View Full Version : Πόση κλίση μπορούν να πάρουν οι μηχανές μας;
Άσχετο, τα εργοστασιακά μηχανάκια μπορούν να πάρουν κλίσεις όπως στο MOTOGP? Π.χ. εάν δε κάνω λάθος ο Μαρκέζ πρόσφατα χτύπαγε 33 μοίρες
κλίση νομίζω.
Edit: Διόρθωση σε 33μοίρες ;)
Άσχετο, τα εργοστασιακά μηχανάκια μπορούν να πάρουν κλίσεις όπως στο MOTOGP? Π.χ. εάν δε κάνω λάθος ο Μαρκέζ πρόσφατα χτύπαγε 27 μοίρες κλίση νομίζω.
67 μάλλον εννοείς ?
Τα SS μπορούν να πάρουν πολύ μεγαλες κλίσεις. Το αν είναι 67 ή 60 ή 55 δεν έχει και τόσο σημασία μιας και τα όρια μπαίνουν πρώτα στον οδηγό.
έχει σημασία. όταν πέρνεις κλίση αλλά το μηχανάκι δεν πάει παραπάνω.
Εαν μετράς την κλήση 0 από την πάνω μεριά, είναι 67, εάν την μετράς από το οδόστρωμα είναι 33 ;)
289376
Η γωνία κλίσης πώς μετριέται;
Μεταξύ μηχανής και επιφάνειας του δρόμου ή μεταξύ μηχανής και κατακορύφου (προς τον δρόμο);
EDIT: Με κάλυψε ο από πάνω ^.
έχει σημασία. όταν πέρνεις κλίση αλλά το μηχανάκι δεν πάει παραπάνω.
Εαν μετράς την κλήση 0 από την πάνω μεριά, είναι 67, εάν την μετράς από το οδόστρωμα είναι 33 ;)
η κλίση οκ, το ίδιο λέμε ανάλογα από που ορίζεις το 0.
Το οτι το μηχανάκι δεν πάει παραπάνω δεν το πιασα. Εννοείς οτι βρίσκει κάτω εξάτμιση, μαρσπιέ κλπ?
spyrakos35
08/05/2013, 11:56
Η γωνία κλίσης πώς μετριέται;
Μεταξύ μηχανής και επιφάνειας του δρόμου ή μεταξύ μηχανής και κατακορύφου (προς τον δρόμο);
EDIT: Με κάλυψε ο από πάνω ^.
το λογικό είναι από την κατακόρυφο μέχρι την μοτό
AristidisZ
08/05/2013, 11:57
έχει σημασία. όταν πέρνεις κλίση αλλά το μηχανάκι δεν πάει παραπάνω.
Εαν μετράς την κλήση 0 από την πάνω μεριά, είναι 67, εάν την μετράς από το οδόστρωμα είναι 33 ;)
τότε μιλάμε είτε για 23 μοίρες είτε για 57
πάντως 33 + 67 = 100, κάτι δε πάει καλά ;)
προφανώς το 57 του Βύρωνα αφορά στην γωνία που σχηματίζει η μηχανή από την όρθια (κάθετη) θέση, μέχρι το μέγιστο της κλίσης της (δηλαδή "πλαγιάζει" κατά 57 μοίρες)
Μάλλον ναι, η ερώτηση ισχύει γιατί τελικά μπορεί να πάρει τέτοια κλήση ή θα βρίσκει μαρσπεδιέρα/φαίρινγκ;
στο δικό μου τα μαρσπιέ είναι ανεβασμένα τέρμα πίσω/τέρμα επάνω, τώρα εάν μπορεί -υποθετικά- να πάρει τέτοια κλίση δεν ξέρω.
@ Panoskl
Θέμα συνεννόησης είναι το πως θα μετράμε. Τις περισσότερες φορές χρησιμοποιείται η απόκλιση από την κατακόρυφο, μιας και θέλουμε να δείξουμε «πόσο γέρνεις».
Αν θέλουμε να δείξουμε «πόσο κοντά στο δρόμο πλησίασες», την γωνία μεταξύ επιφάνειας δρόμου και μηχανής.
Το 2ο δεν είναι ακριβώς 90°-<απόκλιση από την κατακόρυφο>,, γιατί ο δρόμος συνήθως έχει ήδη μια μικρή κλίση.
@ Toumpas
Η εύκολη απάντηση είναι όχι, αλλά υπό ποιες προϋποθέσεις κάνεις την ερώτηση;
Τι κρατάμε οπωσδήποτε και τι μπορούμε να αλλάξουμε σε ένα μηχανάκι παραγωγής για να κάνουμε τη σύγκριση;
Τα οδηγεί αναβάτης Moto GP και τα δύο ή ένας από εμάς τους απλούς αναβάτες;
Μάλλον ναι, η ερώτηση ισχύει γιατί τελικά μπορεί να πάρει τέτοια κλήση ή θα βρίσκει μαρσπεδιέρα/φαίρινγκ;
στο δικό μου τα μαρσπιέ είναι ανεβασμένα τέρμα πίσω/τέρμα επάνω, τώρα εάν μπορεί -υποθετικά- να πάρει τέτοια κλίση δεν ξέρω.
Εκτός αυτών, είναι και τα λάστιχα στην εξίσωση...
@ Toumpas
Η εύκολη απάντηση είναι όχι, αλλά υπό ποιες προϋποθέσεις κάνεις την ερώτηση;
Τι κρατάμε οπωσδήποτε και τι μπορούμε να αλλάξουμε σε ένα μηχανάκι παραγωγής για να κάνουμε τη σύγκριση;
Τα οδηγεί αναβάτης Moto GP και τα δύο ή ένας από εμάς τους απλούς αναβάτες;
Η ερώτηση είναι άσχετη εάν μπορείς εσύ ή εγώ να πάρουμε τέτοια κλήση και να μη βγούμε στην πλατεία των Μεγαρών αλλού η μηχανή και αλλού ο αναβάτης ;)
Έαν αγωνιζόμενος μπορεί να την πάει φέτες - μια στημένη μηχανή.
Θεωρώ οτι τουλάχιστον πρέπει να έχει αγωνιστικό λάστιχο με προφίλ 60+ για μην βρεί η μηχανή , δεν ξέρω το συζητάμε.
από οτι διαβάζω και στο διαδύκτιο η μέτρηση ξεκινάει από τον κατακόρυφο στο 0.
Το 2007 ο Edwards είχε καταγεγραμμένη κλίση στις 71 μοίρες σε practise >< (έτσι έλεγε το mcn)
spyrakos35
08/05/2013, 12:12
από οτι διαβάζω και στο διαδύκτιο η μέτρηση ξεκινάει από τον κατακόρυφο στο 0.
είπαμε, το λογικό....
sapila racing
08/05/2013, 12:16
Kαθε μοτοσυκλέτα έχει κι ένα όριο κλίσης.
Σε κάποιες βέβαια αυτό μπορέι να αλλάζει αν ρυθμίζεται το ύψος πίσω.
Αλλιώς αλλάζουμε μαρσπιέ, εξατμίσεις κλπ μέχρι να βρεί καπου αλλού.
Μεχρι πριν καποια χρόνια η bimota sb8 είχε τα πρωτεία στις μοτο παραγωγής με 60 μοίρες κλίσης, ισως και σήμερα να είναι ακόμα αξεπεραστη, δεν ξέρω.
Ναι, φυσικά δεν μπορώ να στρίψω ένα Moto GP και φυσικά θα αγοράσω το 1ο χωράφι που θα βρεθεί μπροστά μου, εννοείται :D
Με αυτή τη λογική όμως, το δικό μου μοτοσακό στρίβει με μεγαλύτερες κλίσεις από το Moto GP, αυτό εννοώ στην ερώτηση.
Όσο καλύτερος ο χειριστής, τόσο μεγαλύτερο πλεονέκτημα το επαγγελματικό εργαλείο.
Αν υποθέσουμε λοιπόν πως δώσαμε ένα R1 και μια M1 στον Lorenzo, τότε υπάρχουν τα εξής θεματάκια:
Δεν υπάρχουν λάστιχα για το R1. Ακόμα και αν βάλεις τα λάστιχα της Μ1, αυτά είναι για μηχανάκι 160 κιλά και η R1 είναι βαρύτερη, άρα το λάστιχο δεν την κρατάει στην ίδια κλίση.
Αν υποθέσουμε πως βρήκαμε λάστιχα, τότε θα δούμε πως βρίσκουν κάτω μαρσπιέδες κτλ
Τους αλλάζουμε με αγωνιστικούς, αλλά τώρα από την πίεση το μηχανάκι συμπιέζει τις αναρτήσεις και βρίσκει το fairing ή κανένα καπάκι
Αλλάζουμε αναρτήσεις, αλλά τώρα βλέπουμε πως μάλλον το μοτέρ σε ένα Moto GP είναι στενότερο χαμηλά, ή σηκωμένο πιο πάνω.
Οπότε σιγά σιγά κάνουμε το μηχανάκι SBK.
Εξαρτάται που βάζεις το όριο αλλαγών. Θεωρητικά ακόμα και ένα Moto GP (έστω όχι από τα κορυφαία), μπορεί να προέρχεται από μηχανάκι παραγωγής αν δεν σε νοιάζει το κόστος.
Μεχρι πριν καποια χρόνια η bimota sb8 είχε τα πρωτεία στις μοτο παραγωγής με 60 μοίρες κλίσης, ισως και σήμερα να είναι ακόμα αξεπεραστη, δεν ξέρω.
Ισως είναι η ιδέα μου, αλλά γιατί μου φαίνεται οτι είναι προ τούμπας η φωτό? :p
Το μπροστινό λάστιχο έχει αρχίσει να κοιτάει μπρος τα κάτΟΥ ή μΕ φαίνεται?
@Toumpas αφού σ΄ενδιαφέρει, κοίτα τι μοίρες έχουν τα Superstock 1000 στο πρωτάθλημα
sapila racing
08/05/2013, 12:40
αλλά γιατί μου φαίνεται οτι είναι προ τούμπας η φωτό? :p
Γιατί είσαι κακεντρεχής. :p
Δεν ανέφεραν τίποτα για τούμπα, κι αυτοί οταν την τρωνε δεν φοβούνται να το πουν.
Aggelos_SV
08/05/2013, 15:40
Τον καιρό που στα motogp,στα onboard πλάνα εκτός από γκάζι φρένο είχε και κλισιόμετρο,θυμάμαι κάτι peak κλίσεων της τάξης των 58 μοιρών.Πιθανόν από τότε να έχουν ψιλοαυξηθεί.. (??)
Επίσης ΑΝ θυμάμαι καλά από ένα manual ελαστικού δρόμου (δεν θυμάμαι ποιό,αλλά πρέπει να ήταν κάποιο diablo supercorsa??) έδινε μέγιστη εφικτή κλίση κάπου στις 54 (+/- 1) μοίρες.
Και το κλισιόμετρο σε σχεση με τί μέτραγε; Οδόστρωμα (που έχει πιθανώς κλίση δικιά του) ή κέντρο γης/βαρύτητας;
akis_trevor
08/05/2013, 20:44
Και το κλισιόμετρο σε σχεση με τί μέτραγε; Οδόστρωμα (που έχει πιθανώς κλίση δικιά του) ή κέντρο γης/βαρύτητας;
με τον νοητο καθετο αξονα της μοτοσυκλετας...
Πάμε πάλι. Τον νοητό κάθετο άξονα της μοτοσυκλέτας, σε σχέση με τι;
akis_trevor
08/05/2013, 22:33
λες:το κλισιομετρο σε σχεση με τι μετραγε;
και σου λεω,την κλιση που εχει η μοτοσυκλετα οταν στριβει,σε σχεση με τον νοητο καθετο αξονα της μοτοσυκλετας.
Αυτό που μάλλον εννοεί είναι... Κάθετο ως προς τι? Το οδόστρωμα? Την επιφάνεια της θάλασσας? ;)
akis_trevor
08/05/2013, 22:41
α,οκ αν ειναι ετσι πασο...η λογικη λεει προς το οδοστρωμα.γιατι αν ειναι ως προς κατι αλλο θα ειναι πλασματικη η κλιση και οχι πραγματικη..
Καλά έκανες και πήγες πάσο :) Ρωτάω γιατι εμένα μου φαίνεται μάλλον το αντίθετο οτι λογικα μετράει ένα κλισιόμετρο, δηλαδή όχι σε σχέση με το οδόστρωμα που συχνά έχει κλίση προς το εσωτερικό της στροφής, οπότε για αυτό δείχνει μεγαλύτερη κλίση από την 'πραγματική'.
μη μπερδεύετε την κάθετο με την κατακόρυφο. Μόνο η πρώτη χρειάζεται διεύθυνση αναφοράς. :)
Καλά έκανες και πήγες πάσο :) Ρωτάω γιατι εμένα μου φαίνεται μάλλον το αντίθετο οτι λογικα μετράει ένα κλισιόμετρο, δηλαδή όχι σε σχέση με το οδόστρωμα που συχνά έχει κλίση προς το εσωτερικό της στροφής, οπότε για αυτό δείχνει μεγαλύτερη κλίση από την 'πραγματική'.
Το λογικό θα ήταν σε σχέση με το οδόστρωμα. Αλλά πως γίνεται αυτό πρακτικά?
Επίσης, σε στροφές με σωστή κλίση και μετρώντας κάθετα στο επίπεδο παύλα επιφάνεια της θάλασσας, η πραγματική κλίση σου θα είναι μεγαλύτερη απ'όση δείχνει κι όχι μικρότερη.
Γεωμετρία, απαπα, το μόνο μάθημα στο σχολείο που παραλίγο να με αφήσει στην ίδια τάξη...
Ρε παιδιά, πολύ επιστήμη το κάναμε.
Όταν δίνει στατιστικά ένα κλισιόμετρο στον αγώνα σε μια στροφή, το κάνει με γυροσκόπιο λογικά, οπότε σε σχέση με την κατακόρυφο.
Αλλά εκεί ξέρουμε τη στροφή.
Όταν δίνει γενικά στοιχεία ένας κατασκευαστής, ή κάνει το ίδιο αλλά αναφέρεται σε επίπεδο οδόστρωμα χωρίς κλίση (αλάνα), ή μετράει σε σχέση με την κάθετο στο οδόστρωμα (που δεν είναι ακριβώς κατακόρυφη).
Πιο λογικό είναι το πρώτο.
αυτό πόσες μοίρες είναι? :cry:
289507
αυτό πόσες μοίρες είναι? :cry:
289507
Αυτος δεν νομιζω να ξανασηκωθει
Το θεμα ειναι ποσες κλησεις μπορουν να παρουν....
nicksior
09/05/2013, 15:50
Το θεμα ειναι ποσες κλησεις μπορουν να παρουν....
Απερι ώ ριστες ! :lol::wave2:
Αυτος δεν νομιζω να ξανασηκωθει
Μην το λες. Η φωτό παρακάτω είναι από προπόνηση
289535
bros400pgm
09/05/2013, 16:03
Tι μηχαναρα ειναι αυτη ρπμ? :smokin:
MG-KTiNoS
09/05/2013, 16:06
παιδιά να σας πω, εγώ καλό παιδί ε ?
Με ξέρετε όλοι εδώ μέσα, λοιπόν 10% στα φάρμακα...
και 20% στα παραφαμρακευτικά (γάζες τσιρότα κλπ)
Να ζήσω κι εγώ...
:lol:
Tι μηχαναρα ειναι αυτη ρπμ? :smokin:
$$$$$ VDB 450 €€€€€€
@ktinos :moutza::moutza:
Αυτος δεν νομιζω να ξανασηκωθει
like a boss
http://www.youtube.com/watch?v=1-hmPmuzSKE
bikgolf3
09/05/2013, 20:22
αυτό πόσες μοίρες είναι? :cry:
289507
αυτό είναι 1 μοίρα....
Η κακιά...!!
DrIoannis
09/05/2013, 20:58
Τα κλισιόμετρα με GPS ή χωρίς αν δεν βασίζονται σε laser έτσι ώστε να μετράει την κλίση βάση της ασφάλτου όλα μετρούνται με βάση κέντρο βαρύτητας.Έτσι λοιπόν αν έχει κλίση το οδόστρωμα τότε μετράει επιπλέον και την κλίση του οδοστρώματος,
Σε αυτό (http://www.youtube.com/watch?v=NsHPpZKQcKs) το βίντεο όπου είναι flat οι μετρήσεις είναι πιο σωστές...
Σε αυτό (http://www.youtube.com/watch?v=76Wx1qJrkd8)επειδή έχει μικρή κλίση το οδόστρωμα δεν είναι τόσο σωστές.
AUFGEBRACHT
09/05/2013, 22:59
αυτό πόσες μοίρες είναι? :cry:
289507
:eek: Αυτό δεν είναι κλίση, γεώτρηση είναι!!!
πάρε μοιρογνωμόνιο και μετρά.... 289633
Ρε δεν ντρεπεστε λιγο.....
Πιστες - ασφαλτος - κλιση - μοιρες ... Και πιανετε παραδειγματα και φωτο απο ψηλοφτερα και ψηλοτιμονα.... :p
Εκτός αυτών, είναι και τα λάστιχα στην εξίσωση...
τα οποια πανε πακετο με τις αναρτησεις
τα οποια πανε πακετο με τις αναρτησεις
εννοείται
Bladerunner
14/05/2013, 09:10
Δεν έχω καταλάβει για ποιο λόγο μας ενδιαφέρει. Όπως και να 'χει, εξαρτάται από τη σχεδίαση των ελαστικών - όπως γράφτηκε πιο πάνω -, και της απόστασης από το έδαφος μαρσπιέ, εξάτμισης κλπ... Πάντως ένα SS μηχανάκι με λάστιχα πίστας "σηκώνει" μπόλικη κλίση.
Δεν έχω καταλάβει για ποιο λόγο μας ενδιαφέρει. Όπως και να 'χει, εξαρτάται από τη σχεδίαση των ελαστικών - όπως γράφτηκε πιο πάνω -, και της απόστασης από το έδαφος μαρσπιέ, εξάτμισης κλπ... Πάντως ένα SS μηχανάκι με λάστιχα πίστας "σηκώνει" μπόλικη κλίση.
Παιδιά είμαστε, απορίες έχουμε.
Bladerunner
14/05/2013, 09:13
Δεν αναρωτήθηκα με επικριτή διάθεση.
Ίσως η κουβέντα να είναι άσκοπη. Τα SS της τελευταίας 10ετίας (τουλάχιστον) έχουν όρια άπιαστα για το 90% των αναβατών σε stock μορφή, ενώ με ψιλόβελτιώσεις οι αναβάτες που μπορούν να τις εξαντλήσουν ανήκουν σε μάλλον μικρό κύκλο.
προχτεσινη κουβεντα με τον μηχανικο του πολιτη (οταν ετρεξε στα 1000) κοιτωντας μια φωτογραφια του κωστα.
εγω:επεσε
μηχανικος:οχι
ε:τι οχι ρε?
μ:ε οχι σου λεω
ε:ρε μλκ επεσε!!δεν βλεπεις?
μ:ρε εισαι ηλιθιος??τερματισε και πηρε καρω στον συγκεκριμενο αγωνα!!!
ε:εγω ειμαι ηλιθιος η εσεις που ενω επεσε δεν το πηρατε χαμπαρι??!!!!!
μ:........................:look::moutza:
:lol::lol:
spyrakos35
14/05/2013, 11:44
προχτεσινη κουβεντα με τον μηχανικο του πολιτη (οταν ετρεξε στα 1000) κοιτωντας μια φωτογραφια του κωστα.
εγω:επεσε
μηχανικος:οχι
ε:τι οχι ρε?
μ:ε οχι σου λεω
ε:ρε μλκ επεσε!!δεν βλεπεις?
μ:ρε εισαι ηλιθιος??τερματισε και πηρε καρω στον συγκεκριμενο αγωνα!!!
ε:εγω ειμαι ηλιθιος η εσεις που ενω επεσε δεν το πηρατε χαμπαρι??!!!!!
μ:........................:look::moutza:
:lol::lol:
και τελικα?
:bawl:
Δεν έχω καταλάβει για ποιο λόγο μας ενδιαφέρει
Ακριβως αυτο Μητσεμ ;)
Υπαρχουν ατομα που στο .32 δεν ακουμπουν που-θε-να και αλλοι που στο .50φευγα θελουν σε καθε σεσιον και απο ενα ζευγαρι ξυστρες....
Ακριβως αυτο Μητσεμ ;)
Υπαρχουν ατομα που στο .32 δεν ακουμπουν που-θε-να και αλλοι που στο .50φευγα θελουν σε καθε σεσιον και απο ενα ζευγαρι ξυστρες....
Ναι αλλά δεν ξεκινάνε κι οι δύο με τον ίδιο σκοπό :winka:
Bladerunner
14/05/2013, 13:24
Υπαρχουν ατομα που στο .32 δεν ακουμπουν που-θε-να και αλλοι που στο .50φευγα θελουν σε καθε σεσιον και απο ενα ζευγαρι ξυστρες....
Άσχετο με τη κουβέντα, αλλά ποιος είναι αυτός που δεν επεδίωκε στα πρώτα του βήματα να βρει γόνατο;
Cpt. Haddock
14/05/2013, 13:27
Άσχετο με τη κουβέντα, αλλά ποιος είναι αυτός που δεν επεδίωκε στα πρώτα του βήματα να βρει γόνατο;
Εγω.
Γιατι δε φτανω :lol:
sapila racing
14/05/2013, 13:28
Άσχετο με τη κουβέντα, αλλά ποιος είναι αυτός που δεν επεδίωκε στα πρώτα του βήματα να βρει γόνατο;
Εγώ. Ούτε στα πρωτα ούτε στα δεύτερα ούτε και τώρα.
Και οντως εφτασα στο 1.32 αλλά δεν ξύνω γόνατο.
Εγώ. Ούτε στα πρωτα ούτε στα δεύτερα ούτε και τώρα.
Και οντως εφτασα στο 1.32 αλλά δεν ξύνω γόνατο.
To τραβάμε αλλού αλλά εσύ μαζεύεσαι για να στρίψεις ρε μπζηλέ :tooth:
Bladerunner
14/05/2013, 13:35
Μόνο εγώ έλιωνα ξύστρες; :lol:
Μόνο εγώ έλιωνα ξύστρες; :lol:
Μπα... και ξυστρες στα γόνατα, στις μποτες, τα μαρσπιε... κι αν ειχε και μαμά θα εξυνα και το μπουρί της εξάτμισης.... :bawl: :tooth:
The early days... (μπιλιες στα μαρσπιε εκτος, μαρσπιε φαγωμένο 1-2cm)
290021
Bladerunner
14/05/2013, 13:54
Εσύ τουλάχιστον έχεις σωστή θέση σώματος.
Δες εδώ χάλια... (http://www.moto.gr/forums/attachment.php?attachmentid=290030&d=1368532344)
Aerobitch
14/05/2013, 15:42
Το θέμα αυτο με τις κλίσεις και το γόνατο κάτω νομίζω οτι είναι περισσότερο θέμα ψυχολογίας. Δηλαδη αν ακουμπήσεις γόνατο καταλαβαίνεις οτι η μήχανη μπορεί να πάει μέχρι εκει χωρις να συμβει τιποτα τρομερο η να πέσεις.
Εγω τουλαχιστον έτσι το βλέπω και γι αυτό προσπάθω ν ακουμπήσω στην πιστα (μέχρι τώρα εχω καταφέρει μόνο μποτες). Την πρώτη φορα που ακόυμπησα ασχετα με τον αν πηγαινα πιο γρηγορα η όχι σκεφτηκα ότι ''ααα δηλαδη παει μεχρι εκει και δεν γινεται τιποτα δραματικο!! πολυ ωραια μπορω να πιεσω λίγω παραπάνω'' οχι οτι δεν το ήξερα στην θεωρια αλλα άλλο να το ζεις ο ίδιος. Γενικα δεν νομιζω οτι υπάρχει καμια σύνδεση μεταξυ ακουμπαω αρα είμαι γρήγορος.
Το ίδιο και με τη μεγιστη κλίση. Λες αμα γειρω πολυ ισως πέσω? ίσως δεν σηκώνει αυτες τις κλίσεις η μηχανή?
Άσχετο με τη κουβέντα, αλλά ποιος είναι αυτός που δεν επεδίωκε στα πρώτα του βήματα να βρει γόνατο;
Εγω μεχρι να πρωτοξυσω ειδα και επαθα :D
Τελικα το καταφερα το 2002 νομιζω? στο CSS και απο τη χαρα μου οταν βγηκα απο το σεσσιον αρπαξα το μακαριτη τον Αλκη και στον σηκωσα ψηλα φονραζοντας
"Εξυσα, εξυσαααααααααααααααααααααααααααααααα" :lol:
Εσύ τουλάχιστον έχεις σωστή θέση σώματος.
Δες εδώ χάλια... (http://www.moto.gr/forums/attachment.php?attachmentid=290030&d=1368532344)
Ποσο πισω με ταξιδεψες ρε συ φιλε?
Κουιζ...
Οποιος βρει ποιος ειναι μπροστα απο τον Blade εχει απο μενα ενα δικαβαλο στη πιστα το Νοεμβρη :smokin:
fazerakis
15/05/2013, 07:15
Ποσο πισω με ταξιδεψες ρε συ φιλε?
Κουιζ...
Οποιος βρει ποιος ειναι μπροστα απο τον Blade εχει απο μενα ενα δικαβαλο στη πιστα το Νοεμβρη :smokin:
Ο Dimdoc είναι αλλά να μου λείπει το δικάβαλο :lol:
Ο Dimdoc είναι αλλά να μου λείπει το δικάβαλο :lol:
E μα ήταν όφθαλμοφανές οτι ήταν ο Δημήτρης, αλλά είπα να μην το πω. Επρεπε να φαίνεται μόνο το λάστιχο για να έχει ενδιαφέρον. :tooth:
Κρίμα, έχασα το δικάβαλλο :D
Ο Dimdoc είναι αλλά να μου λείπει το δικάβαλο :lol:
Γιατι ρε συ..... εχεις μια ευκαιρια να δεις τη πιστα στο .40 και τη πετας?
:bawl:
Κρίμα, έχασα το δικάβαλλο :D
Θα υπαρξουν και αλλες ευκαιριες τεκνον μου :cry:
Τις καλημερες μου σε ολο το φορουμ :wave2:
Πολύ αγωνιζόμενοι, δε βγάζουν ιδιαίτερα το σώμα του και πέρνουν πρωταθλήματα MOTOGP. Εμείς ακολουθάμε την πεπατημένη και την πιο ασφαλή οδό αλλά δε σημαίνει οτι είναι ο μόνος τρόπος.
Πολύ αγωνιζόμενοι, δε βγάζουν ιδιαίτερα το σώμα του και πέρνουν πρωταθλήματα MOTOGP. Εμείς ακολουθάμε την πεπατημένη και την πιο ασφαλή οδό αλλά δε σημαίνει οτι είναι ο μόνος τρόπος.
Nαι, δες τον Μαρκεζ, τον στονερ, τον κοντοπιθαρο, τον Σπις, τον Γιατρο, τον.... τι λες τωρα;
Πολύ αγωνιζόμενοι, δε βγάζουν ιδιαίτερα το σώμα του και πέρνουν πρωταθλήματα MOTOGP. Εμείς ακολουθάμε την πεπατημένη και την πιο ασφαλή οδό αλλά δε σημαίνει οτι είναι ο μόνος τρόπος.
Δεν ξέρω αν κατάλαβες τι έγραψες αλλά για να μην τα πολυμπερδεύουμε με τα στυλ οδήγησης του καθε οδηγού, έχε στο μυαλό σου οτι η κλίση της μοτό έρχεται εξαιτίας της ταχύτητας στροφής και όχι απ΄το αν θα κρεμιέται ο οδηγός.
Ουσιαστικά με την ταχύτητα που έχουν αυτοί οι αναβάτες, δεν μπορείς να στρίψεις αν δεν πας τάπα κάτω. Το αν ξύνουν και αγκώνες, κωλομέρια, αυτιά, είναι αδιάφορο.
....Το αν ξύνουν και αγκώνες, κωλομέρια, ....
Σορρυ, ξέχασα τον Elias...
Σορρυ, ξέχασα τον Elias...
Υπάρχουν και κρανοξύστες btw. Click στο 1,12 :uplate:
https://www.youtube.com/watch?v=4Ov43cWkYIA
Nαι, δες τον Μαρκεζ, τον στονερ, τον κοντοπιθαρο, τον Σπις, τον Γιατρο, τον.... τι λες τωρα;
Δεν είναι εντελώς απόλυτο αυτό, είναι και θέμα στυλ.
Από τη μία πχ αναβάτες σαν τους Stoner (http://antiguo.masmoto.net/blog/wp-content/uploads/2009/02/casey-stoner-01.jpg), Pedrosa (http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2011/03/Dani-Pedrosa-close-up11.jpg) που βγαίνουν παραπάνω από άλλους, από την άλλη αναβάτες σαν τους Lorenzo (εδώ (http://tresruedas.files.wordpress.com/2012/04/jorge-lorenzo-00-yamaha-jerez-4-yamaha-yzr-m1-fuego-buena.jpg) κι εδώ (http://wallmii.com/wp-content/uploads/2013/04/Jorge-Lorenzo-Yamaha-Factory-Racing-Full-HD-Wallpaper-3.jpg)) και Edwards (εδώ (http://image.sportrider.com/f/39981558/146-1204-03-z+MotoGP+racer-colin-edwards.jpg) κι εδώ (http://www.roadcarvin.com/sites/default/files/images/Colin_Edwards_9980.preview.JPG)) που βγαίνουν λιγότερο.
Οκ. ο Edwards ναι μεν δεν έχει πάρει ούτε νίκη σε Moto GP, έχει πάρει WSBK όμως, δεν τον λες και κουλό...
Δεν είναι εντελώς απόλυτο αυτό, είναι και θέμα στυλ.
Από τη μία πχ αναβάτες σαν τους Stoner (http://antiguo.masmoto.net/blog/wp-content/uploads/2009/02/casey-stoner-01.jpg), Pedrosa (http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2011/03/Dani-Pedrosa-close-up11.jpg) που βγαίνουν παραπάνω από άλλους, από την άλλη αναβάτες σαν τους Lorenzo (εδώ (http://tresruedas.files.wordpress.com/2012/04/jorge-lorenzo-00-yamaha-jerez-4-yamaha-yzr-m1-fuego-buena.jpg) κι εδώ (http://wallmii.com/wp-content/uploads/2013/04/Jorge-Lorenzo-Yamaha-Factory-Racing-Full-HD-Wallpaper-3.jpg)) και Edwards (εδώ (http://image.sportrider.com/f/39981558/146-1204-03-z+MotoGP+racer-colin-edwards.jpg) κι εδώ (http://www.roadcarvin.com/sites/default/files/images/Colin_Edwards_9980.preview.JPG)) που βγαίνουν λιγότερο.
Οκ. ο Edwards ναι μεν δεν έχει πάρει ούτε νίκη σε Moto GP, έχει πάρει WSBK όμως, δεν τον λες και κουλό...
Νομίζω οτι αν θέλουν, οι συγκεκριμένοι αναβάτες ξύνουν οτι γουστάρουν. Lorenzo πχ με stock Mille...
290114
spyrakos35
15/05/2013, 11:11
Νομίζω οτι αν θέλουν, οι συγκεκριμένοι αναβάτες ξύνουν οτι γουστάρουν. Lorenzo πχ με stock Mille...
σιγά μην είναι ο jorge.....
ο lorenzo lamas (http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2009/08/lorenzo-lamas.jpg&imgrefurl=http://www.autoblog.com/2009/08/04/lamarama-actor-lorenzo-lamas-launches-new-motorcycle-company/&h=420&w=630&sz=66&tbnid=k2RpQw0TutZM4M:&tbnh=77&tbnw=115&prev=/search%3Fq%3Dlorenzo%2Blamas%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=lorenzo+lamas&usg=__fb9VtTAKsdbCcL-7cCE8XaKFDFs=&hl=el&sa=X&ei=oVCTUeStNMiw0AXgk4DoDg&ved=0CDwQ9QEwCA)πιο πιθανός είναι
σιγά μην είναι ο jorge.....
ο lorenzo lamas (http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2009/08/lorenzo-lamas.jpg&imgrefurl=http://www.autoblog.com/2009/08/04/lamarama-actor-lorenzo-lamas-launches-new-motorcycle-company/&h=420&w=630&sz=66&tbnid=k2RpQw0TutZM4M:&tbnh=77&tbnw=115&prev=/search%3Fq%3Dlorenzo%2Blamas%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=lorenzo+lamas&usg=__fb9VtTAKsdbCcL-7cCE8XaKFDFs=&hl=el&sa=X&ei=oVCTUeStNMiw0AXgk4DoDg&ved=0CDwQ9QEwCA)πιο πιθανός είναι
Πάσο, γιατί είναι ποζεριά η φωτό. :p
Νομίζω οτι αν θέλουν, οι συγκεκριμένοι αναβάτες ξύνουν οτι γουστάρουν. Lorenzo πχ με stock Mille...
290114
Xaus...
290120
Kαι όχι ο Xaus... same bike :bawl:
290121
spyrakos35
15/05/2013, 11:21
Kαι όχι ο Xaus... same bike :bawl:
isnoxaus λέγεται..... :lol:
Υπάρχουν και κρανοξύστες btw. Click στο 1,12 :uplate:
Kαι γαμω τις ευκαιριες με αυτο το βιντεο, για να δουμε οτι το γονατο και γενικα το πλαγιασμα (μιας και το συζητησαμε πιο πανω) δεν ειναι το Α και το Ω στο να παει καποιος γρηγορα.
Ειναι μπροστα, παει ταπα, αυτος με τη καμερα πισω ακριβως ομως. Δε του ξεκολαει ουτε ποντο
Μετα το κρανοξυσιμο, τον περναει ανετα και με σουζα.... οποτε ο κρανοξυστης δεν ηταν και τοοοοσο γρηγορος οσο στην αρχη νομιζαμε ;)
πλάκα κάνεις; μπορώ να σου πώ άλλα τόσα και άλλα τόσα από αθλητές που βγάζουν λίγο σώμα, βγάζουν κάτω σώμα αλλά το πάνω μέρος μένει κοντά στον κάθετο κτλπ
Kαι γαμω τις ευκαιριες με αυτο το βιντεο, για να δουμε οτι το γονατο και γενικα το πλαγιασμα (μιας και το συζητησαμε πιο πανω) δεν ειναι το Α και το Ω στο να παει καποιος γρηγορα.
....
Τον γρηγοροτερο γυρο μου Μέγαρα τον εγραψα χωρίς υποψία γονάτου κάτω... οκ, ισως ελάχιστα στην πλατεία, κι αυτό στην έξοδο στα κερμπ.
πλάκα κάνεις; μπορώ να σου πώ άλλα τόσα και άλλα τόσα από αθλητές που βγάζουν λίγο σώμα, βγάζουν κάτω σώμα αλλά το πάνω μέρος μένει κοντά στον κάθετο κτλπ
Όπως;
Kαι γαμω τις ευκαιριες με αυτο το βιντεο, για να δουμε οτι το γονατο και γενικα το πλαγιασμα (μιας και το συζητησαμε πιο πανω) δεν ειναι το Α και το Ω στο να παει καποιος γρηγορα.
Ειναι μπροστα, παει ταπα, αυτος με τη καμερα πισω ακριβως ομως. Δε του ξεκολαει ουτε ποντο
Μετα το κρανοξυσιμο, τον περναει ανετα και με σουζα.... οποτε ο κρανοξυστης δεν ηταν και τοοοοσο γρηγορος οσο στην αρχη νομιζαμε ;)
Εχεις δίκιο, αλλά έχω την εντύπωση οτι ο καμεραμαν οδηγάει 1000.
Εχεις δίκιο, αλλά έχω την εντύπωση οτι ο καμεραμαν οδηγάει 1000.
Ομολογω οτι δεν προσεξα τι μηχανακια καβαλανε στο βιντεο ;)
Biaggi, Corser
Ναι έχεις δίκιο... αλλά @@ motoGP έχουν κερδίσει...
Α, ναι.... Βiaggi
290129 290132
είσαι λασπολόγος ρε πστ μου ;)
και εδώ στο παρατρίχα
290139
επίδειξη τεχνικής από Κόρσερ
http://bikerholic.com/wp-content/uploads/2008/10/troy-corser-bmw.jpg
επίδειξη τεχνικής από Κόρσερ
http://bikerholic.com/wp-content/uploads/2008/10/troy-corser-bmw.jpg
Forbidden
You don't have permission to access /wp-content/uploads/2008/10/troy-corser-bmw.jpg on this server
:confused:
εμένα το δείχνει και το σάιτ είναι άσχετο , δεν έχω λογαριασμό κτλπ. κάποιος άλλος σε κόβει, από εταιρεία μπαίνεις;
και εδώ στο παρατρίχα
290139
Και γαμώ τις κλίσεις...
Τον θυμάμαι τον αγώνα. Ο μ@λάκας της ημέρας ήταν...
πλάκα κάνεις; μπορώ να σου πώ άλλα τόσα και άλλα τόσα από αθλητές που βγάζουν λίγο σώμα, βγάζουν κάτω σώμα αλλά το πάνω μέρος μένει κοντά στον κάθετο κτλπ
Δεν κάνει κανένας πλάκα. Απλά η κουβέντα από το σωστό -> κλίση=ταχύτητα, έχει μεταφερθεί στο πόσο βγάζει ο καθένας το σώμα του έξω. Προφανώς ο Elias δεν έγινε γρηγορότερος απ΄τον Rossi επειδή έβγαζε τον κώλο του, αλλά ούτε και ο Schwantz ήταν αργός με το ιδιαίτερο όρθιο στυλ που είχε.
Συμπερασματικά, το κρέμασμα σώματος στυλ μαϊμού δεν προσφέρει τίποτα στην ταχύτητα του αναβάτη.
Ομολογω οτι δεν προσεξα τι μηχανακια καβαλανε στο βιντεο ;)
Ο ξύστρας οδηγάει σίγουρα GSXR-600 (το λέει). Ο καμεραμανατζής δεν το λέει, αλλά απ΄την ευκολία που τραβάει σούζες το μηχανάκι μου δίνει την εντύπωση οτι δεν είναι 600.
Ο ξύστρας οδηγάει σίγουρα GSXR-600 (το λέει). Ο καμεραμανατζής δεν το λέει, αλλά απ΄την ευκολία που τραβάει σούζες το μηχανάκι μου δίνει την εντύπωση οτι δεν είναι 600.
Α ρε κουλάτζα, καλόμαθες με τα 1000 V2 :bawl::moutza:
Μην τα ξαναλέμε... βγαζουμε σώμα για τη μεταφορά του κέντρου βάρους του συστήματος μηχανή-αναβάτης. Όσο πιο αργά πας τόσο πιο εύκολα είναι τα πράγματα. Όσο πιο γρήγορα πας, για να πας τόσο γρήγορα πρέπει η μηχανή να πλαγιάσει παραπάνω απ' οτι μπορεί (αν ήμασταν ορθιοι σαν γκέκας επάνω της), οπότε βγάζουμε σώμα για να σηκωθεί η μηχανή, οπότε γέρνωντας να μπορούμε να διαχειριστούμε (το πρώτο πρόσωπο πλυθηντικός είναι ανόητο στην δική μας περίπτωση) την επιπλέον ταχύτητα μπου μπορεί να στρίψει πλέον το μοτοσακό.
ήμασταν ορθιοι σαν γκέκας επάνω της
Με φώναξες;
Bladerunner
15/05/2013, 12:45
(...)βγαζουμε σώμα για τη μεταφορά του κέντρου βάρους του συστήματος μηχανή-αναβάτης(...)
Να το πάμε ένα βήμα παραπάνω δίνοντας μια πιο "ευκολοχώνευτη" εξήγηση:
Όσο πιο χαμηλά είναι το κέντρο βάρους τόσο λιγότερη κλίση απαιτείται για να βγούμε από τη στροφή. Εννοείται με σταθερά τα υπόλοιπα δεδομένα. Στροφή, ταχύτητα, σημάδια.
Εχεις δίκιο, αλλά έχω την εντύπωση οτι ο καμεραμαν οδηγάει 1000.
Μάλλον κάνω λάθος και είναι και τα δύο 600άρια. Ισχύει αυτό που λες, οτι ο καμεραμαν κάνει πλακίτσα και περνάει απ΄όπου θέλει :beer:
blackbusa
16/05/2013, 04:32
Apantisi sto arxiko post gia tis kliseis...analoga ton odigo...px o animal (an den eixe kai to klama) tha itan panw apo 60...to ligotero...
Apantisi sto arxiko post gia tis kliseis...analoga ton odigo..
Δηλαδη ο σουπερ νουπερ οδηγαρας θα στριψει 60 μοιρες με..... virago?
Δηλαδη ο σουπερ νουπερ οδηγαρας θα στριψει 60 μοιρες με..... virago?
I rest my case
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.