View Full Version : Honda CBR1000RR 2005 HRC μετατροπή
RaGe_Raptor
09/02/2014, 18:24
αυτό που θυμάμαι από μικρό παιδί διαβάζοντας στα περιοδικά είναι διαγράμματα ιπποδύναμης με λεζάντα "αυτό που δε μπορεί να δείξει το διάγραμμα είναι η ευστροφία του κινητήρα που ανεβάζει στροφές σαν δαιμονισμένος".γιατί δε χρησιμοποιείται καθόλου αυτό που αναφέρεις ,hp/sec?
γιατι ετσι θα φαινοταν οτι οι περισσοτεροι tuners ειναι ''τιουνερς''...και δεν θα μπορουσαν να πουλησουν (ακριβα) το παραμυθι ''φιλτρο,εξατμιση,προγραμμα,εκκεντροφοροι κτλ.= +30 αλογα''
στο κειμενο εκανα ενα λαθος, η φωτο που ειπα ειναι απο πιστονι custom (οχι ''ραφιου'' δλδ) JE vs HRC ''πελατειακο''
(τα custom pistal ειναι αντιστοιχης ποιοτητας με custom JE)
οριστε...(αριστερα το HRC, δεξια το custom JE που μαζι με την custom μπιελα ζυγιζει το 1/2 μονο του HRC πιστονιου)
(υπογραφω το custom γιατι δεν εχουν καμια σχεση με τα JE απο το ''ραφι'')
309364
προσπαθω να βρω μια φωτο R1 2008 vs 2009 με δυναμομετρηση και με τους 2 τροπους που φαινεται οτι ενω τα 08 ειχαν οντως περισσοτερα αλογα, τα 09 φορτωναν πολυ ποιο γρηγορα...
yiannis172
09/02/2014, 19:07
Χωρις να αμφισβητω αυτο που λες για τα R1,στον δρομο τα 07-08 εχουν αποδειχθει ταχυτερα απο τους απογονους τους.
Χωρις να αμφισβητω αυτο που λες για τα R1,στον δρομο τα 07-08 εχουν αποδειχθει ταχυτερα απο τους απογονους τους.
Παντα παιζουν διαφορες μηχανακι με μηχανακι ,ομως. Χωρις να το εχω ψαξει πολυ με R1 μπορει π.χ. τα 09- να εχουν μεγαλυτερη μετωπικη επιφανεια.
δεν την βρισκω αλλα βρηκα παρομοια...rpm προς χιλιομετρα η συγκεκριμενη (απο Tim Radley ,οποτε μηχανακια απο αγγλια και συνθηκες δυναμομετρησης...αγγλικες...χαχαχα)
δεν ξερω ποσα αλογα ειχε το καθενα ,εδω φαινεται μονο επιταχυνση του μοτερ στατικα στο δυναμομετρο.
μπλε r1 2009
πρασινο cbr1000rr 2008
κοκκινο r1 2008
309371
και παλι ομως διαβαζοντας το σχολιο του diel11 για την δυναμομετρηση αυτη απο κατω βλεπουμε ''I know you know this JJ but inertia 100% runs are not the real world.'' οποτε παλι... ολα ειναι σχετικα...
(η δυναμομετρηση ηταν με μοντελο 09 r1 προ-παραγωγης...οποτε ισως να ηταν και λιγο ''φουσκωμενο'' απο το εργοστασιο για διαφημιστικους λογους)
H.A.Balafoutre
09/02/2014, 21:08
LIKE...LIKE...LIKE....
motomaniac
10/02/2014, 10:06
Παντα παιζουν διαφορες μηχανακι με μηχανακι ,ομως. Χωρις να το εχω ψαξει πολυ με R1 μπορει π.χ. τα 09- να εχουν μεγαλυτερη μετωπικη επιφανεια.
δεν την βρισκω αλλα βρηκα παρομοια...rpm προς χιλιομετρα η συγκεκριμενη (απο Tim Radley ,οποτε μηχανακια απο αγγλια και συνθηκες δυναμομετρησης...αγγλικες...χαχαχα)
δεν ξερω ποσα αλογα ειχε το καθενα ,εδω φαινεται μονο επιταχυνση του μοτερ στατικα στο δυναμομετρο.
μπλε r1 2009
πρασινο cbr1000rr 2008
κοκκινο r1 2008
309371
και παλι ομως διαβαζοντας το σχολιο του diel11 για την δυναμομετρηση αυτη απο κατω βλεπουμε ''I know you know this JJ but inertia 100% runs are not the real world.'' οποτε παλι... ολα ειναι σχετικα...
(η δυναμομετρηση ηταν με μοντελο 09 r1 προ-παραγωγης...οποτε ισως να ηταν και λιγο ''φουσκωμενο'' απο το εργοστασιο για διαφημιστικους λογους)
Γαμάτο αλλα θα το ηθελα παρεα με ενα διαγραμμα στροφων ανα sec, η χλμ ανα sec. εκει θα φαινοταν κι η ευστροφια που λες. σε συνδιασμο με το ποσο γρηγορα πιανει τα χιλιομετρα βλεπεις μια πραγματικη κοντρα στο δυναμομετρο.
notakos600
10/02/2014, 10:15
Καταπληκτικά τα posts, αλήθεια πόσοι ταλαντούχοι άνθρωποι χαραμίζονται στη ψωροκώσταινα...
Γουστάρω να διαβάζω μηχανολογικά σεντόνια. :beer:
Μπράβο IRA57 :D
Να σε ρωτήσω dimtsag δοκίμασες στο δρόμο με κάποιο άλλο μηχανάκι πριν το ξεκινήσεις όλο αυτό για να έχεις μια ιδέα κάνοντας μια δοκιμή μετά το φτιάξιμο? Για να δεις διαφορά?
Γαμάτο αλλα θα το ηθελα παρεα με ενα διαγραμμα στροφων ανα sec, η χλμ ανα sec. εκει θα φαινοταν κι η ευστροφια που λες. σε συνδιασμο με το ποσο γρηγορα πιανει τα χιλιομετρα βλεπεις μια πραγματικη κοντρα στο δυναμομετρο.
Ξερεις ποσο δυσκολο ειναι να βρεις μια συγκεκριμενη φωτο σε φορουμ που εχει χιλιαδες χρηστες και ποστ?
Ωριστε παντως αλλη μια που βρηκα...
309427
οι συγκεκριμενες μπιελες Pankl ειναι απο αγωνιστικο cbr1000rr στο ΑΜΑ.
Δεν ειναι HRC Works (φωτο απο τετοια μηχανακια αμεσως μετα...εχω πολλες τετοιες αν θελει κανεις μηχανοπορνοθεμα για cbr...) αλλα ουτε ''πελατειακα'' HRC.
Ειναι η ενδιαμεση περιπτωση που το ιδιο το HRC σου λεει ''παρε αυτα τα εξαρτηματα'' (μεσω HRC η παραγγελια παντα, δεν μπορει να τις παρει ''απλος''πελατης).
Οι συγκεκριμενες ζυγιζουν και οι 4 οσο μια μαμισια...κοστιζουν βεβαια περιπου 10,000$ η τετραδα...και μια ομαδα παραγγελνει τουλαχιστον 12 σετ για να φτιαχτουν 1-2 μοτερ απο αυτες που ταιριαζουν καλυτερα μεταξυ τους (για καλη τυχη οσων εχουν χρημα ,οι υπολοιπες πουλιουνται σε εξευτελιστικες τιμες...τις συγκεκριμενες ο diel11 αν θυμαμαι καλα τις πουλησε κατω απο 2,000$...απο τοτε που προσληφθηκε ως μηχανικος του Lorenzo χαθηκε δυστυχως...η μονη πληροφορια που προλαβε να μεταφερει -αν και αμφιβαλλω αν θα του επιτρεποταν να πει κατι παραπανω ηταν οτι το μοτερ του Μ1 μπορει απλα ο μεσος ανθρωπος να το παρει στα χερια και να παει βολτα...τοσο ελαφρυ...)
...και τωρα καταλαβαινετε γιατι ενα μοτερ τετοιων προδιαγραφων εχει 200+ αλογα και κοστιζει (μονο μοτερ) στην ξευτιλα 30-40 χιλιαδες δολλαρια...
Οταν φτανουμε στο επιπεδο εντελως Works (που εξω απο Ιαπωνια ,ελαχιστα πραγματα/οδηγιες εχει απ'οσο ξερω μονο HM Plant) και τελειως unobtainium για τον κοσμο (ή και ομαδες αν δεν γουσταρει η Honda - που μεταξυ μας...δεν γουσταρει...χαχαχα) μιλαμε για μηχανακια σαν αυτα που πλεον το κοστος ειναι στα επιπεδα motoGP και μιλαμε για ενα εκατομμυριο το καθε ενα...
(προσεξτε και το καπακι λαδιου που ειναι ταυτοχρονα και crankcase vent με ενσωματωμενο φιλτρο...αυτο που ελεγα για αναπνοη μοτερ σε αλλο σχολιο)
309443
309444
Οσο για τα ''πελατειακα'' ,θα φερω παραδειγμα οτι το καλο (NLRA) πιρουνι HRC κανει πανω απο 10,000$ και αυτο που ειναι διαθεσιμο σε εμας ειναι απλα ενα κανονικο πιρουνι cbr με αλλα ελατηρια και βαμμενο μαυρο και κοστιζει κοντα 2 χιλιαρικα...
Καταπληκτικά τα posts, αλήθεια πόσοι ταλαντούχοι άνθρωποι χαραμίζονται στη ψωροκώσταινα...
Γουστάρω να διαβάζω μηχανολογικά σεντόνια. :beer:
Κανενα ταλεντο. Μεταφερω απλα γνωσεις απο ατομα που ειναι masters στο ειδος τους.
harris_x
10/02/2014, 21:42
Ας αφήσουμε τα like ε;
Αν θέλετε υπάρχει το vroom και το πμ.
Συνεχίζουμε στο θέμα μας :winka:
Καλησπερα σε ολους...Επειδη εχασα τον μπουσουλα με τα τοσα μηνυματα που σκασανε :eek: ,θα τα παρω σιγα σιγα ,μιας και μου δημιουργηθηκαν νεες αποριες...Θα πιασω ενα-ενα τα θεματακια και ελπιζω να μην κουρασω!
Καταρχην ,τα 162 αλογα που εδειξε το CBR δεν τα εβγαλε μαγικα...Κρυμμενα ηταν. Αν πεταξεις καταλυτες (δυο αν θυμαμαι εχει ,στα τελικα και εκει που γινεται 4 σε 2 νομιζω), ενα ποιο ελευθερο φιλτρο και εναν καλο χαρτη (οσο καλος μπορει να ειναι) τσουπ! οριστε τα χαμενα αλογακια! Οποτε θεωρω ανευ ουσιας την συζητηση για το αν ειναι λιγα ή πολλα..Αν το περασω κτεο φανταζεστε τι θα δειξει η καυσαναλυση;:cry:
Παμε στα αλλα τωρα:
Οι εκκεντροφοροι ειναι JSB Spec Base race (IRA57 μαλλον το ιδιο λες απλα ετσι ανεφερε ο τυπος απο ebay που τους πηρα). Ο μηχανικος μου λεει οτι δεν εχουν σχεση με αυτους που φοραει ηδη πανω το μοτερ. Θα δειξει αργοτερα.
Τα πιστονια του HRC (τα πελατειακα οπως αναφερεις) χειροτερα απο αυτα που φοραει ηδη δεν νομιζω να ειναι.Σιγουρα αν ρεει το χρημα παιρνεις οτι θες!Διαμαντακια αυτα που δειχνεις στην φωτο. Παρεπιμπτοντως τα pistal για το CBR εχουν 1100 ευρω απο το site της εταιρειας ,το ενα αραγε;;. (http://www.pistalracing.it/scheda_prodotto.php?cPId=11&cId=14&pcode=1101A000) .
Στρωσιμο: Αν καταλαβα καλα ,οταν ηταν καινουργιο το μοτερ επρεπε να το "σκισω" προκειμενου να γινει σωστο στρωσιμο..Σε μεταχειρισμενο μοτερ με καινουργια πιστονια/ελατηρια;Παλι το ιδιο;
Στροφαλος: Εγινε ζυγισμα οχι γυαλισμα. Αυτο που αναφερεις με τον αντικραδασμικο θα το αναφερω στον μηχανικο μου να δω τι θα πει..Αλλωστε ,οπως λες, αν το ζυγισμα ειναι σωστο δεν θα εχω κραδασμους...Και θα κερδισω σε ευστροφια.
Θεωρεις απαραιτητο να γινει επιστρωση Nicasil στους κυλινδρους;Το κοστος λογικα θα ειναι εξωπραγματικο και εχε υποψην σου οτι δεν εχω σκοπο να το βαλω σε αγωνες.
Και τελος (Xigo για την απορια σου) , ο κουμπαρος μου εχει το ιδιο μοντελο με το δικο μου. Δυναμομετρημενο στα 155 τροχο, μονο με φιλτρο και τελικο (οχι ολοσωμη) ,ουτε commander ουτε τιποτα.
Ανοιγουμε με τριτες , τεταρτες και παμε τα ιδια (σκεψου οτι ειμαι και 20 κιλα βαρυτερος εγω,94 εναντι 74).Αλλαζουμε και παιρνω το δικο του ,ιδιο ανοιγμα (τριτες,τεταρτες) και μου ριχνει στο επιτοπου ενα CBR ακομα. Οποτε ναι,εχω μετρο συγκρισης μιας και δεν εχει κανει καμια αλλη βελτιωση περαν τελικου και φιλτρου.
Ουφ ! ( :ZZZ: ) αυτα...
ΥΓ:Εχω διαβασει ολα τα νεα post πανω απο 4 φορες. Θα τα ξαναδιαβασω οποτε ολο και κατι νεο θα προκυψει..
Για βοηθεια σου ειπα ο,τι ειπα και να μην σε κοροιδεψει κανεις μηχανικος...οχι για να σου τη πω...
Το να συγκρινεις νουμερα δυναμομετρησεων μεταξυ δυο διαφορετικων μοτερ ειναι λιγο ασκοπο...μπουσουλας ειναι το δυναμομετρο ,οχι απολυτη μετρηση.
Ειχες κανει δυναμομετρηση πριν-μετα μετατροπες? H dιαφορα πριν-μετα μονο μετραει και οxι το peak νουμερο.Και 170 να εδειχνε το δυναμομετρο ,αν χωρις μετατροπες εδειχνε 165 τοτε μην το βρεις απιθανο να πηγαινε χειροτερα απο καποιο που εδειχνε 150 μαμα και 160 μετα (χοντρα-χοντρα αυτο για να καταλαβεις στο περιπου τι λεω).
Ενα καταλυτη ειχε ακριβως διπλα απο το ψαλιδι.
Μα αλλα φιλτρα ,εξατμιση χωρις καταλυτη και καλο custom** χαρτη δεν εχω δει ποτε πανω απο 5 αλογα διαφορα (ασχετως αν μετα ακομα και +1 να εδειχνε δυναμομετρο το μοτερ οντως πεταγε και εδειχνε να εχει +10).
Αλλο οι basic racer (που ειχε το basic racer) και αλλο οι JSB. Οποιοι και να ειναι απο τους 2 θελουν τουλαχιστον 13,5:1 συμπιεση ,αλλιως χανεις.
Το οτι θα βαλεις τα πιστονια αυτα (που δεν ειναι καλυτερα ή χειροτερα απο τα μαμα ,απλα δινουν μεγαλυτερη συμπιεση) δεν σημαινει οτι θα εχεις 13,5:1. Θα πρεπει να μετρησεις να δεις (μπορει λογω μαμα ανοχων να σου δωσουν στη χειροτερη ακομα και μονο 12,5:1 οπου το μοτερ θα χασει με αυτους τους εκκεντροφορους).
Τα pistal που σου εδειξα δεν μπορουμε να τα αγορασουμε εμεις και δεν εχουν καμια σχεση με αυτα του ''ραφιου'' που ειδες.
Aυτα που ειδες εχουν 1100 τα 4.
Το nicasil σε αυτο το μοτερ ειναι τεραστιο κεφαλαιο...
Αν δεν το εχεις κανει ,μην το κανεις. Πολλα λεφτα και θα θες αλλα ελατηρια πιστονιου.
Και αν γινει λαθος θα δεις αυτη την εικονα
309548
Στο hoaning των κυλινδρων επισης αν ο μηχανικος χρησιμοποιησει κατι σκληροτερο απο κοκκινο scotch brite για περισσοτερο απο 15 secs, τοτε η μαμα alusil επενδυση θα φυγει και θα χρειαστεις ετσι και αλλιως μετα nicasil (αν το κανεις τοτε millenium technologies η καλυτερη).
Η εικονα της μαμα επενδυσης alusil που θα δεις στο μοτερ σου πολυ πιθανον να ειναι ετσι
309549
Μην τρομαξεις αν δεις αυτητην εικονα...ετσι γινονται οι κυλινδροι στα cbr απο τα πρωτα χιλιομετρα δουλεματος. Η αληθεια ειναι οτι τα μαμα πιστονια (και τα ''πελατειακα'' HRC) εχουν ενα μικρο σχεδιαστικο λαθος που δεν αφηνει αρκετο λαδι να λιπανει ενδιαμεσα κυλινδρο-πιστονι...ειναι και μαλακο το alusil και αν και δειχνει ετσι για καποιο λογο δουλευει.(Ο diel11 παντα το εκραζε αλλα timdog δεν εδινε σημασια αφου δουλευει και δειχνει καλα αποτελεσματα συνηθως σε leakdown test).
Αν προσεξα καλα εχεις ελατηρια HRC...μιας και θα τα βαλεις και θα αντεχει περισσοτερο στροφαρισμα, γιατι δεν βαζεις απλα μια HRC ηλεκτρονικη και να κοντυνεις το γραναζωμα? (αναλογως ποια παρεις θα εχεις 1000-2000 εξτρα στροφες οποτε δεν θα χασεις τελικες και το κοντο γραναζωμα εγγυημενα θα κανει το μηχανακι να πεταει).
Νομιζω καπου ειπωθηκε κατι και για βενζινες...δεν θα εχεις προβλημα...πολλα WSB μοτερ λειτουργουν με 16+:1 συμπιεση και κανονικη βενζινη χωρις προβλημα...
** Ενας καλος χαρτης μετα απο μετατροπες συμπεριλαμβανει ενα κυκλο πανω-κατω 90+ δυναμομετρησεων(χωρις τους ''διαγνωστικους'' για το αν γλιστραει λαστιχο/ζεσταμα/κτλ. απο παγκοσμιου επιπεδου tuners...εμπειρικα...εδω δεν το κανει κανεις αυτο...)
IRA57 (αληθεια ποιο ειναι το ονομα σου;Λιγο απροσωπα τα username!) σε καμια περιπτωση δεν θεωρησα οτι μου την λες!Συγγνωμη αν φανηκε κατι τετοιο...Να ξερεις οτι τα μηνυματα σου τα διαβασα 3 και 4 φορες προκειμενου να εχω σαφη εικονα. Ηταν ερωτησεις/αποριες που βγηκαν μεσα απο τις απαντησεις σου!
Δεν συγκρινω νουμερα σε καμια περιπτωση.Το cbr μου στην 1η μετρηση μονο με τελικο και K&N φιλτρο εδειξε 148 αλογα τροχο.Βαζοντας ολοσωμη (πεταμα οι καταλυτες δλδ) και power commander ,ignition module (δεν νομιζω να κανει κατι παραπανω απλα χρειαστηκε για το shifter) εδειξε 162.Που επαναλαμβανω ηταν αλογα πνιγμενα πιθανον λογω αλλων προδιαγραφων στην ΕΕ..
Απο αυτα που αναφερεις ποιο πολυ με ανησυχει αυτο με τους κυλινδρους και κατα ποσο θα ξερει αυτος που θα το κανει.Να θεωρησω οτι το σφουγγαρακι που αναφερεις ειναι μαλακο εξου και η αναφορα;
Θελω να παει η συμπιεση στο 13.5 /1 και να ανεβει το οριο εκει περιπου στις 2000 στροφες.Ψαχνω για εγκεφαλο.Καποια στιγμη θα τον βρω (μαζι με πλεξουδα και υποπλεξουδα για φωτα γιατι ο hrc εγκεφαλος τα καταργει.)
Ειχα πετυχει απο ebay αλλα τα εχασα για 5 δολαρια :mad:...Anyway κατι θα βρω!
Καλησπερα σε ολους...Επειδη εχασα τον μπουσουλα με τα τοσα μηνυματα που σκασανε :eek: ,θα τα παρω σιγα σιγα ,μιας και μου δημιουργηθηκαν νεες αποριες...Θα πιασω ενα-ενα τα θεματακια και ελπιζω να μην κουρασω!
Καταρχην ,τα 162 αλογα που εδειξε το CBR δεν τα εβγαλε μαγικα...Κρυμμενα ηταν. Αν πεταξεις καταλυτες (δυο αν θυμαμαι εχει ,στα τελικα και εκει που γινεται 4 σε 2 νομιζω), ενα ποιο ελευθερο φιλτρο και εναν καλο χαρτη (οσο καλος μπορει να ειναι) τσουπ! οριστε τα χαμενα αλογακια! Οποτε θεωρω ανευ ουσιας την συζητηση για το αν ειναι λιγα ή πολλα..Αν το περασω κτεο φανταζεστε τι θα δειξει η καυσαναλυση;:cry:
Παμε στα αλλα τωρα:
Οι εκκεντροφοροι ειναι JSB Spec Base race (IRA57 μαλλον το ιδιο λες απλα ετσι ανεφερε ο τυπος απο ebay που τους πηρα). Ο μηχανικος μου λεει οτι δεν εχουν σχεση με αυτους που φοραει ηδη πανω το μοτερ. Θα δειξει αργοτερα.
Τα πιστονια του HRC (τα πελατειακα οπως αναφερεις) χειροτερα απο αυτα που φοραει ηδη δεν νομιζω να ειναι.Σιγουρα αν ρεει το χρημα παιρνεις οτι θες!Διαμαντακια αυτα που δειχνεις στην φωτο. Παρεπιμπτοντως τα pistal για το CBR εχουν 1100 ευρω απο το site της εταιρειας ,το ενα αραγε;;. (http://www.pistalracing.it/scheda_prodotto.php?cPId=11&cId=14&pcode=1101A000) .
Στρωσιμο: Αν καταλαβα καλα ,οταν ηταν καινουργιο το μοτερ επρεπε να το "σκισω" προκειμενου να γινει σωστο στρωσιμο..Σε μεταχειρισμενο μοτερ με καινουργια πιστονια/ελατηρια;Παλι το ιδιο;
Στροφαλος: Εγινε ζυγισμα οχι γυαλισμα. Αυτο που αναφερεις με τον αντικραδασμικο θα το αναφερω στον μηχανικο μου να δω τι θα πει..Αλλωστε ,οπως λες, αν το ζυγισμα ειναι σωστο δεν θα εχω κραδασμους...Και θα κερδισω σε ευστροφια.
Θεωρεις απαραιτητο να γινει επιστρωση Nicasil στους κυλινδρους;Το κοστος λογικα θα ειναι εξωπραγματικο και εχε υποψην σου οτι δεν εχω σκοπο να το βαλω σε αγωνες.
Και τελος (Xigo για την απορια σου) , ο κουμπαρος μου εχει το ιδιο μοντελο με το δικο μου. Δυναμομετρημενο στα 155 τροχο, μονο με φιλτρο και τελικο (οχι ολοσωμη) ,ουτε commander ουτε τιποτα.
Ανοιγουμε με τριτες , τεταρτες και παμε τα ιδια (σκεψου οτι ειμαι και 20 κιλα βαρυτερος εγω,94 εναντι 74).Αλλαζουμε και παιρνω το δικο του ,ιδιο ανοιγμα (τριτες,τεταρτες) και μου ριχνει στο επιτοπου ενα CBR ακομα. Οποτε ναι,εχω μετρο συγκρισης μιας και δεν εχει κανει καμια αλλη βελτιωση περαν τελικου και φιλτρου.
Ουφ ! ( :ZZZ: ) αυτα...
ΥΓ:Εχω διαβασει ολα τα νεα post πανω απο 4 φορες. Θα τα ξαναδιαβασω οποτε ολο και κατι νεο θα προκυψει..
ενα απο τα πιο καλοφτιαχμενα cbr 1000 04-05 που εχω δει το εχει βελτιωση ο προιμαδης εχει δυναμομετρηθει απο 190-198 αλογα τροχο αναλογως πιο ηταν το δυναμομετρο,και το εχω δει να ανοιγει ρολλ με bmw s1000rr (εξατ-φιλτ-προγρ) και τα δυο με πολυ καλους οδηγους και το honda να ειναι μπροστα!!πληροφοριακα μονο η εξατμιση που φοραγε(acrapovich)ηταν απο μηχανακι WSBK και στοιχισε 4-5χιλ:eek:
Καταρχην ,τα 162 αλογα που εδειξε το CBR δεν τα εβγαλε μαγικα...Κρυμμενα ηταν. Αν πεταξεις καταλυτες (δυο αν θυμαμαι εχει ,στα τελικα και εκει που γινεται 4 σε 2 νομιζω), ενα ποιο ελευθερο φιλτρο και εναν καλο χαρτη (οσο καλος μπορει να ειναι) τσουπ! οριστε τα χαμενα αλογακια! Οποτε θεωρω ανευ ουσιας την συζητηση για το αν ειναι λιγα ή πολλα..Αν το περασω κτεο φανταζεστε τι θα δειξει η καυσαναλυση;:cry:
Λαθος μεγαλο. Μαλακες ειναι στην χοντα να βαλουν καταλυτες και φιλτρο που κοβουν ισχυ?
Ολα τα μοντερνα μηχανακια της κατηγοριας, το μονο που εχουν κρυμμενο ειναι ρυθμος ανοδου στροφων, ακα επιταγχυνση, και δει σε διαγωνισμο φαναριων συνηθως και οχι ρολ-ον πχ με 6η. Τα παραπανω αλογα ειναι τρικς οφ δε νταϊνο και των φτωχων μειγματων στα ψηλα.
Αν θελει καποιος να δει αν εχει κερδισει κατι ουσιας μετα απο μετατροπες, να βαλει μια 5η και να μετρησει ποσο χρονο κανει να παει απο τα 50 στα 250 (πληρες διαγραμμα παρακαλω ταχυτητας-χρονου) και τι διαφορα εχει σε τελικη. Αφου πρωτα βεβαιωθει οτι το AFR ειναι ιδιο πριν και μετα. Ολα τ'αλλα ειναι κολοκυθια.
Ηρακλης
14 αλογα παρα πολλα μου φαινονται (ειδικα με K&N) για bolt-on εξαρτηματα (ποια εξατμιση παρεπιπτοντως?) ,αλλα ετσι και αλλιως παιζουν πολλα πραγματα ρολο σε μια δυναμομετρηση που μπορει να αλλαξουν τα νουμερα (θερμοκρασια περιβαλλοντος/λειτουργιας ,πιεσεις/κατασταση ελαστικων, αλυσιδα κτλ κτλ)
To ignition module που ειπες οντως ειναι αχρειαστο σε αυτο το μηχανακι (εκτος για το QS), η Χοντα εκανε τρελη δουλεια σε αυτο τον τομεα που δεν επιδεχεται καμια βελτιωση (ακομα και οι HRC εχουν ιδιες αξιες - το πολυ να δεις 1 μοιρα διαφορα σε ελαχιστα σημεια).
Η δυναμομετρησεις εγιναν απο τον ιδιο που σου πουλησε τα εξαρτηματα στο ιδιο δυναμομετρο?
Για αυτο σου ειπα εγω δεν θα εκανα ολο αυτο που κανεις εδω ελλαδα...μονο αγγλια σε μηχανικο που εχει φτιαξει καμποσα παγκοσμιου επιπεδου μοτερ και ξερει τι κανει...
http://www.scotch-brite.com/wps/portal/3M/en_US/Scotch-BriteBrand/Scotch-Brite/Products/Product-Catalog/~/Non-Scratch-Scrub-Sponge?N=4337+3294631707&rt=rud
Για να ανεβει στις 14,500 θελεις την WSB ηλεκτρονικη (κομματακι δυσκολο και το service life παει περιπατο)...Αν σου αρκουν 13,500 τοτε JSB (+μια πλεξουδα αμερικανικη χωρις HISS...)
Ρωτα εδω τον Brad αν την εχει.
http://www.superbikesupply.com/mm5/merchant.mvc
Ξεχασα...οι δυναμομετρησεις και ο χαρτης εγιναν με το PAIR μπλοκαρισμενο ή οχι?
Εισαγωγη μαμα με το φλαπερ εχει?
Λαθος μεγαλο. Μαλακες ειναι στην χοντα να βαλουν καταλυτες και φιλτρο που κοβουν ισχυ?
Ολα τα μοντερνα μηχανακια της κατηγοριας, το μονο που εχουν κρυμμενο ειναι ρυθμος ανοδου στροφων, ακα επιταγχυνση, και δει σε διαγωνισμου φαναριου συνηθως και οχι ρολ-ον πχ με 6η. Τα παραπανω αλογα ειναι τρικς οφ δε νταϊνο και φτωχων μειγματων στα ψηλα.
;) :D
ενα απο τα πιο καλοφτιαχμενα cbr 1000 04-05 που εχω δει το εχει βελτιωση ο προιμαδης εχει δυναμομετρηθει απο 190-198 αλογα τροχο αναλογως πιο ηταν το δυναμομετρο,και το εχω δει να ανοιγει ρολλ με bmw s1000rr (εξατ-φιλτ-προγρ) και τα δυο με πολυ καλους οδηγους και το honda να ειναι μπροστα!!πληροφοριακα μονο η εξατμιση που φοραγε(acrapovich)ηταν απο μηχανακι WSBK και στοιχισε 4-5χιλ:eek:
309545
309547
Σαν αυτη?Και αυτες μονο μεσω HRC γινοταν να παραγγελθουν στην Akrapovic.
Την συγκρινε με την παραγωγης Evo? (H HRC akrapovic εχει ενα τεραστιo οβαλ τελικο με αποληξη (αν θυμαμαι καλα) 80mm και χρειαζεται πατεντα για να χωρεσει βεντιλατερ).
Απλα για να μην καταπινουμε αμασητι ο,τι ακουμε που μας λενε για πουλ-μουρ, η συγκεκριμενη εξατμιση αν δεν εχει τουλαχιστον 14,5 συμπιεση το μοτερ δεν δουλευει σωστα και η συγκεκριμενη στις φωτο μεταχειρισμενη πουληθηκε 2800δολλαρια - αρα του πιασαν το ποπο...χασχαχα.
Και με μια Αrrow competition εμποριου του 2χιλιαρου την ιδια δουλεια θα εκανε (και αυτη παλι μονο για φτιαγμενα μοτερ ειναι).
orcinious
11/02/2014, 20:28
πολυ καλο θεμα
αμα ηταν και για gsxr θα τα εσπαγε
η αλλιος fuck honda for killing 2strokes:bawl:
309545
309547
Σαν αυτη?Και αυτες μονο μεσω HRC γινοταν να παραγγελθουν στην Akrapovic.
Την συγκρινε με την παραγωγης Evo? (H HRC akrapovic εχει ενα τεραστιo οβαλ τελικο με αποληξη (αν θυμαμαι καλα) 80mm και χρειαζεται πατεντα για να χωρεσει βεντιλατερ).
Απλα για να μην καταπινουμε αμασητι ο,τι ακουμε που μας λενε για πουλ-μουρ, η συγκεκριμενη εξατμιση αν δεν εχει τουλαχιστον 14,5 συμπιεση το μοτερ δεν δουλευει σωστα και η συγκεκριμενη στις φωτο μεταχειρισμενη πουληθηκε 2800δολλαρια - αρα του πιασαν το ποπο...χασχαχα.
Και με μια Αrrow competition εμποριου του 2χιλιαρου την ιδια δουλεια θα εκανε (και αυτη παλι μονο για φτιαγμενα μοτερ ειναι).η εξατμιση ειναι σιγουρα απο μηχανακι wsbk αγοραστηκε μεταχειρισμενη, η συμπιεση ειαι στον θεο (η μιζα εχει καταργηθει)μονο σπρωξιμο και οποιος θελει μπορει να μαθει λεπτομερειες αν ρωτησει τον προιμαδη.
yiannis172
11/02/2014, 21:57
Οι φωτο,μονο σε μενα δεν ανοιγουν;
H.A.Balafoutre
11/02/2014, 22:28
Και σε μένα, σε άλλο πισί ομώς. Στο λάπτοπ τις βλέπω.
motomaniac
11/02/2014, 22:38
την ιδια αποψη εχετε και για τις αρατα να υποθεσω ε?
η εξατμιση ειναι σιγουρα απο μηχανακι wsbk αγοραστηκε μεταχειρισμενη, η συμπιεση ειαι στον θεο (η μιζα εχει καταργηθει)μονο σπρωξιμο και οποιος θελει μπορει να μαθει λεπτομερειες αν ρωτησει τον προιμαδη.
φωτο απο το μηχανακι δεν υπαρχει?
την ιδια αποψη εχετε και για τις αρατα να υποθεσω ε?
Τι εννοεις?
Οι φωτο,μονο σε μενα δεν ανοιγουν;
Και σε μένα, σε άλλο πισί ομώς. Στο λάπτοπ τις βλέπω.
την ιδια αποψη εχετε και για τις αρατα να υποθεσω ε?
μια απο τα ιδια :(
motomaniac
11/02/2014, 23:37
φωτο απο το μηχανακι δεν υπαρχει?
Τι εννοεις?
εννοω οτι αυτο που λες για την υψηλη συμπιεση μαλλον ισχυει και για τις αρατα, οτι με φυσιολογικη συμπιεση δεν δουλευουν.
εννοω οτι αυτο που λες για την υψηλη συμπιεση μαλλον ισχυει και για τις αρατα, οτι με φυσιολογικη συμπιεση δεν δουλευουν.
Οχι, οι Striker (εξω απο Ιαπωνια γνωστες ως Arata) μια χαρα δουλευουν και με κανονικη συμπιεση.
(και εδω που τα λεμε οι κολλησεις και μονο αξιζουν τα λεφτα τους...αλλα εφοσων ειναι κωλος και βρακι με την Ladybird ειναι λογικο).
Καπου ειχα και φωτο απο την πρωτη που φτιαχτηκε ποτε για τον Hirayami-san (εχει το γνωστο site SpiralSpiner) να γουσταρεις ,αλλα δεν την βρισκω...
harris_x
12/02/2014, 21:52
Υπενθυμίζω το θέμα: Honda CBR1000RR 2005 HRC μετατροπή
Οτιδήποτε εκτός θέματος, θα διαγράφεται.
Παιδια αξιζει να παρω ελατηρια Ohlins για το μπροστινο;Μονο ελατηρια.Θα εχει καποια ουσιαστικη διαφορα ή θα ειναι αμελητεα;Επειδη εχω παρει πισω ohlins σκεφτομουν να παρω τα ελατηρια μπροστα (μιας και το κοστος μπροστινου ειναι μεγαλο, ακομα και για δεκαετιας μοντελο)...
Ποσα κιλα εισαι κατ'αρχην?
(τα μαμισια 04-05 ειναι 0,88kg/mm και τα 06-07 ειναι 1kg/mm)
Στα 93 είμαι. Προς το παρόν......
Τοτε τα μαμισια ειναι πολυ μαλακα...
Για το βαρος σου ναι αξιζουν τα ολινς αλλα αν βρεις 06-07 (ποιο φθηνα) παλι θα δεις διαφορα.
Δεν πειραματιζεσαι πρωτα με το λαδι πριν προβεις σε τετοιο εξοδο?
Η μαμα ποσοτητα ειναι 466cc(+-2) με μετρημενο υψος σταθμης 90mm και 10w λαδι.
Στο δικο μου εβαλα 20w λαδι συν 20cc ποσοτητα (δεν μετρησα υψος σταθμης ομως) και μου φαινεται πολυ καλυτερο.
Απο racetech προτεινουν σταθμη 130mm αλλα δεν ξερω ποσο πρεπει να προσθεσεις για να δεις τοσο.
Αν θες δοκιμασε ενα 15w ή 20w συν 20cc ποσοτητα.
Υ.Γ. Υπ'οψιν οτι μετα πρεπει να ξαναρυθμισεις συμπιεση/επαναφορα
Υ.Γ. 2. Η προφορτιση στα +03 συγχρονα μηχανακια με μακρια/μαλακα top out ελατηρια (οχι αυτα που θες να αλλαξεις, ειναι κατι μικρα μεσα στο cartridge αυτα που λεω) ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο στη κυριολεξια...προφορτηση αστην ως εχει...
Τα βρίσκω στα 110 ευρώ καινουργια. Από ebay πάντα. Θα κοιτάξω και για 06-07 τιμές.
Διαλεγεις εσυ σκληροτητα ή ειναι κιντερ εκπληξη?μαζι με μεταφορικα?
http://www.ebay.co.uk/itm/CBR1000-CBR-1000-CBR1000RR-1000RR-Front-Forks-Suspension-Shocks-PARTS-ONLY-06-07-/121150045929?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c351afee9
^απο στουκα ειναι αλλα μπορεις να σωσεις ελατηρια και μερικα αλλα εξαρτηματακια (που μπορεις μετα να τα πουλησεις αν δεν τα θες)
http://www.tenkateracingproducts.com/parts/used-race-parts/suspension/wp-vork-springs-9kg-1500.html
motomaniac
08/03/2014, 21:09
http://www.tenkateracingproducts.com/parts/used-race-parts/suspension/wp-vork-springs-9kg-1500.html
τζαμπα δεν ειναι?
Σχεδον. Πιθανον να χουν φαει τα ψωμια τους και το free length να ναι γ.τ.π. ,αλλα και παλι οπως το πες...
menelaos46
12/03/2014, 20:56
Παιδια αξιζει να παρω ελατηρια Ohlins για το μπροστινο;Μονο ελατηρια.Θα εχει καποια ουσιαστικη διαφορα ή θα ειναι αμελητεα;Επειδη εχω παρει πισω ohlins σκεφτομουν να παρω τα ελατηρια μπροστα (μιας και το κοστος μπροστινου ειναι μεγαλο, ακομα και για δεκαετιας μοντελο)...
Οι αναρτήσεις έστω και με ένα απλό revalving+σέρβις+ελατήρια είναι η ποιό ουσιαστική βελτίωση που μπορείς να κάνεις σε μία μοτοσυκλέτα "αρκεί" να το κάνει άνθρωπος που ξέρει τι κάνει και να ξέρεις και εσύ ο ίδιος τι ζητάς από τη μοτοσυκλέτα σου!!!
Οι αναρτήσεις έστω και με ένα απλό revalving+σέρβις+ελατήρια είναι η ποιό ουσιαστική βελτίωση που μπορείς να κάνεις σε μία μοτοσυκλέτα "αρκεί" να το κάνει άνθρωπος που ξέρει τι κάνει και να ξέρεις και εσύ ο ίδιος τι ζητάς από τη μοτοσυκλέτα σου!!!
....αντε βρες τον ανθρωπο που ξερει....
Καλησπέρα σε όλους... Εδώ και ένα μήνα περίπου κυκλοφορώ την γριά μετά από ποοοοολούς μήνες...
Είμαι σε διαδικασία στρωσίματος (έχουν γίνει περίπου 750-800 χλμ με το "νέο" μοτέρ ). Έχω αρχίσει τα ανοίγματα ,σταδιακά με όλο και περισσότερες στροφές καθώς και κάποια ξεσπάσματα μέχρι τις 11.000 .
Επειδή δεν έχει πάει δυναμόμετρο για ρύθμιση θα αναφέρω κάποια λίγα και όταν με το καλό σεταριστεί τότε θα έχω και πιο καθαρή εικόνα..
Καταρχήν η συμπίεση έχει πάει στο 14.5/1 (νομίζω αρκετά μεγάλο νούμερο ) ...Ο ήχος έχει αλλάξει εντελώς. Επίσης κάτω από τις 3000 στροφές δουλεύει δεν δουλεύει το μοτέρ.
Από εκεί και πάνω καθαρίζει και δουλεύει χωρίς πρόβλημα τουλάχιστον μέχρι τις 11.000 που το έχω πάει μερικές φορές. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να διορθωθεί αυτό αλλά είναι κάτι που δεν με πειράζει ιδιαίτερα...
Αυτό που μου έκανε εντύπωση -εκτός από τον ήχο- είναι πως με οποιαδήποτε σχέση κι αν έχω μέσα μετά τις 5000 στροφές δεν έχει το παραμικρό κόμπιασμα ,τόσο που να με μπερδεύει και να με κάνει να αναρωτιέμαι αν άνοιξα με 3η ή με 4η ή με 5η...Η ευστροφία του δεν έχει σχέση με πρίν...
Επίσης αλλαγές με το QS (πάνω από τις 10.000) σηκώνει τροχό με 3η ,4η ,5η και ελαφρώνει το μπροστινό (κουνώντας λίγο τιμόνι) από 5η σε 6η...
Τι άλλο , τι άλλο...Είναι πολλές οι πληροφορίες που προσπαθώ να επεξεργαστώ αλλά περιμένω το δυναμόμετρο ώστε να έχω πλήρη εικόνα για την μετατροπή...
SHOOTER045
18/03/2015, 19:10
Εύγε :beer:
Δημητρη, εχεις δωσει τοσα χρηματα, δωσε κατι ακομα και παρε ενα autotune (bazzaz η PC) και ασε τα δυναμομετρα, κριμα ειναι....
Το bazzaz θα ήταν ιδανικό με όλο το πακέτο (traction κτλ κτλ).Έχω pc3..Υπάρχει autotune για αυτό; Και τι ακριβώς κάνει; Ρυθμίζει σε real time τα δεδομένα του κινητήρα;
Το bazzaz θα ήταν ιδανικό με όλο το πακέτο (traction κτλ κτλ).Έχω pc3..Υπάρχει autotune για αυτό; Και τι ακριβώς κάνει; Ρυθμίζει σε real time τα δεδομένα του κινητήρα;
Χρειαζεσαι το pcv για να συνδεσεις autotune.
Και το bazzaz και το pc φτιαχνουν χαρτη στο δρομο on the fly. Εσυ βαζεις χαρτη AFR και τα ηλεκτρονικα κανουν τα υπολοιπα. Το bazzaz εχει το αβανταζ του traction control οπως ειπες και το pc του διαφορετικου χαρτη για καθε σχεση στο κιβωτιο...αν και στα τελευταια μοντελα μπορει να εχουν προσθεσει κι αυτην λειτουργικοτητα.
Ο διαφορετικος χαρτης για καθε σχεση σε βοηθαει πχ να εχεις λιγο πιο φτωχο μειγμα σε ταξιδιωτικες συνθηκες στην 6η (μεχρι καποια ανοιγματα γκαζιου και στροφες) για οικονομια.
Με αλλα λογια ο ψεκασμος σου θα δουλευει σε κλειστο βροχο συνεχεια και θα αναπροσαρμοζεται παντα και παντου σε οποιαδηποτε αλλαγη κανεις στον κινητηρα, η αλλαγη ατμοσφαιρικων συνθηκων.
notakos600
18/03/2015, 19:40
Τα κατάφερες τελικά ε;
Καλά γκάζια. :beer:
Θα προτιμήσω το bazzaz κυρίως για τα έξτρα που δεν έχει το pcv.Αν και αυτά αναβαθμίζονται συνέχεια οπότε αν κάποια στιγμή βγάλει το PC με traction θα το σκεφτώ και για αυτό.
Notako ευχαριστώ! Θα το απολαύσω στο μέγιστο...Και με ασφάλεια εννοείται! :D
και καλα θα κανεις, με λογο συμπιεσης 14.5 :)
Εδώ είναι ένα μικρό απόσπασμα που τράβηξα την Κυριακή. Το βάζω κυρίως να δείτε στροφάρισμα και να ακούσετε ήχο..Μην δώσετε βάση στην τεχνική (κουλαμάρας :p ) μου... Με μια GoPro 3 το τράβηξα.
http://youtu.be/l3PHl_Yk9F8
Arxagelos
18/03/2015, 20:13
καλές πτήσεις...:smokin:
RaGe_Raptor
18/03/2015, 21:09
:beer:
Πήρα το θέμα απο την αρχή φροντιστήριο!
Ειδα και το βιντεάκι, "πριόνι" η cbrουκλα, ανεβαίνοντας την εθνική πριν την αγια πελάγια ειναι η διαδρομή?
Μπράβο φίλε μου εύχομαι να βγάλεις πολλα χιλιομετρα και να το χαρείς:a20:
theofilos888
19/03/2015, 07:46
Καλες βόλτες!!!!! :beer:
Σας ευχαριστώ παιδιά! Mankam ναι είναι αυτό το κομμάτι που αναφέρεις. Μέχρι την έξοδο δεξιά που βγαίνεις από την εθνική..
Τελειώνουμε σιγά σιγά...Σήμερα πήγε στο δυναμόμετρο για ρύθμιση. Με ένα πρώτο πάτημα που έγινε έδειξε 175 τροχό. Είναι πλούσιο σε μίγμα σχεδόν παντού χαμηλές ,μεσαίες ,ψηλές...Θέλω να δω κυρίως τι ροπή κέρδισε. Επίσης υπάρχει περίπτωση με ενα καλό ρύθμισμα (χάρτη) να δω τα 180; Τι λέτε;
Εδώ η "γριά" ολοκληρωμένη κατά 99%...Μόνο τα Gilles λείπουν που θα μπούν το Σ/Κ και τελείωσα με τις εμφανισιακές αλλαγές...
RaGe_Raptor
29/04/2015, 22:20
Τελειώνουμε σιγά σιγά...Σήμερα πήγε στο δυναμόμετρο για ρύθμιση. Με ένα πρώτο πάτημα που έγινε έδειξε 175 τροχό. Είναι πλούσιο σε μίγμα σχεδόν παντού χαμηλές ,μεσαίες ,ψηλές...Θέλω να δω κυρίως τι ροπή κέρδισε. Επίσης υπάρχει περίπτωση με ενα καλό ρύθμισμα (χάρτη) να δω τα 180; Τι λέτε;
Εδώ η "γριά" ολοκληρωμένη κατά 99%...Μόνο τα Gilles λείπουν που θα μπούν το Σ/Κ και τελείωσα με τις εμφανισιακές αλλαγές...
εγώ θα έλεγα να μην "κυνηγήσεις" τα 180 αλλά να σου κάνουν μια καμπύλη γεμάτη παντού και πολύ γραμμική... :beer:
Και επισήμως τέλος...Εδώ η δυναμομέτρηση με απόδοση σε τροχό και στρόφαλο..
Τροχό:
335126
Στρόφαλο:
335127
Μέχρι και τις 6500 είναι λιγότερο δυνατό απο πριν λόγω των εκκεντροφόρων.Απο εκεί και πάνω η διαφορά είναι μεγάλη.Επίσης δεν κουράζεται ούτε στο όριο και απλά ο κόφτης το σταματάει. Ενώ πριν ανεβάζει μεχρι τις 11.000 και μετά απλά κάνει μια ευθεία μέχρι τον κόφτη.
Έχω την εντύπωση οτι μπορεί να βγάλει κι άλλη δύναμη αλλά εκεί που είναι με ικανοποιεί απόλυτα...!Και δεν ρισκάρω και την αξιοπιστία του..
menelaos46
06/05/2015, 19:14
:beer::beer::beer:
να πω εγώ να σβήσει κάποιος την πινακίδα απο τις φωτο ή γίνομαι παρανοϊκός; κατά τα άλλα να το ευχαριστηθείς!
Ναι γιατί νομίζεις οτι την έχω πάνω;;;;Δεν παίζει κάτι τέτοιο..!Ασε δε που την έχω πλέον σε κλειστό πάρκινγκ για να είναι το κεφάλι μου ήσυχο..
spyrakos35
06/05/2015, 19:47
:beer:
theofilos888
06/05/2015, 19:54
Να το χαρεις οσο δεν παει! Μπραβο για την υπομονη σου!!
kostaspetrou
06/05/2015, 20:09
Μπράβο για το κουράγιο σου!
Ερώτηση:πήρες διάγραμμα για το λόγο αέρα/καυσίμου;
Δύο χρόνια...Δύο ολόκληρα χρόνια!Ούτε εγώ το πιστεύω οτι βγήκε.Εχω κάνει 1500 χλμ αυτες τις 35 μερες που την έχω.Και το καλοκαίρι θα γίνουν και εγώ δεν ξέρω πόσα ακόμα!
harris_x
06/05/2015, 20:33
Καλόβολτο να είναι και πάντα όρθιο ;)
Μπράβο για το κουράγιο σου!
Ερώτηση:πήρες διάγραμμα για το λόγο αέρα/καυσίμου;
Όχι.. Θα ξαναπαω μια βόλτα από εκεί για να ρυθμίσει το shifter . Να του πω να μου βγάλει; Η θα πρέπει να μπει πάνω στο δυναμόμετρο ξανά; Τι μας δείχνει αυτη η μέτρηση;
ΥΓ:Ευχαριστώ για τις ευχές σας παιδιά! Και εσείς όλοι όρθιοι και να χαίρεστε τα μηχανάκια σας!
devil's animal
07/05/2015, 10:19
καλοβολτο, να το χαρεις οσο δεν παει...
:beer::beer:
162 σου ειχε δειξει πριν την μετατροπη σε μαμα μορφη και μετα επιασε τα 180?
motomaniac
07/05/2015, 10:53
καλες βολτες!!!
PetranGR
07/05/2015, 13:29
καλές βόλτες με προσοχή και σθένος.
καλοβολτο, να το χαρεις οσο δεν παει...
:beer::beer:
162 σου ειχε δειξει πριν την μετατροπη σε μαμα μορφη και μετα επιασε τα 180?
Η πρώτη πρώτη μέτρηση ηταν 147. Τότε φορούσα μόνο το τελικό και φίλτρα της KN. Αλλάζω με ολόσωμη Yoshimura pc3+ignition (για το shifter) και μετά απο ρύθμιση πάει στα 162..
devil's animal
07/05/2015, 14:46
Η πρώτη πρώτη μέτρηση ηταν 147. Τότε φορούσα μόνο το τελικό και φίλτρα της KN. Αλλάζω με ολόσωμη Yoshimura pc3+ignition (για το shifter) και μετά απο ρύθμιση πάει στα 162..
δλδ με τους λαιμους και το pc3 πηρε 15 αλογα??δεν αμφισβητω το οτι ειναι δυνατο το μηχανακι...απλα βρισκω λιγο αισιοδοξο το δυναμομετρο, αλλα οκ..
να ξερεις παντως οτι η καλυτερη ρυθμιση γινεται στον δρομο με καυσαναλυτη και οχι στο δυναμομετρο...;)
καλους δρομους...
:wave2:
Billymuse
07/05/2015, 15:18
Μπράβο ρε μαν...χαλάλι τα 2 χρόνια αναμονής,υπομονής, ερεύνας και κόστους...η δουλειά που έκανες να την χιλιοχαρείς..:beer:
καλα χιλιόμετρα
Να το χαρεις!
Απλα να πω την αποψη μου ,μου φαινονται λιγα με ολα αυτα που εχεις κανει στη μοτο.
Φιλος με το ιδιο μοντελο,με akrapovic Ολοσωμη,φιλτρο και pc του ειχε βγαλει δυναμομετρο 170 κατι.Ισως να ηταν αισιοδοξο και λιγο αλλα και παλι...
devil's animal
07/05/2015, 21:13
ενταξει...τα αλογα δεν ειναι στραγαλια...
και τα δυναμομετρα διαφερουν ΠΟΛΥ το ενα με το αλλο...
επισης μπορει να ρυθμιστει το μηχανακι να βγαζει 65464651494 αλογα στο δυναμομετρο και στον δρομο να σερνεται...κυριολεκτικα...
εχουν μπει κοντρες με μηχανακια περιφερειακων (φιλτρο, εξατμιση, προγραμμα) με θεωρητικα τουμπανα (εκκεντροφορους, πιστονια, ροϊκες, κλπ) και εχουν κλαψει μανουλες...
δεν ξερω αν εχει μπει ξανα εδω αλλα διαβαστε λιγο (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=96797&s=)...
kostaspetrou
07/05/2015, 21:38
Όχι.. Θα ξαναπαω μια βόλτα από εκεί για να ρυθμίσει το shifter . Να του πω να μου βγάλει; Η θα πρέπει να μπει πάνω στο δυναμόμετρο ξανά; Τι μας δείχνει αυτη η μέτρηση;
ΥΓ:Ευχαριστώ για τις ευχές σας παιδιά! Και εσείς όλοι όρθιοι και να χαίρεστε τα μηχανάκια σας!
Aυτή η μέτρηση είναι η πλέον σημαντική διότι δείχνει αν τα άλογα βγήκαν με φτωχό ή πλούσιο μίγμα.
Αν το μίγμα είναι φτωχό,ειδικά στα τέρμα γκάζι, υπάρχει ενδεχόμενο να κάψεις βαλβίδες εξαγωγής ή να τρυπήσει το πιστόνι.
Οπωσδήποτε να σου δώσει αυτό το διάγραμμα!
ΝIKOLTSOS
08/05/2015, 09:49
Αρχικά να το χαίρεσαι όσο δεν πάει!!!!
ενταξει...τα αλογα δεν ειναι στραγαλια...
και τα δυναμομετρα διαφερουν ΠΟΛΥ το ενα με το αλλο...[/U]
επισης μπορει να ρυθμιστει το μηχανακι να βγαζει 65464651494 αλογα στο δυναμομετρο και στον δρομο να σερνεται...κυριολεκτικα...
εχουν μπει κοντρες με μηχανακια περιφερειακων (φιλτρο, εξατμιση, προγραμμα) με θεωρητικα τουμπανα (εκκεντροφορους, πιστονια, ροϊκες, κλπ) και εχουν κλαψει μανουλες...
δεν ξερω αν εχει μπει ξανα εδω αλλα διαβαστε λιγο (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=96797&s=)...
Φυσικά αφού από δυναμόμετρο σε δυναμόμετραο αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο βγάζει τις καμπύλες, π.χ. μετράει ροπή σε διακριτές στροφές και μετά κατασκευάζει μια καμπύλη με παρεμβολή (interpolation) ή κάνει κάτι άλλο.... ο iat sensor από που διαβάζει θερμοκρασία κτλ. κτλ.
και όλα αυτά παίζουν ρόλο στο πόσο θέλει να μας χαιδέψει τα αυτία ο χρήστης του...
Σε κάθε περίπτωση όμως να την χαίρεσαι!!!
Το καλύτερο τεστ είναι η βόλτα που θα την κάνεις σε γνωστές διαδρομές...
:beer:
zannisvel
08/05/2015, 11:04
ενταξει...τα αλογα δεν ειναι στραγαλια...
και τα δυναμομετρα διαφερουν ΠΟΛΥ το ενα με το αλλο...
επισης μπορει να ρυθμιστει το μηχανακι να βγαζει 65464651494 αλογα στο δυναμομετρο και στον δρομο να σερνεται...κυριολεκτικα...
εχουν μπει κοντρες με μηχανακια περιφερειακων (φιλτρο, εξατμιση, προγραμμα) με θεωρητικα τουμπανα (εκκεντροφορους, πιστονια, ροϊκες, κλπ) και εχουν κλαψει μανουλες...
δεν ξερω αν εχει μπει ξανα εδω αλλα διαβαστε λιγο (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=96797&s=)...
Με επιασε το κεφαλι μου απο τις πληροφοριες... και ακρη δεν εβγαλα.
Μονο στο strip τελικα βγαζεις αποτελεσματα.
@dimtsag πολλες μπυρες για το ψαξιμο που εχεις ριξει και για τη δουλεια!!!!
:beer:
Ψάχνοντας στην αρχή να βρω πληροφορίες σχετικά με την μετατροπή και τι παίζει με τα κιτ αυτά της Honda ,διάβασα κάπου (νομίζω στο 1000RR.net ήταν) ότι υπάρχουν δυο στάδια βελτίωσης…
Το 1ο και αυτό που έκανα εγώ μιλούσε για συμπίεση έως 13.5/1 με JSB εκκεντροφόρους και εκτιμώμενη απόδοση 190-210 άλογα-στρόφαλο (δεν το αναφέρει αλλά δεν παίζει για τροχό)
Το 2ο στάδιο μιλούσε για 14.5/1 συμπίεση με SBK εκκεντροφόρους για απόδοση από 210 έως 230 άλογα –στρόφαλο (επίσης δεν το αναφέρει αλλά πάλι δεν παίζει για τροχό).
Επομένως και με δεδομένο ότι έχω 196 στρόφαλο –με την προϋπόθεση ότι το δυναμόμετρο δεν «έβγαλε» αυτό που ήθελα να δω- η απόδοση είναι μέσα στα ‘’προβλεπόμενα’’ …
Πάμε τώρα στην δοκιμή στο δρόμο:
Έγινε με ένα CB1300 το οποίο πριν (με τα 162 τροχό) δεν υπήρχε περίπτωση να το περάσω με ρεπρίζ από οποιαδήποτε σχέση (από 3η και πάνω έτσι; ) και ποτέ πριν τα 200..Μετα τα 200-220 το περνούσα πλέον..
Κάναμε δοκιμή το ίδιο στυλ ΠΡΙΝ την ρύθμιση (στα 180 τροχό) .
Με 3η ρεπρίζ δεν καθόταν καν δίπλα μου. Με 4η μου έριχνε μισό τροχό και μετά ξανά γεια σας…
Με 5η μισό μηχανάκι και μετά ξανά γεια σας… Με 6η δεν δοκιμάσαμε αλλά δεν υπάρχει λόγος….
Να αναφέρω ότι το CB δεν είναι εργοστάσιο… Βγάζει κατιτίς λιγότερο από 140 τροχό. Και κάτι επίσης σημαντικό, είμαι 25 κιλά βαρύτερος από το παιδί που το έχει.
Μένει μια δοκιμή ακόμα με ένα CBR1000RR ίδιο μοντέλο με το δικό μου (2005) το οποίο το μόνο που φοράει είναι ένα τελικό Yoshimura και φίλτρο ΚΝ και το οποίο είναι 152 τροχό…
Θεωρώ ότι το δυναμόμετρο δεν έβγαλε το νούμερο που ήθελα να δω. Όπως επίσης πιστεύω ότι θα μπορούσε να γίνει ακόμα καλύτερη δουλειά όχι στο να βγάλει κι άλλα άλογα αλλά να γίνει ακόμα καλύτερο στην απόδοση της δύναμης στο δρόμο (που πιστέψτε με δεν καταλαβαίνεις τίποτα μετά τις 6000 ;) ). Επίσης χάνει πολύ ροπή από το στρόφαλο μέχρι την ρόδα και πιθανόν να φταίνε οι δίσκοι; 'Η μπορεί να είναι και έτσι..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.