους στη σουηδια.
Ειχαν και μια βαλβιδα αν θυμαμαι καλα,να βαζεις αερα,ο οποιος διαχωριζοταν απο το λαδι με ενα λαστιχενιο μπαλονι.

Edit:Να κι ανακατασκευη τους,Marzocchi Strada τα λεγανε.
http://www.aircooledrdclub.com/smf/index.php?topic=30990.0

Ηταν καλά για τότε, και το καλό ήταν οτι ήταν πλήρως επισκευαζόμενα και έβγαιναν σε όλες τις διαστάσεις, το κακό ήταν οτι ήθελαν συχνά επσικευή.
Εγώ είχα ενα μεταγενέστερο μοντέλο που ήταν μαύρα και χωρίς χωριστό δοχείο αερίου.
Ηταν καλά αλλά 'έπεσαν' γρήγορα.


Τα καλύτερα της εποχής που δούλευαν για πολλά χιλιόμετρα και ήταν επίσης επισκευαζόμενα ήταν τα Koni. Ειδικά τα dial a ride με ρύθμιση απόσβεσης.
Εχω Koni (τα απλά) σε 2 μοτο και είναι πραγματικά καλά. Το κακό τους είναι οτι ήταν ακριβά, πολύ περισσότερο απο τα Marzzochi.

H Κoni σταμάτησε εδώ και μερικά χρόνια να τα παράγει, αλλά τα παράγει ίδια και απαράλλαχτα η IKON που αγόρασε όλο τον εξοπλισμό της Koni.
Το ίδιο έκανε και η HAGON με τα Girling, τα οποία όμως δεν είναι της ποιότητας των Koni, αλλά είναι και πιο φτηνά.

Φωτο αριστερά τα Marzocchi και δεξιά τα Koni στο SR500.

mad shark
17/01/2014, 09:21
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/t1/1501805_656848277691970_1948552052_n.jpg
πολλι ωραια τα kawa ρε παιδια αλλα το katana στη φοτο σου ειναι ολα τα λεφτα

thomas tuning
17/01/2014, 10:28
προσωπικα δεν βλεπω καποιο θεμα με τον μικροτερο εμπρος τροχο
αυτο που χαλαει οπτικα τουλαχιστον ειναι το φτερο εκει φαινεται το λαθος απο οπτικης αποψης
με ενα μικροτερο φτερο για τη διασταση του ελαστικου κανεις δεν θα καταλαβει τιποτα
νομιζω

mankam
19/01/2014, 20:20
Στα κολάρα εισαγωγής είχαν "σκαλοπατια" νομίζω διακρίνεται στην φώτο , βάζοντας το δάχτυλο ήταν εμφανές...

307924

Δουλεια για το Dremel

307925

307926

mankam
19/01/2014, 20:24
307927

Ήμουν περίεργος με τα σημάδια που είχε από το σπασμένο πιστόνι στο χώρο καύσης αν θα είχε κάνει ζημιά στις έδρες.

έτσι έκανα δοκιμή, μετά από 2 ώρες δεν είδα διαρροή:eyepop:

307931

mankam
19/01/2014, 20:27
Όξω οι βαλβίδες του χτυπημένου κυλίνδρου (δεύτερος)
Οι έδρες ήταν καθαρές απο σημάδια!

307932

Το ίδιο και οι βαλβίδες

307933

sv9cvk
19/01/2014, 20:48
307927

Ήμουν περίεργος με τα σημάδια που είχε από το σπασμένο πιστόνι στο χώρο καύσης αν θα είχε κάνει ζημιά στις έδρες.

έτσι έκανα δοκιμή, μετά από 2 ώρες δεν είδα διαρροή:eyepop:

307931

Μανο εγω θα το εκανα αναποδα! Θα εβαζα απο τις εισαγωγες βενζινα και μετα απο τις εξαγωγες και θα εβλεπα αν "δακρυζει" πιο ευκολα .
Καλη δουλεια παντως και με προσοχη στην λεπτομερεια!!! Αντε καλη συνεχεια!!! :a014:

mankam
19/01/2014, 21:07
Μανο εγω θα το εκανα αναποδα! Θα εβαζα απο τις εισαγωγες βενζινα και μετα απο τις εξαγωγες και θα εβλεπα αν "δακρυζει" πιο ευκολα .
Καλη δουλεια παντως και με προσοχη στην λεπτομερεια!!! Αντε καλη συνεχεια!!! :a014:
θα τριφτούν χρήστο με σμοιριδαλοιφή πάνω στις έδρες όλες οι βαλβίδες με τον γνωστό τρόπο, μετά θα το δοκιμάσω όπως λες.
Είμαι πάλι σε σκέψεις για πλανιάρισμα στο κεφαλάρι για να φύγουν τα σημάδια από το χτυπημένο πιστόνι, δεν θέλω να ανεβάσω συμπίεση , ειδικά σε turbo κινητήρα, ίσως το αποφύγω μια και βλέπω οτι τα σημάδια δεν φτάνουν στο σημείο που πατάει η φλάντζα εκρήξεως, θα συμβουλευτώ και το μηχανουργείο όταν πάω για ρεκτιφιέ.

virus
19/01/2014, 22:32
ελπιζω να εβαλες βενζινη ε;


ωραιες δουλειες αυτες :beer::beer:

stam2
20/01/2014, 09:05
Είμαι πάλι σε σκέψεις για πλανιάρισμα στο κεφαλάρι για να φύγουν τα σημάδια από το χτυπημένο πιστόνι, δεν θέλω να ανεβάσω συμπίεση , ειδικά σε turbo κινητήρα,

να εκφράσω μία απορία...?
από τη στιγμή που το 'χεις όλο λυμένο και μπορείς να "παιξεις" με τα υλικά και την ανακατασκευή, γιατί φοβάσαι τη συμπίεση...???
μιλάω για διαφορά δεκάτων που θα οφείλεται σε ελαφρύ πλάνισμα και όχι ανέβασμα τρελό....

mad shark
20/01/2014, 09:07
θα τριφτούν χρήστο με σμοιριδαλοιφή πάνω στις έδρες όλες οι βαλβίδες με τον γνωστό τρόπο, μετά θα το δοκιμάσω όπως λες.
Είμαι πάλι σε σκέψεις για πλανιάρισμα στο κεφαλάρι για να φύγουν τα σημάδια από το χτυπημένο πιστόνι, δεν θέλω να ανεβάσω συμπίεση , ειδικά σε turbo κινητήρα, ίσως το αποφύγω μια και βλέπω οτι τα σημάδια δεν φτάνουν στο σημείο που πατάει η φλάντζα εκρήξεως, θα συμβουλευτώ και το μηχανουργείο όταν πάω για ρεκτιφιέ.
:smokin: δεν βλεπω τον λογω για πλανιαρισμα αφου δεν υπαρχει προβλημα στο σημιο που πατα η φλαντζα :winka: το πολι πολι παρε ενα γιαλοχαρτο (1200 ) βαλτο πανω σε ενα κοματι τζαμι και περασε την κεφαλη απο πανοτου για να παρης τηχον πετσηκα σημια νομιζω ξερης πος γηνετε
:hunter:

mankam
21/01/2014, 22:10
να εκφράσω μία απορία...?
από τη στιγμή που το 'χεις όλο λυμένο και μπορείς να "παιξεις" με τα υλικά και την ανακατασκευή, γιατί φοβάσαι τη συμπίεση...???
μιλάω για διαφορά δεκάτων που θα οφείλεται σε ελαφρύ πλάνισμα και όχι ανέβασμα τρελό....
Nα είσαι σίγουρος ότι θα παίξουμε αρκετά σε αυτό το μοτέρ :evil:ηδη με το WISECO 69.00mm (810cc) πάμε 8:1 Compression Ratio απο 7.8:1 που είναι το μαμά.
Έβαλα την φλάντζα επάνω στο κεφαλάρι και τα σημάδια είναι έξω από το σημείο που πατάει, φαίνεται και στην φώτο που βάζω οτι η φλάντζα είναι ανέπαφη.
Υπόψιν αλλάζουνε και τα δεδομένα στην διάμετρο των κυλίνδρων, απο 66mm περιπου (η φλαντζα ειναι 67mm) που ειναι τωρα πανε στο 69mm με το ρεκτιφιέ, πιστεύω ανάλογα μεγαλύτερης διαμέτρου θα είναι και η φλάντζα που θα έχει το σετ.

308158


δεν βλεπω τον λογω για πλανιαρισμα αφου δεν υπαρχει προβλημα στο σημιο που πατα η φλαντζα το πολι πολι παρε ενα γιαλοχαρτο (1200 ) βαλτο πανω σε ενα κοματι τζαμι και περασε την κεφαλη απο πανοτου για να παρης τηχον πετσηκα σημια νομιζω ξερης πος γηνετε το έχω ακούσει αυτό άλλα δεν πρόκειται με αυτό τον τρόπο να φύγει τυχόν πετσικάρισμα, για υπολοίματα φλάντζας είναι καλή ιδέα πάντως


ελπιζω να εβαλες βενζινη ε;


ωραιες δουλειες αυτες
Άντε τι έγινε με το δικό σου? παράγγειλες ανταλλακτικά απο εξωτερικό?

virus
21/01/2014, 22:22
θα δουμε ψαχνω :)

εγω θα ελεγα να κανεις πλανιαρισμα για την παραληλοτητα της κεφαλης.

T E O
23/01/2014, 17:58
ποσο υψος εχει ο κυλινδρος? δηλαδη με το ρεκτιφιε που παει 69 χιλιστα ποσο ανεβαινει ο κυβισμος? ο τυπος που μετραει ογκο κυλινδρου ειναι πD*2/4xh (π επι D στο τετραγωνο τεταρτα επι το υψος του κυλινδρου)

mad shark
23/01/2014, 19:33
ποσο υψος εχει ο κυλινδρος? δηλαδη με το ρεκτιφιε που παει 69 χιλιστα ποσο ανεβαινει ο κυβισμος? ο τυπος που μετραει ογκο κυλινδρου ειναι πD*2/4xh (π επι D στο τετραγωνο τεταρτα επι το υψος του κυλινδρου)

ο κυβησμος προκηπτη (π*R στο τετραγωνο τεταρτα επι διαδρομη στροφαλου επι αριθμο κυληνδον οπου π=3.14 R=ακτινα κυληνδρου) αρα το θεμα για το υψος του κυληνδρου και της κεφαλης αφορα μονο τον λογο συμπιεσης ο οπιος ειναι πολη σημαντηκος παραγωντας ειδικα στους υπερτοφοδωτουμενους κηνητηρες ελπιζω να βοηθησα

T E O
23/01/2014, 20:46
σωστα δεν ειναι ολο το υψος του κυλινδρου αλλα η διαδρομη του πιστονιου επι τον αριθμο των κυλινδρων φυσικα

motomaniac
23/01/2014, 22:07
ki η συμπιεση υπολογιζεται με τον ογκο του κυλινδρου μαζι με τον θαλαμο καυσης δια τον ογκο του θαλαμου καυσης αλλα ευτυχως υπαρχουν συμπιεσομετρα. Μανο!! τελιωνε.. αυτο θελω να το ακουσω να κροταλιζει..

mad shark
23/01/2014, 22:20
ki η συμπιεση υπολογιζεται με τον ογκο του κυλινδρου μαζι με τον θαλαμο καυσης δια τον ογκο του θαλαμου καυσης αλλα ευτυχως υπαρχουν συμπιεσομετρα. Μανο!! τελιωνε.. αυτο θελω να το ακουσω να κροταλιζει..
:nono: ο λογος σημπιεσισ ειναι η αναλογη σχεση του σηνοληκου χορου αποτον χορο κεφαλης ως το κατο νεκρο σημιο σε σχεση μετον χορο κεφαλης ως το ανο νεκρο σημιο γιαυτο και οταν μηλαμε για σχεση συμπιεσης αναφετουμε 1 νουμερο προς τη μοναδα (μοναδα ειναι ο χορος της κεφαλις ωσ το Α.Ν.Σ. πχ 10/1)το συμπιεσομετρο μετρα το κομπρεσιον της μηχανης που ειναι αλλο θεμα.:a024::a024:

motomaniac
23/01/2014, 22:48
:nono: ο λογος σημπιεσισ ειναι η αναλογη σχεση του σηνοληκου χορου αποτον χορο κεφαλης ως το κατο νεκρο σημιο σε σχεση μετον χορο κεφαλης ως το ανο νεκρο σημιο γιαυτο και οταν μηλαμε για σχεση συμπιεσης αναφετουμε 1 νουμερο προς τη μοναδα (μοναδα ειναι ο χορος της κεφαλις ωσ το Α.Ν.Σ. πχ 10/1) ως εδω συμφωνουμε, το ιδιο πραμα λεμε.
το συμπιεσομετρο μετρα το κομπρεσιον της μηχανης που ειναι αλλο θεμα.:a024::a024: το κομπρεσιον ποιο ειναι? μηπως η στιγμιαια πιεση στο ανω νεκρο σημειο την στιγμη πριν την εναυση? μαλλον εχεις ενα δικιο μιας κι η συμπιεση ειναι ενα απολυτο νουμερο χωρις μοναδα μετρησης. ενω το συμπιεσομετρο μετρα? μπαρ?
ολα αυτα συνδεονται με την ανακατασκευη του Μανου γιατι πρεπει να ελεγχθει εκτενως το συγκεκριμενο θεμα να μην εχει ντραβαλα μετα..

mad shark
24/01/2014, 00:04
:a18:
ολα αυτα συνδεονται με την ανακατασκευη του Μανου γιατι πρεπει να ελεγχθει εκτενως το συγκεκριμενο θεμα να μην εχει ντραβαλα μετα..
ακριβως ωπος το ηπες κομπρεσιον ειναι η πιεση που δημιουργητε λιγο πριν την εκρηξη στον οφελημο χρονο .μην ανχονεσε ο μανος τα ξερει καλα τα γραμματα τον εχω εμπιστοσηνη και ειναι πολι προσεκτικος :rtr::a23:

T E O
24/01/2014, 22:24
10/1 δεν ειναι ο λογος του αερα προς τη βενζινη του μειγματος?

motomaniac
25/01/2014, 13:48
10/1 δεν ειναι ο λογος του αερα προς τη βενζινη του μειγματος?

Στοιχειομετρικός λόγος = 14.7 (μάζα αέρα/μάζα καυσίμου) για μίγμα κ-C. 7 και ίσο-C. 8.

srxakias
25/01/2014, 18:47
:a014::wave2:

mad shark
25/01/2014, 19:20
10/1 δεν ειναι ο λογος του αερα προς τη βενζινη του μειγματος? to 10/1 to το αναφερα σαν παραδηγμα και σχετηκο σε καθε κηνητηρα μπωρη να ειναι αλλο τωρα οσο αναφορα την αναλογια καυσημου με αερα εκει μιλαμε για το 14.5 /1 αλλα και παλλι ειναι σχετηκο αναλογα την τεχνολογια και τη σχεδιαση του κηνητηρα το ζητουμενο ειναι τα καυσαερια να μην ξεπερνουν την θερμοκρασια 800/850 βαθμους κελσιου γιατι μετα απο εκει αρχειζουν πολα προβληματα και η θερμοκρασια εξωδου καφσαεριον ειναι αμεσα σινδεδεμενη με την αναλογια του μηγματος,καλα καπιος θα πι και της σημπιεσης αλλα εκι γιρναμε στο θεμα που σιζιτουσαμε πριν για λογους σημπιεσης και τα ρεστα:smokin:

mad shark
25/01/2014, 19:20
Στοιχειομετρικός λόγος = 14.7 (μάζα αέρα/μάζα καυσίμου) για μίγμα κ-C. 7 και ίσο-C. 8.

σωστος;)

mankam
01/02/2014, 07:25
Έτριψα το ρεζερβουάρ χθες με συρματόβρουτσα για να δω την έκταση της σαπίλας που είχε, άδειο εδώ και αρκετά χρονιά απο καύσιμο λόγω ακινησίας, από άμεσα έβγαιναν κομμάτια:(

308879

παλια ασημοκόλληση?

308880

308881

mankam
01/02/2014, 07:28
Γύρω γύρω χαμηλά κοντά στην ραφή των μετάλλων υπάρχουν πολλές μικρές τρυπούλες, υποθέτω εχει αδυνατίσει πολύ το μέταλλο σε αυτό το σημείο αν αφαιρεθεί η σκουριά απο μέσα θα γίνει ακόμα χειρότερο...

308882

308883

308884

mankam
01/02/2014, 07:30
και μια από μέσα, πρέπει να βγήκε μια χούφτα σκουριά άπλα κουνώντας το

308885

mad shark
01/02/2014, 10:35
και μια από μέσα, πρέπει να βγήκε μια χούφτα σκουριά άπλα κουνώντας το

308885
:a31: θα σου προτηνα να αγορασης πολλιεστερα και να κανης μια σηναντηση με τον θωμα:eek: πιο εφκολο ειναι να κανης καινουριο απο πολλιεστερα παρα να επισκευασης το ιδιο:a7: αλλιος δινις δουλεια στον τριανταφιλο που σου ειπα αν θημασε :priest:

motomaniac
01/02/2014, 15:02
δυστυχως μαλλον ειναι οπως ειπαμε στο τηλεφωνο. δεν ειναι κακη ιδεα ο πολεστερα οντως αλλα θες αναγκαστικα να σφαξεις ενα μαμα τεποζιτι για το κομματι που βιδωνει η ταπα. καπου εχω δει ολοκληρο θεμα με δαυτα για καρμπον...

mad shark
01/02/2014, 18:07
δυστυχως μαλλον ειναι οπως ειπαμε στο τηλεφωνο. δεν ειναι κακη ιδεα ο πολεστερα οντως αλλα θες αναγκαστικα να σφαξεις ενα μαμα τεποζιτι για το κομματι που βιδωνει η ταπα. καπου εχω δει ολοκληρο θεμα με δαυτα για καρμπον...:nono: δεν θα χριαστει να σφαξει τεποζιτο οι βασεις γεια τα βηδοματα γηνονται απεφθιας στον πολιεστερα με παχητερο τηχομα:smokin::a34:

motomaniac
01/02/2014, 18:22
:nono: δεν θα χριαστει να σφαξει τεποζιτο οι βασεις γεια τα βηδοματα γηνονται απεφθιας στον πολιεστερα με παχητερο τηχομα:smokin::a34:

Νρε ξερω πως γινονται. εχω φιλο επαγγελματια. αν η ταπα του τεποζιτου πιανει με μεντεσε γινεται χωρις σφαξιμο. αν παει βιδωτη οπως συνηθως δεν γινεται. δεν αντεχει ο πολυστερας.

mankam
01/02/2014, 18:26
Πανο δεν θα κάνω πολυεστερικό ρεζερβουάρ,δεν μου καθεται καλα η ιδεα.
Θα πάρω μια γνώμη απο τον τριαντάφυλλο στο μηχανουργείο αλλά σκέφτομαι να το κόψω απο κάτω και να το ανοίξω ώστε να γεμίσει απο μέσα τις τρύπες απο τη σκουριά με μπρουτζοκόλληση? η οτι άλλο ενδείκνυται και να καθαριστεί καλά απο την σκουριά, φαντάζομαι χρειάζεται κάποιος έμπειρος για να μπορέσει να το κολλήσει σωστά μετά, μια σκέψη ειναι αυτή...

308914
Δεκτές προτάσεις απόψεις :a4:

virus
01/02/2014, 18:59
κατι αλλο που σκεφτομαι

χωρις κοψιματα και σφαγματα.

πας σε εναν που κανει πλαστικοποιησεις ρεζερβουαρ και κανονιζεις την πλαστικοποιηση του ρεζερβουαρ που εχεις. ομως οταν στο καθαρισει με τα χημικα να στο δωσει πισω και να το πας να σου κανουν μπρουτζοκοληση στις τρυπες. κι αφου τελειωσεις με τις τρυπες του το ξαναδινεις και κανει την πλαστικοποιηση.

mad shark
01/02/2014, 19:05
Πανο δεν θα κάνω πολυεστερικό ρεζερβουάρ,δεν μου καθεται καλα η ιδεα.
Θα πάρω μια γνώμη απο τον τριαντάφυλλο στο μηχανουργείο αλλά σκέφτομαι να το κόψω απο κάτω και να το ανοίξω ώστε να γεμίσει απο μέσα τις τρύπες απο τη σκουριά με μπρουτζοκόλληση? η οτι άλλο ενδείκνυται και να καθαριστεί καλά απο την σκουριά, φαντάζομαι χρειάζεται κάποιος έμπειρος για να μπορέσει να το κολλήσει σωστά μετά, μια σκέψη ειναι αυτή...

308914
Δεκτές προτάσεις απόψεις :a4: αν το χορισεις στα δυο θα εχεις σωβαρο προβλημα να σου πετσικαρι στο κολυμα πανε στον τριανταφιλο και οτι σου πι κανε αν δεν περνει γιατρια εχω και αλλι ιδεα κοψτο και χρισιμοποιίσε το επανο μερος μονο ως καλλημα με πολιεστερικο απο μεσα η κανενα απο αλο μηχανακι οπος αφτα που ειναι μισο φιλτροκουτι μισο ρεζερβουαρ δες zxr:a10:

Dbnn
01/02/2014, 19:18
Άμα κοπεί προσεκτικά και όχι αρπα κόλα θα φτιαχτεί μια χαρά μετά. Ένα σωστό μηχανουργείο θα στο "ράψει" χωρίς να χεις φόβο διαρροής κλπ. Ακόμα και μόνος σου αμα ξέρεις να "ράβεις" με ηλεκτροκόλληση, αλγκόν κλπ δεν θα χει πρόβλημα.

motomaniac
01/02/2014, 21:04
Ακόμα και μόνος σου αμα ξέρεις να "ράβεις" με ηλεκτροκόλληση, αλγκόν κλπ δεν θα χει πρόβλημα.

με ηλεκτροληση? ηλεκτροδιο? αυτην την ψιλη λαμαρινα? δεν νομιζω.. οσο χερι κι αν εχεις.... με το ζορι κολλας εξατμιση. και αμα..

motomaniac
01/02/2014, 22:13
Μανο βρηκα την κοντρα του πισω φρενου.

mankam
02/02/2014, 16:56
κατι αλλο που σκεφτομαι

χωρις κοψιματα και σφαγματα.

πας σε εναν που κανει πλαστικοποιησεις ρεζερβουαρ και κανονιζεις την πλαστικοποιηση του ρεζερβουαρ που εχεις. ομως οταν στο καθαρισει με τα χημικα να στο δωσει πισω και να το πας να σου κανουν μπρουτζοκοληση στις τρυπες. κι αφου τελειωσεις με τις τρυπες του το ξαναδινεις και κανει την πλαστικοποιηση.
Γιάννη σε περίπτωση που δεν το κόψω θα το κάνω ηλεκτρόλυση μόνος μου, δυστυχώς ειναι σαν σουρωτήρι απο τις τρυπούλες χαμηλά και πρέπει να τις κλείσω για να βάλω νερο μέσα.
Αυτό που σκέφτομαι είναι να ενισχυθεί με μέταλλο απο μέσα γύρω γύρω στο σημείο που εχει πρόβλημα αφού καθαριστεί η σκουριά αλλιώς σε λίγο καιρό θα ανοίξει απο άλλου:panic:
Προς το παρόν το ρεζερβουάρ μπαίνει στην ακρη δεν υπάρχει βιασύνη:a55:


Μανο βρηκα την κοντρα του πισω φρενου. :a013: δωστην μαζι με το φτερο της αλυσιδας στον χαρη οταν ερθει εκει.

mankam
02/02/2014, 17:08
Ψάχνοντας τρόπο για καλύτερη λίπανση πήρα πληροφορίες από το GPZ750 turbo.com διάβασα αυτή την μετατροπή στις διόδους του λαδιού στο Κάρτερ απο το σημείο που βγαίνουν τα ρακορ για το ψυγείου λαδιού.
Το GPZ750 turbo δεν έχει το τελειότερο σύστημα λίπανσης, αυτό οδηγεί συχνά σε “άρπαγμα”της τουρμπίνας ακόμα και αν αυτή είναι εργοστασιακή αλλά και στα μέταλλα των μπιελών.
Αυτή η μετατροπή εχει στόχο να βελτιώσει την πίεση αλλά και την ροη λαδιού στην τουρμπίνα αλλά και γενικά στον κινητήρα.
παρακάτω εξηγείται ο τρόπος που γινεται αυτό.

308950

308951

ετσι ηταν πριν:

308952

mankam
02/02/2014, 17:10
και μετα

308953

πριν

308954

και μετα

308955

mankam
02/02/2014, 17:14
Ανοίχτηκε και η βίδα του ρακόρ εσωτερικά στη διάμετρο

308957

308958

και η τρυπα στα πλαι

308959

mankam
02/02/2014, 17:28
Το βολάν δεν έλεγε να βγει απο τον στρόφαλο με τίποτα και έπρεπε να αλλάξω την τσιμούχα στροφάλου
απαραίτητος ενας εξωλκέας, 15 ευρω απο ebay + μεταφορικα

308960

δεν σφαξανε ομως πηρα ενα μπουλονι με 1.20 ευρω Μ18Χ1.5 :smokin:

308961

μια μπιλια απο ρουλεμαν (εγω δεν βρηκα) ωστε να μην σφηνωσει και κανει ζημια στο πασο του στροφαλου

308962

mad shark
02/02/2014, 17:28
Ανοίχτηκε και η βίδα του ρακόρ εσωτερικά στη διάμετρο

308957

308958

και η τρυπα στα πλαι

308959
:moutza:μεσα στο μυαλομου εισαι μανο σκευτομουν να σε κανω θεμα για τι λυπανση επισις υπαρχει τροπος να αυξησης την πιεση του λαδιου επεμβενοντας στη εκτονοτηκη βαλβηδα bay pass :a019:

mankam
02/02/2014, 17:31
γρασο μεσα και λιγο :a52:

308963

αν ήθελε ας μην έβγαινε!

dynagrego
02/02/2014, 17:34
Η τουρμπινα καθεται πιο χαμηλα απο τη σταθμη του λαδιου στα καρτερ?

mankam
02/02/2014, 18:12
Η τουρμπινα καθεται πιο χαμηλα απο τη σταθμη του λαδιου στα καρτερ? όχι είναι ποιο ψηλά

μεσα στο μυαλομου εισαι μανο σκευτομουν να σε κανω θεμα για τι λυπανση επισις υπαρχει τροπος να αυξησης την πιεση του λαδιου επεμβενοντας στη εκτονοτηκη βαλβηδα bay pass
Νεαρε υπαρχει λυση;)
Μπαινει αντλια λαδιου απο ZR7 του 2000 και μετα που ειναι ποιο ενισχυμενη, ανεβαινει η πισεη λαδιου απο 15-20psi σε 20-25 psi

308964

308965

thomas tuning
02/02/2014, 18:35
μανο αν μπορω να βοηθησω καπου πες μου πολυεστερες κ τετοια αν θελησεις μονος σου μη παρεις τριχα παρε ροβιν

Dbnn
02/02/2014, 18:36
με ηλεκτροληση? ηλεκτροδιο? αυτην την ψιλη λαμαρινα? δεν νομιζω.. οσο χερι κι αν εχεις.... με το ζορι κολλας εξατμιση. και αμα..

Το λεω απο το σκεπτικό να χρησιμοποιήσεις μικρή ηλεκτροκόλληση. Νομίζω υπάρχουν μικρές (με το ανάλογο ηλεκτρόδιο) που κολλάνε ψιλές λαμαρίνες.
Με κάθε επιφύλαξη βέβαια τα παραπάνω μιας και δεν κατέχω απο ηλεκτροκολλήσεις κλπ.
Μια φορά είχα κολλήσει αποστάτη για τεντωτήρα ιμάντα στο παλιό μου αμάξι να φανταστείς.

motomaniac
02/02/2014, 20:22
Το λεω απο το σκεπτικό να χρησιμοποιήσεις μικρή ηλεκτροκόλληση. Νομίζω υπάρχουν μικρές (με το ανάλογο ηλεκτρόδιο) που κολλάνε ψιλές λαμαρίνες.
Με κάθε επιφύλαξη βέβαια τα παραπάνω μιας και δεν κατέχω απο ηλεκτροκολλήσεις κλπ.
Μια φορά είχα κολλήσει αποστάτη για τεντωτήρα ιμάντα στο παλιό μου αμάξι να φανταστείς.

δεν κολιεται το τεποζιτο με ηλεκτροκολληση, ουτε καν η εξατμιση που ειναι πιο χοντρη λαμαρινα. με συρμα κι αμφιβαλλω (το τεποζιτο)

Takata Dome
02/02/2014, 21:06
Να ρωτήσω κάτι; Στο ρεζερβουάρ βλέπω πως η πολλή σκουριά είναι στον πάτο,εκεί δηλαδή που λιμνάζει η βενζίνη.Το ίδιο έχω παρατηρήσει και σε άλλες μηχανές.Μήπως τελικά είναι χειρότερο να παραμένει γεμάτο το ρεζερβουάρ,παρά άδειο; Η απλά είναι λεπτότερα τα τοιχώματα εκεί και τρυπάει πιο εύκολα;

virus
02/02/2014, 21:29
Να ρωτήσω κάτι; Στο ρεζερβουάρ βλέπω πως η πολλή σκουριά είναι στον πάτο,εκεί δηλαδή που λιμνάζει η βενζίνη.Το ίδιο έχω παρατηρήσει και σε άλλες μηχανές.Μήπως τελικά είναι χειρότερο να παραμένει γεμάτο το ρεζερβουάρ,παρά άδειο; Η απλά είναι λεπτότερα τα τοιχώματα εκεί και τρυπάει πιο εύκολα;


συνηθως η σκουρια ειναι μπολικη εκει που δεν φαινεται. δηλαδη στην ραχη του ρεζερβουαρ. οπου και εχει παντα επαφη με τον αερα. στον πατο τρυπαει επειδη ειναι παρατημενο χωρις βενζινη. ετσι μπαινουν τα νερα απο υγρασιες επαφη με αερα λογω λιγης βενζινης και τρυπαει. καλυτερα γεματο με βενζινη μεχρι το στομιο.

Flinis
02/02/2014, 23:04
Γύρω γύρω χαμηλά κοντά στην ραφή των μετάλλων υπάρχουν πολλές μικρές τρυπούλες, υποθέτω εχει αδυνατίσει πολύ το μέταλλο σε αυτό το σημείο αν αφαιρεθεί η σκουριά απο μέσα θα γίνει ακόμα χειρότερο...

308882

308883

308884

Αγαπητέ Μάνο
Σκεφτηκες να χρησιμοποιήσεις χημικό μέταλλο; Το μέγεθος απο τις τρύπες δεν ειναι τεράστιο. Ειναι υλικό που όταν στεγνώσει ,του κάνεις ότι θες. Τρυπάς, ανοίγεις σπείρωμα, λιμάρεις, στοκάρεις, βάφεις. Την ηλεκτρόλυση βέβαια δεν την γλιτώνεις. Σε παρακολουθώ καθημερινά και πιστεύω θα τη βρεις την άκρη.

vaska
02/02/2014, 23:25
Είδα πρόσφατα ένα βιντεάκι και στο βάζω εδώ μήπως και δώσεις λύση στο πρόβλημα με τις σκουριές στο ντεπόζιτο χωρίς να τραβιέσαι άσχημα. Έχω δει και άλλα παρόμοια βίντεο με το ίδιο υλικό. όλοι λένε πως κάνει θαύματα αλλά μάλλον θα χρειαστείς προπόνηση μέχρι να καταφέρεις να είσαι ακριβής. Δεν σε φοβάμαι όμως, το έχεις. Για δες

http://www.youtube.com/watch?v=I2Hq6gW7RCM

:wave2:

motomaniac
03/02/2014, 00:20
Είδα πρόσφατα ένα βιντεάκι και στο βάζω εδώ μήπως και δώσεις λύση στο πρόβλημα με τις σκουριές στο ντεπόζιτο χωρίς να τραβιέσαι άσχημα. Έχω δει και άλλα παρόμοια βίντεο με το ίδιο υλικό. όλοι λένε πως κάνει θαύματα αλλά μάλλον θα χρειαστείς προπόνηση μέχρι να καταφέρεις να είσαι ακριβής. Δεν σε φοβάμαι όμως, το έχεις. Για δες

http://www.youtube.com/watch?v=I2Hq6gW7RCM

:wave2:

ωραιο.....

mankam
03/02/2014, 09:47
Είδα πρόσφατα ένα βιντεάκι και στο βάζω εδώ μήπως και δώσεις λύση στο πρόβλημα με τις σκουριές στο ντεπόζιτο χωρίς να τραβιέσαι άσχημα. Έχω δει και άλλα παρόμοια βίντεο με το ίδιο υλικό. όλοι λένε πως κάνει θαύματα αλλά μάλλον θα χρειαστείς προπόνηση μέχρι να καταφέρεις να είσαι ακριβής. Δεν σε φοβάμαι όμως, το έχεις. Για δες

http://www.youtube.com/watch?v=I2Hq6gW7RCM


:wave2:Δεν κολλάνε σιδηρούχα μέταλλα!
Αν θυμάσαι στο άλλο Z750 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129412&page=35) (στην σελίδα φαίνονται οι ράβδοι) που έκανα ανακατασκευή ειχα χρησιμοποιήσει αυτές τις ράβδους, durafix λέγονται, η μικρη εμπειρία μου δουλεύοντας τις ειναι οτι ενδείκνυνται για κολλήσεις σε αλουμίνια μικρού όγκου, δύσκολα θα κολλήσεις επάνω σε κινητήρα καθότι η φιάλη προπανίου δεν προλαβαίνει να κρατήσει σταθερή την θερμοκρασία που χρειάζεται για την κόλληση (λειτουργεί σαν ψήκτρα ο όγκος του αλουμινίου) με αποτέλεσμα οταν κρυώσει να γινεται αποκόλληση του υλικού, χόρια την ζημια απο την θερμοκρασία που μπορει να δημιουργηθεί στον κινητήρα (παραμόρφωση η και λιώσιμο σε τυχόν τσιμούχες που υπάρχουν κοντά) το αλουμίνιο ειναι εξαιρετικός αγωγός θερμότητας,υπόψιν το μαγνήσιο δεν το κολλάνε, μόνο κράματα.
Πήρα ράβδους ασημοκόλλησης και βόρακα, θα κανω δόκιμες και θα ενημερώσω:a02:

mankam
03/02/2014, 12:38
Αγαπητέ Μάνο
Σκεφτηκες να χρησιμοποιήσεις χημικό μέταλλο; Το μέγεθος απο τις τρύπες δεν ειναι τεράστιο. Ειναι υλικό που όταν στεγνώσει ,του κάνεις ότι θες. Τρυπάς, ανοίγεις σπείρωμα, λιμάρεις, στοκάρεις, βάφεις. Την ηλεκτρόλυση βέβαια δεν την γλιτώνεις. Σε παρακολουθώ καθημερινά και πιστεύω θα τη βρεις την άκρη.
Αναφέρεσαι στο χημικό μου μετατρέπει την σκουριά σε οργανικό μέταλλο? ακόμα και σε αυτη την περίπτωση πως θα κλείσουν οι τρύπες που υπάρχουν και θα ανοίξουν ακόμα περισσότερο με την ηλεκτρόλυση? παλι καταλήγουμε στις κολλήσεις.
Ομολογουμένως ειναι δύσκολη περίπτωση αυτο το ρεζερβουάρ :a4:

Takata Dome
03/02/2014, 12:54
Στο ρεζερβουάρ πιστεύω κάποιος ο οποίος ασχολείται με πλαστικοποιήσεις επαγγελματικά θα στο φτιάξει.Αν ήθελες να δοκιμάσεις μόνος σου,μπορείς να κάνεις πλαστικοποίηση με POR-15 που κλείνει τέτοιες τρύπες,ή κάποιο προιόν σαν το POR Patch.

Flinis
03/02/2014, 15:01
Αναφέρεσαι στο χημικό μου μετατρέπει την σκουριά σε οργανικό μέταλλο? ακόμα και σε αυτη την περίπτωση πως θα κλείσουν οι τρύπες που υπάρχουν και θα ανοίξουν ακόμα περισσότερο με την ηλεκτρόλυση? παλι καταλήγουμε στις κολλήσεις.
Ομολογουμένως ειναι δύσκολη περίπτωση αυτο το ρεζερβουάρ :a4:

Αναφέρομαι σε εποξικη κόλλα 2 συστατικών πχ BORO WELD, ARALDIT,LOCTITE κλπ. Αντέχει στα πάντα (καύσιμο,χημικά,πιέσεις) και δέχεται κάθε είδους κατεργασία. Μπάλωσε πρόχειρα, κάνε ηλεκτρολυση να φύγουν τα σαθρά κομμάτια και κλείσε με χημικό μέταλλο. Σίγουρα δύσκολη περίπτωση ,αλλα όχι ακατόρθωτο.

motomaniac
26/03/2014, 08:38
τι εκανες με το τεποζιτο? εγω ανακαλυψα δυο μικρες τρυπουλες στο δικο μου και το κολλησα μονος με καλαι. αμα θες φερε να το κολλησουμε

mankam
26/03/2014, 10:22
τι εκανες με το τεποζιτο? εγω ανακαλυψα δυο μικρες τρυπουλες στο δικο μου και το κολλησα μονος με καλαι. αμα θες φερε να το κολλησουμε το δικό μου είναι σουρωτήρι στην κάτω πλευρά! λάβε υπ'οψιν οτί το καλάι πιανει επιφανειακά και με το πρώτο ζόρισμα θα στό πετάξει, θέλει γάνωμα πρώτα αν θυμάμαι καλά( απο συζητηση με τόν mad shark) πάνω στη επιφάνεια που θα γίνει η κόλληση.
Έκανα κάποια πειράματα με τις κολλήσεις, η ασημοκόλληση με μικρή περιεκτικότητα σε ασήμι 4% (Του υδραυλικού ) δύσκολα πιάνει πάνω στην λαμαρίνα και όταν γίνει αυτο αφήνει πόρους στο μέταλλο, στήν δοκιμή πού έκανα πρεσάροντας αέρα στό ντεπόζιτο και βάζοντας σαπουνάδα στις κολλήσεις είχε διαρροή, δοκίμασα και με ασημοκόλληση σε ποσοστο 20% ασήμι αυτή με το βόρακα απ'έξω αλλά και πάλι δέν έμεινα ικανοποιημένος είχε και 7 ευρώ η βεργα:cry:
Έκανα δοκιμές με ράβδους μπρουτζοκόλλησης, εδώ τα πράγματα ήταν καλύτερα όσο αφορά τήν πρόσφυση στήν λαμαρίνα αλλα το σημείο τήξης είναι μεγαλύτερο και το φιαλάκι προπανίου που έχω δεν μπορεί να την δουλέψει σωστά, χρειάζεται οξυγόνο-ασετιλίνη.
πρός το παρόν τα άφησα στήν άκρη και γενικώς όλο το project μιά και στέγνωσα οικονομικά, πιστεύω μέσα στο καλοκαίρι να κάνω κάποια πράγματα και να έχω νεώτερα να σας πώ.

motomaniac
26/03/2014, 12:28
[QUOTE=mankam;2450743]το δικό μου είναι σουρωτήρι στην κάτω πλευρά! λάβε υπ'οψιν οτί το καλάι πιανει επιφανειακά και με το πρώτο ζόρισμα θα στό πετάξει, θέλει γάνωμα πρώτα αν θυμάμαι καλά( απο συζητηση με τόν mad shark) πάνω στη επιφάνεια που θα γίνει η κόλληση.
Έκανα κάποια πειράματα με τις κολλήσεις, η ασημοκόλληση με μικρή περιεκτικότητα σε ασήμι 4% (Του υδραυλικού ) δύσκολα πιάνει πάνω στην λαμαρίνα και όταν γίνει αυτο αφήνει πόρους στο μέταλλο, στήν δοκιμή πού έκανα πρεσάροντας αέρα στό ντεπόζιτο και βάζοντας σαπουνάδα στις κολλήσεις είχε διαρροή, δοκίμασα και με ασημοκόλληση σε ποσοστο 20% ασήμι αυτή με το βόρακα απ'έξω αλλά και πάλι δέν έμεινα ικανοποιημένος είχε και 7 ευρώ η βεργα:cry:
Έκανα δοκιμές με ράβδους μπρουτζοκόλλησης, εδώ τα πράγματα ήταν καλύτερα όσο αφορά τήν πρόσφυση στήν λαμαρίνα αλλα το σημείο τήξης είναι μεγαλύτερο και το φιαλάκι προπανίου που έχω δεν μπορεί να την δουλέψει σωστά, χρειάζεται οξυγόνο-ασετιλίνη.
πρός το παρόν τα άφησα στήν άκρη και γενικώς όλο το project μιά και στέγνωσα οικονομικά, πιστεύω μέσα στο καλοκαίρι να κάνω κάποια πράγματα και να έχω νεώτερα να σας πώ.[/QUOTγιατι να το φουσκωσεις? αν δουλευεις σωστα ο εξαερισμος του δεν θα ανεβασει τοση πιεση ουτε το καλοκαιρι.. εγω το εκανα με καλαι ηλεκτρολογου. δεν το δοκιμασα με πιεση να σου πω την αληθεια ακομα. αλλα παιζει και να μην το χρησιμοποιησω τελικα. θα δειξει.

maik 1050
29/04/2014, 18:35
για σας και απο μενα το ιδιο προβλημα ειχα και εγω με ενα rd 350 lc που εφτιαξα και δεν εβρισκα τεποζιτο καθαρο πουθενα εκοψα λοιπον το τεποζιτο απω πανω ενα εκατοστο μεσα απο την κουρμπα το εβγαλα σαν καπακι πηρα υλικα απο τον ανδρεου ριτινες και ανθρακονιμα αφου το καθαρισα καλα μεσα μετα το εντισα εσωτερικα ολο με ανθρακονιμα μετα το καπακι το τσιμπισα σε μερικα σημια με αργκον και το τελοιοσα με καλαει..... δεν μου εχει φγαλει κανενα προβλημα και μηλαμε για τρυπαρες το δικο σου ειναι πενα...

stam2
29/04/2014, 19:46
Απο μεσα το ανθρακονημα; και με τη βενζινη πως τα παει...;;

mad shark
02/05/2014, 13:54
Απο μεσα το ανθρακονημα; και με τη βενζινη πως τα παει...;;

to athrakonia den exei problima me tis benzines oute me alkalikes enosis 100% episis oute h pitines san ton poliestera

mankam
01/10/2014, 15:42
323940

323941

323942

mankam
01/10/2014, 15:54
Για να βάλω το ψαλίδι χρησιμοποίησα ατσαλένιο σωλήνα με εσωτερικη διαμετρο οσο και ο πειρος του Ζ750 16mm και εξωτερικη 20 mm οσο ηταν ο πειρος του zrx1200 και ετσι καλυψα την διαφορα οσο αφορα τον πειρο που κραταει το ψαλιδι.
Το ψαλίδι ήταν φαρδυτερο λιγα χιλιοστά μόλις, αφαιρεσα δεξια και αριστερα απο τις βασεις του πλαισιου ισα για να μπει.

323943

Η αποσταση απο το κεντρο αξονα ψαλιδιου με κεντρο βασης αμορτισερ στο zrx ειναι 43cm οπως το μετρησα εγω, στο ψαλιδι του Z750 ειναι 46 cm αυτη η διαφορα των 3 ποντων ψηλωνει την μοτοσυκλετα οποτε παμε σε ποιο κοντα αμορτισερ? ( τα μανισια του Ζ750 εχουν 33 μηκος απο τρυπα σε τρυπα.)
Στο εσωτερικο ανοιγμα των βασεων του ψαλιδιου απο το zrx1200 εχουμε αποσταση 29.5 cm, αρα για να καθησουν ευθεία τα αμορτισερ χρειαζομαι μακρυτερες βασεις επανω κατα 2-2,5 cm.

mankam
01/10/2014, 16:00
κεντραρισμα τροχου

323946

323947

μόλις ενα χιλιοστο κένο αριστερά!

323948

buckley
01/10/2014, 16:01
323940

323941

323942

Πωπω ρε φίλε το σύνολο σκελετού-2πλων αμορτισέρ "απέχει χρονικά" έτη φωτός από το ψαλίδι...
Καλή συνέχεια !

mankam
01/10/2014, 16:03
323949

Γιώργος Πλ.
01/10/2014, 19:19
:a014::nono:

Zpower
01/10/2014, 20:48
Ψαχνεις για Z1R ?

για αφησε στοιχεια σου ,και τηλεφ σε πμ

Zpower
01/10/2014, 20:50
ΜΑΝΟ
τωρα βλεπω τις φωτο ..θα σου στειλω πμ

motomaniac
02/10/2014, 03:02
Για να βάλω το ψαλίδι χρησιμοποίησα ατσαλένιο σωλήνα με εσωτερικη διαμετρο οσο και ο πειρος του Ζ750 16mm και εξωτερικη 20 mm οσο ηταν ο πειρος του zrx1200 και ετσι καλυψα την διαφορα οσο αφορα τον πειρο που κραταει το ψαλιδι.
Το ψαλίδι ήταν φαρδυτερο λιγα χιλιοστά μόλις, αφαιρεσα δεξια και αριστερα απο τις βασεις του πλαισιου ισα για να μπει.

323943

Η αποσταση απο το κεντρο αξονα ψαλιδιου με κεντρο βασης αμορτισερ στο zrx ειναι 43cm οπως το μετρησα εγω, στο ψαλιδι του Z750 ειναι 46 cm αυτη η διαφορα των 3 ποντων ψηλωνει την μοτοσυκλετα οποτε παμε σε ποιο κοντα αμορτισερ? ( τα μανισια του Ζ750 εχουν 33 μηκος απο τρυπα σε τρυπα.)
Στο εσωτερικο ανοιγμα των βασεων του ψαλιδιου απο το zrx1200 εχουμε αποσταση 29.5 cm, αρα για να καθησουν ευθεία τα αμορτισερ χρειαζομαι μακρυτερες βασεις επανω κατα 2-2,5 cm.
οχι αστο ψηλο και βλεπεις μετα. μπορει να σου αρεσει....

motomaniac
02/10/2014, 03:03
:a014::nono:

ωχ.. ο ασωτος υιος απο τας Ινδιας γυρισε ρε... θα πιουμε κανα τσιπουρο γεροντες? κατα προτιμηση Βργινα να μπορω κι εγω να γυρισω...

Γιώργος Πλ.
03/10/2014, 12:52
ωχ.. ο ασωτος υιος απο τας Ινδιας γυρισε ρε... θα πιουμε κανα τσιπουρο γεροντες? κατα προτιμηση Βργινα να μπορω κι εγω να γυρισω...

μόνο πες ημερομηνία και ώρα

motomaniac
03/10/2014, 13:40
μόνο πες ημερομηνία και ώρα

ειπα τον προεδρο και περιμενω να παρει. αλλιως το κανονιζουμε και μεταξυ μας. Μανο ακους?