View Full Version : Αγορά monster ή κάτι άλλο ??
mitsos_chania
25/03/2013, 15:10
Παιδες ειμαι 21 χρονων και μετα απο καμποσο καιρο με παπι σκεφτομαι να αγορασω μηχανη. Αρχιζω. λεφτα παιζουν μεχρι 3500 Ε ουτε Ε παραπανω . Ανατομικα ειμαι 172 και κανονικο βαρος.(δε ξερω αν εχει σημασια ) . Το monster 620 της ducati ειναι ονειρο... πχ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3115280/
Ειναι πολυ ωραιο μηχανακι αλλα εχω ακουσει για ακριβη συντηρηση και γενικα οτι πρεπει να πιανει και το χερι σου απο μονος σου . Η δευτερη σκεψη ειναι να κινηθω σε νεοτερα μοντελα οπως fazer fz6 600αρι η κανα hornet 600αρι παλι τα οποια παιζουν στις ιδιες τιμες . Δεν ενδιαφερομαι για Ζ 750 η κατι τετοιο . Αν εχετε να δωσετε φωτα οι κατοχοι monster, hornet (το στογγυλοφαναρο) η fazer 600 παρακαλω βοηθεια . Επισης οποιαδηποτε αλλη βοηθεια δεκτη !!
mitsos_chania
25/03/2013, 15:17
Επισης κατι γυμνα μοντελα της aprillia με τριγωνικες εξατμισεις λενε τιποτα ? δε ξερω και ποιο μονελο ειναι ωστοσο αλλα μ αρεσε γενικα .. τελοσπαντων καταλαβαατε οτι ψαχνω για γυμνο και σιγουρα οχι ss τυου cbr, r1, r6 κλπ
Βρες ένα καλό monster και χτύπα το. Άσε τα καγκούρικα τα Ζ. Επίσης μπορεις να δεις και τα hornet (στρογγυλοφάναρα).
Από εκεί και πέρα πάντα κρανάκι & μπουφάν.
προλαβες εβγαλες απεριοριστο???
εγω fazer γυμνο θα παιρνα που παιζουν κοντα στα 3κ και τα 500 κρανος-στολη
alexzafeir
25/03/2013, 19:51
Αν σου αρέσει αρκετα το monster ΠΑΡΕ ΑΥΤΟ γιατι οτι αλλο πάρεις θα το μετανιώσεις τωρα αν θες κατι σαν το monster με Agusta πλαισιο γαματα περιφεριακά και moter αξιοπιστο suzuki sv 650 cagiva raptor το ειχα και το προτεινω με 1000 ΑΛΛΑ δεν έχει μεταπωληση το αγορασα σχεδον τζαπα 2300 ευρω και το πουλησα στα ιδια περιπου λεφτα μετα από 7 μήνες προσπάθειας (το ειχα δυο χρονια στην κατοχή μου) μοντ 2008 με 8000χλμ
Το μηχανακι αξιζει πιο πολλα αλλα λογω οτι δεν θα μπορεσεις να το πουλησεις ευκολα η τιμη του για μενα για ενα μοντ 2008 ειναι το πολυ 2300 ευρω
285755
285756
285757
SHOOTER045
25/03/2013, 21:28
α γεια σου,και εγω θα προτεινα αυτο,η αυτουσιο το 285763
Μην το σκέφτεσαι,πάρε monster.
Είναι σχολείο,δεν σε τρομάζει το γκάζι του σε σχέση με Ζ750,Hornet,fazer κτλ..
Προτίμησε το 620 που έχει ψεκασμό.Το 'χα στην κατοχή μου 5 χρόνια,το έδωσα με 36000 χλμ και δεν μου παρουσίασε κανένα πρόβλημα,ούτε καμμένο λαμπάκι.
Όσον αφορά την ακριβή συντήρηση δεν έχεις άδικο..Αλλά να ξέρεις ότι γενικά ο διβάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας της ducati δεν είναι τίποτα πολύπλοκο....Υπάρχουν μάστορες που δεν είναι εξουσιοδοτημένοι και κάνουν service...μην μιλήσω για ιδιοκτήτες που τα καταφέρνουν.Η διαφορά του κινητήρα του έγκειται στο δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων (desmo) και στην κίνηση των εκκκεντροφόρων που δίνεται με ιμάντες και όχι καδένες όπως σε όλα τ'άλλα μηχανάκια.Οι ιμάντες,συστήνει η εταιρεία ν'αλλάζονται κάθε 20κ χλμ ή αλλιώς κάθε 2 χρόνια..ξέρω μηχανάκια που άλλαξαν στα 40κ και στα 4 χρόνια και μπορώ να σου πω ότι άντεχαν και άλλο.Κόστος αγοράς,όχι τοποθέτησης,κανά 80αρι.
Γενικά 3.5 που διαθέτεις είναι πολλά για 620...πάς και στο 695 μάυτά τα λεφτά μαύρο με κόκκινο πλαίσιο,κουκλί..χειρότερα φρένα με διπίστονες δαγκάνες αλλά να 'ναι καλά το ebay,αναβαθμίζονται εύκολα..
2.5 είναι καλά να δώσεις για ένα προσεγμένο 620.Δώσε βάση στο ιστορικό της συντήρησης,είναι ενδεικτικό του πως της συμπεριφερόταν ο ιδιοκτήτης.Αν βρεις κάτι καλό και έχει βιβλίο service στείλε μου π.μ με το όνομα του μάστορα που το υπογράφει το βιβλίο.
Επίσης εκτός των βασικών που θα κοιτάξεις(ίσιο μηχανάκι,όχι στούκους,τούμπες και τα ρέστα) να έχεις υπόψη για τη διαπραγμάτευση της τιμής ότι αναλώσιμα όπως λάστιχα κοστίζουν 250-300 ευρώ,αλυσιδογράναζα 150,τακάκια 2Χ40 μπρος αν έχει 2 δισκόφρενα(που καλό θα είναι να έχει) και πίσω 1Χ25 ευρώ,μπαταρία gel yuasa 80 ευρώ(παίζει και πιο φτηνή ,εξίσου καλή η winner).
Όσο για το raptor,o μόνος λόγος που δεν θα το αγόραζα είναι ο κινητήρας του...πολλά sv σπασμένα δυστυχώς...ψάξε και στο νετ...κατα τ'άλλα πολύ πιο γρήγορο σε σχέση με το monster και να ξέρεις-όπως είπε και ο φίλος παραπάνω-ότι το "παντρεύεσαι"...
Runner Ducati
26/03/2013, 00:49
Το Μονστερακι, 600 και 620 ειναι σχολειο οδηγησης...
εξαιρετικο μηχανακι, ειδικα το 620 ειναι απαιχτο...
εγω ειχα 2 Μονστερς, ενα 600ρι, το παλιο με τα 583cc
και μετα πηρα ενα 800ρι... μπηκαν και τα 2 πιστα, το 800ρι πολλες φορες...
εκτος απο ενα ηλεκτρικο ανταλακτικο 70 ευρω στο ενα απο τα 2, δεν εβγαλαν τιποτε αλλο για 90.000 χλμ συνολικα και τα 2...
(θελουν προσοχη στο πλυσιμο με πιεστικο νερου, οταν τα πλενεις δεν θελει το νερο να τα χτυπαει στα ηλεκτρικα μερη και καλωδιωσεις με πιεση, πχ πιεστικο νερου στα πλυντηρια στα βενζιναδικα,
δεν ειναι απιθανο ετσι να σου βγαλει κανα ηλεκτρικο)
για καθημερινη μετακινηση και βολτες σε στροφιλικι, το Μονστερ 620 για μενα ειναι το καλυτερο Μονστερακι για παιχνιδι και μαθηση παρολο που δεν ειναι το πιο γρηγορο...
εχω οδηγησει εκτος απο το 600 και 800 που ειχα, και ενα S2R1000 αλλα οχι δικο μου...
το κοστος της συντηρησης εξαρταται και απο τον μηχανικο, δυστυχως επειδη δεν υπαρχουν και πολλες επιλογες, αρκετοι κοπανανε σε τιμες, αλλα οχι και ολοι...
εαν βρεις καταλληλο μηχανικο, το κοστος συντηρησης δεν ειναι αισθητα μεγαλυτερο απο ενα οποιοδηποτε δικυλινδρο...
εκτος βεβαια του οτι πληρωνεις επιπλεον σε σχεση με αλλα μηχανακια αλλαγη για ιμαντες εκκεντροφορων καθε 20.000 χλμ...
οπως και ναχει, εαν καταλληξεις σε Μονστερ, για τις Ελληνικες συνθηκες, καλυτερα παντα κατα την προσωπικη αποψη και εμπειρια ειναι η αλλαγη του μπροστινου ελαστικου απο 60ρι προφιλ σε 70ρι...
και εαν χασει λιγο σε ευελιξια, κατεβαζεις 5χιλ της πλακες... εαν τυχον δεν βολεψει, δεν ειναι απαραιτητο...
χανει λιγο σε ευελιξια, αλλαζει κατα την προσωπικη μου εμπειρια προς το καλυτερο η πληροφοριση και η ασφαλεια στους Ελληνικους γλυστερους και με σαμαρακια δρομους.
επισης και το Suzuki SV650 ειναι καλο μηχανακι οδηγικα για αρχαριο, πιο γρηγορο απο 620 στο γκαζι...
αλλα δεν εχει το στριψιμο και την θεση οδηγησης του Μονστερ 620 (στοκ χωρις μετατροπες μιλαμε παντα)
που πιστευω οτι το 620 ειναι καλυτερο για αρχαριο...
βεβαια ολα ειναι ψιλοθεωρητικα, θα πρεπει εσυ να καβαλησεις και λιγο το μηχανακι που θα θες παρεις, να δεις εαν σε βολευει...
giannisgr
27/03/2013, 02:56
εδω και ενα χρονο εχω yamaha fazer 600. ειναι απο τα μηχανακια που τα κανεις σχεδον ολα, βολες,ταξιδια,μεσα στην πολη σε normal συνθηκες δεν σε κουραζει,δεν ανεβαζει ευκολα θερμοκασια οπως ενα ss.
γενικα ενα ολοκληρομενο μηχανακι για Ελλαδα .εχει αρκετα καλα περιφερειακα γιαυτο που ειναι και γενικα ειναι αξιοπιστο.( το ιδιο πιστευω και για το yamaha tdm, suzuki v-strom , gsr, kawasaki versys,honda cbf,hornet
θελω να το δωσω γιατι βαρεθηκα και θελω να παρω κατι σε super motard . αν θες ριξε μια ματια
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3504213/
mitsos_chania
27/03/2013, 13:22
φιλε Γιαννη ευχαριστω για τη προσφορα αλλα μ αρεσει τοσο το monster που πιστευω οτι δε παει η δουλεια για αλλο μηχανακι. Απλα (απευθυνομαι προς ολους) με προβληματιζει η παλαιοτητα του και δεν ξερω αν ειδαε την αγγελια που εχω στο πρωτο μνμ .. τα χιλιομετρα τους. Ολες οι αγγελιες με monster εχουν 30.000 χλμ και ειναι 10 χρονων μηχανακια .. περιεργο . Κατα ποσο μπορω να ελεγξω τα χιλιομετρα τις τουμπες (ξερουμε ολοι οτι καλυβονται ανετα) και αλλα τυχον προβληματα τα οποια ειναι κρυφα και βγαινουν μετα απο 1000χλμ και κοστιζουν κιολας . Επισης οσον αφορα τα οργανα της μηχανης που ακουω οτι μπαζουν νερα , ισχυει η ετυχε σε περιπτωση ? ποια πιστευεται οτι ειναι η λογικη τιμη ? Α και τελος πιστευετε οτι αξιζει να την παρω φορτωμενη με aftermarket η ειναι δειγμα πολυ μεγαλης χρησης κ εξτρα προβληματων με οτι αυτο συνεπαγεται ??ευχαριστω για ολες τις α[αντησεις !!:beer:
mitsos_chania
27/03/2013, 13:29
To απεριοριστο ερχεται οσονουπο !! κρανος και μπουφαν ειχα ηδη απο το παπι και καλα μαλιστα. Εξαλου και με το παπι , αυτα τα 100 που πιανει ειναι απαραιτητο το σωστο και καλο κρανος , οσο για το μπουφαν ισχυει το ιδιο. Γλιτωσα καμποσα κοματια δερματος απο τ σκισμενο μπουφανακι μου αλλα χαλαλι. το φαζερ με ξενερωνει λιγο αλλα θα το παιρνα μονο και μονο για επιδοσεις και πολυ χαμηλη τιμη .
Η λογική λέει ότι το min των χλμ πρέπει να είναι 30κ..βέβαια δεν είναι απίθανο να βρεις και με λιγότερα χλμ αν ο άλλος είχε μικρότερο για μετακινήσεις εντός πόλεως και το χρησιμοποιούσε μόνο Σ/Κ ή άνοιξη-καλοκαίρι...Μηχανάκι όχι μόνο 10ετιας αλλά και πιο νέο είναι απίθανο να μην έχει φάει τούμπα...το θέμα είναι τι τούμπα..ότι μηχανάκι αγοράζουμε καλό είναι να το βλέπει μηχανικός για να δει αυτά που δεν μπορείς εσύ και στην περίπτωση σου ντουκατομάστορας για να επιβεβαιώσει και τη μηχανική του κατάσταση.Όσον αφορά τα όργανα,ίσχύει αυτό που λες αλλά έγινε λόγω πλυσίματος με πιεστικό ή σ'έντονη βρόχα.Συνήθως αλλάζονταν στην εγγύηση,εμένα σε 620 του '02 δεν μου συνέβη.Πάντως αν πλένεις με πιεστικό(δεν το συνιστώ γενικά),βάλε μια σακκούλα στα όργανα και πρόσεχε στα σημεία που υπάρχουν καλώδια.Τώρα η τιμή είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων.Έχεις λοιπόν υπόψη σου αυτά που σου έγραψα παραπάνω για το κόστος διάφορων αναλωσίμων αλλά και το γεγονός ότι μετά το 620 έχουν βγει το 695 και το 696.Πιστεύω ότι για ένα προσεγμένο 620 μια καλή τιμή είναι τα 2.5.Όσον αφορά τα έξτρα αυτά σε ένα μονστερ μπορεί να είναι εξατμίσεις ή διάφορα carbon κομμάτια (φτεράκια-μάσκα-καπάκια).Απλά να ξέρεις ότι αν μπήκαν εξατμίσεις πρέπει να ρυθμιστεί ανάλογα και το μείγμα.Κατα τ'άλλα δεν επηρεάζεται η αξιοπιστία,και δίνουν δύναμη και ήχο.
Αυτό για παράδειγμα αν είναι καλό από κοντά είναι καλή περίπτωση:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3432377/
Έχει διπλά δισκόφρενα είναι και χρωματισμός senna.Έχει γίνει chop-tail,κόψιμο λίγο του υποπλαισίου και ελάφρωμα της ουράς,λόγω καλαισθησίας.Το μόνο αρνητικό είναι ότι πετάει λίγο νερό παραπάνω.
πυξιδας990
27/03/2013, 18:57
οτι λεει ο αποπανω.το εχει το θεμα.
SHOOTER045
27/03/2013, 19:09
με ενα αφτερ μαρκετ φτερακι στρωνει
SHOOTER045
27/03/2013, 19:11
φιλε Γιαννη ευχαριστω για τη προσφορα αλλα μ αρεσει τοσο το monster που πιστευω οτι δε παει η δουλεια για αλλο μηχανακι. Απλα (απευθυνομαι προς ολους) με προβληματιζει η παλαιοτητα του και δεν ξερω αν ειδαε την αγγελια που εχω στο πρωτο μνμ .. τα χιλιομετρα τους. Ολες οι αγγελιες με monster εχουν 30.000 χλμ και ειναι 10 χρονων μηχανακια .. περιεργο . Κατα ποσο μπορω να ελεγξω τα χιλιομετρα τις τουμπες (ξερουμε ολοι οτι καλυβονται ανετα) και αλλα τυχον προβληματα τα οποια ειναι κρυφα και βγαινουν μετα απο 1000χλμ και κοστιζουν κιολας . Επισης οσον αφορα τα οργανα της μηχανης που ακουω οτι μπαζουν νερα , ισχυει η ετυχε σε περιπτωση ? ποια πιστευεται οτι ειναι η λογικη τιμη ? Α και τελος πιστευετε οτι αξιζει να την παρω φορτωμενη με aftermarket η ειναι δειγμα πολυ μεγαλης χρησης κ εξτρα προβληματων με οτι αυτο συνεπαγεται ??ευχαριστω για ολες τις α[αντησεις !!:beer:
αφου δεν παει αλλο-οπως λες-ακου την καρδια σου,η μοτοσυκλετα ειναι ερωτας:blush:,και ρωτα ΜΟΝΟ για την συγκεκριμενη,εμενα προσωπικα αυτη απο πανω(η senna)πολυ μου γυαλισε...:sun:
chr1s_86
27/03/2013, 20:52
και όχι καδένες όπως σε όλα τ'άλλα μηχανάκια.
sorry αλλά :lol::lol::lol:
sorry αλλά :lol::lol::lol:
Oκ,μη βαράς:D
Η θέση του εμβόλου μέσα στον κύλινδρο εξαρτάται από την κίνηση του στροφαλοφόρου και η θέση των βαλβίδων από την κίνηση του εκκεντροφόρου, είναι απαραίτητο οι δυο αυτές κινήσεις -εκκεντροφόρου, στροφαλοφόρου- να είναι απολύτως εξαρτημένες και βεβαίως συγχρονισμένες.H εξάρτηση μεταξύ των δυο κινήσεων επιτυγχάνεται είτε με τη βοήθεια γραναζιών , είτε με αλυσίδα, είτε με ιμάντα.
Τα γρανάζια ονομάζονται οδοντοτροχοί χρονισμού και η αλυσίδα που τα περιβάλλει (εάν υπάρχει) αλυσίδα χρονισμού. Αν υπάρχει ιμάντας, τότε αυτός καλείται ιμάντας χρονισμού.
Εντάξει τώρα:beer:;
Κάναμε το κεφάλι του παιδιού καζάνι:bawl:
giannisgr
28/03/2013, 01:14
το ducati ειναι πιο σκληροπυρηνικο μηχανακι, εχει αγρια ομορφια. τα service λαδια και φιλτρα πανω κατω τα ιδια ειναι με τον ιαπωνα ,αντε να δωσεις 10euro παραπανω για τα φιλτρα.δεν ειναι εκει το θεμα. δηλαδη και εγω για φιλτρα λαδια εδωσα 55 και ο φλος μου με το ducati monster 695 (2006) εδωσε 70 euro...( οι τιμες αυτες στα "συνεργεια της γειτωνιας") οχι σε αντιπροσωπεια.
το θεμα το εχεις στα μεγαλα service αλλα και αυτα τα κανεις ανα 10.000 κm ενω στον ιαπωνα ανα 20.000-25.000 κμ ..δηλαδη στο μεγαλο service εδωσα 240euro (βαλβιδες ,τακακια μπρο/πισω + υγρα φρενων, λαδια , φιλτρα αερα /λαδιου) και οχι μεσα στην yamaha...σε συνεργειο καλο της περιοχης μου για τα δικα μου δεδομενα.
ο φιλος μου εν ετη 2009 (προ κρισης δηλαδη ) ρωτησε πριν παει να κανει service σε αντιπροσωπεια και του ανακοινωθηκε η τιμη των 423.25 euro .διοτι μεσα στην αντιπροσωπεια ο μηχανικος κοστολογουσε την εργασια 70euro την ωρα .οποτε δεν πηγε σε αντιπροσωπεια και αραξε στη ωραια του και φτηνη γειτωνια του
και αν θυμαμαι καλα για τα τακακια τοτε (πριν 3 χρονια) εδωσε 45 euro μονο για τα μπροστα (brembo) ενω εγω φετος για το yamaha εδωσα 29euro.
τις τιμες παρτες κατα προσεγγιση.αλλαζουνε απο συνεργειο σε συνεργειο και περα απο αυτο φετος εχουμε βαθια οικονομικη κριση οποτε υπαρχουν καπου μειωμενες τιμες
giannisgr
28/03/2013, 01:35
γενικα τα ducati ειναι λιγο πιο ακριβα ....να σου πω κατι ασχετο και απλο...αλλαξα μπαταρια ,εβαλα την "μαμα" αυτη που ειχε εργοστασιακα δηλαδη ,εδωσα 50 euro
το 2009 ο φιλος μου εκανε ακριβως το ιδιο....εδωσε 80euro
σαφως διαφορετικη η μπαταρια η μια απο την αλλη, ιδια η δουλεια και τα volt ..ποτε δεν καταλαβα γιατι εχει 30euro πιο ακριβα...
και αν αναφερθουμε σε εποχες 2007 ..ειχα το kawasaki 636 (2003) και αυτος το ducati 749..αστο ...πολυ κλαμα τα service.μεσα στην kawasaki 450euro γενικο service και αυτος στην ducati 560euro...τρελα νουμερα που ενας νορμαλ ανθρωπος δεν θα τα πιστευε...σημερα με 500euro κανεις servιce σε αυτοκινητο πολυτελειας !!
τωρα εχω fazer 600 και αυτος super duke 990...γενικα το εχουμε στην παρεα μας και αλλαζουμε μηχανακια καθε χρονο απλα λογω οικονομικων εγω αντι για να ανεβαινω κατηγορια ....κατεβαινω xd!! :a09:
Runner Ducati
28/03/2013, 02:39
το θεμα το εχεις στα μεγαλα service αλλα και αυτα τα κανεις ανα 10.000 κm ενω στον ιαπωνα ανα 20.000-25.000 κμ ..δηλαδη στο μεγαλο service εδωσα 240euro (βαλβιδες ,τακακια μπρο/πισω + υγρα φρενων, λαδια , φιλτρα αερα /λαδιου) και οχι μεσα στην yamaha...σε συνεργειο καλο της περιοχης μου για τα δικα μου δεδομενα.
ο φιλος μου εν ετη 2009 (προ κρισης δηλαδη ) ρωτησε πριν παει να κανει service σε αντιπροσωπεια και του ανακοινωθηκε η τιμη των 423.25 euro .διοτι μεσα στην αντιπροσωπεια ο μηχανικος κοστολογουσε την εργασια 70euro την ωρα .οποτε δεν πηγε σε αντιπροσωπεια και αραξε στη ωραια του και φτηνη γειτωνια του
Επειδη εγω ειχα 2 Ducati Monsters οπως εγραψα, ενα 600ρι και ενα 800ρι, το μικρο το εδωσα στα 40.000 χλμ για να παρω το Monster 800 που το ειχα μεχρι τα 50.000+ χλμ...
οποιοδηποτε φουλ τακτικο σερβις των 10.000 χλμ σε μικρομεσαια Ducati Μονστερς σε εξουσιοδοτιμενο συνεργειο κοστιζει πανω απο 200 ευρω (και πολλα λεω γιατι αναφερω νουμερα την εποχη των παχιων αγελαων) ο μαστορας ειναι να παιρνεις δρομο...
το μεγαλο σερβις των 20.000 χλμ, μαζι με τους ιμαντες εκκεντροφορων, ουσιαστικο το ιδιο με των 10.000 ειναι αλλα με ιμαντες...δεν πρεπει να ξεπερνα τα 300 ευρω, παλι νουμερα παχιων αγελαδων....
παλι πρεπει να παρουμε δρομο απο τον μαστορα...
εγω δεν ειχα δωσει μεχρι το 2008 που ειχα 2 Ντουκατι Μονστερ, πανω απο αυτα τα νουμερα, τοτε ηταν ακομα και οι εποχες των παχιων αγελαδων στα σεβρις...
τακακια Brembo δεν χρειαζεται να τα παρει καποιος απο την Ντουκατι, τα βαζει Brembo σε φρεναδικο με τον κωδικο τους, η τα αγοραζει ο ιδιος απο τον εισαγωγεα, ετσι εκανα εγω το 2006-7-8...
και κοστιζουν λιγοτερα, σε περιπτωση οικονομικης δυσκολιας, εχει και Ferodo η αλλα με πολυ μικροτερο κοστος... αν και σαν τα Brembo κανενα...
ακομα και μερικα ανταλλακτικα, παραδειγμα μια βλαβη μου ειχε βγαλει ολη και ολη το ενα Μονστερ, ηλεκτρικη, και το ανταλλακτικο απο Ντουκατι κοστιζε 150 ευρω...
το ιδιο ανταλλακτικο πηγαινει και σε μερικα ΚΤΜ μηχανακια, με κοστος 75 ευρω... αναφερω τιμες 2006 περιπου.... εγω εβαλα του ΚΤΜ και κοστισε τα μισα...
βασικα εαν γνωριζει καποιος λιγα πραγματα, και ψαχτει λιγο με τον μαστορα, οχι προβατο στην σφαγη, δεν κοστιζει ιδιαιτερα παραπανω απο ενα δικυλινδρο ιαπωνεζικο, ενα αεροψυκτο Μονστερ...
κυριως οι ιμαντες εκκεντροφορων καθε 20.000 χλμ...
τα υγροψυκτα τετραβαλβιδα Ducati εχουν αλλο κοστος σερβις, μεγαλυτερο, και μερικες εκδοσεις/γενιες και αλλα αναλωσιμα...
οποτε για αυτα δεν ειχα μαθει μεχρι το 2008 τι ακριβως παιζει... μονο με αεροψυκτα ασχοληθηκα αφου μονο τετοια Ducati ειχα...
θελει λιγο ψαξιμο με τα Ντουκατι, αλλα δυστυχως σιγουρα οι επιλογες ειναι μετρημενες... ειδικα σε περιοχες εκτος Αττικης μαλλον...
sksgroup
08/04/2013, 16:30
Cagiva raptor ιταλικη ομορφια με ιαπωνικα μηχανικα.παρ'το και δε θα χασεις.
alexzafeir
08/04/2013, 20:13
Το cagiva το είχα και το προτίνω με κλειστα τα ματια μονο που το παντρευεσαι
και με agusta πλαισιο
mitsos_chania
14/04/2013, 16:27
Πολλες πληροφοριες πεσανε μαζι και τα χασα ... Κατι μηχανολογικα που λεγανε τα παιδια πανω ,δεν καταλαβα το χριστο μου!! χαχααχα. Το raptor το δα και μ αρεσε μπορω να πω .και απ οτι βλεπω εινια πιο οικονομικο απο το monster. Τωρα αυτη η φαση που χει κινητηρα απο ενα on-off suzuki και ειναι αλλη εταιρια και εχει αλλο πλαισιο κλπ κλπ θα μου το εξηγησει καποιος γιατι δεν το πολυπιανω. και εν παση περιπτωση, ποσο αξιοπιστο ειναι αυτο ?
alexzafeir
14/04/2013, 19:12
Δεν εχει από οn off κινητήρα το μοτέρ είναι απο suzuki sv650 τον ιδιο φοράει μεν το vstrom αλλα με αλλες ρυθμίσεις και επειδη ειχα το raptor και τωρα εχω το vstrom μπορώ να σου πώ οτι το raptor είχε δύναμη. Η cagiva περνει τα μοτερ της suzuki το 650 και το 1000 για το navigator το κανει για κοστος να ειναι φτηνα τα μοτο. Πλαίσιο agusta ετσι γραφει και η αδεια κυκλοφορείας και απο περιφεριακά δεν παιζεται σωληνακια υψηλης up side down κ.α. αδικιμένο μοτο από την αγορα...
απο θεμα αξιοπιστίας μην το φοβάσε servise ακριβως όπως ενα sv το μονο ελλάτωμα δεν πουλιέται ευκολά αλλα και το αγοράζεις τζαπα...
mitsos_chania
14/04/2013, 21:01
Ευχαριστω για τις πληροφοριες alex . Εσυ πχ αν μπορω να ρωτησω κιολας.. ποσο το αγορασες και ποσο το πουλησες ? και τελικα αξιζε ?
alexzafeir
14/04/2013, 22:43
το αγορασα 2500 απο ενα γιατρο με 8000χλμ μοντ 08 είχε πεσει και ηθελε να το πουλήσει η μονη ζημιά του μια γρατσουνια στο ντεποζιτο - το εβαψα κοκκινο με ασπρη ριγα και το πουλησα 2500 με 15000χλμ γιατι δεν ανεβαινε η συζυγος (πηρα vstrom και εχουμε παει παντου ) εγω προσωπικα μεχρι 2500 πιστευω οτι αξιζει τα λεφτά του και με το παραπάνω εχει και πιο ξεκούραστη θεση οδηγησης απο το monster, αν δεν σκέφτεσαι να το αλλαξεις παρτο αλλιως δεν θα μπορεις να το δωσεις δεν ειναι καθόλου εμπορικό και τωρα με 2500 καποιος εχει επιλογές καλές σε μοτο πριν δυο χρόνια που το εδωσα με 2500 μοντ 2008 με 15000χλμ δεν υπήρχε.
sksgroup
18/04/2013, 15:42
cagivara με κλειστα ματια δεν υπαρχει το μηχανακι
harris_x
18/04/2013, 15:57
πάρε το ducati
Παντως αν θες ινφο για το raptor ρωτα με...
το πηρα πριν 5 μηνες.
θα στο προτεινα παντως.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.