View Full Version : BMW E30 - Αποκατάσταση μετά από πυρκαγιά
καλα περασες την αρμοκολλα.μετα ομως με ενα πιο κοντο κομμενο πινελο,το βουτας στο διαλυτικο νιτρου και στρωνεις την αρμοκολλα ωστε να μοιαζει εργοστασιακη.τωρα που εχει στεγνωσει βεβαια:rolleyes:
οκ θα το κανω σπυρο για να γινει πιο ομορφο. ευχαριστω
οκ θα το κανω σπυρο για να γινει πιο ομορφο. ευχαριστω
τωρα ειναι αργα,εχει στεγνωσει...
Καμιά άλλη ιδέα; Από πάνω μετά ρίχνω πάλι αστάρι και μετά το χρώμα;
κεροπισσα η οποια βαφεται κανονικα.υπαρχει και ασπρη για καλυτερο φοντο στο χρωμα
Ευχαριστώ. Θα δοκιμάσω και θα ενημερώσω.
Εκτός και αν το περάσω από πάνω άλλο ένα χέρι αρμόκολλα και το στρώσω μετά με τον τρόπο που είπες Σπύρο.
Εκτός και αν το περάσω από πάνω άλλο ένα χέρι αρμόκολλα και το στρώσω μετά με τον τρόπο που είπες Σπύρο.
βγαλε την παλια με τροχο και πολυφτερο δισκακι
Οκ, ευχαριστώ. Αμα δεις και κάνω λαθη να μου λες.
Ξαναείδα Σπυρο τον οδηγό σου, που βάφεις το ceicento. Κράτησα σημειώσεις με τα υλικά που χρησιμοποιείς. Μάλλον αυτά θα προμηθευτώ κι εγώ.
Ερώτηση 1: Στο σασί, από κάτω, και γενικά στα μέρη που είναι γυμνά, κυρίως κάτω από το αυτοκίνητο, τι να βάλω;
Σκέφτομαι να τριψω ελαφρά με συρματόβουρτσα, να φύγουν τα πολλά πολλά, μετά φύσημα και μετά να ρίξω κανα δύο χέρια αστάρι και μετα μια βαφη με αντισκωριακές ιδιότητες. Ρωτησα δύο φανοποιούς και μου είπαν να μην βάλω άπο κάτω πίσσα γιατί κρατάει μέσα της τις υγρασίες.
Ερωτηση 2: Σε κάποια σημεία έχω βάλει μαύρο αστάρι (ψυχρό γαλβάνι σε σπευ- zing μπλε κουτί). Μπορώ να βάλω από πάνω ένα λευκό σαν αυτό που χρησιμοποιείς στον οδηγό με πιστόλι αφού το αυτοκίνητο θα βαφεί τελικά λευκό για να μην έχω σκιές κατά το βάψιμο; Εννοείται ότι θα τρίψω το μάυρο αστάρι με 500-800 νερού, όπως λες στον οδηγό, πριν ρίξω το λευκό αστάρι, αν μπορώ να το ρίξω.
Ερώτηση 3: Μόλις ρίξεις το αστάρι , πρέπει να βαφεί την ίδια μέρα το αυτοκίνητο ή μπορει να καθυστερήσει;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Το ξεθαβω αλλά δεν βαριέσαι. Καθότι πιο πολύ άρρωστος με BMW δεν πιστεύω να υπάρχει εντός Ελλάδας θα σου πω απλά, μην ασχοληθείς παραπάνω απο το να κόψεις το σασί στην μέση και να κολλήσεις άλλο τροπέτο.
ΜΗΝ κάνεις επισκευές στο υπάρχον πυρακτωμένο τροπέτο γιατί η λαμαρίνα του έχει ήδη εξασθενήσει σημαντικά και επειδή δεν θα κάτσεις φρόνιμα και βλέπω το 6κύλινδρο να έρχεται θα στο κόψει και θα ψάχνεις αλλού τραβέρσες, αλλού τροχούς και αλλού μετώπες.
Ξόδεψε κάτι παραπάνω αλλά μην παίζεις με την ασφάλειά σου. Καλύτερα ακόμα κάνε μια γύρα στα παλιοσίδερα και μάντρες (ειδικά Βόρεια Ελλάδα με το κιλό πάνε, μην ψάχνεσαι σε Car κλπ γιατί Ε30 σωστό δεν θα βρείς εκει μέσα, έφαγα 2 χρόνια να ψάχνω και τα παράτησα γιατί ολα ήταν κομμένα), έχω βρεί πάνω απο 100 παρατημένες καρότσες που απλά θέλουν χρόνο (+ χρήμα ενίοτε) να ξυθούν, να γίνει αμμοβολή και να ξαναβαφτούν.
Πολύ φιλικά με σεβασμό στην γριά "κολασμένη" 30άρα. Δημήτρης.
Καλη συνέχεια, εφ όσον ηταν του πατέρα σου έχει αλλη αξία γι ασένα.
Να ξέρεις όμως οτι οι ιστορικές πινακίδες δεν είναι για να κανεις βόλτες καποιες μερες την εβδομάδα. :nono:
ναι είναι για να κυκλοφορείς καθημερινά .......
Το ξεθαβω αλλά δεν βαριέσαι. Καθότι πιο πολύ άρρωστος με BMW δεν πιστεύω να υπάρχει εντός Ελλάδας θα σου πω απλά, μην ασχοληθείς παραπάνω απο το να κόψεις το σασί στην μέση και να κολλήσεις άλλο τροπέτο.
ΜΗΝ κάνεις επισκευές στο υπάρχον πυρακτωμένο τροπέτο γιατί η λαμαρίνα του έχει ήδη εξασθενήσει σημαντικά και επειδή δεν θα κάτσεις φρόνιμα και βλέπω το 6κύλινδρο να έρχεται θα στο κόψει και θα ψάχνεις αλλού τραβέρσες, αλλού τροχούς και αλλού μετώπες.
Ξόδεψε κάτι παραπάνω αλλά μην παίζεις με την ασφάλειά σου. Καλύτερα ακόμα κάνε μια γύρα στα παλιοσίδερα και μάντρες (ειδικά Βόρεια Ελλάδα με το κιλό πάνε, μην ψάχνεσαι σε Car κλπ γιατί Ε30 σωστό δεν θα βρείς εκει μέσα, έφαγα 2 χρόνια να ψάχνω και τα παράτησα γιατί ολα ήταν κομμένα), έχω βρεί πάνω απο 100 παρατημένες καρότσες που απλά θέλουν χρόνο (+ χρήμα ενίοτε) να ξυθούν, να γίνει αμμοβολή και να ξαναβαφτούν.
Πολύ φιλικά με σεβασμό στην γριά "κολασμένη" 30άρα. Δημήτρης.
Φιλε Δημητρη να σαι καλα για τα λιγια κ τις συμβουλες σου. Αλλα τωρα εχω ξεκινησει κ εχω κανει πολυ δουλεια. Τωρα τελειωνω με ολη την βρωμικη δουλεια. Ειμαι στη φαση του στοκαρισματος κ του τριψιματος. Εχω κανει κολλησεις με νεες λαμαρινες, με αργκον, εχω ενισχυσει το πλαισιο και εχω αφαιρεσει οποιαδηποτε σαπια υπαρχει. Εχω προσπαθησει να κανω οτι καλυτερο μπορω γτ προκειται για αυτοκινητο που το ποναω.
Σε οτι αφορα το μοτερ, θα βαλω ενα is Μ42 που ειναι πιο ελαφρυ απο το υπαρχων Μ10 που φοραγα. Δεν θα βαλω 6κυλινδρο γτ θελω να ειμαι νομιμος. Δν θελω να φοραω αλλο μοτερ κ αλλο να εχω δηλωσει. Γιατι αμα γινει η βλακεια, δν θελω να μου φερνετε φρεντο στα κρατητηρια!
Φιλε Δημητρη, η ζημια δεν ειναι τοσο μεγαλη. Μπορω να πω οτι ηταν επιφανειακη.
Τωρα με αλλα Ε30, εχω απιγοητευτει. Θελω να βρω ενα is φτηνο για ανταλλακτικα. Απο το car , οπως ειπες, δν βρισκω κ πολλα.
Αμα δεις κατι αξιολογο ενημερωσε.
Ευχαριστω παντως για την αγωνια σου.
SuperSonic
10/08/2013, 20:56
Ωραιο αυτοκινητο το Ε30 και μπραβο για την αποφαση να το φτιαξεις.
Θα σου προτεινα να δεις και να παρεις ιδεες αν θες και απο ξενα φορουμ BMW που εχουν κανει πολυ καλες ανακατασκευες.
Καλη συνεχεια!:)
Ωραιο αυτοκινητο το Ε30 και μπραβο για την αποφαση να το φτιαξεις.
Θα σου προτεινα να δεις και να παρεις ιδεες αν θες και απο ξενα φορουμ BMW που εχουν κανει πολυ καλες ανακατασκευες.
Καλη συνεχεια!:)
Ειναι μεγαλο εγχειρημα για μενα γιατι σκοπος μ ειναι να το φτιαξω μονος μ κ να βαλω μαστορα μονο οταν δν μπορω να καταφερω εγω κατι. Κατι τετοιο εγινε με το αργκον κ τις κολλησεις.
Προχωραω βημα βημα, σιγα σιγα, κ ελπιζω καποια στιγμη να το καταφερω.
Τωρα ειμαι στην φαση στοκαρισματος κ μετα βαψιμο. Εδω θα φανει ολη η δουλεια. Για αυτο θελω να δωσω βαση στην καλη προετοιμασια των επιφανειων.
Εχω εξοπλιστει λοιπον με υπομονονη κ ελπιζω να τα καταφερω..
Ερώτηση: Υπάρχουν κάποια trims περιμετρικά από τα παράθυρα, μαλλον πλαστικά είναι, πάντως δεν είναι μεταλλικα, που είναι σε νικελ απόχρωση. Εγώ θα τα βάψω μαύρο μάτ. Να τα τριψω με ένα 1000αρι γυαλόχαρτο και μετά κάποιο αστάρι και βαφή;
297314
Στην παραπάνω εικόνα το νικελ θα γίνει μαυρο ματ.
Φιλε Δημητρη να σαι καλα για τα λιγια κ τις συμβουλες σου. Αλλα τωρα εχω ξεκινησει κ εχω κανει πολυ δουλεια. Τωρα τελειωνω με ολη την βρωμικη δουλεια. Ειμαι στη φαση του στοκαρισματος κ του τριψιματος. Εχω κανει κολλησεις με νεες λαμαρινες, με αργκον, εχω ενισχυσει το πλαισιο και εχω αφαιρεσει οποιαδηποτε σαπια υπαρχει. Εχω προσπαθησει να κανω οτι καλυτερο μπορω γτ προκειται για αυτοκινητο που το ποναω.
Σε οτι αφορα το μοτερ, θα βαλω ενα is Μ42 που ειναι πιο ελαφρυ απο το υπαρχων Μ10 που φοραγα. Δεν θα βαλω 6κυλινδρο γτ θελω να ειμαι νομιμος. Δν θελω να φοραω αλλο μοτερ κ αλλο να εχω δηλωσει. Γιατι αμα γινει η βλακεια, δν θελω να μου φερνετε φρεντο στα κρατητηρια!
Φιλε Δημητρη, η ζημια δεν ειναι τοσο μεγαλη. Μπορω να πω οτι ηταν επιφανειακη.
Τωρα με αλλα Ε30, εχω απιγοητευτει. Θελω να βρω ενα is φτηνο για ανταλλακτικα. Απο το car , οπως ειπες, δν βρισκω κ πολλα.
Αμα δεις κατι αξιολογο ενημερωσε.
Ευχαριστω παντως για την αγωνια σου.
Με τέτοια απάντηση δεν μπορώ παρά να σου δώσω συγχαρητήτια! Εφόσον δεν είναι και τόσο επιφανειακή η ζημιά (οι φωτογραφίες καμιά φορά απατούν) προχώρα..
Υ.γ. κανονικά πρέπει να το δηλώσεις το IS αλλά απο όσο θυμάμαι το έβγαζε και η μαμά του έτσι απο το εργοστάσιο οπότε μικρό το κακό. piece of cake...
Προτείνω να μην κοιτάς Ε30 για ανταλλακτικά. Κράτησε τον κορμό Ε30 και βρες Ε36 να κάνεις ανταλλακτικά ή και Ε34.
Μόνο ο κεντρικός δεν θα σου ταιριάξει λόγο μεταξόνιου αλλά όλα τα υπόλοιπα μπαίνουν πάνω. Απο ημιαξόνια μέχρι σαλόνι ταιριάζουν σχεδόν τα πάντα.
Είχα πολύ πράγμα απο το Ε36 Μ3 που είχα παλιότερα αλλά τα χάρισα όλα (ναι τα χάρισα καλά διάβασες). Αν τα είχα ακόμα θα στα έδινα...
Ότι χρειαστείς εδώ είμαι κ αν δω κάτι αξιόλογο θα σε ενημερώσω.
Με τέτοια απάντηση δεν μπορώ παρά να σου δώσω συγχαρητήτια! Εφόσον δεν είναι και τόσο επιφανειακή η ζημιά (οι φωτογραφίες καμιά φορά απατούν) προχώρα..
Υ.γ. κανονικά πρέπει να το δηλώσεις το IS αλλά απο όσο θυμάμαι το έβγαζε και η μαμά του έτσι απο το εργοστάσιο οπότε μικρό το κακό. piece of cake...
Προτείνω να μην κοιτάς Ε30 για ανταλλακτικά. Κράτησε τον κορμό Ε30 και βρες Ε36 να κάνεις ανταλλακτικά ή και Ε34.
Μόνο ο κεντρικός δεν θα σου ταιριάξει λόγο μεταξόνιου αλλά όλα τα υπόλοιπα μπαίνουν πάνω. Απο ημιαξόνια μέχρι σαλόνι ταιριάζουν σχεδόν τα πάντα.
Είχα πολύ πράγμα απο το Ε36 Μ3 που είχα παλιότερα αλλά τα χάρισα όλα (ναι τα χάρισα καλά διάβασες). Αν τα είχα ακόμα θα στα έδινα...
Ότι χρειαστείς εδώ είμαι κ αν δω κάτι αξιόλογο θα σε ενημερώσω.
Οχι ρε συ, τι τα χαρισες!!! Θα τρελαθώ με αυτά που διαβάζω!!! Πλάκα κάνω! Αλλά πλέον, λόγω του ότι ειναι παλιό το αμάξι και με τα οικονομικά μέτρα, όλο και περισσότερα Ε30 οδηγούνται στα παλιοσίδερα.
Σε ότι αφορά τον κινητήρα, επέλεξα τον is γιατί θα τον δηλώσω. Να είμαι νόμιμος. Και επίσης γνωρίζω οτι είναι από τα καλύτερα μοτέρ, πολύ ελαφρύ και με σφυρήλατα πιστόνια (αν δεν κάνω λάθος).
Αλλά ένα ένα. Τα ψάχνω όλα, αλλά κάθε φορά ρίχνω χρήμα για το στάδιο που ακολουθεί. Τώρα είμαι στο στάδιο του βαψίματος και της φανοποιίας. Αν ολοκληρωθεί με το καλό, και όλα πάνε καλά, από την μία θα πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Σπύρο για την βοήθεια, από την άλλη θα είμαι έτοιμος να προχωρήσω με τα μηχανικά.
Αν δεις κάτι πες μου πάντως γιατί έως τώρα μόνο ένα is έχω βρεί για ανταλλακτικά και αυτό μακρυά από εμένα. Μένω Κρήτη και θα πρέπει να κάνω ταξίδι για να το κατεβάσω. Επίσης, με το να έχω το ένα αμάξι δίπλα στο άλλο, θα είναι πιο εύκολο να βγάζω και να βάζω από το ένα στο άλλο. Αν είμαι τυχερος δεν θα χρειαστώ ηλεκτρολόγο-μηχανικό! Η' και να χρειαστω ελπίζω να είναι μικρή η συνδρομή του. Με το Ε36 είναι εύκολο αυτο;
Προσπαθώ να κάνω το δεύτερο καλύτερο rebuild. Αν άνοιγα και κινητήρα για μια συντηρησούλα, ελατήρια, φλάτζα κ.α. θα ήταν ότι καλύτερο. Αλλά το φοβάμαι.. Μήπως κάνω καμιά βλακεία..
Σε αυτή τη φάση ασχολήθηκα με τις πόρτες. Εβγαλα ταμπλάδες και καθάρισα όσο μπορούσα τις γλίστρες. Λάδωσα και τους μηχανισμούς που ανεβοκατεβάζουν τα κρύσταλλα και ανοιγοκλείνουν τις πόρτες.
Επίσης έριξα και τα πρώτα χέρια στόκου. Είναι η πρώτη φορά που το κάνω και το αποτέλεσμα δεν ξέρω πως θα είναι. Θα φανεί και στο τρίψιμο. Θα τρίψω με 150 και 400 διαδοχικά, όπως λένε και οι οδηγίες:
297349
297350
297351
Συνεχίζουμε το ξήλωμα για να βάψουμε.
Εβγαλα την Μ tech1 αεροτομη, το σήμα της BMW, και το 318i emblem:
298709
298710
298711
ΑΠΟΡΙΑ:
Το μαυρο πλαστικο στην παρακατω εικόνα δεν είναι ακριβως πλαστικο, αλλα πιο πολυ σαν λαστιχο θα το χαρακτήριζα καθως εχει μια σχετικη ελαστικότητα παρα την ηλικία του.
Αυτό πως να το βάψω για να μη "πετάξει" το χρώμα στο πρώτο πλύσιμο;
298712
3 λύσεις.
1. Το ξηλώνεις και αφού στοκάρεις την χαραμάδα σε στύλ "χειλάκι" βάφεις στο χρώμα του αυτοκινήτου.
2. Το ξηλώνεις και βρήσκεις απο άλλο bmw αλλά σε καλύτερη κατάσταση.
3. Ντουκόχαρτο μεγάλο νούμερο, τρίψιμο με σαπουνάδα, σουρφασέ, βάψιμο.
3 λύσεις.
1. Το ξηλώνεις και αφού στοκάρεις την χαραμάδα σε στύλ "χειλάκι" βάφεις στο χρώμα του αυτοκινήτου.
2. Το ξηλώνεις και βρήσκεις απο άλλο bmw αλλά σε καλύτερη κατάσταση.
3. Ντουκόχαρτο μεγάλο νούμερο, τρίψιμο με σαπουνάδα, σουρφασέ, βάψιμο.
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Μάλλον θα κάνω την τρίτη λύση. Γιατί θέλω να το βάψω από μαύρο στο χρώμα που θα βάψω και το υπόλοιπο αυτοκίνητο (αμάξωμα).
Εννοείς να το τρίψω με σαπουνάδα και scotch, μετά ξέβγαλμα με καθαρό νερό και μετα με ψιλό γυαλόχαρτο; Πόσο; 800αρι νερού είναι καλά; Μετά θέλει κάποιο ειδικό αστάρι (πλαστοφιξ;;;) για να πιάσει η βαφή; Και μέσα στην βαφή ελαστικοποιητή (...αν το λέω καλά) ή κάποιο άλλο πρόσθετο;
Takata Dome
05/09/2013, 20:12
Αν είναι όντως πλαστικό και όχι ξεραμένο λάστιχο,μπορείς να το βάψεις κανονικά,απλά σε αστάρι και χρώμα θα χρησιμοποιήσεις ελαστικοποιητή.Αν είναι σε σημείο που δε φαίνεται και δεν υπόκειται σε πολλές φθορές,ελαφρύ τρίψιμο,plastofix,και κάποιο μαύρο σπρέι για άβαφα πλαστικά (bumber spray)
Αν είναι όντως πλαστικό και όχι ξεραμένο λάστιχο,μπορείς να το βάψεις κανονικά,απλά σε αστάρι και χρώμα θα χρησιμοποιήσεις ελαστικοποιητή.Αν είναι σε σημείο που δε φαίνεται και δεν υπόκειται σε πολλές φθορές,ελαφρύ τρίψιμο,plastofix,και κάποιο μαύρο σπρέι για άβαφα πλαστικά (bumber spray)
+1 ;)
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Αλλα είναι σε σημείο που φαίνεται, στο εξωτερικό της πόρτας, και για αυτό θέλω να βγει το αποτελέσμα καλο και να αντέξει όσο γίνεται. Οπότε πλαστοφίξ, ελαστκοποιητή σε αστάρι και βαφή (και στο βερνίκι;;); Η βαφή θα γίνει με πιστόλι αέρος στο χρώμα το αμαξώματος.
nikvolos
05/09/2013, 22:24
Μπράβο φίλε, το παλεύεις και το προχωράς γιατί το αγαπάς. Καλή συνέχεια... :)
Μεγάλη μέρα σήμερα για ένα αρχάριο τεχνίτη όπως η αφεντιά μου!
Ετριψα τα στοκάκια και σχεδον όλα ηταν μια χαρά, είχαν "πιάσει". Μόνο μερικά ήθελαν ξαναπέρασμα για να γεμίσουν πιο καλά και τα πέρασα άλλο ένα χέρι.
Ορ'ιστε τα στοκάνια με πολυ καλό αποτέλεσμα μου φαίνεται και στην αφη. Σαν βραζιλιάνικο κωλ@ράκι είναι, τόσο απαλό και λείο, και έτριψα με 180 ξηρας. Θα περάσω και ένα 500 ξηράς σε δεύτερο χρόνο:
298928
298929
298930
Εδώ φαίνονται τα στοκάκια που ήθελαν κι άλλο ένα χέρι και νομίζω ότι θα είναι καλύτερα αν περάσω και πιστολόστοκο για καλύτερο αποτέλεσμα:
298931
298932
298933
Κανε ενα γενναίο γέμισμα με στόκο και μετά πέρνα εκεί που χρειάζεται...!
Επίσης η ιδέα του πιστολόστοκου δεν είναι άσχημη.
Κανε ενα γενναίο γέμισμα με στόκο και μετά πέρνα εκεί που χρειάζεται...!
Επίσης η ιδέα του πιστολόστοκου δεν είναι άσχημη.
Ευχαριστώ πολύ. Αυτό έχω σκοπό να κάνω. Και μετά θα τρίψω διαδιχικά με 180-500 ξηρας. Και τον πιστολόστοκο με 800αρι ή 1000αρι νερού.
μπαβο ρε πατριωτακι,αλλα εχω την εντυπωση οτι βαζεις πολυ στοκο θα τρελαθεις στο τριψιμο και την σκονη.Κατι ακομα,σκηρυντη βαζε πιο λιγο στον στοκο,γιατι στεγνωνει γρηγορα και δεν στρωνει καλα.:wave2:καλη συνεχεια
μπαβο ρε πατριωτακι,αλλα εχω την εντυπωση οτι βαζεις πολυ στοκο θα τρελαθεις στο τριψιμο και την σκονη.Κατι ακομα,σκηρυντη βαζε πιο λιγο στον στοκο,γιατι στεγνωνει γρηγορα και δεν στρωνει καλα.:wave2:καλη συνεχεια
;)...
Τωρα με τα στοκαρισματα δεν ειχα ξαναασχοληθει. Αλλα οταν το τριβεις γινεται πολυ ωραιο! Αυτη η υφη, οταν το εχεις στρωσει καλα, και το εχεις κανει λειο, ειναι απιστευτη!
Σιγα σιγα μαθαινω. Θελει εμπειρια κ εξοικειωση!
Εις αυριον τα σπουδαιοτερα!
Keep in touch...
χα!χα!μην σε ξεγελαει που το χαιδευεις και ειναι λειο σαν κωλαρακι,αν το βαψεις,ακομα και με 3σε1[σουρφασερ] θα ειναι ολο καρουμπαλα.Δεν θελει υπερβολες με τον στοκο,φερνεις τις λακουβες οσο πιο καλα μπορεις και στοκαρεις με μικρες ποσοτοιτες σβελτα,το τριβεις,αν χρειαστει ξαναβαζεις στοκο δεν ειναι αναγκη να στοκαρεις μια και εξω.Ελπιζω να βοηθησα.
χα!χα!μην σε ξεγελαει που το χαιδευεις και ειναι λειο σαν κωλαρακι,αν το βαψεις,ακομα και με 3σε1[σουρφασερ] θα ειναι ολο καρουμπαλα.Δεν θελει υπερβολες με τον στοκο,φερνεις τις λακουβες οσο πιο καλα μπορεις και στοκαρεις με μικρες ποσοτοιτες σβελτα,το τριβεις,αν χρειαστει ξαναβαζεις στοκο δεν ειναι αναγκη να στοκαρεις μια και εξω.Ελπιζω να βοηθησα.
Ναι αυτό κάνω. Τρίβω σιγά σιγά και με όλο πιο λεπτό γυαλόχαρτο. Μόλις τελειώσω όλα τα στοκάκια με το 180αρι ξηρας, θα συνεχίσω με 320αρι και 500αρι ξηρας. Μετά όλο το αμάξωμα με 600 και 800 νερού. Μετά πιστολόστοκο και τριψιμο με 1000αρι νερού.
Κάπως έτσι θα το κάνω.. Μου είπαν ότι παίζει μεγάλο ρόλο η προεργασία και όχι τόσο το βάψιμο.
Ναι αυτό κάνω. Τρίβω σιγά σιγά και με όλο πιο λεπτό γυαλόχαρτο. Μόλις τελειώσω όλα τα στοκάκια με το 180αρι ξηρας, θα συνεχίσω με 320αρι και 500αρι ξηρας. Μετά όλο το αμάξωμα με 600 και 800 νερού. Μετά πιστολόστοκο και τριψιμο με 1000αρι νερού.
Κάπως έτσι θα το κάνω.. Μου είπαν ότι παίζει μεγάλο ρόλο η προεργασία και όχι τόσο το βάψιμο.
ξαναδιαβασε το thread με το cinquecento κατι εχεις μπερδεψει...
ποιος σου ειπε οτι τα στοκακια τριβοντε μεχρι και 500 ξηρας?
επισης μετα απο 800 νερου στοκος πιστολιου?
ξαναδιαβασε και δες τα video:wave2:
Συνεχεια...
Ξαναστοκαρα κάποια στοκάκια που δεν είχαν στρωσει καλα.
Και έπεσε και το πρώτο χέρι ασταρίου, κάτω απο το πάτωμα, στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, αντι για πίσσα. Χρησιμοποίησα chassis coat ειδικό για αυτή τη χρήση. Εφυγα επειδή με έπιασε η νύκτα. Φωτό, σε επόμενο πόστ.
Κάτι είχα αφήσει στην μέση πριν λίγες μέρες. Εννοώ το αστάρωμα του σασί. Για να γίνει αυτό, έπρεπε με κάποιο τρόπο να έχω πρόσβαση στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Με τα μέσα που είχα κατάφερα και το σήκωσα "σούζα" ,με ένα παλάγκο, από το εμπρός μέρος, ενώ στηριζόταν στις πίσω ρόδες (το χειρόφρενο ήταν σηκωμένο!).
Κάπως έτσι έχει η κατάσταση, λοιπόν:
299772
299773
Αφού σήκωσα λοιπόν το αυτοκίνητο, χρησιμοποίησα ένα αεροπίστολο με οπή 1.4 με HLVP, chassis coat αραιωμένο με λίγο διαλυτικό. Πέρασα δύο χέρια σε όλο το πλαίσιο, και σε όλο το αυτοκίνητο από κάτω, αφού το είχα καθαρίσει ελαφρά και αφού το φύσηξα με αέρα για να φύγουν τα πολλά πολλά.
Το αποτλέσμα:
299776
299777
299778
motomaniac
21/09/2013, 20:20
Καλο φιλε το σασι κοτ αλλα σαν την πισσα δεν ειναι. Αλλη δουλειά το ενα αλλη το αλλο.
Καλο φιλε το σασι κοτ αλλα σαν την πισσα δεν ειναι. Αλλη δουλειά το ενα αλλη το αλλο.
Ρωτησα 2 μαστορες και μου ειπαν και οι δυο οτι πλεον τεινει να εξαλειφθει η χρηση της πισσας στο σασι, γιατι αν πιασει υγρασια η λαμαρινα, οπως ειχε εμενα σε καποια σημεια, δουλευει εσωτερικα και δεν ειναι ευδιακριτη. Για τον λογο αυτο προχωρησα στην χρηση καταλληλου υποστρωματος.
Κι εγω για πισσα πηγαινα, αλλα στην πορεια προεκυψε η παραπανω πληροφορια, που θεωρω οτι ισχυει.
motomaniac
22/09/2013, 01:59
Κατι παραπανω θα ξερουν απο μενα! :-) καλη συνεχεία
Ρωτησα 2 μαστορες και μου ειπαν και οι δυο οτι πλεον τεινει να εξαλειφθει η χρηση της πισσας στο σασι, γιατι αν πιασει υγρασια η λαμαρινα, οπως ειχε εμενα σε καποια σημεια, δουλευει εσωτερικα και δεν ειναι ευδιακριτη. Για τον λογο αυτο προχωρησα στην χρηση καταλληλου υποστρωματος.
Κι εγω για πισσα πηγαινα, αλλα στην πορεια προεκυψε η παραπανω πληροφορια, που θεωρω οτι ισχυει.
Για αυτό η πίσσα θέλει ειδική προεργασία....
Έπρεπε να σε είχα Σαλόνικα πρίν 5 χρόνια που φτιάχνανε ενα Μ5 και το χε στον φούρνο γυρισμένο στο πλάι και έριχνε πίσσα με το κιλό ο τύπος....
Συμπέρασμα πολύ μπελαλίδικη δουλειά, χρονοβόρα και ακριβή....
Για αυτό η πίσσα θέλει ειδική προεργασία....
Έπρεπε να σε είχα Σαλόνικα πρίν 5 χρόνια που φτιάχνανε ενα Μ5 και το χε στον φούρνο γυρισμένο στο πλάι και έριχνε πίσσα με το κιλό ο τύπος....
Συμπέρασμα πολύ μπελαλίδικη δουλειά, χρονοβόρα και ακριβή....
Δυστυχώς δεν είχα αυτήν την δυνατότητα από υλικοτεχνικής άποψης. Με τα μέσα που έχω προσπαθώ να κάνω ότι καλύτερο μπορώ. Θεωρώ όμως ότι το υλικό που έβαλα θα κρατήσει αρκετά, λόγω προδιαγραφών.
Μια χαρά θα κρατήσει....
Έχεις κάνει καλή προεργασία....
Εχει περάσει πολύς καιρός από τότε που πόσταρα τελευταία φορά. Συνέχισα να εργάζομαι και συνεχίζω ακόμη, παράλληλα βέβαια με άλλες υποχρεώσεις.
Εχω κάποιες αποριούλες.
Ρώτησα και μου είπαν διάφορα για τα μπεκ. Αλλο νούμερο για το αστάρι (~1.8 για να είναι γεμιστικό), για το χρώμα ~1.4 και για το βερνίκι ~1.2, για να μην δακρύσει και για να "μελώσει" καλα. Παίζουν ρόλο λοιπον τα μπέκ; Να σημειώσω ότι θα βάλω μάλλον κι εγώ μέταλλα στο βερνίκι γιατί το χρώμα είναι λευκό. Οπότε, από όσο καταλαβαίνω, ανάλογα με το μπεκ, θα πρέπει να ζητησω να κοπούν και τα μέταλλα. Βέβαια αν βρώ κάποιο μεταλλικό λευκό, μάλλον θα επιλέξω αυτό.
Υπάρχει διαφορά στο "μέλωμα" του βερνικιού με ή χωρίς μέταλλα; Είναι πιο δυσκολη η διαδικασία εάν το βερνίκι έχει μέσα τα μέταλλα; Είναι ωραίο το αποτέλεσμα του Σπύρου!!!:)
Μου είπαν να βάλω μια υδατοπαγίδα ή ένα φιλτράκι βενζίνης μηχανής στο λάστιχο παροχής αέρα για να μην μου πετάξει κάποια σταγόνα νερό. Τι λέτε; Μου φαίνεται πάντως λογικό..
Εστω ότι είμαστε στο σημείο που το αυτ/το έχει τριφτεί με 320 ξηράς (με παλμική "χούφτα" και κοφλερ, όχι με τάκο) και έχει πέσει και το αστάρι. Είπαμε, μετά τρίβουμε με 400-500 ξηράς ή 500-800 νερού. Τι είναι καλύτερο; Ξηράς ή νερού;
Κάποιοι μου είπαν να φτάσω και σε μεγαλύτερα νούμερα π.χ. 1000ή 1200 πριν πέσει το χρώμα. Εσείς τι προτείνετε;
Τα χρώματα είπαμε ότι είναι ακρυλικά ή νερού. Εκτός του ότι τα νερού είναι πιο φιλικά στο περιβάλλον, υπάρχει κάποια άλλη διαφορά, για παράδειγμα στην αντοχή του χρώματος; (Θα βάψω με διπλής).
Χαιρετισμούς!
lefteris95
29/01/2014, 20:06
Αρχικα καλωσορισες παλι! λοιπον αρχικα για τα μπεκ του πιστολιου για το σουφασερ 1.7 και 1.8 ειναι αρκετα καλα για το γεμισμα, για το χρωμα και το βερνικι τωρα εγω προσωπικα ριχνω και χρωμα και βερνικι με 1.4 και το μελωμα (πορτοκάλι) του βερνικιου το καθοριζεις εσυ με τα χερια που θα ριξεις αλλα ΠΡΟΣΕΧΕ!! δεν χρειαζεται να επιμενεις στα κομματια που βερνικαρεις μεχρι να βγει το τελειο μελωμα με τα πρωτα χερια γιατι μπορει να σου <<τρεξει>>θα το περασεις το αυτοκινητο αρκετα χερια μεχρι εκει που επιθυμεις. Η υδατοπαγιδα ειναι πολυ χρησιμη σου προτεινω να βαλεις μια καλου κακου και πριν το βαψιμο περασε το αυτοκινητο με αντισιλ για καθαρισει πληρως απο τυχον λαδιες που μπορει να εχει. Κοιτα εγω τριβω το σουφασερ με 600 -800 νερου τωρα αυτοι που σου ειπαν για 1000, 1200 κλπ λογικα στο ειπαν για τυχον γυαλοχαρτιες που μπορει να δημιουργηθουν με το τριψιμο αλλα κατα την γνωμη μου 600 - 800 νερου ειναι μια χαρα αλλα αν θες περνα το καιι εμ ενα 1200 οπου δεν εχει πεσει σουφασερ .Αν εισαι απειρος στο βαψιμο (οπως εγω) θα σου προτεινα ακρυλικο γιατι του νερου απ οτι μου χουν πει ειναι πιο δυσκολο στο ριξιμο εγω αυτο που ξερω για την αντοχη ειναι οτι τα διπλης κρατανε γυρω στα 12 χρονια και τα μονης λιγοτερο... Ελπιζω να σε βοηθησα καλη συνεχεια!!!
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Εισαι κατατοπιστικότατος!
Το φαινόμενο της πορτοκαλόφλουδας είναι που θέλω να αποφύγω!! Το έχω δει σε ενα αυτοκίνητο που το έβαψε φίλος, σε μερικά σημεία. Βέβαια αν δεν κόβει το μάτι σου και πολύ, δεν το παρατηρείς.
Εγω, με βάση και τον οδηγό του σπύρου, θα τρίψω όλο το αυτοκίνητο με 320 ξηράς, με τριβείο χουφτα. Μετά, θα ρίξω το 5:1 αστάρι της body μάλλον ενα με δύο χέρια. Πρώτα τα στοκάκια, Και μετα με γυαλόχαρτα νερού 500-800-1000 ή 1200 και φάση Καρατε κιντ!! Θα έχω ρίξει βέβαια και άχνες μαύρου ασταρίου σε σπρυ σαν οδηγό για το πόσο θα τρίψω.
Αυτην την στρατηγική λέω να ακολουθήσω.
Ελπίζω να τα καταφέφω,
Πρέπει να περιμένω να στεγνωσει το ένα χέρι χρώμα και μετά να ρίξω το άλλο; Λογικά θα ρίξω 2-3 χέρι χρώμα, ανάλογα.
Μετά, αφού στεγνώσει το χρώμα, να περάσω πάλι ανιτσιλ και κερόπανο πριν το βερνίκι; Πρέπει να περιμένω να στεγνωσει το ένα χέρι βερνίκι και μετά να ρίξω το άλλο;
Εγώ θα έλεγα καλύτερα πήγαινε να στο βάψουν. Παρακαλάνε τώρα και σηκώνει πολύ παζάρι ο κάθε φαναρτζής.
Μια στραβή να γίνει στο χρώμα και να μην πιάσει καλά, μπορεί με την 1η ζέστη του καλοκαιριού να βλέπεις να γίνεται σαγρέ! Και ότι έξοδα έχεις κάνει να το βάψεις θα πάνε 4πλά.
Λες;;
Λέω να δοκιμάσω πάντως. Εχω κάνει κάποιες δοκιμές και θα κάνω κι άλλες πριν το τελικό βάψιμο στο αμάξι.
Φίλε μου το προσπάθησα να το κάνω και εγώ σε escort MK1 και μετά σε Ε36. Το αποτέλεσμα ήταν να παω σαν τον κούνελο στον φαναρτζή που σαν φίλος με έκραζε για 10 μέρες.
Καλώς ή κακώς θέλει φούρνο και μπογιά, βερνίκι να αραιωθούν όπως δίνει ο αναισθησιολόγος την αναισθησία στον ασθενή που θα χειρουργηθεί.
Βέβαια για να μην σε αποθαρρύνω μπορεί να μην το έχω εγώ με το βάψιμο. Μπορεί εσύ να το έχεις καλύτερα απο τον καθένα μας.
Στα λεω αυτά γιατί με τα Ε30 έχω μια ιδιαίτερη αγάπη και επειδή δεν είναι ποδήλατο που το ξύσαμε, το βάψαμε και πάμε για αλητεία στην πλατεία.
Οτιδήποτε θες για τον γερμαναρά εδώ είμαι, το χα με μοτέρ S38B38 (M5) ;)
Φίλε μου το προσπάθησα να το κάνω και εγώ σε escort MK1 και μετά σε Ε36. Το αποτέλεσμα ήταν να παω σαν τον κούνελο στον φαναρτζή που σαν φίλος με έκραζε για 10 μέρες.
Καλώς ή κακώς θέλει φούρνο και μπογιά, βερνίκι να αραιωθούν όπως δίνει ο αναισθησιολόγος την αναισθησία στον ασθενή που θα χειρουργηθεί.
Βέβαια για να μην σε αποθαρρύνω μπορεί να μην το έχω εγώ με το βάψιμο. Μπορεί εσύ να το έχεις καλύτερα απο τον καθένα μας.
Στα λεω αυτά γιατί με τα Ε30 έχω μια ιδιαίτερη αγάπη και επειδή δεν είναι ποδήλατο που το ξύσαμε, το βάψαμε και πάμε για αλητεία στην πλατεία.
Οτιδήποτε θες για τον γερμαναρά εδώ είμαι, το χα με μοτέρ S38B38 (M5) ;)
Επειδή κι εγω είμαι λάτρης του εν λόγω αυτ/του, έχω ένα κόλλημα. Για αυτό θέλω ότι κάνω να το κάνω μόνος μου και μέχρι όπου τα καταφέρω. Μετά η χαρά θα είναι μεγαλύτερη αν το πετύχω, συν του ότι μαθαίνεις και αποκτάς εμπειρία και γνώσεις.;)
Συννενοουμαστε... Αλλα βλεπεις υπαρχει αυτο το "αν". προχωρα τοτε και προσεχτικα. κανε και πειραματα πρωτα σε λαμαρινες και μετα βαψε το αμαξι!!
υπάρχει και το γαμώτο όμως!
έχει κάνει τόσο κόπο μόνος του, λύσιμο, ξύσιμο, κόψημο, κόλλημα, πισσάρισμα, κρίμα δεν είναι να καταλήξει σε φαναρτζη...?
συν τις γνώσεις που αποκόμισε... κάποια πράγματα αξίζουν περισσότερο από λεφτά, κάποια όπως ο χρόνος, η γνώση, το μεράκι...
Καλημέρα!
Συμφωνω και με τους δυο σας. Άλλωστε, σε παλαιότερα πόστ είχα ποστάρει και ο μαστρο Σπύρος με διόρθωνε. Οπως επίσης και κάποια άλλα παιδία. Εγω αυτό θέλω. ΝΑ ΜΑΘΩ.:)
kαι ποιος του εγγυάται, πώς ο φαναρτζής θα κάνει καλή δουλειά;;;;;;
Την οποιαδήποτε δική του στραβή, (ο φαναρτζής) θα την φορτώσει πανεύκολα στον lima
ότι και καλά η προεργασία δεν ήταν καλή.......
Χρειάζεται άνθρωπος της απολύτου εμπιστοσύνης. Γιατί ενώ μπορεί να έχουν πέσει οι τιμές,
η ποιότητα δουλειάς παραμένει υψηλή ή έχει πάρει και αυτή την κάτω βόλτα;;;;
kαι ποιος του εγγυάται, πώς ο φαναρτζής θα κάνει καλή δουλειά;;;;;;
Την οποιαδήποτε δική του στραβή, (ο φαναρτζής) θα την φορτώσει πανεύκολα στον lima
ότι και καλά η προεργασία δεν ήταν καλή.......
Χρειάζεται άνθρωπος της απολύτου εμπιστοσύνης. Γιατί ενώ μπορεί να έχουν πέσει οι τιμές,
η ποιότητα δουλειάς παραμένει υψηλή ή έχει πάρει και αυτή την κάτω βόλτα;;;;
Σε πολλά από αυτά με βρίσκεις σύμφωνο.
Ναι βρε παιδιά, δεν είπαμε να πάει στον μαστρομητρο που θα βρεί μπροστά του, αν κατέληγε σε φαναρτζή.
Εγώ το πρότεινα απο την οπτική γωνία οτι το αμάξι θα κυκλοφορεί έξω και δεν πρέπει να υπάρξει σοβαρή ατέλεια, για ψυχολογικούς λόγους καθαρά.
Nα μαθεις και να κανεις το κεφι σου,να φτιαξεις κατι και να καμαρωνεις, είναι πολύ ωραιο.Όμως εχει το κοστος του αυτό,οχι παντα βεβαια,εχω βαψει καποια κομματια και πετυχαν καποια όχι.Δεν είναι ο κοπος αλλα τα υλικα δεν είναι και φτηνα,π.χ για έναν προφυλακτηρα , στοκους,υαλοχαρτα,χρωματα,βερνικια,σκληριντες κλπ μου ειχαν παει 70ε,ο φαναρτζής μου ειχε πει 100ε.Θυμαμαι ακομα ένα φτερο που εβαψα τελειο και εκατσαν πανω όλα τα μυγακια της περιοχης,μ'αρεσει που εριχνα νερα να μην πανε σκονες.Τα διπλης σιγουρα εχουν περισσοτερο κοστος και για εμενα είναι πιο δυσκολα στο βαψιμο,διορθωματα.
Μπορεί να έχω να ποστάρω καιρό αλλά δεν κάθομαι. Έχω κάνει πολλά στο αμάξι. Τέλος πάντων...
Το Σάββατο ξεκίνησα το τρίψιμο του αμαξώματος. Με 320 ξηράς και με το χέρι. Σιγά σιγά και με υπομονή. Νομίζω το έτριψα αρκετα. Έχω όμως μια απορία. Πόσο να το τρίψω; Μέχρί ποιό σημείο; Να μην φαίνεται καθόλου η αντανάκλαση του φωτός; Εγω κοιτάζω από το πλάι κάθε σημείο που τρίβω, κι αν γυαλίζει, συνεχίζω το τρίψιμο.
Επίσης, έκανα και κάτι τελευταία στοκαρίσματα με fine στόκο. Οχι τίποτα σπουδαίο. Ανοιξα τα λακουβάκια με 80άρι γυαλόχαρτο, μετά 150αρι γιατί δεν είχα 120άρι, μετά 240 και τέλος 320.
Πολύ ωραίο το αποτελεσμα! Το ακουμπούσα και δεν καταλάβαινα διαφορά!
P.S. : Thank's to Spiros Litsas, i proceed on my project!!:) Ευχαριστώ βέβαια και όλους εσάς που με έχετε βοηθήσει κατα καιρούς!
Ο λαός σου διψάει για φωτό!!!!
:beer:
μαστορακο μου,βαλε καμια φωτο να καταλαβω τι εχεις κανει....:wave2:
makaros33
17/03/2014, 22:03
:a014: καμια φωτο φιλε ???
Σας είχα κακοκμάθει με τις φωτό!! Καλόμαθε η γριά στα σύκα, και όλο τα εζήτα....!!!!!
Θα βάλω παιδιά, σιγά σιγά...
Να ρωτήσω, θέλω να βάψω τα λάστιχα περιμετρικά από τα εμπρός και πίσω παρμπρίζ. Ειναι 30 χρονών και θέλουν ένα φρεσκάρισμα. Να το κάνω όπως περιγράφεται στον οδηγό για τα μη βαμένα πλαστικά, δλδ πέρασμα με διαλυτικο νίτρου επιφανειακά. μετά καλό πλύσιμο με σαπουνάδα και scotch, plastofix και την γνωστή μετ' έπειτα διαδικασία;
Επίσης, εκει που βάφω έχει υγρασιά λόγω και της εποχής. Λέω να τρίψω με νερού 500 και 800 τον πιστολόστοκο(αστάρι).Δεν πιστεύω να έχω θέμα.
Το μόνο που με απασχολέι είναι ότι έχω τα τριμένα-ετοιμα για αστάρωμα στοκάκια 3 μέρες χωρίς αστάρι. Λέτε να τράβηξαν υγρασία;
Να τα ξηλώσεις και να βάλεις καινούρια.
Υπάρχουν με το μέτρο καινούρια πολύ καλής ποιότητας κιόλας!
Επίσης μπορείς να πας σε εναν παρ-πριζά και να στα αλλάξει (πλέον είναι φθηνά, φαντάσου για το Ε34 μου, μου ζήτησαν 50Ε να μου αλλάξουν ΟΛΑ τα λάστιχα στα τζάμια). Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη διαδικασία απλά θέλει την τεχνική του και καλή κόλλα!
Εχω τριψει ολο το αυτοκινητο με 320 ξηρας. Στις πατουρες και στα πιο δυσκολα σημεια, χρησιμοποίησα 240 ξηρας. Ελπιζω να έχω καλύτερη προσφυση του ασταριού.
Ισως επιμείνω λίγω σε αυτά τα σημεία όπως και σε κάποια άλλα που νομίζω ότι γυαλίζουν λίγο. Γενικά, πριν ασταρώσω, να το καθαρίσω καλα για να δω αν υπάρχουν τυχόν γυαλάδες. Φωτο δεν έχω βγαλει γιατι τα χερια μου ειναι χάλια και ειμαι μόνος μου σε ολη αυτην την βρωμικη διαδικασία. Αλλα στο αστάρι υπόσχομαι να ανεβάσω.
PetranGR
21/03/2014, 01:44
σε τι στάδιο βρίσκεσε;
Μπράβο για την δουλειά που ρίχνεις και δεν τα έχεις παρατήσει :)
Τωρα ειμαι στη φαση που τριβω ολο το αυτοκινητο. Θα γινει αλλαγη χρωματος, σε λευκο. Ελπιζω τις επομενες ημερες να ριξω το ασταρι. Απλα θελω να το τριψω καλα πιο πριν και να εχω μονωσει καλα ολα οσα δεν θελω να βαφτουν. Αναρρωτιεμαι, αν πεσει καπου ασταρι η' βαφη, θα μπορω να την αφαιρεσω καπως, αφου βγαλω τα μονωτικα χαρτια?
Τωρα ειμαι στη φαση που τριβω ολο το αυτοκινητο. Θα γινει αλλαγη χρωματος, σε λευκο. Ελπιζω τις επομενες ημερες να ριξω το ασταρι. Απλα θελω να το τριψω καλα πιο πριν και να εχω μονωσει καλα ολα οσα δεν θελω να βαφτουν. Αναρρωτιεμαι, αν πεσει καπου ασταρι η' βαφη, θα μπορω να την αφαιρεσω καπως, αφου βγαλω τα μονωτικα χαρτια?
Γιατί αυτοτιμωρείσαι???
Γιατί αυτοτιμωρείσαι???
Ειμαι λιγο μαζωχα! Χαχα! Το κανω για να γινει οπως το εχω ονειρευτει.
Το ΣΚ ριχνω πιστολοστοκο και ελπιζω να πανε ολα καλα.
Θα κανω κ καποιες ερωτησουλες μετα, αν μπορειτε να με βοηθησετε.
Λοιπόν, απορία. Περιμετρικα στις πόρτες υπάρχουν ελαστικα κατα κάποιον τρόπο trims, όπως φαίνονται στην εικόνα:
312929
Εχω καθαρίσει με διλαυτικό νίτρου, μετά scotch και σαπουνάδα, μετα ξέπλυμα με καθαρό νερό. Να τρίψω με γυαλόχαρτο και μετά πλαστοφιξ και μετά βαφή-βερνίκι;
Ποια διαδικασία να ακολουθήσω; Να σημειώσω ότι από οσο καταλαβαίνω, το νικελάκι θα πρέπει να τριφτει καλα για να πιάσει το αστάρι και η βαφή μετέπειτα. Θα γίνει όλο μαυρο ματ, δεν θα φάινεται το νικελ.
Θα πρότεινα πέταμα, γέμισμα με στόκο και βάψιμο στην λαμαρίνα :D
Αλλά αν τα θες, αλήθεια το διαλυτικό τα ξέρανε? Αυτά δεν είναι πλαστικό αλλά λάστιχο με "νίκελ" πάνω.
Αν δεν έχουν σκασίματα, κοινώς δεν θέλουν μπάλωμα κλπ τρίψε λίγο να τα αγριέψεις, ρίξε πλαστοφίξ και βάψε.
Πίσω καπό, τρίψιμο με 320 ξηράς:
312930
312931
312932
Θέλει κι άλλο τρίψιμο; Το αυτοκίνητο είναι πιο θαμπό από το πίσω κάπώ, το έχω τρίψει περισσότερο. Θεωρώ ότι το τρίψιμο πρέπει να είναι αρκετο για να "κάτσει" καλά ο πιστολόστοκος και να έχουμε σωστή πρόσφυση.
Εγώ, εν δράση!!!:lol::lol:
312933
Θα πρότεινα πέταμα, γέμισμα με στόκο και βάψιμο στην λαμαρίνα :D
Αλλά αν τα θες, αλήθεια το διαλυτικό τα ξέρανε? Αυτά δεν είναι πλαστικό αλλά λάστιχο με "νίκελ" πάνω.
Αν δεν έχουν σκασίματα, κοινώς δεν θέλουν μπάλωμα κλπ τρίψε λίγο να τα αγριέψεις, ρίξε πλαστοφίξ και βάψε.
Οχι τα θέλω. Μου αρέσεουν γιατί θυμίζουν άλλη εποχή.
Μια χαρά είναι μετα το διαλυτικό. Τα ετριψα να καθαρίσουν.
Τι νουμερο να χρησιμοποιήσω για να τα αγριέψω;
Δεν θέλω να σε πάρω στον λαιμό μου, γιατί με την φανοποιία έχω πάρει διαζύγιο... χαχα
Δοκίμασε πάντως σε μια άκρη με 320 ξηράς ή ακόμα και 400 και αν το αποτέλεσμα είναι σωστό το περνάς όλο. Δεν θέλεις να το σκάψεις άλλωστε...
Καλύτερα όμως να περιμένεις τον σπύρο (λιτσας) να σου απαντήσει ή απο κάποιον άλλο που το χει καλύτερα απο μένα!
Δεν θέλω να σε πάρω στον λαιμό μου, γιατί με την φανοποιία έχω πάρει διαζύγιο... χαχα
Δοκίμασε πάντως σε μια άκρη με 320 ξηράς ή ακόμα και 400 και αν το αποτέλεσμα είναι σωστό το περνάς όλο. Δεν θέλεις να το σκάψεις άλλωστε...
Καλύτερα όμως να περιμένεις τον σπύρο (λιτσας) να σου απαντήσει ή απο κάποιον άλλο που το χει καλύτερα απο μένα!
Εγω νομίζω και λίγο πιο χοντρό δεν θα το βλάψει. Για παράδειγμα 240.
Ευχαριστώ πάντως.
Εγω νομίζω και λίγο πιο χοντρό δεν θα το βλάψει. Για παράδειγμα 240.
Ευχαριστώ πάντως.
Όπως σου είπα είναι λάστιχο. Άσε που είναι πανάκριβα!!!
Παίξε μπάλα με πιο λεπτό και αν δεν αρκεί το χοντραίνεις... ;)
Υ.γ. σε λίγο καιρό ανοίγεται το 518 για να γίνει turbo ο Μ40. Μάντεψε που. Στην πυλωτή. :lol:
Όπως σου είπα είναι λάστιχο. Άσε που είναι πανάκριβα!!!
Παίξε μπάλα με πιο λεπτό και αν δεν αρκεί το χοντραίνεις... ;)
Υ.γ. σε λίγο καιρό ανοίγεται το 518 για να γίνει turbo ο Μ40. Μάντεψε που. Στην πυλωτή. :lol:
Εεεεετσιιιιι!!! Με το καλό!
Εφόσον προσπαθείς να κάνεις restore στο αυτοκίνητο, άποψή μου είναι να μην τα χαλάσεις...
πράγματι τα bumpers στις πόρτες είναι από άλλη εποχή και πια δεν υπάρχουν στα μοντέρνα design...
Συνεπώς εγώ θα τα αφαιρούσα και θα έψαχνα στην αγορά (car, τρακαρισμένα, ebay κλπ) να βρω τα ίδια και να τα ξανακολήσω...
ούτως ή άλλως δεν είναι παράταιρα με το λευκό που θα βάψεις...
καλή συνέχεια!
Ευχαριστώ. Ο κινητήρας έχει αλλαχτεί με άλλον της μαμας Bmw. Εχει μπει ένας πιο εξελιγμένος, με διπλούς εκκεντροφόρους και γενικότερα πιο βελτιωμένος. Ο κινητήρας αυτός έμπαινε στην καρότσα μου κανονικά, από την bmw. Ηταν σαν να λέμε μοντέλο facelift. Και είχε κάποιες αισθητικές διαφορές από τα προηγούμενα. Μια από αυτές είναι και τα μαυρα τριμ στο πλάι.
M43B18 δηλαδή "IS"?
Σε βρίσκω αρκετα διαβασμένο!!! Ναι, ακριβώς αυτο.
Σε βρίσκω αρκετα διαβασμένο!!! Ναι, ακριβώς αυτο.
Αφού με την BMW έχω περάσει βέρα ρε... :lol:
Άντε προχώρα το και βάζε φωτογραφίες!!!
Επίσης εφόσον τα οικονομικά σου αντέχουν, βγάλε την εισαγωγή του Μ43 και βάλε απο S14 (Μ3 E30)..
Όπως και aftermarket ελεύθερο καταλύτη χωρίς το μεσαίο καζανάκι. Και ρύπους σωστούς θα έχεις (κτεο) και περισσότερο νευρικό θα γίνει το μοτεράκι ;)
Καλές οι μόντες που λές. Πόσο λες να πιάσει το μαλλί για κάθε ένα; Και μια θολόμπαρα θέλω.
Κοίτα εισαγωγή απο S14 την είχα βρεί πρίν 2-3 χρόνια γύρω στα 250Ε μεταχειρισμένη. Συμφέρει μιας και για να πάρεις φτιαχτή ή να φτιάξεις σε μάστορα θέλεις 400+.
Υπάρχει και η εκδοχή (να γλυτώσεις χρήμα) να ταιριάξεις απο Renault 19 16V, Rallye 16V όπως και κάθε άλλο που φοράει 4πετάλουδα. Απλά χρειάζεσαι τροχό, πλακάκια και ηλεκτροκόλληση. Α! και καλό χέρι στην ηλεκτροκόλληση / αλγκόν.
Καταλύτη θα βρείς απο 80-100Ε. Δεν χρειάζεται φίρμα μιας και δεν μιλάμε για turbo και 500 άλογα. Απλά θέλεις να ανασάνει το μοτέρ σου καλύτερα.
Θολόμπαρα βρήσκεις απο 50Ε μεταχειρισμένη, ρυθμιζόμενες είναι όλες, μια γύρα στα παλιατζίδικα θα σου λύσει το πρόβλημα.
Κοίτα εισαγωγή απο S14 την είχα βρεί πρίν 2-3 χρόνια γύρω στα 250Ε μεταχειρισμένη. Συμφέρει μιας και για να πάρεις φτιαχτή ή να φτιάξεις σε μάστορα θέλεις 400+
Καταλύτη θα βρείς απο 80-100Ε. Δεν χρειάζεται φίρμα μιας και δεν μιλάμε για turbo και 500 άλογα. Απλά θέλεις να ανασάνει το μοτέρ σου καλύτερα.
Θολόμπαρα βρήσκεις απο 50Ε μεταχειρισμένη, ρυθμιζόμενες είναι όλες, μια γύρα στα παλιατζίδικα θα σου λύσει το πρόβλημα.
Αμα δεις τιποτα έχε με στο νου σου.
Θα ταιριάξω στο δικό μου απο renault, αν έχεις υπομονή θα σου πω τι και πως. ;)
Αν βρώ S14 σε καλή τιμή θα στο πω την ίδια μέρα....
Ερωτήσεις:
1) Τις πατούρες να τις ασταρώσω να τις τρίψω και να τις βάψω κανονικά ή μόνο να τις βάψω; Εϊναι κάπως δυσκολα τα σημέια. Λέω να ακολουθήσω την κανονική τεχνικη με αστάρωμα και βάψιμο. Ελπίζω να βγει καλό το αποτελεσμα,
2) Οταν ανακατέψω το αστάρι (στόκο πιστολιου) με τον καταλύτη του, γράφει πάνω να συμπληρώσω με 10-15% διαλυτικό ακρυλικο. Εννοεί ως προς την τελική ποσότητα; Δηλ. αν έχω ένα λίτρο αστάρι και 200 ml καταλύτη, δλδ 1200 ml μίγμα, να βάλω και 10% (120 ml) διαλυτικό ακρυλικό;
1) Αν ασταρώσεις θα γίνει πιο σωστή δουλειά. Λογικό δεν είναι?
2) Ακριβώς. Ως προς την τελική ποσότητα.
1) Αν ασταρώσεις θα γίνει πιο σωστή δουλειά. Λογικό δεν είναι?
2) Ακριβώς. Ως προς την τελική ποσότητα.
1)
Υπαρχει και η λυση τριψιματος με κοκκινο σκοτσ. Νομιζω κατι θα γινει.
Τωρα εχω τριψει με 240, 320 τις πατουρες. Μετα θα συνεχισω με 500, 800 νερου. Ελπιζω να τα καταφερω και να βγει καλο το αποτελεσμα.
Θα σας κρατω ενημερους.
Καλημέρα.
Χθές ασχολήθηκα επιμελώς με τα πλαστικά.
Ειδικότερα αφού από προχθές είχα περάσει τα πλαστικά μου με 1-2 χέρια διαλυτικό νίτρου και τα άφησα λίγο να τραβήξουν, χθές τα σαπούνισα, τα καθάρισα με καθαρό νερό, τα άφησα να στεγνώσουν ώστε να προχωρήσω στο επόμενο βήμα που είναι πέρασμα με αστάρι πλαστικών. Αστάρι πλαστικών, όπως έχει πει και ο μαστρο-σπυρος, βάζουμε σε μη βαμμένα πλαστικά ή σε βαμμένα πλαστικα που για κάποιο λόγω τρίψαμε κα φάνηκε καθαρό πλαστικο.
Πριν ρίξουμε όμως plastofix, περνάμε με 770 antisil:
313497
Αφού έχουμε μονώσει πάνω κάτω από τα προστατευτικά trim των θυρών, καλύπτω και με λεπτη ταινία (μπλε χρώμα) το νίκελ γιατι δεν θέλω να το βάψω. Θέλω να βάψω μόνο το πλαστικό/ελαστικο μέρος του τριμ. Προηγουμένως έχω καθαρίσει και γυαλίσει το νικελ του τριμ. Μετά το μόνωμα λοιπόν, και αφού έχω σαπουνίσει και ξεβγάλει με καθαρό νερό, αφήνω να στεγνώσει καλά και περνάω ένα χέρι καθαριστικό με πανάκι:
313498
Τώρα, αφού το αφήσουμε να στεγνώσει καλά, είμαστε έτοιμοι και ρίχνουμε plastofix:
313499
Οπότε είμαστε κάπως έτσι, μόλις πέσει:
313500
Μόνο λίγο προσοχή γιατί το σπρέυ ρίχνει αρκετη ποσότητα και δεν θέλει να επιμείνουμε σε ένα σημείο. Καλό είναι να κάνουμε γρήγορες κινήσεις και από απόσταση περίπου 20-30 εκ. Εγώ πέρασα 2 χέρια, με περισσότερη έμφαση στο πρώτο. Μόλις στεγνώσει, θέλει πάνω από 20 λεπτα εκει που δουλεύω εγώ, είμαστε έτοιμοι για το χρώμα που έχουμε επιλέξει να βάψουμε τα πλαστικά μας.
Λόγω μικρών επιφανειών επέλεξα ένα semigloss spray για πλαστικα της body που μου άρεσε:
313501
Προσοχή! Δεν το πλακώνουμε από το πρώτο χέρι γιατί θα "δακρύσει". Προσωπικά, επέλεξα να ρίξω 3 χέρια. Το πρώτο και το τελευταίο το έριξα από μεγαλύτερη απόσταση και με λιγότερο παρατεταμένη πίεση στου στομίου, για να βγαίνει πιο λίγο χρωμα. Το δεύτερο χέρι το έριξα από πιο κοντά, και επέμεινα κάπως περισσότερο. Να θυμάστε όμως, θέλει υπομονή, να μην έχουμε νεύρα και σκοτούρες, να είμαστε συγκεντρωμένοι και να το γουστάρουμε. Θέλει και αυτοπεποίηθηση!! Μεταξύ των διαδοχικών χεριών, περιμένουμε λίγο να στεγνώσει, και πριν στεγνώσει τελείως (εγώ αυτό έκανα), ρίχνουμε το επόμενο χέρι.
Και βγαίνει κάπως έτσι, όπως φαίνεται παρακάτω. Εμένα μου αρέσει, νομίζω έγινε καλό για πρώτη φορά και για ερασιτεχνική εργασία.
313502
Και το τριμ καλό έγινε, αλλά θέλει λίγο περισσότερο χρόνο να στεγνώσει, καθώς είναι άλλο υλικό από ότι τα υπόλοιπα πλαστικά που σας έδειξα προηγουμένως. Οπότε πριν πάμε να ρίξοουμε το επόμενο χέρι, κοιτάμε αν έχει τραβήξει καλά το προηγούμενο χέρι. Ανάλογα με τα υλικά που θα βάψουμε, μεταβάλλονται και οι χρόνοι. Εγώ αυτό διαπίστωσα.
313503
Επίσης κάτι άλλο σημαντικό που διαπίστωσα. Ολες αυτές οι εργασίες καλό είναι να γίνονται σε χώρο που να έχει καλό αερισμό. Εγω χρησιμοποιώ και μια μάσκα της 3Μ με 2 φίλτρα και πραγματικά δεν νιώθεις τίποτα. Ολα τα υλικά που χρησιμοποιούμε είναι χημικά. Καλό είναι να προσέχουμε. Εγω μόλις τελείωνα την εργασία μου, έβγαινα από την αποθήκη και άνοιγα την πόρτα να αεριστεί ο χώρος.
Προχωράμε λοιπον σιγά σιγά, γιατί τόσο καιρό με διάφορα που μου έτυχαν είχα βαλτώσει...
Εχω και διάφορα άλλα μέρη, πλαστικά και μεταλλικά, τα οποία όμως είναι βαμμένα.
Εδώ όμως ακολουθούμε άλλη διαδικασία. Τα έχω τρίψει αρχικά με κοκκινο scotch, λόγω κοίλων και κυρτών επιφανειών, και μετά με 320 ξηράς. Θα πλυθούν, θα καθαριστούν καλά, θα περαστούν με καθαριστικό και στεγνό πανάκι και θα ασταρωθούν. Ρώτησα τον χρωματοπώλη μου και μου είπε ότι ένα αστάρι (στόκος πιστολιού) της body, το 5:1, κάνει και για να ασταρώσω όλο το αυτοκίνητο που έχει τριφτεί με 320 ξηράς, αλλά και τα μέρη που ανέφερα παραπάνω.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.