View Full Version : BMW E30 - Αποκατάσταση μετά από πυρκαγιά
αλλο ασταρι 5/1 αλλο στοκος πιστολιου...
αλλο ασταρι 5/1 αλλο στοκος πιστολιου...
Το 5/1 της body εννοώ. Είναι κάπως λευκό με ροζ εξωτερικά σε συσκευασία λίτρου. Πιστολόστοκο μου τον λέει ο χρωματοπωλης.
Το 5/1 της body εννοώ. Είναι κάπως λευκό με ροζ εξωτερικά σε συσκευασία λίτρου. Πιστολόστοκο μου τον λέει ο χρωματοπωλης.
ν αλλαξεις χρωματοπολη.μη ριξεις στοκο πιστολιου,ριξε το 5/1
ν αλλαξεις χρωματοπολη.μη ριξεις στοκο πιστολιου,ριξε το 5/1
Αυτό έχω:
https://www.google.com/search?q=5:1+body&client=ubuntu&hs=1y3&channel=fs&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Spc-U6yOD4LRhAfZgoCwAw&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1600&bih=691&dpr=0.8#facrc=_&imgdii=_&imgrc=jBYAuSf5K7yB6M%253A%3Bt1T1suKkqE4JDM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.dimou-mastoremata.gr%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F03%252F29789_335.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.dimou-mastoremata.gr%252Fshop%252F%2525CF%252585%2525CF%252580%2525CE%2525BF%2525CF%252583%2525CF%252584%2 525CF%252581%2525CF%25258E%2525CE%2525BC%2525CE%2525B1%2525CF%252584%2525CE%2525B1-%2525CE%2525B1%2525CF%252585%2525CF%252584%2525CE%2525BF%2525CE%2525BA%2525CE%2525B9%2525CE%2525BD%2 525CE%2525AE%2525CF%252584%2525CE%2525BF%2525CF%252585%252F%2525CE%2525B1%2525CE%2525BA%2525CF%25258 1%2525CF%252585%2525CE%2525BB%2525CE%2525B9%2525CE%2525BA%2525CF%25258C-%2525CE%2525B1%2525CF%252583%2525CF%252584%2525CE%2525AC%2525CF%252581%2525CE%2525B9-p-335-51-hs-1lt%252F%3B400%3B400
Εσύ λές άλλο;
αυτο.δες το video προσεχτικα
https://www.youtube.com/watch?v=Lf-ynOo_Znc
αυτο.δες το video προσεχτικα
https://www.youtube.com/watch?v=Lf-ynOo_Znc
Με το Bodyfill 310 να περάσω και το αυτοκίνητο που έχει τριφτεί με 320 ξηράς και τα πλαστικά που ήταν βαμμένα και έχουν τριφτεί και αυτά με 320 ξηράς;
Το Ρ335 (HS 5:1 primer) που έχω πάρει να μην το χρησιμοποιήσω καθόλου;
Σήμερα είχε αστάρι το πρόγραμμα. Αφου το αυτοκίνητο φυσυχτηκε καλα, το πέρασα και με μια νωπη πετσέτα και μετα με το 770 της body που σας έδειξα και παραπάνω.
Πρωτα χέρια:
313908
313909
Και πέρασμα και ένα στοκάκι. Ηδη με το πρώτο χέρι ίσα ίσα που φαίνεται το τριμμένο στοκάκι απο πίσω. Θα περάσω άλλο ένα χέρι μπορεί και τρίτο, αναλόγως το αποτέλεσμα:
313911
Να σημειώσω δυο λαθάκια που έκανα και τα είδα στην πράξη:
1) Εβαλα 15% διαλυτικό, και μαλλον ηταν πολύ. Ηθελε πιο λίγο. Στο επόμενο χέρι έβαλα 10% και το αποτέλεσμα ήταν πιο καλό. Μπορεί να ήθελε και λιγότερο. Ετσι είχα κάποια "τρεξιματάκια". Δάκρυσε λίγο σε κάποιες κυριώς κάθετες επιφάνειες, αν και δεν επέμεινα σε ένα σημείο, το χερι μου κινούνταν συνεχώς.
2) Οταν ανακάτεψα όλα τα υλικα τα έβαλα στο πιστόλι και μετά από λίγο άρχισα να ρίχνω. ΛΑΘΟΣ. Αν αφήσουμε λίγο τα υλικα να δράσουν το αποτελεσμα βγαίνει πολυ καλύτερο.
Οπότε, τα τρεξιματάκια πως να τα διορθώσω;; Να τρίψω τοπικά με 600 νερού και να ξαναασταρώσω τοπικά και διακριτικά;
Τα τρεξιματάκια να τα τριψω τωρα ή μετα οταν θα τριφτει όλο το αυτοκίνητο; Αν ναι, με τι νούμερα;; Θα περάσω άλλο ένα χέρι ασταρι να καλύψω καποιες ατέλειες.
Τα τρεξιματάκια να τα τριψω τωρα ή μετα οταν θα τριφτει όλο το αυτοκίνητο; Αν ναι, με τι νούμερα;; Θα περάσω άλλο ένα χέρι ασταρι να καλύψω καποιες ατέλειες.
Τρίψιμο με 500αρι ξηράς σε μερικά τρεξιματάκια του ασταριού. Το γράφει πάνω και το αστάρι. Και μετά θα περάστει ένα ελαφρύ χέρι αστάρι απο την τριμένη αυτη επιφάνεια. Μπορεί να τρίψω όμως και με 400 ξηρας. Πάντως πιο μεγάλο νούμερο από 360 και πιο μικρό από 600, που θα τρίψω αργότερα.
Κάτι με έχει μπερδέψει εδω πέρα....
Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχεις βάψει και τι όχι και πως....
Αν δεν σου είναι κόπος, ανέλυσε τι έχεις τρίψει, με τι εχεις τρίψει, τι εχεις βάψει (μέσα / έξω / πλαστικά κλπ) να χουμε ενα μπούσουλα!
Ολο το αυτοκίνητο θα βαφτεί. Απλα ανάλογα με το τι βάφω θέλει άλλη διαδικασία.
Εχω βάψει όλα τα άβαφα πλαστικα που ήθελα. Αυτα που απο το εργοστάσιο ήταν άβαφα δηλαδή, απλά λόγω παλαιότητας τα έβαψα για να τα φρεσκάρω.
Και τώρα έχει τριφτεί όλο το αυτοκίνητο και έχει ασταρωθεί. Επίσης έχουν τριφτεί και ασταρωθεί όλα τα βαμμένα πλαστικά, όπως οι καθρέπτες.
Αντι για διαλυτικό ακρυλικού, μπορώ να βάλω διαλυτικό νίτρου στο 5:1 primer της body?
gregogti
04/05/2014, 13:13
Σε βρίσκω αρκετα διαβασμένο!!! Ναι, ακριβώς αυτο.
δεν το ειχα δει το θεμα αυτο και ειμαι και bmwdakias (Ε36). εδω ομως ειστε αδιαβαστη και οι δυο .Μ43 ειναι 8βαλβιδο.οποτε η μ42 η μ44 φορας.....16βαλβιδο...καλλη συνεχεια και καλλη επιτυχια.αν τωρα ακουμπησεις λιγα ευρω σε φανοποιο σου νικιαζει τον φουρνο του για να το βαψεις.......................
δεν το ειχα δει το θεμα αυτο και ειμαι και bmwdakias (Ε36). εδω ομως ειστε αδιαβαστη και οι δυο .Μ43 ειναι 8βαλβιδο.οποτε η μ42 η μ44 φορας.....16βαλβιδο...καλλη συνεχεια και καλλη επιτυχια.αν τωρα ακουμπησεις λιγα ευρω σε φανοποιο σου νικιαζει τον φουρνο του για να το βαψεις.......................
Μ42 είναι. Μάλλον είχαμε μπερδευτεί με τα ποστ. Ευχαριστω για την συμβουλή.
Καλησπέρα παιδία. Αυτές τις μέρες βρήκα λίγο χρόνο και έχω ασχοληθεί με το προτζεκτ.
Εν τάχει, έχει ασταρωθεί όλο το αυτοκίνητο, έχει τριφτεί με γυαλόχαρτα νερού, 600-800 διαδοχικά. Εχει πλυθεί και έχει καθαριστεί. Μένει να περάσω ένα antisil και ένα καθαριστικό.
Όμως, είπα να δοκιμάσω το βάψιμο, και το αν θα μπορέσω τελικά να το βάψω μόνος μου. Έτσι, πήρα το πορτ μπαγκαζ, και το γύρισα από την μέσα πλευρά. Το φύσηξα, το καθάρισα και του πέρασα ένα καλό χέρι antisil. Εχω προμηθευτεί 200ml alpine weisse, το λεύκο της bmw, έτοιμο αραιομένο με το διαλυτικό του. Επίσης πήρα και βερνίκι, με τον σκληρηντή του και το διαλυτικό του. Τα υλικά είναι της Standox και θα βάψω με διπλής για να έχω πιο ποιοτικό και πιο ανθεκτικό στο χρόνο, αποτέλεσμα. Ξέρω είναι πιο δύσκολο, αλλά θέλω να το δοκιμάσω.
Ξεκινάω λοιπόν. Στόχος είναι πάντα να μην έχω τρεξίματα. Οπότε, ρίχνω 1-2 χέρια άχνες, με διάλειμμα 10-15 λεπτά στο ενδιάμεσο. Μετά 2 χέρια "πατητο", δηλαδή ένα πιο επίμονο βάψιμο. Ενδιάμεσος χρόνο αναμονής, περίπου ο ίδιος με πρίν. Στη συνέχεια, και μετά από 20-25 λεπτά από το τελευταίο χέρι χρώματος, και αφού ετοίμασα το μιγμα βερνίκιου, έριξα πάλι 1-2 χέρια άχνες. Με πολύ γρήγορες κινήσεις, και με λίγη ποσότητα μίγματος. Στη συνέχεια, 2 χέρια με ρύθμιση τηε βελόνας για λίγο περισσότερο μίγμα. Τρεξίματα ευτυχώς δεν είχα. Από πάνω φαίνεται ωραίο, αλλά αν το κοιτάξω υπό γωνία, και από πολύ κοντινή απόσταση, νομίζω κάνει λίγο το φαινόμενο "πορτοκάλι". Οχι παντού. Δεν είχε στεγνώσει για να το δώ καλύτερα. Αυτό το παρατήρησα, από το πρώτο χέρι βερνικιού, αλλά νομίζω χέρι με το χέρι, το φαινόμενο μειωνόταν.
Μπορείτε να με βοηθήσετε προτείνοντάς μου κάποιες συμβουλές για να μήν έχω αυτό το πρόβλημα με το "πορτοκάλι"; Τι μπορεί να φταίει; Η υψηλή πίεση;
Επίσης, τι έχετε να μου προτείνετε κάτι για τους χρόνους αναμονής ανάμεσα στα διαδοχικά χέρια χρώματος και βερνικιου;
Θα ανεβάσω φωτό άμεσα.
Όποια βοήθεια, ευπρόσδεκτη.
motomaniac
08/06/2014, 18:54
Καλησπέρα παιδία. Αυτές τις μέρες βρήκα λίγο χρόνο και έχω ασχοληθεί με το προτζεκτ.
Εν τάχει, έχει ασταρωθεί όλο το αυτοκίνητο, έχει τριφτεί με γυαλόχαρτα νερού, 600-800 διαδοχικά. Εχει πλυθεί και έχει καθαριστεί. Μένει να περάσω ένα antisil και ένα καθαριστικό.
Όμως, είπα να δοκιμάσω το βάψιμο, και το αν θα μπορέσω τελικά να το βάψω μόνος μου. Έτσι, πήρα το πορτ μπαγκαζ, και το γύρισα από την μέσα πλευρά. Το φύσηξα, το καθάρισα και του πέρασα ένα καλό χέρι antisil. Εχω προμηθευτεί 200ml alpine weisse, το λεύκο της bmw, έτοιμο αραιομένο με το διαλυτικό του. Επίσης πήρα και βερνίκι, με τον σκληρηντή του και το διαλυτικό του. Τα υλικά είναι της Standox και θα βάψω με διπλής για να έχω πιο ποιοτικό και πιο ανθεκτικό στο χρόνο, αποτέλεσμα. Ξέρω είναι πιο δύσκολο, αλλά θέλω να το δοκιμάσω.
Ξεκινάω λοιπόν. Στόχος είναι πάντα να μην έχω τρεξίματα. Οπότε, ρίχνω 1-2 χέρια άχνες, με διάλειμμα 10-15 λεπτά στο ενδιάμεσο. Μετά 2 χέρια "πατητο", δηλαδή ένα πιο επίμονο βάψιμο. Ενδιάμεσος χρόνο αναμονής, περίπου ο ίδιος με πρίν. Στη συνέχεια, και μετά από 20-25 λεπτά από το τελευταίο χέρι χρώματος, και αφού ετοίμασα το μιγμα βερνίκιου, έριξα πάλι 1-2 χέρια άχνες. Με πολύ γρήγορες κινήσεις, και με λίγη ποσότητα μίγματος. Στη συνέχεια, 2 χέρια με ρύθμιση τηε βελόνας για λίγο περισσότερο μίγμα. Τρεξίματα ευτυχώς δεν είχα. Από πάνω φαίνεται ωραίο, αλλά αν το κοιτάξω υπό γωνία, και από πολύ κοντινή απόσταση, νομίζω κάνει λίγο το φαινόμενο "πορτοκάλι". Οχι παντού. Δεν είχε στεγνώσει για να το δώ καλύτερα. Αυτό το παρατήρησα, από το πρώτο χέρι βερνικιού, αλλά νομίζω χέρι με το χέρι, το φαινόμενο μειωνόταν.
Μπορείτε να με βοηθήσετε προτείνοντάς μου κάποιες συμβουλές για να μήν έχω αυτό το πρόβλημα με το "πορτοκάλι"; Τι μπορεί να φταίει; Η υψηλή πίεση;
Επίσης, τι έχετε να μου προτείνετε κάτι για τους χρόνους αναμονής ανάμεσα στα διαδοχικά χέρια χρώματος και βερνικιου;
Θα ανεβάσω φωτό άμεσα.
Όποια βοήθεια, ευπρόσδεκτη.
στεγνωσε?
στεγνωσε?
Ποίο;; Το βερνίκι; Όταν έφυγα από εκεί που το φτιάχνω όχι. Δεν είχε στεγνώσει ακόμα τελείως.
Λοιπόν, έχει φαινόμενο πορτοκάλι τελικά. Τρίψιμο ελαφρύ με 800 νερού για διόρθωση. Ευτυχώς δεν έχω τρεξίματα. Μετά άλλο ένα χέρι βερνίκι.
Το χρώμα απο που το πήρες? Μονής να φανταστώ. Και πίεση / μπέκ κλπ είναι σωστά....?
Επίσης δες εκεί που βάφεις να μην έχει καθόλου υγρασία. Καλύτερα να το βγάλεις στον ήλιο να το ψήνει όσο βάφεις παρά σε ίσκιο εφόσον δεν έχεις φούρνο.
Και πάνω απο όλα πειραματίσου κ άλλο πάνω σε λαμαρίνες να συνηθίσει το χέρι σου....
Θεωρώ ότι φταίει η πίεση. Θα δοκιμάσω να κάνω μερικά ριξίματα. Δεν είναι χάλια πάντως, απλά θέλω όσο το δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα.
Επίσης, βάφοντας άλλο εξάρτημα, είχα ένα τρεξιματάκι. Να τρίψω με 800 ή 1000 νερού και να ξαναπεράσω ένα χέρι;;
τα βίντεο του σπύρου δεν σε έχουν βοηθήσει?
Βάζε φωτογραφίες!!!!!!
τα βίντεο του σπύρου δεν σε έχουν βοηθήσει?
Βάζε φωτογραφίες!!!!!!
Εννοείται πώς με έχουν βοηθήσει. Άλλωστε, αν δεν ήταν αυτά δεν θα είχα ξεκινήσει καν. Θα ανεβάσω ρεπορτάζ απλά θέλω να έχω χρόνο για να γράψω και την περιγραφή. τα λάθη και την προσωπική μου εμπειρία αναλυτικά.
motomaniac
10/06/2014, 09:27
το τρεξιμο φατο με 1000αρι ντουκοχαρτο και μετα αλοιφη. το πορτοκαλι η απο πιεση στο εκανε η ηταν αδιαλυτο το χρωμα. την πιεση εγω την βαζω στα 3 bar. τωρα το ποσρτοκαλι η θα το τριψεις (αμα σε παιρνει απο θεμα παχους μπογιας με 1000αρι και μετα ψιλη αλοιφη με αλοιφαδορο η ξαναριξεις απο πανω.
το τρεξιμο φατο με 1000αρι ντουκοχαρτο και μετα αλοιφη. το πορτοκαλι η απο πιεση στο εκανε η ηταν αδιαλυτο το χρωμα. την πιεση εγω την βαζω στα 3 bar. τωρα το ποσρτοκαλι η θα το τριψεις (αμα σε παιρνει απο θεμα παχους μπογιας με 1000αρι και μετα ψιλη αλοιφη με αλοιφαδορο η ξαναριξεις απο πανω.
Να σαι καλα ευχαριστω πολύ. Λέω να το τρίψω για αρχή με το 1000αρι. Επίσης, επειδή βιάστηκα να ρίξω το βερνίκι, φοβάμαι μήπως δεν το είχα ανακατάψει καλα με το διαλυτικό και τον σκλυρηντή του. Επίσης, εξακολουθώ να πιστεύω ότι παίζει μεγάλο ρόλο η πίεση. Κια γενικά η σχέση του πόσο αραιό είναι το μίγμα με το τι πίεση αέρα θα επιλέξεις. Πρέπει να γίνεις ένα με το μίγμα. Για αυτό πήρα λίγο βερνίκι να κάνω κάποια πειραματα. Θέλω να διαπιστώσω πως γίνεται το μέλωμα και το αν θα πρέπει να ρίξω πρώτα άχνα και μετα ένα-δυο "καλά" χέρια. Για τους χρόνους ανάμεσα στα χέρια, νομίζω ότι 10-15 λεπτα ειναι οκ, λόγω και των υψηλών πλέον θερμοκρασιών.
Από το τελευταίο χέρι χρώματος, πόσο πρέπει να περιμένω περίπου για να ρίξω το πρώτο χέρι άχνα βερνικιού; Νομίζω, μέχρι να μην γυαλίζει και πολύ το χρώμα, να έχει "τραβήξει" λίγο.
Αν κάνω λάθος διορθώστε με.
Επίσης, από όσο το έψαξα σε φορουμ, τα υλικά της standox, είναι από τα καλύτερα ποιοτικά, αλλά ειδικά για το βερνίκι, λένε ότι θέλει μαστοριά να το ρίξεις καλα.
Δεν θέλω να σε αποκαρδιώσω αλλά αυτή την τέχνη όπως και πολλές άλλες δεν τις μαθαίνεις ούτε απο youtube, ούτε απο κανέναν μάστορα.
Όσοι δίνουν πληροφορίες κρατούν αυτή την λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά.
Επειδή όμως έχεις όρεξη να μάθεις και τα πας πολύ καλά, πρώτα ξεκίνα να βάφεις ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ στοκαρισμένες, τριμένες, ξεβαμμένες. Όπως ακριβώς θα έβαφες το αμάξι σου και με ότι προεργασία έχεις κάνει ήδη. Με διαφορετική πίεση την κάθε φορά, με το διάλυμα που προτείνει ο κατασκευαστής του βερνικιού, ή και με διαφορετική δοσολογία. Παίξε με τους χρόνους που θα ρίξεις 1ο 2ο 3ο χέρι κλπ. Παίξε με το χέρι σου να συνηθίσει να πατάει σκανδάλη για να βάψεις. Ανάλογα τι πίεση έχουμε, τα περάσματα της μπογιάς έχουν και διαφορετική ταχύτητα. Και πάνω απο όλα μην βιάζεσαι.
Δεν θέλω να σε αποκαρδιώσω αλλά αυτή την τέχνη όπως και πολλές άλλες δεν τις μαθαίνεις ούτε απο youtube, ούτε απο κανέναν μάστορα.
Όσοι δίνουν πληροφορίες κρατούν αυτή την λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά.
Επειδή όμως έχεις όρεξη να μάθεις και τα πας πολύ καλά, πρώτα ξεκίνα να βάφεις ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ στοκαρισμένες, τριμένες, ξεβαμμένες. Όπως ακριβώς θα έβαφες το αμάξι σου και με ότι προεργασία έχεις κάνει ήδη. Με διαφορετική πίεση την κάθε φορά, με το διάλυμα που προτείνει ο κατασκευαστής του βερνικιού, ή και με διαφορετική δοσολογία. Παίξε με τους χρόνους που θα ρίξεις 1ο 2ο 3ο χέρι κλπ. Παίξε με το χέρι σου να συνηθίσει να πατάει σκανδάλη για να βάψεις. Ανάλογα τι πίεση έχουμε, τα περάσματα της μπογιάς έχουν και διαφορετική ταχύτητα. Και πάνω απο όλα μην βιάζεσαι.
Σε ευχαριστώ πολύ!
δεν κανει τιποτα φιλαρακο μου. και εγω παλευω με το μοτερ. ο αγωνας μας θα δικαιωθει!
δεν κανει τιποτα φιλαρακο μου. και εγω παλευω με το μοτερ. ο αγωνας μας θα δικαιωθει!
Μακάρι να τα καταφέρουμε!!
Καλημέρα παιδιά. Μετά από τόσο καιρό έπεσε τελικά η βαφή στο αυτοκίνητο.
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.
Αφού πλύθηκε το αυτ/το, το σκούπισα με βαμβακερή πετσέτα και το άφησα να στεγνώσει.
Στην συνέχεια πέρασμα με Body Antisil 770
319951
και μετά πέρασμα με κερόπανο
319952
Οπότε ειμαστε κάπως έτσι
319953
Μετά. πρώτο χέρι, άχνα
319954
Επίσης έριξα μετά άλλο ένα χέρι και στη συνέχεια είδα αν κάπου χρειαζόταν παραπάνω και εκεί έριξα λίγο περισσότερο.
Μετά από 45 λεπτά, και αφού άφησα να τραβήξει καλά το χρώμα, έριξα το βερνίκι.
Πάλι πρώτο χέρι άχνα και το επόμενο "πατητό".
Φωτό θα ανεβάσω τις επόμενες ημέρες.
Ερωτηση.
Κάποια μπιμπικάκια που έκανε που και πο το βερνίκι, πως τα διορθώνω; Με 1000αρι νερού;
Επίσης, σε κάποια σημεία κόλλησαν στο βερνίκι 2 -3 μυγάκια. Να τρίψω πάλι με 1000αρι νερού και μετά πέρασμα τοπικά με βερνίκι;
Ενα μικρό τρξιματακι είχα. Εδώ τι κάνουμε;
Καθως ριχνω το βερνικι μου κανει καποια "ανοιγματα" η' "κρατηρες". Δλδ σε καποια σημεια εχει γυρω γυρω βερνικι και στην μεση σαν κενο. Ειναι μικρα αυτα. Μεγεθος μυτης απο στυλο περιπου. Τριβω ξαναβερνικωνω κ παλι μου το κανει. Σε αλλα σημεια. Μηπως φταιει κατι που το επηρεαζει? Πριν ριξω το βερνικι, και αφου εχω τριψει, καθαριζω με σαπουναδα, μετα ξεβγαζω με καθαρο νετο και μετα περναω βαμβακερο υφασμα και 770 antisil. Μηπως φταιει κατι απο τα παραπανω? Χρησιμοποιω βερνικι Standox easy και normal σκλυρηντη.
motomaniac
23/07/2014, 11:03
Καθως ριχνω το βερνικι μου κανει καποια "ανοιγματα" η' "κρατηρες". Δλδ σε καποια σημεια εχει γυρω γυρω βερνικι και στην μεση σαν κενο. Ειναι μικρα αυτα. Μεγεθος μυτης απο στυλο περιπου. Τριβω ξαναβερνικωνω κ παλι μου το κανει. Σε αλλα σημεια. Μηπως φταιει κατι που το επηρεαζει? Πριν ριξω το βερνικι, και αφου εχω τριψει, καθαριζω με σαπουναδα, μετα ξεβγαζω με καθαρο νετο και μετα περναω βαμβακερο υφασμα και 770 antisil. Μηπως φταιει κατι απο τα παραπανω? Χρησιμοποιω βερνικι Standox easy και normal σκλυρηντη.
εχεις νερο στο κομφλερ
εχεις νερο στο κομφλερ
Ευχαριστώ.
Εχω βάλει υδατοπαγίδα στην έξοδο της βαλβίδας του κοφλερ. Αλλά θα το τσεκάρω. Θα βάλω αέρα και θα ανοιξω από κάτω την βαλβίδα να φύγουν νερά, αν έχει μαζέψει. Λες να είναι τίποτα άλλο σαν λάδι από το κοφλέρ;
Ιδου τα "ανοίγματα":
320659
320660
Το μπιμπίκιασμα που φαίνεται στην 2η φωτο. μην το θεωρήσετε ως λάθος καθώς δεν έριξα όσο βερνίκι έπρεπε για να μελώσει, αφού είχα αυτό το θέμα με τα "ανοίγματα"...
Παιδιά καλημέρα. Για να βάψω τις ζάντες κράματος αλουμινίου ακολουθώ τα ίδια βήματα όπως και με την βαφή του αυτοκινήτου;
καλυτερα ειναι να τις δωσεις για ηλεκτροστατικη, αλλα αμα δεν αντεχεις το μπατζετ, (κανα 180αρι) τουλαχιστον καν'τους μια αμμοβολη πριν τις βαψεις!
καλυτερα ειναι να τις δωσεις για ηλεκτροστατικη, αλλα αμα δεν αντεχεις το μπατζετ, (κανα 180αρι) τουλαχιστον καν'τους μια αμμοβολη πριν τις βαψεις!
Ευχαριστώ πολύ.
macedonas
26/11/2014, 21:53
Ιδου τα "ανοίγματα":
320659
320660
Το μπιμπίκιασμα που φαίνεται στην 2η φωτο. μην το θεωρήσετε ως λάθος καθώς δεν έριξα όσο βερνίκι έπρεπε για να μελώσει, αφού είχα αυτό το θέμα με τα "ανοίγματα"...
Αν φόρεσες καινούργια γάντια πλύντα με διαλυτικό πριν αρχίσεις να βάφεις.
Γενικά πρόσεξε να μην έχεις κοντά τίποτα σιλικόνες ή να μην κόλλησες πρόσφατα κάτι με σιλικόνη.
Τα κρατηράκια αυτά , όταν παρουσιάζονται , κάτι τέτοιο φταίει κατά 90 τις εκατό ( αφού καθάρισες καλά από ότι είδα με αντισιλ πριν βάψεις )
macedonas
26/11/2014, 21:56
Παιδιά καλημέρα. Για να βάψω τις ζάντες κράματος αλουμινίου ακολουθώ τα ίδια βήματα όπως και με την βαφή του αυτοκινήτου;
Μόνο το αστάρι αλλάζει .
Θα πρέπει να πάρεις για αλουμίνια .
Επίσης επένδυσε λίγο περισσότερα λεφτά σε βερνίκι και πάρε ενα αντιχαρακτικό μια και θατρλων οι ζάντες περισσότερα πετραδάκια και χώματα !!
Σας ευχαριστώ παιδιά. Θέλω οι ζάντες να είναι κάπως ματ, όχι πολύ γυαλιστερές. Θα βάλω λιγότερη ποσότητα βερνικιού;
macedonas
27/11/2014, 19:14
Δεν παίζει ρόλο η ποσότητα του βερνικιού που θα ρίξεις αλλά πόσα gloss γυαλάδα έχει το βερνίκι . (100 gloss καθρέφτης , γυρω στα 70 ένα κανονικό γυάλισμα και κάτω απο 50 είναι ματ )
Παίζει και απο μάρκα σε μάρκα .
Πες να σου δείξουν δείγματα απο εκεί που θα το αγοράσεις .
Οκ. Σε μια βόλτα που έκανα μου είπαν ότι μπορώ να το βγάλω και σε σατινέ για να είναι πιο ματ.
Καλησπέρα και καλή χρονιά. Αυτη η χρονια για εμένα ήταν 'ακρως εποικοδομητική σε ότι αφορά το κομμάτι του restoration.
Το Bmw E30 που ετοίμαζα, ολοκληρώθηκε επιτυχώς. Τωρα κυκολφορεί ελέυθερο σε λευκό χρώμα, με καμάρι ναι νάζι.
Βρέχει κάθε μέρα και δεν μπορώ να το περιποιηθώ και να βάλω καμια φωτό. Αλλά θα το κάνω συντομα.
Σας ευχαριστω πολύ όλους που με βοηθήσατε σε αυτον τον δύσκολο δρόμο.
Πήρα ένα αυτοκίνητο και το έκανα σχεδόν καινούργιο.
Να είστε όλοι καλά. Με υγεία.
zannisvel
31/12/2014, 15:24
:beer::beer:
Συγχαρητήρια!!!
Το παρακολουθω απο την αρχη του!!!! Δεν περιμενα να τελειωσεις τοσο γρηγορα. Περιμενουμε photos.
Μετα από πολυ κόπο, εγινε πολύ όμορφο. Εγω είμαι ευχαριστημένος.
Μετά από πολύ κόπο, ψάξιμο, ιδρώτα, λάθη και ατελείωτο ψάξιμο και προσπάθεια έφτασα σε αυτο το αποτελέσμα. Πολλοί μου έλεγαν ότι δεν γίνεται, ότι θα αποτύχω, αλλά με αυτόν τον τρόπο πίσμωσα παραπάνω. Εγω, αν και μικρός στην ηλικιά (σχετικά), έχω να σας πώ ένα πράγμα: Να κυνηγάτε τα όνειρα σας. Τα όνειρα μας δίνουν ζωή και δύναμη για το αύριο.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους όσοι με βοηθήσατε, κάθε ένα από εσάς που αφιέρωσε χρόνο να πεί κάποια πράγματα, να δώσει μια συμβουλή σε ένα αδαή του είδους. Να είστε όλοι καλά.
329917
:beer:Καλες βολτες:wave2:
stavrouliasp
18/01/2015, 23:56
Σούπερ! Δώσε φώτο!
Black Mamba
19/01/2015, 08:55
Πω-πω κουκλαρα...:eek:
Μπραβο σου για το κουραγιο
σου και το πεισμα σου.
Καλους δρομους να εχει.
Δωσε και αλλες φωτο.;)
Να είστε καλά παιδία. Το επόμενο βάψιμο θα γίνει και πιο καλό. Τώρα είμαι πιο έμπειρος. Αρκεί να σας πώ ότι το έβαψα και το έτριψα 3 φορές για να βγεί αυτό το αποτέλεσμα. Το βερνίκι με ζόρισε άσχημα. Χρησιμοποίησα standox και από όσα μου είπαν μετ'επειτα είναι πιο δύσκολο στην χρήση σαν βερνίκι. Επίσης, το χρώμα ειναι και αυτό Standox. Η διαδικασία αφορά βαφή διπλής, δηλαδή άλλο χέρι το χρωμα και άλλο χέρι το βερνίκι.
Ευγε φιλε μου....
εδωσες πολυ ενεργεια και κοπο, αλλα αξιζε.
Και παλι μπραβο σου!
Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Χωρίς τις συμβουλες σας και χωρίς τα βίντεο του Σπύρου δεν θα μπορουσα να τα καταφέρω. Να είστε καλα όλοι σας.
SHOOTER045
19/01/2015, 10:43
πολυ ωραιος .αν και η συγκεκριμενη φωτο αδικει το αποτελεσμα νομιζω
πολυ ωραιος .αν και η συγκεκριμενη φωτο αδικει το αποτελεσμα νομιζω
Να σαι καλά, ευχαριστώ.
macedonas
19/01/2015, 23:18
Και μόνο που ασχολήθηκες και πείσμωσες , ΜΠΡΑΒΟ σου .
Αξία ανεκτίμητη .
Βάλε κι'άλλες φωτο .!!
Σωραίος μικρέ και όχι μόνο για το αποτέλεσμα αλλά για την "διαδρομή" κόντρα σε όποια δυσκολία.
Μαγκιά σου και μπράβο σου. Να το χαρείς όσο δεν παίρνει.
:beer:
PetranGR
19/01/2015, 23:51
περνάς και κτέο τώρα ε :P
Σας ευχαριστώ παιδιά. Οντως το ταξίδι ηταν με πολλές φουρτούνες αλλά έτσι έμαθα κιόλας. Το αυτοκίνητο είναι πλήρως νόμιμο και δηλωμένο, με πινακίδες, ΚΤΕΟ, ασφάλεια. Αλλωστε δεν θέλω μπλεξίματα. Θέλω να είμαι απόλυτα νόμιμος.
Μια ζάντα θέλω ακόμα. Έχω καποιες αλλά δεν μου πολυαρεσουν. Ευτυχώς σε όλη αυτή την διαδικασία είχα και βοηθό, την μητέρα μου, όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο. Μου έλεγε και εκείνη την γνώμη της και την ευχαριστώ δημοσια. Ηταν απαραίτητη η ύπαρξη ενος 2ου προσώπου για λόγους ασφαλείας. Οι φιλοι εξαφανιστηκαν . Οποτε βρηκα ενα άτομο παντα πρόθυμο για βοήθεια.
Οτι άλλο θέλετε ρωτηστε με.
SHOOTER045
20/01/2015, 08:53
Θέλουμε ποίο πολλές φωτογραφίες...
dimmie_72
20/01/2015, 10:41
Χαίρομαι που το τελείωσες και παρά τα αρχικά απαξιωτικά σχόλια δεν έδειξες ούτε στιγμή να παραιτείσαι από το στόχο που έβαλες. Ο ερασιτεχνισμός, με την καλή έννοια, σε μια από τις ωραιότερες και δημιουργικές εφαρμογές του. :a18:
Παιδιά σας ευχαριστώ για τα καλά σας λογια. Θα βγάλω φωτο μόλις το πλυνω. Έχει και καποιες μικρές ατέλειες αλλά μέχρι τώρα κανεις δεν τις έχει παρατηρήσει.
Τώρα θέλω να κανω καποιες αλλαγές στους ταμπλαδες εσωτερικά με custom πινελιες , δικές μου.
Και μετα θέλω να ευπρεπισω λιγάκι το μηχανοστάσιο.
Εξωτερικά πάντως, και απο κάτω στο σασί, το αμάξι δεν έχει ίχνος σκουριάς και έχει γίνει αντιδιαβρωτικη προστασία και βαφή.
taisteal
20/01/2015, 23:51
Μπραβο ρε μαγκα για την επιμονη σου.
Να το χαρεις το μπεμπικο
:beer::beer::beer:
Μπραβο ρε μαγκα για την επιμονη σου.
Να το χαρεις το μπεμπικο
:beer::beer::beer:
Ευχαριστώ!:)
Καλημέρα παιδιά, έχω μια απορία. Βάφω κάτι πλαστικα που δεν ηταν πριν βαμμένα. Καθαρίζω λοιπόν καλά, μετά βάζω plastofix (1-2 χέρια) και μετά βάφω με semigloss black spray της body. Aλλά... Μετά όταν στεγνώνει, κολλάει! Το πιάνω και κολλάει. Δεν μου το κάνει πάντα. Μήπως θέλει πολύ λιγοτερο plastofix; Μπορώ να διορθώσω κάπως αυτό το πρόβλημα;
Εννοεις οτι δεν στεγνωνει ευκολα,το εχω παθει και εγω με βερνικι μαλλον λογο ζεστης ,λογο της πολυ ποσοτητας,εκανε μια βδομαδα να σχεδον να στεγνωσει.
Εννοεις οτι δεν στεγνωνει ευκολα,το εχω παθει και εγω με βερνικι μαλλον λογο ζεστης ,λογο της πολυ ποσοτητας,εκανε μια βδομαδα να σχεδον να στεγνωσει.
Μετα από πολλές μέρες πιάνω το βαμμένο πλαστικό και κολλάει. Σαν να έχει κολλά πάνω του. Φταίει το πολύ χρώμα (βερνικι) ή το πολύ plastofix; Μπορώ να το διορθώσω κάπως; Με κάποιο διαλυτικό ακρυλικού για παράδειγμα;
Aν θελεις να τα καθαρισεις,μπορεις με ένα πανι και μπολικο διαλυτικο,αφου είναι sprey βεβαια.Δοκιμασε ξανα με μικρότερες ποσοτητες,στην αρχη με ''αχνη''.Για σκληρα πλαστικα,χρησιμοποιουσα ένα άλλο σπρει ειδικο για πλαστικα,διαφανο μονο για προσφυση,δεν μου ξερναγε το χρωμα δηλαδή.Μετα από χρονια δεν εχω πρόβλημα.
Ναι ειναι σκληρο πλαστικο. Ποιο spray χρησιμοποιουμε; Μαρκα; Μηπως ηθελε πιο λιγο plastofix? Δεν μπορω να καταλαβω...
macedonas
03/08/2015, 23:11
Το πλαστοφιξ θα το κάνεις ένα χέρι και αυτό όχι πολύ παχύ.
Δεν είναι για να καλύψει ατέλειες. Το ρίχνουμε για να κολλήσει το χρωμα με το πλαστικό .
Και με το χρώμα μη το παρακάνεις !!
Οποτε τωρα με διαλυτικο ακρυλικου θα φυγει το παλιο στρωμα; Να κανακανω την διαδικασια με πιο συντηρητικο τροπο;;
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.