Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 30/03/2013 στις 17:40.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
πέρυσι ήταν οι Γερμανοί που βάλαν το Κ5 αντιμέτωπο με το L2 GSXR 1000.Φέτος μετά το μίνι τεστ στο ελληνικό μοτό έρχονται οι Άγγλοι του Fast Bikes ενός από τα πιο έγκυρα περιοδικά στον κόσμο με εξειδίκευση στα (που αλλού...!!!) Fast Bikes, να βάλουν το Κ5 απέναντι σε όλη την εξ Ιαπωνίας φετινή σοδειά...![]()
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 30/03/2013 στις 17:43.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
αντιγράφοντας μέσα από το άρθρο:
-"το Κ5 είναι ακόμη καταπληκτικό μηχανάκι με αρκετή δύναμη και ικανότητα σ'όλους τους τομείς για να τα βάλει με τα 2013 μοντέλα"
-"το L2 δε μπορούσε να ξεφύγει από το Κ5 παρ'όλο που τα πάει πάρα πολύ καλά απέναντι στο σφιχτό ανταγωνισμό"
-"τα Brembo του L2 δεν είναι καλύτερα από τα tokico του Κ5"
-"το Κ5 είναι πιο συναρπαστικό και ανταποδοτικό στην οδήγηση δλδ όσο περισσότερο προσπαθείς τόσο περισσότερα παίρνεις"
αυτό το τελευταίο βέβαια έχει 2 όψεις.τα σύγχρονα σου δίνουν περισσότερα με λιγότερη προσπάθεια αλλά είναι πιο ουδέτερα/αποστειρωμένα.
-και τα 2 GSXR είχαν λίγα χλμ άρα και σφιχτά μοτέρ γι'αυτό και δεν βγάλανε τα αναμενόμενα άλογα στο δυναμόμετρο ,σύμφωνα πάντα μ'αυτά που αναφέρονται στο άρθρο.
εντύπωση μου προκαλεί το πόσο μικρές διαφορές υπάρχουν ανάμεσα στο Κ5 και στο L2 λαμβάνοντας υπ'όψιν 8 χρόνια υποτιθέμενης εξέλιξης.
ένα άλλο highlight είναι το ότι το Κ5 το χρησιμοποίησε η BMW ως σημείο αναφοράς για το σχεδιασμό του S1000RR! μάλιστα αναφέρει το πόσο μοιάζουν η θέση οδήγησης,η αίσθηση του πλαισίου και η λυσσαλέα απόδοση του κινητήρα.είναι η βάση για το καλύτερο superbike των τελευταίων ετών.το S1000RR είναι ο διάδοχος του Κ5 που έπρεπε εδώ και χρόνια να έχει βγάλει η Suzuki.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Να μην κοβοντουσαν και στη μεση, ....... , όλοι Κ5 θα είχαν!!!!!!
παιδιά, μην αρχίσουμε ξανά την κουβέντα για τα κομμένα πλαίσια, please...
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Πολύ ωραίο άρθροθενξ φορ σέαρινγκ
![]()
Το Κ5 για πίστα σηκώνει κάποια κουβέντα αναλόγως το επίπεδο του αναβάτη. Στον δρόμο όμως είναι ότι πιο απολαυστικό έχω οδηγήσει. Όσο για τα φρένα οκ για πίστα δεν φτάνουν, για δρόμο όμως είναι αρκετά και κυρίως με εκπληκτική αίσθηση. Τα πλαίσια που ανακλήθηκαν ήταν συγκεκριμένα, όμως όντως ήταν χοντρό και δεν θα έπρεπε να έχει συμβεί. Απο όσο ξέρω με την ενίσχυση δεν παρουσιάστηκαν άλλα θέματα.
Τι ήχος! Τι ροπή! Τι αίσθηση!για αυτό το καταπληκτικό μηχάνημα.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
thanxx και συμφωνώ σε όλα...
τα πλαίσια ήταν όλα στην ανάκληση και όντως μετά την ενίσχυση δεν ακούστηκε κάτι ξανά...αν και πάλι ο αριθμός των περιστατικών ήταν ποσοστιαία ελλάχιστος...και μη μου πει κανείς ότι των άλλων εταιριών δε σπάνε γιατί κυκλοφορούν πάμπολες φωτό στο νετ σε ότι μάρκα θέλεις με άθικτα πλαϊνά...
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
το ευρωπαϊκό είναι το "παιδί" του Κ5.................και πιστεύω πως κι αυτό συμβάλει στο "μύθο" που περιβάλει το Κ5....το αστείο είναι πως η ίδια η εταιρία που δημιούργησε αυτό το μηχάνημα δε μπόρεσε να το εκμεταλευτεί σα βάση για να κάνει το επόμενο βήμα αλλά το έκαναν οι γερμανοί της BMW...
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου