Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 30

Θέμα: Αγορά monster ή κάτι άλλο ??

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/11/2012
    Μηνύματα
    70

    Αγορά monster ή κάτι άλλο ??

    Παιδες ειμαι 21 χρονων και μετα απο καμποσο καιρο με παπι σκεφτομαι να αγορασω μηχανη. Αρχιζω. λεφτα παιζουν μεχρι 3500 Ε ουτε Ε παραπανω . Ανατομικα ειμαι 172 και κανονικο βαρος.(δε ξερω αν εχει σημασια ) . Το monster 620 της ducati ειναι ονειρο... πχ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3115280/
    Ειναι πολυ ωραιο μηχανακι αλλα εχω ακουσει για ακριβη συντηρηση και γενικα οτι πρεπει να πιανει και το χερι σου απο μονος σου . Η δευτερη σκεψη ειναι να κινηθω σε νεοτερα μοντελα οπως fazer fz6 600αρι η κανα hornet 600αρι παλι τα οποια παιζουν στις ιδιες τιμες . Δεν ενδιαφερομαι για Ζ 750 η κατι τετοιο . Αν εχετε να δωσετε φωτα οι κατοχοι monster, hornet (το στογγυλοφαναρο) η fazer 600 παρακαλω βοηθεια . Επισης οποιαδηποτε αλλη βοηθεια δεκτη !!

  2. #2
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/11/2012
    Μηνύματα
    70
    Επισης κατι γυμνα μοντελα της aprillia με τριγωνικες εξατμισεις λενε τιποτα ? δε ξερω και ποιο μονελο ειναι ωστοσο αλλα μ αρεσε γενικα .. τελοσπαντων καταλαβαατε οτι ψαχνω για γυμνο και σιγουρα οχι ss τυου cbr, r1, r6 κλπ

  3. #3
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Βρες ένα καλό monster και χτύπα το. Άσε τα καγκούρικα τα Ζ. Επίσης μπορεις να δεις και τα hornet (στρογγυλοφάναρα).
    Από εκεί και πέρα πάντα κρανάκι & μπουφάν.

  4. #4
    Τρικαλινός Το avatar του/της SoulGR
    Εγγραφή
    30/09/2008
    Μηνύματα
    701
    προλαβες εβγαλες απεριοριστο???
    εγω fazer γυμνο θα παιρνα που παιζουν κοντα στα 3κ και τα 500 κρανος-στολη
    open your mind and your ass will follow
    for sale!
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146280

  5. #5
    Αν σου αρέσει αρκετα το monster ΠΑΡΕ ΑΥΤΟ γιατι οτι αλλο πάρεις θα το μετανιώσεις τωρα αν θες κατι σαν το monster με Agusta πλαισιο γαματα περιφεριακά και moter αξιοπιστο suzuki sv 650 cagiva raptor το ειχα και το προτεινω με 1000 ΑΛΛΑ δεν έχει μεταπωληση το αγορασα σχεδον τζαπα 2300 ευρω και το πουλησα στα ιδια περιπου λεφτα μετα από 7 μήνες προσπάθειας (το ειχα δυο χρονια στην κατοχή μου) μοντ 2008 με 8000χλμ
    Το μηχανακι αξιζει πιο πολλα αλλα λογω οτι δεν θα μπορεσεις να το πουλησεις ευκολα η τιμη του για μενα για ενα μοντ 2008 ειναι το πολυ 2300 ευρω
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	14668.jpg 
Προβολές:	436 
Μέγεθος:	54,0 KB 
ID:	285755
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	14666.jpg 
Προβολές:	434 
Μέγεθος:	22,8 KB 
ID:	285756
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	14665.jpg 
Προβολές:	434 
Μέγεθος:	27,8 KB 
ID:	285757
    aleaxzafeir

  6. #6
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    α γεια σου,και εγω θα προτεινα αυτο,η αυτουσιο το Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2005-Suzuki-SV650.jpg 
Προβολές:	414 
Μέγεθος:	55,8 KB 
ID:	285763

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/05/2012
    Μηνύματα
    103
    Μην το σκέφτεσαι,πάρε monster.
    Είναι σχολείο,δεν σε τρομάζει το γκάζι του σε σχέση με Ζ750,Hornet,fazer κτλ..
    Προτίμησε το 620 που έχει ψεκασμό.Το 'χα στην κατοχή μου 5 χρόνια,το έδωσα με 36000 χλμ και δεν μου παρουσίασε κανένα πρόβλημα,ούτε καμμένο λαμπάκι.
    Όσον αφορά την ακριβή συντήρηση δεν έχεις άδικο..Αλλά να ξέρεις ότι γενικά ο διβάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας της ducati δεν είναι τίποτα πολύπλοκο....Υπάρχουν μάστορες που δεν είναι εξουσιοδοτημένοι και κάνουν service...μην μιλήσω για ιδιοκτήτες που τα καταφέρνουν.Η διαφορά του κινητήρα του έγκειται στο δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων (desmo) και στην κίνηση των εκκκεντροφόρων που δίνεται με ιμάντες και όχι καδένες όπως σε όλα τ'άλλα μηχανάκια.Οι ιμάντες,συστήνει η εταιρεία ν'αλλάζονται κάθε 20κ χλμ ή αλλιώς κάθε 2 χρόνια..ξέρω μηχανάκια που άλλαξαν στα 40κ και στα 4 χρόνια και μπορώ να σου πω ότι άντεχαν και άλλο.Κόστος αγοράς,όχι τοποθέτησης,κανά 80αρι.
    Γενικά 3.5 που διαθέτεις είναι πολλά για 620...πάς και στο 695 μάυτά τα λεφτά μαύρο με κόκκινο πλαίσιο,κουκλί..χειρότερα φρένα με διπίστονες δαγκάνες αλλά να 'ναι καλά το ebay,αναβαθμίζονται εύκολα..
    2.5 είναι καλά να δώσεις για ένα προσεγμένο 620.Δώσε βάση στο ιστορικό της συντήρησης,είναι ενδεικτικό του πως της συμπεριφερόταν ο ιδιοκτήτης.Αν βρεις κάτι καλό και έχει βιβλίο service στείλε μου π.μ με το όνομα του μάστορα που το υπογράφει το βιβλίο.
    Επίσης εκτός των βασικών που θα κοιτάξεις(ίσιο μηχανάκι,όχι στούκους,τούμπες και τα ρέστα) να έχεις υπόψη για τη διαπραγμάτευση της τιμής ότι αναλώσιμα όπως λάστιχα κοστίζουν 250-300 ευρώ,αλυσιδογράναζα 150,τακάκια 2Χ40 μπρος αν έχει 2 δισκόφρενα(που καλό θα είναι να έχει) και πίσω 1Χ25 ευρώ,μπαταρία gel yuasa 80 ευρώ(παίζει και πιο φτηνή ,εξίσου καλή η winner).
    Όσο για το raptor,o μόνος λόγος που δεν θα το αγόραζα είναι ο κινητήρας του...πολλά sv σπασμένα δυστυχώς...ψάξε και στο νετ...κατα τ'άλλα πολύ πιο γρήγορο σε σχέση με το monster και να ξέρεις-όπως είπε και ο φίλος παραπάνω-ότι το "παντρεύεσαι"...

  8. #8
    Το Μονστερακι, 600 και 620 ειναι σχολειο οδηγησης...
    εξαιρετικο μηχανακι, ειδικα το 620 ειναι απαιχτο...
    εγω ειχα 2 Μονστερς, ενα 600ρι, το παλιο με τα 583cc
    και μετα πηρα ενα 800ρι... μπηκαν και τα 2 πιστα, το 800ρι πολλες φορες...
    εκτος απο ενα ηλεκτρικο ανταλακτικο 70 ευρω στο ενα απο τα 2, δεν εβγαλαν τιποτε αλλο για 90.000 χλμ συνολικα και τα 2...
    (θελουν προσοχη στο πλυσιμο με πιεστικο νερου, οταν τα πλενεις δεν θελει το νερο να τα χτυπαει στα ηλεκτρικα μερη και καλωδιωσεις με πιεση, πχ πιεστικο νερου στα πλυντηρια στα βενζιναδικα,
    δεν ειναι απιθανο ετσι να σου βγαλει κανα ηλεκτρικο)

    για καθημερινη μετακινηση και βολτες σε στροφιλικι, το Μονστερ 620 για μενα ειναι το καλυτερο Μονστερακι για παιχνιδι και μαθηση παρολο που δεν ειναι το πιο γρηγορο...
    εχω οδηγησει εκτος απο το 600 και 800 που ειχα, και ενα S2R1000 αλλα οχι δικο μου...
    το κοστος της συντηρησης εξαρταται και απο τον μηχανικο, δυστυχως επειδη δεν υπαρχουν και πολλες επιλογες, αρκετοι κοπανανε σε τιμες, αλλα οχι και ολοι...
    εαν βρεις καταλληλο μηχανικο, το κοστος συντηρησης δεν ειναι αισθητα μεγαλυτερο απο ενα οποιοδηποτε δικυλινδρο...
    εκτος βεβαια του οτι πληρωνεις επιπλεον σε σχεση με αλλα μηχανακια αλλαγη για ιμαντες εκκεντροφορων καθε 20.000 χλμ...

    οπως και ναχει, εαν καταλληξεις σε Μονστερ, για τις Ελληνικες συνθηκες, καλυτερα παντα κατα την προσωπικη αποψη και εμπειρια ειναι η αλλαγη του μπροστινου ελαστικου απο 60ρι προφιλ σε 70ρι...
    και εαν χασει λιγο σε ευελιξια, κατεβαζεις 5χιλ της πλακες... εαν τυχον δεν βολεψει, δεν ειναι απαραιτητο...
    χανει λιγο σε ευελιξια, αλλαζει κατα την προσωπικη μου εμπειρια προς το καλυτερο η πληροφοριση και η ασφαλεια στους Ελληνικους γλυστερους και με σαμαρακια δρομους.

    επισης και το Suzuki SV650 ειναι καλο μηχανακι οδηγικα για αρχαριο, πιο γρηγορο απο 620 στο γκαζι...
    αλλα δεν εχει το στριψιμο και την θεση οδηγησης του Μονστερ 620 (στοκ χωρις μετατροπες μιλαμε παντα)
    που πιστευω οτι το 620 ειναι καλυτερο για αρχαριο...
    βεβαια ολα ειναι ψιλοθεωρητικα, θα πρεπει εσυ να καβαλησεις και λιγο το μηχανακι που θα θες παρεις, να δεις εαν σε βολευει...

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/03/2013
    Μηνύματα
    61
    εδω και ενα χρονο εχω yamaha fazer 600. ειναι απο τα μηχανακια που τα κανεις σχεδον ολα, βολες,ταξιδια,μεσα στην πολη σε normal συνθηκες δεν σε κουραζει,δεν ανεβαζει ευκολα θερμοκασια οπως ενα ss.
    γενικα ενα ολοκληρομενο μηχανακι για Ελλαδα .εχει αρκετα καλα περιφερειακα γιαυτο που ειναι και γενικα ειναι αξιοπιστο.( το ιδιο πιστευω και για το yamaha tdm, suzuki v-strom , gsr, kawasaki versys,honda cbf,hornet
    θελω να το δωσω γιατι βαρεθηκα και θελω να παρω κατι σε super motard . αν θες ριξε μια ματια
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3504213/

  10. #10
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/11/2012
    Μηνύματα
    70
    φιλε Γιαννη ευχαριστω για τη προσφορα αλλα μ αρεσει τοσο το monster που πιστευω οτι δε παει η δουλεια για αλλο μηχανακι. Απλα (απευθυνομαι προς ολους) με προβληματιζει η παλαιοτητα του και δεν ξερω αν ειδαε την αγγελια που εχω στο πρωτο μνμ .. τα χιλιομετρα τους. Ολες οι αγγελιες με monster εχουν 30.000 χλμ και ειναι 10 χρονων μηχανακια .. περιεργο . Κατα ποσο μπορω να ελεγξω τα χιλιομετρα τις τουμπες (ξερουμε ολοι οτι καλυβονται ανετα) και αλλα τυχον προβληματα τα οποια ειναι κρυφα και βγαινουν μετα απο 1000χλμ και κοστιζουν κιολας . Επισης οσον αφορα τα οργανα της μηχανης που ακουω οτι μπαζουν νερα , ισχυει η ετυχε σε περιπτωση ? ποια πιστευεται οτι ειναι η λογικη τιμη ? Α και τελος πιστευετε οτι αξιζει να την παρω φορτωμενη με aftermarket η ειναι δειγμα πολυ μεγαλης χρησης κ εξτρα προβληματων με οτι αυτο συνεπαγεται ??ευχαριστω για ολες τις α[αντησεις !!

  11. #11
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/11/2012
    Μηνύματα
    70
    To απεριοριστο ερχεται οσονουπο !! κρανος και μπουφαν ειχα ηδη απο το παπι και καλα μαλιστα. Εξαλου και με το παπι , αυτα τα 100 που πιανει ειναι απαραιτητο το σωστο και καλο κρανος , οσο για το μπουφαν ισχυει το ιδιο. Γλιτωσα καμποσα κοματια δερματος απο τ σκισμενο μπουφανακι μου αλλα χαλαλι. το φαζερ με ξενερωνει λιγο αλλα θα το παιρνα μονο και μονο για επιδοσεις και πολυ χαμηλη τιμη .

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/05/2012
    Μηνύματα
    103
    Η λογική λέει ότι το min των χλμ πρέπει να είναι 30κ..βέβαια δεν είναι απίθανο να βρεις και με λιγότερα χλμ αν ο άλλος είχε μικρότερο για μετακινήσεις εντός πόλεως και το χρησιμοποιούσε μόνο Σ/Κ ή άνοιξη-καλοκαίρι...Μηχανάκι όχι μόνο 10ετιας αλλά και πιο νέο είναι απίθανο να μην έχει φάει τούμπα...το θέμα είναι τι τούμπα..ότι μηχανάκι αγοράζουμε καλό είναι να το βλέπει μηχανικός για να δει αυτά που δεν μπορείς εσύ και στην περίπτωση σου ντουκατομάστορας για να επιβεβαιώσει και τη μηχανική του κατάσταση.Όσον αφορά τα όργανα,ίσχύει αυτό που λες αλλά έγινε λόγω πλυσίματος με πιεστικό ή σ'έντονη βρόχα.Συνήθως αλλάζονταν στην εγγύηση,εμένα σε 620 του '02 δεν μου συνέβη.Πάντως αν πλένεις με πιεστικό(δεν το συνιστώ γενικά),βάλε μια σακκούλα στα όργανα και πρόσεχε στα σημεία που υπάρχουν καλώδια.Τώρα η τιμή είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων.Έχεις λοιπόν υπόψη σου αυτά που σου έγραψα παραπάνω για το κόστος διάφορων αναλωσίμων αλλά και το γεγονός ότι μετά το 620 έχουν βγει το 695 και το 696.Πιστεύω ότι για ένα προσεγμένο 620 μια καλή τιμή είναι τα 2.5.Όσον αφορά τα έξτρα αυτά σε ένα μονστερ μπορεί να είναι εξατμίσεις ή διάφορα carbon κομμάτια (φτεράκια-μάσκα-καπάκια).Απλά να ξέρεις ότι αν μπήκαν εξατμίσεις πρέπει να ρυθμιστεί ανάλογα και το μείγμα.Κατα τ'άλλα δεν επηρεάζεται η αξιοπιστία,και δίνουν δύναμη και ήχο.
    Αυτό για παράδειγμα αν είναι καλό από κοντά είναι καλή περίπτωση:
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3432377/
    Έχει διπλά δισκόφρενα είναι και χρωματισμός senna.Έχει γίνει chop-tail,κόψιμο λίγο του υποπλαισίου και ελάφρωμα της ουράς,λόγω καλαισθησίας.Το μόνο αρνητικό είναι ότι πετάει λίγο νερό παραπάνω.

  13. #13
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.779
    οτι λεει ο αποπανω.το εχει το θεμα.
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  14. #14
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    με ενα αφτερ μαρκετ φτερακι στρωνει

  15. #15
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mitsos_chania Προβολή μηνύματος
    φιλε Γιαννη ευχαριστω για τη προσφορα αλλα μ αρεσει τοσο το monster που πιστευω οτι δε παει η δουλεια για αλλο μηχανακι. Απλα (απευθυνομαι προς ολους) με προβληματιζει η παλαιοτητα του και δεν ξερω αν ειδαε την αγγελια που εχω στο πρωτο μνμ .. τα χιλιομετρα τους. Ολες οι αγγελιες με monster εχουν 30.000 χλμ και ειναι 10 χρονων μηχανακια .. περιεργο . Κατα ποσο μπορω να ελεγξω τα χιλιομετρα τις τουμπες (ξερουμε ολοι οτι καλυβονται ανετα) και αλλα τυχον προβληματα τα οποια ειναι κρυφα και βγαινουν μετα απο 1000χλμ και κοστιζουν κιολας . Επισης οσον αφορα τα οργανα της μηχανης που ακουω οτι μπαζουν νερα , ισχυει η ετυχε σε περιπτωση ? ποια πιστευεται οτι ειναι η λογικη τιμη ? Α και τελος πιστευετε οτι αξιζει να την παρω φορτωμενη με aftermarket η ειναι δειγμα πολυ μεγαλης χρησης κ εξτρα προβληματων με οτι αυτο συνεπαγεται ??ευχαριστω για ολες τις α[αντησεις !!
    αφου δεν παει αλλο-οπως λες-ακου την καρδια σου,η μοτοσυκλετα ειναι ερωτας,και ρωτα ΜΟΝΟ για την συγκεκριμενη,εμενα προσωπικα αυτη απο πανω(η senna)πολυ μου γυαλισε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αγορά Monster 620
    από mitsos257 στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 10/05/2006, 12:09
  2. photoshop ή κατι αλλο
    από tools στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 13/03/2006, 11:53
  3. Αυτο ειναι το κατι αλλο !!
    από tifoefs στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/02/2006, 14:48
  4. Τιράντες ή κάτι άλλο;
    από Reignman στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2006, 21:31
  5. money for nothing η κατι αλλο
    από GST στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 04/02/2005, 19:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF