View Full Version : 8 χρόνια μετά................
RaGe_Raptor
30/03/2013, 17:16
.............και το Κ5 είναι ακόμη εδώ.....!!!!!!!!!!
286248286249286250
RaGe_Raptor
30/03/2013, 17:18
286251286252286253
RaGe_Raptor
30/03/2013, 17:23
286257286258286259
RaGe_Raptor
30/03/2013, 17:25
286260286261
θαυμάστε καμπύλες ιπποδύναμης και ροπής του Κ5!και του CBR για να λέμε και του στραβού το δίκιο...!!!
286262
RaGe_Raptor
30/03/2013, 17:30
πέρυσι ήταν οι Γερμανοί που βάλαν το Κ5 αντιμέτωπο με το L2 GSXR 1000.Φέτος μετά το μίνι τεστ στο ελληνικό μοτό έρχονται οι Άγγλοι του Fast Bikes ενός από τα πιο έγκυρα περιοδικά στον κόσμο με εξειδίκευση στα (που αλλού...!!!) Fast Bikes, να βάλουν το Κ5 απέναντι σε όλη την εξ Ιαπωνίας φετινή σοδειά...286263
RaGe_Raptor
30/03/2013, 17:34
αντιγράφοντας μέσα από το άρθρο:
-"το Κ5 είναι ακόμη καταπληκτικό μηχανάκι με αρκετή δύναμη και ικανότητα σ'όλους τους τομείς για να τα βάλει με τα 2013 μοντέλα"
-"το L2 δε μπορούσε να ξεφύγει από το Κ5 παρ'όλο που τα πάει πάρα πολύ καλά απέναντι στο σφιχτό ανταγωνισμό"
-"τα Brembo του L2 δεν είναι καλύτερα από τα tokico του Κ5"
-"το Κ5 είναι πιο συναρπαστικό και ανταποδοτικό στην οδήγηση δλδ όσο περισσότερο προσπαθείς τόσο περισσότερα παίρνεις"
αυτό το τελευταίο βέβαια έχει 2 όψεις.τα σύγχρονα σου δίνουν περισσότερα με λιγότερη προσπάθεια αλλά είναι πιο ουδέτερα/αποστειρωμένα.
-και τα 2 GSXR είχαν λίγα χλμ άρα και σφιχτά μοτέρ γι'αυτό και δεν βγάλανε τα αναμενόμενα άλογα στο δυναμόμετρο ,σύμφωνα πάντα μ'αυτά που αναφέρονται στο άρθρο.
εντύπωση μου προκαλεί το πόσο μικρές διαφορές υπάρχουν ανάμεσα στο Κ5 και στο L2 λαμβάνοντας υπ'όψιν 8 χρόνια υποτιθέμενης εξέλιξης.
ένα άλλο highlight είναι το ότι το Κ5 το χρησιμοποίησε η BMW ως σημείο αναφοράς για το σχεδιασμό του S1000RR! μάλιστα αναφέρει το πόσο μοιάζουν η θέση οδήγησης,η αίσθηση του πλαισίου και η λυσσαλέα απόδοση του κινητήρα.είναι η βάση για το καλύτερο superbike των τελευταίων ετών.το S1000RR είναι ο διάδοχος του Κ5 που έπρεπε εδώ και χρόνια να έχει βγάλει η Suzuki.
theofilos888
30/03/2013, 19:10
Να μην κοβοντουσαν και στη μεση, ....... , όλοι Κ5 θα είχαν!!!!!!
harris_x
30/03/2013, 19:26
παιδιά, μην αρχίσουμε ξανά την κουβέντα για τα κομμένα πλαίσια, please...
endopandou
30/03/2013, 20:12
.............και το Κ5 είναι ακόμη εδώ.....!!!!!!!!!!
Πολύ ωραίο άρθρο:a013: θενξ φορ σέαρινγκ :beer:
Το Κ5 για πίστα σηκώνει κάποια κουβέντα αναλόγως το επίπεδο του αναβάτη. Στον δρόμο όμως είναι ότι πιο απολαυστικό έχω οδηγήσει. Όσο για τα φρένα οκ για πίστα δεν φτάνουν, για δρόμο όμως είναι αρκετά και κυρίως με εκπληκτική αίσθηση. Τα πλαίσια που ανακλήθηκαν ήταν συγκεκριμένα, όμως όντως ήταν χοντρό και δεν θα έπρεπε να έχει συμβεί. Απο όσο ξέρω με την ενίσχυση δεν παρουσιάστηκαν άλλα θέματα.
Τι ήχος! Τι ροπή! Τι αίσθηση! :a012: για αυτό το καταπληκτικό μηχάνημα.
RaGe_Raptor
30/03/2013, 20:24
Πολύ ωραίο άρθρο:a013: θενξ φορ σέαρινγκ :beer:
Το Κ5 για πίστα σηκώνει κάποια κουβέντα αναλόγως το επίπεδο του αναβάτη. Στον δρόμο όμως είναι ότι πιο απολαυστικό έχω οδηγήσει. Όσο για τα φρένα οκ για πίστα δεν φτάνουν, για δρόμο όμως είναι αρκετά και κυρίως με εκπληκτική αίσθηση. Τα πλαίσια που ανακλήθηκαν ήταν συγκεκριμένα, όμως όντως ήταν χοντρό και δεν θα έπρεπε να έχει συμβεί. Απο όσο ξέρω με την ενίσχυση δεν παρουσιάστηκαν άλλα θέματα.
Τι ήχος! Τι ροπή! Τι αίσθηση! :a012: για αυτό το καταπληκτικό μηχάνημα.
thanxx και συμφωνώ σε όλα...:a08:
τα πλαίσια ήταν όλα στην ανάκληση και όντως μετά την ενίσχυση δεν ακούστηκε κάτι ξανά...αν και πάλι ο αριθμός των περιστατικών ήταν ποσοστιαία ελλάχιστος...και μη μου πει κανείς ότι των άλλων εταιριών δε σπάνε γιατί κυκλοφορούν πάμπολες φωτό στο νετ σε ότι μάρκα θέλεις με άθικτα πλαϊνά...
AUFGEBRACHT
30/03/2013, 20:42
Φέτος μετά το μίνι τεστ στο ελληνικό μοτό έρχονται οι Άγγλοι του Fast Bikes ενός από τα πιο έγκυρα περιοδικά στον κόσμο με εξειδίκευση στα (που αλλού...!!!) Fast Bikes, να βάλουν το Κ5 απέναντι σε όλη την εξ Ιαπωνίας φετινή σοδειά...
Ένα από τη σοδειά δεν είναι σχιστομάτικο...
RaGe_Raptor
30/03/2013, 20:43
Ένα από τη σοδειά δεν είναι σχιστομάτικο...
για πες.....:a014:
AUFGEBRACHT
30/03/2013, 20:48
για πες.....:a014:
Τζάμπα αγόρασες πόπ κόρν...ό,τι ήταν να πω το είπα. Απ' ό,τι βλέπω υπάρχει κι ένα ευρωπαϊκό στο test.
RaGe_Raptor
30/03/2013, 20:55
Τζάμπα αγόρασες πόπ κόρν...ό,τι ήταν να πω το είπα. Απ' ό,τι βλέπω υπάρχει κι ένα ευρωπαϊκό στο test.
το ευρωπαϊκό είναι το "παιδί" του Κ5.................και πιστεύω πως κι αυτό συμβάλει στο "μύθο" που περιβάλει το Κ5....το αστείο είναι πως η ίδια η εταιρία που δημιούργησε αυτό το μηχάνημα δε μπόρεσε να το εκμεταλευτεί σα βάση για να κάνει το επόμενο βήμα αλλά το έκαναν οι γερμανοί της BMW...
AUFGEBRACHT
30/03/2013, 21:16
το ευρωπαϊκό είναι το "παιδί" του Κ5.................και πιστεύω πως κι αυτό συμβάλει στο "μύθο" που περιβάλει το Κ5....το αστείο είναι πως η ίδια η εταιρία που δημιούργησε αυτό το μηχάνημα δε μπόρεσε να το εκμεταλευτεί σα βάση για να κάνει το επόμενο βήμα αλλά το έκαναν οι γερμανοί της BMW...
Δες το και αλλιώς...εάν δεν ήταν οι Γερμανοί (Kaaden και o αυτομολείσας Degner) ίσως η Suzuki έφτιαχνε ακόμα μόνο αργαλειούς. Αυτό που δε χωράει αμφιβολία είναι πως η σειρά GSXR της Suzuki έχει τη δική της συμβολή στην μοτοσυκλετιστική ιστορία.
RaGe_Raptor
30/03/2013, 21:27
Δες το και αλλιώς...εάν δεν ήταν οι Γερμανοί (Kaaden και o αυτομολείσας Degner) ίσως η Suzuki έφτιαχνε ακόμα μόνο αργαλειούς. Αυτό που δε χωράει αμφιβολία είναι πως η σειρά GSXR της Suzuki έχει τη δική της συμβολή στην μοτοσυκλετιστική ιστορία.
σωστός.......αλλά με τα αν δεν αλλάζει κάτι..:beer:
η σειρά Gran Sport eXperimental Racing είναι το πρώτο πραγματικό superbike που πάτησε τις ρόδες του στους δρόμους...
Antonisss
01/04/2013, 11:55
Σίγουρα το Κ5 την εποχή του ήταν τοπ, πήρε και SBK με την πρώτη, αλλά θεωρώ περισσότερο "να χαμε να λέγαμε" παρά ουσιαστικές αυτές τις συγκρίσεις. Ναι, σαν μοτέρ η απόδοση της δύναμης του είναι για πρότυπο αλλά 7-8 χρόνια μετά με τις αλματώδεις προόδους σε πλαίσια, ψαλίδια κ ηλεκτρονικά είναι σαν να παλεύεις με το ένα χέρι δεμένο. Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις οπισθοδρόμησης(βλέπε R1 09 έναντι 08) αλλά στην πλειοψηφία τους όλα τα μοντέρνα μηχανάκια είναι πολύ μπροστά σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2005. Και σκεφτείτε βέβαια, ειδικά για τους Ιάπωνες, το τεράστιο know how που έχουνε και μας το πασάρουνε κομματάκι κομματάκι...
sapila racing
01/04/2013, 12:17
σωστός.......αλλά με τα αν δεν αλλάζει κάτι..:beer:
η σειρά Gran Sport eXperimental Racing είναι το πρώτο πραγματικό superbike που πάτησε τις ρόδες του στους δρόμους...
Εδω θα διαφωνήσω.
Πριν εμφανιστεί το πρωτο GSXR 750 το 1985 που όντως ταρακούνησε το κατεστημένο, υπήρχαν κι αλλες μοτοσυκλέτες που ηταν πραγματικά superbikes για την εποχή τους και που άλλαξαν ριζικα τα δεδομένα.
πχ Kawasaki GPz900.
Απλά το GSXR ειναι το πρωτο Race Replica. :wave2:
RaGe_Raptor
01/04/2013, 13:50
Σίγουρα το Κ5 την εποχή του ήταν τοπ, πήρε και SBK με την πρώτη, αλλά θεωρώ περισσότερο "να χαμε να λέγαμε" παρά ουσιαστικές αυτές τις συγκρίσεις. Ναι, σαν μοτέρ η απόδοση της δύναμης του είναι για πρότυπο αλλά 7-8 χρόνια μετά με τις αλματώδεις προόδους σε πλαίσια, ψαλίδια κ ηλεκτρονικά είναι σαν να παλεύεις με το ένα χέρι δεμένο. Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις οπισθοδρόμησης(βλέπε R1 09 έναντι 08) αλλά στην πλειοψηφία τους όλα τα μοντέρνα μηχανάκια είναι πολύ μπροστά σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2005. Και σκεφτείτε βέβαια, ειδικά για τους Ιάπωνες, το τεράστιο know how που έχουνε και μας το πασάρουνε κομματάκι κομματάκι...
Δε συμφωνώ μαζί σου αλλά δε θα προσπαθήσω να σου αλλάξω και γνώμη...άλλωστε θα μπορούσες να με πεις και (όπως λένε στο χωριό μου) biased μιας και είναι η μηχανή μου...στο κάτω-κάτω δεν έχω οδηγήσει όλα τα superbikes για να έχω ολοκληρωμένη άποψη...θα σε παραπέμψω λοιπόν στο άρθρο όπου υπάρχουν καταγεγραμμένες εμπεριστατωμένες απόψεις από ανθρώπους που έχουν οδηγήσει τα ΠΑΝΤΑ κι όσο να'ναι η άποψη τους έχει περισσότερη βαρύτητα απ'τις δικές μας θεωρίες και δεν είναι "να'χαμε να λέγαμε" όπως αναφέρεις...
Και τέλος μόνο που βάζουν αυτό και μόνο απέναντι στα 2013 κάτι λέει από μόνο του...
RaGe_Raptor
01/04/2013, 13:54
Εδω θα διαφωνήσω.
Πριν εμφανιστεί το πρωτο GSXR 750 το 1985 που όντως ταρακούνησε το κατεστημένο, υπήρχαν κι αλλες μοτοσυκλέτες που ηταν πραγματικά superbikes για την εποχή τους και που άλλαξαν ριζικα τα δεδομένα.
πχ Kawasaki GPz900.
Απλά το GSXR ειναι το πρωτο Race Replica. :wave2:
Δε νομίζω πως το βάρος και το στήσιμο του GPZ ή οποιουδήποτε άλλου πριν το GSXR να του επέτρεπε το χαρακτηρισμό superbike...
Δηλαδη το big piston, οι monoblock, το νεο πλαισιο, τεσπα ενα 99% αλλαγμενο μηχανακι (κ9) ειναι ισαξιο με το '05 ? Ας μην τρελαθουμε....
RaGe_Raptor
01/04/2013, 14:00
Δηλαδη το big piston, οι monoblock, το νεο πλαισιο, τεσπα ενα 99% αλλαγμενο μηχανακι (κ9) ειναι ισαξιο με το '05 ? Ας μην τρελαθουμε....
Οχι αλλά είναι πολύ κοντά...σίγουρα πάντως δε δικαιολογούνται 8 χρόνια εξέλιξης...
Αυτο ναι, η ουσια ειναι οτι το κ5 παραμενει ενα καλο πισταδορικο μηχανακι, μια καλη βαση αγωνιστικής οδηγησης, τα του δρομου και χουλιγκαν τα παραβλέπω...
Το θεμα ειναι ομως πως αν ειχα την επιλογη :
κ5 με προσθηκες,τουμπανιασματα
κ9 με προσθηκες,τουμπανιασματα
δεν νομιζω να υπαρχει ανθρωπος να παρει το κ5.
Το μπροστινο του κ9 ειναι μακραν μπροστα απο το Κ5, ισως η ακραια γεωμετρια του τελευταιου να ειναι υπερβολικη στη πιεση...
Antonisss
01/04/2013, 14:07
Υπάρχουν πολλές οπτικές από τις οποίες μπορέις να δεις αυτό το τεστ. Λέει το περιοδικό πχ ότι το Κ5 τελικά δεν απέχει πολύ από το 2012 μοντέλο. Δηλαδή 2 γενιές/εκδόσεις GSXR ( ή 2.5, ανάλογα το πως βλέπει κανείς) η διαφορά είναι αμελητέα? Υπαρκτή αλλά μικρή? Δηλαδή η Suzuki αυτά τα χρόνια τι έκανε? Γιατί αν δούμε τις άλλες εταιρείες(πλην YAMAHA), η διαφορά είναι χαώδης ανάμεσα στα μοντέλα του 2005 με του 2012 Τώρα συγκρίσεις 0-400 και δυναμόμετρο είναι για την καφετέρια, τους χρόνους πίστας που ήθελα να δω δεν τους έχει πουθενά
Ξαναλέω, το 2005 που βγήκε με τον ανταγωνισμό που είχε, ναι, γαμούσε.... Τώρα απλά είναι ένα τίμιο μηχανάκι
endopandou
01/04/2013, 14:19
τα του δρομου και χουλιγκαν τα παραβλέπω...
Τι εννοείς;
Το θεμα ειναι ομως πως αν ειχα την επιλογη :
κ5 με προσθηκες,τουμπανιασματα
κ9 με προσθηκες,τουμπανιασματα
δεν νομιζω να υπαρχει ανθρωπος να παρει το κ5.
Εγώ εγώ :D αν είναι να δώσω τα μισά λεφτά... Εκτός αυτού στον δρόμο το big piston δεν λειτουργεί σωστά. ;)
sapila racing
01/04/2013, 14:20
Δε νομίζω πως το βάρος και το στήσιμο του GPZ ή οποιουδήποτε άλλου πριν το GSXR να του επέτρεπε το χαρακτηρισμό superbike...
Κι όμως ήταν Superbike και μάλιστα με S κεφαλαίο.
Οπως Superbike ηταν και το Kawasaki Z1, και το Honda CB750 πριν απο αυτό, και πολλά άλλα ακόμα.
Στα 80s πχ Superbikes λέγονταν τα GS1000, Z1000, CB900/1100 κλπ, σήμερα είναι τα SS1000. Μην μπερδευεις τον όρο 'Superbike' με το πρωτάθλημα WSBK. Υπήρχαν Superbikes πολύ πριν το WSBK.
History of the Superbike
http://www.visordown.com/features/history-of-the-superbike-1969---2001/7009-5.html
Για το Κ5 δεν εχω γνωμη, δεν το έχω οδηγήσει. :wave2:
Τι εννοείς;
Εννοω οτι τα μηχανακια αυτα δεν ειναι δρομου. Ειναι πιστας. Το κ5 ως πιο ακραιο κ χαμηλοροπο σχετικα εχει εκρηκτικό χαρακτήρα στον δρομο αλλα στη πιστα για να τα κατεβασει κατω εχει θεμα σε σχεση με αλλα μοντερνα... Ο γνωμονας δεν ειναι ο δρομος, ο χουλιγκανισμος και η καφετερια... Αυτη η κατηγορια μηχανων λειτουργει ως αγωνιστική βαση...
πχ κ το ζχ10 του 04 στο δρομο ηταν χουλιγκαν, στην πιστα ομως αυτο μεταφραζοταν σε νευρο, κραδασμο, κοσκινισμα κλπ
endopandou
01/04/2013, 14:52
Εννοω οτι τα μηχανακια αυτα δεν ειναι δρομου. Ειναι πιστας.
Δεν είναι και για δρόμο και για πίστα; Και για υπερηχητικές ταξιδάρες λέω εγώ πως κάνει. ;)
Οι καφετέριες δεν με απασχολούν αλλά ο χουλιγκανισμός δεν μπορεί να αφαιρεθεί απο τα γονίδια τέτοιων μοτοσυκλετών πιστεύω. Ποιος δεν έχει καγκουριάσει με παρόμοια μοτά;
το ζχ10 του 04 στο δρομο ηταν χουλιγκαν, στην πιστα ομως αυτο μεταφραζοταν σε νευρο, κραδασμο, κοσκινισμα κλπ
Συμφωνώ απόλυτα το zx είχε μεγάλο θέμα με το μπροστινό του. Παραήταν τσαχπίνικο λόγω υπερβολικά εμπροσθόβαρης κατανομής. Ωραίο μηχανάκι αλλά δύσκολο ακόμα και για γνώστες.
MG-KTiNoS
01/04/2013, 15:01
το ευρωπαϊκό είναι το "παιδί" του Κ5.................και πιστεύω πως κι αυτό συμβάλει στο "μύθο" που περιβάλει το Κ5....το αστείο είναι πως η ίδια η εταιρία που δημιούργησε αυτό το μηχάνημα δε μπόρεσε να το εκμεταλευτεί σα βάση για να κάνει το επόμενο βήμα αλλά το έκαναν οι γερμανοί της BMW...
ή δεν ήθελε να το κάνει γιατί οι καιροί είναι παράξενοι...
Υπάρχει ένας προβληματισμός για τις ςς μοτοσυκλέτες με τους νέους νόμους στην Ευρώπη.
Ποιός θα τις πάρει και τι μπορεί να κάνει μ αυτές εκτώς πίστας.
Δες το κι έτσι.
MG-KTiNoS
01/04/2013, 15:10
Δεν είναι και για δρόμο και για πίστα; Και για υπερηχητικές ταξιδάρες λέω εγώ πως κάνει. ;)
εΓΏ όμως λέω πως δεν κάνει...
Γιατί μπορείς να πας μόνο εθνική Τρίπολη Αθηνα Θεσ.κη
Γιατί κάθε μισή ώρα θα σταματας στο βενζινά (τον οποίο πρέπει να κάνεις πεθερό)
Γιατί αν σε πιάσουν άπαξ θα κάνεις πολύ καιρό χωρίς δήπλωμα
κλπ κλπ
Εκτώς αν πάμε στη αρκουδόβολτα -όχι ταξίδι- οπότε εκεί πάσο όλα.
Τα χώνω και ΝΑ !
Αρκεί που τα χώνω και σας μπιπ όλους
:D
Κι όμως ήταν Superbike και μάλιστα με S κεφαλαίο.
Οπως Superbike ηταν και το Kawasaki Z1, και το Honda CB750 πριν απο αυτό, και πολλά άλλα ακόμα.
Στα 80s πχ Superbikes λέγονταν τα GS1000, Z1000, CB900/1100 κλπ, σήμερα είναι τα SS1000. Μην μπερδευεις τον όρο 'Superbike' με το πρωτάθλημα WSBK. Υπήρχαν Superbikes πολύ πριν το WSBK.
History of the Superbike
http://www.visordown.com/features/history-of-the-superbike-1969---2001/7009-5.html
Για το Κ5 δεν εχω γνωμη, δεν το έχω οδηγήσει. :wave2:
:beer:
(και ήταν και αντρική υπόθεση το μηχανάκι....:lol:)
RaGe_Raptor
01/04/2013, 15:14
εΓΏ όμως λέω πως δεν κάνει...
Γιατί μπορείς να πας μόνο εθνική Τρίπολη Αθηνα Θεσ.κη
Γιατί κάθε μισή ώρα θα σταματας στο βενζινά (τον οποίο πρέπει να κάνεις πεθερό)
Γιατί αν σε πιάσουν άπαξ θα κάνεις πολύ καιρό χωρίς δήπλωμα
κλπ κλπ
Εκτώς αν πάμε στη αρκουδόβολτα -όχι ταξίδι- οπότε εκεί πάσο όλα.
Τα χώνω και ΝΑ !
Αρκεί που τα χώνω και σας μπιπ όλους
:D
Ξεχνάς οοοοοοόλη την Εγνατία.....και βενζίνη κάθε 200km
RaGe_Raptor
01/04/2013, 15:18
Κι όμως ήταν Superbike και μάλιστα με S κεφαλαίο.
Οπως Superbike ηταν και το Kawasaki Z1, και το Honda CB750 πριν απο αυτό, και πολλά άλλα ακόμα.
Στα 80s πχ Superbikes λέγονταν τα GS1000, Z1000, CB900/1100 κλπ, σήμερα είναι τα SS1000. Μην μπερδευεις τον όρο 'Superbike' με το πρωτάθλημα WSBK. Υπήρχαν Superbikes πολύ πριν το WSBK.
History of the Superbike
http://www.visordown.com/features/history-of-the-superbike-1969---2001/7009-5.html
Για το Κ5 δεν εχω γνωμη, δεν το έχω οδηγήσει. :wave2:
Ναι βρε sapila μου συμφωνούμε...αλλά με τη σύγχρονη έννοια του όρου πριν το GSXR το χάος...τα υπόλοιπα ήταν τα superbikes της εποχής τους...
MG-KTiNoS
01/04/2013, 15:27
Ξεχνάς οοοοοοόλη την Εγνατία.....και βενζίνη κάθε 200km
ναι οκ έχω μείνει πίσω :lol: στην εποχή που είχα ΖΖΡ του 92 και δεν είχε Εγναντία...
:lol:
τα 200χλμ που λες, με τέρμα γκάζι, δεν ξέρω άν είναι 200 αλλά με 280 τα κάνεις σε λιγότερο από μια ώρα...
-είπα μισή, γράψε μισή πάνω κάτω-
:D
υγ
ρε μλκ γιατί μου θύμισες πόσο γέρασα/?? Ε ?? ΕΕ???
:lol:
sapila racing
01/04/2013, 15:28
Ναι βρε sapila μου συμφωνούμε...αλλά με τη σύγχρονη έννοια του όρου πριν το GSXR το χάος...τα υπόλοιπα ήταν τα superbikes της εποχής τους...
Μα ετσι ειναι τα superbikes, ειναι superbikes στην εποχή τους.
Και το πρώτο GSXR750 που ηταν αλλού, την έχασε την κυριαρχία του γρήγορα κιόλας. Απλά εβαλε μπρός ένα αλλο έργο.
Ετσι γίνεται και θα γίνεται. :wave2:
endopandou
01/04/2013, 15:29
...
Nαι όντως τα ανοιχτά κομμάτια είναι το φαγάκι για τέτοιες μοτοσυκλέτες και φυσικά δεν εννοώ ευθείες. Στα πολύ κλειστά είναι μια κατάσταση απ το να δυσανασχετούν και να μην χωράνε, έως να κουράζουν ή ακόμα και να γίνονται επικίνδυνα.
Ναι και στο κυνήγι. :ninja: Ψοφάνε για κάτι τέτοια αυτά τα μοτά.
Βασικά εμένα εκεί που δεν μου άρεσε ήταν στα Μέγαρα. Νομίζω πως δεν χωράνε εκεί μέσα και για να πάνε γρήγορα πρέπει να είναι στην εντέλεια (στήσιμο - λάστιχα) και ο αναβάτης να έχει σημαντική εμπειρία. Προσωπικά πάντως ενώ εκεί το διασκέδαζα με διάφορα 600άρια με το Suzuki δεν το 'χα.
Nαι όντως τα ανοιχτά κομμάτια είναι το φαγάκι για τέτοιες μοτοσυκλέτες και φυσικά δεν εννοώ ευθείες. Στα πολύ κλειστά είναι μια κατάσταση απ το να δυσανασχετούν και να μην χωράνε, έως να κουράζουν ή ακόμα και να γίνονται επικίνδυνα.
Ναι και στο κυνήγι. :ninja: Ψοφάνε για κάτι τέτοια αυτά τα μοτά.
Βασικά εμένα εκεί που δεν μου άρεσε ήταν στα Μέγαρα. Νομίζω πως δεν χωράνε εκεί μέσα αυτά τα μοτά και για να πάνε γρήγορα πρέπει να είναι στην εντέλεια (στήσιμο - λάστιχα) και ο αναβάτης να έχει σημαντική εμπειρία. Προσωπικά πάντως ενώ εκεί το διασκέδαζα με διάφορα 600άρια με το Suzuki δεν το 'χα.
Έχω την εντύπωση πως για το 99% των ιδιωτών ιδιοκτητών τους, όλα τα παραπάνω είναι ακαδημαικά. Οι χρόνοι στην πίστα είναι σχεδόν ολόιδιοι όταν τα άλογα περνάνε τα 150... (κάποιοι και χειρότεροι)
DoctoR_k6
01/04/2013, 15:41
Για ταξιδακι ειναι απαιχτο...Θες με πολλα πηγαινε, θες χαλαρα παλι πας...Οι καταναλωσεις που εχω κανει σε διαφορα ταξιδια συγκρινονται με τουριστικα μοτοσακο!!
Στις στροφες αν ειναι πολυ σφιχτα κομματια με φουρκετες κ πλακωμα κ καπακια στα φρενα κ ξαναμανα τα ιδια ναι δεν ειναι naked να εισαι αραχτος!!
Δωστου ανοιχτα κομματια κ μεσαιες στροφες κ δεν θα ξεκαβαλας!!!Κινητηρας διαμαντι απ ολες τις αποψεις...Στις 100.000 θα κανω παλι δυναμομετρηση ετσι για να δουμε τι κανει μετα απο οσα χρονακια...
Ακομα περιμενω να τελειωσουν οι δισκοι:eek: μετα απο 83000...Τι να λεμε τωρα!!!
Παντως σαν γεγονος σιγουρα οσο περναει ο καιρος η τεχνολογια ειναι καλυτερη σε ολα, δεν ειπε κανεις πως εινια καλυτερο!!!
Αλλα με 5 χιλιαρικα κανεις οτι γουσταρεις χωρις να δωσεις 13000 σημερα, ειδικα σε αυτους τους καιρους!!!
Honda Cbr 1000 2013 αξιος αντικαταστατης...:beer:
RaGe_Raptor
01/04/2013, 16:51
Για ταξιδακι ειναι απαιχτο...Θες με πολλα πηγαινε, θες χαλαρα παλι πας...Οι καταναλωσεις που εχω κανει σε διαφορα ταξιδια συγκρινονται με τουριστικα μοτοσακο!!
Στις στροφες αν ειναι πολυ σφιχτα κομματια με φουρκετες κ πλακωμα κ καπακια στα φρενα κ ξαναμανα τα ιδια ναι δεν ειναι naked να εισαι αραχτος!!
Δωστου ανοιχτα κομματια κ μεσαιες στροφες κ δεν θα ξεκαβαλας!!!Κινητηρας διαμαντι απ ολες τις αποψεις...Στις 100.000 θα κανω παλι δυναμομετρηση ετσι για να δουμε τι κανει μετα απο οσα χρονακια...ο
Ακομα περιμενω να τελειωσουν οι δισκοι:eek: μετα απο 83000...Τι να λεμε τωρα!!!
Παντως σαν γεγονος σιγουρα οσο περναει ο καιρος η τεχνολογια ειναι καλυτερη σε ολα, δεν ειπε κανεις πως εινια καλυτερο!!!
Αλλα με 5 χιλιαρικα κανεις οτι γουσταρεις χωρις να δωσεις 13000 σημερα, ειδικα σε αυτους τους καιρους!!!
Honda Cbr 1000 2013 αξιος αντικαταστατης...:beer:
Τα είπες όλα doctor...το CBR απ´το 2008 είναι άξιος αντικαταστάτης...
RaGe_Raptor
01/04/2013, 18:56
Μα ετσι ειναι τα superbikes, ειναι superbikes στην εποχή τους.
OK παραφράζω: έδωσε στα superbikes τη σημερινή τους μορφή..........:wave2:
Και το πρώτο GSXR750 που ηταν αλλού, την έχασε την κυριαρχία του γρήγορα κιόλας. Απλά εβαλε μπρός ένα αλλο έργο.
Ετσι γίνεται και θα γίνεται. :wave2:
το '85 ήταν το GSXR 750,το '92 ήρθε το CBR900RR, το '96 ξανά GSXR 750 το πρώτο της εταιρίας με περιμετρικό αλουμινένιο πλαίσιο, το'98 ήρθαν τα πάνω-κάτω με το πρώτο R1, το '01 το πρώτο GSXR 1000 rewrote the rules,to 2005 η τρίτη γενιά του GSXR1000 το περίφημο Κ5 περί ου ο λόγος απλά ισοπέδωσε τα πάντα μαζί και τον τίτλο σε SBK και Superstock, to '08 ήταν και πάλι ένα CBR ,αυτή τη φορά με 1000cc, που πάτησε κορυφή και τέλος ήρθε μια BMW από το πουθενά με το υπερόπλο της να τρελάνει κόσμο...ανάμεσα σ'αυτά τα κοσμήματα θα ήταν τεράστια παράληψη να μην τοποθετήσουμε τα V4 της HONDA RC30/45 και της Aprilia RSV4R όπως επίσης και τα V2 της HONDA(πάλι) VTR SP1/2 και μερικά Ducati...άλλο μεγάλο κεφάλαιο το NR750 με τα οβάλ πιστόνια και άλλη κατηγορία αλλά εξίσου σημαντικό, το μοναδικό κι αξεπέραστο HAYABUSA.
αυτό είναι το προσωπικό μου best of από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να τρελαίνεται για μηχανές...α και το GSXR 750 του 2000 που ήταν ο μπαμπάς του 1000...
το επόμενο μεγάλο νέο πάω στοίχημα πως θα είναι από τη HONDA μ'αυτό το νέο V4 που ετοιμάζει...
RaGe_Raptor
01/04/2013, 18:59
ναι οκ έχω μείνει πίσω :lol: στην εποχή που είχα ΖΖΡ του 92 και δεν είχε Εγναντία...
:lol:
τα 200χλμ που λες, με τέρμα γκάζι, δεν ξέρω άν είναι 200 αλλά με 280 τα κάνεις σε λιγότερο από μια ώρα...
-είπα μισή, γράψε μισή πάνω κάτω-
:D
υγ
ρε μλκ γιατί μου θύμισες πόσο γέρασα/?? Ε ?? ΕΕ???
:lol:
δεν είχα τέτοιο σκοπό, αλήθεια....σου ζητώ ταπεινά συγγνώμη και ξέχνα την εγνατία κάνε πως δεν υπάρχει...!!!:a15:
RaGe_Raptor
01/04/2013, 19:01
Έχω την εντύπωση πως για το 99% των ιδιωτών ιδιοκτητών τους, όλα τα παραπάνω είναι ακαδημαικά. Οι χρόνοι στην πίστα είναι σχεδόν ολόιδιοι όταν τα άλογα περνάνε τα 150... (κάποιοι και χειρότεροι)
μα τί λέμε τώρα μία πίστα έχει η Ελλάδα κι αυτή δεν είναι στην Αθήνα....εκτός κι αν θεωρείται το χωράφι εκείνο πίστα...οπότε εκ των πραγμάτων είναι ακαδημαϊκή η συζήτηση περί πίστας...
RaGe_Raptor
01/04/2013, 19:03
Nαι όντως τα ανοιχτά κομμάτια είναι το φαγάκι για τέτοιες μοτοσυκλέτες και φυσικά δεν εννοώ ευθείες. Στα πολύ κλειστά είναι μια κατάσταση απ το να δυσανασχετούν και να μην χωράνε, έως να κουράζουν ή ακόμα και να γίνονται επικίνδυνα.
Ναι και στο κυνήγι. :ninja: Ψοφάνε για κάτι τέτοια αυτά τα μοτά.
Βασικά εμένα εκεί που δεν μου άρεσε ήταν στα Μέγαρα. Νομίζω πως δεν χωράνε εκεί μέσα και για να πάνε γρήγορα πρέπει να είναι στην εντέλεια (στήσιμο - λάστιχα) και ο αναβάτης να έχει σημαντική εμπειρία. Προσωπικά πάντως ενώ εκεί το διασκέδαζα με διάφορα 600άρια με το Suzuki δεν το 'χα.
μ'εσένα πως γίνεται να συμφωνώ (σχεδόν) σε όλα.......!
endopandou
01/04/2013, 19:27
μ'εσένα πως γίνεται να συμφωνώ (σχεδόν) σε όλα.......!
:beer:
Ξεχάσαμε να αναφέρουμε για τον ψεκασμό. ΚΑΡΜΠΙΡΑΤΈΡ :smokin:
MG-KTiNoS
01/04/2013, 19:33
δεν είχα τέτοιο σκοπό, αλήθεια....σου ζητώ ταπεινά συγγνώμη και ξέχνα την εγνατία κάνε πως δεν υπάρχει...!!!:a15:
Δεν υπάρχει !
Πολύ σπάνια πια πάω από τέοιους δρόμους.
Είναι όμως καλή φάση να έχεις ΚΑΙ ένα τέτοιο μηχανάκι!
:)
(κι ας είναι και Κ5, τι έγινε?)
:beer:
OK παραφράζω: έδωσε στα superbikes τη σημερινή τους μορφή..........:wave2:
το '85 ήταν το GSXR 750,το '92 ήρθε το CBR900RR, το '96 ξανά GSXR 750 το πρώτο της εταιρίας με περιμετρικό αλουμινένιο πλαίσιο, το'98 ήρθαν τα πάνω-κάτω με το πρώτο R1, το '01 το πρώτο GSXR 1000 rewrote the rules,to 2005 η τρίτη γενιά του GSXR1000 το περίφημο Κ5 περί ου ο λόγος απλά ισοπέδωσε τα πάντα μαζί και τον τίτλο σε SBK και Superstock, to '08 ήταν και πάλι ένα CBR ,αυτή τη φορά με 1000cc, που πάτησε κορυφή και τέλος ήρθε μια BMW από το πουθενά με το υπερόπλο της να τρελάνει κόσμο...ανάμεσα σ'αυτά τα κοσμήματα θα ήταν τεράστια παράληψη να μην τοποθετήσουμε τα V4 της HONDA RC30/45 και της Aprilia RSV4R όπως επίσης και τα V2 της HONDA(πάλι) VTR SP1/2 και μερικά Ducati...άλλο μεγάλο κεφάλαιο το NR750 με τα οβάλ πιστόνια και άλλη κατηγορία αλλά εξίσου σημαντικό, το μοναδικό κι αξεπέραστο HAYABUSA.
αυτό είναι το προσωπικό μου best of από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να τρελαίνεται για μηχανές...α και το GSXR 750 του 2000 που ήταν ο μπαμπάς του 1000...
το επόμενο μεγάλο νέο πάω στοίχημα πως θα είναι από τη HONDA μ'αυτό το νέο V4 που ετοιμάζει...
Όλα τα ανέφερες ρε κερατά...
κανα καλό λόγο για το δικό μου δεν είπες...:moutza::bawl:
devil's animal
01/04/2013, 21:24
Nαι όντως τα ανοιχτά κομμάτια είναι το φαγάκι για τέτοιες μοτοσυκλέτες και φυσικά δεν εννοώ ευθείες. Στα πολύ κλειστά είναι μια κατάσταση απ το να δυσανασχετούν και να μην χωράνε, έως να κουράζουν ή ακόμα και να γίνονται επικίνδυνα.
Ναι και στο κυνήγι. :ninja: Ψοφάνε για κάτι τέτοια αυτά τα μοτά.
Βασικά εμένα εκεί που δεν μου άρεσε ήταν στα Μέγαρα. Νομίζω πως δεν χωράνε εκεί μέσα και για να πάνε γρήγορα πρέπει να είναι στην εντέλεια (στήσιμο - λάστιχα) και ο αναβάτης να έχει σημαντική εμπειρία. Προσωπικά πάντως ενώ εκεί το διασκέδαζα με διάφορα 600άρια με το Suzuki δεν το 'χα.
κι'ομως, τα Μεγαρα και γενικα οι κλειστες πιστες θελουν εξτρα ροπη για να ξεκολλησεις απο στροφη σε στροφη...
οταν ειναι πολυ κλειστες οι στροφες και εχεις μικρη ταχυτητα, αυτο που μετραει ειναι το ποσο γρηγορα καλυπτεις το κομματι της εξοδου της προηγουμενης στροφης με την επομενη εισοδο σου...
αντιθετα στις Σερρες που ειναι πιο ανοιχτη η πιστα, μπορει καλλιστα και ενα 600 να εχει ανταξιους χρονους με ενα 1000 γιατι υπαρχει ροη και οχι τοσα πολλα φρενα...
ολα τα παραπανω, αν ξερεις...
γιατι αν δεν ξερεις η παραπανω δυναμη ισοδυναμει με κουραση (στην καλυτερη) ή με high σε καθε ευκαιρια (στην χειροτερη)...
το ιδανικο θα ηταν ενα 1000 με traction και καλα λαστιχα...
εκει κανεις τις ρυθμισεις σου και απλα μενεις στο γκαζι χωρις φοβο και χωρις παθος...
και ασε τα 600 να προσπαθουν να στροφαρουν ψηλα για να βγαλουν αλογα και να ξεκολλησουν...
για να μεινουμε στο θεμα μας, ενα Κ9 μπορει να ειναι στα σημεια πιο καινοτομο και καλυτερο απο το Κ5 και αυτοματα αυτο το κανει και πιο ευκολο στον χερισμο...
οποτε υποθετω οτι οι χρονοι θα γραφτουν και με τα 2 μοτοσακα απλα με το ενα θα γινει με λιγοτερη προσπαθεια σε σχεση με το αλλο...
:beer:
endopandou
01/04/2013, 21:38
γιατι αν δεν ξερεις η παραπανω δυναμη ισοδυναμει με κουραση (στην καλυτερη) ή με high σε καθε ευκαιρια (στην χειροτερη)...
Nαι έχει λογική το σκεπτικό σου και πιθανά αν έγραφα περισσότερα σέσιονς θα το ήξερα. Προς το παρόν ανήκω στην παραπάνω κατηγορία και δεν κατάφερα να βάλω τη δύναμη κάτω.
Και κάτι ακόμα, όταν ήμουν στην πλατεία με το πλάι... δεν το έκανα επίτηδες :tooth: :cry:
RaGe_Raptor
01/04/2013, 21:42
Όλα τα ανέφερες ρε κερατά...
κανα καλό λόγο για το δικό μου δεν είπες...:moutza::bawl:
Τα λόγια είναι περιττά για το κατασκεύασμα απ´το Mattighofen...!!!:beer:
RaGe_Raptor
01/04/2013, 21:49
για να μεινουμε στο θεμα μας, ενα Κ9 μπορει να ειναι στα σημεια πιο καινοτομο και καλυτερο απο το Κ5 και αυτοματα αυτο το κανει και πιο ευκολο στον χερισμο...
οποτε υποθετω οτι οι χρονοι θα γραφτουν και με τα 2 μοτοσακα απλα με το ενα θα γινει με λιγοτερη προσπαθεια σε σχεση με το αλλο...
:beer:
το γράφω στο post #6:
-"το Κ5 είναι πιο συναρπαστικό και ανταποδοτικό στην οδήγηση δλδ όσο περισσότερο προσπαθείς τόσο περισσότερα παίρνεις"
αυτό το τελευταίο βέβαια έχει 2 όψεις.τα σύγχρονα σου δίνουν περισσότερα με λιγότερη προσπάθεια αλλά είναι πιο ουδέτερα/αποστειρωμένα.
RaGe_Raptor
10/09/2013, 22:56
και συνεχίζουμε το διάβασμα για όποιον δε βαριέται (και ξέρει αγγλικά)
299054299055299056
RaGe_Raptor
10/09/2013, 22:59
299057299058299059
RaGe_Raptor
10/09/2013, 23:01
299060299061299062
RaGe_Raptor
10/09/2013, 23:04
299064299065299066
RaGe_Raptor
10/09/2013, 23:07
299067299068299069
DoctoR_k6
10/09/2013, 23:08
:beer:
RaGe_Raptor
10/09/2013, 23:08
299070299071
kostas_1100gs
02/05/2019, 13:24
Μ αρέσει πολύ κ μ αρέσει που δείχνει μοναδικό, δεν μοιάζει με άλλο.
DoctoR_k6
20/01/2020, 11:25
Ακομα γι αυτο (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Suzuki-GSX-R-1000-K5-Ena-klassiko-toy-mellontos_127893.asp)θα μιλαμε...:p
RaGe_Raptor
20/01/2020, 15:36
Ακομα γι αυτο (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Suzuki-GSX-R-1000-K5-Ena-klassiko-toy-mellontos_127893.asp)θα μιλαμε...:p
στον λετζενταρυ θρεντ αυτά βρε :bawl::beer:
Από την μια ο Μπάκλης με τον κίτρινο καμπινέ, κι από την άλλη εσείς με το λετζεντάρι.... :tooth:
RaGe_Raptor
20/01/2020, 16:24
Από την μια ο Μπάκλης με τον κίτρινο καμπινέ, κι από την άλλη εσείς με το λετζεντάρι.... :tooth:
έχει κι RF ο άνθρωπος. Γνώστης. :D
Ρε guys δράττομαι της ευκαιρίας μιας και ξεθάψατε το θέμα να ρωτήσω το εξής.
Είμαι σε αναζήτηση μοτοσυκλέτας εδώ και καιρό. Μιας και οι ανάγκες μετακίνησης μου είναι καλυμμένες, ζητάω περισσότερο ένα μηχανάκι που να με εξιτάρει όποτε το βγάζω βόλτα, παρά κάτι χρηστικό.
Κι έτσι έχω αρχίσει και αλληθωρίζω προς το Κ5+ , που ήταν και ένας κρυφός πόθος στα νιάτα.
"Νέος" ετών 40, άνευ οικογενειακών υποχρεώσεων , οδηγώ μοτοσυκλέτες απο το 2007 (τα παπιά πιο πριν δεν μετράνε) με προτίμηση τα πορτοκαλιά!
Μεγάλο τετρακύλινδρο είχα το 1000αρι το fazer μοντ 2006, το οποίο το έδωσα λόγω του θέματος με τα βολάν. Έκτοτε πήρα ενα κανιβαλάκι ΚΤΜ (950SM) το οποίο το καταχάρηκα όσο δούλευε!!!:D
Πάει κι αυτό κ τώρα σκέφτομαι για τα παλιά απωθημένα.
Σουπερ σπορ δεν είχα ποτέ. Πίστα δεν. Δρόμος , ταξιδάκια αλλά να γουστάρουμε, όχι ταυτότητα στο στόμα, όχι τουρισμός. Είναι αυτό που λένε το κάνω για την διαδρομή, όχι για τον προορισμό.
Οπότε για πείτε γνώμες.
DoctoR_k6
21/01/2020, 10:47
Ρε guys δράττομαι της ευκαιρίας μιας και ξεθάψατε το θέμα να ρωτήσω το εξής.
Είμαι σε αναζήτηση μοτοσυκλέτας εδώ και καιρό. Μιας και οι ανάγκες μετακίνησης μου είναι καλυμμένες, ζητάω περισσότερο ένα μηχανάκι που να με εξιτάρει όποτε το βγάζω βόλτα, παρά κάτι χρηστικό.
Κι έτσι έχω αρχίσει και αλληθωρίζω προς το Κ5+ , που ήταν και ένας κρυφός πόθος στα νιάτα.
"Νέος" ετών 40, άνευ οικογενειακών υποχρεώσεων , οδηγώ μοτοσυκλέτες απο το 2007 (τα παπιά πιο πριν δεν μετράνε) με προτίμηση τα πορτοκαλιά!
Μεγάλο τετρακύλινδρο είχα το 1000αρι το fazer μοντ 2006, το οποίο το έδωσα λόγω του θέματος με τα βολάν. Έκτοτε πήρα ενα κανιβαλάκι ΚΤΜ (950SM) το οποίο το καταχάρηκα όσο δούλευε!!!:D
Πάει κι αυτό κ τώρα σκέφτομαι για τα παλιά απωθημένα.
Σουπερ σπορ δεν είχα ποτέ. Πίστα δεν. Δρόμος , ταξιδάκια αλλά να γουστάρουμε, όχι ταυτότητα στο στόμα, όχι τουρισμός. Είναι αυτό που λένε το κάνω για την διαδρομή, όχι για τον προορισμό.
Οπότε για πείτε γνώμες.
Αν ρωτας μονο για το Κ να ξερεις πως θελεις λαστιχα κ βενζινες κ βουρ στο πατσα.
Ασπαστο μοτερ, ανετο μοτο για ταξιδακια κ βολτες κ καλες καταναλωσεις (αναλογως του καρπου).
Μια καλη συντηρημενη πισω αναρτηση μαζι με τα περιφερειακα του γι αυτο που θες ειναι μια χαρα.
Τωρα αν ζητησεις παραπανω (πιστα/κυνηγι κλπ κλπ) θες τρομπα/δαγκανες οπωςδηποτε κ μαλλον μια καλυτερη πισω αναρτηση.
Λετζενταρι λεμε...
DoctoR_k6
21/01/2020, 10:47
Από την μια ο Μπάκλης με τον κίτρινο καμπινέ, κι από την άλλη εσείς με το λετζεντάρι.... :tooth:
Ζηλιαρη...δεν μπορουν ολα να ειναι λετζενταρι!! :lol:
.... ανετο μοτο για ταξιδακια κ βολτες κ...
Για χόμπιτ μόνο:D
Αστειεύομαι φυσικά αλλά άνετο και SS δεν πάνε μαζί. Αν ο οδηγός είναι κοντός, αν είχε πριν rgv 250 ή R6, τότε ίσως να το πει και άνετο. Για τους υπόλοιπους, είναι ένα SS με ότι αυτό συνεπάγεται. Στα υπόλοιπα συμφωνώ (είχα Κ7, οδήγησα Κ6 και μου φάνηκε πιο στριμόκωλο).
Είπαμε, legendary αλλά και λίγο αντικειμενικότητα παρακαλώ:p
DoctoR_k6
21/01/2020, 14:12
Για χόμπιτ μόνο:D
Αστειεύομαι φυσικά αλλά άνετο και SS δεν πάνε μαζί. Αν ο οδηγός είναι κοντός, αν είχε πριν rgv 250 ή R6, τότε ίσως να το πει και άνετο. Για τους υπόλοιπους, είναι ένα SS με ότι αυτό συνεπάγεται. Στα υπόλοιπα συμφωνώ (είχα Κ7, οδήγησα Κ6 και μου φάνηκε πιο στριμόκωλο).
Είπαμε, legendary αλλά και λίγο αντικειμενικότητα παρακαλώ:p
SS ειναι οχι Tracer...ανετο παντα με βαση την κατηγορια του.
Τα Σουζουκι φημιζοντε για την ανεση στη θεση οδηγησης.
Αν εισαι 2 μετρα δεν σου κανει κανενα SS οποτε κανεις παραχωρησεις.
Αλλα με νορμαλ υψος (~180) δεν εχεις θεμα.
SS ειναι οχι Tracer...ανετο παντα με βαση την κατηγορια του.
Τα Σουζουκι φημιζοντε για την ανεση στη θεση οδηγησης.
Αν εισαι 2 μετρα δεν σου κανει κανενα SS οποτε κανεις παραχωρησεις.
Αλλα με νορμαλ υψος (~180) δεν εχεις θεμα.
Τώρα τα γράφεις σωστά;)
Μην ξεχνάς ότι το παιδί έρχεται από Fazer και 950SM. Ένα πολιτισμικό σοκ θα το φάει, όπως και να 'χει (για θέση οδήγησης πάντα, ε?)
Eσείς στο τέλος θα ζητάτε πιστοποιητικό τελικού χρήστη για να αγοράσει κάποιος το λετζενταρι.
Λετζεντάρι είναι το Κ9 κανονικά, που είναι και όμορφο.
DoctoR_k6
21/01/2020, 15:00
Eσείς στο τέλος θα ζητάτε πιστοποιητικό τελικού χρήστη για να αγοράσει κάποιος το λετζενταρι.
Λετζεντάρι είναι το Κ9 κανονικά, που είναι και όμορφο.
K9? Νομιζα ειχες γουστο.
Μετα το Κ5-6 ψηφιζω δαγκωτο Κ1...
RaGe_Raptor
21/01/2020, 15:55
Όλα τα GSX-R είναι λετζενταρυ. Ξυδάκι :p
Όλα τα GSX-R είναι λετζενταρυ. Ξυδάκι :p
αααααααα....
#eixakaigwlegendary
:D
Για χόμπιτ μόνο:D
Αστειεύομαι φυσικά αλλά άνετο και SS δεν πάνε μαζί. Αν ο οδηγός είναι κοντός, αν είχε πριν rgv 250 ή R6, τότε ίσως να το πει και άνετο. Για τους υπόλοιπους, είναι ένα SS με ότι αυτό συνεπάγεται. Στα υπόλοιπα συμφωνώ (είχα Κ7, οδήγησα Κ6 και μου φάνηκε πιο στριμόκωλο).
Είπαμε, legendary αλλά και λίγο αντικειμενικότητα παρακαλώ:p
RGV το πρωτο μου μηχανακι ,τι μου θυμησες τωρα
Εβγαλε ένα ωραίο βίντεο ο 44teeth με R1 και Κ5 σε ταξιδιωτική χρήση για όσους δεν το είδαν https://www.youtube.com/watch?v=XN8bNh6RbJ4
Σε κάποια φάση στο 26ο λεπτό το Κ5 σαν να υπερθέρμανε τα φρένα του,σε αστείο ρυθμό κιόλας.Και ευτυχώς που ηταν αργός γενικά καθώς θα χτύπαγε άσχημα στην καλύτερη περίπτωση.Τι φάση?Ανοιξαν τη δαγκάνα και έριξαν WD40 και είχε πιάσει φουλ μούργα αλλά και πάλι δε δικαιολογείται να σε αφήσει απο φρένα ειδικά σε ρυθμoύς Ninja 250.Είδα οτι εχει μια τρομπα φρένου σαν RCS αλλά με μαμά δίσκους και δαγκάνες.Ίσως μούφα τακάκια?
Για πείτε γνώμες οι κάτοχοι.
Οι μαμά δαγκάνες και η τρόμπα είναι για πέταμα. Οι δίσκοι είναι οκ
Εβγαλε ένα ωραίο βίντεο ο 44teeth με R1 και Κ5 σε ταξιδιωτική χρήση για όσους δεν το είδαν https://www.youtube.com/watch?v=XN8bNh6RbJ4
Σε κάποια φάση στο 26ο λεπτό το Κ5 σαν να υπερθέρμανε τα φρένα του,σε αστείο ρυθμό κιόλας.Και ευτυχώς που ηταν αργός γενικά καθώς θα χτύπαγε άσχημα στην καλύτερη περίπτωση.Τι φάση?Ανοιξαν τη δαγκάνα και έριξαν WD40 και είχε πιάσει φουλ μούργα αλλά και πάλι δε δικαιολογείται να σε αφήσει απο φρένα ειδικά σε ρυθμoύς Ninja 250.Είδα οτι εχει μια τρομπα φρένου σαν RCS αλλά με μαμά δίσκους και δαγκάνες.Ίσως μούφα τακάκια?
Για πείτε γνώμες οι κάτοχοι.
Η υπερθέρμανση στα φρένα μπορεί να οφείλεται σε πολλούς και διάφορους λόγους. Και από την στιγμή που μπήκαν στην διαδικασία να ανοίξουν την δαγκανα κάτι αλλο έψαχναν
RaGe_Raptor
30/03/2020, 21:08
Εβγαλε ένα ωραίο βίντεο ο 44teeth με R1 και Κ5 σε ταξιδιωτική χρήση για όσους δεν το είδαν https://www.youtube.com/watch?v=XN8bNh6RbJ4
Σε κάποια φάση στο 26ο λεπτό το Κ5 σαν να υπερθέρμανε τα φρένα του,σε αστείο ρυθμό κιόλας.Και ευτυχώς που ηταν αργός γενικά καθώς θα χτύπαγε άσχημα στην καλύτερη περίπτωση.Τι φάση?Ανοιξαν τη δαγκάνα και έριξαν WD40 και είχε πιάσει φουλ μούργα αλλά και πάλι δε δικαιολογείται να σε αφήσει απο φρένα ειδικά σε ρυθμoύς Ninja 250.Είδα οτι εχει μια τρομπα φρένου σαν RCS αλλά με μαμά δίσκους και δαγκάνες.Ίσως μούφα τακάκια?
Για πείτε γνώμες οι κάτοχοι.
το συγκεκριμένο Κ5 ,είναι lemon (που λέν'αυτοί εκεί πάνω). έριξαν αρκετά pounds για να το κάνουν να δουλέψει.
Από ότι είδα, είπαν ότι κόλλησε η δαγκάνα. Προφανώς τα τσιμουχάκια είχαν κλάσει και κάποια στιγμή μπλόκαρε. Για αυτό και την πλάκωσαν στο WD 40. Το συγκεκριμένο κ5 ήταν 'ρδελο από την αρχή όπως είπαν και πιο πάνω, η δαγκάνα που δεν κόλλησε ήταν αλλαγμένη...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.